ul. Graniczna 6, 05-830, Nadarzyn
Poniedziałek | od 09:00 do 17:00 |
Wtorek | od 09:00 do 17:00 |
Środa | od 09:00 do 17:00 |
Czwartek | od 09:00 do 17:00 |
Piątek | od 09:00 do 17:00 |
Gotówka, Karta płatnicza
Lokalna firma rodzinna.
Kompleksowa naprawa pojazdów osobowych i dostawczych wszystkich marek. Diagnostyka komputerowa samochodów.
Naprawy powypadkowe - rozliczenia bezgotówkowe i gotówkowe. Obsługa klimatyzacji. Ozonowanie wnętrza. Czyszczenie wtryskiwaczy bez demontażu: benzyna , diesel.
Więcej
2018-08-04
czas naprawy
ceny usług
jakość usług
Negatywny
Samochód stał w warsztacie 6 tygodni. Do lakierowania były 3 ranty drzwi rant na tylnej klapie, oraz rant na przednim błotniku, z powodu korozji. Cenę ,którą mi powiedziano zaakceptowalem ( nie była najniższa na rynku raczej ta wyższa) Niestety lakierowanie wyszło tragicznie, na każdym elemencie jest od 1do 6 wtrąceń na lakierze, lakier nie zostal wypolerowany zapewniano mnie ze na drzwiach ranty zostana wstawione nowe lub odbudowane, a w efekcie zostały tylko zasmarowanę jakaś mastyką. Estetyka pracy jest na żenująco niskim poziomie samochód oddany w stanie tragicznym.
Podsumowując :
Na każdym lakierowanym elemencie mnóstwo wtrąceń, niedopolerowany lakier po szlifowaniu papierem wodnym. Ranty drzwi wysmarowane niedbale jakaś guma
Okazało sie, że panowie tak długo i niefachowo naprawiali samochód ponieważ nabrali na płac dużo innych samochodów na tak zwane szybkie roboty, a moje auto 5 tygodni stało pod płotem, a cała naprawa technicznie trwała tydzień jak sie okazało. Dodam ze jak wstawiałem samochód, to na placu nie było żadnego auta. Teraz utem muszą zająć sie specjaliści od autodetailingu. Jednym słowem MASAKRA i to w warsztacie, który jest członkiem Cechu Rzemiosł Motoryzacyjnych
Odpowiedź warsztatu na komentarz:
Witam, chciałbym odpowiedzieć na opinię wyrażoną przez Arekr6 dotyczącą naprawy pojazdu. Zacznę od początku, samochód został przyjęty do naprawy lakierniczej z powodu ognisk korozji drzwi i nadkoli. Właściciel chciał aby zrobione to było dobrze i że czas nie odgrywa roli. Do wnętrza drzwi zalany został środek wytrawiający rdzę z blachy który reaguje ok 14 dni , a następnie zaaplikowano specyfik z dużą zawartością cynku, który też reaguje 14 dni (czasy określone przez producenta). Długi czas reakcji potrzebny jest z tego względu aby środki te dotarły pomiędzy zaprasowane blachy drzwi i głęboko wgryzły się w skorodowane miejsca. O „wymianie rantów” w elementach nie było mowy , mieliśmy uratować to co jest na okres 3 – 4 lat. Co do wtrąceń to fabryczne normy dopuszczają 3-4 na elemencie, gdzie nadwozie jest gołe i czyste, a w tym przypadku auto ma ponad 10 lat i zebrało wszystko co możliwe z drogi i nie tylko. Właściciel naliczył od 1-6 wtrąceń , wychodzi na to , że osiągnęliśmy niezły wynik bez polerowania. Co to jest mnóstwo wtrąceń ? Dla mnie może być to 50, 100 albo 1000. Idąc na rękę właścicielowi ze względu , że wybierał się na urlop umówiliśmy się, że pojazd zostanie wypolerowany po jego powrocie , jednak wyszło inaczej. Nadmieniam , że od zakończenia lakierowania nie minęło nawet 12 godzin.
Jeżeli chodzi o ilość pojazdów na posesji to jest to ingerencja w wewnętrzne sprawy warsztatu, które nie powinny tego Pana interesować. Jeżeli „On” ma w domu mało mebli to nie znaczy, że tam nie mieszka.
Odniosłem wrażenie, że właściciel pojazdu nie przyjmował do siebie co mu przekazywano, odnośnie naprawy. Przemilczał sprawę , że zostało naprawionych więcej elementów niż było umówione w tej samej cenie. Jeżeli jest taki drobiazgowy to dlaczego nie pozwolił na zdjęcie emblematów z pokrywy bagażnika do lakierowania... Stwierdzenie „jakaś guma” , jest to wysokiej jakości poliuretanowa masa klejąco-uszczelniająca stosowana na łączone elementy stosowana fabrycznie przez grupę VW.
Niech sobie Pan Arekr6 przeliczy ile elementów zostało faktycznie zrobionych i podzieli koszt naprawy przez tę ilość... (nam wyszło 9, kwota za naprawę zawiera jeszcze podatki wbrew Pana sugestiom).
Nie życzę innym Właścicielom warsztatów naprawczych takich klientów i sytuacji z tym związanych, a zwłaszcza klientów którzy namawiają by naprawy odbywały się bez rachunków / paragonów.
Seat Altea
2012-10-30
czas naprawy
ceny usług
jakość usług
Negatywny
Diagnoza dotycząca wymiany turbo zapadła w Nad-car, zostałem poinformowany, że wykonywali taką usługę, mają dobrego fachowca od regeneracji turbin i dokonają naprawy.
Święcie przekonany o profesjonalizmie firmy Nad-car (uczestniczyli przy zakupie auta, było u Nich serwisowane przez 2 lata) zleciłem naprawę.
Wymiana turbiny trwała prawie trzy tygodnie (informowałem przed odstawieniem auta, że niedługo mam wyjazd wakacyjny).
Za pierwszym razem turbo wymienione bez wymiany oleju i filtru, turbina kopciła.
Po ponownym rozebraniu została odesłana do warsztatu gdzie regenerowli turbo - została oczyszczona i stwierdzono że nie podlega to gwarancji.
Nad-car poinformował mnie, że poniosę koszty czyszczenia i wysyłki.
Ze względu na długi czas oczekiwania na naprwę auta i dostęp do sieci wyczytałem, że gwarancja turbo wymaga wymiany oleju, filtru oleju (w każdej z firm regenerujących turbo).
Ponadto sama wymiana nic nie da jeżeli nie usunie się przyczyny, trzeba sprawdzić układ smarowania (oczyścić lub wymienić przewody).
Jak można podejmować się wymiany jeśli nie zna się podstaw i w dodatku próbować za swoje błędy obciążać klienta???
Po konkretnej rozmowie koszty nie zostały doliczone, zapewniono mnie, że auto jest już sprawne i mogę jechać na wakacje.
Mimo wszystko pełen optymizmu postanowiłem przeprowadzić test auta.
Czar prysł po około 50 km.
Turbina, która była dwukrotnie robiona rozleciała się, a olej wrzuciło do tłumika.
Auto było w gorszym stanie niż przed naprawą, stracony czas i niemałe pieniądze.
Naprawa została dokonana w innym warsztacie, dziwili się jak można tak „naprawić” turbinę.
Wady:
Jak powyżej.
Bardzo słaby kontakt telefoniczny.
audi A4
Disel System Podkowiński Bogdan Diesel
ul. Pruszkowska 32 G, Nadarzyn
Firma zajmuje się diagnozą i naprawą elementów układów zasilania silników Diesla a w szczególności ; elektrowtryskiwacze ( Bosch , Delphi /kodowanie/ Siemens,Denso),pompowtryskiwacze.
ul. Pruszkowska 32, Nadarzyn
Szeroki zakres: napraw i diagnostyki samochodów, także tuning mechaniczny i elektroniczy, hamownia podwoziowa Schenck, z wyjątkiem napraw blacharskich i lakierniczych i bez napraw automatycznych skrzyń biegów.
Leśna 5, Nadarzyn
EDIPARTS AUTOMAT Automatyczne Skrzynie Biegów
Mszczonowska 58 B, Nadarzyn
Zajmujemy się profesjonalną obsługą automatycznych skrzyń biegów. Oferujemy bezpośrednią i wysyłkową części do automatycznych skrzyń biegów. Sprzedajemy części wysokiej jakości i znanych, renomowanych firm oraz sprzęgła hydrokinetyczne i...
Autoryzowany Serwis Volkswagena Krotoski Nadarzyn
Katowicka 83, Nadarzyn
Autoryzowany Serwis Volkswagena Krotoski Nadarzyn jest jednym z punktów Grupy Krotoski. Obsługujemy marki Volkswagen, Audi, Skoda i Porsche. Zajmujemy się profesjonalną sprzedażą samochodów nowych i używanych z gwarancją, serwisem...
Pruszkowska 38, Nadarzyn
Żółwińska 45, Nadarzyn
Q-MOTOR SERVICE - Rachmielowski Robert
Komorowska 37, Nadarzyn
NAD-CAR
ul. Graniczna 6, 05-830, Nadarzyn
Ten warsztat nie ma jeszcze włączonego kalendarza wizyt on-line.
Ogólne
Czas naprawy
Ceny usług
Jakość usług