POWRÓT

Motoricus.com - Serwis - Warszawa Targówek

Inne polecane warsztaty

"AUTO LISIA" MECHANIKA ...
******
opinie: 131

ul. LISIA 3
Targówek, Warszawa

Auto elektryk Iskierka
******
opinie: 28

Rzemieslników 16
Targówek, Warszawa

CENTRUM MECHANIKI POJAZDOWEJ
******
opinie: 57

Ul.Świdnicka 4
Targówek, Warszawa

POKAŻ NUMER TELEFONU
Wspomnij, że warsztat znalazłeś(aś) w DobryMechanik.pl

Wszystkie Pozytywne (6) Neutralne (1) Negatywne (6)

  • AUTOR: DATA: 2018-01-12 10:53

    ogólnie
    ******

    czas naprawy
    ******

    ceny usług
    ******

    jakość usług
    ******


    Spoko serwis - ceny przystępne, terminowość ok, polecam.


    Marka/model samochodu:
    VW Polo

  • AUTOR: DATA: 2017-09-18 12:02

    ogólnie
    ******

    czas naprawy
    ******

    ceny usług
    ******

    jakość usług
    ******


    Neutralny

    Sytuacja miała miejsce około rok temu - zgłosiłem się z nieuruchamiającą się klimatyzacją, po wykonaniu cyklu serwisowego maszyną do obsługi klimatyzacji okazało się, że w układzie była wystarczająca ilość czynnika oraz układ jest szczelny. Sprawdzono bezpieczniki w kabinie, wszystko było OK. Po dalszym szukaniu usterki wytypowano winowajcę - uszkodzony kompresor klimatyzacji - należy go zregenerować. Za znalezienie usterki nie pobrano ode mnie pieniędzy, umówiliśmy się na kontakt telefoniczny w sprawie kosztów naprawy, no i po kontakcie okazało się, że koszt będzie od 500 PLN w górę za demontaż montaż regenerację kompresora - niezdecydowaniem się. Przypadkiem sam odkryłem powód usterki - naprawa kosztowała mnie to nie więcej niż 20 gr i klimatyzacja ruszyła ...


    Marka/model samochodu:
    Seat Leon

  • AUTOR: DATA: 2017-08-17 15:10

    ogólnie
    ******

    czas naprawy
    ******

    ceny usług
    ******

    jakość usług
    ******


    Bardzo pozytywna atmosfera, Panowie doradzą, posprawdzają, wszystko sympatycznie i bez łaski. Polecam.


    Marka/model samochodu:
    Skoda Octavia; Audi Coupe Quattro

  • AUTOR: DATA: 2017-04-01 13:14

    ogólnie
    ******

    czas naprawy
    ******

    ceny usług
    ******

    jakość usług
    ******


    Negatywny

    Umawiam się na wymianę opon w oplu corsa oraz wymianę żarówki...pani sobie notuje. Przyjeżdżam wymiana opon OK ale żarówki już nie bo pani twierdzi, że to zamie im za dużo czasu a ma dla mnie tylko pół godziny! To po jaką cholerę ten warsztat jest .......? Jak można wypuścić klienta bez zmiany żarówki o której dobrze wiedziano, że jest na zleceniu. To jakaś porażka........po kłótni z panią tam pracującą mechanikom udało się zmienić opony i żarówkę. Negatyw bo nie na tym rzecz polega aby się wykłucać o coś na co byliśmy umówieni? Szkoda czasu i nerwów. Oczywiście to była moja ostatnia wizyta na Pszczyńskiej.


    Marka/model samochodu:
    opel corsa

  • AUTOR: DATA: 2016-04-28 21:26

    ogólnie
    ******

    czas naprawy
    ******

    ceny usług
    ******

    jakość usług
    ******


    Negatywny

    Wymiana opon na felgach aluminiowych ,traktowana jest jak na stalowych lecz cena pobierana za przekładkę -ALUMINIOWYCH tzn.120zł. Brak nakładek ochronnych, które powinny być stosowane przy demontażu jak i przy ponownym montażu opony na feldze ALUMINIOWEJ ,a taka usługa kosztuje 120zł. wspomnę jeszcze ,że wypadałoby jeszcze przed założeniem opony wytrzeć rand felgi z piasku .Dlatego moja opinia jest taka.


    Marka/model samochodu:
    opel

  • AUTOR: DATA: 2015-04-27 07:57

    ogólnie
    ******

    czas naprawy
    ******

    ceny usług
    ******

    jakość usług
    ******


    Negatywny

    Miałem problem z blokującym się kołem przedmin. Po podnosienu na lewarek byl obardzo ciężko je obróć (w porównaniu z kołem z drugiej strony auta). Panowie niby mi naprawiali, regenerowali hamulce itp. Ale w zasadzie chyba nie mogli stwierdzić problemu, więc jedynym argumentem jaki używali to to że samochód za mało jeździ. Robię tak mniej więcej 10000km rocznie, nie jest to bardzo dużo, ale myślę że nie jest to też mało, samochód jest jeżdżony kilka razy w tygodniu na drobne przejażdżki ale ma też wyjazdy w dłuższe trasy (po 400km). Komu bym nie powiedział "że samochód jest mało jeżdżony" to wybucha śmiechem. Pomógł mi sąsiad z osiedla (mechanik), sprawę rozwiązaliśmy w osiedlowym garażu w 15min.
    Poza tym chciałem żeby sprawdzili mi zawieszenie, przyszedł jakiś młody chłopak, chodził zaglądał, nie wiedział co zrobić. Widać że potrzebował drugiej pary rąk żeby ktoś mu kołem "pomachał". Ale oczywiście nie zawołam kogoś na 5minut z boku. Aż jakiś inny mu zwrócił uwagę, że co tak chodzi i nie wie co zrobić.
    Aaa i jeszcze jak jeździłem z tymi hamulcami to mi kit wciskał, że nie chcą żebym pieniądze ładował na wymianę zacisków hamulcowy, bo może nie jest to potrzebne. A w zasadzie to i tak zapłaciłem tyle co za wymianę zacisku i nic mi nie zrobili.
    A i przy wymianie oleju, wymienili mi też filt powietrza, który był nowy, bo wymieniony kilka dni wcześniej. Sam wymieniałem, bo iałem nowy filtr (nie pamiętam już skąd). No chyba widać że filtr jest nówka, więc po co wymieniać. Najwidoczniej nie zwracają na to uwagi.


    Marka/model samochodu:
    Honda Civic

  • AUTOR: DATA: 2014-09-24 13:15

    ogólnie
    ******

    czas naprawy
    ******

    ceny usług
    ******

    jakość usług
    ******


    Negatywny

    Wykupiłem na Grouponie pakiet szerokiej drogi oraz serwis klimatyzacji. Usługę postanowiłem wykonać w warsztacie przy ul. Pszczyńskiej. Już od wjazdu na kanał srogo się zawiodłem bo poprosiłem o sprawdzenie amortyzatorów, a Pan mechanik stwierdził, że nie mają do tego sprzętu i muszę sobie jechać na stację diagnostyczną (dlaczego w takim razie w opisie usługi jest wpisane sprawdzenie amortyzacji!!!). W samochodzie są tez do wymiany łączniki stabilizatorów, ale warsztat tego nie zaznaczył za to od razu zdiagnozowano konieczność wymiany drążka kierowniczego i wykonania geometrii czyli tego w czym się specjalizują (de facto po przeglądzie samochód zaczął się gorzej prowadzić i wydawać dziwne dźwięki więc nie wiem czy podczas kontroli drążek nie został przypadkowo rozregulowany). Poprosiłem mechanika o dokładne sprawdzenie akumulatora bo mam go już 9 lat, ale oczywiście tego nie zrobił (to też jest w opisie usługi na grouponie). Dolano płyn chłodzący (było na min. dolano na max. czyli ok. 300ml policzono mi za litr, ale różnicy nie dostałem). Serwis klimatyzacji spowodował, że zaczęły mi parować szyby, a choć w opisie zawierał również wykonanie ozonowania to niestety go nie wykonano. Żarówki są dwa razy droższe niż na stacjach paliw, a ich wymiana choć zajęła 2 min. kosztowała 25zł ( wychodzi roboczo godz. ok. 750zł). W mojej ocenie warsztat nastawiony na jednorazowe zdarcie skóry z klienta.


    Odpowiedź warsztatu na komentarz:

    Drogi Kliencie,
    Naszym priorytetem jest dbanie o jakość świadczonych usług, dlatego zachęcamy do składania reklamacji co pozwoli nam wyeliminować jakiekolwiek wątpliwości, zweryfikować uwagi klienta oraz usunąć wszystkie ewentualne problemy z tym związane.
    Jednocześnie wyjaśniamy, że serwis w ramach pakietu usługi szerokiej drogi dokłada wszelkich starań, aby kompleksowo sprawdzić stan techniczny auta.
    Przypominamy, że wszystkie świadczone przez nas usługi objęte są gwarancją jakościową.
    Wszelkie zastrzeżenia i reklamacje należy zgłaszać u kierownika Serwisu lub pod adres e-mail: reklamacje@motoricus.com

    Zapraszamy do kontaktu!

  • AUTOR: DATA: 2014-03-17 08:29

    ogólnie
    ******

    czas naprawy
    ******

    ceny usług
    ******

    jakość usług
    ******


    Negatywny

    Wystawiłem pozytywną opinie, bo wydawało się, że wymiana płynu w układzie hamulcowym i sprawdzenie stanu bębnów oraz szczęk to nie jest żadna filozofia. Otóż jest! Zbyt mocne przykręcenie nakrętki na bębnie hamulcowym spowodowało po 7 miesiącach konieczność wymiany łożysk, które szlak trafił. Panowie od wszystkich samochodów nie wiedzą po prostu z jakim momentem w Nm należy dokręcać dane elementy. A tłumaczenie, że w nowym samochodzie przy przebiegu 75tys sypią się łożyska bo drogi są złe... sorry... Suzuki Motor Poland wyśmiał tą tezę, montowane łożyska poza jakimiś sporadycznymi przypadkami wytrzymują grube przebiegi. Tym bardziej, że od nowości w zawieszeniu które jest w bdb stanie nic nie było naprawiane, a łożyska to najsłabszy element i się akurat zepsuły na naszych drogach.


    Marka/model samochodu:
    Suzuki Swift

  • AUTOR: DATA: 2013-09-15 11:37

    ogólnie
    ******

    czas naprawy
    ******

    ceny usług
    ******

    jakość usług
    ******


    Suzuki Swift, samochód od nowości w moich rękach. Na przeglądzie diagnosta stwierdził, że hamulec ręczny raz łapie lepiej raz gorzej. Zalecił wyczyszczenie z osadów bębnów hamulcowych. Wizyta w Motoricus na Pszczyńskiej obejmowała wymianę płynu hamulcowego, oraz czyszczenie owych bębnów z osadów. Dostałem poradę mechanika, że to raczej ręczny regulacji podlega niż osad zgromadzony w bębnach przeszkadza, lub są wyeksploatowane szczęki lub okładziny bębnów. Na moją prośbę, bębny zostały zdjęte, stan hamulców sprawdzony - układu okazał się bdb stanie. Skończyło się na regulacji ręcznego (ale nie w kokpicie jak to kiedyś ASO wykonało). Hamulce są jak nowe!!! Ręczny żyleta, można w Alpy jechać. Siłę hamowania (różnicę przed i po) czuć na pedele hamulca. Motoricus, dodatkowo sprawdził stan płynów, tarcz i klocków, zawieszenia, opon, żarówek - bez opłat i mojego zalecenia. Poinformowano mnie, że opony letnie ostatni sezon już i są do wymiany - zgadza się z moimi spostrzeżeniami, oraz że przy wymianie klocków tarcze też już nowe. Też się zgadza. (Tarcze mają 80tyś, klocki 40tyś). Uważam warsztat za solidny, szczery i uczciwy w zakresie przeglądu i wymiany elementów eksploatacyjnych.


    Marka/model samochodu:
    Suzuki Swift 2007 GLX.

  • AUTOR: DATA: 2013-06-09 18:45

    ogólnie
    ******

    czas naprawy
    ******

    ceny usług
    ******

    jakość usług
    ******


    Negatywny

    Cwaniaki k...a, nie załorzo mi mojego używanego magla do bejcy bo nie som pewni czy sprawny a wogule to oni tylko nowe albo z pewnego żródła bo muszą dac klijentowi gwarancje.
    Jeszcze będziecie się prosić o klijenta.
    Nie to nie Zenek załorzy.
    Frajerzy!


    Marka/model samochodu:
    BMW 525

  • AUTOR: DATA: 2013-06-09 17:05

    ogólnie
    ******

    czas naprawy
    ******

    ceny usług
    ******

    jakość usług
    ******


    Serwis Motoricus przy Łodygowej to miłe zaskoczenie po zakończeniu gwarancji fabrycznej na moje Ducato i obowiązkowych wizytach gwarancyjnych w stacjach autoryzowanych.
    Markowy olej silnikowy 5W30 (do filtrów cząstek) osiem litrów z wymianą za nieco ponad dwie stówy, a filtr, za który u Fiata kroili 180 zł tu kosztuje 97 zł (tego samego producenta). Bardzo spodobał mi się zwyczaj odplombowania bańki oleju przy kliencie, a nie lania z beczki czegoś, czego nie mogę zweryfikować.
    Wymienili klocki za 180 zł i pożyczyli szerokiej drogi. Zwrócili uwagę na tarcze, ale nie na pałę, tylko z precyzyjnym pomiarem grubości i odniesieniem do wartości zawartych w materiałach fabrycznych, z sugestią, że może przy następnej wymianie klocków...
    Wizyta była praktycznie wymuszona przeze mnie na serwisie "od ręki", bo dzień później jechałem 1500 km na zachód. Chłopaki bezproblemowo zasuwali do dwudziestej, zeby skończyć.
    Auto oddane czyste, niewyświnione smarem dookoła, ani wewnątrz. Nie przykleiłem się też do kierownicy i dźwigni biegów jak to bywa.
    Oddali punktualnie, jak się umówili.
    No i te ceny, dla kogoś zaprawionego w boju z autoryzacją ! Licząc w uproszczony sposób wydatek poniesiony w Motoricusie to ok. połowa kosztów tego co w ASO, kulturalnie, z fakturą i możliwością zapłaty kartą.
    Dla mnie bomba, zostajemy tu na stałe.


    Marka/model samochodu:
    marka/model samochodu Fiat Ducato 2011 3.0 diesel

  • AUTOR: DATA: 2013-05-19 15:39

    ogólnie
    ******

    czas naprawy
    ******

    ceny usług
    ******

    jakość usług
    ******


    Fajna, zgrana ekipa z imponującą wiedzą samochodową. Przyjechałem tu zachęcony promocyjną ceną ustawienia geometrii kół. Drogi, precyzyjny sprzęt laserowy, a cena usługi zupełnie przyzwoita.
    Pierwszy raz ktoś mi uświadomił (i wykazał formalnie, a nie tylko pogadał co mu się wydaje), ze stosuję w moim golfie niewłaściwy olej do TDI. Zawsze myślałem, ze najdroższy syntetyk to luksus dla mojego motoru, a tu się okazuje, że może spowodować spustoszenie.
    Olej, który chłopaki proponują (nie napiszę jakiej marki) kosztuje 60% tego co płaciłem za mojego syntetyka w supermarkecie, po co? Sam nie wiem.
    Filtry na miejscu, usługa wymiany od ręki.
    Niestety chętnych jest sporo i na grubsze naprawy trzeba sie umawiać z wyprzedzeniem.
    Miła poczekalnia z kawką i świeżą prasą. Jak najbardziej pozytywne wrażenie.


    Zalety:
    -nowoczesne wyposazenie warsztatowe,
    -przegląd istotnych elementów pojazdu przy okazji innej naprawy,
    -czujesz troskę mechaników o powierzony pojazd, zaufanie


    Wady:
    -kilkudniowe terminy zanim przyjmą do naprawy,
    -odmawiają wykonania naprawy przy użyciu najtańszych części, stosują tylko uznane, markowe zamienniki, niestety droższe


    Marka/model samochodu:
    Volkswagen GOLF tdi

  • AUTOR: DATA: 2012-10-16 13:07

    ogólnie
    ******

    czas naprawy
    ******

    ceny usług
    ******

    jakość usług
    ******


    Szybko i sprawnie oraz fachowo :) goście z warsztatu wkręceni w motoryzację, przegadali ze mną z dobre pół godziny o samochodach :) doradzą, nie próbują naciągać, mówią co jest najlepszą opcją, jak w samochód inwestować, co ma sens o co nie.
    Wymieniałem u nich opony, które wcześniej kupiłem przez Internet. Od razu zrobili przegląd, zasugerowali parę mniejszych napraw. Zdecydowanie na plus, uprzejmie i kompetentnie


DODAJ OPINIĘ

Godziny otwarcia:  
Poniedziałek od 08:00 do 20:00
Wtorek od 08:00 do 20:00
Środa od 08:00 do 20:00
Czwartek od 08:00 do 20:00
Piątek od 08:00 do 20:00
Sobota od 08:00 do 15:00

 

Podobne warsztaty


WYKONYWANE USŁUGI



Darmowa aplikacja mobilna

Nasza aplikacja działa poprawnie na wszystkich platformach mobilnych.
W celu jej pobrania wystarczy przejść do wybranego sklepu.

Pobierz z App Store

Pobierz ze Sklepu Windows

Wyślij aplikację na Twój telefon

SMS-em otrzymasz link do pobrania naszej aplikacji.