Auto Serwis A. Lewandowski

Rycerska 5, Górna , Łódź

****** 2.9 (29 opinii)

O warsztacie

Rycerska 5, Górna, Łódź

Gotówka

W przypadku, jeśli nie będziemy mogli odebrać, zostaniesz połączony z Doradcą Serwisowym DobryMechanik.pl, który umówi Cię na wizytę w naszym warsztacie.

* dzwoniąc pod wskazany numer warsztatu, Twój numer telefonu automatycznie zapisuje się w bazie danych portalu DobryMechanik.pl. Szczegółowe zasady przetwarzania Twojego numeru telefonu opisaliśmy w Polityce prywatności.

Wjazd od Tuszyńskiej, tuż za myjnią

Więcej

Opinie (29)

Dodaj opinię
2.9 ******
Ocena wystawiona na podstawie 29 opinii.

Ogólne

******

Czas naprawy

******

Ceny usług

******

Jakość usług

******
  • D
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******

    Negatywny

    Coś nie tak z tym serwisem, informuję że coś trze w tylnym kole. A kierownictwo serwisu kieruje mnie do stacji diagnostycznej żeby diagnosta znalazł przyczynę. Za opłatą.
    Wygląda na to że w serwisie, niewiele się znają, i należy przyjechać z gotowym wykazem co jest przyczyną nieprawidłowości, prawdopodobnie zaproponowali by stanowisko i sobie sam napraw.


    Dacia

  • k
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******

    Negatywny

    Odradzam wszystkim! Naciągaja klienta na koszty. Jakość pracy jest żenująca.
    Wstawiłem do nich samochód rano z informacja o stukach z przodu z prawej strony ze wskazaniem ze prawdopodobnie łacznik stabilizatora oraz poprosiłem o wymiane tylnych spręzyn bo jedna była pęknięta(przywiozłem swoje na wymianę). Dzwonią do mnie po 2 godzinach ze z przodu to nie łacznik tylko sworzeń na 100% bo sprawdzali. No ok to to niech wymieniają sworzeń mówie. Dzwonią po godzinie ze kupili nowy sworzeń i on za luźno wchodzi do wachacza i ze wachacz też trzeba wymienić. To już mnie zaniepokoiło i mówie ze jeżeli jest to absolutnie konieczne to niech wymieniają i wachacz. Po kilku godzinach dostaje telefon ze jest problem z tyłem auta bo nie mogą odkręcić srób od amortyzatorów i ze uwaga będą musieli wyciąć amortyzatory żeby zmienić spręzyny. Ja mówie ze w żadnym razie mają odkecić a oni ze już dlugo próbuja i ze już zaczeli wycinać. Pod koniec dnia dzwonią ze auto do odbioru do zapłaty 1600zł :). Wymienili 2 amortyzatory tył sworzeń i wachacz przód + robocizna (policzyli sobie dodatkowo za to ze nie mogli odkręcić srób). Pojechałem po odbiór i mówię ze chcę zobaczyć wymienione częśći. Okazało się ze wachacz z przodu który wymienili był praktycznie nowy przypomniało mi się wtedy ze rok wczesniej oni go wymieniali. Chciałem polubownie załatwić sprawe zrobili co zrobili niech zejdą z tej ceny bo ewidentnie nie potrafią wymienic sworznia skoro za każdym razem uszkasdzają wachacz i nie ma tematu. Niestety własciciel nie chciał rozmawiać w ogole o tym w dodatku był przy tym bardzo arogancki i [wymoderowano]. Zapłaciłem. Wyjeżdzam autem na droge i co słyszę dokładnie takie same stuki z przodu jak przed wstawienim auta :). Oczywiście wróciłem i już nie byłem taki miły… mechanik wsiadł ze mna do auta pokazałem mu i oczywiście powiedział ze łacznik :). O jakości wymiany amortyaztorów z tyłu mógłbym napisać oddzielny post ale nie chce przedłużąć.
    Podsumowując ODRADZAM!!!!


    volvo

  • M
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******

    Negatywny

    Jak możecie to szukajcie innego mechanika. Ja osobiście już tam nic naprawie. Brakuje mi cierpliwości i reklamowania jakości wykonywanych usług. Chciałem mieć blisko do mechanika to teraz wolę sobie poszukać dalej bez względu na koszty, ale żebym miał pewność że będzie to dobrze zrobione.
    Jedynie co to na Stację kontroli pojazdu mogę do nich jechać.


    Fiat/Punto

  • R
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******

    Negatywny

    Nie polecam. Jakiś czas temu korzystałem z ich usług. Chodziło o diagnostykę błędu i ewentualną naprawę. Pan mechanik stwierdził że trzeba wymienić kolektor wydechowy. Pojechałem do innego. 5 minut diagnozy. Do wymiany zawór za 200 zł.


    Ford Focus

  • P
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******

    Negatywny

    Porażka. Jednak wielka porazka. Ustawili ponad 2 godziny geometrię i zbieżność i tak jej nie ustawili tak jak powinni tydzień później znowu przyjechałem żeby ustawili i był taki sam rezultat a po kilku miesiącach oponę mi ścięło od złe ustawionej zbieżności a oni umywają ręce. [wymoderowano]


    Citroen

  • n
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******

    Negatywny

    Jeszcze niedawno pracowali tam dobrzy ludzie teraz juz ....
    Ogólnie z zewnątrz wygląda fajnie
    biuro
    parking
    stacja diagnosyczna
    ubezpieczenia
    Robi to wszystko dobre wrażenie...
    ale do czasu rozmowy z szefem
    facet bez pojęcia liczy tylko na kasę opryskliwy i gburowaty
    Kilka lat serwisowałem moje samochody u nich teraz odpuściłem bo stosunek ceny do jakości jest tragiczny...
    Taniej i lepiej jest w autoryzacji
    ja odpuściłem mimo że miałem blisko bo :
    klimatyzacja cały czas coś niedziała
    hamulce cały czas coś piszczy
    sprzęgło po wymianie chodzi ciężko jak ursusie
    przekładnia kierownicza naprawiona a puka
    elektyczne to naprawy groźba spalenia układu
    kiedyś polecałem ten serwis... teraz sie za to wstydzę


    kilka modeli

  • J
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******

    Negatywny

    UWAGA na ten pseudo serwis. Kiedyś porządna firma obecnie naciągają i oszukują.
    Pojechałem do Lewandowskiego na serwis zawieszenia i wymianę dwóch świec żarowych. Wymienili cztery twierdząc, że trzy były spalone, jedna nadpalona. OK, wprawdzie wcześniej sprawdzałem omomierzem, a świece drogie 110 zł za sztukę, ale myślę dobra będą wszystkie nowe będzie na dłużej. Zapłaciłem za całość napraw 2400 zł.
    Jakie było moje zdziwienie kiedy chciałem usunąć z komputera błąd świec. Błąd wyskakiwał na nowo. Pomyślałem może przekaźnik, w końcu świece nowe. Podmieniłem na próbę na nowy - bez zmian. Dalej omomierz, sprawdzanie świec - jedna niesprawna. Wstawiłem autko na reklamację. Po godzinie telefon, sprawdzili wszystkie świece sprawne ale przekaźnik do wymiany. Mówię im że to nieprawda bo podmieniałem przekaźnik i było bez zmian a świece sprawdzałem omomierzem i jedna nie działała. Pan na to że podmienią na próbę przekaźnik i sprawdzą. Powiedziałem żeby sprawdzili, ale przekaźnika nie chcę bo mam. Kolejny telefon wymienili przekaźnik jest zrobione należy się 300. Pojechałem do warsztatu mówię, że przekaźnika nie chciałem tylko naprawę reklamacyjną świecy. A oni, że wymieniony a świece były OK. Powiedziałem aby zabrali swój przekaźnik, że mówiłem że mam swój i nie potrzebuję. Warsztat dalej że nie i płać 300. Odparłem, że nie zapłacę a oni, że nie oddadzą auta i zabrali kluczyki. Cóż telefon na Policję, zgłoszenie problemu, policja przyjechała kazała auto wydać a sprawę wyjaśniać w sądzie cywilnym. Warsztat wówczas zabrał swój przekaźnik, założył mój i auto wydał.
    Najciekawsze co? Na moim starym przekaźniku grzeją wszystkie świece i brak błędu podczas skanowani komputera.
    Niestety wykorzystują naiwność. Pewnie mechanik przywłaszczył sobie świecę. A przy reklamacji zamiast się przyznać, świecę wymienił i chciał zwalić na przekaźnik i jeszcze zarobić. Zwykły śmiertelnik nie zorientuje się, że jedna świeca nie została wymieniona kiedy trzy grzeją. A mało kto ma komputer do skanowania przez OBD.
    Moja rada - lepiej ich unikać.


    Nissan Primastar

  • A
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******
    Wizyta umówiona przez DobryMechanik.pl

    Neutralny

    Naprawa wykonana szybko i sprawnie. Co do skuteczności na razie nie mogę się wypowiedzieć, gdyż usterka dotyczyła przecieku do kabiny od strony kierowcy. Udrożniono jak jest napisane w opisie naprawy odpływy w podszybiu i na razie obserwuję, czy to poskutkowało. Poza tym wymiana oleju i filtra.


    seat Leon 2003

  • K
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******

    Negatywny

    Witam wszystkich
    Byłem ich klientem od kilku lat i mimo że miałem z nimi już wcześniej niezbyt miłe doświadczenia odnośnie cen jak samej obsługi, przez moją naiwność i lenistwo ponownie wstawiłem auto do nich.
    w czercu 2016 padło mi turbo , turbo zostalo wymienione, oczywiście ponownie z Bardzo odpowiednią opłatą ale powiedziałem co tam , warsztat to warsztat (moja naiwność!), niestety ale przed samymi świętami auto zaczeło chałasować jak by z przedmuchu gdzieś na wydechu, podjechałem do serwisu od wydechów ale oni mi powiedzieli że to z okolic turbo. Po powrocie do Lewandowskich i oględzinach pokazano mi pocenie przy uszczelce na turbo i zlokalizowano przedmuch w okolicy filtra FAP ? Coż, turbo na gwarancji więc po rozmowie z serwisem od turbo powiedziano mi żeby zdemontować i dostarczyć a oni sprawdzą/wymienią i pokryją koszty wymiany.
    Umówiłem się z serwisem Lewandowskich że to zrobią i dostarczą turbinę do serwisu. Na drugi dzień jeszcze raz dzwoniłem do Lewandowskich z upewnieniem że wszystko jest ok i powiedziano mi że turbo jest już wymontowane i w drodze do serwisu turbin tak jak było umówione. Po dwóch godzinach kierownik dzwoni i pyta się mnie czy łaskawie przyjadę po turbinę czy mają auto wypychać na parking, zaskoczony powiedziałem że przecież powiedzianio mi że turbo dwie godziny temu było w drodze, on mi tylko powiedział że to go nie obchodzi co mi powiedziano wcześniej tylko mam zabrać część albo wystawia moje auto (co za bezczelny typ!!!!) po dostaniu się się do serwisu spotkałem sie z całkowitą obojętnością i opryskliwością ze strony personelu oraz ignorancją na moje zapytania dlaczego mnie okłamano mówiąc że wszystko jest tak jak było uzgodnione, oczywiście nie mając wyboru ani żadnego zastępczego auta zamówiłem taxi i udałem się do serwisu od turbo gdzie czekała mnie niemiła informacja że nie uznają gwarancji ponieważ wirnik został mechanicznie uszkodzony przez ciało obce które prawdopodobnie było w układzie dolotowym do turbiny. Musiałem zapłacić za nową turbinę (na szczęście dali mi rabat) i zadzoniłem do warsztatu z zapytaniem co oni na to? Oczywiście całkowicie odmówili jakiej kolwiek odpowiedzialności zasugerowali abym sam sie zajął moim autem. Ponieważ auto było u nich już rozgrzebane postanowiłem aby mimo mojego totalnego zdenerwowania złożyli je w całość, o kosztach oczywiście już nie wspominając.
    Podsumowując bardzo nie miła, opryskliwa i nieprofesjonalna obsługa, drogie koszty narawy z całkowitym brakiem oraz wypieraniem się jakiej kolwiek odpowiedzialności/gwarancji (sugerują aby wymieniać wszysko po kolei bo auta są stare!!).
    Mam nadzieję że klienci którzy to przeczytają będą ich unikać jak ognia a sam serwis jak się zapozna z moją opinią to może coś zrobi dla swojego i innych kierowców dobra


    Citroen C4 Grand Picasso

  • A
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******

    Negatywny

    Witam serdecznie
    Kiedys warsztat był bardzo profesjonalny bo serwisowałem tam dwa auta
    Dzis niestety, szkoda słów.
    Po kazdej naprawie niestety reklamacja i szarpanie sie.
    Nawet po wymianie oleju problemy bo albo kapie z korka spustowego albo za duzo wlano go do silnika.
    Ogólnie nie polecam


    Opel vectra

  • m
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******

    Jestem bardzo zadowolony . Naprawa przeprowadzona szybko sprawnie i solidnie .Wszystkie sprawy zwiazane z kosztami i naprawa konsultowane telefonicznie . POZDRAWIAM


    OPEL ASTRA

  • K
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******
    Wizyta umówiona przez DobryMechanik.pl

    Dobry warsztat , wykwalifikowani mechanicy. Wszystkie zgłoszone usterki zostały usunięte. W trakcie naprawy mechanik informował mnie na bieżąco telefoniczne o wykrytych problemach i kosztach ich usunięcia. Czas naprawy do przyjęcia a zwłaszcza ,że niektóre naprawy (regeneracja podzespołów) wykonywane były przez firmę zewnętrzną. Koszt naprawy może nie najniższy ale jak pisałem na początku wszystkie usterki fachowo usunięte a po na prawie dostałem szczegółowy rachunek.Warsztat godny polecenia.


    Fiat stilo multiwagon 1.6 16v 103KM rok 2003

  • j
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******

    Negatywny

    Ten warsztat to kompletny brak profesjonalizmu. Wykonują usługi nie uzgodnione z klientem, bez jakiejkolwiek konsultacji odnośnie ceny do zapłaty.

    Diagnoza: zbyt mała siła hamowania tylnego prawego koła hamulcem ręcznym.
    Ustalenia naprawy przy oddawaniu samochodu: wymiana tylnego prawego skorodowanego przewodu (wymiana płynu) + ewentualnie coś jeszcze w środku bębna ale nie wiadomo dokładnie co. W czasie rozmowy z właścicielem (przyjmował samochód) oraz wcześniej w biurze (umawiałem się na termin i ustalałem co jest do naprawy) prosiłem o kontakt telefoniczny jeżeli będzie wiadomo co dokładnie do naprawy i ceny końcowej za taką usługę ("Ceny przy oddawaniu nie można powiedzieć, trzeba spojrzeć na warsztacie" - OK, nikt nie ma RTG w oczach).

    Wszystko fajnie do momentu kiedy nie odebrałem tego samego dnia telefonu:
    "Dzień dobry. Samochód do odbioru. Do zapłaty 420 zł"

    Tak więc naprawili (a właściwie wymienili połowę części w tylnych hamulcach) bez jakiejkolwiek mojej zgody grożąc, że jeżeli nie zapłacę to nie wydadzą mi samochodu.
    Z braku czasu zakończyło się odbiorem samochodu i 40 zł upustem (chociaż tak naprawdę powinno się zakończyć powrotem do stanu sprzed napraw usług których nie zlecałem bądź też interwencją w UOKIK).

    Być może naprawa była konieczna i jest to wszystko dobrze zrobione a cena standardowa (np. czyszczenie i regulacja? bębnów l+p 75 zł ) jednak czuję się naciągnięty na naprawę której nie zlecałem i to pierwszy i ostatni raz kiedy skorzystałem z usług tej firmy.

    Pocieszam się że nie powiedziałem "proszę naprawić samochód" bo mogliby bez mojej wiedzy połowę części wymienić...

    GORĄCO NIE POLECAM.


    Skoda

  • T
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******

    Negatywny

    Z naprawy jestem bardzo zadowolony. Wymieniałem sworzeń, pompę wody i sprzęgło. Koszt to ok. 1500 zł. Problem pojawił się w momencie odbioru auta. Okazało się, że na drzwiach kierowcy są trzy głębokie rysy do których nikt nie chce się przyznać! Sprawę zgłosiłem do kierownika oraz do młodego człowieka, który przyjmował moje auto do naprawy. Wszyscy powiedzieli, że TAKIM AUTEM JUŻ PRZYJECHAŁEM! ZADZIWIŁA MNIE BAZCZELNOŚĆ TEGO GOŚCIA Z BIURA, KTÓRY PRZED CHWILĄ SKASOWAŁ MNIE NA PÓŁTORA TYSIĄCA, A ZA MOMENT ODWRÓCIŁ SIĘ NA PIĘCIE I BEZCZELNIE OLAŁ SWOJEGO KLIENTA! Kochani, to nie te czasy! Warsztaty proszą się o pracę, a na Rycerskiej jest fajnie do chwili, kiedy to Ty płacisz. Pojawia się problem, to nagle miłe kotki zmieniają się w agresywne tygrysy. Ta sprawa będzie miała swój finał w sądzie, ale Was kochani uprzedzam - bierzcie oględziny pojazdu na papierze, przed oddaniem go w ich ręce!


    peugeot 107

  • w
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******

    Negatywny

    Trzy wizyty, trzy dość proste naprawy. Jedna zrobiona solidnie, dwie wymagały powrotu i poprawki, jedna dwukrotnej i nieskutecznej więc definitywnie poprawiona w innym warsztacie.
    Także wynik raczej słaby. Czwartej wizyty już nie będzie.


    Fiat

  • z
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******

    bywam tam od czasu do czasu przez kilka ostatnich lat z polecenia znajomych jest rzetelnie czysto i fachowo, uśmiechnięci diagności wiedzą co zrobić byśmy jeździli bezpiecznie ,kiedyś nawet o żarówkę się doczepili wszak to bezpieczeństwo tylko że w żony megance zmienić żarówkę z przodu to tragedia,wezwany mechanik ze stanowiska obok poradził sobie momentalnie, rozrząd hamulce klimatyzacja wszystko wymienią naprawią wytłumaczą co i jak należy użytkować , u lewandowskiego każdy klient może zapisać się w biurze do wybranego mechanika jak ma życzenie,kierownik warsztatu dba o to by klienci byli zadowoleni,zawsze uśmiechnięty i służy pomocą ,starsza pani w biurze miła uśmiechnięta i pomocna,młodsza sądząc po ubiorze robi się na gwiazdę i wybiera się na plażę, nawet zimą dużo ma na wierzchu, a latem po co jej to ubranie, kostium kąpielowy więcej by zakrywał ,a biuro to nie plaża , jest wyjątkowo niezbyt urodziwa i mało atrakcyjna więc chyba jakoś chce na siebie wielkim dekoltem zwrócić uwagę (to nie tylko moja opinia znajomych klientów warsztatu też),za to opryskliwa i tak jak młody chłopak z biura totalnie bez pojęcia, oboje są niemili ,a z nim nie ma dyskusji , jak ustali ceny części to braknie oszczędności by zapłacić a na temat naprawy odsyła do kierownika lub mechanika (to też znajomych opinia), wiem że jakość kosztuje ale bez przesady, ja staram się części mieć ze sobą naszykowane w aucie , szef kilka razy rozmawialiśmy konkretny facet wie o co chodzi i co zrobić by klient był zadowolony, ubezpieczyciela mam swojego więc nie mogę się wypowiadać kilka razy byłem namawiany ,ale podziękowałem . ogólnie z warsztatu doświadczenia i uczciwości pracujących tam mechaników jestem zadowolony


    ford ,renault

  • H
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******

    Negatywny

    kilkakrotnie oddawałem auto z nadzieją, że choć raz naprawią i nie będę musiał wracać. Udało się z wymianą rozrządu i a tak na przestrzeni kilku napraw/ wizyt:
    - wymiana manszety - za luźna opaska zostala założona - smar uciekał ( dwukrotnie poprawiane),
    - wymiana uszczelki pod miską olejową i pokrywą zaworów - po 80km wystrzeliła pod miską, chcieli mnie obciążyć materiałami które użyli,
    - uszczelniacz przy skrzyni biegów - po 3 miesiącach wymiana,
    - 3 krotna wizyta trzeszczał swożeń, przyznali rację że trudno było wykryć z uwagi na konstrukcję auta...

    O ile obsługa miła, to szkoda, że nie idzie w parze z jakością usług.


    Honda Civic

  • b
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******

    Negatywny

    ubezpieczenia w tej firmie to porażka, wyłudzono ode mnie pieniądze wskazując fałszywą kwotę ubezpieczenia przypadającą do zapłaty, żeby przenosząc mnie do innej firmy uzyskać wyższą prowizję, straciłam zniżki i płacę więcej...uczciwość oceńcie sami.


    tico

  • G
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******

    Negatywny

    Witam

    Byłem w tym zakładzie nie raz i ogólnie nie było najgorzej (ceny dość wysokie) Jednak po ostatniej wizycie w tym zakładzie przysiągłem sobie, że już więcej tam nie pojadę.
    Zjawiłem się nich z bardzo charakterystyczną wadą dla Opli H - wytarta wiązka elektryczna, wskutek której nie można zamknąć tylnych drzwi. Od pierwszej wizyty im to sugerowałem, oni jednak po sprawdzeniu powiedzieli, że elektryka jest ok tylko padł zamek. Kupiłem używany i poprosiłem o założenie. Nowy kosztuje powyżej 500 zł. Po tym jak panowie założyli zamek, powiedzili mi, że przez chwilę pracował, ale znowu nie działa i najprawdopodobniej znowu wina zamka, ale jeszcze się temu przyjrzą. Po pewnym czasie już sami nie wiedzieli, gdzie jest błąd i powiedzili, że oni nie mają elektryka i nie są na 100% pewni co tak na prawdę dzieije się z tym zamkiem. Za niezrobioną pracę nie wzięli pieniędzy. Pojechałem do innego warsztatu i face od razu wiedział gdzie leży przyczyna - musiałem dodatkowo zapłacić za wymontowanie kupionego zamka i wmontowanie oryginalnego. Serwis na rycerskiej oddał mi pieniądze za zakupiony zamek (dobrze, że nie kupiłem nowego bo nie wiem czy byliby tacy chętni), ale za usługę wymontowanie i zamontowania zamka już mi nie oddali. NIE POLECAM NIKOMU TEGO ZAKŁADU. Wierzcie mi, że w okolicy, lub troszkę dalej można znaleźć o wiele lepszy zakład.


    Opel Astra H

  • I
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******

    Naprawiamy na rycerskiej swoje samochody razem z ojcem już parę lat i warsztat jest ogólnie godny polecenia.Czasem straszą ceny części ale jakość ponoć kosztuje.My akurat mamy dostęp do części,więc załatwiamy sobie sami,chyba że coś wypadnie w trakcie to zostawiam to jużim.Za 30 zł sprawdzają co jest do zrobienia i zwracają ten wydatek przy naprawie.Czysto,schludnie,w miarę kulturalna obsługa i stale poszerzają wachlarz usług(przeglądy rejestracyjne,holowanie,ubezpieczenia)


    audi

  • k
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******

    Negatywny

    Witam, ostatnio mechanik w w/w serwisie założył mi nowe klocki na mocno już starte tarcze. W rezultacie po miesiącu tarcia musiałem wymienić tarcze na nowe, a co za tym idzie klocki hamulcowe też. Oczywiście drugiej wymiany dokonałem już w innym serwisie.


    Opel

  • j
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******

    Do pana Jacka jeżdżę już z drugim autem, zawsze naprawa jest skuteczna, trwała i tania... nie stosuje nie sprawdzonych części, zawsze doradzi fachowo. Kontakt podczas naprawy jest super, zawsze informuje ile będzie kosztowało i co jest wymienione. Fakt trzeba umawiać się przynajmniej z tygodniowym wyprzedzeniem, ale to chyba dobrze świadczy o jakości ich usług bo zawsze kiedy się tam jedzie wszystkie stanowiska są zajęte.
    Polecam wszystkim, którzy chcą zadbać o swoje francuzy... bo warsztat i ludzie, którzy tam pracują wiedzą co robią....


    Renault Scenic

  • c
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******

    Naprawiam u nich już trzecie auto. Jestem bardzo zadowolony z jakości i zdecydowanie mogę polecić ten serwis wszystkim dbającym o auto.


    Zalety:
    Rzetelność, fachowe podejście, miła atmosfera normalne ceny.


    Wady:
    Trzeba się umówić na termin, ale to w pewnym stopniu chyba też zaleta bo świadczy o jakości usług.


    Seat

  • z
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******

    Znalazłem normalny serwis dla mnie liczy się fachowość i uczciwość pracowników co do tego nie mam zastrzeże,potrafią wytłumaczyc co i po co zrobili by można jeździć bezpiecznie,pracownik mechanik dzwoni by podać koszta i przewidywany czas naprawy i odbioru pojazdu.Mechanicy mają normalne podejście klienta. Laweta z tego co słyszałem to jedna z najdroższych w łodzi a jej kierowca czy laweciarz niewiem jak go nazwac to jakiś taki gburowaty i niemiły typ jak by pozjadał wszystkie rozumy słyszałem jego rozmowe z klientami i myśle ze pojęcia to on za bardzo nie ma chyba tylko załadować rozładować bo pomóc na drodze to nie bardzo a to auto pomoc jak laweta to jakaś inna firma bo tu to dziekuję.Biuro dwie miłe panie aż byłem zdziwiony że kobiety mogą mieć tyle pojęcia o mechanice jak czegoś nie wiedzą poproszą mechanika który potrafi wytłumaczyć i zdiagnozowac o co chodzi. Właściciel no może kiedyś będzie milszy dla klienta ja wole rozmawiać z mechanikiem.Skp diagnosci wiedzą że to chodzi o bezpieczeństwo i naprawde widziałem co potrafią,tak wyszarpali moją skodzinkę ale to nawet lepiej bo następny raz dopiero za dwa lata.Robiłem klime coś z zawieszeniem oleje filtry hamulce przód tył i przegląd techniczny wszystko jednego dnia pod nadzorem jednego mechanika.mechanik zadzwonił podał koszty zapłaciłem odebrałem auto i wiem że mogę jeździć bezpiecznie


    Zalety:
    mechanicy biuro skp


    Wady:
    j.w


    skoda

  • z
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******

    U p.Lewandowskiego naprawiam trzy samochody i ogólnie jestem zadowolony. Naprawiają szybko i robią co trzeba ewentualnie informują co jest jeszcze do zrobienia.Mechanicy robią co do nich należy i nawet sprawnie im to idzie.Pracują pod nadzorem szefa i kierownika serwisu.Zdażyły mi się dwie reklamacje i z jedną to sam kierownik serwisu zajął się moim samochodem a drugi raz wezwany był elektryk z zewnątrz.Fakt ze gdzie indziej może być taniej ale tu mam zapewnioną gwarancję dobrej usługi(czysto,pojaozd stale pod nadzorem,pracownicy nie są "wczorajsi")Czasem problemem jest potrzeba umówienia się bo samochody często psują się nagle a tu terminy - ale to też oczymś świadczy.Choć jest 5 stanowisk a 4 mechaników czyli jest wolne miejsce można by było coś z tym zrobić.Na miejscu można zrobić przeglą rejestracyjny i tu panowie są surowi ale obiektywni nie czepiają sie drobnostek i potrafią wytłumaczyć że to nie ostępel chodzi tylko o nasze bezpieczeństwo.Tworzą taką atmosferę że nawet moja żona chętnie tam jeździ.A jeśli nawet coś wyjdzie to można na miejscu naprawić.Serwis ma swoją lawetę do transportu i firmę ubezpieczeniową (ale o tym nic niewiem bo jeszcze nie korzystałem).Problem jest z biurem bosą tam osoby które sprawiają wrażenie że nie tam powinny być.Jedna pani powina sprzedawać w mięsnym od zaplecza druga nawet miła ale niezabardzo się zna na tym co robi i jest jeszcze arogancki młodzian co jak wyżej.Ale na szczęście samochody są obsługiwane na warsztacie nie w biurze.


    Zalety:
    naprawy szybko i fachowo,przeglądy rejestracyjne,holowanie i ubezpieczenia


    Wady:
    terminy,biuro obsługi klienta,brak elektryka i wulkanizatorni


    francuskie

  • r
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******

    naprawiam u nich dwa samochady i nie mam podstaw do narzekania,można w jednym miejscu naprawić pojazd,zrobić przegląd rejestracyjny iubezpieczyć pojzd,brak wulkanizatorni.


    Zalety:
    w miare szybka i dobra obsługa


    Wady:
    biuro obsługi klienta


    fard/renault

  • B
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******

    Naprawiam każdy samochód u Lewandowskich. Nigdy nie pojechałem tam dwa razy z tą samą usterką - to chyba o czymś świadczy.


    Zalety:
    Zawsze gotowi do pomocy


    Wady:
    Brak elektryka


    Ford

  • T
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******

    Negatywny

    Wymieniałem amortyzatory które najpierw były sprawdzane w stacji kontroli należącej
    do tej firmy.Powiedzieli mi że 50% skuteczności tłumienia to jest słaby wynik.Później dowiedziałem się w innej stacji kontroli pojazdów że niepotrzebnie wydałem pieniądze ( ok.1000zł ) ponieważ taka skuteczność tłumienia jest całkiem dobra.Czuję się oszukany.Więcej do LEWANDOWSKIEGO NA RYCERSKĄ już nie pojadę.


    RENAULT

  • G
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******

    Naprawiam tam już trzeci samochód od 14 lat. Jeszcze się nie zawiodłem. Jedna wada - trzeba się umówić. Z ulicy się nie da, bo tak są obłożeni.


    Zalety:
    Rzetelność, czystość, uczciwość szefa, pracownik pilnujący mechaników, pełna księgowość. Własny pojazd holujący.


    Wady:
    Brak elektryka. Korzystają z zaprzyjaźnionych, którzy dojeżdżają.


Podobne warsztaty

  • WAGEN (VW/Audi/Skoda/Seat/Opel) - naprawiamy jak dla siebie

    Wędkarska 6,  Górna,  Łódź

    ******   5.4  (106 opinii)

    Terminy aktualizowane automatycznie

    Mieścimy się w Łodzi, przy ul. Wędkarskiej 6, w okolicach Ikei i Portu Łódź, naprzeciwko zajezdni Chocianowice. Specjalizujemy się w serwisie samochodów Volkswagen, Audi, Skoda, Seat i Opel, jednak wśród naszych klientów...

    Diagnoza i wycena naprawy
    Wymiana filtra kabinowego
    od 40 zł
    Wymiana oleju wraz z filtrem oleju
    Zarezerwuj wizytę
  • AUTOMANUFAKTURA FILIA 2

    Wileńska 4/8,  Polesie,  Łódź

    ******   5.3  (49 opinii)

    Terminy aktualizowane automatycznie

    Serdecznie zapraszamy do skorzystania z naszych usług w jednej z dwóch filii w Łodzi.  W serwisie przy ul. Wileńskiej specjalizujemy się w obsłudze samochodów japońskich, jednak bez problemu poradzimy sobie również z samochodami osobowymi...

    Diagnostyka komputerowa
    od 280 zł
    Serwis klimatyzacji pełny
    od 329 zł
    Wymiana oleju silnikowego
    od 140 zł
    Zarezerwuj wizytę
  • AUTO MANUFAKTURA

    Siewna 15,  Polesie Bałuty,  Łódź

    ******   5.2  (292 opinie)

    Terminy aktualizowane automatycznie

    AUTO-MANUFAKTURA Specjalizuje się w obsłudze i naprawie aut w dwóch filiach w Łodzi.  Fillia I, 94-250 ul. Siewna 15 -  Grupa VW, Mercedes, BMW, Jaguar, Land Rover, Volvo Filia II, 94-029 ul. Wileńska 4/8 - Grupa aut japońskich min....

    Diagnostyka komputerowa silnika
    od 280 zł
    Przegląd i obsługa okresowa
    od 350 zł
    Serwis klimatyzacji samochodowej
    od 289 zł
    Zarezerwuj wizytę
  • Zamiennik

    Srebrzyńska 6,  Śródmieście,  Łódź

    ******   5.5  (375 opinii)

    Terminy aktualizowane automatycznie

    Warsztat znajduje się na granicy trzech dzielnic: Polesie Bałuty Śródmieście. Wjazd przez parking marketu NETTO na przeciwko cmentarza na ul.Ogrodowej Szanuj swój czas nie czekaj w kolejkach umów się na wymianę opon już teraz na dzień i...

    Wymiana oleju silnikowego
    od 100 zł
    Diagnoza i wycena naprawy
    od 150 zł
    Geometria i zbieżność (ustawienie kół)
    od 190 zł
    Zarezerwuj wizytę
  • Zamiennik 2

    Obywatelska 133,  Polesie,  Łódź

    ******   5.4  (141 opinii)

    Terminy aktualizowane automatycznie

      Świadczymy usługi z zakresu: mechaniki pojazdowej układów kierowniczych układów wydechowych serwisu klimatyzacji wymiany opon 

    Diagnoza i wycena naprawy
    od 150 zł
    Dynamiczna wymiana oleju w automatycznej skrzyni biegów
    od 600 zł
    Geometria i zbieżność (ustawienie kół)
    od 280 zł
    Zarezerwuj wizytę
  • SG Customs - Serwis Klimatyzacji

    Kosynierów Gdyńskich 29,  Górna,  Łódź

    ******   5.8  (28 opinii)

    Terminy aktualizowane automatycznie

    Zapraszamy na serwis klimatyzacji. Obsługujemy zarówno stary jak i nowy czynnik. Wykonujemy ozonowanie dodatkowo z pianką antygrzybiczą. Sprawdzenie szczelności wykonujemy przy użyciu hydrogenu!

    Diagnostyka niedziałającej klimatyzacji
    Serwis klimatyzacji R1234yf (od 2017 roku)
    od 200 zł
    Serwis klimatyzacji R134a (do 2017 roku)
    od 150 zł
    Zarezerwuj wizytę
  • PHU KRIS-CARS Blacharstwo i lakiernictwo

    Wojska Polskiego 190,  Bałuty,  Łódź

    ******   5.2  (12 opinii)

    Terminy aktualizowane automatycznie

    Jesteśmy narynku od 1990r. Spcjalizujemy się w naprawach blacharskich, odtważaniem profili i ubytków blacharki w samochodach, naprawami powypadkowymi OC/AC i nie tylko. Gotówkowe i bezgotówkowe rozliczenia z zakładami ubezpieczeniowymi. ...

    Zarezerwuj wizytę
  • DK Partner AUTO SERWIS

    al. marsz. Józefa Piłsudskiego 139/141,  Fabryczna,  Łódź

    ******   6  (1 opinia)

    Terminy aktualizowane automatycznie

     DK Partner AUTO SERWIS to wyjątkowe miejsce na motoryzacyjnej mapie, które specjalizuje się nie tylko w mechanice pojazdowej, ale także wyróżnia się głęboką wiedzą i doświadczeniem w zakresie elektryki samochodowej. Nasz serwis to...

    Diagnostyka komputerowa silnika
    Wymiana klocków hamulcowych
    Wymiana oleju silnikowego
    Zarezerwuj wizytę
  • Car Complex - Serwis samochodowy

    Karpia 70,  Górna,  Łódź

    ******   2.5  (2 opinie)

    Terminy aktualizowane automatycznie

    Zapraszamy na serwis klimatyzacji R134a do naszego serwisu przu ulicy Karpia 70 (wjazd od Niższej 4). Oferujemy szybką obsługę oraz atrakcyjne terminy.  Serwis czynny od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00-17:00  

    Diagnostyka komputerowa
    od 50 zł
    Wymiana filtra kabinowego
    od 50 zł
    Zarezerwuj wizytę
  • DAWO Serwis Samochodowy Przemysław Dziedzic

    Praska 5/7,  Górna,  Łódź

    ******   5.4  (197 opinii)

    Terminy aktualizowane automatycznie

    Firma zajmuje się kompleksową naprawą samochodów osobowych oraz dostawczych do 3.5t Wulkanizacja, klimatyzacja, wszelkiego rodzaju naprawy mechaniczne, silnikowe, elektryczne, elektroniczne, skrzynie biegów,  sprzęgła, hamulce oraz wiele...

    Diagnoza i wycena naprawy
    Wymiana oleju wraz z filtrem oleju
    od 80 zł
    Zarezerwuj wizytę

To Twój warsztat?
Przejmij nad nim kontrolę.

Błędne dane warsztatu?
Zgłoś aktualizację

Liczba wyświetleń: 15215