Item 1 of 0
O warsztacie
Opinie (1)
Marki
Warsztat nie udostępnia kalendarza online
Aktualnie warsztat nie udostępnia kalendarza i nie można się do niego umówić online. Poproś o udostępnienie wolnych terminów na stronie, aby móc zarezerwować wizytę.
O warsztacie
Malibu Auto Centrum Sp. z o.o. to firma istniejąca na polskim rynku od roku 1997.
Nasza firma to Centrum Motoryzacyjne w którym można uzyskać usługi Salonowe oraz Serwisowe. Aktualnie jesteśmy Autoryzowaną Stacją Obsługi KIA, która oferuje: gwarancyjny i pogwarancyjny serwis mechaniczny, serwis blacharsko-lakierniczy, sprzedaż części i akcesoriów KIA. Nasz salon sprzedaży samochodów oferuje aktualnie: sprzedaż samochodów używanych marki KIA i innych marek, komis samochodów różnych marek, kredytowanie, leasingi oraz ubezpieczenia. Ponadto jesteśmy autoryzowanym Dilerem i Serwisem marki AIXAM i MINAUTO.
Z dniem 1 lipca 2017 odeszliśmy od bezpośredniej sprzedaży nowych samochodów marki KIA. Niemniej jednak informujemy, że osoby zainteresowane kupnem nowego samochodu marki KIA mogą liczyć na pełne wsparcie z naszej strony przy sprawdzeniu najlepszej oferty na upatrzone modele.
Wychodząc naprzeciw oczekiwaniom naszych klientów, rozszerzyliśmy działalność o wynajem samochodów różnych marek na bardzo korzystnych warunkach (na czas krótko- i długoterminowy). Ponadto wprowadzamy usługę Auto-Detailing oraz realizujemy indywidualny import modeli samochodów wybranych na życzenie klienta.
Serdecznie pozdrawiamy i zapraszamy,
Malibu Auto Centrum
Rozwiń
Numer telefonu
226145... Pokaż numer telefonu
Adres serwisu
Morelowa 3,
03-192,
Warszawa
Zobacz na mapie Godziny otwarcia
Dziś otwarte do 18:00
Metody płatności
Gotówka
/ Karta
Polityka warsztatu
Warsztat oferuje możliwość napraw na częściach dostarczonych przez klienta
W
27.09.2022
Pojazd: Kia Proceed
Poniżej opinia biegłego sądowego na temat jakości naprawy lakierniczej W Malibu Auto Centrum. Jest to opinia po wykonanej już jednej napraw... Rozwiń
Odpowiedź warsztatu:
Szanowny kliencie, dziękujemy za opinię, natomiast musimy dodać kilka informacji z naszej strony, bo zostało przez Pana pominiętych kilka bardzo znaczących dla tej sprawy faktów. W związku z tym, że naprawa, którą Pan opisuje, była wykonana przy kontakcie z Ubezpieczycielem, to cały proces naprawczy (stan przed, stan podczas naprawy oraz po naprawie) został udokumentowany zdjęciowo. Ponadto, przy odbiorze auta po naprawie uszkodzeń, skrupulatnie obejrzał Pan auto i zatwierdził swoim podpisem jego odbiór z zaznaczeniem, że nie ma Pan żadnych zastrzeżeń do wykonanej naprawy. Pierwsze zastrzeżenia, które Pan zgłosił, zostały do nas skierowane dopiero kilka miesięcy po odbiorze auta, gdzie ewidentnie widać jego użytkowanie - stan i zgłoszone wady odbiegają od stanu auta przy odbiorze, które potwierdził Pan podpisując dokument odbioru. Trudno w takim wypadku wierzyć w jakąkolwiek opinie biegłego, który nie sprawdza auta w stanie świeżo po odbiorze, lecz po kilku miesiącach od jego odbioru i użytkowaniu. Cały proces naprawczy został udokumentowany i przedstawiony ubezpieczycielowi oraz zarchiwizowany u kierownika działu. Pan jako użytkownika pojazdu odebrał auto, do którego w danym momencie nie miał Pan żadnych zastrzeżeń - aż minęło kilka miesięcy jego użytkowania. Nasz serwis blacharsko-lakierniczy, jak i serwisowy, kładzie bardzo duży nacisk na wysoką jakość usług, co potwierdzają klienci w opiniach oraz przy badaniach satysfakcji klienta, które prowadzimy. Prosimy zaprzestać szerzenie błędnych opinii, ponieważ posiadamy dowody na to, że Pańska opinia znacznie odbiega od prawdy. Pozdrawiamy, Malibu Auto Centrum.


Szybko i sprawnie. Wzorowa i miła obsługa. Polecam.