Serwis samochodowy Marek Orłowski

Belwederczyków 8, Górka Narodowa, 31-242 Kraków

****** 4.8 (7 opinii)

Mapa

Wyznacz trasę

Umów wizytę przez internet

O warsztacie

Belwederczyków 8, Górka Narodowa, 31-242, Kraków

Poniedziałek od 08:00 do 17:00
Wtorek od 08:00 do 17:00
Środa od 08:00 do 17:00
Czwartek od 08:00 do 17:00
Piątek od 08:00 do 17:00
Sobota od 08:00 do 14:00

Gotówka

Pokaż numer telefonu
Wspomnij, że warsztat znalazłeś(aś) w DobryMechanik.pl lub umów wizytę online

* dzwoniąc pod wskazany numer warsztatu, Twój numer telefonu automatycznie zapisuje się w bazie danych portalu DobryMechanik.pl. Szczegółowe zasady przetwarzania Twojego numeru telefonu opisaliśmy w Polityce prywatności.

 Zajmujemy się obsługą aut osobowych (głównie francuskich i włoskich) w zakresie mechaniki, diagnostyki komputerowej, układów hamulcowego i zawieszenia.

Wykonujemy naprawy powypadkowe w rozliczeniu bezgotówkowym.

W warsztacie znajduje się 5 stanowisk, a klienci mogą skorzystać z komfortowej poczekalni.

 

 

Więcej

Opinie (7)

Dodaj opinię
4.8 ******
Ocena wystawiona na podstawie 7 opinii.

Ogólne

******

Czas naprawy

******

Ceny usług

******

Jakość usług

******
  • W
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******

    Witam. Auto, konkretnie Astra H 2005 1,9 CDTI wyjechało w stanie agonalnym a wyjechało jak nowe. Wykonane zostało usunięcie klap wirowych kolektora ssącego, wymiana rozrządu z pompą wody oraz koła pasowego. Wszystko przełożyło się na nieporównywalną kulturę pracy silnika w każdym zakresie obrotów, mam wrażenie że w pewnym stopniu również na lepsze osiągi. Wszystko w ciągu niespełna dwóch dni roboczych. Właściciel zakładu bardzo konkretny i jak na mój osąd jego słowa przekładają się na późniejszą rzeczywistość. Wszytko konkretnie i z pełną dokumentacją. Jeśli ktoś na włoskiego dieselka to jest właściwy adres.


    Opel Astra 1,9 cdti

  • A
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******

    Czas wykonania uslugi nie był najkrótszy, ale i też samochód miał specyficzną usterkę, która trudna była do zdiagnozowania. Serwis autoryzowany poległ na niej zupełnie.


    Peugeot 508

  • M
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******

    Witam , nawiązuję do opinii poniżej . Cofając się wstecz do 12 , 2016 roku nie odnalazłem w historii serwisowej Giuletty z podobnymi problemami i naprawą w opisanej kwocie ok. 5000 zł.
    Zaznaczam że wszelkie naprawy i związane z nią koszty są uzgadniane i autoryzowane z Właścicielem pojazdu , tylko za zgodą i wiedzą Właściciela precyzyjnie ustalona naprawa i ustalona kwota jest realizowana . Niestety nie jesteśmy stacją kontroli pojazdów i tym samym nie mamy na wyposażeniu urządzenia do pomiaru tłumienia drgań amortyzatorów które podczas wykonanej wizualnej kontroli nie mają wycieków i luzów na tłoczyskach . Każdy samochód po wykonanym przeglądzie i naprawach poddany jest testowi drogowemu zgodnie z obowiązującymi przepisami i zgodnie przeznaczeniem pojazdu . Oczywiście pozostajemy otwarci na wszelkie uwagi eksploatacyjne od Właścicieli którzy nabyli używane samochody co zaznaczam przy przekazaniu pojazdu . Z poważaniem Marek Orłowski


    Giulietta

  • b
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******

    Negatywny

    Strzeżcie się Pana Mareczka. [wymoderowano] i filozof.
    Przyjechalem z samochodem do wymiany amortyzatorow i zawieszenia z przodu jak również zleciłem ogólny przegląd, bo było to używane auto kupione 2 tyg przed wizytą w warsztacie.
    Panowie wymienili mi pierdyliard różnych maleńkich i większych części.... zapłaciłęm prawie 5 tys. ale amortyzatorów nie wymienili.
    Odebrałem samochód, dzwonie na drugi dzień do pana Mareczka i mówie, że auto pływa po drodze jak łodka - amortyzatory słabe. Mareczek na to, że niemożliwe- sprawdzali wszystko i jest OK. Miesiąc później mam przegląd auta... lewy amortyzator 24%, gosc mi nie chce przeglądu podbić.....
    To nie koniec. 2 tygodnie temu coś zaczęło stukać.. pojechałem do mechanika - co się okazuje.... panowie w Autkach wymieniając mi łożysko na półosi... przyspawali je i to jeszcze nie do końca w tym miejscu co trzeba!!!!!!! Łożysko zaczęło stukać bo się zwyczajnie rozpadało...
    Pojechałęm tam z polecenia znajomych i chcę wierzyć, że nie z wszystkimi takie wały sadzą. Natomiast jak będzie Was obsługiwał pan Mareczek to uciekajcie!


    Alfa Romeo Giulietta

  • E
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******

    Wymiana łącznika stabilizatora, diagnoza trwała 10 min, części zostały zamówione od razu, cała operacja trwała 1,5 h :) wizyta umówiona bieżącego dnia.
    Wcześniej Panowie w 20 min zmienili mi opony na zimowe, a jeszcze wcześniej zrobili przegląd wszystkich filtrów, olejów, płynów, klocków i co tam auto jeszcze ma w parę godzin. Są sumienni, rzetelni i wiedzą gdzie przyłożyć ucho, żeby wiadomo było co robić. Jestem bardzo zadowolona ze współpracy z nimi :) Polecam!!!


  • W
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******

    Gorąco polecam. Usuwałem klapy wirowe w kolektorze w Z19DTH oraz wyłączałem zawór EGR - w końcu czuć, że auto jedzie. Usługa wykonana profesjonalnie. Koszt końcowy zgodny z początkowym - POLECAM.


    saab 93

  • G
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******

    Auto przyjechało do serwisu na lawecie, silnik nie odpalał. Duży plus za szybkie określenie orientacyjnej ceny i terminu naprawy. Nie znam się na samochodach, ale widać ze tam się znają i lubią to co robią. Polecam z czystym sumieniem.


    Alfa Romeo Brera

Nasze porady (6)

Fiat bravo 2011
Dzień dobry. Fiat bravo 1.4 t-jet benzynowy 120km - 2011r. Potrzebuje wiedzieć jaki olej można lać. Jaki jest preferowany? 148000 km
Ford Focus mk2 2008
Witam, od paru tygodni silnik w moim Focusie mk2 benzyna, pracuje głośniej szczególnie na wysokich obrotach, auto nie ma żadnych wycieków, nie kłóci, nie traci mocy, byłem u mechanika i powiedział, że trzeba zrobić remont i trochę się załapałam. Na moje pytanie co może być uszkodzone powiedział, że jak to rozkręci to wtedy będzie wiedział, ale będę musiał ten remont zrobić. Czy ktoś ma jakiś pomysł co może być przyczyną? Dziękuję za wszystkie odp.
Witam. Od praktycznie roku samochód na biegu jałowym zmienia obroty 500/1500 - co ciekawe zauważyłem, że jednocześnie ze spadkiem obrotów przygasają też światła. Może taki objaw zasugeruje przyczynę? Nie wygląda to na poważny problem, jednak przy ruszaniu na skrzyżowaniu z powodu trafienia w zły moment może zgasnąć silnik (a to może oznaczać nawet wypadek) - kilka razy doszło do takiej właśnie niebezpiecznej sytuacji, na szczęście bez konsekwencji. Generalnie pedał gazu działa jakby ciągle z opóźnieniem, trzeba najpierw rozruszać obroty i dopiero popuszczać sprzęgło (co je szybciej ściera).
Astra j 2011
Witam.po wymianie klocków z przodu po przejechaniu 10km zablokował mi się prawy zacisk. Po upływie 2 miesięcy stało się to samo w lewym kole. Co mogło być przyczyną.? Przebieg 85tys. Astra j 1.6
Umów wizytę
Umów wizytę przez internet
Umów wizytę

Usługi wykonywane przez warsztat