DobryMechanik.pl logo

Twój zaufany doradca motoryzacyjny

O warsztacie
Opinie (3)
Marki

Brak dostępnych terminów online

Aktualnie warsztat nie udostępnia kalendarza i nie można się do niego umówić online. Poproś o udostępnienie wolnych terminów na stronie, aby móc zarezerwować wizytę.

Polecane warsztaty

O warsztacie

Godziny pracy od poniedziałku do piątku 9-17, sobota w zależności od potrzeb. Adres Warzymice 15A, są to stare Warzymice, w kierunku drogi na Będargowo.

Rozwiń
Numer telefonu
Numer telefonu
Adres serwisu
Adres serwisu
Warzymice 15A, 72-005, Przecław Zobacz na mapie
Godziny otwarcia
Godziny otwarcia
Formy płatności
Metody płatności
Gotówka
Polityka warsztatu
Polityka warsztatu
Warsztat nie naprawia na częściach klienta
Warsztat oferuje możliwość napraw na częściach dostarczonych przez klienta

Opinie (3)

4.56

Ocena DobryMechanik.plOcena DobryMechanik.plOcena DobryMechanik.plOcena DobryMechanik.plOcena DobryMechanik.plOcena DobryMechanik.pl

Ocena wystawiona na podstawie 3 opinie

Ocena ogólna

Ocena DobryMechanik.plOcena DobryMechanik.plOcena DobryMechanik.plOcena DobryMechanik.plOcena DobryMechanik.plOcena DobryMechanik.pl

Czas naprawy

Ocena DobryMechanik.plOcena DobryMechanik.plOcena DobryMechanik.plOcena DobryMechanik.plOcena DobryMechanik.plOcena DobryMechanik.pl

Cena usług

Ocena DobryMechanik.plOcena DobryMechanik.plOcena DobryMechanik.plOcena DobryMechanik.plOcena DobryMechanik.plOcena DobryMechanik.pl

Jakość usługi

Ocena DobryMechanik.plOcena DobryMechanik.plOcena DobryMechanik.plOcena DobryMechanik.plOcena DobryMechanik.plOcena DobryMechanik.pl
Ocena DobryMechanik.plOcena DobryMechanik.plOcena DobryMechanik.plOcena DobryMechanik.plOcena DobryMechanik.plOcena DobryMechanik.pl

Pojazd: Audi A4 1.8 T

Jestem zadowolony z serwisu. Zostawiłem auto na diagnostykę zawieszenia, coś dziwnie stukało. Zdiagnozowali sworzeń, przy okazji wykryli w ... Rozwiń

Ocena DobryMechanik.plOcena DobryMechanik.plOcena DobryMechanik.plOcena DobryMechanik.plOcena DobryMechanik.plOcena DobryMechanik.pl

Pojazd: Opel/ Corsa

Ostatnio w tym warsztacie wymieniałam sprzęgło. Czas naprawy okay. Cena uzgodniona przed naprawą nie uległa zmianie. Autko śmiga elegancko. ... Rozwiń

Ocena DobryMechanik.plOcena DobryMechanik.plOcena DobryMechanik.plOcena DobryMechanik.plOcena DobryMechanik.plOcena DobryMechanik.pl

Pojazd: Toyota Avensis T22

Pierwsza naprawa : samochód Ford Focus m-ki wymiana pompy sprzęgła ( przy pedale ). Koszt robocizny 150 zł. Naprawa wykonana prawidłowo, szy... Rozwiń

Odpowiedź warsztatu:

Szanowny Panie, tak sie złożyło iż z pierwszym autem naprawa była bardziej skomplikowana niż tylko sama wymiana pompy sprzęgła, gdyż diagnostyka przyczyny problemu z autem była bardziej skomplikowana. Po drugie przywożąc opony zapomniał również Pan powiedzieć, że opona którą Pan do nas dostarczył była z wkrętem dlatego po rozmowie z właścicielką auta wyraziła zgodę na zakołkowanie opony, co różni się znacznie od naklejenia łatki . Następną sprawą jest, że kiedy Pani która jest właścicielką auta zadzwoniła do nas i powiedziała, że pękła sprężyna amortyzatora i potrzebuje pomocy, zasugerowałem, że odbiorę auto osobiście od klientki żeby napewno nic sie stało podczas jazdy, w tym przypadku usługa odbioru auta od klientki była usługą bezpłatną wynikającą z sympatii jaką darzymy naszą klientkę. Ale ta negatywna opinia wynika chyba z faktu, że kiedy przy nas na warsztacie doradził Pan wymianę opon zimowych na letnie gdzie za oknem padał śnieg (mamy luty) i my zasugerowaliśmy aby tego nie robić chyba po tym czuje sie Pan zirytowany a napewno ucierpiało Pańskie EGO. Jeśli chodzi to, że powiedziałem ze nie życzę sobie aby Pan więcej przyjeżdżał do naszego warsztatu to wyjaśnię dlaczego bo znów jakoś to Panu umknęło. W czasie drugiej Pana wizyty kiedy akurat mnie nie było pozwolił Pan sobie na używanie wulgaryzmów w stosunku do moich pracowników oraz walenie drzwiami na odchodne. Niestety takiego zachowania nie jestem w stanie zaakceptować bo jeśli myśli Pan, że jako klient może Pan traktować pracowników mojego warsztatu w taki sposób bo tak się Panu podoba to jest Pan w błędzie. Czekając na Pańskie części mieliśmy zablokowany podnośnik na 24 godziny, gdyż części miały być dostarczone na następny dzień na godz. 9-tą rano, a dotarły dopiero przed południem. Szkoda tylko ze próbując naprawdę być pomocnym mojej klientce spotykam sie z takim atakiem tym bardziej, że nie był Pan obecny podczas naszej rozmowy. Na koniec dodam jeszcze tylko jedno ze przy każdej naprawie przed założeniem jakiejkolwiek części klient jest informowany o kosztach i to klient decyduje czy cos będzie robione czy nie. Każdy z klientów jak wiadomo dysponuje określonym budżetem i cena jest znana klientowi przed dokonaniem naprawy a nie po. Zaprzecza Pan sam sobie mówiąc, że jest inaczej ponieważ kiedy chciał Pan kupić swoje części nie robiliśmy problemu. Czy cena, która została wcześniej ustalona za wymianę dwóch sprężyn i dwóch odbijaczy z osłonami, wymiana 2 opon 15 calowych wraz z wyważeniem plus kołkowanie opony była aż tak wygórowana? Nie sądzę. Bardzo mi jest przykro czytając Pańska opinię lecz każdy ma prawo do swojej oceny. Z poważaniem Auto Kozłowska

To Twój warsztat?

Przejmij nad nim kontrolę

Błędne dane warsztatu?

Zgłoś aktualizację