GAL-ZEKO Serwis Skoda VW Seat Audi - Łódź Warsztat należy do programu Kierowcy Polecają.

Polna 8, Bałuty, 91-328 Łódź

****** 5.2 (132 opinie)

Mapa

Wyznacz trasę

Umów wizytę przez internet

O warsztacie

Polna 8, Bałuty, 91-328, Łódź

Poniedziałek od 09:00 do 17:00
Wtorek od 09:00 do 17:00
Środa od 09:00 do 17:00
Czwartek od 09:00 do 17:00
Piątek od 09:00 do 17:00

Gotówka, Karta płatnicza

Pokaż numer telefonu
Wspomnij, że warsztat znalazłeś(aś) w DobryMechanik.pl lub umów wizytę online

* dzwoniąc pod wskazany numer warsztatu, Twój numer telefonu automatycznie zapisuje się w bazie danych portalu DobryMechanik.pl. Szczegółowe zasady przetwarzania Twojego numeru telefonu opisaliśmy w Polityce prywatności.

Od ponad 20 lat specjalizujemy się w naprawie samochodów z grupy VAG: Skoda, VW, Seat, Audi. Dla Ciebie to gwarancja właściwie wykonanej usługi.

Więcej

Cennik

Diagnostyka komputerowa silnika

od 50
Klimatyzacja - napełnianie

od 120
Klimatyzacja - odgrzybianie

od 20
Klimatyzacja - odgrzybianie ozonem

od 20
Przegląd samochodu przed zakupem

od 80
Wymiana amortyzatora

od 80
Wymiana bębnów hamulcowych

od 50
Wymiana filtra kabinowego

od 15
Wymiana filtra paliwa

od 35
Wymiana filtra powietrza

od 15
Wymiana klocków hamulcowych

od 65
Wymiana oleju skrzynia biegów manualna

od 35
Wymiana oleju w silniku

od 35
Wymiana przewodu hamulcowego

od 35
Wymiana rozrządu silnik benzynowy 8 zaworowy

od 250
Wymiana rozrządu silnik diesel

od 250
Wymiana sprzęgła

od 250
Wymiana szczęk hamulcowych

od 75
Wymiana tarcz hamulcowych

od 110
Wymiana tłumika

od 65
Wymiana tulei wahacza przód /tył

od 120
Wymiana uszczelki pod głowicą silnik benzynowy

od 350
Wymiana uszczelki pod głowicą silnik diesel

od 350

Cennik nie stanowi oferty handlowej w rozumieniu art. 66, § 1 Kodeksu Cywilnego i ma charakter czysto informacyjny.
Ceny mogą się różnić w przypadkach niektórych marek i modeli samochodów, oraz nie zawierają cen materiałów.

Opinie (132)

Dodaj opinię
5.2 ******
Ocena wystawiona na podstawie 132 opinie.

Ogólne

******

Czas naprawy

******

Ceny usług

******

Jakość usług

******
  • d
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******

    W pełni polecam ten warsztat. Naprawiałem u nich już dwa swoje samochody. Oba miały wymieniony rozrząd. W oby przypadkach wszystko poszło bez najmniejszych zastrzeżeń. W Skodzie została dodatkowo wymieniona rolka napinacza we wcześniej umówionej cenie. Już nie wspomnę o takim naprawdę drobiazgu jak ponowne założenie opasek zabezpieczających kołpaki. Jakby tego było mało w tym samym kolorze co reszta. Ja wiem, że to drobiazg ale ile mówi o drobiazgowości serwisu.
    W sumie zasłużona 5.


    Seat, Skoda

  • k
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******

    Warszat jak najbardziej na plus. Załoga mega sympatyczna. Wszystko jasno i czytelnie bez owijania w bawełne. Nie naciągają. Co ma być zrobione to jest. Z całego serca polecam. Oby więcej takich warsztatów


    Alfa romeo

  • K
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******
    Wizyta umówiona przez DobryMechanik.pl

    W WARSZTACIE GAL-ZEKO NAPRAWIONO MI CENTRALNY ZAMEK ORAZ PODNOŚNIK SZYBY OD STRONY KIEROWCY. NIE MAM ZASTRZEŻEŃ CO DO USŁUGI.


    VW Golf 4, 1998r.,

  • Z
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******

    Profesjonalna, szybka i fachowa obsługa i naprawa. Zawsze jest konsultacja przy naprawie lub wymianie drogich części. Naprawa zawsze na czas. Koszty uczciwe do wykonanej usługi. Polecam użytkownikom VW Passat a także innych aut.


    Odpowiedź warsztatu na komentarz:

    Bardzo dziękujemy Panie Zdzisławie. Cieszę się, że pomimo 500 tys na liczniku samochód wciąż daje radę :)

    VW Passat B5

  • m
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******
    Wizyta umówiona przez DobryMechanik.pl

    Znaleźć przyczynę świecącej się poduszki powietrznej w kierownicy graniczyło z cudem ,borykałem się z nią od 2 lat i nie była to taśma, zwijak w kierownicy airbag. Trafiłem do tego zakładu poprzez internet ,panowie po 24 godzinach w między czasie informując mnie telefonicznie o postępach znaleźli usterkę wręcz nie możliwą do wykrycia . Koszt naprawy niewielki w stosunku do rwania całych wiązek elektrycznych .Chylę czoła dla tych fachowców.Brawoooo !


    Odpowiedź warsztatu na komentarz:

    Przed naprawą byliśmy pewni, że klient montuje uszkodzone taśmy airbag albo chińskie. Ostatecznie okazało się, że problem leżał w instalacji elektrycznej, co zdarzyło się pierwszy raz. Dziękujemy za opinię, pozdrawiam.

    Volkswagen passat B5 1998r 1.6AHL

  • B
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******

    Zawsze można liczyć na ten serwis. Sytuacja podbramkowa, auto nie przechodzi przeglądu i zaczyna się weekend majowy...
    Jeden telefon i udaje się jakoś mnie wcisnąć w mocno napięty grafik oraz dokonać kilku napraw w przeciągu dwóch dni.
    O jakości serwisu świadczy już to, że jeszcze przed otwarciem klienci grzecznie czekają pod bramą jak na promocji w Lidlu ;)
    Każda usterka jest omawiana z klientem, koszty napraw również.
    Jedyny mechanik, któremu wierzę.
    Panowie jeszcze raz wielkie dziękuję za litość :)


    Odpowiedź warsztatu na komentarz:

    haha bardzo dziękuję za komentarz :D pozdrawiamy serdecznie!

    Skoda Fabia I

  • T
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******
    Wizyta umówiona przez DobryMechanik.pl

    Naprawa poszła sprawnie, mechanicy kontaktowali się ze mną na bieżąco informując o postępach i po nieznalezieniu usterki związanej z lampką kontrolną płynu do chłodnicy, na moją prośbę zbadali, czy nie występuje gdzieś wyciek. Wyciek zlokalizowali i naprawili upewniając się wcześniej, czy jestem gotowy zapłacić dodatkowo za wymianę wadliwej części.


    Audi A3 1.6 benzyna 1996

  • J
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******
    Wizyta umówiona przez DobryMechanik.pl

    Auto wstawione na umówioną godzinę, od razu zabrano się do pracy, wykonano pełny serwis klimatyzacji, przy okazji wykryto usterkę uszkodzenia wiązki elektrycznej kompresora, którą niezwłocznie naprawiono. Cały serwis sprawnie wykonany, wystawiono fakturę VAT z wpisem wykonanej usługi do książki serwisowej. Polecam


    Skoda YETI 1.4 122 km rocznik 2012

  • t
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******

    Negatywny

    Nie polecam serwisu Gal - Zeko, mam tylko 3 tys znaków na opisanie sytuacji (jest w opiniach [wymoderowano], nie będę się powtarzał) miejsca na pewno nie wystarczy, sprawdzałem. Sprawiają pozory warsztatu z wyższej półki, w rzeczywistości nie wychodzi im to chyba najlepiej (przyznaję, że nie próbowałem kawy z ekspresu i nie siedziałem na skórzanej/skajowej kanapie, co ja tam mogę wiedzieć). Natomiast nie zdiagnozowano w zasadzie w ogóle mojego problemu, nie mówiąc już o pogorszeniu pracy silnika z wizyty na wizytę (serio był to czysty przypadek, że akurat po odbiorze pojazdu zaczęły wariować obroty, samochód tracił moc, gasł stwarzając zagrożenie dla ruchu, nie chciał odpalać mimo uprzednio wymienionych świec, kabli, akumulatora a nawet cewki zapłonowej?), Serwis oczywiście nie miał nic sobie do zarzucenia, nie mówiąc o podejściu do klienta, który jest roszczeniowy i ma jakiekolwiek wymagania. Coś w stylu "[wymoderowano] się uprze i mu daj a skąd ja wezmę jak nie mam?"Jedyna naprawa, która się udała to wymiana czujnika ABS Koszt łącznie to 280 zł. Dosyć dużo (nie miałbym nic przeciwko gdyby w parze z ceną szła jakość) chociaż akurat co do wymiany tej części na razie nie mam zastrzeżeń. Odniosłem wrażenie, że serwis nie różniący się od innych, słabych warsztatów a jednocześnie nietani. Na plus są raczej dosyć terminowi i dopóki klient nie jest problematyczny starają się być mili, oczywiście do czasu. Może jednak warto poszukać czegoś lepszego?...Nie, nie jestem z konkurencji


    Odpowiedź warsztatu na komentarz:

    Wariat.
    Klient przyjechał na diagnostykę kontrolki ABS i wycieki oleju.
    Zdiagnozowano prawy przedni ABS. Zauważono olbrzymie wycieki oleju z kilku miejsc z silnika, a warsztat który wymieniał niedawno uszczelkę pod głowicą nie wyczyścił silnika.
    Klient dostał informację, że musi pojechać na myjnie silników, ponieważ MY TEGO NIE WYKONUJEMY. Przyjął do wiadomości.
    Wrócił po tygodniu na naprawę ABS. Stwierdził, że od razu po myciu silnika na myjni samochód stał się mułowaty. W sterowniku silnika zapisanych 12 błędów - nie wiadomo za co się wziąć. Błędy skasowane i prośba, żeby klient pojeździł kilka dni, na pewno zapiszą się nowe i aktualne kody.
    Dzwoni po kilku dniach, że samochód rzuca i przerywa po naszym myciu. NIE MYJEMY SILNIKÓW. Klient twierdzi, że umyliśmy silnik zmywaczem do hamulcy, no po prostu boskie :D Zaprosiłem klient na przejrzenie zapisu z kamer - nie zgodził się :) Czyli wiadomo, próba wyłudzenia darmowej naprawy.

    Audi A4 b5

  • A
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******

    Szybka wymiana świec żarowych. Przyjechałem na wyznaczoną godzinę i auto od razu trafiło na stanowisko.


    Skoda Octavia II FL 1.9 TDI 105 KM

  • A
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******
    Wizyta umówiona przez DobryMechanik.pl

    Mechanik po przyjęciu auta odrazu wykonał usługę, dodatkowo powiedział co jeszcze trzeba zrobić w aucie. Odpowiedział na wszystkie pytania i nie próbował naciągać także wielki plus.


    Skoda fabia 1,4 comfort 2003

  • K
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******
    Wizyta umówiona przez DobryMechanik.pl

    Negatywny

    Warsztat z 5 usterek jakie podałem wykonał jedną. Wymienili zawór egr. Zaplacilem za to 490 zl!! Po wizycie okazało się ze wyskakiwały 2 dodatkowe błędy (czujnik poziomowy swiatel i airbag) ktore nie wystepowaly przed naprawą. Mechanik odmowil naprawy tych bledow, stwierdzil ze to nie oni zrobili. Auto naprawiali caly tydzien. Usterka (czujnik zluzycia hamulcow) ktora miala zostac rzekomo naprawiona dalej wyskakiwała, choc podobno mechanicy nie zagladali nawet do hamulcow. To jak mieli to naprawic? [wymoderowano] na calego. Pracownik biura nie wiedzial na temat auta nic po czym kiedy domagalem sie zwrotu pieniedzy wiedzial o aucie wszystko. Nie zaprowadziłbym tam już nawet roweru z komuni do naprawy a co dopiero samochodu. Nie polecam


    Odpowiedź warsztatu na komentarz:

    A teraz dowiedzmy się jak było naprawdę, bez kłamstw, które płyną z pana ust niczym Niagara :)

    1) najpierw przedstawiam rachunek za naprawę, bo chyba pan go zgubił...
    http://www.serwis-skoda.cba.pl/touareg.jpg
    Jak widać nie zapłacił Pan za wymianę zaworu 490 zł. Zawór kosztował 189 zł, wymiana 90 zł = 279 zł. Ooops... Troszeczkę się pan "minął z prawdą"...
    I jak, wraca pamięć powoli? Super :) jedziemy dalej z kolejnymi kłamstwami! :)

    2) zgłosił się pan z:
    a) wypadaniem zapłonów
    b) wymianą zaworu z odmą
    c) szarpaniem przy hamowaniu
    d) ramieniem wycieraczki, którego nie mógł pan zdjąć
    e) kontrolką silnika
    Przyczyną a + b + e był uszkodzony zawór - naprawiliśmy, skasowaliśmy błędy.
    Szarpanie przy hamowaniu powodują uszkodzone tuleje na wahaczach - zdiagnozowane.
    Ramię wycieraczki zostało zdjęcie - usługa wykonana.
    Czemu pisze pan, że zrobiliśmy tylko 1 rzecz? Nadaje się pan na polityka, same kłamstwa.

    2) kiedy samochód wyjeżdżał z serwisu airbagi i poziomowanie świateł nie paliły się, a my nic nie naprawialiśmy, co miałoby się tego dotyczyć. W międzyczasie wymienił pan sam uszkodzony akumulator, który sprawiał nam bardzo dużo problemów, a którego nie chciał pan u nas wymieniać, twierdząc, że "zajmie się tym sam". I brawo, tak pan się zajął, że kontrolki pojawiły się po nieprawidłowej wymianie akumulatora. Próbował pan wymusić na nas darmową naprawę rzeczy, które sam uszkodził myśląc, że straszenie negatywnym komentarzem coś pomoże.

    3) przyjechał pan z pretensjami, że mamy natychmiast naprawiać to i tamto, ale kiedy poszedłem zrobić diagnostykę komputerową wszystkich elektrycznych systemów komputerowych w samochodzie to mina zrzedła i nie miał pan nawet 5 minut, aby poczekać na wydrukowanie 4 STRON błędów z samochodu. Po prostu prostacko odłączył pan komputer w trakcie diagnostyki i zostawił w serwisie wychodząc bez słowa. Niestety po przeanalizowaniu błędów okazuje się, że ten samochód to jedna wielka usterka elektryczna, zresztą mechaniczna i lakiernicza też. Co chwila pojawiać się będą różne kontrolki.

    4) zostawił pan u nas samochód we wtorek i powiedział, że go nie potrzebuje, dając nam czas na naprawę do piątku. Czemu nagle panu przeszkadza, że stał u nas 4 dni skoro to pan o tym zdecydował? Proszę nie naginać czasoprzestrzeni :D

    5) gdyby miał pan choć minimalne, takie tyci-tyci pojęcie o samochodach, albo większą wiedzę, z czym widzę jest tutaj duży problem :) to domyśliłby się pan, że dostęp do uszkodzonych czujników zużycia klocków jest... uwaga... od wewnątrz po podniesieniu samochodu i wcale nie trzeba "zaglądać do hamulców" ani zdejmować kół. Badum tsss... :)

    6) kolega naprawił czujnik zużycia klocków (kosta + piny), który zepsuł pan przy samodzielnej wymianie klocków. jeśli usterka zużycia klocków pojawiała się dalej to powiedziałem, że naprawimy ją w ramach poprzedniej wizyty jeśli dotyczy tego samego koła, co robiliśmy. Nie dał pan szansy na poznanie przyczyn usterki, obracając się na pięcie i wychodząc. A rozmowa to podstawa efektywnej komunikacji!

    7) pracownik biura nie pamięta wszystkich samochód, które naprawiane są w serwisie, przepraszamy!! W międzyczasie obsłużyliśmy 100 innych samochodów, mamy prawo zapomnieć :((

    Patrząc na stan VW to ja już bym nie chciał naprawiać niczego, w czego jest pan posiadaniu, nawet tego roweru z komunii :)
    paaa

    Vw touareg 3.2

  • M
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******

    Umówiłem się na dignostykę zawieszenia ponieważ coś okropnie w określonych momentach stukało i pukało. Nie mogłem się doczekać jednak bo odgłosy były przerażające i podjechałem tylko zapytać - czy ja aby mogę z tym w miarę bezpieczenie się poruszać. Ku mojemy zdziwieniu nie zostałem odesłany z kwitkiem ale panowie chętnie się przejechali i sami nie byli pewni ale podjeli wyzwanie. Diagnoza była zaskakująca dla wszystkich - okazało się, że koła były nie wystarczająco dokręcone - szybka korekta i w drogę. Serdecznie polecam.


    Odpowiedź warsztatu na komentarz:

    Dziękuję za komentarz! Nie było to bardzo zaskakujące, takie rzeczy przy felgach aluminiowych się zdarzają, dlatego trzeba pamiętać o kontroli kluczem raz na miesiąc :) pozdrawiam!

    Skoda Superb II

  • M
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******

    Negatywny

    NIE POLECAM !! Fakture mam do wgladu. Wczoraj wymienialem u nich rozrzad w VW. Przy umawianiu uslyszalem cene kompletnnego rozrzadu BOSCHa + wymiana. A wczoraj uslyszalem ze w zestawie nie ma tlumika drgan i musze doplacic 205 zl innej firmy. Zgodzilem sie. Sprawdzilem to wczoraj po wymianie, pojechalem nawet do VW ASO i wszedzie sprzedaja kompletne rozrzady. Na fakturze nawet nie ma slowa o wymianie rozrzadu BOSCHa. Nie polecam !!


    Odpowiedź warsztatu na komentarz:

    witam, absurdy, absurdy Pan pisze :)
    1) klient prosił o założenie rozrządu wyłącznie firmy Bosch, taki został zamówiony.
    2) podczas naprawy poinformowaliśmy Pana, że Bosch wkłada do zestawu rozrządu wyłącznie rolkę napinacza hydraulicznego, a nie cały napinacz, chcieliśmy żeby o tym wiedział,
    3) w związku z powyższym klient poprosił o zamontowanie napinacza innej firmy - INA, taki też został zamówiony i zamontowany,
    4) klient posądził nas, że zabraliśmy napinacz i straszył rzeczoznawcą z Dekry, ale nie chciał zapoznać się z materiałem filmowym z przebiegu naprawy, dziwne, nie? :)
    5) w zestawie rozrządu firmy Bosch przewidzianym do tego samochodu (1 987 946 402) nie ma napinacza, tylko sama jego rolka (zresztą np. firma INA też daje samą rolkę).
    Naprawę wykonaliśmy prawidłowo, uczciwie klienta poinformowaliśmy, że w zestawie jest sama rolka i żeby o tym wiedział. Dzięki temu mógł przed złożeniem zadecydować o dokupieniu napinacza. Zaproponowaliśmy zmianę rozrządu w tej samej cenie na firmę Gates (która daje napinacz), ale klient odmówił (???).
    Może faktycznie VW ASO sprzedaje oryginalne części z napinaczem w komplecie za bardzo duże pieniądze, ale w tym przypadku klient żądał montażu wyłącznie tańszego zestawu Bosch.
    Przykro mi, że dostaliśmy negatywny komentarz za to, że Bosch dla oszczędności nie wrzuca do pudełka napinacza tylko samą rolkę :)
    Pozdrawiam

    Volkswagen

  • M
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******

    Warsztat godny polecenia. Widać profesjonalną obsługę. Panowie nie zdzierają z klientów, ceny w porządku. Informacje przekazywane na bieżąco. Od podstawowego przeglądu i wymiany filtrów, po diagnostykę komputerową i elektrykę.


    Audi TT 8n

  • R
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******

    Termin umówiony i dotrzymany. Wymiana kompletnego sprzęgła. Mieszkam blisko zakładu ale byłem tu pierwszy raz i wszystko w porządku. Cenowo dużo lepiej niż w ASO.


    VW Passat 1.4

  • B
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******

    Dla mnie najlepszy warsztat w Łodzi, przynajmniej od Skody. W tamtym roku zaczął mi wariować czujnik świateł stopu, z racji tego, że bałam się jechać bez świateł przez pół Łodzi, pojechałam do Nowestolu, w celu jego wymiany. Skasowali mnie 160 zł i nie wymienili, bo zamiennik, który zamówili nie działał, więc Pan mechanik, coś tam zrobił "na sztuke" podziałało miesiąc...W Gal Zeko za chyba 140 zł Panowie mi to naprawili z nową częścią, działa do tej pory. Dodatkowo wszystko jest konsultowane z klientem-co robią i ile to będzie kosztować i niczego nie robią bez pytania klienta, co często się zdarza gdzie indziej.W tamtym roku robiłam też ten droższy przegląd i dostałam pełną instrukcję co trzeba zrobić już, z czym można poczekać i jakie są ew koszty. Niektórzy piszą, że drogo, a wg mnie może nie jest najtaniej ale jest to zrobione dobrze, więc w rezultacie i tak wyda się mniej. A Pana właściciela warsztatu uwielbiam za błyskotliwe odpowiedzi i to, że nie daje sobie Pan wejść na głowę ludziom, którzy tylko w "internetach" są takimi mądralami


    Skoda Fabia I

  • R
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******
    Wizyta umówiona przez DobryMechanik.pl

    Póki co przetestowałem, na stosunkowo prostych czynnościach, takich jak wymiana łączników i klocków. Duży plus za diagnostykę. Brak dodatkowych kosztów.


    Odpowiedź warsztatu na komentarz:

    Bardzo dziękuję za komentarz.

    Skoda, Octavia II FL 1.4 tsi

  • H
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******

    Polecam warsztat. Zostawiłem Vw Golfa do sprawdzenia silnik, opinia nie była miła ale cóż. Odebrałem autko bez kosztów za sprawdzenie i naciaganie na remont który sie nie opłaca jak stwierdzono. Dziękuje i pozdrawiam


    Odpowiedź warsztatu na komentarz:

    Dziękuję za komentarz, chociaż w ten sposób mogliśmy pomóc w tej patowej sytuacji.

    volkswagen golf4

  • K
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******

    Jestem bardzo zadowolony ;-) Panowie pozwolili mi przechować auto u nich na noc, bo byłem umówiony na godzinę 9.00, kiedy pracowałem. Sprawnie i szybko wymienili rozrząd i płyn chłodzący, a dodatkowo widząc niską ilość oleju silnikowego zadzwonili z propozycją uzupełnienia jego poziomu lub jego wymianę (wybrałem to drugie, bo dawno nie był wymieniany). Co bardzo ważne pomogli także z wymianą koła na zapasowe bo w drodze do serwisu uszkodziłem oponę. POLECAM!!!!!


    Volkswagen Golf IV

  • P
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******

    Konkretni ludzie szefostwo jak i mechanicy gitara jeździłem z octavia teraz byłam z toyka też nie było problemu zapłaciłem trochę więcej ale zaraz poinformowali mnie dlaczego że tak napiszę wszystko na już jest i nich także zapraszam bo w dzisiejszych czasach ciężko o dobrych szpecow .pozdrawiam


    Corolla verso d4d

  • T
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******

    Negatywny

    W wakacje 2017 zakupiłem wymarzoną Skodę Superb z 2006r. z silnikiem 2.8 V6 w automacie. Samochód wspaniały, ale zaczęły się pierwsze problemy. Przestał działać poprawnie centralny zamek, tzn. kiedy otwierałem drzwi lub zamykałem to poszczególne drzwi (losowo) albo się nie zamykały albo się nie otwierały. Dodatkowo później zalało podłogę poprzez zatkane odpływy w podszybiu i przestało działać światło w podsufitce i nie otwierała się klapa bagażnika z przycisku w drzwiach. Czytając opinie na dobry mechanik znalazłem serwis GAL-ZEKO mieszczący się w Łodzi na ul. Polnej 8, który ma bardzo dużo pozytywnych opinii. Nie zwlekając długo podjechałem tam i przedstawiłem problem. Zostawiłem auto i następnego dnia zadzwonił Pan z diagnozą: moduł komfortu został po części uszkodzony. Zakupiłem na allegro nowy (używany). Po wpięciu modułu klapa bagażnika zaczęła otwierać drzwi z przycisku w drzwiach kierowcy, ale zamek centralny jak nie działał poprawnie to nie działał, a dodatkowo pojawił się nowy problem, drzwi przednie na wyświetlaczu FIS pokazywały odwrotnie otwarte drzwi tzn. otworzyłem drzwi kierowcy a pokazywało otwarte od pasażera i odwrotnie. Panowie rozłożyli ręce mówiąc, że pierwszy raz coś takiego widzą. Później elektryk GAL-ZEKO wydał opinie, że przednie drzwi mam przekładane w całości od anglika i żeby komputer poprawnie pokazywał otwarte drzwi trzeba by wymienić jakieś moduły/sterowniki w drzwiach po grubo ponad 1000zł za szt. Dodatkowo padła diagnoza od centralnego zamka, że mam uszkodzone 3 zamki (zamiennik 150zł szt. a oryginalny 760zł). Zdecydowałem się na zamienniki, ale Panowie po kilku godzinach oddzwonili, że do mojego auta nie ma zamienników bo nie zgadza się numer części, no chyba, że sam sobie kupię. Przyznam szczerze, że żałowałem zakupu wymarzonego auta bo z głupiej sprawy zrobił się wydatek grubo ponad 4000 tysięcy zł za naprawę wszystkiego na TIP-TOP. W końcu zdecydowałem się nie robić nic i zabrać auto. Wystawili mi fakturę 450zł [150zł naprawa zamka bagażnika (to naprawili) + 300zł pozostała diagnoza]. Po jakimś czasie z polecenia kolegi podjechałem do [wymoderowano]. Serwis już pierwszego dnia naprawił i wyeliminował wszystkie moje usterki, tzn. przekodował moduł komfortu bo nie była to wina sterowników i otwarte drzwi pokazywały normalnie, naprawił też wiązkę w podłodze i centralny zamek zaczął działać prawidłowo, dodatkowo naprawili mi zestaw głośnomówiący Bury 9060, który nigdy nie działał od zakupu auta. Zatem nie była to wina ani 3 zamków ani modułu/sterownika drzwi przednich. Kwota jaką przyszło mi zapłacić za naprawę wszystkiego była tak mała, że nie mogłem w to uwierzyć. GAL-ZEKO chciało ode mnie kilka tysięcy za naprawę i aż się boje, co by było gdybym im zapłacił i zdecydował się na naprawę. [wymoderowano]


    Odpowiedź warsztatu na komentarz:

    Witam.
    Potwierdzam, klient u nas był. Nie wiem dlaczego pisze opinię po kilku miesiącach od wizyty - ciężko przypomnieć sobie wszystkie fakty, ale:
    1) jak sam Pan potwierdził, na drugim, używanym module, który Pan przywiózł, klapa zaczęła działać prawidłowo, zatem uszkodzony był moduł - prawidłowa diagnoza.
    2) na FISie faktycznie pokazywało odwrotnie otwarcie drzwi, ale w Pana obecności podłączyliśmy stary moduł wyjęty z samochodu i również pokazywało odwrotnie - nie rozumiem komentarza pod tym adresem?
    3) zamek bagażnika naprawiliśmy, bo oprócz tego, że uszkodzony moduł powodował brak możliwości jego otwarcia z pilota to zamek sam w sobie był uszkodzony.
    4) kłamie Pan, że chcieliśmy od Pana kilka tysięcy za naprawę - nigdy nikogo nie namawiam na zakup nowych oryginalnych zamków, bo kwota jest astronomiczna. Nie namawiałem również na zakup żadnego modułu na drzwiach.
    5) naprawa samochodu zostałaby dokończona, przewody również naprawione, ale gdyby w końcu przywiózł Pan nadający się do czegokolwiek moduł. Przywiózł Pan kilka razy kilka modułów (5-6?), z każdym było coś nie tak. Robiliśmy co mogliśmy, żeby szybko naprawić samochód, nawet w dużym mrozie wymienialiśmy moduły na placu, szkoda, że Pan o tym nie wspomniał. Gdyby moduł były sprawny, przewody zostałyby naprawione i centralny zacząłby działać prawidłowo. Moduł, który wybrał Pan ostatecznie do montażu również nie był w pełni sprawny.
    6) pytał Pan o naprawę zestawu głośnomówiącego - powiedziałem, że się tym nie zajmujemy - zbędny komentarz.
    I to nie ja powiedziałem, że ma Pan drzwi z "Anglika" tylko sam Pan to stwierdził, czytając opinie innych użytkowników na forach internetowych, że tak się dzieje, więc proszę nas nie oczerniać.
    Szkoda, że nie napisał Pan pozytywnego komentarza o dość dużej październikowej naprawie (ponad 600 zł, 06.10.2017 r.), tylko niesłuszny negatyw z naprawy, z której nie jest Pan zadowolony. Hipokryzja.

    Skoda Superb 2.8 V6 - automat

  • C
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******

    Brak mocy, po diagnostyce - uszkodzony EGR. Po kilku dniach naprawa. Usterka bardzo kosztowna, ponad 2000 zł z czego 1550 zł sama nowa, oryginalna część :( Naprawa jednodniowa. 6 dni po odebraniu wszystko OK.


    Audi A3 1.6 TDI

  • m
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******

    super zadowolony jestem, po raz kolejny. w moim Audi działy się cuda na kiju podczas jazdy, zapalały się i gasły kontrolki, same migały kierunkowskazy, a w lampach normalnie choinka. jestem z poza łodzi, czekałem na miejscu, wprawdzie zeszło się parę godzin to elektryk po wyjęciu wiązki znalazł przełamane przewody i brakującą masę. cenowo ok, po rabacie stałego klienta wyszło 85 zł/godzinę pracy (~4,5 godziny).


    audi a4

  • A
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******

    Od paru miesięcy jestem stałą klientką (autko już stare i po przejściach) i po prostu za każdym razem wyjeżdzam zadowolona, sprawnym autem. Duży plus za świetny kontakt z klientem i zawsze fachowe wyjaśnienie (czasem kilka razy) co dokładnie działo się z samochodem, co było naprawione oraz ostrzeganie przed usterkami, które moga wystąpić w bliższej lub dalszej przyszłości. Przerobiłam już wielu mechaników i mimo, że do warsztatu mam kawałek drogi to już ZAWSZE ten warsztat będzie moim pierwszym wyborem, nawet gdy auto musi pojechać parę km na lawecie mimo że mogłoby być w pare minut dopchnięte do kilku innych warsztatów w mojej okolicy (co akurat się zdarzyło ;)).

    GORĄCO POLECAM


    Odpowiedź warsztatu na komentarz:

    Witam, dziękuję za komentarz! Obyśmy widzieli się jak najrzadziej :p

    VW PASSAT B5

  • M
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******

    Odwiedziłem Gal-Zeko ze Swoją Audi A3 na wymianę uszczelki pod pokrywą zaworów oraz na próby olejowe. Fachowo wykonane testy i interpretacja tych wyników. Szybka wymiana i miła obsługa. Dostałem paragon nic na gębę. Gorąco polecam. Następnym razem również moje Audi trafi do państwa. Pozdrawiam


    Odpowiedź warsztatu na komentarz:

    Dziękuję!!

    Audi A3 8P z 2006r

  • G
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******

    Naprawa wycieraczek-wymiania silniczka. Szybko i solidnie w przystępnej cenie. O gotowości do odbioru pojazdu poinformowano telefonicznie, co stanowi duży plus.


    Odpowiedź warsztatu na komentarz:

    Witam, dziękuję za komentarz.

    Skoda Fabia2

  • K
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******

    Jestem bardzo zadowolony z ogólnej obsługi warsztatu, sporo tematów ogarneli w ciągu 1 dnia roboczego, mimo mojego dodawania spraw w trakcie dnia :)
    Polecam, napewno wrócę.


    Odpowiedź warsztatu na komentarz:

    Witam, dziękuję za komentarz.

    VW passat b7 2.0 tdi 4motion

  • M
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******

    Kolejne spotkanie z firmą GalZeko. Szybka diagnoza, szybki termin i naprawa. Wszystko na najwyższym poziomie. Pozdraiwam


    Odpowiedź warsztatu na komentarz:

    Dziękuję!

    Opel Corsa

  • p
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******

    do galzeko trafilem przypadkowo. w dwoch innych warsztatach nie potrafili stwierdzic dlaczego samochod raz na kilka dni po prostu sie wylaczal i nie chcial odpalic. dopiero elektryk w galzeko znalazl przetarty przewod przy sterowniku silnika. szukanie usterki i naprawa trwaly dwa dni ale liczy sie to, ze naprawili, wiec polecam


    Odpowiedź warsztatu na komentarz:

    Witam, dziękuję za komentarz.

    octavia

Pokaż więcej

Umów wizytę
Umów wizytę przez internet
Umów wizytę

Marki samochodów naprawiane przez warsztat

Usługi wykonywane przez warsztat