Bosch Service Bojarski

Pomorska 57b, 74-100 Gryfino

****** 2.8 (8 opinii)

DODAJ OPINIĘ

Opinie (8)

Dodaj opinię
2.8 ******
Ocena wystawiona na podstawie 8 opinii.

Ogólne

******

Czas naprawy

******

Ceny usług

******

Jakość usług

******
  • k
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******

    Hejtowanie stało się tak popularne, że wielu ludzi hejt uważa za jedyną formę wypowiedzi. Najprościej mówiąc mają takie upodobania, żeby mówić źle o innych.
    Chcę odnieść się do negatywnych opinii jakie zostały umieszczone na portalu.
    Pan od L200 zapomniał poinformować, że został mu wymieniony kompletny silnik na koszt serwisu.
    Panu Piotrowi z firmy Silver House Sp. z o.o. ze Szczecina od negatywnej opinii z 05.09.2016, chcę odpowiedzieć, że każdy wtryskiwacz CR podlega wstępnemu myciu w myjce ultradźwiękowej i poddany jest demontażowi na części składowe w celu poddania organoleptycznej ocenie. Zaworki we wtryskiwaczach Pana Piotra były zmatowiałe (poprzycierane), co świadczy o ich wypracowaniu - taki stan techniczny nie pozwala na założenie wtryskiwacza na stanowisko probiercze. Wtryskiwacze zostały złożone na fabrycznie nowych zaworkach i postawione do testów na stanowisku probierczym CRiPC - nie przeszły procesu programowania (klient otrzymał stosowne dokumenty). Klient został poinformowany, że aby dokonać naprawy należy wymienić w każdym wtryskiwaczu zestaw, który składa się z zaworka i rozpylacza i przeprowadzić kalibrację wtryskiwacza podczas której wtryskiwacz otrzymuje nowy kod IMA wygenerowany automatycznie a ponieważ nasze stanowiska (zarówno Hartrige i Bosch) probiercze są podłączone interfejsem z centralą w tym przypadku w Anglii każdą naprawę można sprawdzić na stronie internetowej delphi dna wprowadzając kod znajdujący się na naklejce wtryskiwacza.
    W sierpniu obchodziliśmy jubileusz 31 lat na rynku (od początku istnienia w zakresie Diesla).
    Jesteśmy kontrolowani przez zachodnie koncerny, przechodzimy kontrole jakości, certyfikacje stanowisk. Ponieważ firma promowana jest nazwiskiem właściciela (co niewątpliwie budzi zaufanie klientów) i siedzibę ma niezmiennie przez wszystkie lata w Gryfinie chyba nikt uczciwy nie wyobraża sobie, że chcielibyśmy sobie psuć opinię dla 4 wtryskiwaczy. Uważam nawet, że wykonaliśmy ponadstandardową procedurę zakładając nowe zaworki, żeby przekonać się czy wystarczy wymiana zaworków i bez wymiany rozpylacza można będzie dokonać naprawy, żeby zaoszczędzić klientowi wydatków a nie od razu po wstępnej weryfikacji zaproponowaliśmy wymianę zestawu.
    Oczywiście jak wiele zakładów usługowych mamy reklamacje ale zawsze jeżeli to możliwe staramy przychylić się oczekiwań klienta.
    Może zastanawia czytających dlaczego nie odnoszę się do pierwszego negatywnego wpisu. Z przykrością stwierdzam, że sytuacja taka miała miejsce. Mechanik już u nas nie pracuje natomiast właściciel samochodu jest nadal naszym klientem. W ramach przeprosin została przedłużona mu gwarancja co do której w opisie miał wątpliwości.


  • P
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******

    Negatywny

    Jestem oszukanym klientem, który jest bezradny wobec sztuczek tego zakładu. Oddałem wtryski do niby porządnego warsztatu do przeglądu za 75zl/szt - Boschservice Bojarski. Wtryski chodziły w aucie normalnie i tylko z rutyny chciałem sprawdzic ich stan. Mechanik stwierdził, ze wymieniamy uszczelki od wtrysków wiec sprawdźmy je aby mieć opinie "fachowca". Zadzwonił po 2 dniach ktoś z zakładu i zaczął mi wmawiać, ze wszystkie 4 wtryski sa do generalnego remontu za 750zl za szt. Zacząłem mu tłumaczyć, ze to jest nie możliwe, auto nie kopci, pracuje równo i ma dobre osiągi, spala paliwo w normie. Pan na to, ze ich maszyna diagnostyczna tak ocenia moje wtryski i niestety musze je regenerować. Wiec ja na to, zeby je mi oddał, bo ja nie potrzebuje takiego naciągania i to jest kłamstwo. Odebrałem wtryski płacąc 75zl x 4. Mój mechanik pomimo iż były one przez niego zaznaczone nie mogl uruchomić auta po rzekomym sprawdzeniu moich wtrysków. Zostały zamienione na jakies gorsze Wnetrza tyko po to żebym miał problem z w ich ponownym użyciem i jednak przyszedł na kolanach do Bojarskiego. Wrażenie moje jest jedno: [wymoderowano] i szukają ofiar wsród uczciwych! Nie polecam!


    Delphi wtryskiwacze

  • n
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******

    Neutralny

    Jeśli chcesz regenerować/sprawdzić wtryskiwacze, raczej nie masz alternatywy w regionie.

    W innych przypadkach radzę omijać serwis szerokim łukiem, bo usługi wykonywane są niezgodnie ze sztuką. W moim przypadku wykonano pomiar kompresji bez uprzedniego sprawdzenia luzów zaworowych (zaleca to każdy podręcznik do obsługi mojego silnika, a panowie nie wiedzieli nawet, że mój silnik ma regulację luzów zaworowych za pomocą płytek). Za nic nie wnoszący pomiar kompresji zapłaciłem (uwaga!) 200 zł, czyli blisko 200% więcej niż w innych warsztatach (70 zł).

    Kompresja na jednym cylindrze wyszła bardzo marnie, bo poniżej 17 bar. Próba olejowa wykazała, że kompresja ucieka przez głowicę. Na moją sugestię, że spadek kompresji może być spowodowany zbyt ciasnym luzem zaworowym, odpowiedziano, że to niemożliwie i że należy zrzucić głowicę, aby zobaczyć, co naprawdę dolega mojemu silnikowi. Sugerowano przepaloną uszczelkę pod głowicą, wypalony zawór albo wypalone gniazdo zaworu. W każdym razie koszty miały iść w tysiące zł.

    Pojechałem do warsztatu specjalizującym się w marce, gdzie stwierdzono zbyt ciasne luzy na wszystkich zaworach. Po regulacji luzów kompresję poprawiła się na każdym cylindrze! A najsłabszy dorównał pozostałym. Teraz silnik ma książkową kompresję. Zamiast grubych tysięcy zapłaciłem 200 zł za regulację zaworów i 70 zł za pomiar kompresji po regulacji.

    Po tym zdecydowanie negatywnym doświadczeniu i wykonywaniu czynności serwisowych niezgodnie z metodyką stanowczo odradzam wizytę w tym miejscu, chyba że musisz regenerować wtryskiwacze.

    Było jeszcze kilka fatalnych praktyk z zakresu obłsugi klienta, ale na to spuszczę już zasłonę milczenia. Zdarza się nawet najlepszym, tylko tutaj nie usłyszysz słowa "Przepraszamy za opóźnienia".


    Astra

  • s
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******

    Serwisuje auto od dlugiego czasu tylko w tym serwisie i jestem zawsze zadowolony.
    Koszty sa wysokie, ale wieksza czesc kwoty koncowej to zawsze sa czesci. A za usluge place moze czasem i wiecej niz gdzie indziej ale jakosc tez jest wyzsza.
    Ogolnie jestem przeciw pisaniu opinii w internecie ale po przeczytaniu opinii wlasciciela L200 widze ze trrzeba zabrac glos. Czekalem na samochod gdy ten Pan przyjechal z wielkimi pretensjami odebrac L200. Z tego co zrozumialem to zlecil wymiane uszczelki pod glowicą - kilka dni po naprawie wrocil z uszkodzonym motorem, jak sie okazalo mial zepsute wtryskiwacze i to one byly przyczyna uszkodzenia silnika. powiem wiecej wiem napewno ze mimo iz warsztat nie poniosł winy wykonano naprawe samochodu nieodpłatnie. Wiec dziwie sie bardzo ze ktos tak potraktowany wypisuje takie komentaże. Ale cóż każdy jest inny.
    Ja jak najbardziej POLECAM


  • M
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******

    Negatywny

    Niestety kolejny negatyw. Długo szukałem porządnego warsztatu i znowu LIPA !!! Panowie robili mi głowicę w L200, jak się reklamują "diesel service" to pomyślałem, że wiedzą co robią ale niestety tak nie jest. Śmiech na sali i koniec, odbieram auto po naprawię (skroili, że hoho ale to nie ważne). Panowie skręcili głowicę a później przekładali kable i węże o których zapomnieli. Po otwarciu maski na silniku leżał wąż wodny od webasto i jeszcze parę przewodów od tak rzuconych przez silnik jak wąż ogrodowy przez pastwisko :( Auta nie odebrałem i zrobiłem burdę bo na mechanice się znam. Pojeździł bym chwilę a wąż by się przetarł. Skończyło się na tym że panowie zastosowali ogromny pasek plastikowy i tak oto profesjonalnie podwiesili wąż aby nie ocierał o silnik, wygląda to koszmarnie i jest wyżej od wszystkiego przy silniku więc o zapowietrzenie bardzo prosto....niestety sam muszę to poprawić. Śruby pozamieniane, filtr powietrza niedokręcony i lata....gadam z mechanikami to jeden zgania winę na drugiego...Paranoja!!!! Już jak oddawałem samochód miałem obiekcję ponieważ nawet nie miał mnie kto wysłuchać co i jak, aby zabrać auto i wygonić klienta którego można skroić.... Niestety zdecydowanie nie polecam. Mam nadzieje, że już więcej się z nimi nie spotkam


    Zalety:
    Czystość


    Wady:
    Brak czasu dla klienta, robota zrobiona na szybkiego aby zgarnąć ogromną kasę, wiele niedociągnięć po naprawię za parę tysięcy zł


  • t
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******

    Widząc poprzednie opinie stwierdzam ,że czas stanąć w obronie tego warsztatu.Nie serwisuje wprawdzie tutaj aut , bo mam własny zakład usługowy w Stargardzie ale od lat korzystam z ich usług zlecając głównie naprawy (remonty bądź uszczelnienia ) pomp wtryskowych.
    W pierwszej kolejności podkreślam tu jakość wykonywanych usług (remontowane pompy czy wtryskiwacze nie sprawiają niespodzianek) natomiast co do kosztów naprawy to spotykałem się z faktem ,że jak było coś w pompie błachego to i rachunek potrafił opiewać na śmieszną kwotę. Kiedyś postawiłem pochopnie niesłuszną diagnozę myśląc ,że pompa jest do naprawy i w tym przypadku pompa została zwrócona "bez naciągania kosztów" typu coś by wypadało wymienić przy okazji itp...
    Takie drobiazgi świadczą i o profesjonalizmie i o uczciwości. Inna sprawa to fakt ,że zawsze chętnie tam wracam.


    Zalety:
    Profesjonalizm


  • K
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******

    Negatywny

    Radzę wszystkim omijać ten warsztat szerokim łukiem gdyż byłem u nich na wymianie filtra paliwa,po przejechaniu 10 000 km od naprawy pompy wtryskowej, gdyż takie są u nich warunki gwarancji po wykonanej naprawie.Przed oddaniem samochodu do warsztatu zrobiłem małą rysę na filtrze.Po oddaniu mi samochodu po wymianie filtra i otworzeniu maski zapytałem się czy filtr został wymieniony,zapewniono mnie że tak.Gdy pokazałem rysę na czystym wypucowanym filtrze próbowano się głupio tłumaczyć,trzeba jednak przyznać że bardzo krótko.Na koniec przedłużono tą wymyśloną przez nich gwarancję o następne 10 000 km. Piszę specjalnie wymyśloną gdyż można przedłużać gwarancję na wykonaną naprawę bez wymiany filtra.Cena w tym warsztacie za wyczyszczenie starego filtra paliwa z zewnątrz na błysk miała wynieść około 240 zł brutto.


    Zalety:
    Szybko czyszczą z zewnątrz stare filtry paliwa na błysk.


  • k
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******

    Neutralny

    NIE POLECAM, CENA MAJĄ Z KOSMOSU, JAK TAM TRAFISZ, TO NACIĄGNĄ CIEBIE SZANTAŻEM (np. brakiem gwarancji, jak się nie zgodzisz na jakąś, ich zdaniem potrzebną naprawę) OBSŁUGA BEZNADZIEJNA I OPRYSKLIWA. JAK NIE CHCESY MIE PROBLEMW, TO ICH OMIJAJ


Podobne warsztaty


INFO

Błędne dane warsztatu?
Zgłoś aktualizację

Liczba wyświetleń: 3052

Usługi wykonywane przez warsztat