Brak dostępnych terminów online
Aktualnie warsztat nie udostępnia kalendarza i nie można się do niego umówić online. Poproś o udostępnienie wolnych terminów na stronie, aby móc zarezerwować wizytę.
O warsztacie
Godziny pracy od poniedziałku do piątku 9-17, sobota w zależności od potrzeb. Adres Warzymice 15A, są to stare Warzymice, w kierunku drogi na Będargowo.
Pojazd: Audi A4 1.8 T
Jestem zadowolony z serwisu. Zostawiłem auto na diagnostykę zawieszenia, coś dziwnie stukało. Zdiagnozowali sworzeń, przy okazji wykryli w ... Rozwiń
Pojazd: Opel/ Corsa
Ostatnio w tym warsztacie wymieniałam sprzęgło. Czas naprawy okay. Cena uzgodniona przed naprawą nie uległa zmianie. Autko śmiga elegancko. ... Rozwiń
Pojazd: Toyota Avensis T22
Pierwsza naprawa : samochód Ford Focus m-ki wymiana pompy sprzęgła ( przy pedale ). Koszt robocizny 150 zł. Naprawa wykonana prawidłowo, szy... Rozwiń
Odpowiedź warsztatu:
Szanowny Panie, tak sie złożyło iż z pierwszym autem naprawa była bardziej skomplikowana niż tylko sama wymiana pompy sprzęgła, gdyż diagnostyka przyczyny problemu z autem była bardziej skomplikowana. Po drugie przywożąc opony zapomniał również Pan powiedzieć, że opona którą Pan do nas dostarczył była z wkrętem dlatego po rozmowie z właścicielką auta wyraziła zgodę na zakołkowanie opony, co różni się znacznie od naklejenia łatki . Następną sprawą jest, że kiedy Pani która jest właścicielką auta zadzwoniła do nas i powiedziała, że pękła sprężyna amortyzatora i potrzebuje pomocy, zasugerowałem, że odbiorę auto osobiście od klientki żeby napewno nic sie stało podczas jazdy, w tym przypadku usługa odbioru auta od klientki była usługą bezpłatną wynikającą z sympatii jaką darzymy naszą klientkę. Ale ta negatywna opinia wynika chyba z faktu, że kiedy przy nas na warsztacie doradził Pan wymianę opon zimowych na letnie gdzie za oknem padał śnieg (mamy luty) i my zasugerowaliśmy aby tego nie robić chyba po tym czuje sie Pan zirytowany a napewno ucierpiało Pańskie EGO. Jeśli chodzi to, że powiedziałem ze nie życzę sobie aby Pan więcej przyjeżdżał do naszego warsztatu to wyjaśnię dlaczego bo znów jakoś to Panu umknęło. W czasie drugiej Pana wizyty kiedy akurat mnie nie było pozwolił Pan sobie na używanie wulgaryzmów w stosunku do moich pracowników oraz walenie drzwiami na odchodne. Niestety takiego zachowania nie jestem w stanie zaakceptować bo jeśli myśli Pan, że jako klient może Pan traktować pracowników mojego warsztatu w taki sposób bo tak się Panu podoba to jest Pan w błędzie. Czekając na Pańskie części mieliśmy zablokowany podnośnik na 24 godziny, gdyż części miały być dostarczone na następny dzień na godz. 9-tą rano, a dotarły dopiero przed południem. Szkoda tylko ze próbując naprawdę być pomocnym mojej klientce spotykam sie z takim atakiem tym bardziej, że nie był Pan obecny podczas naszej rozmowy. Na koniec dodam jeszcze tylko jedno ze przy każdej naprawie przed założeniem jakiejkolwiek części klient jest informowany o kosztach i to klient decyduje czy cos będzie robione czy nie. Każdy z klientów jak wiadomo dysponuje określonym budżetem i cena jest znana klientowi przed dokonaniem naprawy a nie po. Zaprzecza Pan sam sobie mówiąc, że jest inaczej ponieważ kiedy chciał Pan kupić swoje części nie robiliśmy problemu. Czy cena, która została wcześniej ustalona za wymianę dwóch sprężyn i dwóch odbijaczy z osłonami, wymiana 2 opon 15 calowych wraz z wyważeniem plus kołkowanie opony była aż tak wygórowana? Nie sądzę. Bardzo mi jest przykro czytając Pańska opinię lecz każdy ma prawo do swojej oceny. Z poważaniem Auto Kozłowska
Szczerze polecam ten warsztat! Po moim błędzie z paliwem, nie dość, że... Rozwiń