POWRÓT

Auto Service I.W. Bejuk .S.C

POLECANE WARSZTATY

Astika Car Service - Gdańsk
******
opinie: 103

Łódzka 3
Ujeścisko-Ło..., Gdańsk

Auto Naprawa Best Serwis
******
opinie: 28

Sobieskiego 14
Wrzeszcz, Gdańsk

AXE MOTOR SERWIS
******
opinie: 14

Kartuska 259
Jasień, Gdańsk

Wszystkie Pozytywne (4) Neutralne (0) Negatywne (5)

  • AUTOR: DATA: 2019-01-10 15:15

    ogólnie
    ******

    czas naprawy
    ******

    ceny usług
    ******

    jakość usług
    ******


    Komentarz w obronie warsztatu w sprawie amortyzatora w samochodzie Renault.
    Przez 1,5 roku nic się nie działo. Samochód jeździł, przechodził badania techniczne. Żadnych objawów. Prawidłowa geometria kół. Samochód nie ściąga podczas jazdy, żadnych stuków, puków, wycieków, nic....
    Nagle po 1,5 roku od zakończenia naprawy zaczyna niedomagać amortyzator - zwyczajnie zużył się eksploatacyjnie. Oczywiście Janusz z Renault-a dostrzega związek ze szkodą sprzed lat i wali do warsztatu po zwrot pieniędzy za nowy amortyzator.
    Doradca musiał dobrze Janusza zapamiętać, skoro przypomniał sobie, że Janusz chciał naprawić auto najniższym kosztem.


    Marka/model samochodu:
    Rosomak

  • AUTOR: DATA: 2018-08-29 17:17

    ogólnie
    ******

    czas naprawy
    ******

    ceny usług
    ******

    jakość usług
    ******


    Negatywny

    W tym warsztacie byly realizowane dwie naprawy. Jedna pokrywana z wlasnej kieszeni (brak sprawcy), druga z OC sprawy.

    Naprawa pierwsza - Nie w pelni zdiagnozowane auto ( polamana tarcza hamulcowa przy uderzeniu o kraweznik uciekajac przed czolowka z duza predkoscia po katem 90°). W warsztacie nie kwapili sie rozebrac calosc i sprawdzic czy amortyzator pracuje prawidlowo. Niedbalstwo, brak wiedzy, brak czasu, brak ludzi? Nie wnikam. Final - amortyzotor wymieniony w RenoArt. Na dodatek kiedy po 1.5 roku podjechalem zwrocic uwage ze w nastepstwie takich uderzen moga byc takie konsekwencje, przez prowadzacego szkode uslyszalem - "Przeciez chcial Pan naprawic auto po kosztach". Co nie znaczy ze nie chcialem poznac wszystkich nastepstw i szkod powstalych przy kolizji...


    Marka/model samochodu:
    Renault

  • AUTOR: DATA: 2018-04-04 16:26

    ogólnie
    ******

    czas naprawy
    ******

    ceny usług
    ******

    jakość usług
    ******


    Negatywny

    Naprawa powypadkowa była wykonywana na kosz ubezpieczyciela sprawcy wypadku. Na okres naprawy został wynajęty od warsztatu samochód zastępczy, co było koniecznością z uwagi na niepełnosprawność klienta.
    Naprawa znacznie przedłużała się, co warsztat uzasadniał brakiem części, które, jak twierdził, musiał sprowadzać z zagranicy.
    W końcu okazało się, że ubezpieczyciel odmówił pokrycia rachunku za tak długi okres najmu samochodu zastępczego.
    Warsztat zwrócił się do klienta z żądaniem zawarcia umowy cesji wierzytelności za przedłużony okres wynajmu, przy czym żądał zarazem złożenia oświadczenia, że klient przyjmuje odpowiedzialność za zasadność tego roszczenia.
    Klient odmówił podpisania tej cesji, albowiem nie mógł wziąć na siebie tej odpowiedzialności.
    Warsztat pozwał klienta do sądu o zapłatę za ten przedłużony okres wynajmu i proces wygrał. Stało się tak, mimo że w toku procesu warsztat w żaden sposób nie uzasadnił, że przedłużony okres naprawy był technologiczną lub organizacyjną koniecznością (takie mamy standardy sądowe).
    Reprezentujący warsztat radca prawny, Łukasz Mackiewicz, w rozmowie zmierzającej do ustalenia sposobu i terminu zapłaty za przegrany proces, wyraził stanowisko, że w zasadzie w każdej chwili mógłby już wystąpić o egzekucję - nawet bez wzywania do zapłaty!
    Podsumowując:
    1) Warsztat nie zapewnia na miejscu części zamiennych i ma dzięki temu dodatkowy zarobek na wydłużającym się wynajmie samochodu zastępczego, - w razie procesu sąd to rozstrzyga na korzyść tego warsztatu;
    2) Warsztat usiłuje zapewnić sobie roszczenie do klienta, gdy ubezpieczyciel nie uzna rachunku za przedłużony okres wynajmu;
    3) Warsztat korzysta z pełnomocnika, który nie uważa za normę, żeby wezwać do zapłaty zasądzonej kwoty z kosztami (już nie piszę o przepisach prawa, ale o zwykłej kulturze bycia) - i przez to istnieje niebezpieczeństwo narażenia się na egzekucję komorniczą.


  • AUTOR: DATA: 2017-12-18 12:24

    ogólnie
    ******

    czas naprawy
    ******

    ceny usług
    ******

    jakość usług
    ******


    Negatywny

    Mialem watpliwa przyjemnosc naprwiac w tym pseudo warsztacie auto . Naprawa bezgotowkowa z oc sprawcy .
    Ubezpieczalnie skasowali na 8 tysiecy a robota zrobiona ledwo na 2 tysiace . Drzwi polakierowane w 1/3 .
    Nie zdjeta listwa . Nie zaszpachlowane rysy a na nie polozony bezbarwny lakier ..
    Poprostu istne partactwo.
    Po 5 miesiacach lakier ze zderzaka odpada platami .
    Nie chca wziac na barki reklamacji .
    Oszukuja klientow i ich wysmiewaja.
    Omijac szerokim lukiem.


    Marka/model samochodu:
    Audi a3 8l

  • AUTOR: DATA: 2017-01-25 18:31

    ogólnie
    ******

    czas naprawy
    ******

    ceny usług
    ******

    jakość usług
    ******


    Negatywny

    Naprawa rozliczona z ubezpieczycielem, samochód odebrany. Po czasie przychodzą upomnienia o kwocie do zapłaty na rzecz bejuk. Na pytanie czemu nie sprawdzili wcześniej wariantu ubezpieczenia rozkładają ręce i informują że to klient powinien wiedzieć jakie ma ubezpieczenie. Jak dla mnie patologia


    Marka/model samochodu:
    Passat

  • AUTOR: DATA: 2017-01-25 12:29

    ogólnie
    ******

    czas naprawy
    ******

    ceny usług
    ******

    jakość usług
    ******


    Negatywny

    Dramat, wasztat naprawia bezgotówkowo w wariancie jaki mu sie podoba a potem różnicy kwoty z naprawy żąda od klienta. Sprawa skończyła się w sądzie. [wymoderowano]. Nie polecam


    Marka/model samochodu:
    Honda

  • AUTOR: DATA: 2016-05-26 14:36

    ogólnie
    ******

    czas naprawy
    ******

    ceny usług
    ******

    jakość usług
    ******


    Naprawa skrzyni biegów została przeprowadzona szybko, sprawnie i , co najważniejsze, skutecznie.
    Bardzo profesjonalna, uprzejma kadra służąca fachową radą.


    Marka/model samochodu:
    subaru legacy

  • AUTOR: DATA: 2015-12-22 13:27

    ogólnie
    ******

    czas naprawy
    ******

    ceny usług
    ******

    jakość usług
    ******


    alles super ünd super, perfect, wymiana klocków tanio i szybko, jak w autoryzowanym serwisie w Berlinie tylko dużo dużo taniej, polecam


    Marka/model samochodu:
    rols royce wright

  • AUTOR: DATA: 2015-01-13 10:00

    ogólnie
    ******

    czas naprawy
    ******

    ceny usług
    ******

    jakość usług
    ******


    Firma naprawdę na wysokim poziomie. Nowoczesne biuro z poczekalnią. Wszystko załatwiłam w jednym miejscu. Od zgłoszenia szkody do odbioru kluczyków po naprawie. Świetna obsługa klienta. Otrzymałam samochód zastępczy. Naprawdę szczerze POLECAM !


    Marka/model samochodu:
    VW GOLF

DODAJ OPINIĘ

 Firma Auto Service, Iwona i Waldemar Bejuk istnieje na rynku motoryzacyjnym od 1982 roku. Specjalizujemy się w profesjonalnych naprawach blacharsko lakierniczych w pojazdach wszystkich marek. Dysponując wieloletnim doświadczeniem zapewniamy naszym Klientom pełną i kompleksową obsługę samochodów. W ramach współpracy zapewniamy kompleksową obsługę szkód komunikacyjnych. Zajmujemy się wszelkimi czynnościami związanymi z merytoryczną i techniczną likwidacją szkód. Zgłaszamy szkody do ubezpieczycieli, kompletujemy dokumentację, przeprowadzamy oględziny uszkodzonych pojazdów a poszkodowanym udostępniamy samochody zastępcze. Dbamy o stan techniczny Państwa pojazdów. Przeglądy, regulacje i wszelkie naprawy wykonują w naszym serwisie profesjonalni fachowcy na doskonale wyposażonych stanowiskach.

Podobne warsztaty





Darmowa aplikacja mobilna

Nasza aplikacja działa poprawnie na wszystkich platformach mobilnych.
W celu jej pobrania wystarczy przejść do wybranego sklepu.

Pobierz z App Store

Pobierz ze Sklepu Windows

Wyślij aplikację na Twój telefon

SMS-em otrzymasz link do pobrania naszej aplikacji.