DobryMechanik.pl logo

Twój zaufany doradca motoryzacyjny

  1. Ranking Mechaników
  2. Mechanicy
  3. Warsztaty Pruszcz Gdański
  4. Pruszcz Gdański
O warsztacie
Opinie (19)
Marki

Poproś o kalendarz Warsztat nie udostępnia kalendarza online

Aktualnie warsztat nie udostępnia kalendarza i nie można się do niego umówić online. Poproś o udostępnienie wolnych terminów na stronie, aby móc zarezerwować wizytę.

O warsztacie

 Jesteśmy warsztatem specjalizującym się w obsłudze samochodów koncernu FIAT , OPEL, ALFA ROMEO, LANCIA, IVECO. Proponujemy Państwu inne podejście do obsługi Waszego auta. U nas nikt was nie oszuka, nie wyprosi z warsztatu ani nie naciągnie na niepotrzebne części czy usługi. Serdecznie zapraszamy do zweryfikowania tych twierdzeń. Oferujemy w pełni wyposażony warsztat oraz pracowników z wieloletnim doświadczeniem w zakresie naprawy i serwisowania pojazdów mechanicznych. 

 

Rozwiń
Numer telefonu
Numer telefonu
Adres serwisu
Adres serwisu
ul. Łukasiewicza 3,
83-000,
Pruszcz Gdański
Zobacz na mapie
Godziny otwarcia
Godziny otwarcia
Formy płatności
Metody płatności
Gotówka
Polityka warsztatu
Polityka warsztatu
Warsztat nie naprawia na częściach klienta
Warsztat oferuje możliwość napraw na częściach dostarczonych przez klienta

Opinie o warsztacie (19)

4.33

Ocena DobryMechanik.plOcena DobryMechanik.plOcena DobryMechanik.plOcena DobryMechanik.plOcena DobryMechanik.plOcena DobryMechanik.pl

Ocena wystawiona na podstawie 19 opinii

Ocena ogólna

Ocena DobryMechanik.plOcena DobryMechanik.plOcena DobryMechanik.plOcena DobryMechanik.plOcena DobryMechanik.plOcena DobryMechanik.pl

Czas naprawy

Ocena DobryMechanik.plOcena DobryMechanik.plOcena DobryMechanik.plOcena DobryMechanik.plOcena DobryMechanik.plOcena DobryMechanik.pl

Cena usług

Ocena DobryMechanik.plOcena DobryMechanik.plOcena DobryMechanik.plOcena DobryMechanik.plOcena DobryMechanik.plOcena DobryMechanik.pl

Jakość usługi

Ocena DobryMechanik.plOcena DobryMechanik.plOcena DobryMechanik.plOcena DobryMechanik.plOcena DobryMechanik.plOcena DobryMechanik.pl
Mateusz
09.12.2025
Ocena DobryMechanik.plOcena DobryMechanik.plOcena DobryMechanik.plOcena DobryMechanik.plOcena DobryMechanik.plOcena DobryMechanik.pl

Pojazd: Fiat Croma 1.9 JTD 150km

Fiat Croma 1,9 JTD 2008. Do mechanika zgłosiłem prośbę o wymianę rozrządu ( podana cena była dosyć niska), naprawę czujnika zużycia klocków ... Rozwiń

Odpowiedź warsztatu:

Dziękujemy za dodanie opinii. Samochód Fiat Croma nr rej GA1005H trafił do nas na wymianę rozrządu. Po demontażu osłony okazało się ze rozrząd jest w bardzo dobrym stanie i nie ma konieczności jego wymiany . Poinformowaliśmy o tym klienta. W czasie rozmowy była bardzo silna presja ze strony klienta na czas naprawy. Mieliśmy zrobić rozrząd, hamulce, zawieszenie, termostat w jeden dzien. Powiedzieliśmy ze to jest niemożliwe i trzeba zrobić jakaś hierarchie tego co można zrobić szybko i tego co można zrobić później. Nadmienimy iż klient wiedział w jakim stanie ma samochód oraz ze wizualnie jego samochód jest tak czysty jakby czuł wstręt do myjni od nowości ( rozumiemy, to się zdarza i nie każdy ma czas) na tablicy paliły się wszystkie możliwe kontrolki. Poinformowaliśmy klienta o wybitym sworzniu wahacza prawego -luz około 10 mm na główce sworznia, zużytych tarczach oraz klockach przód i tył, uszkodzonych amortyzatorach z przodu, błędach systemów egr, dpf, doładowania. instalacji zużycia klocków, koła pasowego. Po uzgodnieniu decyzja klienta żeby robić to co się da aby odebrać samochód dnia następnego ( tutaj każdy kto trochę ma w tym pojęcia wie iż pewne prace da się zrobić, ale innych nie ma co się podejmować ponieważ znając życie pewne jest ze cos pójdzie nie tak) Wykonaliśmy usługę wym. hamulców tj tarcze klocki, koła pasowego, wahacza, usprawnienia prowadnicy zacisku, weryfikacji zużycia rozrządu. Przez całą naprawę pozostawaliśmy w kontakcie telefoniczny z klientem dokładnie informując jak wyglądają pracę Klient odebrał samochód. Po kilku godzinach zadzwonił iż jest słyszalny stuk z silnika. Poprosiliśmy o powrót. Zastępczak jest jaki jest i mówiliśmy ze nie jest to demon prędkości, oraz gdy się nim podjedzie pod Hiltona to nikt nie będzie drzwi kierowcy otwierał . Usłyszeliśmy ze nie ma żadnej potrzeby aby zastepczak był niewiadomo jakiej klasy - ważne ze jest i jedzie . Okazało się ze nowe koło pasowe powoduje hałas. Dokonaliśmy zmiany koła w ramach gwarancji. Po dwóch dniach od odebrania pojazdu klient zadzwonił ze ma pęknięta szybę czołowa( pękniecie od krawędzi szyby - uszczelki- bez śladów uderzenia - słowa klienta. Nasza odpowiedz jest bardzo prosta. mamy monitoring, jesteśmy ubezpieczeni, prosimy o dane do zgłoszenia i sprawę przekazujemy do ubezpieczalni. Użytkownik Cromy już więcej się do nas nie odezwał, co jednak nie stanęło jemu na przeszkodzie umieścić opinie. Wracając do stanu technicznego naszego zastepczaka rozumiemy ze rozgoryczenie sięgnęło zenitu ( koszt wynajmu na trzy doby to 120 zł i rozumiemy ze gdy np. temu klientowi popsuje się nowy telewizor to dostaje na czas naprawy zastępczy) szczególnie po tym w jakim dobrym stanie jest użytkowana Croma. Życzymy zdrowia

Mikrus
05.09.2023
Ocena DobryMechanik.plOcena DobryMechanik.plOcena DobryMechanik.plOcena DobryMechanik.plOcena DobryMechanik.plOcena DobryMechanik.pl

Pojazd: Delta

Znają się na rzeczy . Maja wiedzę i narzędzia.szacunek dla pana z Ukrainy. Oby wiecej takich pracowników

Artur
19.09.2022
Ocena DobryMechanik.plOcena DobryMechanik.plOcena DobryMechanik.plOcena DobryMechanik.plOcena DobryMechanik.plOcena DobryMechanik.pl

Pojazd: Fiat Tipo II 1.6 16 v benzyna

Polecam Fiat Club. Poradzili sobie z problemami hałasu w silniku. Co ciekawe pojechałem do nich z postawiona przez serwis diagnozą. Byłem na... Rozwiń

Jacek
14.05.2019
Ocena DobryMechanik.plOcena DobryMechanik.plOcena DobryMechanik.plOcena DobryMechanik.plOcena DobryMechanik.plOcena DobryMechanik.pl

Pojazd: Fiat Ducato 3,0 2014 rok

Jestem zadowolony z usług. Podoba mi się podejście do problemu. W moim Ducato 3,0 z 2014 roku był wymieniany rozrząd ( Łańcuch). Przy okazj... Rozwiń

Marcin
25.10.2018
Ocena DobryMechanik.plOcena DobryMechanik.plOcena DobryMechanik.plOcena DobryMechanik.plOcena DobryMechanik.plOcena DobryMechanik.pl

Pojazd: Fiat freemont

Witam, nie jestem zadowolony z uslug tego warsztatu, moja pierwsza wizyta byla związana z klimatyzacją. Problem polegal na tym że temp. usta... Rozwiń

Odpowiedź warsztatu:

Dziękujemy za dodanie opinii. Pańska wizyta miała miejsce na przełomie 2016 roku , i z uwagi na złożoność problemu doskonale ja pamiętamy. Faktycznie był problem z cyrkulacją powietrza przez klimatyzację. Po wstępnej weryfikacji poinformowaliśmy pana ze należy sprawdzić silniczki cyrkulacji, i w tym celu trzeba zdemontować część osłon. Nie wyraził pan na to zgody. Co do akumulatora to jego usterkę wskazywały dwa przyrządy diagnostyczne. Na pewno pan pamięta naszą informację, ze w tym modelu samochodu zamontowany jest akumulator żelowy, i jego koszt jest ponad dwukrotnie większy. Był równierz błąd sondy lambda. Zdecydowaliśmy się na jej wymianę. Gdy się okazało ze naprawa nie przyniosła rezultatu, to zaprosiliśmy pana na ponowna wizytę. ( tutaj celem wyjaśnienia dla czytających- samochód był użytkowany w Niemczech, gdzie pan pracował) Nieprawdą jest ze płacił pan dwukrotnie po 1000 zł. Rachunek był niższy, choćby dlatego ze był jeden, nie dwa i nie na 1000, a mniej. Umawialiśmy się że pan przyjedzie, i będziemy na spokojnie bez presji czasu z pańskiej strony szukać przyczyny. Rozmawialiśmy równierz o tym ze zamontujemy sondę która była, a koszt nowej zostanie zwrócony, żeby nie ponosił pan niepotrzebnych kosztów. Jest nam przykro ze po tak długim czasie napisał pan negatywną opinie, gdzie nawet nie mieliśmy możliwości żeby zweryfikować przyczynę usterki, dlatego że pan w ogóle nie przyjechał. Prosimy o kontakt celem wyjaśnienia wątpliwości. Jesteśmy dostępni pod numerem telefonu 501 376 796.

To Twój warsztat?

Przejmij nad nim kontrolę

Błędne dane warsztatu?

Zgłoś aktualizację

Usługi wykonywane przez warsztat