Auto Serwis AllWork

Przemysłowa 3, 89-600 Chojnice

****** 5.7 (17 opinii)

Auto Serwis AllWork

O warsztacie

Przemysłowa 3, 89-600, Chojnice

Poniedziałek od 09:00 do 17:00
Wtorek od 09:00 do 17:00
Środa od 09:00 do 17:00
Czwartek od 09:00 do 17:00
Piątek od 09:00 do 17:00

Gotówka

* dzwoniąc pod wskazany numer warsztatu, Twój numer telefonu automatycznie zapisuje się w bazie danych portalu DobryMechanik.pl. Szczegółowe zasady przetwarzania Twojego numeru telefonu opisaliśmy w Polityce prywatności.

Auto Serwis AllWork oferuje usługi w zakresie:

 

 Mechanika pojazdowa -naprawy bieżące -wymiany części eksploatacyjnych -wymiany płynów

Elektromechanika -naprawa układów ABS, ESP -sprawdzanie i wymiana czujników, sond, selenoidów -usuwanie usterek instalacji

Diagnostyka komputerowa - 30 zł -odczyt i kasowanie błędów -kontrola wszystkich systemów pojazdu -kodowanie i aktywacja ( poduszki, przepustnica itp.) -obsługa elektrycznego hamulca postojowego EPB. Adaptacja po wymianie klocków lub tarcz. -gaszenie kontrolek "check" i inspekcyjnych -obsługa systemów ABS i ESP: sprawdzenie czujników, pompy bez konieczności demontażu. Posiadamy oprogramowanie i złącza serwisowe do większości pojazdów osobowych z Europy, Azji i USA

Odgrzybianie klimatyzacji ozonem - 30 zł - Odgrzybianie profesjonalnym generatorem ozonu o wydajności 10000 mg/h skutecznie niszczy zarodniki grzybów i pleśni w układzie klimatyzacji i wentylacji. Ozonowanie również dezynfekuje i usuwa zapachy z wnętrza auta.

Chojnice ul.Przemysłowa 3 ( wjazd od Zakładowej )  

Czynne Pn-Pt 9-17 Sb 10-14

Gwarantujemy konkurencyjne ceny i szybkie terminy realizacji. Wykonujemy usługi zgodnie z zaleceniami serwisowymi producentów.

 

Więcej

Opinie (17)

Dodaj opinię
5.7 ******
Ocena wystawiona na podstawie 17 opinii.

Ogólne

******

Czas naprawy

******

Ceny usług

******

Jakość usług

******
  • S
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******

    bardzo dobry fachowiec po naprawie autko po raz kolejny chodzi bez zastrzeżeń polecam wszystkim co ceną jakość naprawy


    FIAT PUNTO

  • J
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******

    Szczerze polecam. Już chyba na palcach obu rąk nie potrafię zliczyć udanych wizyt w tym warsztacie. Dlaczego tak dużo? Po pierwsze - moje auto nie zalicza się do tych bez awaryjnych, po drugie - mam bardzo pedantyczne podejście. Jak coś mi stuka czy puka muszę szybko rozwiązać problem. Szkoda że poważniejsze naprawy nie są dokonywane w tym warsztacie. Tak długo będę klientem Pana Tomka jak długo będę odbierał że jest to uczciwy, fachowy chłopak. Z tak dobrymi mechanikami w dzisiejszych czasach jest spory problem bo mało ich jest i już wiele razy się przejechałem aż trafiłem na Przemysłową. Polecam i pozdrawiam serdecznie.


    Renault Scenic II

  • R
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******

    Witam
    Byłem tu już! Krótko z pewnością tu wrócę, jestem zadowolony z dotychczasowej współpracy, jasno,uczciwie,solidnie


    MBenz

  • P
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******

    Neutralny

    Wymiana filtrów ,oleju oraz tarcz i klocków hamulcowych .Dzień przed naprawą mechanik miał możliwość zapoznania się z modelem pojazdu aby zamówić potrzebne części Uzgodniono cenę za usługę . W trakcie naprawy podniesiono cenę za usługę na wskutek zamówienia złych tarcz (mechanik miał dzień wcześniej auto ) oraz na wskutek problemów z demontażem tarcz(widział stan i powinien to zakładać przy wstępnej wycenie,zresztą demontaż tarcz jeśli nie posiada się odpowiedniego wyposażenia zawsze jest trudny) No i ostatnia uwaga- rachunek. Mechanik podpiera się cennikiem Inter Cars, są tam najwyższe ceny na części i oleje . Mam prawo przypuszczać że jest to dodatkowy zarobek do usługi .Dlaczego-ponieważ każdy z branży wie o rabatach Druga i ostatnia wizyta w ,,warsztacie"


    Odpowiedź warsztatu na komentarz:

    Przykro mi, że nie jest Pan zadowolony chciałbym dodać kilka słów wyjaśnienia do stawianych mi w opinii zarzutów.
    Części do pojazdu dobierane były na podstawie numeru VIN poprzez stronę Peugeot Service i zamówione zostały według numerów producenta. Przepraszam za zaistniałą sytuację, lecz nie wystąpiła z mojej winy.
    Problem z demontażem wystąpił podczas odkręcania śrub jarzma zacisku, niemożliwe jest sprawdzenie tego "wzrokowo" przed odkręceniem. Śruby typu imbus (wewnętrzne) uległy obrobieniu, co wraz z miejscem w którym się znajdowały spowodowały podniesienie kosztu wymiany o 57 zł netto. Łączny koszt wymiany tarcz z piastami oraz klocków hamulcowych wyniósł (wraz z ceną utrudnionego demontażu) 146 zł netto. Uszkodzone śruby otrzymał Pan wraz z resztą wymienionych części.
    Piszę Pan, że powinno uwzględnić się wszelkie możliwe utrudnienia i dodatkowe koszty podczas wyceny. W takim wypadku prze wycenie np. wymiany klocków z przodu musiałbym podawać cenę około 150 zł uwzględniając zerwanie gwintów, zapieczenie zacisku itp. U mnie Klient płaci za rzeczywiście wykonaną pracę, wycena dotyczy standardowych czynności uwzględnionych podczas danej naprawy.
    Trudno mi określić na jakiej podstawie zarzuca mi Pan brak odpowiedniego wyposażenia do wykonania usługi. Biorąc pod uwagę, że nie był Pan obecny ani przy wykonaniu naprawy a pojazd dostarczyła i odebrała Pańska córka. Wszelkie narzędzia wykorzystywane w warsztacie nabywane od dostawców specjalizujących się wyposażaniu warsztatów i są naprawdę wysokiej jakości (na życzenie faktury zakupu sprzętu do wglądu), narzędzia dynamometryczne posiadają certyfikaty kalibracji (na życzenie do wglądu). Podczas napraw korzystam z programu warsztatowego z opisem serwisowym pojazdu (momenty dokręcania, pomiary itp.) Naprawdę nie wiem co miałbym jeszcze wykorzystać podczas wymiany tarcz.
    Podpieram się cennikiem Inter Cars ponieważ jest to mój dostawca części. Zarzuca mi Pan, że rabat który uzyskuję jest moim dodatkowym zarobkiem, teraz kilka słów wyjaśnienia. Tarcze które zostały zamontowane w aucie są w cenie 310 zł szt. detal Inter Cars Pan zapłacił 280 zł szt. więc rabat uzyskał Pan również. W wypadku pozostałych części:
    -olej z filtrem: wymiana gratis (mój zarobek na rabacie 46 zł)
    -filtr powietrza: za wymianę zapłacił Pan 8 zł netto gdzie czas wymiany w tym aucie wg serwisówki to 0,7 godz. Rabat został zaliczony do kosztów wymiany, gdyby przyjechałby Pan z własnym filtrem wymiana wyniosłaby 35 zł.
    Podobna sytuacja z resztą części, ceny netto za wymiany które Pan zapłacił: filtr kabinowy 8 zł, filtr paliwa 20 zł( czas wymiany 0,9 godz.). Wszystkie podane tu ceny są zgodne z "Zestawieniem wykonanych czynności i części" nr 662 i paragonem który Pan otrzymał. Na życzenie do wglądu faktury na zakup wykorzystanych w naprawie części.
    Warsztat który prowadzę jest niewielki i skromny, lecz wszelkie naprawy staram się wykonywać zgodnie z zaleceniami producentów i zasadami sztuki, w wypadku gdy naprawa wymaga specjalnych narzędzi których nie posiadam nie podejmuję się jej wykonania.
    Jest mi niezmiernie przykro, że jest Pan niezadowolony z wykonanej usługi (zrozumiałem, że głównie z ceny bo do jakości nie zgłaszał Pan zastrzeżeń), lecz prowadzę legalny warsztat co wiąże się z pewnymi kosztami i nie mogę wykonywać usług ze stratą. Różnica cen części w pierwszej wycenie i tej z innymi tarczami to 60 zł, do poprzedniej nie zgłaszał Pan zastrzeżeń, że otrzymam jakiekolwiek rabaty. Zawsze Klient może zakupić części we własnym zakresie i "zaoszczędzić" na uzyskanych rabatach.
    Jeżeli głównym Pana zastrzeżeniem jest różnica pomiędzy pierwotną wyceną (1230 zł) a rzeczywistym kosztem naprawy (1360 zł) to proszę o wizytę w warsztacie a zwrócę Panu 130 zł różnicy.

    Pozdrawiam

    Peugeot 307

  • K
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******

    Mały skromny warsztat,ale wszystko poszło sprawnie,i w założonym czasie,po zameldowania się na umówiona godzinę czekał Pan Leżaczek, uprzejmy,grzeczny,sprawnie wszystko wykonał w ciągu założonych 2 godzin z poślizgiem 15 minut na -jedna uwaga! dlatego w ocenie jakości jedna gwiazdka mniej a mianowicie - powinien siedzenia w naprawiony pojeździe a przynajmniej to od kierowcy zabezpieczyć kawałkiem foli przed śniadaniem w ubraniach warsztatowych żeby nie zniszczyć i pobudzić staram,itp tego nie było, Ogólnie jest OK I WROCCE TAM PRZY NAJBLIZSZEJ OKAZJI pozdrawiam Pana Tomasza


    MB W 203

  • D
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******
    Wizyta umówiona przez DobryMechanik.pl

    Termin wyznaczony i wszystko super zrobione w ten sam dzień odbiór.


    Nissan primera p12 diesel

  • A
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******

    Szybko sprawnie a co najważniejsze tanie, a nie jak niektóre zaklady mechaniczne za wymiane 1 cewki potrafią skasować 300zl


    Ibiza

  • I
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******

    Wymiana klocków hamulcowych przebiegła szybko i profesjonalnie . Auto odebrane przez serwis i dostarczone punktualnie na miejsce . Polecam .


  • m
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******

    szybko, sprawnie i solidnie. Wszystko omówione on-line. Sms potwierdzający wizytę a krótko przed terminem przypomnienie. Mechanik czekał na mnie o umówionym czasie gotowy do pracy.


    vw polo

  • B
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******

    Przyłączam się do pozytywnej oceny pracy wykonywanej przez ten serwis.Pełny profesjonalizm.Polecam


    Peugeot 208

  • k
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******
    Wizyta umówiona przez DobryMechanik.pl

    Samochod spr. Diagnostycznie i jednak wykazalo bledy, po tej wizycie jade znowu ale tym razem na naprawy. Mechanik ok wszystko wytlumaczyl fachowo, bledy nie wykazywaly u poprzednich mechanikow ani nie znalezli usterki. Niestety jest to maly warsztat w postaci garazu.


    opel tigra

  • g
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******

    Trafna i bezpłatna diagnoza, części z możliwością doboru półki cenowej, w umówionym terminie zajmuje się wyłącznie tobą. Jestem już stałym klientem po pierwszej wizycie.Na wykonane usługi pełna dokumentacja!!! Drżyjcie papudraki...


    MERCEDES BENZ W 202 1998 2,2 D

  • K
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******

    Diagnostyka komputerowa przeprowadzona szybko i sprawnie wraz z usunięciem stwierdzonych usterek. Palące się kontrolki Check Engine, VSC - diagnoza: konieczność wymiany świec żarowych. Po wymianie wszystko sprawne.
    POLECAM!!


    TOYOTA AVENSIS 2005

  • P
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******

    Naprawa reflektora przedniego, wszystko sprawnie szybko i jak należy Polecam innym ten warsztat z czystym sumieniem


    Megane II phII

  • l
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******

    Super opsługa, szybkie załatwienie sprawy, polecam!


    Volkswagen Touran

  • t
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******

    Pełen profesjonalizm . Wystarczy jeden tel. i wiem ile kosztuje dana część ,czas oczekiwania na tą część i naprawę .Oto mi zawsze chodzilo ,kosztorys w 5 min. i fajne rabaty !!!!.W moim przypadku [czujnik ABS] ,wymiana oleju i fltrow. Na wiosne na pewno wymiana tarcz i klockow w tym warsztacie . Auto pod dobra opieka . Polecam P. Lemanczyka


    BMW E46 sedan

  • G
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******

    Szybko i tanio. Usunięcie usterki ABS wraz z kasowaniem błędów trwało 30 min. Szybka diagnoza i naprawa, problemem okazał sie wysunięty czujnik prędkości koła :)


    Laguna II

Podobne warsztaty