Item 1 of 0

Auto Serwis AllWork
Przemysłowa 3, Chojnice
O warsztacie
Opinie (17)
Marki
Warsztat nie udostępnia kalendarza online
Aktualnie warsztat nie udostępnia kalendarza i nie można się do niego umówić online. Poproś o udostępnienie wolnych terminów na stronie, aby móc zarezerwować wizytę.
O warsztacie
Auto Serwis AllWork oferuje usługi w zakresie:
Mechanika pojazdowa
-naprawy bieżące
-wymiany części eksploatacyjnych
-wymiany płynów
Elektromechanika
-naprawa układów ABS, ESP
-sprawdzanie i wymiana czujników, sond, selenoidów
-usuwanie usterek instalacji
Diagnostyka komputerowa - 30 zł
-odczyt i kasowanie błędów
-kontrola wszystkich systemów pojazdu
-kodowanie i aktywacja ( poduszki, przepustnica itp.)
-obsługa elektrycznego hamulca postojowego EPB. Adaptacja po wymianie klocków lub tarcz.
-gaszenie kontrolek "check" i inspekcyjnych
-obsługa systemów ABS i ESP: sprawdzenie czujników, pompy bez konieczności demontażu. Posiadamy oprogramowanie i złącza serwisowe do większości pojazdów osobowych z Europy, Azji i USA
Odgrzybianie klimatyzacji ozonem - 30 zł
- Odgrzybianie profesjonalnym generatorem ozonu o wydajności 10000 mg/h skutecznie niszczy zarodniki grzybów i pleśni w układzie klimatyzacji i wentylacji. Ozonowanie również dezynfekuje i usuwa zapachy z wnętrza auta.
Chojnice ul.Przemysłowa 3 ( wjazd od Zakładowej )
Czynne
Pn-Pt 9-17
Sb 10-14
Gwarantujemy konkurencyjne ceny i szybkie terminy realizacji. Wykonujemy usługi zgodnie z zaleceniami serwisowymi producentów.
Rozwiń
Numer telefonu
510 05... Pokaż numer telefonu
Adres serwisu
Przemysłowa 3,
89-600,
Chojnice
Zobacz na mapie Godziny otwarcia
Dziś otwarte do 17:00
Metody płatności
Gotówka
Polityka warsztatu
Warsztat oferuje możliwość napraw na częściach dostarczonych przez klienta
S
06.04.2020
Pojazd: FIAT PUNTO
bardzo dobry fachowiec po naprawie autko po raz kolejny chodzi bez zastrzeżeń polecam wszystkim co ceną jakość naprawy
J
12.01.2018
Pojazd: Renault Scenic II
Szczerze polecam. Już chyba na palcach obu rąk nie potrafię zliczyć udanych wizyt w tym warsztacie. Dlaczego tak dużo? Po pierwsze - moje au... Rozwiń
R
05.01.2018
Pojazd: MBenz
Witam Byłem tu już! Krótko z pewnością tu wrócę, jestem zadowolony z dotychczasowej współpracy, jasno,uczciwie,solidnie
P
29.11.2017
Pojazd: Peugeot 307
Wymiana filtrów ,oleju oraz tarcz i klocków hamulcowych .Dzień przed naprawą mechanik miał możliwość zapoznania się z modelem pojazdu aby za... Rozwiń
Odpowiedź warsztatu:
Przykro mi, że nie jest Pan zadowolony chciałbym dodać kilka słów wyjaśnienia do stawianych mi w opinii zarzutów. Części do pojazdu dobierane były na podstawie numeru VIN poprzez stronę Peugeot Service i zamówione zostały według numerów producenta. Przepraszam za zaistniałą sytuację, lecz nie wystąpiła z mojej winy. Problem z demontażem wystąpił podczas odkręcania śrub jarzma zacisku, niemożliwe jest sprawdzenie tego "wzrokowo" przed odkręceniem. Śruby typu imbus (wewnętrzne) uległy obrobieniu, co wraz z miejscem w którym się znajdowały spowodowały podniesienie kosztu wymiany o 57 zł netto. Łączny koszt wymiany tarcz z piastami oraz klocków hamulcowych wyniósł (wraz z ceną utrudnionego demontażu) 146 zł netto. Uszkodzone śruby otrzymał Pan wraz z resztą wymienionych części. Piszę Pan, że powinno uwzględnić się wszelkie możliwe utrudnienia i dodatkowe koszty podczas wyceny. W takim wypadku prze wycenie np. wymiany klocków z przodu musiałbym podawać cenę około 150 zł uwzględniając zerwanie gwintów, zapieczenie zacisku itp. U mnie Klient płaci za rzeczywiście wykonaną pracę, wycena dotyczy standardowych czynności uwzględnionych podczas danej naprawy. Trudno mi określić na jakiej podstawie zarzuca mi Pan brak odpowiedniego wyposażenia do wykonania usługi. Biorąc pod uwagę, że nie był Pan obecny ani przy wykonaniu naprawy a pojazd dostarczyła i odebrała Pańska córka. Wszelkie narzędzia wykorzystywane w warsztacie nabywane od dostawców specjalizujących się wyposażaniu warsztatów i są naprawdę wysokiej jakości (na życzenie faktury zakupu sprzętu do wglądu), narzędzia dynamometryczne posiadają certyfikaty kalibracji (na życzenie do wglądu). Podczas napraw korzystam z programu warsztatowego z opisem serwisowym pojazdu (momenty dokręcania, pomiary itp.) Naprawdę nie wiem co miałbym jeszcze wykorzystać podczas wymiany tarcz. Podpieram się cennikiem Inter Cars ponieważ jest to mój dostawca części. Zarzuca mi Pan, że rabat który uzyskuję jest moim dodatkowym zarobkiem, teraz kilka słów wyjaśnienia. Tarcze które zostały zamontowane w aucie są w cenie 310 zł szt. detal Inter Cars Pan zapłacił 280 zł szt. więc rabat uzyskał Pan również. W wypadku pozostałych części: -olej z filtrem: wymiana gratis (mój zarobek na rabacie 46 zł) -filtr powietrza: za wymianę zapłacił Pan 8 zł netto gdzie czas wymiany w tym aucie wg serwisówki to 0,7 godz. Rabat został zaliczony do kosztów wymiany, gdyby przyjechałby Pan z własnym filtrem wymiana wyniosłaby 35 zł. Podobna sytuacja z resztą części, ceny netto za wymiany które Pan zapłacił: filtr kabinowy 8 zł, filtr paliwa 20 zł( czas wymiany 0,9 godz.). Wszystkie podane tu ceny są zgodne z "Zestawieniem wykonanych czynności i części" nr 662 i paragonem który Pan otrzymał. Na życzenie do wglądu faktury na zakup wykorzystanych w naprawie części. Warsztat który prowadzę jest niewielki i skromny, lecz wszelkie naprawy staram się wykonywać zgodnie z zaleceniami producentów i zasadami sztuki, w wypadku gdy naprawa wymaga specjalnych narzędzi których nie posiadam nie podejmuję się jej wykonania. Jest mi niezmiernie przykro, że jest Pan niezadowolony z wykonanej usługi (zrozumiałem, że głównie z ceny bo do jakości nie zgłaszał Pan zastrzeżeń), lecz prowadzę legalny warsztat co wiąże się z pewnymi kosztami i nie mogę wykonywać usług ze stratą. Różnica cen części w pierwszej wycenie i tej z innymi tarczami to 60 zł, do poprzedniej nie zgłaszał Pan zastrzeżeń, że otrzymam jakiekolwiek rabaty. Zawsze Klient może zakupić części we własnym zakresie i "zaoszczędzić" na uzyskanych rabatach. Jeżeli głównym Pana zastrzeżeniem jest różnica pomiędzy pierwotną wyceną (1230 zł) a rzeczywistym kosztem naprawy (1360 zł) to proszę o wizytę w warsztacie a zwrócę Panu 130 zł różnicy. Pozdrawiam
K
31.07.2017
Pojazd: MB W 203
Mały skromny warsztat,ale wszystko poszło sprawnie,i w założonym czasie,po zameldowania się na umówiona godzinę czekał Pan Leżaczek, uprzejm... Rozwiń
To Twój warsztat?
Przejmij nad nim kontrolęBłędne dane warsztatu?
Zgłoś aktualizacjęMarki samochodów naprawiane przez warsztat
Usługi wykonywane przez warsztat
- autoszyby, wymiana szyb
- blacharstwo samochodowe
- elektromechanik
- elektronika samochodowa
- elektryk samochodowy
- lakiernik samochodowy
- mechanika pojazdowa
- inne (roboczogodzina)
- naprawa, wymiana kolumn McPhersona
- przegląd i obsługa okresowa
- sprawdzenie samochodu przed zakupem
- wymiana amortyzatora
- wymiana bębnów hamulcowych
- wymiana chłodnicy
- wymiana cylinderków hamulcowych
- wymiana filtra kabinowego
- wymiana filtra paliwa
- wymiana filtra powietrza
- wymiana klocków hamulcowych
- wymiana łożyska koła
- wymiana oleju silnikowego
- wymiana oleju skrzynia biegów manualna
- wymiana płynu chłodniczego
- wymiana płynu hamulcowego
- wymiana poduszki silnika
- wymiana przewodu hamulcowego
- wymiana sprężyny zawieszenia
- wymiana szczęk hamulcowych
- wymiana tarcz hamulcowych
- wymiana tulei wahacza
- naprawa układu kierowniczego
- serwis klimatyzacji samochodowej
- Sklep motoryzacyjny
- stacja szybkiej obsługi
- głowice samochodowe naprawa
- planowanie i regeneracja głowic
- naprawa układów wydechowych
- diagnostyka komputerowa