Warsztat polecany przez innych kierowców.

NAD-CAR

ul. Graniczna 6, 05-830 Nadarzyn

****** 5.1 (23 opinie)

NAD-CAR

O warsztacie

ul. Graniczna 6, 05-830, Nadarzyn

Poniedziałek od 09:00 do 17:00
Wtorek od 09:00 do 17:00
Środa od 09:00 do 17:00
Czwartek od 09:00 do 17:00
Piątek od 09:00 do 17:00

Gotówka, Karta płatnicza

W przypadku, jeśli nie będziemy mogli odebrać, zostaniesz połączony z Doradcą Serwisowym DobryMechanik.pl, który umówi Cię na wizytę w naszym warsztacie.

* dzwoniąc pod wskazany numer warsztatu, Twój numer telefonu automatycznie zapisuje się w bazie danych portalu DobryMechanik.pl. Szczegółowe zasady przetwarzania Twojego numeru telefonu opisaliśmy w Polityce prywatności.

Lokalna firma rodzinna.

Kompleksowa naprawa pojazdów osobowych i dostawczych wszystkich marek. Diagnostyka komputerowa samochodów.

Naprawy powypadkowe - rozliczenia bezgotówkowe i gotówkowe. Obsługa klimatyzacji. Ozonowanie wnętrza. Czyszczenie wtryskiwaczy bez demontażu: benzyna , diesel.

Więcej

Opinie (23)

Dodaj opinię
5.1 ******
Ocena wystawiona na podstawie 23 opinie.

Ogólne

******

Czas naprawy

******

Ceny usług

******

Jakość usług

******
  • A
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******

    Negatywny

    Samochód stał w warsztacie 6 tygodni. Do lakierowania były 3 ranty drzwi rant na tylnej klapie, oraz rant na przednim błotniku, z powodu korozji. Cenę ,którą mi powiedziano zaakceptowalem ( nie była najniższa na rynku raczej ta wyższa) Niestety lakierowanie wyszło tragicznie, na każdym elemencie jest od 1do 6 wtrąceń na lakierze, lakier nie zostal wypolerowany zapewniano mnie ze na drzwiach ranty zostana wstawione nowe lub odbudowane, a w efekcie zostały tylko zasmarowanę jakaś mastyką. Estetyka pracy jest na żenująco niskim poziomie samochód oddany w stanie tragicznym.
    Podsumowując :
    Na każdym lakierowanym elemencie mnóstwo wtrąceń, niedopolerowany lakier po szlifowaniu papierem wodnym. Ranty drzwi wysmarowane niedbale jakaś guma
    Okazało sie, że panowie tak długo i niefachowo naprawiali samochód ponieważ nabrali na płac dużo innych samochodów na tak zwane szybkie roboty, a moje auto 5 tygodni stało pod płotem, a cała naprawa technicznie trwała tydzień jak sie okazało. Dodam ze jak wstawiałem samochód, to na placu nie było żadnego auta. Teraz utem muszą zająć sie specjaliści od autodetailingu. Jednym słowem MASAKRA i to w warsztacie, który jest członkiem Cechu Rzemiosł Motoryzacyjnych


    Odpowiedź warsztatu na komentarz:

    Witam, chciałbym odpowiedzieć na opinię wyrażoną przez Arekr6 dotyczącą naprawy pojazdu. Zacznę od początku, samochód został przyjęty do naprawy lakierniczej z powodu ognisk korozji drzwi i nadkoli. Właściciel chciał aby zrobione to było dobrze i że czas nie odgrywa roli. Do wnętrza drzwi zalany został środek wytrawiający rdzę z blachy który reaguje ok 14 dni , a następnie zaaplikowano specyfik z dużą zawartością cynku, który też reaguje 14 dni (czasy określone przez producenta). Długi czas reakcji potrzebny jest z tego względu aby środki te dotarły pomiędzy zaprasowane blachy drzwi i głęboko wgryzły się w skorodowane miejsca. O „wymianie rantów” w elementach nie było mowy , mieliśmy uratować to co jest na okres 3 – 4 lat. Co do wtrąceń to fabryczne normy dopuszczają 3-4 na elemencie, gdzie nadwozie jest gołe i czyste, a w tym przypadku auto ma ponad 10 lat i zebrało wszystko co możliwe z drogi i nie tylko. Właściciel naliczył od 1-6 wtrąceń , wychodzi na to , że osiągnęliśmy niezły wynik bez polerowania. Co to jest mnóstwo wtrąceń ? Dla mnie może być to 50, 100 albo 1000. Idąc na rękę właścicielowi ze względu , że wybierał się na urlop umówiliśmy się, że pojazd zostanie wypolerowany po jego powrocie , jednak wyszło inaczej. Nadmieniam , że od zakończenia lakierowania nie minęło nawet 12 godzin.
    Jeżeli chodzi o ilość pojazdów na posesji to jest to ingerencja w wewnętrzne sprawy warsztatu, które nie powinny tego Pana interesować. Jeżeli „On” ma w domu mało mebli to nie znaczy, że tam nie mieszka.
    Odniosłem wrażenie, że właściciel pojazdu nie przyjmował do siebie co mu przekazywano, odnośnie naprawy. Przemilczał sprawę , że zostało naprawionych więcej elementów niż było umówione w tej samej cenie. Jeżeli jest taki drobiazgowy to dlaczego nie pozwolił na zdjęcie emblematów z pokrywy bagażnika do lakierowania... Stwierdzenie „jakaś guma” , jest to wysokiej jakości poliuretanowa masa klejąco-uszczelniająca stosowana na łączone elementy stosowana fabrycznie przez grupę VW.
    Niech sobie Pan Arekr6 przeliczy ile elementów zostało faktycznie zrobionych i podzieli koszt naprawy przez tę ilość... (nam wyszło 9, kwota za naprawę zawiera jeszcze podatki wbrew Pana sugestiom).
    Nie życzę innym Właścicielom warsztatów naprawczych takich klientów i sytuacji z tym związanych, a zwłaszcza klientów którzy namawiają by naprawy odbywały się bez rachunków / paragonów.

    Seat Altea

  • G
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******

    Negatywny

    Diagnoza dotycząca wymiany turbo zapadła w Nad-car, zostałem poinformowany, że wykonywali taką usługę, mają dobrego fachowca od regeneracji turbin i dokonają naprawy.
    Święcie przekonany o profesjonalizmie firmy Nad-car (uczestniczyli przy zakupie auta, było u Nich serwisowane przez 2 lata) zleciłem naprawę.
    Wymiana turbiny trwała prawie trzy tygodnie (informowałem przed odstawieniem auta, że niedługo mam wyjazd wakacyjny).
    Za pierwszym razem turbo wymienione bez wymiany oleju i filtru, turbina kopciła.
    Po ponownym rozebraniu została odesłana do warsztatu gdzie regenerowli turbo - została oczyszczona i stwierdzono że nie podlega to gwarancji.
    Nad-car poinformował mnie, że poniosę koszty czyszczenia i wysyłki.
    Ze względu na długi czas oczekiwania na naprwę auta i dostęp do sieci wyczytałem, że gwarancja turbo wymaga wymiany oleju, filtru oleju (w każdej z firm regenerujących turbo).
    Ponadto sama wymiana nic nie da jeżeli nie usunie się przyczyny, trzeba sprawdzić układ smarowania (oczyścić lub wymienić przewody).
    Jak można podejmować się wymiany jeśli nie zna się podstaw i w dodatku próbować za swoje błędy obciążać klienta???
    Po konkretnej rozmowie koszty nie zostały doliczone, zapewniono mnie, że auto jest już sprawne i mogę jechać na wakacje.
    Mimo wszystko pełen optymizmu postanowiłem przeprowadzić test auta.
    Czar prysł po około 50 km.
    Turbina, która była dwukrotnie robiona rozleciała się, a olej wrzuciło do tłumika.
    Auto było w gorszym stanie niż przed naprawą, stracony czas i niemałe pieniądze.
    Naprawa została dokonana w innym warsztacie, dziwili się jak można tak „naprawić” turbinę.


    Wady:
    Jak powyżej.
    Bardzo słaby kontakt telefoniczny.


    audi A4

Podobne warsztaty


Usługi wykonywane przez warsztat