Pobierz darmową aplikację mobilną

POWRÓT

Inne polecane warsztaty

Auto Crew CAR-MAN S.C. - Gawron...
******
opinie: 17

Tałdykina 3
Fordon, Bydgoszcz

AUTO-SERWIS Michał Mazur
******
opinie: 35

Wyzwolenia 122D
Fordon, Bydgoszcz

Top-Car
******
opinie: 6

Gen. Bora Komorowskiego 54
Fordon, Bydgoszcz

POKAŻ NUMER TELEFONU
Wspomnij, że warsztat znalazłeś(aś) w DobryMechanik.pl

Wszystkie Pozytywne (52) Neutralne (0) Negatywne (13)

  • AUTOR: DATA: 2017-09-29 12:10
    Jeszcze nikt nie ocenił tego komentarza. +-

    ogólnie
    ******

    czas naprawy
    ******

    ceny usług
    ******

    jakość usług
    ******


    Pozytywny

    To i ja mogę polecić wam ten serwis samochodów. Profesjonalna firma, miła obsługa i sprawne naprawy. Uważam, że jak najbardziej warto u nich serwisować swoje auto.


  • AUTOR: DATA: 2017-08-03 12:52
    Jeszcze nikt nie ocenił tego komentarza. +-

    ogólnie
    ******

    czas naprawy
    ******

    ceny usług
    ******

    jakość usług
    ******


    Pozytywny

    Ja jestem naprawdę zadowolony z obsługi w tym warsztacie. Można liczyć na na profesjonalną naprawdę samochodu, w określonym terminie. Wszystko załatwione bez najmniejszych problemów. Zobaczcie sami, jeśli też szukacie dobrego warsztatu samochodowego.


  • AUTOR: DATA: 2017-05-31 15:17
    0.00% (0/1) osób uznało opinię za przydatną +-

    ogólnie
    ******

    czas naprawy
    ******

    ceny usług
    ******

    jakość usług
    ******


    Pozytywny

    Bardzo dobra i solidna firma, więc jak najbardziej polecam korzystanie z ich usług. Ja naprawiam i serwisuję u nich swoje samochody i jestem bardzo zadowolony z ich obsługi oraz wykonywanych napraw.


  • AUTOR: DATA: 2017-04-26 09:34
    0.00% (0/1) osób uznało opinię za przydatną +-

    ogólnie
    ******

    czas naprawy
    ******

    ceny usług
    ******

    jakość usług
    ******


    Pozytywny

    Jak dla mnie to jest to naprawdę rewelacyjny warsztat samochodowy. Oferują profesjonalne usługi w dobrych cenach i potrafią rozmawiać z klientem. Wykonują wszelkiego rodzaju naprawy, zarówno mechaniczne jak i blacharskie.


  • AUTOR: DATA: 2016-11-14 09:38
    0.00% (0/1) osób uznało opinię za przydatną +-

    ogólnie
    ******

    czas naprawy
    ******

    ceny usług
    ******

    jakość usług
    ******


    Pozytywny

    Witam wszystkich miłośników marki Mitsubishi...
    Jestem świeżo po naprawie blacharskiej pojazdu Mitsubishi Outlander w serwisie Reiski
    od samego początku od telefonu zajęto się moją szkodą bardzo profesjonalnie. Przyjechałem na oględziny doradca zrobił oględziny wraz z kierownikiem po kilku dniach przyjechałem na naprawę. termin uzgodniony naprawy trzymany, miałem możliwość przetestowania Mitsu ASX całkiem fajny samochód swoją drogą...
    GORĄCO POLECAM


    Marka/model samochodu:
    Mitsubischi Outlander

  • AUTOR: DATA: 2016-10-29 10:49
    66.67% (2/3) osób uznało opinię za przydatną +-

    ogólnie
    ******

    czas naprawy
    ******

    ceny usług
    ******

    jakość usług
    ******


    Negatywny

    Kupiłem samochód Seat Leon 2 w tym salonie - używane. po 10 dniach od zakupu zepsuł się zamek tylnej klapy bagażnika. Pierwszy telefon i odsyłanie od doradcy w serwisie do sprzedawcy poprzez magazyn. W końcu jak ustalono, że auto ma trafić na serwis. Podjechałem do serwisu tylko po to aby dowiedzieć się że moja diagnoza o popsutym zamku jest prawidłowa (oczywiście po przyjeździe zanim ktoś się mną zajął minęło 45 min.). Później odesłali mnie do magazynu aby zamówić część (przecież to wszystko można było zrobić przez telefon - ale nie bo oni chcą zobaczyć samochód dodam jeszcze, że samochód był serwisowany w tym salonie przez poprzedniego właściciela więc wszystko powinni mieć w dokumentacji). Oczywiście powiedzieli, że część będzie za 2 tygodnie alem mogę spróbować po tygodniu zadzwonić (tu akurat mały plus bo po 7 dniach część była już na miejscu do odbioru, minus bo przez internet można zamówić łącznie z dostarczeniem w ciągu 2 dni). Po przyjeździe do magazynu znów czekanie 35 min zanim ktoś się zainteresuje klientem.
    Moje odczucie jest takie:
    -Salon robi dobre wrażenie ale tylko na pierwszy rzut. Jad zapłacisz to później mają cię głęboko gdzieś.
    - Klientem nikt się nie interesuje (chodzi o serwis i magazyn czas oczekiwania to przeszło 35min minimalnie)
    -cena za części przekracza 20% ceny rynkowej danej części
    I na koniec - myślałem, że jak kupie autko z salonu a pierwszy właściciel serwisował je w tym serwisie to będę kontynuował tę tradycję (w końcu to ASO). Ale z tego co zobaczyłem stwierdziłem, że zamek wymienię sobie we własnym zakresie a autko będę serwisował tam gdzie nie będą mnie zlewać.
    P.S. ceny naprawy nie znam z tego powodu, iż postanowiłem to zrobić we własnym zakresie.


    Marka/model samochodu:
    Seat Leon II

  • AUTOR: DATA: 2016-09-08 09:25
    0.00% (0/1) osób uznało opinię za przydatną +-

    ogólnie
    ******

    czas naprawy
    ******

    ceny usług
    ******

    jakość usług
    ******


    Pozytywny

    Warsztat świetny, profesjonalne usługi i atrakcyjne ceny. Mają bogaty zakres usług, więc naprawicie tutaj każdą usterkę samochodu. Uważam, że faktycznie warto wybrać ten warsztat, jeśli chodzi o naprawy samochodu.


    Marka/model samochodu:
    Fiat Panda

  • AUTOR: DATA: 2016-07-11 12:53
    25.00% (1/4) osób uznało opinię za przydatną +-

    ogólnie
    ******

    czas naprawy
    ******

    ceny usług
    ******

    jakość usług
    ******


    Negatywny

    Kupiłem samochód w salonie Reiski i tylko dlatego zdarzyło mi się niestety korzystać kilkukrotnie z usług serwisu Reiski Auto. Miałem 2 naprawy blacharskie po niefortunnych zdarzeniach drogowych na szczęście byłem ubezpieczony i za każdym razem oddawałem auto do ww. serwisu do naprawy. Długość naprawy za każdym razem była niewyobrażalnie długa (za drugim razem czekałem miesiąc - najpierw twierdzili, że ubezpieczyciel jeszcze nie zaakceptował kosztorysu a po moim telefonie do ubezpieczyciela z pretensjami za opieszałość Ci stwierdzili, że kosztorys sto lat temu zaakceptowany. Potem kierujący sprawą w serwisie ciągle "już sprowadzał części które już jutro miał przywieźć kurier" czyli ogólnie granie na zwlokę i robienie w balona, a auto zastępcze z ubezpieczania przysługiwało mi tylko na 7dni, a po moich interwencjach w sprawie długości naprawy zaproponowali mi auto zastępcze ODPŁATNIE - tak dba o klientów REISKI). W dodatku po ich naprawach dopatrzyłem się niedoróbek - w mało widocznych miejscach zamiast lakierowania elementu pojawiły się zaprawki ( np. rant drzwi od strony zawiasów, oraz rant maski domyślam się, że powstały w czasie naprawy po zdemontowaniu tych elementów bo nawet ciężko w takich miejscach jakoś uszkodzić lakier). Niestety takich drobnych rzeczy moje oko nie zauważyło przy odbiorze, wiec zostałem z chałupniczo pomalowanym samochodem. Koszt naprawy nie specjalnie mnie obchodził bo płacił ubezpieczyciel, ale po fakturze stwierdzam, że kwota była astronomiczna i wyssana z palca, opiewała na 3/4 wartości samochodu. Generalnie nie polecam usług serwisu Reiski Auto - ja już do nich nie wrócę już wole serwisować samochód w Toruniu tam też jest ASO Mitsubishi.


    Marka/model samochodu:
    Mitsubishi Lancer

    Odpowiedź warsztatu na komentarz:

    Szanowny Panie,
    1. po pierwsze trudno uwierzyć, że przyczyną pana zdarzeń drogowych jest fakt zakupu pojazdu w firmie Reiski Auto, co sugeruje Pan w pierwszym zdaniu.
    2. Po drugie po przeanalizowaniu historii napraw pojazdów Mitsubishi Lancer w naszej firmie w ostatnim 1/2 roku nie odnotowaliśmy naprawy powypadkowej opiewającej na kwotę 3/4 wartości pojazdu.
    3. Po trzecie umowy zawarte przez naszą firmę z TU gwarantują nam szybką weryfikację kosztorysu naprawy, która w ekstremalnych przypadkach może wynieść 7 dni.
    4. Po czwarte z racji Autoryzacji MMC Car Poland wszystkie części Mitsubishi zamawiane dla naszych Klientów dostarczane są przez Centralę MMC bezpośrednio do nas, zatem informacja o kurierze nie ma zastosowania.
    5. Po piąte firma REISKI Auto nie posiada odpłatnej oferty pojazdów zastępczych dla Klientów, pozostawiających pojazdy w naprawach blacharsko-lakierniczych. Stąd taka oferta nie mogła paść. Dodatkowo posiadamy flotę 35 nowych aut zastępczych w celu zapewnienia mobilności naszym Klientom.
    6. Po szóste w temacie "chałupniczo pomalowane auto" to chciałbym poinformować, że firma REISKI Auto posiada wysoce wykwalifikowany personel blacharsko-lakierniczy, w szczególności z uwagi na 6 autoryzacji różnych producentów samochodów, w tym Mistrza i vice-mistrza Polski w lakierowaniu pojazdów. Dodatkowo chciałbym wskazać, że od kilku lat nie odnotowaliśmy uzasadnionej reklamacji lakierniczej. Wręcz przeciwnie, z wyników badań wykonywanych przez niezależne podmioty, 99% Klientów wyraża swoje całkowite zadowolenie z naprawy powypadkowych. Stąd powyższe zarzuty wydają się wysoce mało prawdopodobne.
    7. Po siódme w kwestii "wyssane z palca" informuję, że wszelkie naprawy wykonywane przez firmę Reiski Auto wykonywane są w technologii producentów, na podstawie zatwierdzonych kosztorysów przez TU w zakresie technologii i kosztów naprawy, które wykonywane są w specjalistycznych oprogramowaniach rangi ogólnoświatowej typu Audanet czy Eurotax.
    Dodatkowo informuję, że w przypadku naprawy w kwocie 3/4 wartości pojazdu przy szkodzie z AC (co wynika z powyższego opisu) naprawa kwalifikowała by do naprawy całkowitej, w konsekwencji nie doszło by do naprawy pojazdu.

    Podsumowując, powyższy wpis budzi, jak widać wiele wątpliwości, co do jego prawdziwości. Natomiast, jeżeli powyższa szkoda miała miejsce, to zapraszam serdecznie właściciela Pojazdu do mojego biura na ul. Fordońskiej 353 w Bydgoszczy w celu wyjaśnienia sprawy.

    Rafał Pustelnik - Kierownik działu Blacharsko-Lakierniczego

  • AUTOR: DATA: 2016-04-27 13:36
    33.33% (2/6) osób uznało opinię za przydatną +-

    ogólnie
    ******

    czas naprawy
    ******

    ceny usług
    ******

    jakość usług
    ******


    Negatywny

    Reklamują swoje usługi za pomocą grouponu, a po wykupieniu każą dopłacić 80 zł za odkręcenie 2 śrub, bo niby zapieczone. Każdy serwis musi się z tym liczyć że bywają trudności w odkręcaniu długo nie ruszanej śruby, ale żeby ekstra za to kasować. Są środki i sposoby i nie wymaga to przecież niewiadomego zachodu....Nie polecam, ewidentnie kroją Klienta


    Marka/model samochodu:
    Skoda Fabia

  • AUTOR: DATA: 2016-04-10 15:13
    100.00% (2/2) osób uznało opinię za przydatną +-

    ogólnie
    ******

    czas naprawy
    ******

    ceny usług
    ******

    jakość usług
    ******


    Pozytywny

    Witam,
    Serwis Blacharski bardzo profesjonalny zaproponowano bezpłatnie mi pojazd zastępczy w postaci nowego Seata Leona FR naprawa trwała bez opóźnienia Dorada Pan Jerzy choć bardzo młody to bardzo dobrze się Mną ( naprawą pojazdu ) opiekował ...
    zdzwonił dwa dni przed odbiorem potwierdzając termin odbioru.
    Pojazd naprawiony bardzo dobrze ...
    POLECAM


    Marka/model samochodu:
    Seat Leon

  • AUTOR: DATA: 2016-03-08 16:34
    100.00% (2/2) osób uznało opinię za przydatną +-

    ogólnie
    ******

    czas naprawy
    ******

    ceny usług
    ******

    jakość usług
    ******


    Pozytywny

    Z firmą nie miałem żadnych problemów. Szybko załatwili usterki w moim samochodzie po kolizji. O wszelkich kosztach naprawy byłem od razu poinformowany, a ewentualne dodatkowe koszty były uzgadniane telefonicznie. Nie mam zastrzeżeń co do poziomu obsługi, jak i profesjonalizmie tego warsztatu, więc polecam również wam zajrzeć do tego warsztatu.


    Marka/model samochodu:
    Fiat Brava

  • AUTOR: DATA: 2016-02-12 20:54
    33.33% (1/3) osób uznało opinię za przydatną +-

    ogólnie
    ******

    czas naprawy
    ******

    ceny usług
    ******

    jakość usług
    ******


    Negatywny

    Po kolizji oddałam samochód do serwisu. Wymiana dwóch par drzwi po stronie kierowcy trwała dwa tygodnie. W dzień odbioru zadzwoniłam do biura aby upewnić się, że auto jest gotowe.Nie było.Odbiór przesunięto na poniedziałek.Na te dwa tygodnie dostałam auto zastępcze, które tuż po ich kontroli nie miało kropli płynu w spryskiwaczu a po okresie postoju w garażu nie ruszyło nawet z miejsca, bo zapiekły mu się hamulce. Serwis zasugerował skorzystanie z ubezpieczenia. Niestety polisa była nieaktualna.
    Mój samochód po odbiorze ma słabo domykające się drzwi, w spryskiwaczu jakąś mieszankę płynu niebieskiego z czymś/ chyba glikol/ co maże szyby i jest nie do usunięcia.
    I co najbardziej niepokojące - nie palą się aż trzy z tylnych świateł. Amatorszczyzna.Nie zostawię tak tej sprawy.Naprawa bezgotowkowa, trudno mi ocenić koszty naprawy.


    Marka/model samochodu:
    Fiat sedici

    Odpowiedź warsztatu na komentarz:

    W związku z bezskutecznymi próbami kontaktu z Panią Magdą pozwolę sobie na odpowiedz na forum, skrót z przebiegu naprawy powypadkowej;
    Zlecenie naprawy 18.01.2016r
    Planowany termin wydania 29.01.2016
    Kontakt w celu zmiany terminu wydania 27.01.2016 i 29.01.2016
    Wydanie po naprawie 02.02.2016r

    Samochód Zastępczy;
    Z rozmowy z Klientem wynika, że auto stało 15 dni bez ruchu na hamulcu ręcznym. Z opisu Klienta wynika, że doszło do zespolenia się szczęk z bębnami hamulcowymi. Niestety w takich sytuacjach czasami dochodzi do zablokowania się kół. Producent zaleca używanie hamulca ręcznego jako awaryjnego. Zatem wynikły problem został spowodowany sposobem użytkowania a nie niesprawnym pojazdem.

    Nieaktualna polisa;
    Auto posiadało aktualne Ubezpieczenie. Jednak w związku z kończącym się jednym i rozpoczynającym się drugim okresem ubezpieczeniowym w dokumentach znajdowały się dwa potwierdzenia zawarcia ubezpieczenia. Nasz pracownik w imieniu Klienta podając właściwy nr polisy bezproblemowo wezwał Assistance, Klient odmówił przyjęcia z tej pomocy.

    Słabo domykające się drzwi .. nie palą się aż trzy z tylnych świateł;
    Każdy samochód po naprawie przechodzi przez Kontrolę Jakości wykonywaną przez Mistrza Serwisu - w tym przypadku przeszedł przez kontrolę bez uwag.
    A podczas wydania auta Klient wraz z Doradcą obchodzą samochód dookoła, ponadto Przepalone Żarówki czy błędy elektryczne były widoczne w postaci kontrolek na tablicy rozdzielczej. Klient odebrał auto bez uwag.
    Zatem auto zostało wydane sprawne.
    Jeżeli pojawiły się uwagi po odbiorze to należało zgłosić u nas reklamację - do dziś żadnej reklamacji nie odnotowaliśmy.

    w spryskiwaczu .. /chyba glikol/
    W opisu wynika, że do układu spryskiwaczy dostał się płyn chłodzący. W naszej firmie do tego płynu nie ma dostępu żaden pracownik bez zlecenia. W tym przypadku nie było takiego zlecenia, nie było nawet uzasadnienia do życia tego płynu ze względu na zakres naprawy. Ponadto jeżeli Doradca chciałby uzupełnić Klientowi płyn do spryskiwaczy, to nie mógł by pomylić go żadnym innym, gdyż w naszej firmie dostępny jest tylko płyn do spryskiwaczy z logo Mutli-Salon.
    Zatem opisywana sytuacja nie ma nic wspólnego z naszą firmą.

    Chciałbym zaznaczyć, że nasza firma nie mogła by sobie pozwolić na wyżej opisane błędy, wręcz przeciwnie wiele firm CFM ze względu na jakość świadczonych przez nas usług blacharsko-lakierniczych zabiega o współpracę z nami.

    Pani Magdo jeżeli uważa Pani, że wykonaliśmy naprawę niezgodnie ze sztuką - to zapraszam do naszego biura.

    Kierownik Serwisu Blacharsko - Lakierniczego

  • AUTOR: DATA: 2016-02-11 15:17
    100.00% (1/1) osób uznało opinię za przydatną +-

    ogólnie
    ******

    czas naprawy
    ******

    ceny usług
    ******

    jakość usług
    ******


    Pozytywny

    Oczywiście że polecam. Ten warsztat świetnie rozwiązuje moje problemy z samochodem, starają się sprawnie naprawić samochód i nie trzymać go dłużej niż jest to potrzebne. Podczas odebrania samochodu zaskoczył mnie miło rabat jaki został mi udzielony.


    Marka/model samochodu:
    Fiat

  • AUTOR: DATA: 2016-01-12 20:48
    66.67% (2/3) osób uznało opinię za przydatną +-

    ogólnie
    ******

    czas naprawy
    ******

    ceny usług
    ******

    jakość usług
    ******


    Pozytywny

    Bardzo dobry serwis, polecam serdecznie.
    Przegląd auta wykonany sprawnie bez większych problemów, doradca serwisu bardzo sympatyczny i pomocny - tylko do Pana Rafała będę przyjeżdżać. Odpowiednia osoba na odpowiednim stanowisku !!


    Marka/model samochodu:
    SEAT ALTEA XL

  • AUTOR: DATA: 2015-12-05 16:03
    33.33% (2/6) osób uznało opinię za przydatną +-

    ogólnie
    ******

    czas naprawy
    ******

    ceny usług
    ******

    jakość usług
    ******


    Negatywny

    Jestem zdumiony ilości pozytywnych opinii. Może miałem pecha ale:
    Oceny dotyczącej technicznej stony usługi nie wystawiam bo samochód jeszcze nie odebrany. Natomiast obsługa klienta poniżej wszelkich standardów:

    - Samochód był umówiony początkowo na godzinę 10 rano z odbiorem o 14:00.
    - Krótko po 14 zadzwoniłem, czym wywołałem konsternację. W tle słyszałem rozmowy z których wynikało, że nikt nic nie wie. Po dłuższym czasie pani telefonistka poinformowała, że "doradca klienta" jest zajęty i oddzwoni w ciągu kilkunastu minut.
    Nie odzwonił przez 2 godziny. Po przeszło 2 godzinach, zadzwoniłem znowu i po kolejnej wymianie zdań w tle, zostałem poinformowany, że mogę odebrać samochód o 18:00.
    Będąc już w taksówce, otrzymałem kolejny telefon, że samochod nie będzie gotowy na czas. Żeby było śmieszniej, historia dotyczy trywialnego serwisu: wymiany oleju i klocków hamulcowych.
    Ze względu na to, że usługa nie jest opłacana przeze mnie, nie mogę wystawić opinii o wysokości ceny.


    Marka/model samochodu:
    Opel Astra

    Odpowiedź warsztatu na komentarz:

    Szanowny Panie Janie zlecił Pan naszemu warsztatowi:
    Słyszalny pisk podczas hamowania
    Zapaliła się kontrolka CODE 16
    Uzupełnienie oświetlenia
    W wyniku Kontroli zgłoszonych usterek Wykonano Wymianę Klocków i Tarcz oraz oświetlenia. Nie zlecano wymiany oleju żadnego typu.
    W kwestii opóźnień to wynikają one wyłącznie z konieczności uzyskania Zgód na każdym etapie ze strony Płatnika tj. Firmy kategorii CFM.
    W zakresie niekompetencji Doradcy, to nie możemy potwierdzić przebiegu zdarzenia, jednak możemy zapewnić, że jeżeli podobna sytuacja miała miejsce, to się nie powtórzy w przyszłości. Doradcy obsługującemu przedmiotowe zlecenie został rozwiązany stosunek pracy. A systemy kontroli i nadzoru obecnie gwarantują prawidłowy przebieg naprawy.
    Jeżeli jednak jest Pan zainteresowany dalszym wyjaśnianiem sprawy zachęcam do zgłoszenia Reklamacji w CFM - temat zostanie wyjaśniony na drodze formalnej.

    Kierownik Serwisu

  • AUTOR: DATA: 2015-12-05 10:23
    50.00% (1/2) osób uznało opinię za przydatną +-

    ogólnie
    ******

    czas naprawy
    ******

    ceny usług
    ******

    jakość usług
    ******


    ZAUFANA OPINIA

    Pozytywny

    Wszystko w porządku, miła obsługa, jedno ale - bardzo długi czas oczekiwania na usługę,wymiana żarówki trwała ponad godzinę.


    Marka/model samochodu:
    Skoda Octavia Tour

  • AUTOR: DATA: 2015-08-29 18:49
    100.00% (2/2) osób uznało opinię za przydatną +-

    ogólnie
    ******

    czas naprawy
    ******

    ceny usług
    ******

    jakość usług
    ******


    Pozytywny

    Witam,
    byłam umówiona na wymianę klocków, po oddaniu na warsztat Doradca poinformował mnie, że należy również wymienić tarcze. Jak się okazało po jeździe próbnej przez serwis hamulce nadal słabo działają. Ogromny plus dla Doradcy Seata za zaangażowanie i próbę szybkiego usunięcia problemu abym mogła dalej bezpiecznie użytkować swoje auto. Serdecznie polecam serwis- uśmiech na twarzy pracowników oraz miła atmosfera w serwisie i fachowe podejście do sprawy. Na pewno pojawię się na kolejnym przeglądzie!!!! :)


    Marka/model samochodu:
    Seat Ibiza

  • AUTOR: DATA: 2015-08-26 17:44
    100.00% (1/1) osób uznało opinię za przydatną +-

    ogólnie
    ******

    czas naprawy
    ******

    ceny usług
    ******

    jakość usług
    ******


    Pozytywny

    Polecam ten warsztat. Obsługa na najwyższym poziomie. Byłem tam na przeglądzie, mechanik sprawdził dosłownie wszystko w moim aucie nawet czy gaśnica ma homologację (nie miała). W przypadku rozszerzenia naprawy wszystko uzgadniają telefonicznie, w moim przypadku byly to akurat klocki hamulcowe. Cały zakres czynności dostałem na wydruku co było sprawdzane lub wymienione. Jeszcze raz polecam!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


    Marka/model samochodu:
    fiat ducato

  • AUTOR: DATA: 2015-08-26 14:03
    100.00% (1/1) osób uznało opinię za przydatną +-

    ogólnie
    ******

    czas naprawy
    ******

    ceny usług
    ******

    jakość usług
    ******


    Pozytywny

    Jeżdżę do serwisu od kilku lat. Za każdym razem jestem bardzo zadowolona. Nigdy nie zostałam źle potraktowana. Bardzo profesjonalna i sympatyczna obsługa, która pomaga w każdym nawet najdrobniejszym przypadku. Bardzo dobre ceny. Polecam z czystym sumieniem.


    Marka/model samochodu:
    Seat Altea

  • AUTOR: DATA: 2015-08-24 21:23
    100.00% (1/1) osób uznało opinię za przydatną +-

    ogólnie
    ******

    czas naprawy
    ******

    ceny usług
    ******

    jakość usług
    ******


    Pozytywny

    Pozytywnie oceniam warsztat, został mi on polecony przez znajomego . Zawsze służą pomocą i fachową radą, ostatnio moje auto miało robiony przegląd i byłem mile zaskoczony dobrą ceną. Profesjonaliści dbający o każdego klienta. Zawsze wszystko zrobione dokładnie i fachowo.


    Marka/model samochodu:
    grande punto

  • AUTOR: DATA: 2015-08-15 22:19
    62.50% (5/8) osób uznało opinię za przydatną +-

    ogólnie
    ******

    czas naprawy
    ******

    ceny usług
    ******

    jakość usług
    ******


    Negatywny

    Kiedyś dobry serwis teraz już nie .Pomimo zgłoszenia wymiany paska osprzętu silnika pominięto wymianę .Sprawdzenie problemu z kontrolkami licznika który czasem wariował skończyło się tym ,że teraz wcale nie działa.Za to dołożyli jakiś płyn do spryskiwacza o który nie prosiłem bo było wystarczająco,plus dolewka płynu chłodzącego ponad stan ,a był dobry poziom, tylko po co? A i jeszcze wspomnieć trzeba o zagubionych emblematach na karoserii....wszystko trwało 5 godzin .Pozostawiam to bez komentarza ...


    Marka/model samochodu:
    Seat Altea XL Stylance 1.8TSI

    Odpowiedź warsztatu na komentarz:

    Zapraszamy Pana na ponowną wizytę w celu wyjaśnienia nieporozumienia. Kierownik działu Serwisu.

  • AUTOR: DATA: 2015-07-08 12:38
    100.00% (2/2) osób uznało opinię za przydatną +-

    ogólnie
    ******

    czas naprawy
    ******

    ceny usług
    ******

    jakość usług
    ******


    Pozytywny

    Jestem po raz kolejny bardzo zadowolony z tego serwisu. Miałem problem z niesprawną klimatyzacją. W innym warsztacie próbowali mi wmówić, że chłodnica klimatyzacji jest do wymiany, (mimo iż niedawno była wymieniana) a tutaj zdiagnozowano jedynie drobny problem z oringiem, który puścił i przyczynił się do nieszczelności w układzie. Po wymianie i nabiciu klima chodzi i chłodzi jak nowa. Pochwalić mogę również w pełni profesjonalne podejście do klienta, doradca pokazał mi dokładnie w czym tkwi problem, po naprawie auto zostało oddane umyte. Nigdy nie miałem żadnych problemów z tym serwisem - polecam!!


    Marka/model samochodu:
    Skoda Octavia

  • AUTOR: DATA: 2015-05-10 20:12
    56.25% (9/16) osób uznało opinię za przydatną +-

    ogólnie
    ******

    czas naprawy
    ******

    ceny usług
    ******

    jakość usług
    ******


    Negatywny

    Zakupiłem na gruponie ustawienie zbieżności oraz kompleksowe sprawdzenie auta. Jak się okazało nie ustawią mi zbieżności ponieważ niby jest coś uszkodzone w wahaczach. Jak się potem okazało po wizycie w innym serwisie wszystko było ok i bez problemu ustawiono zbieżność zarówno przód i tył. Dodatkowo moje auto nie było sprawdzone z oferty kompleksowe sprawdzenie auta. Cała zabawa trwała zaledwie 15 minut w których mechanik poruszał się w 3 samochodach. Na poczekalni siedziałem ponad godzinę i widziałem co się dzieje na kamerach razem z innymi oczekującymi którzy chcieli sprawdzić auto przed zakupem. Moim zdanie to tylko wyłudzenie pieniędzy poprzez grupon. Nie polecam!! Ostrzegam przed komentarzem zwrotnym winny zawsze ma coś na swoje wytłumaczenie. .


    Odpowiedź warsztatu na komentarz:

    Szanowny Panie jest nam niezmiernie przykro, że musiał Pan doświadczyć długiego okresu oczekiwania w Recepcji Serwisu - pracujemy nad tym, aby wyeliminować tego typu zjawiska w przyszłości. Nawiązując do samej usługi to muszę Pana poinformować, że w zakresie Badania Geometrii kół świadczymy usługi najwyższej jakości w okolicach Bydgoszczy, zarówno z powodu najwyższej jakości Sprzętu, jak i wyszkolonej kadry pracowniczej, czego dowodem są cykliczne zlecenia od innych Serwisów autoryzowanych w regionie - celem weryfikacji ich pomiarów. Jeżeli jednak uważa Pan, że nie mieliśmy racji w tym przypadku, to zapraszam do naszego Kierownika Serwisu, a w przypadku potwierdzenia Pana wersji zwrócimy Panu niesłusznie poniesione koszty. Z poważaniem Dział Serwisu Reiski Auto Sp. Z o.o.

  • AUTOR: DATA: 2014-11-13 13:28
    100.00% (1/1) osób uznało opinię za przydatną +-

    ogólnie
    ******

    czas naprawy
    ******

    ceny usług
    ******

    jakość usług
    ******


    Pozytywny

    Skusiłem się skorzystać raz z ich usług i teraz wiem, że następnym razem tam wrócę (jak będę musiał oczywiście) :-)
    Fachowe doradztwo i podejście do klienta- a to dla mnie jest najważniejsze.


    Marka/model samochodu:
    Honda

  • AUTOR: DATA: 2014-11-07 14:53
    100.00% (2/2) osób uznało opinię za przydatną +-

    ogólnie
    ******

    czas naprawy
    ******

    ceny usług
    ******

    jakość usług
    ******


    Pozytywny

    Bardzo dobry warsztat! Jako kobieta nie byłam w stanie zrobić nic w swoim nowo nabytym samochodzie i byłam zmuszona udać się do warsztatu. Obawiałam się, że zedrą ze mnie masę kasy - wiadomo kobieta=nie zna się (co jest prawdą w moim przypadku), ale wcale tak nie było. Okazało się, że tylko klocki do wymiany, raz dwa robota wykonana i zapłaciłam o wiele mniej niż się spodziewałam.


    Marka/model samochodu:
    Volkswagen Golf

  • AUTOR: DATA: 2014-08-04 11:33
    100.00% (3/3) osób uznało opinię za przydatną +-

    ogólnie
    ******

    czas naprawy
    ******

    ceny usług
    ******

    jakość usług
    ******


    Pozytywny

    Podczas powrotu z podróży nagle przestała działać klimatyzacja w moim aucie. Podjechałem autem do serwisu żeby zweryfikować co jest przyczyną. Pracownicy pomimo dużej ilości klientów przyjeli moje auto i poddali weryfikacji a mnie zaproszono do poczekalni. W przeciągu dwóch godzin odebrałem auto ze sprawną oraz odgrzybioną klimatyzacją - dzięki cennej radzie doradcy serwisowego. Byłem w tym serwisie pierwszy raz ale napewno nie ostatni. Szybko TANIO a przede wszystkim profesionalnie. POLECAM!



    Marka/model samochodu:
    SEAT LEON

  • AUTOR: DATA: 2014-07-31 21:16
    100.00% (4/4) osób uznało opinię za przydatną +-

    ogólnie
    ******

    czas naprawy
    ******

    ceny usług
    ******

    jakość usług
    ******


    Pozytywny

    Jestem klientem od kilku lat i nigdy nie było zadnych problemów . Przy okazji przeglądów warto skorzystac z promocji naprawde maja dobre ceny. Dzwonią i informują o postępie prac i spostrzeżeniach.
    Duża garść praktycznych porad. Tanio i profesjonalnie POLECAM


    Marka/model samochodu:
    outlander

  • AUTOR: DATA: 2014-06-14 10:12
    71.43% (5/7) osób uznało opinię za przydatną +-

    ogólnie
    ******

    czas naprawy
    ******

    ceny usług
    ******

    jakość usług
    ******


    Negatywny

    Jakiś czas temu skusiłem się na przegląd klimatyzacji, kupując usługę na Grouponie i to bym mój błąd. Pojechałem ze sprawną klimatyzacją a po dwóch tygodniach od jej przeglądu klimatyzacja przestała działać, zapaliła się kontrolka od układu klimy. O złożeniu reklamacji nie było mowy. Panowie stwierdzili, że jest wyciek czynnika chłodzącego i należy wymienić chłodnice klimatyzacji (parownik). Wycieku i miejsca nie wskazano. Na naprawę się nie zgodziłem. Pojechałem do innego warsztatu na wymianę chłodnicy klimatyzacji. Ku mojemu zdziwieniu i mechanika okazało się, że wycieku nie ma a czynnika jest w układzie za dużo a powodem nie działania klimy jest uszkodzenie układu sterujacego. Jak widać diagnoza Reiskiego nie trafiona. Już nigdy więcej nie skorzystam z tego warsztatu. Poza tym na pierwszej wizycie pomimo ustalonej godziny bardzo długi czas oczekiwania na moje przyjęcie. Ok, poczekalnia i kawa są na plus Ale co z tego kiedy narażono mnie na dodatkowe koszty.


    Marka/model samochodu:
    Opel Astra II

    Odpowiedź warsztatu na komentarz:

    Wszystkie zlecone pozycje zostały przez nasz Warsztat wykonane i poświadczone bez uwag podpisem przy odbiorze. Wykonaliśmy m.in. zlecone serwis klimatyzacji (nie przegląd układu klimatyzacji - to są różne usługi) automatem do obsługi klimatyzacji. Pojemność układu klimatyzacji Astry została ustalona na podstawie aktualnego katalogu Autodata. Z dokumentacji zlecenia wynika, że doładowane zostało zgodnie z odczytem urządzenia 80gr czynnika. Zatem nie zgadzamy się z aluzją byśmy przeładowali układ klimatyzacji - to jest nie możliwe przy technologi i stosowanych w naszej firmie urządzeniach. Ponadto na każde usługi udzielamy gwarancji na zasadach ogólnych. W tej sprawie nie odnotowaliśmy żadnej reklamacji, zgłoszenia reklamacyjnego czy zlecenia na diagnostykę układu klimatyzacji. Stąd nie możemy podzielić poglądu o rzekomej nieprawidłowej diagnozie. Przy takiej usterce stosujemy AZOT, który uniemożliwia w praktyce błędną diagnozę wycieku. Wątpliwość budzi również fakt, iż usterka pojawiła się 2 tygodnie po odbiorze auta z serwisu. W kwestii oczekiwania to zdarzają się opóźnienia głównie związane z przedłużającymi się naprawami lub nieterminowym przybyciem innych Klientów. Za ewentualne przesunięcia czasowe przepraszamy i pracujemy nad systemem zmierzającym do ich wyeliminowania.

    W przypadku wątpliwości nasz Kierownik Serwisu jest do dyspozycji.

  • AUTOR: DATA: 2014-06-09 09:51
    Jeszcze nikt nie ocenił tego komentarza. +-

    ogólnie
    ******

    czas naprawy
    ******

    ceny usług
    ******

    jakość usług
    ******


    Pozytywny

    Usługi na najwyższym poziomie. Wszystko ładnie, szybko i w dobrej cenie. Myślę, że naprawdę warto skorzystać z ich usług.


  • AUTOR: DATA: 2014-06-06 17:12
    Jeszcze nikt nie ocenił tego komentarza. +-

    ogólnie
    ******

    czas naprawy
    ******

    ceny usług
    ******

    jakość usług
    ******


    Pozytywny

    Super warsztat. Polecił mi go znajomy i postanowiłem zawieźć tam swój samochód. W dobrej cenie naprawili występującą usterkę w moim samochodzie. Warsztat uczciwy, wymieniają tylko części, które faktycznie tego wymagają. Polecam.


  • AUTOR: DATA: 2014-06-05 12:39
    Jeszcze nikt nie ocenił tego komentarza. +-

    ogólnie
    ******

    czas naprawy
    ******

    ceny usług
    ******

    jakość usług
    ******


    Pozytywny

    Solidny warsztat. Oferują bardzo dobre usługi w atrakcyjnych cenach. Warsztat jest w łatwo dostępnym, ruchliwym miejscu, dzięki czemu nie ma żadnych problemów z dojazdem. Firmę polecam.


    Marka/model samochodu:
    Fiat

  • AUTOR: DATA: 2014-06-04 19:51
    Jeszcze nikt nie ocenił tego komentarza. +-

    ogólnie
    ******

    czas naprawy
    ******

    ceny usług
    ******

    jakość usług
    ******


    Pozytywny

    Naprawiałem tutaj niedawno swojego pasata. Fachowcy spisali się naprawdę dobrze i w dobrej cenie naprawili mój samochód. Podchodzą do sprawy profesjonalnie i nie próbują naciągać na niepotrzebne wymiany części. Polecam.


    Marka/model samochodu:
    volkswagen

  • AUTOR: DATA: 2014-05-07 10:20
    Jeszcze nikt nie ocenił tego komentarza. +-

    ogólnie
    ******

    czas naprawy
    ******

    ceny usług
    ******

    jakość usług
    ******


    Pozytywny

    Polecam ten warsztat. Profesjonalne usługi w dobrych cenach. Podoba mi się zaangażowanie z jakim podchodzą tutaj do usterki. Myślę, że śmiało mogę powiedzieć, że jest to najlepszy warsztat jaki znam.


  • AUTOR: DATA: 2014-05-07 01:18
    Jeszcze nikt nie ocenił tego komentarza. +-

    ogólnie
    ******

    czas naprawy
    ******

    ceny usług
    ******

    jakość usług
    ******


    Pozytywny

    Polecam tę firmę. Naprawiałem tam swój samochód i widać, że robota została wykonana solidnie. Trochę na mechanice się znam i jestem w stanie to stwierdzić. Bardzo dobrzy fachowcy, z którymi łatwo złapać wspólny język.


    Marka/model samochodu:
    Fiat

  • AUTOR: DATA: 2014-04-09 00:34
    100.00% (2/2) osób uznało opinię za przydatną +-

    ogólnie
    ******

    czas naprawy
    ******

    ceny usług
    ******

    jakość usług
    ******


    Pozytywny

    Jakość usług bardzo dobra. Warsztat godny polecenia. Z czasem się wyrabiają, bywają tylko lekkie poślizgnięcia. Ogólna ocena bardzo dobra.


    Marka/model samochodu:
    Fiat

  • AUTOR: DATA: 2014-03-07 11:50
    100.00% (1/1) osób uznało opinię za przydatną +-

    ogólnie
    ******

    czas naprawy
    ******

    ceny usług
    ******

    jakość usług
    ******


    Pozytywny

    Warsztat okazał się być najlepszym warsztatem na jaki trafiłem do tej pory. Pełen profesjonalizm oraz atrakcyjne ceny za oferowane usługi. Od dziś będzie to za pewne mój stały warsztat. Polecam.


    Marka/model samochodu:
    Opel Vectra

  • AUTOR: DATA: 2014-03-06 13:38
    100.00% (1/1) osób uznało opinię za przydatną +-

    ogólnie
    ******

    czas naprawy
    ******

    ceny usług
    ******

    jakość usług
    ******


    Pozytywny

    Wydaje mi się, że jest to jeden z najbardziej profesjonalnych warsztatów w okolicy. Szybko naprawiają usterki, a do tego panuje tam miła atmosfera, co wpływa na ogólną ocenę o warsztacie. Jeśli macie problem z samochodem to zajrzyjcie i sprawdźcie sami.


    Marka/model samochodu:
    Seat

  • AUTOR: DATA: 2014-02-10 19:46
    100.00% (2/2) osób uznało opinię za przydatną +-

    ogólnie
    ******

    czas naprawy
    ******

    ceny usług
    ******

    jakość usług
    ******


    Pozytywny

    Fachowcy naprawili mi samochód w umówionej dacie, a koszt naprawy był na poziomie innych warsztatów. Jakość uważam, że jest bardzo dobra, solidne wykonanie. Ogólnie warsztat godny polecenia.


  • AUTOR: DATA: 2014-01-16 10:32
    100.00% (4/4) osób uznało opinię za przydatną +-

    ogólnie
    ******

    czas naprawy
    ******

    ceny usług
    ******

    jakość usług
    ******


    Pozytywny

    Szybka naprawa, koszty adekwatne do jakości usługi, bardzo miła atmosfera, profesjonalizm na najwyższym poziomie. Bardzo polecam.


    Marka/model samochodu:
    Mercedes Benz

  • AUTOR: DATA: 2014-01-15 20:16
    85.71% (6/7) osób uznało opinię za przydatną +-

    ogólnie
    ******

    czas naprawy
    ******

    ceny usług
    ******

    jakość usług
    ******


    Pozytywny

    Wykonano profesjonalnie zakres przeglądu mojej Mazdy 6 po 60000km
    Bardzo miła atmosfera. Sprawdzono dodatkowo klimatyzację wraz z jej odgrzybianiem. W ramach usługi auto przeszło ścieżkę diagnostyczną.
    Na koniec zostało umyte rewelacyjną myjką bezdotykową (jedną z najlepszych w kraju). To wszystko za niewygórowaną cenę. Gorąco polecam, im się na prawdę chcr.


    Marka/model samochodu:
    Mazda 6

  • AUTOR: DATA: 2014-01-09 12:31
    80.00% (4/5) osób uznało opinię za przydatną +-

    ogólnie
    ******

    czas naprawy
    ******

    ceny usług
    ******

    jakość usług
    ******


    Pozytywny

    A ja jestem zadowolony z naprawy, wymieniali mi układ hamulcowy w moim audi a3. Wszystko gra tak jak powinno, hamulce są skuteczne i nic się z nimi nie dzieje, a cena również adekwatna do wykonywanego zlecenia. Także ja wam ten warsztat polecam.


    Marka/model samochodu:
    Audi a3

  • AUTOR: DATA: 2013-12-30 17:48
    36.36% (4/11) osób uznało opinię za przydatną +-

    ogólnie
    ******

    czas naprawy
    ******

    ceny usług
    ******

    jakość usług
    ******


    Negatywny

    od razu widac ze połowe pozytywów sami sobie tu wystawli. nie polecam.
    Na regulacji LPG Tartarini w Punto byłem 2 razy, 3 raz w nieautoryzowanym dopiero ustawili O.K. Za podłączenie wtyczki wiatraka (ktory sami montowali w ramach gwarancji), która odlączyła się podczas jazdy wystawili mi fakturę wg ich stawki rbh, co sam sobie ją odłączyłem ?! Skandal. *** treść usunięta przez moderatora ***, dbaja o tych którzy zostawiaja u nich gruba kase maja po kilka aut albo flote. a szarego ludka ktory kupił u nich Fiata za ciezko zaoszczedzona kase maja po prostu w *** treść usunięta przez moderatora ***. Moje i mechanicy nie są źli ale atmosfera i obsluga dretwa


    Marka/model samochodu:
    punto

    Odpowiedź warsztatu na komentarz:

    Historia Klienta:
    12.01.2011 montaż instalacji gazowej
    08.03.2011 przegląd instalacji gazowej po 1500 km na koszt gwaranta
    05.09.2011 zgłoszenie gaśnięcia na zimnym silniku - wykonano regulację gazu na koszt dealera
    27.12.2012 zgłoszenie pisków wentylatora nawiewu na 1 biegu - zdiagnozowano koniczność wymiany silniczka wentylatora - koszt dealera
    21.01.2013 wymiana silniczka wentylatora nagrzewnicy na koszt gwaranta
    08.11.2013 zgłoszone nie działanie dmuchawy nawiewu - diagnostyka nadmuchu wentylatora, diagnoza wypięta wtyczka wiązki dmuchawy - obciążenie Klienta ze względu na działanie czynników zewnętrznych.

    Jak pokazuje historia Klienta była 1 regulacja instalacji gazowej w naszej firmie. Ponadto łatwo zauważyć, że Klient nie stosował się do zaleceń Producenta samochodu i nie wykonywał Przeglądów Gwarancyjnych zgodnie z wymogami. Mimo tego dzięki interwencji naszego Serwisu u Fiat Auto Poland została przyznana naprawa wentylatora na koszt gwaranta. A "wtyczka wiatraka" sama się nie odłączyła. Klient zlecił zdiagnozowanie awarii i naprawę, a w związku z tym, że usługa nie podlegała gwarancji rachunek wyniósł "aż" 40zł. Które z wielkimi "bólami" i awanturze Klient z łaski swojej uiścił. Szanujemy każdego Klienta i pomagamy w każdej sytuacji, tym "szarym ludkom bez grubej kasy" również, jak widać nawet tak nieuprzejmym. Co w tym przypadku nie spotkało się ze zrozumieniem i odwzajemnieniem.
    Jeżeli ktoś jeszcze myśli, że w ASO musi być drogo to zapraszam na http://reiski.pl/serwis/serwis-przegladowo-naprawczy/item/26-tani-przeglad-olejowy-fiat

    PS: Czy uczciwym byłoby wykonywanie bezpłatnych usług Klientowi, który tylko z takich chce korzystać, mimo że nie ma do takich prawa?

  • AUTOR: DATA: 2013-12-12 10:56
    100.00% (2/2) osób uznało opinię za przydatną +-

    ogólnie
    ******

    czas naprawy
    ******

    ceny usług
    ******

    jakość usług
    ******


    Pozytywny

    witam-usuniecie usterki poduszki powietrznej-pelny profesjonalizm i fachowosc-powazne podejscie do problemu-b.mila obsuga -goraco polecam korzystanie z tego servisu


    Marka/model samochodu:
    seat altea

  • AUTOR: DATA: 2013-12-06 11:28
    100.00% (2/2) osób uznało opinię za przydatną +-

    ogólnie
    ******

    czas naprawy
    ******

    ceny usług
    ******

    jakość usług
    ******


    Pozytywny

    Ja jestem bardzo zadowolony z obsługi w tym serwisie, przyjęli mnie bardzo miło, a samochód został szybko naprawiony. Dodatkowo dostałem mały rabat który spowodował że na pewno wrócę do tego serwisu. Jeśli szukacie dobrego warsztatu to polecam wybrać się właśnie tutaj.


  • AUTOR: DATA: 2013-11-04 18:22
    100.00% (1/1) osób uznało opinię za przydatną +-

    ogólnie
    ******

    czas naprawy
    ******

    ceny usług
    ******

    jakość usług
    ******


    Pozytywny

    Miesiąc temu naprawiałem u nich mojego VW Passata 2.0 TDI, przyznam że naprawa została wykonana bardzo szybko i profesjonalnie, a mechanicy wiedzieli co mają robić. Obsługa równie miła. Polecam,


    Marka/model samochodu:
    VW Passata 2.0 TDI

  • AUTOR: DATA: 2013-11-04 18:04
    100.00% (1/1) osób uznało opinię za przydatną +-

    ogólnie
    ******

    czas naprawy
    ******

    ceny usług
    ******

    jakość usług
    ******


    Pozytywny

    W warsztacie tym miałem wymieniany rozrząd, łożysko koła tylnego oraz olej z filtrami itd. Jestem bardzo zadowolony z obsługi oraz czasu realizacji, mechanicy od razu podjęli się naprawy. Wszystko wykonane zostało na porządnych częściach , a na całość dostałem doby rabat.


    Marka/model samochodu:
    Smart Fortwo

  • AUTOR: DATA: 2013-10-01 09:56
    100.00% (1/1) osób uznało opinię za przydatną +-

    ogólnie
    ******

    czas naprawy
    ******

    ceny usług
    ******

    jakość usług
    ******


    Pozytywny

    Serwis samochodowy stoi naprawdę na najwyższym poziomie. Jestem zadowolony z ceny, czasu jak i jakości usług. Jest to pierwszy warsztat, w którym obsłużono mnie tak profesjonalnie. Polecam.


    Marka/model samochodu:
    Fiat

  • AUTOR: DATA: 2013-09-30 18:52
    100.00% (1/1) osób uznało opinię za przydatną +-

    ogólnie
    ******

    czas naprawy
    ******

    ceny usług
    ******

    jakość usług
    ******


    Pozytywny

    Salon bardzo dobry, nie mam nic do zarzucenia. Wywiązali się z umowy i jestem zadowolony z ceny.


    Marka/model samochodu:
    Toyota

  • AUTOR: DATA: 2013-08-30 22:29
    100.00% (1/1) osób uznało opinię za przydatną +-

    ogólnie
    ******

    czas naprawy
    ******

    ceny usług
    ******

    jakość usług
    ******


    Pozytywny

    Cieszę się, że trafiłem akurat na ten salon. Bardzo profesjonalnie podeszli do naprawy mojego samochodu. Wywiązali się w terminie. Jestem bardzo zadowolony z efektywności salonu.


  • AUTOR: DATA: 2013-08-05 14:17
    100.00% (1/1) osób uznało opinię za przydatną +-

    ogólnie
    ******

    czas naprawy
    ******

    ceny usług
    ******

    jakość usług
    ******


    Pozytywny

    Bardzo polecam ten salon. Czas naprawy był zaskakująco krótki, koszty jak na serwis bardzo atrakcyjne, a obsługa najwyższa klasa, widać, że pracują tam tylko wyszkoleni fachowcy.


  • AUTOR: DATA: 2013-07-10 20:18
    100.00% (1/1) osób uznało opinię za przydatną +-

    ogólnie
    ******

    czas naprawy
    ******

    ceny usług
    ******

    jakość usług
    ******


    Pozytywny

    Jakość usług bardzo wysoka ale ceny atrakcyjne. Szybkość również oceniam wysoko, bo na naprawę autka czekałam zaledwie 3 dni - w innych zakładach mówili 2 tygodnie. Obsługa bardzo miła.


    Marka/model samochodu:
    Ford Fiesta

  • AUTOR: DATA: 2013-07-01 10:42
    Jeszcze nikt nie ocenił tego komentarza. +-

    ogólnie
    ******

    czas naprawy
    ******

    ceny usług
    ******

    jakość usług
    ******


    Pozytywny

    Ja miałem wykonywaną blacharkę i poprawki lakiernicze. Jest to pierwszy serwis, w którym tak wykonano mi poprawki, że nie widać żadnej różnicy w lakierze. Fachowcy przyłożyli się do roboty :)


    Marka/model samochodu:
    Opel astra

  • AUTOR: DATA: 2013-07-01 09:34
    100.00% (1/1) osób uznało opinię za przydatną +-

    ogólnie
    ******

    czas naprawy
    ******

    ceny usług
    ******

    jakość usług
    ******


    Pozytywny

    Jestem bardzo zadowolony z jakości usług tego serwisu. Naprawdę szybko obsługują klienta i podchodzą w bardzo przyjazny sposób. Koszty naprawy jak na autoryzowany serwis są naprawdę niskie. Serwis jest godny uwagi.


  • AUTOR: DATA: 2013-05-23 09:25
    Jeszcze nikt nie ocenił tego komentarza. +-

    ogólnie
    ******

    czas naprawy
    ******

    ceny usług
    ******

    jakość usług
    ******


    Pozytywny

    rewelacyjny serwis. szybko, skutecznie, fachowo. polecam.


    Zalety:
    szybko i skutecznie


    Wady:
    ceny czasami wyższe od innych mechaników, ale przynajmniej dają gwarancje i nie trzeba tej samej rzeczy naprawiać po kilka razy


    Marka/model samochodu:
    Passat B6

  • AUTOR: DATA: 2013-05-13 12:21
    100.00% (1/1) osób uznało opinię za przydatną +-

    ogólnie
    ******

    czas naprawy
    ******

    ceny usług
    ******

    jakość usług
    ******


    Pozytywny

    Po przeglądzie jakaś drobna wymiana elementów zawieszenia (załapałem się na 10% rabatu ;] ) z wymianą oleju i filtrów. Ogólnie wszystko szybko i sprawnie. Ogólne wrażenie pozytywne. I co najważniejsze tapicerka nie została uświniona smarami olejami i tego typu rzeczami czego nienawidzę.


    Zalety:
    Szybkość wykonywania usług
    Czystość


    Wady:
    Drożej niż u Pana Henia w garażu, ale z rabatami da się przeżyć.


    Marka/model samochodu:
    Mitsubishi

  • AUTOR: DATA: 2013-03-02 16:09
    100.00% (5/5) osób uznało opinię za przydatną +-

    ogólnie
    ******

    czas naprawy
    ******

    ceny usług
    ******

    jakość usług
    ******


    Negatywny

    Może miałem pecha ale po wymianie łożyska docisku sprzęgła byłem na różnych poprawkach 5 razy...Przy kolejnej okazji samochód stał na placu przez miesiąc czekając na wymianę dwóch felg i opon. Sam bym temat ogarnął w kilka dni. Oczywiście wymiana olejów i filtrów bez zarzutu ale to każdy potrafi zrobić za połowę ceny ASO.


    Zalety:
    Obsługa klienta na poziomie chwilami nawet sympatycznie.


    Wady:
    Niestety mechanicy od Subaru dopiero się uczą...koszty robocizny bardzo wysokie, jakość taka sobie.


    Marka/model samochodu:
    Subaru Legacy

    Odpowiedź warsztatu na komentarz:

    Historia Klienta - Serwis:
    18.08.2009 - wymiana łożyska oporowego - płatne przez Klienta
    25.11.2009 - sprawdzenie sprzęgła
    30.08.2010 - piszczenie w okolicach sprzęgła - sprawdzenie i przesmarowanie
    28.02.2011 - zestaw naprawczy siłownika sprzęgła - płatne przez Klienta
    22.08.2011 - wymiana łożyska oporowego sprzęgła - płatne przez Gwaranta
    Z powyższego wynika, że problematyka dotyczyła 2 obszarów. Nie było poprawek, jedynie sprawdzenia, naprawy, wymiany, próby naprawy niskokosztowej w trosce o portfel Klienta.

    "Inna okazja" to temat związany z kolizją drogową;
    Przyjęcie pojazdu 25.06.2012r.
    Monit do TU o oględziny 28.06.2012r.
    Oględziny przez TU 29.06.2012r.
    Wysłanie Kosztorysu do TU z prośbą o akceptację 29.06.2012r.
    Monit do TU o akceptację Kosztorysu 3.07.2012, 4.07.2012
    Akceptacja Kosztorysu 4.07.2012r.
    Zamówienie części 4.07.2012r.
    Dostawa opon 11.07.2012r. (zamówienie pilne)
    Dostawa felg z Subaru 19.07.2012r. (zamówienie specjalne do fabryki -opóźnienie związane z wycofaniem wzoru felg z oferty Subaru )
    Naprawa i wydanie pojazdu 20.07.2012r.
    Z powyższego wynika brak zaniedbań ze strony Serwisu. Opóźnienia związane wyłącznie ze zwłoką TU i dostawą części.

    PS: Odnośnie cen - ceny przeglądów, ceny części i stawki pracy są ustalane przez importera Subaru w Polsce. Ceny dostępne na www.subaru.pl.

  • AUTOR: DATA: 2013-02-25 17:11
    100.00% (1/1) osób uznało opinię za przydatną +-

    ogólnie
    ******

    czas naprawy
    ******

    ceny usług
    ******

    jakość usług
    ******


    Pozytywny

    wkońcu trafiłem do profesionalnego Warsztatu, od miesiąca walczyłem z odpalaniem pojazdu i nikt nie mógł sobie poradzić. Więc zostało tylko ASO i tutaj miłe zaskoczenie diagnoza w niecałą godzinę i naprawa w następną a koszty jak na ASO naprawdę śmieszne do tego pomiar geometrii zrobili mi gratis i oczywiście umyli samochód


    Zalety:
    świetna obsługa, umyty samochód po naprawie


    Marka/model samochodu:
    Fiat/Scudo

  • AUTOR: DATA: 2013-02-25 15:10
    100.00% (1/1) osób uznało opinię za przydatną +-

    ogólnie
    ******

    czas naprawy
    ******

    ceny usług
    ******

    jakość usług
    ******


    Pozytywny

    Wykonałem naprawę wymiany klocków i tarczy hamulowych. Bardzo szybko i tanio. Ponadto wcześniej miałem problemy z pracą silnika w Seacie. Byłem w różnych serwisach gdzie problem nie został wyleczony. Jednak w ASO Reiski
    sprawa pracy silnika została wyeliminowana w ciągu pół godziny. Szczerze polecam ten Serwis.


    Zalety:
    Profesjonalna i fachowa obsługa. Szybko i tanio. Polecam


    Wady:
    brak


    Marka/model samochodu:
    seat

  • AUTOR: DATA: 2013-02-24 10:36
    100.00% (3/3) osób uznało opinię za przydatną +-

    ogólnie
    ******

    czas naprawy
    ******

    ceny usług
    ******

    jakość usług
    ******


    Pozytywny

    Jestem wieloletnim użytkownikiem Subaru Forestera. Od dwóch lat jestem "związany" z serwisem Reiski Auto i od tego czasu wiem co to dobry i fachowy warsztat. Ceny serwisu jak w Polsce, ale dla stałych Klientów oferują duże rabaty. Za każdym razem kiedy potrzebowałem pomocy zawsze ją otrzymywałem. Dużo jeżdżę po kraju i znam wiele serwisów ale ten w Bydgoszczy oceniam najwyżej. Pozdrawiam.


    Zalety:
    Wysoka wiedza pracowników, szybka obsługa, dobre ceny dla stałych klientów


    Wady:
    Wjazd do serwisu przez ulicę Traktorzystów. Kto jechał ten wie :)


    Marka/model samochodu:
    Subaru Forester 2.0 Diesel

  • AUTOR: DATA: 2012-12-14 08:45
    75.00% (3/4) osób uznało opinię za przydatną +-

    ogólnie
    ******

    czas naprawy
    ******

    ceny usług
    ******

    jakość usług
    ******


    Pozytywny

    Ja chciałbym bardzo pochwalic serwis Reiski Auto. Podczas wykonywania przeglądu okresowego znaleziono kilka drobnych usterek które szybko zostały usunięte i za bardzo rozsądne pieniądze. Doradcy bardzo fachowi. Auto szybko zrobione i oczywiście umyte w cenie przegladu!


    Zalety:
    Fachowośc, szybkośc naprawy, koszty


    Marka/model samochodu:
    Seat Ibiza

  • AUTOR: DATA: 2012-12-01 14:30
    60.00% (6/10) osób uznało opinię za przydatną +-

    ogólnie
    ******

    czas naprawy
    ******

    ceny usług
    ******

    jakość usług
    ******


    Negatywny

    zamierzałem kupić Subaru Legacy od osoby mieskającej w Bydgoszczy, więc oczywistą koleją rzeczy było to, że tam pojechałem. Na jeździe próbnej słyszałem jakieś stuki i lekkie popiskiwanie.

    No i panowie tam pracujący stwierdzili, że:

    1. stukanie to kwestia wymiany amortyzatorów - oczywiście okazało się po kupnie i przyjeździe do Gdańska, że to były gumy stabilizatora i stukająca przekłądnia

    2. piszczenie to paski wielorowkowe - bzdura, to było kończące się koło dwumasowe.



    Ja teraz, mimo, że nie jestem mechanikiem, rozpoznałbym bez problemu te objawy, a panowie sobie z tym nie poradzili. Gdybym wiedział, że to kwestia tego typu usterek bym pewnie mógł bardziej ponegocjować cenę albo samochodu nie kupić.

    Jeszcze w dwu miejscach słyszałem słabe opinie o tym serwisie i niestety ją potwierdzam. W razie czego lepiej pojechać do np Gdańska, ale mamy większą pewność trafnej diagnozy.

    Mam wrażenie że panowie nie znają się na Subaru albo ja miałem pecha.


    Zalety:
    brak


    Wady:
    słaba znajomość mechaniki Subaru


    Marka/model samochodu:
    Subaru Legacy 2.0 2006

    Odpowiedź warsztatu na komentarz:

    Diagnoza o stukaniu to oczywiście były amortyzatory, co wynikało z wybitej tulei amortyzatora. Zlokalizowanie tego miejsca występowania stuków nie wyklucza kolejnych. W takim celu konieczna była by dalsza weryfikacja, na to Klient nie miał czasu.
    Diagnoza o piszczeniu - Koła dwumasowe nie piszczą - tyle komentarza.

  • AUTOR: DATA: 2012-11-29 12:39
    78.95% (15/19) osób uznało opinię za przydatną +-

    ogólnie
    ******

    czas naprawy
    ******

    ceny usług
    ******

    jakość usług
    ******


    Negatywny

    Cordoba rocznik 2007 z salonu Reiski. Problem świecącej kontrolki poduszki. Za pierwszym razem nie potrafili wykryć przyczyny. Wyznaczyli kolejną wizytę. Diagnoza - sterownik poduszki do wymiany. Za diagnozę skasowali 200 zł , sterownik w "extra cenie" byłby za 1300 zł - czyli razem 1500 zł. Pojechałem do prywaciarza. Za 150 zł wykrył i usunął przyczynę - brak masy na sterowniku. Ale jak miał to wykryć "fachowiec" z ASO, jeśli nie dotknął sterownika - była plomba na śrubkach. Napisałem do nich oficjalne pismo - nie raczyli odpowiedzieć. Chwalą się certyfikatem ISO 9001:2000. Sprawdziłem podaną przez nich niemiecką jednostkę certyfikującą "TUV Management Service GmbH". Zajmuje się przemysłem spożywczym, Reiski nie występuje - czyli ściema marketingowa. Komentarz zbyteczny !


    Zalety:
    Brak


    Wady:
    J/w


    Marka/model samochodu:
    Seat Cordoba

    Odpowiedź warsztatu na komentarz:

    Klient został poinformowany, że nie naprawiamy sterowników poduszek bezpieczeństwa, ze względu, iż nie jest do dozwolone przez Producenta.
    Naprawa nie daje pewności. Istnieje możliwość nie odpalenia poduszki - w efekcie nie uratuje komuś życia. Serwis nie może działać wbrew Procedurom i wbrew zasadom bezpieczeństwa. Zalecamy wymianę sterownika.

    PS: Zapewniam, że firma TUV istnieje i ma się dobrze. Zajmuje się kontrolą w różnych dziedzinach przemysłu również spożywką (ale w tej dziedzinie rzeczywiście nikt nas nie znajdzie). TUV Management to jedna z firm należących do TUV SUD, zajmującą się również przemysłem motoryzacyjnym. Jest to najbardziej znana i uznana jednostka Certyfikująca na świecie. W celu weryfikacji zapraszam wszystkich Klientów do naszego Biura Serwisu, gdzie można obejrzeć dokładnie Certyfikat opatrzony Hologramami. Wisi na ścianie.

  • AUTOR: DATA: 2012-06-30 00:26
    100.00% (5/5) osób uznało opinię za przydatną +-

    ogólnie
    ******

    czas naprawy
    ******

    ceny usług
    ******

    jakość usług
    ******


    Pozytywny

    Jestem Klientem firmy Reiski od wielu lat i polecam ten serwis wszystkim, którzy szukają dobrej obsługi w rozsądnej cenie. W regionie Bydgoszczy nie znajdziesz serwisu o takiej fachowości względem ceny.. no i dobrą kawę mają, a auto zawsze umyte. Ostatnio miałę okazję zrobic przegląd w nowym obiekcie na fordońskiej 353, no i robi wrażenie. Polecam.

    PS: A jak piszę sie komentarze (Alt) to wypada pisac dokładniej jak "wymiana czegoś tam" - nie jest to wiarygodne.

    Poprawcie dane - można sprawdzic na www.reiski.pl


    Zalety:
    Czas naprawy, fachowośc, kawa, umyte auto


    Wady:
    serwis tylko w Bydgoszczy


  • AUTOR: DATA: 2012-06-27 16:12
    100.00% (4/4) osób uznało opinię za przydatną +-

    ogólnie
    ******

    czas naprawy
    ******

    ceny usług
    ******

    jakość usług
    ******


    Pozytywny

    Ja tam byłem i było OK. Termin praktycznie od ręki. Generalnie sam próbuje naprawiać swoje autko ale czasami trzeba się posiłkować ASO i wiem, że przy tego rodzaju usterkach jest różnie. Sam miałem taki przypadek jak coś mi czasami stukało w zawieszeniu. Wzieli auto na warsztat ale nic nie znaleźli a widziałem, że mają bardzo nowoczesną ścieżkę diagnostyczną. Na podnośniku też nic nie znaleźli. Podszedł do mnie gość z warsztatu (chyba mistrz) poprosił żebym się z nim przejechał i pech chciał, że akurat jak byliśmy na próbie nic nie stukało. Szczerze mówiąc wcale się nie dziwię bo sam tego u siebie w garażu nie znalazłem. Myślałem, że oni coś znajdą. Poczekam aż coś zacznie mocniej pukać. Jeżeli chodzi o ceny to też akurat mam Fiata i porównywałem - mają najniższe w okolicy. Dostałem taki rabat na zwór EGR, że cena w Intercarsie była wyższa niż bym sam miał to kupić.


    Zalety:
    szybkość, miła obsługa, fachowość


  • AUTOR: DATA: 2012-05-11 11:34
    69.23% (9/13) osób uznało opinię za przydatną +-

    ogólnie
    ******

    czas naprawy
    ******

    ceny usług
    ******

    jakość usług
    ******


    Negatywny

    Pojechałem z problemem przedniego zawieszenia we Fiacie. Diagnoza, wymiana czegoś tam stabilizatora, robocizna. Po wyjeździe, po 3 km problem powrócił. Nigdy więcej.


    Zalety:
    ASO w nazwie ...i tylko


    Wady:
    Koszmarne ceny, kompletny brak wiedzy.


    Odpowiedź warsztatu na komentarz:

    Komentarz z opisem "czegoś tam" mało precyzyjny.
    Jednak każdy Klient otrzymuje 2 letnią europejską gwarancję przy naprawie na częściach oryginalnych. Jeżeli problem były rzeczywiście Klient by wrócił na naprawę reklamacyjną. Takiego klienta nie odnotowano.

    ASO - nie tylko w nazwie lecz potwierdzone dokumentacją :)

    Ceny bardzo konkurencyjne np.:
    Wymiana oleju z olejem i filtrem - od 99 zł brutto
    Serwis i dezynfekcja Klimatyzacji - 99 zł brutto
    Ustawianie Geometrii kół - 99 zł brutto

    Wiedza potwierdzona Certyfikatami szkoleniowymi oraz wskaźnik poziomu zadowolenia Klienta (wszystkich naszych Klientów) wynoszący 95-98%.

DODAJ OPINIĘ

Reiski Auto

 Oferujemy Państwu usługi najwyższej jakości w zakresie mechanik tj. przeglądy, naprawy, serwis opon, wymiana opon oraz elektromechanika tj. diagnostyka komputerowa i zawieszenia, analiza płynów, badanie układu jezdnego, serwis klimatyzacji, ozonowanie, linia diagnostyczna. Stosowanie najwyższych standardów obsługi Klienta gwarantuje Państwu przyjęcie, wykonanie naprawy i wydanie pojazdu zgodnie z Państwa oczekiwaniami. A stosowane narzędzia kontroli tych procesów jak i zbieranie informacji zwrotnych o poziomie zadowolenia z wykonanej usługi istotnie wpływa na poprawę jakości obsługi Klienta Serwisu.

Pomiar i ustawianie Geometrii kół w naszym serwisie odbywa się za pomocą najnowocześniejszego urządzenia na rynku umożliwia wykonanie usługi na najwyższym poziomie w czasie dotąd nieosiągalnym. Naprawisz w naszym serwisie samochody osobowe i ciężarowe z DMC do 7,5T takich marek jak Alfa Romeo, Citroen, Daewoo, Fiat, Ford, Isuzu, Lancia, Mitsubishi, Opel, Seat, Skoda, Subaru, Volkswagen. Profesjonalna przechowalnia opon, w naszym serwisie ogumienia w Bydgoszczy, gwarantuje ich leżakowanie w odpowiednich warunkach oraz nadzór na ich stanem technicznym.

Nasz warsztat Blacharsko - Lakerniczy to; - 8 letnie doświadczenie w naprawach powypadkowych Blacharskich i Lakierniczych - doświadczona i wyszkolona kadra specjalistów i mistrzów blacharskich i lakierniczych - szybka i kompetentna obsługa Klienta przez doświadczonych Likwidatorów szkód komunikacyjnych - najnowocześniejszy sprzęt blacharski: 2 ramy naprawcze w tym najnowocześniejsza firmy Spanesi z elektonicznym systemem pomiarowym - najnowszy sprzęt lakierniczy: Kabina lakiernicza Usi Italia Chronotec i 4 stanowiskowa strefa przygotowawcza - technologie napraw powypadkowych w najwyższych standardach tj. szybkie naprawy blacharskie, certyfikaty zgodności pomiaru podwozia i nadwozia, szybkie naprawy lakiernicze typu Smart, lakierowanie technologią StandoBlue. - 2 letnia Gwarancja Jakości napraw blacharsko - lakierniczych - duża flota samochodów zastępczych Zapraszamy również do naszej Stacji Kontroli Pojazdów.

Cennik nie stanowi oferty handlowej w rozumieniu art. 66, § 1 Kodeksu Cywilnego i ma charakter czysto informacyjny.
Ceny mogą się różnić w przypadkach niektórych marek i modeli samochodów, oraz nie zawierają cen materiałów.

Usługa Cena od Cena do
Czyszczenie hamulców

jednej sztuki prowanic

50.00 70.00
diagnostyka komputerowa silnika

pełna przy użyciu BOSH KTS

130.00 130.00
Diagnostyka pojazdowa

amortyzatory, hamulce , wstępna zbierzność

45.00 60.00
klimatyzacja - napełnianie

automatem z testem

90.00 130.00
klimatyzacja - odgrzybianie

chemią firmy TUNAP

110.00 130.00
klimatyzacja - odgrzybianie ozonem

50.00 70.00
przegląd samochodu przed zakupem

podnośnik, lakier, diagnostyka komputerowa

200.00 250.00
Sprawdzenie luzów zawieszenia

70.00 110.00
Toczenie tarcz hamulcowych

dla 1 szt.

120.00 150.00
wymiana klocków hamulcowych

dla 2 szt.

75.00 100.00
wymiana oleju w silniku

usługa

75.00 100.00
Wymiana oleju z filtrem i olejem

W zależności o typu oleju, pojemności miski olejowej i kosztów filtra

99.00 349.00
wymiana opon - alufelgi

do 18''

97.00 139.00
wymiana opon - felgi stalowe

do 18''

83.00 120.00
wymiana tarcz hamulcowych z klockami

dla pary

130.00 160.00

WYZNACZ TRASĘ INNE WARSZTATY W OKOLICY


Kup opony zimowe


Podobne warsztaty


INFO

Błędne dane warsztatu?
Zgłoś aktualizację

Liczba wyświetleń: 18198

OBSŁUGIWANE MARKI



Darmowa aplikacja mobilna

Nasza aplikacja działa poprawnie na wszystkich platformach mobilnych.
W celu jej pobrania wystarczy przejść do wybranego sklepu.

Pobierz z App Store

Pobierz ze Sklepu Windows

Wyślij aplikację na Twój telefon

SMS-em otrzymasz link do pobrania naszej aplikacji.

Pobierz