Twój zaufany doradca motoryzacyjny
Brak dostępnych terminów online
Aktualnie warsztat nie udostępnia kalendarza i nie można się do niego umówić online. Poproś o udostępnienie wolnych terminów na stronie, aby móc zarezerwować wizytę.
O warsztacie
F.U.H. KLUCZYK
- AWARYJNE OTWIERANIE SAMOCHODÓW
- DORABIANIE KLUCZY - KODOWANIE
- NAPRAWA ZAMKÓW
- NAPRAWA STACYJEK
- CZĘŚCI NOWE I UŻYWANE
UL.. MALBORSKA 93A KRAKÓW
TEL : 608-434-000
WWW.KLUCZYK.KRAKOW.PL
Pojazd: Audi A4 b8 oraz Volkswagen Golf V
Są wielcy ! dwa razy korzystałem , najlepsza firma dorabiająca klucze !!! uratowali mi samochód po partaczu który ogłasza się na OLX ... usz... Rozwiń
Pojazd: Peugeot
Cena z kosmosu! Nie frezują kluczyków nie oryginalnych. Twierdzą że kluczyk podróbka jest zrobiony ze stali zbyt twardej na ich narzędzia, C... Rozwiń
Pojazd: box dachowy
Witam, trafiłem do warsztatu w potrzebie, jak każdy :). Zapomniałem kluczyka do box-u dachowego, gdzie miałem wyposażenie na ferie zimowe. ... Rozwiń
Pojazd: Audi A3 8P
Pełna profeska ! Nie dziwie się że ruch u nich jak w sklepach przed Świętami usługa wykonana praktycznie na poczekaniu a stacyjka po pół rok... Rozwiń
Pojazd: VW/Alfa/Audi
Pierwszy raz gdy tam trafiłem, był problem z otwarciem jednych drzwi. Usługa co prawda wykonana poprawnie i na poczekaniu, ale właściciel tr... Rozwiń
Odpowiedź warsztatu:
Dziękujemy za opinie związana z nasza praca . Niestety nie pamiętamy dokładnie o jakie samochody chodzi ale postaramy się odpowiedzieć na Pana komentarz Pierwszy samochód który trafił do nas , został naprawiony prawidłowo a przed wykonana usługa zostal Pan napewno poinformowany o kosztach naprawy " od , do " Dodatkowych kosztów Pan nie poniósł związanych z wykonywana przez nas usługa i zmieścił się Pan w przedziale ustalonej kwoty . Bardzo dużo samochodów trafia do nas po samodzielnej próbie naprawy i często przez to mamy więcej pracy dlatego negatywnie podchodzimy do takich napraw . Samochód nr 2 : Telefonicznie nie jesteśmy wstanie postawić diagnozy każdej usterki z jaka Państwo do Nas dzwonią , dlatego zapraszamy do siedziby naszej firmy . Zaproponowanie nowego kluczyka z naszej strony występuje w sytuacji gdy nie możemy podjąć się jego naprawy tak aby działał on długo i bezproblemowo , niektóre samochody maja fabryczna wadę o której bardzo dobrze wiemy i wolimy nie podejmować się naprawy elektroniki ponieważ jest duże ryzyko , ze klient wróci z reklamacja . Z niżej wymienionych przez Pana samochodów dysponujemy tylko kluczykami kompletnymi oryginalnymi a nie zamiennikami . Nikt z naszej firmy nie zamierza nikogo naciągać na nowy klucz , jeżeli dysponujemy wiedza i doświadczeniem ze usterka w pilocie zostanie usunięta w 100% podejmiemy się naprawy . Jeżeli nie , oferujemy nowy klucz na który klient nie musi się decydować i może zdecydować się na naprawę w innej firmie. Sytuacja trzecia Również w tym przypadku przez telefon nie mamy możliwości postawić diagnozy czy wkładkę da się naprawić dopóki nie zobaczymy jej na własne oczy , tak samo nie możemy stwierdzić czy nowa bądź używana wkładkę mamy na miejscu ponieważ w zależności od modelu samochodu mogą one sie różnic , dla klienta to tylko wkładka a dla nas kilka ważnych szczegółów na które musimy zwrócić uwagę " rocznik , dokładny model samochodu , sedan , kombi , otwór montażowy ,długość , profil klucza czy w niektórych pojazdach kąt montażowy " Nie ma możliwości w niektórych samochodach sprawdzić przez telefon czy identyczna wkładkę posiadamy na miejscu nie widząc jej dlatego został Pan poproszony o przyjazd . Niestety jeżeli pracownik realizuje prace innych klientów umówionych na godzine nie ma możliwości oderwania się od pracy i przeszukaniu magazynu . Po dokładnym zorientowaniu się o jaka wkładkę chodzi poprosiliśmy o kontakt za 1,5h w celu sprawdzenia przez nas dostępności wkładki. Używanej nie posiadaliśmy na miejscu , po sprawdzeniu była możliwość zamówienia używanej części do której doliczony jest koszt wysyłki oraz usługa ustawienia wkładki pod Pana klucz . Nowej wkładki nie posiadaliśmy w ofercie ponieważ najwidoczniej występuje ona w zamienniku a czesci których nie założymy do własnego samochodu nie proponujemy klientowi . Dostępne nowe zamienniki jakościowo znacznie odbiegają od oryginału . To my odpowiadamy za montowane czesci w Pana samochodzie i do nas wróci Pan z reklamacja słabej jakości towaru i wystawi negatywna opinie . Dlatego w takim przypadku została zaoferowana usługa na używanej oryginalnej czesci która po odpowiedniej konserwacji wytrzyma zdecydowanie dłużej niż nowy zamiennik . Oczywiście na używana cześć otrzymuje Pan gwarancje . Natomiast jeżeli chodzi o kontakt , żadnego klienta nie odbieramy tak jak Pan to opisał , ale zgadzamy się z " Ja rozumiem, że dużo roboty, ciągle ktoś głowę zawraca i do tego telefony " codziennie przez 8h naszej pracy odbieramy bardzo dużo połączeń do tego dochodzą klienci których obsługujemy w punkcie jak i Ci którzy czekają w kolejce. Nasza praca jest precyzyjna , dorabianie kluczy , układanie zapadek , kodowanie kluczy czy elektroniczna ingerencja w elektronikę samochodu wymaga od nas skupienia na najwyższym poziomie i nie zawsze możemy z każdym klientem porozmawiać i poświecić odpowiedni czas . Przykładamy się do wykonywanej przez nas usługi a nie rozmowie , ale dziękujemy napewno weźmiemy ta uwagę do serca . Serdecznie zapraszam Pana do kontaktu i ponownej wizyty w naszej firmie . Przedstawię Panu ile klientów , ile problemów rozwiązujemy i z jakimi usterkami codziennie się spotykamy . Chętnie oprowadzimy Pana po naprawdę dużym magazynie zamków , stacyjek nowych i używanych , kluczyków , obudów i udowodnieniu ze sprawdzenie danej czesci może zająć troszkę czasu :-) Chętnie zaprezentuje Panu jak dużo różnic we wkładkach / kluczykach może być w tym samym samochodzie z różnych lat produkcji . Jesteśmy pozytywnie nastawieni do klientów i zależy nam na jak najwyższej jakości wykonanej przez nas usługi .
Obsługa i miejsce godne polecenia. Ps. W strefie klienta przy stolic... Rozwiń