Podleśna 21, , Stargard Szczeciński
Warsztat samochodowy AUTO SIERADZAN rozpoczął swoją działalność w 1991 roku. W pierwszych etapach działalności prowadzone były tylko naprawy mechaniczne. Z biegiem czasu, zmierzając w kierunku kompleksowej obsługi klienta, powiększyliśmy...
"to już mój drugi samochód, który serwisuje w Auto Sieradzan i nie mogę złego słowa powiedzieć, a wręcz chwale sobie i wśród znajomych, a jestem ich klintem już od 4 lat.
Chyba jedyny profesjonalny warsztat w Stargardzie i może nawet całej okolicy, w którym traktują klienta w odpowiedni sposób, a nie jak frajera, którego można naciągnąć jak...",
stargardzianin, Honda Civic, Mazda 3
Bydgoska 59, , Stargard Szczeciński
W naszym warsztacie zajmujemy się przede wszystkim wulkanizacją, mechaniką pojazdową oraz serwisem klimatyzacji. Dodatkowo posiadamy 3 auta zastępcze do dyspozycji dla klienta.
"Bardzo miła i fachowa obsługa. Polecam każdemu. Trafna diagnoza usterki i szybka naprawa. Jestem zadowolony z wykonanej usługi. ",
Kapitan, Volvo V50
Szukasz warsztatu oferującego kompleksową naprawę turboosprężarek, zarówno zwykłych jak i tych ze zmienną geometrią? Zabierz swój samochód do sprawdzonego mechanika i miej pewność profesjonalnej obsługi. Jeśli masz drobne problemy z turbiną może wystarczyć regeneracja turbosprężarki, w ten sposób zaoszczędzisz na kupnie nowej. Zostaw jej demontaż najlepszemu specjaliście - umów się na wizytę w serwisie zlokalizowanym blisko Ciebie.
Nasi mechanicy za darmo odpowiadają na pytania związane z serwisowaniem samochodów.
Witam przy wymianie oleju zauważyłem iż w miejscu gdzie jest zamontowana turbosprężarka jest przepalony olej czy to oznacza wymianę turbo diesel Ford S-Max 2 0 TDCi?
Witam mam pytanko czy turbo z zafiry a 101 km będzie pasowała do silnika z 82 km?
czy jest możliwa zamiana turbo z chrysler voyager 2.5 do opel zafira 2.0 DTI? Chrysler idzie na złom, a turbina w nim jest praktycznie nowa i zastanawiam się czy można by ją zamontować w oplu?
Mam saab(a) 9.3 z 2007(Grudzien ) kiedy jade w trase i zrobie powyzej 1600 kilometrow cos sie (prawdopodobnie )przegrzewa i turbina sie nie wlacza (trace moc ) czym to moze byc spowodowane?
Żywotność zawieszenia pneumatycznego przewidziana jest na 10 lat lub na przebieg około 200 000 km. Jednak długość eksploatacji jest w dużej mierze uzależniona od jakości dróg na jakich...
Żywotność zawieszenia pneumatycznego przewidziana jest na 10 lat lub na przebieg około 200 000 km. Jednak długość eksploatacji jest w dużej mierze uzależniona od jakości dróg na jakich użytkowane...
Żywotność zawieszenia pneumatycznego przewidziana jest na 10 lat lub na przebieg około 200 000 km. Jednak długość eksploatacji jest w dużej mierze uzależniona od jakości dróg na jakich użytkowane...
Żywotność zawieszenia pneumatycznego przewidziana jest na 10 lat lub na przebieg około 200 000 km. Jednak długość eksploatacji jest w dużej mierze uzależniona od jakości dróg na jakich...