VW Bednarek

Szczecińska 36/38, Bałuty, Łódź

****** 2.2 (21 opinii)

DODAJ OPINIĘ

Opinie (21)

Dodaj opinię
2.2 ******
Ocena wystawiona na podstawie 21 opinii.

Ogólne

******

Czas naprawy

******

Ceny usług

******

Jakość usług

******
  • A
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******

    Neutralny

    Niestety, po głębszym zastanowieniu daję ocenę neutralną - nie do końca jest ona zasłużona, ale uznałam, że pozytywna nie do końca będzie dobra. Mają tu znaczenie dwie sprawy, mianowicie długi czzas realizacji i obsługa doradcy. Co prawda sprawa była znaczna, ale najpierw trzeba było czekać na zgodę ubezpieczyciela, a później na wykonanie. Aha kosztu nie oceniam, bo naprawa odbyła się z ubezpieczenia osoby, która uderzyła mój samochód. W kazdym razie dłuugo czekałam na wykonanie jak już przyszła informacja o akceptacji naprawy, ale naprawa skuteczna, ladnie wyszło. Machnełabym jeszcze na to reką, ze tyle to trwalo, ale "pan" doradca zniechęcił mnie do tego serwisu. Ciezko sie do niego dodzwonic, a jak juz sie udało odpowiadał z wielką łaską i nie był przyjemny. A przeciez to normalne, ze chce się wiedziec jak wyglada naprawa.
    Podsumowywujac, naprawione i pomalowane dobrze, ale dlugo, a ten doradca powinien mniej czasu poswiecac ciezarom, a wiecej nauce kultury. Szkoda.


    VW

  • K
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******

    Negatywny

    VW Passat 2016 na gwarancji - po wizycie w serwisie Bednarek przestała działac funkcja czytania znaków drogowych. Pierwsza próba naprawy, jakies 4 godziny czekania - nieudana. Druga próba to samo, 5 godzin czekania, bo panie u nas te updejty z Niemiec tak wolno idą i nadal to samo. Po 4 próbie (oczywiscie nieudanej) poprosiłem o pismo potwierdzajace, ze Volkswagen Bednarek nie jest w stanie usunąć usterki. Pisma nie dostałem, bo pracownik serwisu stwierdził, ze musi je wystawić kierownik. Kierownik stwierdził, że nie wystawi, bo problem z nieczytaniem znaków jest po stronie VW i to nie jest ich wina. Na pytanie kiedy zorientowali się, że jest to problem, którego nie są w stanie naprawić niestety nie odpowiedział. Podejrzewam, że wiekszość moich wizyt była niepotrzebna i marnowano mój czas licząc, że przeciągną temat do zakończenia okresu gwarancji.
    Poziom obsługi dużo niższy niż w warsztacie u przysłowiowego pana Mietka i nie ma co się dziwić, że tak mało ludzi kupuje w Polsce nowe samochody - firmy takie jak VW Bednarek zdecydowanie do tego zniechecają. Jeśli jednak ktoś się zdecyduje to proponuję znaleźć innego dealera.


    VW Passat B8

  • m
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******

    Na gwarancji błyskawicznie usunięto usterkę związana z automatyczną skrzynią biegów, która była sprawna ale gdzieś z okolicy lewarka dochodziły skrzypienia. Temat "dodatkowych" dźwięków jest zawsze trudny i sporny ale w tym przypadku mechanik jeździł ze mną aż ten efekt (nie zawsze powtarzalny) wystąpił. Akurat trafiłem na Pana Krzysztofa, który jest zwycięzcą europejskiego konkursu Seata w 2017.
    Do tego mam szczęście do doradcy serwisowego Pana Sebastiana, który dla mnie jest wzorcem pracownika serwisu. Na tle serwisów innych marek, z którymi miałem do czynienia, to serwis Seata w moim prywatnym rankingu jest na 1 miejscu.
    Serwisuję mojego Seata Leona ST od ponad roku i mam bardzo dobrą opinię jak do tej pory.


    Seat Leon ST

  • T
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******

    Negatywny

    Miałem z nimi trochę do czynienia przez okres gwarancyjny i jedyne co mogę powiedzieć to - straszna dziadownia ! Naprawiali coś, zdejmowali kierownicę, potem krzywo założyli. Przyjechałem na poprawę to wciskają kit że na pewno w dziurę wjechałem i coś jest z zawieszeniem. Potem się faktycznie okazało że coś źle skręcili. Innym razem, odebrałem auto które w środku nie było do końca złożone - kanapy powypinane, jakiś sprzęt się wala. Kolejnym razem przy wymianie stukającego amortyzatora zwalali winę na to że akurat mam zamontowane koło zapasowe. Musiałem przyjechać następnym razem odczekać znowu swoje żeby pokazać że na normalnym jest to samo. Skończyło się wymianą amortyzatora - tylko jednego... Innym razem same gasły mi światła dzienne. Przyjeżdżałem do nich chyba z 5 razy, za każdym razem wyczekałem się po 2/3h. Nikt tam się nie spieszy, nawet z przyjęciem do serwisu. Skończyło się wyminą sterownika i jest ok. Przy którejś naprawie miałem wgniecione drzwi od gumowej łapy podnośnika. Potem się wykręcali że już na monitoringu nie ma tego (moja wina bo nie zobaczyłem od razu). Była naprawa wgniecenia za którą zapłaciłem i miało nie byś śladu - ślad był, dalej wgniecione tylko mniej. Fajnie że sami chociaż zwrócili uwagę na to że światła podlegają wymianie serwisowej. Nie oddzwaniają mimo że obiecali po zamówieniu części. Ceny nie oceniam bo zostało zrobione na gwarancji. Gwarancji już nie mam i obiecałem sobie że więcej tam mnie nie zobaczą. Innym też stanowczo odradzam.


    Seat Ibiza

  • p
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******

    Negatywny

    Nie działająca klimatyzacja w Volkswagen Tiguan rocznik 2012. Wg ekspertyzy z serwisu - zatarty silnik od sprężarki klimatyzacji, koszt wymiany razem z robocizną bagatela 4150 zł. Oczywiście nie wyraziłem zgody na naprawę. Polecono mi warsztat zajmujący się klimatyzacją na ul. Starorudzkiej w Łodzi. Kolejnego dnia po zostawieniu auta odebrałem telefon "auto gotowe do odbioru, wymiana jedynie sprzęgła w sprężarce od klimy - calkowity koszt naprawy - 380 zł. " Całość pozostawiam bez komentarza.


    Volkswagen Tiguan

  • t
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******

    W październiku zakupiłem Golfa 6 z 2011 r. 1,4 160 KM. Auto zadbane, serwisowane w ASO przez cały czas. Oczywiście po lekturze w internecie i ja zacząłem nasłuchiwać, czy aby i u mnie nie słychać objawów wyciągniętego łańcucha rozrządu ( przebieg 160 tyś). Okazało się, że przy uruchamianiu na zimnym silniku jest owo charakterystyczny 2-3 sekundowy hałas. Zgłosiłem się więc do ASO - opinia: silnik trzeba rozebrać, jeśli łańcuch wydłużony naprawa ok 4,5 tysiąca. Kolejny krok to telefon do zakładu specjalizującego się w rozrządach TSI a tam po nr VIN konkretna informacja, że mam stary typ rozrządu, wymiana na nowy to koszt ok 4,2 tysiąca złotych. Jednak za nim pan przyprowadzi do nas auto - powiedziano mi - niech pan zapyta u Bednarka na Szczecińskiej. Tak też zrobiłem. Pan Piotr do którego się zgłosiłem poradził, aby zostawić auto na noc, by na drugi dzień, gdy przyjadę osłuchać silnik przy porannym rozruchu, ewentualnie podłączyć pod komputer. Zostawiłem Golfa zgodnie z rada i wróciłem do domu. Jeszcze tego samego dnia otrzymałem telefon od pana Piotra, że auto zostało już poddane badaniu i komputer wykazał, że najwyższa pora by rozrząd wymienić. Pan Piotr zadał sobie trud, by prześledzić historię Golfa w ASO i potwierdził, że auto od momentu zakupu do dzisiaj było serwisowane w ASO. (Ja też od poprzedniego właściciela otrzymałem wszystkie faktury potwierdzające wizyty w ASO). W związku z tym pan Piotr uzyskał dla mnie rabat w wysokości 100% na części i 60% na robociznę. Zadał mi więc pytanie, czy jestem w stanie za wymianę rozrządu zapłacić 623 zł. Jeśli tak, to chcieliby zamówić części i zacząć wymianę. I pan mnie się jeszcze pyta - bo cóż innego miałem powiedzieć:) Tak więc stwierdzam, że Firma Bednarek Łódź dba o każdego klienta robiąc wszystko co w jej mocy by zapewnić jak najwyższy standard swoich usług. Nie musiałem płacić ponad 4 tysięcy za usługę, gdyż pan Piotr umożliwił mi skorzystanie z wszystkich form wsparcia, jakie Firma Bednarek jest w stanie zaoferować swoim klientom w konkretnej sytuacji. Jeszcze raz bardzo dziękuję Serwisowi Bednarek Łódź za profesjonalizm, uczciwość i poświęcenie tak rzetelnej uwagi. Będąc w Serwisie czułem, że jestem ważny, szanowany i potraktowany szczególnie.


    VW Golf VI

  • B
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******

    Jestem bardzo zdziwiony i zmieszany taką liczbą negatywnych komentarzy, gdyż moje doświadczenia z VW Bednarek w Łodzi są w 100% pozytywne.
    Do VW Bednarek trafiłem zmuszony awarią samochodu. 20km przed Łodzią auto odmówiło posłuszeństwa. Dalsza jazda nie była możliwa. To był poniedziałek. Dodam, że w piątek auto zostało odebrane z naprawy u autoryzowanego przedstawiciela w innym mieście. Powodem były błędy komputera, spadek mocy (tryb serwisowy). Zdiagnozowano problem zaworu recyrkulacji spalin co skończyło się wymianą całej chłodnicy - koszt 3tyś zł.
    Samochód został scholowany do najbliższego autoryzowanego serwisu czyli VW Bednarek na ul. Szczecińskiej w ramach gwarancji mobilności (przebieg 165tyś km).
    Po dotarciu na miejsce samochód został przyjęty na serwis. Ja zaś otrzymałem prawie nowe auto zastępcze gratis na tydzień bez limitu kilometrów. Oczywiście nie obyło się bez komplikacji. Powodem było niestaranne prowadzenie ewidencji serwisowej przez poprzedni autoryzowany warsztat. Pan Piotr przeszło pól godziny telefonicznie wszystko "prostował" z centralą abym mógł w ramach gwarancji mobilności otrzymać auto zastępcze nieodpłatnie. Również koszty holowania.
    Na drugi dzień otrzymałem informację o uszkodzeniu wtryskiwacza, czasie oczekiwania na części i planowanym terminie odbioru samochodu. Szacowany koszt 3tyś zł.
    Samochód odebrałem w piątek. Sprawny. Cała usługa wykonana została gratisowo. Duży plus. Od czasu naprawy minął miesiąc. Samochód nadal sprawny.
    Co do pierwszej naprawy mam mieszane uczucia. Albo miałem wielkiego pecha i obie usterki nie mają ze sobą związku albo po prostu zostałem naciągnięty. To jednak nie ten serwis.
    Odnośnie drugiej naprawy jestem "szczególnie zadowolony". Wszystko zostało wykonane gratisowo w ramach gwarancji. Ogromny plus dla Pana Piotra za zaangażowanie i chęci pomocy. Miałem sporo szczęścia. Podejrzewam, że gdzie indziej nie było by tak różowo i został bym z walizkami na ulicy.


    VW Caddy

  • n
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******

    Negatywny

    Przyjechałem po używane auto z programu "dasWeltAuto".
    Przez telefon zostaję poinformowany,iż wszystko z autem jest ok-krajowe,bezwypadkowe,z książką serwisową.
    Cena wyższa,niż w innych ogłoszeniach,nie mniej byłem gotowy zapłacić więcej aby mieć pewność historii i stanu samochodu.
    Po przyjechaniu na miejsce i wizualnych oględzinach,maska sprawia wrażenie,iż jest nierówno spasowana z obydwu stron karoserii
    Jeden ze sprzedawców który akurat przypadkowo przechodzi obok,informuje mnie,iż dziwnym zbiegiem okoliczności,auto ma prawdopodobnie położoną drugą warstwę lakieru właśnie na masce.
    Kilka minut później zjawia się sprzedawca z działu pojazdów używanych,który stwierdza,iż nic mu na ten temat nie wiadomo oraz żeby szybko się decydować,bo tłum następnych chętnych na ten egzemplarz już czeka.
    Ocenę sytuacji pozostawiam czytającym,widzę natomiast,iż auto po kilku tygodniach od moich oględzin nadal jest wystawione w ogłoszeniu...


    vw

  • g
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******

    Negatywny

    Omijać z daleka!
    Ignorowanie ustalonych terminów, kosmiczne ceny, zerowa inicjatywa kontaktu, klient tylko przeszkadza.

    - Naprawa, która miała trwać "dwa tygodnie, może trochę dłużej" trwała prawie sześć (!)
    - Zero kontaktu, zero inicjatywy - żeby z kimkolwiek porozmawiać musiałem dzwonić kilkanaście razy w ciągu dnia, po których czasem łaskawie oddzwaniano - i nikt mnie nie kojarzył - opowiadałem wszystko od nowa,
    - Po trzecim tygodniu zaczęto ze mnie robić idiotę jak w "Co mi zrobisz jak mnie złapiesz" - skoro tyle czeka to poczeka dłużej, czyli w środę dowiadywałem się, że auto na pewno będzie w piątek, w piątek że w środę i tak kilka razy.
    - Gdy zacząłem dopominać się o auto zastępcze, okazało się, że już mi nie przysługuje, bo naprawa trwa za długo (???), po kolejnym przełożeniu wreszcie się udało,
    - Na koniec dostałem katalog akcesoriów od innej marki :) i nieśmiałe 'przepraszamy'. Cieszyłem się, że w ogóle odzyskałem samochód :)

    Podsumowując: usługa blacharska wykonana dobrze, ale masakrycznie długo i (co wkurza najbardziej) przy pokazaniu potężnej ignorancji wobec klienta i jego czasu.

    Praktycznie co kilka dni prosiłem o jakąś informację, którą mi łaskawie przekazywano oddzwaniając po kilku godzinach. Przez 6 tygodniu serwis sam z siebie zadzwonił do mnie raz (!) - na końcu. Kosztów nie oceniam - bo robione z cudzego OC.


    Skoda Octavia

  • D
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******

    Negatywny

    zalane auto przez odpływu deszczowe ( niezabezpieczone przez producenta VW), auto na gwarancji, kierownik mechaników przekonuje że awaria nie podlega gwarancji, wina złej konserwacji, grzecznościowo zamówią i wymienią pechową część, a usunąć skutki zalania mam we własnym zakresie, samo wyschnie, po wyjeździe mokrym autem z serwisu okazuje się że w czasie diagnostyki i naprawy, uszkodzili tę część podszybia, ale o tym dowiedziałam się w innym warsztacie gdzie mieli mi je osuszać. Jadę do serwisu, wymieniają część podszybia, ponieważ przyszła już nowa, ty razem trzeba zostawić auto do osuszenia, odbieram auto tapicerka na podłodze źle położona, następnego dnia (sobota) okazuje się że auto dalej od środka jest wilgotne ( krople wody pod gumową wycieraczką) piszę pismo reklamacyjne, skora naprawa nie podlegała gwarancji producenta to powołuję się na rękojmię sprzedawcy, a tu co ? kierownik mechaników przekonuje że naprawa podlegała gwarancji producenta, a zresztą co to dla mnie za różnica skoro auto naprawiają mi bezpłatnie? sprawa w toku, naprawa trwa ale brak poszanowania dla czyjejś własności porażający.


    VW UP!

  • P
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******

    Negatywny

    [wymoderowano]
    Kupiłem 4 miesiące temu Golfa Plusa 1.4 TSI,rok 2012 z przebiegiem 65900km. W ogłoszeniu logo "Das Welt Auto", samochód serwisowany w ASO - innymi słowy perełka, tylko kupować i cieszyć się jazdą. Cena wygórowana bo 43 tys, ale mówię niech stracę w imię świętego spokoju i bezproblemowej eksploatacji.
    Autem jeździła żona - mistrzyni ecodrivingu z dziećmi. Przez 4 miesiące zrobiła 1100 km i...
    Od kilku dni za każdym porannym odpaleniem zimnego silnika żegot niczym metal trący o metal... Odstawiłem auto do diagnostyki, usłyszałem - wyciągnięty łańcuch rozrządu, to częsta usterka w tych silnikach... Koszt diagnostyki i wymiany bagatela 3600zł... Producent ma świadomość, że wypuścił na rynek bubel i w ramach "dobrej woli" pokryłby 75% kosztów naprawy... i zaczęły sie schody.
    Pokryłby gdyby stan oferowanego auta był zgodny z ogłoszeniem wystawionym na stronie Bednarka - serwisowany w ASO.
    Samochód na przeglądzie w ASO był tylko raz, poza tym logo "Das Auto Welt" w ogłoszeniu jest jedynie estetycznym dodatkiem...
    Biję sie w pierś - moja wina, że nie sprawdziłem książki serwisowej przy zakupie, ale w końcu nie kupowałem auta na giełdzie tylko zaufałem "profesjonalnemu" mogłoby się wydawać Sprzedawcy. Czy biorąc receptę na antybiotyk od lekarza każdy czyta ulotkę? Używanie logo "Das Auto Welt" w ogłoszeniu jest nadużyciem wprowadzającym potencjalnego nabywcę w błąd. Takie logo oznacza, że auto jest dokładnie zweryfikowane i obowiązuje roczna gwarancja mimo, że pojazd jest używany.
    Pomijam fakt, że lista wyposażenia dodatkowego w ogłoszeniu nijak ma sie do stanu faktycznego - miał być BT a nie ma etc.
    Sprzedawca wypina teraz pośladki, twierdząc że powinienem się liczyć z problemami kupując auto z silnikiem TSI do jazdy po mieście... Sprawa w toku, bo dla zasady tego tak nie zostawię �


    VW Golf Plus 1.4 TSI

  • J
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******

    Negatywny

    Niedawno w moim samochodzie na dzwiach zauważyłem pęcherz powietrza Volkswagen daje 10 letnią gwarancję na perforację nadwozia. Oczywiście trzeba spełniać wymogi jakim jest serwisowanie auta w aso. Po wizycie w autoryzowanym serwisie Bednarka rzeczoznawca stwierdził że spełniam ich wymogi tj że auto jest serwisowane i że Volkswagen przyznaje się do winy ale koszty naprawy gwarancyjnej proponują podzielić na 50% a koszt naprawy korozji która pojawiła sìę pod lakierem wynosi 5 tys.gdyż drzwi kwalifikują się do wymiany. Kiedy zapytałem pana gwaranta czy jest na to gwarancja czy nie odpowiedzieł mi że jest ale koszty ponoszą obie strony. Daje oczywiście duży negatyw dla Bednarka gdyż dla mnie to żadna gwarancja skoro muszę pokryć połowę kosztów naprawy usterki która tak naprade nie powinna się pojawić. Nadmieniam również że drzwi nigdy nie były malowane a auto było serwisiwane w autoryzowanych serwisach volkswagena.


    Volkswagen passat cc

  • N
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******

    Negatywny

    Serwis Bednarek według mojej opinii nie zasługuje na autoryzację.Druga ewentualność to wymiana pracowników, którzy nie potrafią właściwie zdiagnozować błędów z komputera. Przez dwa tygodnie serwis diagnozował auto, postawiono kilka diagnoz, ostatnia najdroższa "wymiana turbosprężarki" Auto zostało odstawione do innego serwisu, który nie potwierdził usterki. Dodatkowo sam musiałem kilkakrotnie dzwonić i dopytywać co dzieje się z autem, bo nikt nie raczy do mnie zadzwonić. Nie polecam!!!!


    Seat

  • D
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******

    Negatywny

    brak profesjonalizmu.
    przy obowiązkowym przeglądzie dziwnym trafem popękały nawiewy na kokpicie. Dziwne bo odrazu i lewy i prawy. Panowie wmawiali mi, że to już tak było przy przyjęciu auta do serwisu.
    Skończyło się na niesmaku, a co gorsza nie poczuwali się do tego wcale.


    skoda rapid

  • D
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******

    Negatywny

    Witam daje negatyw po całości. Przy kompletnym i wnikliwym sprawdzeniu auta na komputerze serwisowym wyszlo ze calkowity koszt naprawy będzie wynosił 670zl za czesci i robocizne. Czyli cena bardzo przystępna. Zostawilem auto do naprawy mialo byc na drugi dzień. Tego samego dnia dzwoni kierownik serwisu ze musze dodatkowo wymienić dodatkowe części i kluczyki od auta to koszt okolo 6000zl za całość z robocizna. Bo tak im komputer pokazal. Dodam tylko ze przy wcześniejszym podlaczeniu komputera auto zapalalo i chodzil silnik mozba bylo jechać. Nic takiego przy wcześniejszym podłączeniu do komputera nie wyszlo. Pojechałem odebrać auto i auta jyz nie odpaliłem. Trzeba bylo auto na hol zabrac. Sami nie wiedza co chca a co musza wymienić. Dodam tylko ze calkowity koszt naprawy u innego mechanika wyniosl 900zl z czescia nowa oryginalna i wraz z robocizna. Nie polecam ani zakupu tan auta ani serwisu


    Vw passat b6

  • B
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******

    Negatywny

    serwis w szczegolnosci blacharka w vw bednarku przy ulicy szczecinskiej to jakas paranoja,nie dbaja o klienta,zostawilem autko zeby zderzak naprawili ,pan kierownik z obslugi blacharskiej powiedział ze chłodnica cała co sie okazało pozniej po jakims czasie ze jest dziurawa i musiałem naprawiac po gwarancji na auto do tego zderzak zle poskładany nigdy prze nigdy nie zostawie tam auta


    vw scirocco

  • Ś
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******

    Negatywny

    Obsługa fatalna wielkiego focha mają jak człowiek pójdzie odebrać własny samochód,trzeba samemu jeżdzić i pytać kiedy będzie naprawiony bo serwis nie raczy poinformować.Po awanturze mogłam odebrać własne auto kpina!!!


    Touareg

  • J
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******

    Negatywny

    zatrudniają uczniów i praktykantów, którym zlecają naprawy, a później wychodzą kwiatki w postaci niedokręconych śrub w kołach. kładą tylko oryginalne części - plus, które są potwornie drogie - minus, a ponadto proponują wymienić coś, co w innych warsztatach bez problemu naprawiają


    Skoda Octavia

  • k
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******

    bardzo miła obsługa, ceny może troche duże ale za jakość niestety trzeba zapłacić. przeglad wykonany bardzo szybko, bez zbednych ceregieli.
    złego słowa powiedzieć nie moge.


    passat

  • b
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******

    Negatywny

    Nie dokonałem naprawy bo za drogo cała akcja że cześci można kupić taniej to sciema


    Zalety:
    Ori czesci
    Nie daleko


    Wady:
    Drogo jak cholera , dowiedziałęm się o akcji serwisowej -35 % upusty na czesci , dzwonie napierw do konkurencyjnego serwisu , mówię dzień dobry chciał bym wymienić płyn w passacie , Pani mówi mi koszt 120 zł ok dziekuje . Dzwonie do bednarka pani mówi - 35 % rabatu na wiek i 15% rabatu na płyn , koszt robocizny to 130 zł , czyli wychodzi na to że to fikcja i lipa bo beż żadnych rabatów mam taniej w innym serwisie


    passat

  • R
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******

    Neutralny

    Sam warsztat teoretycznie OK.
    Ale mam wrażenie, że naciągają na niepotrzebne wymiany. Np. jak padł mi elektryczny hamulec ręczny to wymieniali przycisk, aktualizowali sterownik plus podpięli pod komputer co kosztowało razem 480 zł !. Oczywiście sugerowali wymianę silniczków od ręcznego. Po miesiącu u innego mechanika okazało się, że w lewym silniczku była pęknięta obudowa. Wydaje mi się, że wymiana przycisku była niepotrzebna, a już przy pierwszej wizycie wiedzieli lub mogli z łatwością sprawdzić, że to silniczek.


    Zalety:
    Oryginalne części
    Gwaranacja producenta


    Wady:
    DROGO
    Nie jestem przekonany, że działają w interesie klienta


    VW Passat B6

Podobne warsztaty


INFO

To Twój warsztat?
Przejmij nad nim kontrolę.

Błędne dane warsztatu?
Zgłoś aktualizację

Liczba wyświetleń: 14806

Marki samochodów naprawiane przez warsztat