WARSZTAT ZAMKNIĘTY

Wszystkie Pozytywne (2) Neutralne (0) Negatywne (1)

  • AUTOR: DATA: 2017-03-03 20:49
    Jeszcze nikt nie ocenił tego komentarza. +-

    ogólnie
    ******

    czas naprawy
    ******

    ceny usług
    ******

    jakość usług
    ******


    Pozytywny

    Jestem zadowolony z serwisu. Zostawiłem auto na diagnostykę zawieszenia, coś dziwnie stukało. Zdiagnozowali sworzeń, przy okazji wykryli w aucie pękniętą sprężynę to od razu ogarnęli. Ceny telefonicznie uzgodnione przed dokonaniem naprawy. Wszystko uczciwie i rzetelnie polecam.


    Marka/model samochodu:
    Audi A4 1.8 T

  • AUTOR: DATA: 2017-02-20 09:17
    Jeszcze nikt nie ocenił tego komentarza. +-

    ogólnie
    ******

    czas naprawy
    ******

    ceny usług
    ******

    jakość usług
    ******


    Pozytywny

    Ostatnio w tym warsztacie wymieniałam sprzęgło. Czas naprawy okay. Cena uzgodniona przed naprawą nie uległa zmianie. Autko śmiga elegancko. Zostałam obsłużona szybko i sprawnie, więc polecam.


    Marka/model samochodu:
    Opel/ Corsa

  • AUTOR: DATA: 2017-02-08 18:54
    100.00% (1/1) osób uznało opinię za przydatną +-

    ogólnie
    ******

    czas naprawy
    ******

    ceny usług
    ******

    jakość usług
    ******


    Negatywny

    Pierwsza naprawa : samochód Ford Focus m-ki wymiana pompy sprzęgła ( przy pedale ). Koszt robocizny 150 zł. Naprawa wykonana prawidłowo, szybko. Koszt całości 460 zł. Koszt części 310 zł. W najbliższym sklepie motoryzacyjnym 200 zł ( LUK ). Ok, Panowie na warsztacie zarobili na szczupłej blondynce proszącej o pomoc. Szkoda, iż dowiedziałem się po fakcie, gdyż drugiego samochodu do naprawy na pewno bym nie wstawił. Stało się. Toyota Avensis T22 wymiana amortyzatorów i sprężyn przód. Koszt wymiany : 2x125 zł. Tym razem Panowie chcieli zarobić na częściach - licząc od ceny detalicznej ( a nie dla warsztatu ) 400 zł. Kupiłem w najbliższym sklepie dokładnie taki sam zestaw części i dowiozłem na warsztat. Oczywiście wielkie niezadowolenie ze strony właściciela. W chwili odbioru pojazdu dodatkowo mechanik zażyczył sobie za wymianę dwóch opon ( felga stalowa 15 cali ) oraz jedną łatkę 80 zł "bo tak się płaci na mieście". Zagotowałem się i nie chodzi tu o koszt usługi. W godzinę po odebraniu samochodu siostra otrzymała telefon, iż właściciel nie życzy sobie bym był jego klientem i nie pojawiał się w warsztacie. Szanowny Panie, biorąc pod uwagę, iż prócz świadczonych w prawidłowy sposób usług w cenie jak ASO Toyota Kozłowski ( chyba stąd cennik ) zarabia Pan na częściach ( i nie jest to 10 czy 15 procent ) może być Pan pewny, że zarówno ja jak i moi znajomi ( sąsiedzi ) na pewno nie będą klientami Pańskiego warsztatu. NIE POLECAM a jeżeli ktoś już się odważy proponuję uzgadniać ceny napraw przed usługą a części nabyć samemu WYCHODZI ZDECYDOWANIE TANIEJ !!!


    Marka/model samochodu:
    Toyota Avensis T22

    Odpowiedź warsztatu na komentarz:

    Szanowny Panie, tak sie złożyło iż z pierwszym autem naprawa była bardziej skomplikowana niż tylko sama wymiana pompy sprzęgła, gdyż diagnostyka przyczyny problemu z autem była bardziej skomplikowana.
    Po drugie przywożąc opony zapomniał również Pan powiedzieć, że opona którą Pan do nas dostarczył była z wkrętem dlatego po rozmowie z właścicielką auta wyraziła zgodę na zakołkowanie opony, co różni się znacznie od naklejenia łatki . Następną sprawą jest, że kiedy Pani która jest właścicielką auta zadzwoniła do nas i powiedziała, że pękła sprężyna amortyzatora i potrzebuje pomocy, zasugerowałem, że odbiorę auto osobiście od klientki żeby napewno nic sie stało podczas jazdy, w tym przypadku usługa odbioru auta od klientki była usługą bezpłatną wynikającą z sympatii jaką darzymy naszą klientkę. Ale ta negatywna opinia wynika chyba z faktu, że kiedy przy nas na warsztacie doradził Pan wymianę opon zimowych na letnie gdzie za oknem padał śnieg (mamy luty) i my zasugerowaliśmy aby tego nie robić chyba po tym czuje sie Pan zirytowany a napewno ucierpiało Pańskie EGO. Jeśli chodzi to, że powiedziałem ze nie życzę sobie aby Pan więcej przyjeżdżał do naszego warsztatu to wyjaśnię dlaczego bo znów jakoś to Panu umknęło. W czasie drugiej Pana wizyty kiedy akurat mnie nie było pozwolił Pan sobie na używanie wulgaryzmów w stosunku do moich pracowników oraz walenie drzwiami na odchodne. Niestety takiego zachowania nie jestem w stanie zaakceptować bo jeśli myśli Pan, że jako klient może Pan traktować pracowników mojego warsztatu w taki sposób bo tak się Panu podoba to jest Pan w błędzie. Czekając na Pańskie części mieliśmy zablokowany podnośnik na 24 godziny, gdyż części miały być dostarczone na następny dzień na godz. 9-tą rano, a dotarły dopiero przed południem. Szkoda tylko ze próbując naprawdę być pomocnym mojej klientce spotykam sie z takim atakiem tym bardziej, że nie był Pan obecny podczas naszej rozmowy. Na koniec dodam jeszcze tylko jedno ze przy każdej naprawie przed założeniem jakiejkolwiek części klient jest informowany o kosztach i to klient decyduje czy cos będzie robione czy nie. Każdy z klientów jak wiadomo dysponuje określonym budżetem i cena jest znana klientowi przed dokonaniem naprawy a nie po. Zaprzecza Pan sam sobie mówiąc, że jest inaczej ponieważ kiedy chciał Pan kupić swoje części nie robiliśmy problemu. Czy cena, która została wcześniej ustalona za wymianę dwóch sprężyn i dwóch odbijaczy z osłonami, wymiana 2 opon 15 calowych wraz z wyważeniem plus kołkowanie opony była aż tak wygórowana? Nie sądzę. Bardzo mi jest przykro czytając Pańska opinię lecz każdy ma prawo do swojej oceny.
    Z poważaniem Auto Kozłowska


WYZNACZ TRASĘ INNE WARSZTATY W OKOLICY

Podobne warsztaty





Darmowa aplikacja mobilna

Nasza aplikacja działa poprawnie na wszystkich platformach mobilnych.
W celu jej pobrania wystarczy przejść do wybranego sklepu.

Pobierz z App Store

Pobierz ze Sklepu Windows

Wyślij aplikację na Twój telefon

SMS-em otrzymasz link do pobrania naszej aplikacji.