Warsztat polecany przez innych kierowców.

Auto - Mekanik

Czarny Dwór 12/3, Zaspa, 80-365 Gdańsk

****** 4.9 (44 opinie)

Auto - Mekanik

O warsztacie

Czarny Dwór 12/3, Zaspa, 80-365, Gdańsk

Poniedziałek od 08:00 do 17:00
Wtorek od 08:00 do 17:00
Środa od 08:00 do 17:00
Czwartek od 08:00 do 17:00
Piątek od 08:00 do 17:00
Sobota od 09:00 do 14:00

Gotówka

* dzwoniąc pod wskazany numer warsztatu, Twój numer telefonu automatycznie zapisuje się w bazie danych portalu DobryMechanik.pl. Szczegółowe zasady przetwarzania Twojego numeru telefonu opisaliśmy w Polityce prywatności.

Zapraszamy do kontaktu

od poniedziałku do piątku od 8:00 do 17:00 

w soboty od 9:00 do 14:00. (po wcześniejszym umówieniu).

POMOC DROGOWA 24h

Przygotowanie samochodów do SKP - Diagnostyka komputerowa - Naprawy silników.

Sprawdzenie pojazdu przed zakupem !

Zapraszamy

We speak English!

POMOC DROGOWA 24h.

 

 

Więcej

Opinie (44)

Dodaj opinię
4.9 ******
Ocena wystawiona na podstawie 44 opinie.

Ogólne

******

Czas naprawy

******

Ceny usług

******

Jakość usług

******
  • G
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******

    Radio w moje Hondzie całkowicie przestało funkcjonować. Znalazłem w internecie reklamę firmy i podaną cenę za naprawę tego radia. Umówiłem się telefonicznie na naprawę i otrzymałem sms-em adres warsztatu. Radio wymontowałem zawiozłem do warsztatu. Przywitał mnie Pan, z którym umówiłem się na wizytę i od razu zabrał się do pracy. Byłem zaskoczony, że chciał abym był przy usuwaniu awarii. Wymontował panel radia i wstawił nowy. Trwało to ca 10 min. W reklamie podano koszt naprawy 100 zł. i tyle zapłaciłem Panu Arturowi. Jestem pełen podziwu dla tego Pana, który wykazał się perfekcyjnymi umiejętnościami wykonania tej usługi i prawdziwością informacji podanych w reklamie. Życzyłbym sobie i wszystkim użytkownikom samochodów, aby każda reklamująca się firma wykazała się taką rzetelnością w podejściu do klienta i prawidłowością wykonywania usług. Szczerze polecam firmę Auto-Mechanik Artur Czerwiński.


    Honda City

  • S
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******

    W środku przeprowadzki zepsuł mi się zamek od drzwi bagażnika. Katastrofa. W poniedziałek rano zacząłem poszukiwania mechanika. Gdzie się nie dodzwoniłem - odległe terminy albo brak przekonania co do umiejętności naprawy. O cenie w ASO za samo "rzucenie okiem" nie wspomnę. Aż w końcu trafiłem na Auto-Mekanik. Szybki termin na drugi dzień 8 rano. Na miejscu konkretna rozmowa z rzeczowym i kompetentnym Panem z Biura Obsługi Klienta. Najpierw zaproponował naprawę, a dopiero gdyby nie miała sensu wymianę zamaka (do wyboru 2 rodzaje zamków dostępne od ręki). Koszt usługi ustalony z góry z informacją, że gdyby uległ zmianie w górę otrzyma stosowną wiadomość. Po kilku godzinach telefon z informacją, że naprawa jest niecelowa. Potwierdziłem wolę wymiany zamka na nowy, cena zgodna z wcześniejszą + w gratisie elektryk usunął drobną usterkę oświetlenia tablicy rejestracyjnej. Tego samego dnia samochód do odbioru. Dodam, że cena przyjemnie zaskoczyła. Stosunek jakości do ceny 10/10. POLECAM. P.S. Dziwią mnie negatywne opinie dotyczące braku kontaktu z zakładem, ja w ciągu jednego dnia otrzymałem kilka telefonów z bieżącymi informacjami dotyczącymi naprawy i prośbą o wytyczne z mojej strony co do naprawy.


    VW GOLF VI

  • B
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******

    Serwisuje u nich moją Hondę Jazz. Pan Artur, elektronik samochodowy, to prawdziwy fachowiec. W autoryzowanym serwisie chciano mi wymienić radio, a tu za niewielką kwotę bo 140zł dokonano naprawy praktycznie na miejscu bo w ciągu 30minut radio zostało wymontowane, naprawione i zamontowane. Szczerze polecam.


    Honda Jazz

  • D
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******

    Szybko i sprawnie załatwiona sprawa szwankującej elektryki.
    Niewielka usterka zrobiona na poczekaniu. Cała naprawa zajęła 20 minut i znów mogłem cieszyć się sprawnymi lusterkami i radiem.


    Honda Civic

  • M
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******

    Negatywny

    Jest tam niby elektryk samochodowy pan artur czerwinski .Nie polecam .auto stało trzy dni.Pan elektryk powiedział mi ze diagnostyka mojej usterki będzie kosztowała 200 zł ..Czekam na telefon jaka diagnoza??? czekam,czekam,czekam.Na drugi dzień zadzwoniłem sam .Pan oświadczył mi że to jest gruba robota i będzie mnie to kosztowało 400 zł nie 200 zł.OK zgodziłem się .Na trzeci dzień dzwonię ,bo oczywiście nikt się do mnie nie odezwał,pytam się co z moim autem .Pan Artur powiedział mi że dzisiaj do niego zajrzy .Tak naprawdę to ściema .po trzech dniach zabrałem auto w takim stanie jak go zostawiłem.Kłamstwa kłamstwa ,brak szacunku dla klienta który przecież zostawia u nich kupę pieniędzy dzięki nam oni żyją .przykre!!!!!





    audi

  • m
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******

    Negatywny

    - wymiana linki maski - bez zastrzeżeń, choć cena kosmiczna (250zł za wymianę linki!!, tłumaczona faktem iż trzeba było jechać, marudzić żeby dorobili, zdjąć nadkole żeby zamontować - argumenty śmieszne).
    - brak diagnozy i naprawy zawieszenia argumentowany rewolucjami w warsztacie (jakieś niesubordynacje, jakieś zwolnienia pracowników - kolejne tłumaczenia, istny tasiemiec argentyński) - to nie moje sprawy, ale fakt, iż gdybym nie zadzwonił, to bym nawet nie usłyszał że 'no auto w sumie do odbioru bo zawieszenia nie będziemy ruszać' - pozostawia niesmak.
    na koniec - umówiony mój przyjazd, szef obiecuje że pojedzie do domu bo gorąco musi się przebrać, że jak już będę to mam na niego poczekać, on wróci. oczywiście przyjeżdżam, a szefa nie ma, pracownik mówi że już dziś go nie będzie. przez telefon słyszę, że pracownik ma mi wydać kluczyk i wziąć pieniądze - także podejście do klienta wręcz lekceważące.
    odradzam!


  • G
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******

    Jestem zadowolony z usługi naprawy. Ceny w ASO są strasznie naciągnięte.
    Naprawiłem tu samochód na zamiennikach w dobrej cenie.
    Obsłga dobra, ceny lepsze niż w ASO :)


    Audi Q5

  • R
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******

    Negatywny

    Zdecydowanie odradzam.
    Zlecony remont góry silnika. Z pozytywów mogę napisać tylko tyle że samochód jeszcze nie zdechł (po 200 km).
    Czas naprawy 8 tygodni, mimo obiecywanych 5 (co i tak jest długim czasem).
    Samochód zastępczy tylko za dopłatą (wyższą niż najpopularniejsze wypożyczalnie w mieście!), mimo innej informacji na stronie.
    Świece i cewka (1) wymienione mimo że mówiłem że robiłem to parę miesięcy wcześniej, czyli piękne naciąganie na dodatkowe koszty.
    Cena bardzo niekonkurencyjna - ponad 4 tys. zł. Za opóźnienie zaproponowane niecałe 5% rabatu. Do tego brak wykazu użytych części, tylko spis czynności.


    Odpowiedź warsztatu na komentarz:

    Bardzo nam przykro,że niezrozumiał pan tego co mówiliśmy do Pana.
    W dniu , gdy przyprowadził Pan swój samochód do naprawy i wyjaśnił nam co siedzieje z silnikiem, my podjeliśmy się naprawy i potwierdziliśmy to o czym Pan mówił. Diagnoza była jasna! - W głowicy są wypalone gniazda zaworowe i musi ona być zdjęta oraz poddana procesowi regeneracji wraz z innymi elementami tejże głowicy.
    Po naprawie i jeździe próbnej wezwaliśmy Pana na rozmowę o odbiór samochodu MAZDA6.
    W trakcie rozmowy powiedzieliśmy Panu,że naszym zdaniem jest tu jeszcze jedna usterka w dolnej części silnika czyli w bloku. A także zapytaliśmy czy przypadkiem nie dolewa Pan często oleju do silnika, bo zauważyliśmu kopcenie z wydechu (suwy dym i charakerystyczny zapach palonego oleju).
    Pan oczywiście potwierdził to,że dolewa często olej i tak zaczęliśmy dalszą rozmowę o Mazdzie oraz, że jazda tym autem na dłuższą metę nie ma szans,ponieważ może Pan nie zaregaować na czas i silnik pracujący bez odpowiedniej ilościoleju może ulec poważnej awarii. Pan stwierdził,żemusi i tak jechać więc zabrał Pan auto i odjechał.
    Dokładnie opisaliśmy Panu całą sytuację krok po kroku co może się stać. Po kilku dniach przyjechał pan z pretensją ,że auto trzeba naprawić w ramach reklamacji, bo coś jest nie tak. Oczywiście jakkażdy klient ma Pan do tego prawo,a my odjęliśmy się tego zadania i udaliśmy się do Pana pod dom aby zabrać auto do warsztatu celem weryfikacji usterki. Jednakże już przy samochodzie stwierdziliśmy i nagraliśmy (video) co jest powodem tej sytuacji. Czyli,że usterka to nie głowica lecz dół silnika.
    Najprawdopodobniej obrócona panewka wału korbowego.
    Nie jest miło gdy tak traktuje się kogoś ,kto pracuje ciężko na swoją reputację,a ktoś taki jak Pan nierozumiejąc sedna sprawy sprawi, że ktoś inny może pomyśleć o nas jako o nierzetelnym serwisie.
    Z naszej strony dokonaliśmy wszystkiego co było możliwe do zrobienia na dana chwilę.
    Staraliśmy sie również o to aby móc zorganizować Panu auto zastępcze (odpłatnie, gdyz naze były zajęte) ,które to nie było naszą własnością , tylko wypożyczalni samochodów. Z naszej strony raz jeszcze podkreślę,że zrobiliśmy wszystko co można było aby sprawa była jasna dla Pana, ale Pan nie zrozumiał tego.
    Termin naprawy jak Pan wskazał został wydłużony tylko dlatego,że mieliśmy wiele innych samochodów do naprawu, a w tym przypadku nie można było wstawić Pana samochodu do naprawy przed innymi naszymi klientami z uwag na to, zę pracujemy zgodnie z harmonogramem przyjęć czyli - KATRĄ PRAYJĘCIA SAMOCHODU DO NAPRAWY, i nieważne jest czy to będzie wymiana żarówki czy też wymiana silnika, każdy klient ma swoją kolejkę. Na domiar tego akurat w tym czasie mieliśmy klika samochodów na poważne naprawy silników i nie mogliśmy tegozrobić szybciej.
    W razie jakichkolwiek pytań czy wątpliwości zapraszamy na rozmowę lub inną usługę, która może w jakiś sposób zadowoli Pana .
    Z wyrazami szacunku - Zespół Auto-Mekanik

    Mazda 6 I gen

  • L
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******

    Moja Opinia Dla...AUTO-MEKANIK, Czarny Dwór 12/3, Gdańsk.

    Miła Rzeczowa i Konkretna rozmowa z szefem ( p.Jackiem) na temat usługi do wykonania i wstępna kalkulacja cenowa (wymiana wszystkich kloców hamulcowych + regeneracja zacisków i tarcz + wymiana oleju silnikowego i filtra + sprawdzenie płynów + ogólny przegląd). Rzeczywistość mnie zaskoczyła albowiem, wykonanie usługi oceniłem na poziomie bardzo dobrym. Faktyczne potwierdzenie dobrze wykonanej usługi i przeglądu technicznego potwierdziły "Roczne Badania Techniczne" na stacji diagnostycznej zrobione w dniu następnym. Ogólnie mówiąc warsztat jest na ^szóstkę", Zespół Mechaników jest na b.wysokim poziomie i zasługuje na wysoką ocenę. Ciekawostką jest fakt (bardzo pozytywny) iż, w trakcie naprawy jeśli wystąpią nieprzewidziane problemy, szef dzwoni do klienta i proponuje rozwiązania alternatywne DO UZGODNIENIA i jest to dowód poszanowania klienta - oby tak było wszędzie.!!! Niestety w wielu innych warsztatach, klienta traktuje się jako jelenia, stawia się go przed faktem dokonanym bez uzgodnień i konsultacji a za usługę śpiewa mu się cenę z księżyca.


    TOYOTA COROLLA GD 848 MR

  • M
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******
    Wizyta umówiona przez DobryMechanik.pl

    Mechanicy ok, brak organizacji pracy. Niepełna informacja o naprawie przekazana klientowi.


    VW Golf VI Wariant

  • P
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******

    Wymieniono mi półoś w starym Peugeot 106, zrobiono to bardzo szybko i w dobrej cenie. Warsztat godny polecenia :)
    mój numer telefonu : 514183582


    Peugeot 106

  • x
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******
    Wizyta umówiona przez DobryMechanik.pl

    Bardzo miła obsługa. Fajny czas realizacji a do tego niespodziewany rabacik:)


    Renault Megane I, 1.9 diesel, 1998 r.

  • A
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******

    szybko profesjonalnie i cenowo adekwatnie; przyjaźnie i rzeczowo;


    SKODA OCTAVIA II 1.9 TDI

  • L
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******

    Byłem przejazdem w gdańsku, zepsuło mi się auto i nikt nie chciał pomóc. Właściciel warsztatu Auto mekanik zaoferował holowanie auta i naprawdę od ręki z racji tego że byłem tylko przejazdem w Gdańsku . Bardzo dziękuję za sprawną i szybką pomoc.


    Renault Kangoo 2010 1.5 dci

  • C
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******

    Negatywny

    Po wszystkich pozytywnych komentarzach na tej stronie jestem niestety jestem niemile zaskoczony. Wymiana sworznia trwała 4 dni. Bardzo słaby kontakt, mechanik miał zadzwonić z wyceną przed rozpoczęciem naprawy. Kontakt zwrotny nastąpił dopiero po moim sms-ie 3 dzień po zaprowadzeniu auta do warsztatu, że już nie dadzą rady dziś tego zrobić. Początkowy koszt usługi jaki podał warsztat wynosił 50 - 60 zł, a skończyło się na 150 zł. Następnego dnia nastąpił kolejny kontakt, że przy wymianie sworznia została uszkodzona osłona przegubu i niestety koszt usługi wzrośnie. Następnego dnia, już podczas odbioru auta stwierdziłem, że przestał mi działać całkowicie nawiew. Wróciłem więc do warsztatu gdzie Panowie mechanicy stwierdzili, że nic przy nawiewie nie robili i nie nawet chcieli zajrzeć co się stało, jednocześnie obrzucając mnie wyzwiskami. Ostatecznie stwierdzili, że nawiew był uszkodzony wcześniej. Już nigdy nie skorzystam z usług tego warsztatu i nikomu nie polecam. Podczas naprawy zostały uszkodzone alufelgi (zdarta farba oraz dekielki od alufelg) spowodowane przez nieumiejętny ich demontaż. Stwierdziłem też nieprawidłowości w montażu osłon silnika.


    Odpowiedź warsztatu na komentarz:

    Szanowny Panie.
    Jest nam przykro, że niezadowoliliśmy Pana naszymi usługami.
    Niemiej jednak wyjaśnijmy krok po kroku co nastąpiło…
    Muszę przytoczyć jedną ważną rzecz o której Szanowny Pan nie wspomina.
    A jest ona istotna w tej sprawie i WIDOCZNA NA GŁÓWNEJ ŚCIANIE NASZEGO BIURA.
    … „Przyjęcie samochodu do warsztatu nie oznacza jego naprawy natychmiast, lecz jest on w dyspozycji warsztatu do czasu ukończenia jego naprawy” … taka informacja dotarła do pana na wstępie, gdyż każdy klient jest informowany o takich sprawach.
    Pewnym jest to, że chcieliśmy pomóc Panu w sprawie z jaką zwrócił się Pan do nas.
    Pozostawiając samochód nie wspominał Pan, że auto jest potrzebne już i zaraz wiec przyjęliśmy je do naprawy na normalnych zasadach.
    Podczas informowania Pana o przesunięciu terminu (rozmowa telefoniczna) nic pan również nie wspominał, że jest Panu potrzebne auto. Gdyby Pan potrzebował auta tak mocno jak pan argumentuje swoje niezadowolenie z czasu realizacji naszej usługi, to oddali byśmy auto i sprawa byłaby zakończona, a Pan zleciłby to do innego warsztatu.
    – Czyż nie?
    Faktem jest i będzie ,że nie odczytuję i nie odpisuję na SMS-y – zwyczajnie nie mamy na to czasu, odbieranie kilkudziesięciu połączeń dziennie jest wystarczającą formą kontaktu.
    Panowie mechanicy pracują na hali napraw, a Pan jedynie mógł dostać jakiekolwiek informacje od pracowników biura.
    Przykro nam ,że twierdzi Pan że został obrzucony wyzwiskami  !
    Co nie jest prawdą drogi Panie!!!
    Nie ładnie jest kłamać, a tak to Pan przedstawia ...Zapytałem jedynie Pana co ma wspólnego wymiana sworznia (patrz przednie koło samochodu) z wentylatorem kabiny( patrz wnętrze pojazdu???).
    Pan obraził się na to pytanie z zaczął podniesionym głosem protestować na co zareagował jeden z pracowników biura i poszedł do Pana samochodu i klepiąc kokpit spowodował uruchomienie dmuchawy kabiny.
    - Czy nie tak było ?!
    Pana auto jest z 1998 roku!!! I nie wiadomo co jeszcze spotka Pana w tym aucie.(Życzymy oby jak najmniej).
    Natomiast sprawa alufelg to już przesada!!! W Pana Renault Laguna I z 1998 roku nie były ściągane dwa koła lecz jedynie jedno, bo zlecił Pan wymianę jednego sworznia, który Pan sam nabył.
    Nie wiem czym kieruje się Pan pisząc o uszkodzeniach kół z auta , które ma 19 lat i jest bardzo skorodowane od spodu i nie tylko.
    Miał Pan w dziwny sposób zamontowaną osłonę silnika i mechanik po zakończeniu wymian spasował ją tak jak mógł najlepiej.
    Prawdą jest, że musieliśmy poprosić pana o powiększoną kwotę za dokonanie jednej rzeczy więcej a mianowicie dolania oleju do skrzyni biegów.
    Niestety w pana samochodzie nie było możliwe odkręcenie sworznia bez użycia siły.
    Wyciągnięcie półosi nastąpiło ponieważ z osłony półosi ześlizgnęła się opaska i trzeba było wszystko wstawić na swoje miejsce... powtórzę raz jeszcze! Pana auto jest z 1998 roku i prawie wszystko było skorodowane – takie rzeczy zdarzają się i nie ma co się obrażać !
    Osłona półosi nie była wymieniana jedynie opaska zaciskowa osłony.
    Po wyjęciu półosi mechanik stwierdził, że w skrzyni może być mało oleju przekładniowego i uzupełniliśmy zarazem brakującą ilość oleju przekładniowego w skrzyni biegów.
    Dodam ,że olej przekładniowy został zakupiony i musimy płacić za niego tak jak każdy klient.
    Pozdrawiamy Pana serdecznie i życzymy spokoju ducha.
    Zespół Auto-Mekanik

    Renault Laguna I Lift

  • P
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******

    Naprawa wykonana szybko gdy inne warsztaty drapały się tylko po głowach. Polecam


    Opel Aastra J 1.4 Turbo

  • R
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******
    Wizyta umówiona przez DobryMechanik.pl

    Szybko i profesjonalnie. Dobry kontakt z warsztatem.


    Kia CEE'D

  • d
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******

    pragne podziekowac mechanikom z warsztatu sam Czarny Dwor 12/3 za szybka reakcje w sprawie awari mojego auta w gdansku -po moim telefonie panowie zjawili sie na miejscu awari po kilku minutach scholowali nas do swojego warsztatu i otoczyli nas troskliwa opieka w aucie bylo z nami 2 letnie dziecko podeszli donas po ludzku aby jak najszybciej usunac awarie w aucie abysmy mogli wrocic w ten ulewny dzien do domu w Toruniu-bardzo za to dziekujemy doterlismy cali i zdrowi-jeszcze raz serdeczne -DZIEKIJE


    RENAULT ESPACE (GRANATOWY)

  • P
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******

    Profesjonalne podejście do klienta. Bardzo dobry kontakt (nawet po godzinach pracy warsztatu). Wszystko dokładnie wyjaśniono i przedstawiono koszty. Gdyby nie fakt, że byłem w Gdańsku tylko na wakacjach i wtedy potrzebowałem pomocy to zapewne korzystałbym z usług tego warsztatu. Polecam!


    Opel Vectra C

  • e
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******
    Wizyta umówiona przez DobryMechanik.pl

    Bardzo się cieszę, że istnieją takie warsztaty - po naprawie wystąpiła usterka związana z naprawą, warsztat był bardzo pomocny - kontakt z właścicielem i mechanikiem, mechanik nawet zaproponował pomoc, jeśli coś jeszcze się wydarzy następnego dnia (a było to święto, Boże Ciało). Na pewno wrócę. Koszt naprawy wysoki, ale musiał taki być :).


    Suzuki Grand Vitara 2005

  • K
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******
    Wizyta umówiona przez DobryMechanik.pl

    Szybka i fachowa ocena usterki. Dobry kontakt z warsztatem. Naprawa tylnego zawieszenia zrobiona szybko i w przystępnej cenie.


    Ford Mondeo mk3, sedan, 2000, benzyna, 2.0, 147km

  • K
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******
    Wizyta umówiona przez DobryMechanik.pl

    Warsztat zaskoczył mnie profesjonalnym podejściem oraz doradztwem w wielu tematach dotyczących mojego auta. Dodatkowo wyróżnia się konkurencyjnymi cenami w porównaniu do innych serwisów w Trójmieście.


    Mazda 6, 2007 rok, 2.0 benzyna 147 KM

  • K
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******

    Naprawa dotyczy naprawy silnika w BMW 740D.
    Auto było naprawiane w innym warsztacie i niestety ciągłe przesuwanie terminów i brak zdiagnozowania przyczyny zmusiły mnie do znalezienia innego warsztatu.
    Zleciłem przewiezienie auta do warsztatu AUTO-MEKANIK.
    Pan z biura poinformował mnie o tym,że naprawa po kimś zwłaszcza ,że silnik był rozebrany będzie trwała dłużej na co przystałem.
    I teraz ! już po 2 dniach dostaję telefon,że auto jest już do odbioru .
    Szok ,że po dwóch tygodniach nikt tylko panowie z Auto-Mekanik dotarli do sedna sprawy.
    Ciężko jest dziś znaleźć dobrego mechanika ale za ten warsztat zaręczam i polecam.


    BMW 740d

  • A
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******

    Neutralny

    Otrzymałam informację, że wymieniono" 'tuleje w rozruszniku i elektromagnez'. Poniesione koszty to: części - 280 zł, robocizna - 100 zł. Razem 380 zł. Części 'podobno' Boscha. Podobno, bo wszystkie informacje były przekazane ustnie, a na paragonie widnieje jedynie zapis "naprawa elektryki 380 zł" (ciekawe jak to się ma do późniejszej ewentualnej naprawy gwarancyjnej, 12m-cy). Starych części nie otrzymałam, ponieważ ich nie ma (?) , a na ścianie wisi kartka z zapisem, że serwis nie składuje starych części i po 3 dniach roboczych są usuwane. Mam nadzieję, że moje części jednak się znajdą (mimo iż Panowie idą właśnie na urlop), w końcu 3 dni robocze jeszcze nie minęły.
    Plus za 30-złotowy rabat i nadzieję, że diagnoza (po dłuższych zmaganiach) okaże się trafna..


    reanult megane 1.6, 2004r.

  • i
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******

    Auto miało nierówną pracę silnika. Dwa tygodnie próbowali swoich sil inni mechanicy w Gdańsku, bez rezultatu. Znalazłem w necie warsztat Auto Mekanik. Zadzwoniłem w środę ok. 16:00,odebrał Pan Jacek który po wysłuchaniu moich uwag odnośnie auta od razu polecił przywieść auto, ale umówiłem się następnego dnia o 9:00. No i nastąpiło miłe zaskoczenie kiedy ok. 18:00 otrzymałem telefon, że audi jest naprawione. Odebrałem następnego dnia rano, autko jak na razie chodzi idealnie, ceny bardzo przystępne. Bardzo miła i rzeczowa obsługa. Polecam


    Audi A6C6

  • F
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******

    Negatywny

    Serwis ... Pierwszy kontakt bardzo profesjonalny więc zapadła decyzja o tym, że powierzone zostanie temu warsztatowi auto. I była najgorsza decyzja jaką można było podjąć. Miał zostać zrobiony serwis olejowy wraz z filtrami oraz miała ostać wymieniona osłona zewnętrzna przegubu lewego. Niestety po 2h od pozostawienia auta został wykonany telefon do serwisu, gdzie poinformowano iż auto dopiero wjechało na warsztat. Po 2,5h wykonano telefon zwrotny iż nie uda się w jednym dniu wykonać całościowo usługi gdyż nie ma dostępnej osłony. Mimo wszystko zapadła decyzja że wymieniamy olej z filtrami. Po kolejnej godzinie dzwoni telefon z informacja iż filtry nie pasują i nie można zabrać auta gdyż olej został już spuszczony i trzeba pozostawić auto na weekend. Zakupiliśmy brakujące filtry w BMW i czym prędzej udaliśmy się do warsztatu. Na miejscu po wejściu na halę od razu zostało zauważone uszkodzenie na drzwiach kierowcy jakie powstało po powierzeniu auta warsztatowi. Warsztat całkowicie wyparł się odpowiedzialności. Sprawa została zgłoszona na policję gdyż auto dzień wcześniej przechodziło inspekcje do ubezpieczenia AC i nie nosiło żadnych uszkodzeń. Serdecznie nie polecam warsztatu napewno dla właścicieli nowych aut które nie noszą śladów użytkowania. Szkoda samochodu i nerwów. Dodatkowo usługa która została wykonana została wykonana źle, gdyż auto zostało zalane zbyt mała ilością oleju niezgodnie z wytycznymi producenta wg serwisu BMW BRAKUJE 1 litra oleju!!!!!


    Mini Cooper S F56 z 2015, pierwsza rejestracja kra

  • m
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******

    2 terminy 2 roboty.
    Wymiana rozwalonego łożyska na wale napędowym. Fachowo, na część dobrej jakości z wytłumaczeniem dlaczego tyle kosztuje, z poradami.
    I przede wszystkim BARDZO SZYBKO.
    Wymiana filtra paliwa po zatkaniu - przeczyszczenie układu - konkurencja nie była w stanie tego zrobić albo nie chciała zdiagnozowac, oddała auto zepsute po tygodniu trzymania - a tu proszę - od ręki.


    VW LT35 II

  • A
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******

    uczciwosc,to teraz rzadko,powiedzial pan co trzeba wymienic jakie to koszty,niezawiodlem sie


    audia6c5

  • s
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******

    Plusy:
    - uczciwie
    - solidnie
    - łatwość umówienia wizyty (nawet tego samego dnia)
    - szybko i sprawnie
    - bardzo atrakcyjna cena

    Dodam tyle, że dzięki tej usłudze nie kupiłem pierwszego samochodu, który miał ukryte poważne usterki - które sprzedający starał się zataić.


    ford focus

  • A
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******

    UCZCIWOSC RZETELONOSC TO JUZ RZADKOSC . DOBRY MECHANIK I W PORZADKU WARSZTAT


    AUDI A6C5

Pokaż więcej

Nasze porady (7)

Mercedes c220 (646)2004r 150km Dwutlenek węgla w płynie chłodniczym Rano na zimnym trochę kopci na biało Płyn nie ubywa lub ubywa minimalnie chłodniczka spalin ok Pęknięta głowica ? Jakieś pomysły ?
Skoda Fabia 2008
Dmuchawa kabiny działa tylko na 4biegu. Co jest przyczyną?
volkswagen Bora 2000
Witam. Kupiłam niedawno volkswagena Bore, niestety od samego początku ucieka mi płyn chłodniczy. Wymieniłam już zbiornik ale nic nie pomogło. Zauważyłam że na autostradzie ucieka mi bardzo szybko a jak jeżdżę po mieście to starczy na 2-3 tygodnie. Co może być skutkiem ubytku płynu chłodniczego?
Volvo s80 2.5 tdi 1998r.
Witam. Po pracy odpalilem z trudem auto za 5 razem, na wyswietlaczu wyskoczyly kontrolki od silnika, abs, kontrola trakcji cisnienie oleju i wykrzyknik. Pojawil sie rowniez napis bremsen sofort anhalten, zegary od temperatury cieczy, licznik i obrotomierz nic nie pokazywaly. Przyjechalem tak 25km do domu zgasilem auto po 4h chcialem jechac do sklepu i nie odpalil tzn. Rozrusznik zero reakcji tylko w komputerze pstryka po wlaczeniu zaplonu. Sprawdzilem rozrusznik na krotko przy wlaczonym zaplonie kreci ale auto nie zapala bezpieczniki ok. Zamienialem przekazniki i tez nic. Prosze o pomoc

Podobne warsztaty

  • Kierowcy Polecają.
    Astika.pl Serwis Samochodowy

    Warsztat Godny Zaufania

    Łódzka 3,  Ujeścisko-Łostowice,  Gdańsk

    ******   5.4  (30+ opinii)

    Czekamy na Twój kontakt W naszych serwisach podstawowym aspektem działalności jest długofalowa współpraca - nasi Klienci wiedzą, że mechanik naprawiając auto, szuka wszelkich usterek, nie skupia się tylko na danym zdaniu. Rzetelność i szybkość...

    Zarezerwuj wizytę
  • Kierowcy Polecają.
    RAF-CAR

    Warsztat Godny Zaufania

    Mostowa 14,  Śródmieście ,  Gdańsk

    ******   5.7  (30+ opinii)

    Warsztat samochodowy obsługujący samochody wszystkich marek. Specjalizujemy się w naprawach układu klimatyzacji czynnik R1234yf i R134a (sprawdzamy szczelność azotem i hydrogenem), konserwujemy i piaskujemy podwozia oraz wykonujemy pełny serwis...

    Zarezerwuj wizytę
  • Kierowcy Polecają.
    Partsclub SERWIS

    Warsztat Godny Zaufania

    Rzemieślnicza 7 ,  Kowale - Bąkowo,  Gdańsk

    ******   5.2  (30+ opinii)

    Jesteśmy wszechstronnym serwisem, który zajmuje się zarówno naprawami mechanicznymi jak i elektroniki. Dysponujemy również urządzeniami do kompleksowego serwisu klimatyzacji oraz do wykonywania usług wulkanizacyjnych. Zajmujemy się też naprawami...

    Zarezerwuj wizytę
  • Kierowcy Polecają.
    ArtCar Serwis Gdańsk

    Warsztat Godny Zaufania

    ul. Elbląska 54,  Śródmieście,  Gdańsk

    ******   5  (30+ opinii)

     Jesteśmy warsztatem, który zajmuje się kompleksową naprawą aut osobowych, dostawczych i motocykli. Nasi mechanicy posiadają dużą wiedzę i chętnie doradzą najlepsze rozwiązanie danego problemu. Każdego klienta traktujemy...

    Zarezerwuj wizytę
  • Kierowcy Polecają.
    Serwis Samochodów Japońskich NAC

    Warsztat Godny Zaufania

    ul. Schuberta 2A,  Suchanino,  Gdańsk

    ******   5.6  (30+ opinii)

     Serwis samochodów japońskich - działamy od 1992 roku.Trzydziestoletni okres funkcjonowania na wymagającym rynku Trójmiasta, to świadectwo wysokiego poziomu świadczonych przez NAC usług i dowód zaufania, jakim obdarzyli nas Klienci. W...

    Zarezerwuj wizytę
  • Kierowcy Polecają.
    AXE MOTOR SERWIS

    Warsztat Godny Zaufania

    Kartuska 259,  Jasień,  Gdańsk

    ******   5.6  (30+ opinii)

    Szanujemy czas naszych klientów. Większośc napraw wykonujemy tego samego dnia co przyjęcie auta, przy trudniejszych naprawach są to 24 godziny. Nie przetrzymujemy aut tygodniami. Zajmujemy się mechaniką samochodową ze szególnym uwzględnieniem...

    Zarezerwuj wizytę
  • Kierowcy Polecają.
    EU-BO Auto Naprawa

    Warsztat Godny Zaufania

    Lecha Kaczyńskiego 11,  Przymorze,  Gdańsk

    ******   5.5  (30+ opinii)

    Cenimy każdego klienta i jego czas. Bardzo odpowiedzialnie podchodzimy do wykonywanej pracy i gwarantujemy jej jakość.

    Zarezerwuj wizytę
  • Prowadzimy serwis gwarancyjny i pogwarancyjny, naprawy blacharsko-lakiernicze, kompleksową likwidację szkód komunikacyjnych samochodów osobowych marek Opel, Chevrolet, Cadillac, Corvette oraz Samochodów Dostawczych Opel. Serwis Haller istnieje...

    Zarezerwuj wizytę
  • Kierowcy Polecają.

    Jeśli szukasz warsztatu z wieloletnią tradycją i dużym doświadczeniem to dobrze trafiłeś. Auto-R świadczy profesjonalne usługi z zakresu mechaniki pojazdowej, elektryki, elektromechaniki, blacharstwa, lakiernictwa oraz klimatyzacji. Każdy...

    Zarezerwuj wizytę
  • ARAUTO

    RADUŃSKA 54A,  Orunia,  Gdańsk

    ******   5.1  (30+ opinii)

    Nasza praca wyróżnia nas spośród innych serwisów samochodowych ponieważ u nas na pierwszym miejscu jest jakość idąca w parze z precyzją wykonania. Samochody od dzieciństwa po dziś dzień są naszą pasją dzięki czemu możesz być pewny że o Twój...

    Zarezerwuj wizytę