Pełna gwarancja
Na wszystkie wykonywane u nas usługi wraz z zakupionymi u nas częściami dajemy 12 miesięcy gwarancji.
ul. Składowa 8 , Centrum, 61-897, Poznań
Poniedziałek | od 08:30 do 16:30 |
Wtorek | od 08:30 do 16:30 |
Środa | od 08:30 do 16:30 |
Czwartek | od 08:30 do 16:30 |
Piątek | od 08:30 do 16:30 |
Gotówka
Pokaż numer telefonu
Wspomnij, że warsztat znalazłeś(aś) w DobryMechanik.pl lub umów wizytę online
Zapraszamy do naszego profesjonalnego warsztatu samochodowego, gdzie oferujemy kompleksową obsługę Twojego pojazdu. Nasz warsztat samochodowy wyposażony jest w najnowszy sprzęt i narzędzia, co pozwala nam zapewnić wysoką jakość usług i precyzję w działaniach. Nasi doświadczeni mechanicy posiadają niezbędne umiejętności i wiedzę, aby sprawnie i skutecznie dokonać napraw w Twoim pojeździe.
Przyjmujemy pojazdy wszystkich marek i modeli, a nasza obsługa jest dostosowana do indywidualnych potrzeb każdego klienta. Po przyjeździe do naszego warsztatu, nasz personel skonsultuje się z Tobą, aby ustalić najlepszy sposób działania. Doradzimy również w kwestii najlepszych opcji części dostępnych na rynku, zgodnie z Twoimi preferencjami i budżetem.
Więcej
Usługa zawiera:
- podpięcie komputera diagnostycznego
- odczytanie błędów
- wstępna interpretacja błędów przez mechanika
Usługa zawiera:
- sprawdzenie szczelności układu
- kontrola ilości czynnika chłodzącego i oleju
- ewentualne uzupełnienie oleju i czynnika chłodzącego R134a według norm producenta
W przypadku konieczności zastosowania czynnika - cena usługi jest wyższa o cenę brakującego czynnika według cennika warsztatowego.
Usługa zawiera:
- sprawdzenie szczelności układu klimatyzacji
- napełnienie układu azotem lub innym gazem z barwnikiem
- szukanie źródła nieszczelności
Usługa zawiera:
- usunięcie starego płynu hamulcowego z układu hamulcowego
- zalanie układu nowym płynem
- odpowietrzenie układu hamulcowego
W cenę wliczony jest koszt zakupu płynu hamulcowego.
Usługa zawiera:
- wymiana filtra oleju z olejem
- wymiana filtrów powietrza, paliwa (w dieslach) i kabinowego
- sprawdzenie czy auto nie ma wycieków
- kontrola stanu szyb, wycieraczek i dyszy spryskiwaczy
- sprawdzenie układu hamulcowego, zawieszenia i układu kierowniczego
- kontrola klem akumulatora z ewentualnym czyszczeniem
- sprawdzenie poziomu oraz stopnia zużycia płynu hamulcowego i chłodniczego
- kontrola elementów układu hamulcowego
- sprawdzenie ciśnienia w oponach z jego uzupełnieniem
- mechanik wskazuje części wymagające wymiany
Usługa zawiera:
- wymiana filtra oleju z olejem
- wymiana filtra kabinowego
- sprawdzenie płynów eksploatacyjnych pod kątem poziomu i wycieków
- kontrola stanu szyb, wycieraczek i dyszy spryskiwaczy
- sprawdzenie układu hamulcowego, zawieszenia i układu kierowniczego
- kontrola klem akumulatora z ewentualnym czyszczeniem
- mechanik wskazuje części wymagające wymiany
Usługa zawiera:
- wyjęcie starego akumulatora
- podłączenie nowego
Usługa zawiera:
- wymontowanie zużytej pojedynczej cewki zapłonowej lub całej listwy zapłonowej jeżeli taka występuje
- montaż nowego elementu
Usługa zawiera:
- wymianę przednich klocków hamulcowych
- wymianę czujnika przednich klocków hamulcowych (jeśli jest zintegrowany)
Usługa zawiera:
- wymianę tylnych klocków hamulcowych
- wymianę czujnika tylnych klocków hamulcowych (jeśli jest zintegrowany)
Usługa zawiera:
- wymianę starego oleju silnikowego na nowy
- demontaż starego filtra oleju i zamontowanie nowego
Usługa zawiera:
- demontaż zużytych świec zapłonowych
- montaż nowych świec
Usługa zawiera:
- demontaż zużytych świec żarowych
- montaż nowych świec
Usługa zawiera:
- wymiana zużytych tarcz i klocków hamulcowych na przedniej osi
- wymiana czujnika zużycia klocków (jeśli jest zintegrowany)
Usługa zawiera:
- wymianę zużytych tarcz i klocków hamulcowych na tylnej osi
- wymianę czujnika zużycia klocków (jeśli jest zintegrowany)
Cennik nie stanowi oferty handlowej w rozumieniu art. 66, § 1 Kodeksu Cywilnego i ma charakter czysto informacyjny.
Ceny mogą się różnić w przypadkach niektórych marek i modeli samochodów, oraz nie zawierają cen materiałów.
2023-06-21
czas naprawy
ceny usług
jakość usług
Negatywny
Mechanicy z tego warsztatu potrzebowali 7 dni na diagnostykę tego co wiedziałem, że jest do naprawy, dostarczyłem swoje części, a mechanik mi na 8 dzień zostawia wiadomość, że mam przyjść po kluczyki i samochód bo on nie będzie tego robić bo ma co robić.
Odpowiedź warsztatu na komentarz:
Szanowny Panie Dawidzie bardzo się cieszymy ze pozostawił Pan swój komentarz jednak wymaga on małego sprostowania. Owszem auto zostało podstawione na plac lawetą w długi weekend czerwcowy, kluczyki zostały dostarczone do nas dopiero w dniu 13.06 z informacja ze na drugi dzień 14.06 dostarczy Pan części. Części Pan dostarczył dopiero 15.06 po południu, tego samego dnia dzwoni Pan do mnie z pretensjami dlaczego auto stoi w tym samym miejscu ano dlatego ze się Pan spóźnił z częściami i auto wypadło z kolejki. Jak już zdiagnozmwalismy auto w Poniedziałek 19.06 i dostał Pan informacje ze należy wymienić DPF to cena Pana zmroziła tego elementu, proszę nie obarczać warsztatu brakiem funduszy na utrzymanie swojego auta. Na kolejny dzień wpadł Pan na pomysł ze wyczyści DPF gdzie o 16:27 pisze smsa iż o 8 rano w środę będzie po DPF i za dwie godziny nam go przywiezie. Proszę się nie dziwić ze nie chcemy robić auta tanim kosztem bo jak coś nie zadziała to my będziemy obarczeni winą a nie firma co Panu w dwie godziny zregeneruje DPF. W dodatku smsy o godzinę 20:30 z wytycznymi co mamy robić i na która godzinę nie w naszym warsztacie. Może znajdzie się inny warsztat który będzie ustawiał prace tak jak klient zarządzi. Pozdrawiam i życzyć sukcesu w naprawie auta.
Opel Insignia 2.0 CDTI 2011r.
2023-05-28
czas naprawy
ceny usług
jakość usług
Wszystko w jak najlepszym porządku :-)
Wymiany filtrów i płynów zgodnie ze sztuką. Bardzo dobry kontakt z warsztatem - przed rozpoczęciem prac telefon z pełną wyceną i przedstawieniem wachlarza możliwości. Korzystam z usług tego warsztatu już od dłuższego czasu i na pewno wrócę :-)
Mazda 2 DY [Facelifting] 2005 - 2007 Hatchback 1.4
2023-05-26
czas naprawy
ceny usług
jakość usług
Dobry, kontakt sprawna diagnoza i naprawa. Polecam.
Kia Cee'd
2023-05-14
czas naprawy
ceny usług
jakość usług
Wszystko wykonane prawidłowo i zgodnie z ustaleniami. Dobry kontakt. Polecam
Audi A4
2023-05-09
czas naprawy
ceny usług
jakość usług
To już moja kolejna wizyta w tym warsztacie z moim BMW 3GT i kolejny raz jestem zadowolony. Trzeba poczekać chwile za terminem ale mysle ze warto.
2022-08-19
czas naprawy
ceny usług
jakość usług
Bardzo zadowolony jestem. Wrócę tutaj. Wymiana oleju i filtra.
Ford Focus, MK2, kombi, 2005
2022-07-29
czas naprawy
ceny usług
jakość usług
Bardzo szybka realizacja-wymiana płynów, kontrolny przeglad calego auta. Polecam.
Daihatsu Sirion MR`07 1.3
2022-07-07
czas naprawy
ceny usług
jakość usług
Negatywny
Serwis klimatyzacji 150 zł. Po 2h stwierdziliśmy ze jest tak jak było i potrzebują jeszcze dodatkowej 1h. Po 3h nic nie zostało zrobione a skasowali jak za wykonanie usługi. Jeśli interesuje was mechanik który kasuje od wjazdu i nawet jak nic nie zrobi, to jest to takie miejsce. Ja nie polecam.
Odpowiedź warsztatu na komentarz:
Szanowny Panie przyjechał pan do nas na nabicie klimatyzacji został pan poinformowany o kosztach czyli 150 zł sprawdzenie szczelności uzupełnienie oleju i każde 100g gazu 40
Zł po nabiciu całego układu gazem klimatyzacja nie chłodziła i to w pana obecności, zaproponowałem Panu aby wrócił Pan po Ok 45 minutach bo tyle czasu potrzebujemy na ściągnięcie naszego gazu z układu klimatyzacji aby nie musiał pan płacić za gaz jaki został wtłoczony całość kosztowała nasz dużo więcej czasu niż powinna, a teraz Pan ma żal i pretensje do nas ze to my policzyliśmy pana za sprawdzenie szczelności i nasz czas. To Pana wina i Pana problem ze ma pan niesprawne auto a my zachowaliśmy się fair nie licząc dodatkowego czasu bo Pan ma niesprawne auto nikt za darmo nie pracuje ale sądząc po Pana wypowiedzi i tym jak jeździ Pan z pasami już wpiętymi w klamry żeby tylko nie było dźwięku nie zapiętych pasów można sądzić tylko o Pana cwaniactwie a jedząc z dzieckiem daje Pan słaby przykład najmłodszym.
Mazda 5
2022-06-09
czas naprawy
ceny usług
jakość usług
Bardzo sprawna i bez zarzutu wykonana wymiana oleju i filtra oleju.
Toyota Corolla 1.6 2003 rok
2022-05-28
czas naprawy
ceny usług
jakość usług
Negatywny
Ostatni raz (we wtorek) odwiedziłem ten warsztat, choć korzystałem z usług przez ostatnie kilka lat i usługi były wykonywane dobrze i rzetelnie, natomiast od jakiegoś czasu jakość była coraz gorsza. Kilka dni temu oddałem auto na wymianę oleju silnikowego, płynów: hamulcowego oraz chłodniczego. Po oddaniu auta ze strony warsztatu zaciekawił mnie fakt, że w aucie nie zastałem moich płynów (oleju silnikowego oraz płynu chłodniczego), po podejściu z powrotem otrzymałem mój baniak płynu chłodniczego z jeszcze ok. 1 litrem płynu (Panowe chyba chcieli zawłaszczyć moją własność). Po powrocie do domu okazało się, że linka od maski została zerwana przez warsztat. Kolejnego dnia umówiłem się na wizytę, aby potwierdzić zerwanie linki. Zaproponowano mi, żebym zostawił auto i w poniedziałek z rana odebrałbym auto, natomiast potem okazało się, że tej części nie ma w hurtowniach i w dodatku nie wiadomo, czy będzie. Po powiedzeniu, że to dość ważny element, bo nawet jeśli coś stałoby się podczas trasy, dojście do komory silnika jest istotne, dostałem odpowiedź, że "Nic nie powinno się stać". " Pełen profesjonalizm podejścia do klienta." Miałem otrzymać dziś (piątek) informację, czy rzekomą linkę otrzymam, ale już straciłem nerwy i sam zakupiłem linkę przez internet bez problemu. Moje auto już tam nie zawita.
Peugeot 207 SW 1.6 VTi
2022-05-07
czas naprawy
ceny usług
jakość usług
Pełen kontakt telefoniczny po ocenie wstępnej znany pełen koszt naprawy, cena jak na warsztaty w Poznaniu bardzo niska.
Renault Clio 3 1.5 DCI 2007
2022-01-21
czas naprawy
ceny usług
jakość usług
wszystko ok, polecam warsztat. Długi czas naprawy wynikał z braku jednego pracownika L4.
Bmw e92 330i 2010r.
2021-07-23
czas naprawy
ceny usług
jakość usług
Naprawy i wymiana elementów zgodna z dostarczonym wykazem prac
Daihatsu Sirion MR`07 1.3
2021-07-21
czas naprawy
ceny usług
jakość usług
Dobzra robota. Wymjana plynu gamulca I antifreeze.
Jaguar x-type 2.2 d 250 t.km 2008
2020-10-01
czas naprawy
ceny usług
jakość usług
Z usług warsztatu korzystam od kilku sezonów, zwykle jest to wymiana kół, tarcz, klocków, naprawy układu hamulcowego. Jestem rzetelnie informowana o cenach i opcjach, drobne sprawy są załatwiane bardzo szybko. Polecam.
Kia sportage
2020-09-18
czas naprawy
ceny usług
jakość usług
Negatywny
Usługa wykonana szybko, ale po dwóch jazdach element okazal sie być uszkodzony. Przy wyjmowaniu okazało się, że to nie ten model, który miał być zamontowany, a zupełnie inny chińskiej jakości. Panowie nie tylko nie chcieli się przyznać, a oskarżyli mnie o manipulacje i oszustwo sugerując, że to ja podmieniłam napinacz na inny! Dodatkowo, podali mi kolejny model napinacza, który rzekomo zamontowano. Miałam wiec już podane dwie różne nazwy napinacza, a trzecią de facto wymontowaliśmy. Zostawiłam tu 580zł i kolejne 600zł plus holowanie w innym, aby wykonać uslugę od nowa w innym warsztacie (nie chciałam juz tu wracac, bo Panowie stracili moje zaufanie, plus zwyczajnie bałam się). Cieszę się, że chociaż Panowie wysłali napinacz do hurtowni, ta przyjela reklamacje i odzyskałam choć 300zł. Jednak nerwy i stres... Nie polecam.
PS Szanowni Panowie, proszę nie mówić o 2 śrubach zamiast 3, bo to nie jest temat mojej skargi. Chodzi o montaż innej części niż ta, ktora być powinna oraz brak profesjonalnego podejścia do klienta i całej tej sytuacji.
Odpowiedź warsztatu na komentarz:
Dziękujemy za opinie, jednak chcąc rzetelnie przedstawić dana sytuacje osobom czytającym ten komentarz musimy całą sytuację przedstawić od początku do końca. Przyjechała Pani do nas na wymianę napinacza paska wielorosowego w swoim aucie, z uwagi na wiek auta ( Audi A3 97 rocznik ) jak i jego stan nie chciała Pani inwestować zbyt dużej ilości gotówki w to auto. Został Pani zaproponowany napinacz firmy BTA jest to Polska firma a nie jak to Pani opisała jakiś chińczyk. Zdecydowała sie Pani na ten napinacz z kilku powodów, po pierwsze cena sam napinacz kosztował 300 zł a konkurencyjne ponad 400 zł stąd Pani wybór na firmę BTA. kolejnym argumentem przez który Pani zdecydowała się na ten napinacz to jego dostępność. Fakt przyjechał Pani do nas po krótkim czasie ale juz z roszczeniami i żądaniem zwrotu całej gotówki ponieważ była Pani w innym warsztacie który Pni wymontował nasz napinacz na oko stwierdził iż jest to "chińczyk" . Jak Pani doskonale wie części zakupione podlegają gwarancji my zaproponowaliśmy wymianę wadliwego napinacza na nowy bez wad i zobligowaliśmy sie usunąć usterkę w czasie ok 3 godzin. Pani kategorycznie odmówiła takiego rozwiązania żądając nadal zwrotu całej gotówki to my jako warsztat jesteśmy gwarantem wykonanej usługi i to nasz warsztat powinien wymontować Pani wadliwą część oraz ją wymienić. Sam osobiści wyszedłem Pani na przeciw i zaprosiłem Panią po czasie proponując spisanie druku reklamacyjnego i wysłanie do hurtowni IC. Prosząc Panią o dane warsztatu w którym Pani wymieniła część unikała Pani odpowiedzi stąd nasze podejrzenia co do manipulacji. Na kolejny dzień dzwonił właście warsztatu do naszej firmy pytając się mnie o co chodzi z naszą klientką ponieważ Pani dzwoniła do tej firmy i żądała zabezpieczenia monitoringu. Po 14 dniach InterCars ku mojemu dziwieniu wysłała informację iż reklamacja został rozpatrzona pozytywnie mimo iż sam napinacz był demontowany w innym warsztacie dlatego uważamy, że podejście do klienta jest na wysokim poziomie. Mówi Pani o trzech śrubach i naszym sporze to dziwne bo jedyne miejsce gdzie to zostało napisane to tylko w odpowiedziach Google stąd można wysnuć tezę iż wystawia Pni nierzetelne komentarze z fałszywych kont. Mimo zaistniałej sytuacji życzę wszystkiego dobrego Pozdrawiamy
Audi A3 1.9 TDI
2020-08-19
czas naprawy
ceny usług
jakość usług
Bardzo dobry kontakt z warsztatem i szybka realizacja. Wszystko udokumentowane i opisowo wytłumaczone. Usługa obejmowała diagnozę przegrzewającego się silnika. Nastąpiła wymiana wentylatora chłodnicy wraz z termostatem. Na duży plus terminowość i podejście. Była to moja pierwsza wizyta w tym warsztacie i jak na razie na tle kilku innych warsztatów najlepsza!
Fiat Grande Punto Evo
2020-08-17
czas naprawy
ceny usług
jakość usług
Naprawa hamulca ręcznego. Wszystko w umówionym terminie. Ręczny działa jak należy.
2020-08-04
czas naprawy
ceny usług
jakość usług
Oddałem do naprawy Peugeot 307cc, świeżo zakupiony kabriolet, w którym poprzedni właściciel próbował naprawić dach siejąc spustoszenie. Bardzo trudne zadanie zakończone sukcesem. Mechanik Łukasz bardzo się stara i umie wszystko wytłumaczyć. Polecam z czystym sumieniem.
Peugeot 307cc
2020-06-06
czas naprawy
ceny usług
jakość usług
Warsztat położony w centrum Poznania. Obsługa miła i fachowa. Na miejscu płatność tylko gotówką.
Co było robione:
-wymiana przednich tarcz hamulcowych i klocków
-wymiana przewodów zapłonowych
-wymiana płynu hamulcowego
Koszty są znane usług i części. Ceny części naprawdę wysokie, Panowie czas zmienić dostawcę bo za tarcze nie jakieś z super górnej półki 300zł a klocki 200zł? Zależało mi akurat na czasie i zakupiłem własne części o podobnej jakości lub nawet ciut lepsze w sklepie stacjonarnym. Tarcze 160zł, klocki 60zł. Doliczyć sobie coś ok, ale myślę że jednak to duża przesada. Poza tym wszystko ok. Pozdrawiam
Megane Scenic I
2020-06-05
czas naprawy
ceny usług
jakość usług
Negatywny
Obsługa koszmarna. Zgłosiłem się z usterką auta Renault Grand Scenic (filtr dpf do wymiany) do niby renomowanego mechanika od samochodów marki Renault. Zajechałem, samochód czekał może dzień, po odstawieniu pod warsztat czekałem kolejny dzień na kontakt. Nie było tak źle. Kiedy po informacji, że dokonano diagnostyki pojechałem na miejsce, "fachowiec" zaśpiewał cenę ponad 5.000 zł plus 700 zł za montaż - i tu już przestało być ciekawie. Świergotał, że będzie miał zajęte dwa miejsca przez mój samochód, że będzie musiał się dostać do części od kierownicy, że części drogie - o regenerowanej części nie chciał nawet gadać. Kiedy się nie zgodziłem, to nagle z 5.000 zł zrobiło się 3.000 zł - coś duże skoki cen w tym zakładzie - i podziękowałem za tę współpracę. Za samą "diagnostykę" zapłaciłem 150 zł, a w sumie nic z niej nie mam.
Samochód nadal ma filtr do wymiany, a dodatkowo po "diagnostyce" tego pana, coś zaczęło się kopać z klimatyzacją i radiem, które wcześniej działały bez zarzutu.
Nie polecam.
Odpowiedź warsztatu na komentarz:
Witamy serdecznie. Pana opinia jest wręcz śmieszna. Rozmawiałem z Panem osobiście przez telefon na temat Pana samochodu. Na wstępie może zapłacił Pan tylko za diagnostyke komputerową 150zł na którą Pan sie zgodził. Pytał się Pan o koszty naprawy filtra DPF który zdiagnozowaliśmy u Pana w aucie. Przedstawiłem Panu opcje czyszczenia filtra, opcje regeneracji oraz opcję zakupu nowego ORYGINALNEGO filtra DPF. Stąd rzekome Pana rozbieżności cenowe. Najwidoczniej prosze słuchać ze zrozumieniem podczas rozmowy z serwisem samochodowym. Poza tym PODKREŚLAŁEM Panu że dokładnej ceny nie znam ponieważ rozmawialiśmy o kosztach w przybliżeniu. Teraz Pan Nas oczernia w internecie za chęć pomocy. Na koniec do demontażu filtra w Pana Renault potrzeba zdemontować trawerse zawieszenia łącznie z podwieszeniem przekładni kierowniczej aby dostać sie do filtra który znajduje sie przy ścianie grodziowej kabiny. Insynuacje odnośnie niedziałacej nagle klimatyzacji i radia proszę zostawić dla Siebie. W razie pytan zapraszamy osobiście lub do kontaktu telefonicznego. Pozdrawiam
Renault Grand Scenic
2020-05-13
czas naprawy
ceny usług
jakość usług
Diagnoza ok, (wahacz, przewody hamulcowe), plus za dodatkowe telefony w czasie przygotowania auta do badania technicznego. Miła obsługa i rzeczowa informacja.
Lancia Lybra
2020-04-29
czas naprawy
ceny usług
jakość usług
Wszystko szybko i sprawnie - przekładka opon (zima -> letnie) oraz napełnienie i odgrzybienie klimatyzacji (łącznie 1,5h).
Daihatsu Sirion MR`07 1.3
2020-03-13
czas naprawy
ceny usług
jakość usług
Polecam profesjonalizm i podejście do klienta. Wymieniano mi świece żarowe, mechanik nie montował pierwszej lepszej świecy, która mu wyskoczyła z systemu tylko starał się dobrać ją tak, aby było jak najlepiej i jak najtaniej (co ostatecznie się udało).
Opel Insignia [gen: A 2008 - 2014, rok: 2013] 2.0
2020-02-22
czas naprawy
ceny usług
jakość usług
Negatywny
Przeciaganie realizacji naprawy , wymyslanie co chwile cos nowego generowanie kosztow , brak rzetelnosci i umiejetnosci po 3 tygodniach auto spowrotem nie sprawne ,wymiana opon z czego jedna zalorzona w zlym kierunku , zdecydowanie nie polecam
V40
2020-01-16
czas naprawy
ceny usług
jakość usług
Negatywny
Ludzie, omijajcie ten warsztat szerokim łukiem!
To wstyd dla Poznaniaków że coś takiego działa w samym sercu Poznania.
Wybrałem ten warsztat bo było blisko więc postanowiłem zaryzykować, większego błędu jeszcze w życiu nie zrobiłem. Od razu mówię że nie otrzymacie specyfikacji części więc nie wiadomo co jest zamontowane, jaki numer części i ile to kosztowało, a niektórych zmienników na rynku trzeba się wręcz wystrzegać, do tego nie są tani. W zeszłym roku we wrześniu podstawiłem auto na wymianę wariatora, silnik został przygotowany do wymiany tego elementu, części moje. Zlecenie przyjął pan szef, goguś wygadany dla którego nie było problemu z wymianą pomimo jak się później okazało warsztat nie posiadał programu żeby zrealizować takie zlecenie, ale problem już mieli Janusze które tam pracują bo przerosło ich to zlecenie. Po tygodniu telefon ‘’Auto do odbioru’’ i wszystko niby w porządku. Koszt 1370zł!!! Zapłaciłem bo do głowy by mi nie przyszło że zostanę tak oszukany, idę do auta i nie można odpalić silnika, więc wołam mechanika a on mówi że wszystko było ok do czasu jak nie przyszedłem. Pana szefa gogusia oczywiście przy tym nie było, schował się w biurze, całą odpowiedzialność zrzucił na pracowników. Silnik w końcu odpalił lecz pracował tylko na 3 cylindry, więc pytam co to ma znaczyć, a odpowiedzi słyszę MY NIC WIĘCEJ NIE MOŻEMY ZROBIĆ!!! Auta oczywiście nie odebrałem. W głowie się nie mieści jakie [wymoderowano], arogancja, fałsz i zakłamanie mnie spotkało, skasowali pieniądze wiedząc, że auto nie jest sprawne, przez 3 tygodnie jeszcze rozkręcali i skręcali chyba z 5 razy jak nie więcej, w końcu wystawili auto przed warsztat i przestali odbierać telefony. Cały ten zespół ma mizerną wiedzę z zakresu mechaniki samochodowej. Auto wyjechało z warsztatu na lawecie, a bardzo ciężko było znaleźć warsztat który podejmie takiej poprawki, znalazł się, lecz koszt z lawetą to kolejne 2000zł!!! ale zrobili w jeden dzień, otrzymałem fakturę i specyfikację części i auto hula. Pierwsza rzecz którą znaleźli zaraz po odkręceniu obudowy rozrządu to ODWROTNIE! zamocowane koło zębate wałka wydechowego, a tam są znaki że dziecko by wiedziało jak to poprawnie zamontować, ręce opadają! Nikt mi nie zapłaci za stracone nerwy bo już wręcz zacząłem obawiać się czy nie stracę auta, w pracy musiałem brać często wolne żeby załatwiać sprawy, zadłużyłem się, brak auta przez ponad miesiąc, już nie mówiąc że zniknęły osłony pod silnik i skrzynię biegów, a ze strony tego warsztatu nawet przepraszam nie było, porażka. Zastanówcie się ludzie 3x zanim oddacie tam swoje auto, a ceny z ich strony można w bajki schować.
Odpowiedź warsztatu na komentarz:
Szanowny Panie, chcąc być obiektywnym w naszej odpowiedzi na Pana zarzuty musimy cofnąć się do samego początku.
Po pierwsze zgłosił się Pan do nas na wymianę wariatora w Pana aucie wraz ze swoją częścią, część nie była nowa tylko podobno dobrze zregenerowana my jako warsztat nie odpowiadamy za używane części. Powodem wymiany wariatora była nierówna praca silnika na wolnych obrotach ( praca na 3 cylindry) w Pana aucie i dobrze Pan o tym wie tylko zapomniał wspomnieć o tym fakcie pisząc swoja opinie. Był Pan na bieząco informowany o wszystkich kosztach na które się Pan godził podczas wymiany wyżej wymienionej części. Napisał Pan iż silnik był przygotowany do wymiany wariatora. Niech Pan nam przypomni w jaki sposób rozbierał Pan ten silnik dla nas a może go umył :) Zapomniał Pan również o fakcie, gdy Pan Sam stwierdził że poprzedni mechanik wymieniał pasek rozrządu i łańcuch na wariatorze przy tzw. "flaszce" i Pana oburzenie było że po wymianie auto nie chodzi, więc owy mechanik stwierdził że winny wariator więc z tym wariatorem Pan przyjechał do Nas. Wariator został wymieniony prawidłowo, choć był Pan informowany że sie różni od starego. Żaden goguś Pana nie przyjmował tylko jeden z właścicieli a swoja flustrację oraz brak ogłady proszę wylewać gdzie indziej a nie wprowadzać ludzi w błąd. To Pan robił awantury przez telefon i to ja Panu powiedziałem ze jesli Pan nie zmieni tonu rozmowy nie będziemy odbierać telefonów. Do wymiany wariatora nie potrzeba żadnego programu i dobrze Pan o tym wie. Po wymianie wariatora prosił Pan nas abyśmy sprawdzili czy napinacz w Pana aucie został faktycznie wymieniony przez naszych poprzedników którzy też podobno nie sprostali Pana wymaganiom ja uważa ze to nie mechanicy są problemem ale Pan jako klient. Miał Pan wymieniany napinacz łańcucha oraz łańcuch i jeśli koło zębate było odwrotnie założone to najprawdopodobniej zrobili to nasi poprzednicy ponieważ do wymiany wariatora nie NIE MA POTRZEBY aby demontować koło zębate na wałku wydechowym. Jesteśmy wręcz pewni że Pan wiedział o tym tylko nie raczył nas poinformować ponieważ szukał Pan warsztatu któremu da przysłowiową minę i za darmo Panu naprawią samochód od taki z Pana "goguś" Wspomniał Pan ze auto od razu Panu nie chodziło co jest nieprawdą ponieważ samochód juz po przyjeździe do nas chodził nierówno i sam Pan sobie z poprzednim mechanikiem zdiagnozował usterkę wariatora my tylko Panu go WYMIENILIŚMY na Pana życzenie, lecz jak auto nadal nie chodziło to rękoma i nogami zapierał sie Pan aby nie dać nam starego wariatora. Chcieliśmy na własny koszt zamontować go w aucie aby wykluczyć usterkę " nowego " wariatora. Auto Pan odebrał i sie przejechał, oraz Pan stwierdził że ma moc i dobrze jedzie do momentu gdy zgasło i już nie odpaliło bo najzwyczajniej w świecie nie miał Pan auta zatankowanego i sie skończyło się Panu paliwo. Kilkukrotnie sprawdzaliśmy ustawienie faz rozrządu, nawet był Pan zaproszony aby samemu sprawdzić czy jest na znakach. tak wiec proszę bezczelnie nie kłamać i nie wprowadzać ludzi w błąd. Biorąc pod uwagę Pana zachowanie, opryskliwość roszczeniowość i arogancję nie życzę żadnemu mechanikowi takiego klienta. Najlepiej jest przyjechać ze swoją częścią używana ale jak auto nie chodzi to zrzucać winę na innych a nie szukać u siebie problemu lub poprzednich mechaników. Jestem wręcz Pewien iż nasi poprzednicy wymieniając Panu napinacz oraz łańcuch wraz z kołami tam mogli popełnić błąd a nie my gdzie nawet nie ruszaliśmy kół zębatych ponieważ nie ma takiej potrzeby.
Na koniec proponuję zaprzestać, jak to Pan ujął i tu cytat „szukania mocy” w aucie 2.0 fsi 130 km :) i zająć się naprawa wydechu bo nieszczelny wydech i hałasujące auto nie jest szybsze:) Mimo wszystko życzymy miłego dnia i powodzenia w poszukiwaniu innego warsztatu
Audi A4 B6 2.0
2020-01-15
czas naprawy
ceny usług
jakość usług
Wymiana oleju, filtrów + przegląd okresowy. Wszystko zrobione bardzo szybko - rano samochód odstawiony, kilka telefonów odnośnie kosztów zakupu i detali przeprowadzonych prac, popołudniu telefon że samochód do odbioru. Idealnie.
Bardzo kontaktowi mechanicy i mam wrażenie że solidny warsztat (oceniając po jednej wizycie i podstawowym serwisie).
Moim zdaniem na Poznań koszt naprawy niski/umiarkowany.
Polecam.
BMW Seria 3 E90/E91/E92/E93 [Facelifting] 2008 - 2
2019-12-20
czas naprawy
ceny usług
jakość usług
Fachowo, szybko i w konkurencyjnej cenie. Polecam!
Ford S-Max
2019-11-28
czas naprawy
ceny usług
jakość usług
Warsztat godny polecenia. Szybka naprawa po umówione wizycie.
Hyundai Ix35 [gen: 1 generacja [Facelifting] 2013
2019-11-05
czas naprawy
ceny usług
jakość usług
Negatywny
Negatywny
Odradzam.
Mogę się podpisać pod zarzutami ,,Niezadowolonej" z dn. 03.11.2019 .
Miałem niewielki wyciek z silnika. Wymieniali uszczelniacz wału 3 razy. Podczas wymiany uszczelniacza (2 raz) zadzwonili ,że sprzęgło (dotąd sprawne) można by wymienić bo ma mikropęknięcia tarcza sprzęgła (silnik rozebrany tylko koszt sprzęgła). Zgodziłem się . To był błąd z mojej strony. Po odebraniu samochodu wyciek z silnika nadal występował. Kolejna reklamacja. Za trzecim razem udało się mechanikowi założyć uszczelniacz prawidłowo.
Po miesiącu od wymiany sprzęgła , sprzęgło zaczęło się ślizgać na 3,4,5 biegu.
Kolejna reklamacja. Umawiają się na przyjęcie samochodu na konkretny dzień z tygodniowym wyprzedzeniem, tylko po to, by stał na parkingu i by nawet do niego nie zajrzeli przez kolejne dni. Oczywiście w/g właściciela ślizganie sprzęgła spowodowane jest ,,spaleniem sprzęgła" czyli winą klienta lub wady sprzęgła. Miałem problem żeby otrzymać kartę przyjęcia samochodu do warsztatu z reklamacją. Nie otrzymałem indeksu z numerami założonego zestawu sprzęgła. Moje sugestie ,że może założyli nieprawidłowe sprzęgło nie było brane pod uwagę bo w hurtowni wiedzą na podstawie VIN jakie sprzęgło dobrać . Rozpatrzenie reklamacji 2 tygodnie, reklamacja w hurtowni ok. miesiąca. Czyli bez samochodu ok. 1,5 miesiąca. Gdy reklamujesz usługę stajesz się niewygodnym klientem szczególnie gdy koszty robocizny są wysokie. Trzeba zniechęcić klienta.
Uciążliwe jest zwracanie się do rzeczoznawcy i ewentualna sprawa sądowa. Mechanicy o tym wiedzą.
Zabrałem samochód z warsztatu. Nie miałem pewności co będzie się działo przy rozbieraniu sprzęgła pod moją nieobecność .
Oddałem samochód do innego mechanika. Przyczyną było niewłaściwie dobrane sprzęgło. Mechanik w poprzednim warsztacie nie raczył sprawdzić co zakłada.
Odradzam ten warsztat z powodu j/w.
Ogólne
Czas naprawy
Ceny usług
Jakość usług