AUTO SERWIS GRYKA GŁOGÓW

Reja 19, 67-200 GŁOGÓW

****** 4.5 (29 opinii)

O warsztacie

Reja 19, 67-200, GŁOGÓW

Gotówka, Karta płatnicza

* dzwoniąc pod wskazany numer warsztatu, Twój numer telefonu automatycznie zapisuje się w bazie danych portalu DobryMechanik.pl. Szczegółowe zasady przetwarzania Twojego numeru telefonu opisaliśmy w Polityce prywatności.

AUTO SERWIS - Głogów ul. Reja 17A ::: ZAPRASZAMY

 

 

Firma "Auto Serwis Gryka" powstała w 1989 roku. W ciągu swej działalności zakład mechaniki pojazdowej wyspecjalizował się w naprawie samochodów osobowych i dostawczych. Zajmujemy się profesjonalną naprawą aut wszystkich marek. Dysponujemy specjalistycznym sprzętem umożliwiającym przeprowadzanie profesjonalnych napraw w zakresie mechaniki pojazdowej i diagnostyki. Zajmujemy się profesjonalną naprawą i serwisem zarówno samochodów osobowych, jak i dostawczych, niezależnie od ich wieku i zaawansowania technicznego. Jesteśmy firmą, do której w razie jakichkolwiek kłopotów z samochodem, możesz zgłosić się bez obaw.

ZAUFAJ SPECJALISTOM

 

Wieloletnie doświadczenie - od ponad 20 lat na rynku

 

NA NASZE USŁUGI ZAPEWNIAMY GWARANCJĘ! DLA KAŻDEGO OBSŁUGIWANEGO PRZEZ NAS SAMOCHODU PROWADZIMY DOKŁADNĄ INDYWIDUALNĄ KARTĘ POJAZDU

 

Więcej

Opinie (29)

Dodaj opinię
4.5 ******
Ocena wystawiona na podstawie 29 opinii.

Ogólne

******

Czas naprawy

******

Ceny usług

******

Jakość usług

******
  • K
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******

    Panowie poradzili sobie bezbłędnie i szybko z usterką mojego samochodu. POLECAM TEN SERWIS


    Audi A7

  • A
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******

    Sprawna i szybka naprawa ,krótka realizacja usługi zgodnie z umową .
    Polecam pana Artura.


  • S
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******

    Stało się !!! Zamiast oleju napędowego do zbiornika Audi A6 nalałem benzyny.
    1 listopada, Święto czas wracać do domu /Niemcy/ lecz nie ma czym. Pomocy udzielił mi warsztat Pana Gryki. Profesjonalnie usprawniony układ paliwowy pozwolił mi na bezproblemowy powrót do domu. Serdeczne dzięki ! Brawo Panie Gryka ! Brawo Głogów !


    Audi A-6

  • J
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******

    Negatywny

    Przyjechałem na ustawienie zbieżności. Usługa wykonana szybko, wydruki z komputera dostałem. Przy wjeździe na stanowisko oczywiście zaznaczyłem, że auto delikatnie ściąga na prawą stronę. Pan zajął się od razu ustawianiem i powiedział, że wszystko jest już ok. Auto jakiś czas (około 4-5 miesięcy) pojeździło ale już po miesiącu zaczęło powoli wracać do punktu wyjścia (lekkiego ściągania na prawo). Po dzisiejszej wizycie w innym warsztacie mechanik pokazał mi, że wszystkie tuleje wahaczy są pozrywane. Luz na sworzniu wahacza, do tego zerwane tuleje na tylnej belce i luz na maglownicy co od razu uniemożliwia ustawienie prawidłowo zbieżności. I od razu padło stwierdzenie, że takie uszkodzenia to nie efekt 1-2 miesięcy tylko długotrwałe narastanie i już przy poprzednim ustawianiu zbieżności powinno zostać to wykryte. Ale niestety mechanik w Serwisie Gryka nawet nie zajrzał do tulei i nie sprawdził w jakim są stanie. Jakby zajrzał może skończyło by się tylko na tulejach wahaczy a nie na regeneracji maglownicy.


    Odpowiedź warsztatu na komentarz:

    Przed naprawą zawsze trzeba się określić co się chce ,czy wykonanie samej zbieżności w tym przypadku tak było , czy sprawdzenie i naprawę zawieszenia
    Mechanik zawsze pyta klienta co ma zrobić czy wjeżdżamy na podnośnik i naprawiamy zawieszenie , czy robimy zbieżność. Podczas zbieżności są sprawdzone końcówki sworznie i tulejki wahaczy.
    A powracając do tematu przez miesiąc czasu z zawieszeniem różne rzeczy mogą się zdarzyć ,a tulejka w wahaczu nie psuje maglownicy.
    Jak auto po regulacji nie ściągało i koło kierownicy było prosto to raczej zawieszenie luzów nie miało.

    Peugeot 307 SW

  • A
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******

    Szybko solidnie i pewnie. Polecam warsztat i własciciela.


    Toyota Yaris

  • D
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******

    Wszystko super. Szybka obsługa. Cena ok. Bez żadnych problemów


    Suzuki

  • M
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******

    Negatywny

    Na początku zaznaczę, że w Głogowie byłem przejazdem i mechanikowi ta wiedza (może niepotrzebnie) została przekazana. Przejeżdżając przez próg zwalniający urwała mi się łapa trzymająca silnik. Pan Gryka jako jedyny zgodził się przyjąć auto do naprawy bo była niedziela. Podjechałem, zostawiłem auto i byliśmy w kontakcie telefonicznym. Miałem dostać informację zwrotną w poniedziałek o 14 co jest do naprawy, ale dopiero we wtorek Pan Gryka znalazł czas żeby to sprawdzić. W trakcie rozmowy telefonicznej dowiedziałem się, że jest urwana łapa i osłona silnika i koszt naprawy samochodu wyniesie 500 zł. Uznałem, że to sporo, ale biorąc pod uwagę, że i tak nie miałem wyjścia oraz, że i tak trzeba to zrobić powiedziałem, że ok. Umówiłem się na odbiór w sobotę ponieważ jestem z daleka i musiałem dojechać i teraz najlepsze.. po przyjeździe do Głogowa okazało się, że do zapłaty jest 940 zł. Rozumiem, że nikt tego nie będzie naprawiał charytatywnie, ale uważam to duży wyzysk oraz, że to jest bardzo nie w porządku jeśli zmieniamy cenę i nawet nie informujemy klienta.


    Odpowiedź warsztatu na komentarz:

    Klient został powiadomiony o rzeczywistych kosztach naprawy , nawet nasza firma chciała rozliczyć się przelewem , nie było by problemu z usłyszeniem kwoty przez telefon i opowiadanie jak usłyszał 500 zł tym bardziej że ,faktura już była wystawiona . Powodem naprawy była urwana łapa silnik pourywane śruby w bloku silnika ( monotonne odwiercanie i robienie nowych gwintów w trudno dostępnych miejscach , demontaż montaż rozrządu unoszenie silnika do tego nowa obudowa rozrządu ) czas pracy mechanika przy tym aucie to trzy dni, a wszystko przeto że , podczas wymiany rozrządu w swojej miejscowości, nie zostały dokręcone ( ktoś zapomniał) śruby od łapy silnika
    Nadmieniam . Została zrobiona wycena przesłano zdjęcia naprawy i ustalony był koszt około 900 zł do tego poświęciłem mu czas w sobotę i w niedzielę .
    Klient powinien się zwrócić z pretensjami do serwisu który , wymieniał mu rozrząd a nie do nas. ale właśnie tak to jest jak chce się pomóc w potrzebie w sobotę o 19 i niedzielę

    VW Lupo

  • B
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******

    Bardzo serdecznie polecam Pana Artura.Szybko i rzetelnie potrafił ocenić problem i naprawdę w zaskakijacym czasie poradził sobie z jego prawidłową diagnostyką i naprawą. Oby jak najmniej problemów z autem ,a już w chwili ich pojawienia się jak najwięcej dobrych fachowców. Dziękuję i pozdrawiam.


  • A
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******

    JESTEM ZADOWOLONA Z NAPRAWY SZYBKO I FACHOWO POLECAM WARSZTAT PANA GRYKI


    Fiat Bravo 2007

  • T
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******

    Naprawa układu hamowania oraz wymiana oleju w ASB. Całość szybko i sprawnie. Cena adekwatna do włożonej pracy.


    Fiat Croma 2007 rok

  • N
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******

    Negatywny

    Problem: klimatyzacja po wejściu do samochodu nie załączyła się, mimo, iż godzinę wcześniej nie było z nią żadnego problemu, jak przez okres 6 lat użytkowania. (Skraplacz i wentylator został wymieniony 3 lata temu po zderzeniu z dzikiem).
    Po usłudze rzekomego sprawdzenia szczelności, nabicia od zera gazu, klimatyzacja nadal nie działała, a przyczyny z kosmosu. koszt usługi 250 zł, kiedy ochłonełam zaczęłam sie dopytywać za co?? P. Artur szybko podbił cenę do 300 zł, tak o! więc cennik w warsztacie jest od widzi mi się. Pomimo, iż prosiłam o omówienie każdej dodatkowo płatnej usługi przed wykonaniem z obawy, że rachunek będzie trudny do uiszczenia. P.Artur ma za zadanie wycyckac każdego i nie cofnie się przed tym. Po jeszcze dłuższej rozmowie (w tym czasie czynnik został spuszczony), P. Artur tu dopowie, że układ był zapchany itd. że oni go przetkali itd..) ustaliliśmy cenę 200 zł zapłaciłam i odjechałam w dalszym ciągu niesprawną klimatyzacją. Da się być zrobionym w balona! da się! Mąż miał we własnym zakresie naprawić wg wytycznych z warsztatu (wymiana dławika, zaworów do podpinania maszyny i skraplacza). Jednak ocenił, ze to nie to, na pewno i wybraliśmy się do innego specjalisty.
    Wizyta u innego specjalisty następnego dnia: Spalony bezpiecznik od wentylatora, który się nie załączy, nawet w ruchu auta( co próbowal wmówić P. Artur Gryka), komputer nie włączy kliamtyzacji, kiedy wie o błędzie. Instalacja spawna, a przede wszystkim szczelna, w chwili spalenia się bezpiecznika wskazanie, że czynnik musiał być w aucie, po wyjeżdzie z warsztatu p. Gryki nie było ani grama! dowodu na to że był nie mam, to są tylko domysły, nie oskarżenia. Klimatyzcja po wymianie bezpiecznika i nabiciu gazu, wymianie zaworów (2 szt) (u p. Gryki doszło do sprzężenia duzego ciśninia i zawory się poluzowały) - usługa taniej wyszła niż ustalona kwota z p. Arturem nabicia czynnika i odgrzybienia, gdyby Mąż wymienił dławik i całą resztę, choć to nadal nie uruchomiłoby klimatyzacji.
    Powrót do P. Gryki: po burzliwej dyskusji zgodził się oddać 100 zł za rzekomą diagnozę, bo za wiedzę sie płaci (rozumiem, sama świadcze usługi polegające na wiedzy i za nią klienci płacą) ale niestety, wskazana wiedza była nieprzydatna, błędna. Więc tu plus dla Pana Gryki, tak jak zrobienie kawy w czasie wykonywanej usługi i udostępnienie biura na okres oczekiwania.
    Wyjazd z warsztatu i zatrzymanie mnie przez sąsiada 100 m za warsztatem: słyszalem Pani rozmowę, Pani tu się cuda dzieją, policja jest wzywana i cała masa sytuacji, po których wiesz, że warsztat trzeba omijać. Nie opiszę dokładnie, ale sąsiad potwierdził, że warto było wrócić i się wykłócić. I, że podczas naprawy kręciłam się wokół samochodu ! Ale jako klient pojechałam do warsztatu a nie do spożywczego naprawić klimatyzację, nie znam się oddałam auto specjalistom (!) i z czym przyjechałam z tym wyjechałam, klimatyzacja nie sprawna, w portfelu brak pieniędzy.


    Audi A3 1,8 2000r.

  • P
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******

    Negatywny

    Wymieniałem u tego Pana klocki i tarcze hamulcowe. Koszt to 440 zł. Po naprawie podczas hamowania przy większych prędkościach występowało bicie. Podczas reklamacji Pan Gryka stwierdził że powodem bicia są tuleje wahacza. Po konsultacjach z innymi mechanikami dowiedziałem się że powodem bicia jest element obrotowy a nie element zawieszenia. Jednak pomimo wszystko postanowiłem wymienić tuleje co było związane z dodatkowym kosztem 340 zł. Jednak ze względu na kompletny brak zaufania do Pana Gryki zrobiłem to w innym warsztacie. Jak można było przypuszczać bicie pojawiało się dalej. Również w innym zakładzie postanowiłem zdemontować klocki i tarcze w celu sprawdzenia co zostało źle zrobione. Tarcze były z najniższej półki, maksymalna grubość była przekroczona, a dodatkowo piasty nie zostały oczyszczone. Ze wszystkimi papierami w ręku wróciłem do Pana Gryki reklamować usługę. Z poczuciem bezkarności wypisanym na twarzy zostałem odesłany do rzecznika praw konsumenta. Jedyne co mogę dodać to straszne jest uczucie że nikt nas nie chroni przed takimi elementami. Jego natomiast jakby ktoś chciał nauczyć uczciwości po męsku już tak....


    Odpowiedź warsztatu na komentarz:

    Klient zażądał produkty z określonej przez niego pułki cenowej, takie produkty zostały zamontowane,
    Jest nie prawdą że, piasty nie zostały wyczyszczone, tarcze i klocki, montujemy od 30 lat i ta procedura wymiany tarcz jest nam dobrze znana i zachowana.
    A tarcze już następnego dnia mogą bicia dostać jak się pojedzie na myjnię gorącym autem z trasy.
    Na bicie tarcz podczas hamowania nie ma gwarancji ( bicie to wynik agresywnej eksploatacji .kolor fioletowy na tarczy bez powodu się nie robi), nawet w nowym samochodzie kupionym w salonie na gwarancji . O tarcze (i samochód) trzeba dbać .

    Peugeot Partner

  • T
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******

    Witam. Wymieniałem tarcze hamulcowe i klocki z przodu oraz tył. Wszytko szybko i fachowo. Polceam.


    Peugeot 307 SW

  • M
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******

    Wymiana koła dwumasowego przebiegła szybko i sprawnie, właściciel oraz pracownicy znają się na rzeczy, fachowa pomoc, warsztat dobrze wyposażony. Pan Gryka, jako nieliczny chciał się podjąć wymiany koła dwumasowego w automatycznej skrzyni biegów multitronic. Polecam.


    Audi A4

  • J
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******

    Negatywny

    Kupiłem nową instalację gazową wraz z montażem u p.Gryki i mały problem bo auto nie jeździ tak jak trzeba. Liczne regulacje i podłączanie się kompem nic nie dały.
    Widać ,że gość nie ma pojęcia o instalacjach gazowych, myśli że do każdego auta można założyć obojętnie jaką instalację i będzie chodzić.
    Zdecydowałem się na wizytę w profesjonalnym warsztacie i poniesienie dodatkowych kosztów aby to wyprostować niż jeździć co chwilę do niego i się prosić żeby coś z tym zrobił. Odpuściłem sobie jakąkolwiek gwarancję i wizyty przeglądowe (zresztą gwarancję daje się na coś co działa).
    Byłem tam pierwszy i ostatni raz. Nie mam pojęcia skąd pan Gryka bierze klientów ,bo nie jest ani dobry ani tani.


    Odpowiedź warsztatu na komentarz:

    [email protected] jeżeli chodzi o instalacje gazowe montujemy instalacje STAG w wersji cenowej 2100 zł i 2600 zł klient zapytał o cenę podstawowej. I taka została zamontowana ,to nie znaczy ,że jest gorsza ,czasami tak jest ze,w autach japońskich trzeba się pobawić z ustawieniem mapy i do tego potrzebna jest cierpliwość. Klient przyjechał 2 razy i umówił się na kolejną wizytę na której samochód miał być podłączony do serwera producenta instalacji i poprawienie mapy i ewentualna korekta ciśnienia gazu + ewentualna poprawka (w razie konieczności) Klient nie przyjechał na umówiony termin.

    Mazda

  • M
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******

    Negatywny

    To jest [wymoderowano] a przede wszystkim nałogowy [wymoderowano]. Miesiąc zwodził z naprawą auta a tak naprawdę w ogóle się nie zabrał za nie. Naprawa wykonana w taki sposób, że przy odbiorze auto nie nadawało się do odbioru. Oczywiście przy rozliczeniu standardowy tekst, że może jeszcze więcej doliczyć. Radzę omijać szerokim łukiem, moja sprawa zakończy się w sądzie.


    Odpowiedź warsztatu na komentarz:

    Brak mi słów.Pozostawiam to bez komentarza.

    Peugeot Boxer

  • W
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******
    Wizyta umówiona przez DobryMechanik.pl

    Przegląd klimatyzacji z wymianą filtra kabinowego wykonany profesjonalnie,o ustalonej godzinie i z oczekiwanym skutkiem.


    Ford Focus mk2 1,8 TDCi 2009

  • M
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******
    Wizyta umówiona przez DobryMechanik.pl

    Po umówieniu spotkania na godzinę 13.00, podjechałem pod wskazany adres w Głogowie parę minut za wcześnie. Zostałem przyjęty przez dwóch młodych pracowników warsztatu. Dwoili się i troili, aby wymienić żarówki w mojej "Renówce". Wiedziałem, że będzie ciężko, sam do wymiany nawet nie podchodzę. Panowie, mimo swojego młodego wieku zrobili to sprawnie i szybko, jakby całe życie spędzili w serwisie Renault. Nadmienię, że aby wymienić żarówkę świateł mijania od strony kierowcy należy odkręcić nadkole. Inaczej, trzeba mieć ręce dziecka, aby wymienić żarówkę na nową. Jeszcze raz dziękuję za pomoc.


    Renault Scenic 1,9 dci , rok 2007

  • k
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******

    Negatywny

    [wymoderowano] Nikomu nie polecam korzystania z jakichkolwiek usług u tego pseudo mechanika - we wtorek oddałem samochód w celu nabicia klimatyzacji, rzekomo okazało się, że mam do wymiany chłodnicę, po czym wyraźnie powiedziałem, że mogę zostawić auto, ale tylko do czwartku, ponieważ w piątek byłem umówiony z innym mechanikiem na wymianę rozrządu. Obiecano mi mnie poinformować a tutaj brak jakiegokolwiek odzewu ze strony Artura Gryki, w środę po południu dzwoniłem raz i powtórzyłem jak wygląda sprawa - odpowiedział, że się zastanowi i do wieczora da znać - znów zero kontaktu, pomyślałem, że to jest jakaś kpina jak zwodzi i traktuje klientów. Nazajutrz tj czwartek rano postanowiłem podejść osobiście i odebrać samochód. usłyszałem, że nie jest jeszcze zrobiony - gdzie w ogóle nie godziłem się na żadne naprawy z jego strony dopóki nie ustali ze mną wszystkich szczegółów tj koszty, czas naprawy... powiedziałem, że mnie to nie interesuje i auto ma być w tej chwili złożone, bo jest mi potrzebne - tutaj Pan Gryka wykazał się wielkim sercem - łaskawie przykręcił zderzak i zażądał za usługę 300zł, to jakiś absurd! Po kilku wymianach zdań powiedział, że zaraz 400 sobie zaśpiewa. Oczywiście się na to nie zgodziłem - Pan Gryka w tym momencie zastawił auto i nie chciał mi go wydać. Bardzo mi się spieszyło, więc zapłaciłem i możliwe, że to był mój błąd, jednak nie wiem czy policja coś by pomogła w tej sytuacji.


    Odpowiedź warsztatu na komentarz:

    W warsztacie pojawił się ten pan pod opieką dziadka , wyjaśniłem na czym będzie polegała naprawa (żeby ustalić niesprawność , musiałem zdjąć zderzak a także parownik , o czym obaj panowie byli powiadomieni). Nadmienię , że samochód był nietypowy - Fiat Coupe wyjaśniałem , że znalezienie chłodnicy do takiego modelu jest trudne ,graniczące z cudem tak samo trudno jest mówić o cenie tej właśnie części. Młody człowiek wykazał się wielkim brakiem cierpliwości i dzwonił często do warsztatu, ja nie miałem mu nic nowego do przekazania między jego telefonami, stąd też brak telefonów zwrotnych. Kwota, jaką ten pan zapłacił wynikała z tego ile pracy musiałem włożyć w rozebranie tego samochodu, ustalenie usterki, ponowne złożenie, niestety bez wymiany chłodnicy (to nie wynikało z braku moich kompetencji, czy braku szacunku do klienta, spowodowane było rodzajem i wiekiem samochodu). Zaproponowałem również o chwilowe odebranie auta bez zderzaka i powrót do mojego serwisu na kontynuację naprawy i rozliczeniu się po skączonej naprawie młody człowiek nie wyraził zgody ,może jak by przyszedł z dziadkiem skończyło by się to inaczej.
    Artur Gryka

    Fiat Coupe

  • A
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******

    NAPRAWA PEUGEOTA 206 PIERWSZY RAZ W WARSZTACIE PANA GRYKI I NAPEWNO NIE OSTATNI JESTEM ZADOWOLONY Z NAPRAWY SZYBKO I FACHOWO POLECAM WARSZTAT PANA GRYKI


    PEUGEOT 206

  • P
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******

    Profesjonalne podejście, szybka i dobra obsługa. Dobry serwis klimatyzacji.


    Peugeot 307

  • R
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******

    Naprawa wykonana rzetelnie. W krótki czasie. Z pełnym wytłumaczeniem zakresu usługi i w bardzo dobrej cenie. Polecam usługi Auto Serwisu Gryka


    VW, Golf

  • a
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******
    Wizyta umówiona przez DobryMechanik.pl

    bardzo miła i fachowa obsługa polecam wszystkim znajomym


    CITROEN C5 2001

  • A
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******

    Bardzo profesjonalna i miła obsługa, trafna ocena usterki i przede wszystkim krótki czas naprawy, cena naprawy również ok w porównaniu z innymi warsztatami w okolicy, polecam!!!!


    SKODA OCTAVIA

  • t
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******

    szybko i fachowo, autko jezdzi znacznie lepiej, nic nie stuka. Właściciel miły. Mało mówi za to jest konkretny.


    Peuget 307

  • d
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******

    PAN ARTUR GRYKA TO FACHOWIEC W KAZDYM CALU.POSIADA WIEDZE I SPRZET.BYLEM I JESTEM ZADOWOLONY Z KAZDEJ NAPRAWY MOICH SAMOCHODOW..POLECAM KAZDEMU


  • F
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******

    Od kilku lat serwisuje posiadane samochody zarówno swoje jak i mojej rodziny w tym serwisie i z satysfakcją stwierdzam,że jakość usług jest profesjonalna.Dodam tylko,że wykonywane naprawy czy serwisowanie dotyczyło samochodów klasy średniej premium.Usługi niczym nie różniły się od tych wykonywanych w autoryzowanych stacjach z małym wyjątkiem tj CENA była nawet kilkakrotnie mniejsza.Polecam ten warsztat zmotoryzowanym a tym,którzy starają się na tym portalu załatwiać swoje partykularne interesy proponuje od tego odstąpić bo to jest po prostu nieładnie i niegrzecznie.


    Audi A6,

  • e
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******

    A ja również wymieniałem łożysko u tego pana, i robota została bardzo dobrze i szybko wykonana, i co do jakości usług naprawdę są bardzo dobre, a co do pana od golfa. na pewno panu koło nie odpadło ponieważ jakość usług jest bardzo wysoka, Pozdrawiam Polecam.


    Odpowiedź warsztatu na komentarz:

    Dziękuję za miły komentarz.
    Co do golfa,ta usługa nie miała miejsca w naszym serwisie a komentarz został usunięty podczas wyjaśniania , to prawdopodobnie była zwykła złośliwość.
    Artur Gryka

    Opel

  • w
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******

    szybka i fachowa naprawa silnika mojego citroena oraz wymiana układu wydechowego.Polecam !!!


    Zalety:
    dużo stanowisk. niezłe wyposażenie


Podobne warsztaty


Usługi wykonywane przez warsztat