Pobierz darmową aplikację mobilną
Oblicz OC i AC dla Twojego samochodu

POWRÓT

Polecane w których umówisz się w tej chwili online

UPROMEX Sp. z o.o.
******
opinie: 26

Pułaskiego 27
Bielawki, Bydgoszcz

AutoPunkt 24 - mechanik samochodowy,...
******
opinie: 73

Toruńska 57
Centrum, Bydgoszcz

Auto Crew CAR-MAN S.C. - Gawron...
******
opinie: 15

Tałdykina 3
Fordon, Bydgoszcz

POKAŻ NUMER TELEFONU
Wspomnij, że warsztat znalazłeś(aś) w DobryMechanik.pl

Wszystkie Pozytywne (37) Neutralne (2) Negatywne (10)

  • AUTOR: DATA: 2017-05-10 15:42
    Jeszcze nikt nie ocenił tego komentarza. +-

    ogólnie
    ******

    czas naprawy
    ******

    ceny usług
    ******

    jakość usług
    ******


    Negatywny

    Odstawiliśmy u Was samochód Punto II FL z poleceniem sprawdzenia przede wszystkim hamulców, oprócz tego podwozia, zawieszenia i klamek, które nie odbijały. Tymczasem wszystko zapisane skrupulatnie przy mnie przez pracowników i nic za wyjątkiem klamek i poleceniem spryskiwania ich WD-40 nie zostało sprawdzone. A chyba dobry czy nawet przeciętny mechanik potrafi zauważyć, że kończą się klocki hamulcowe??? Tymczasem teraz, miesiąc po wizycie u Was mam do wymiany i klocki hamulcowe i tarcze i oczywiście dodatkowo wydane pieniądze. Dramat! Nie polecam i będę ostrzegać przed Wami każdego, nawet jeśli nie będzie mnie pytać o warsztat w Bydgoszczy.


    Marka/model samochodu:
    Fiat Punto II FL

    Odpowiedź warsztatu na komentarz:

    NA zleceniu ,,klamki i tylny lwy hamulec".Klamki przesmarowany środkiem typu WD40 oraz wymieniono przerdzewiały zestaw montażowy szczęk .Reszta sprawdzona.Czas chyba przestać być uczciwym i nie naciągać klientów, zacząć pluć i obrażać konkurencję.......tego oczekuje klient?.Dramat!Nawet ,, przeciętnemu klientowi" przeciętny mechanik pokazuje zużyte części i ,,głupio" jest pokazywać jeszcze dobre części.W interesie finansowym warsztatu leży ,,jak najwięcej" naprawić a tu za zużycie oskarżamy mechanika?.Nie zmienię praktyki ale może też będę ostrzegał swoich ,,kolegów" przed niektórymi klientami z Bydgoszczy? tel 663......Z konsekwencjami nieuczciwej oceny też trzeba się liczyć.

  • AUTOR: DATA: 2017-03-17 18:46
    Jeszcze nikt nie ocenił tego komentarza. +-

    ogólnie
    ******

    czas naprawy
    ******

    ceny usług
    ******

    jakość usług
    ******


    Pozytywny

    Wreszcie trafiłem na warsztat który nie tylko naprawił usterkę ale również przyczynę jej występowania. Profesjonalna obsługa oraz rzeczowa informacja na temat uszkodzeń auta. Koszt usługi mam na myśli robociznę bardzo przyzwoity. Serdecznie polecam...


    Marka/model samochodu:
    Citroen

  • AUTOR: DATA: 2017-02-10 05:29
    Jeszcze nikt nie ocenił tego komentarza. +-

    ogólnie
    ******

    czas naprawy
    ******

    ceny usług
    ******

    jakość usług
    ******


    Pozytywny

    Dołączam do grona mega zadowolonych klientów warsztatu p. Macieja. Do warsztatu trafiłam kierując się opiniami zamieszczonymi na forum. Z pewnością będę polecać go wszystkim znajomym, gdyż błyskawicznie naprawiono mi tu poważną usterkę jaką był wyciek płynu hamulcowego. Nie musiałam martwić się o zakup niezbędny do naprawy, gdyż właściciel zadbał o to osobiście. Pomimo, iż pojawiłam się znikąd i bez uprzedniego umawiania, sprawne auto odebrałam po niespełna 1,5 h od zostawienia, a przy okazji wyminiono w nim na moją prośbę kilka niesprawnych detali (uszczelka pod obudową filtra oleju, oświetlenie). Po przykrych doświadczeniach w innych warsztatach (gdzie kroją z kasy za przystawienie pieczątki "przeglądu instalacji" w ramach gwarancji bez usunięcia usterki z jaką przyjezdza klient) z całą pewnością stwierdzam, że od teraz będę powierzała auto wyłącznie specjalistom od p. Macieja. Niewielki koszt usługi, kultura osobista personelu, trafne zdiagnozowanie usterki i ekspresowe tempo pracy, to wizytówka warsztatu przy ul. Chodkiewicza 60. Pozdrawiam cały personel z właścicielem na czele :-)


    Marka/model samochodu:
    Opel Zafira

  • AUTOR: DATA: 2016-11-17 16:18
    100.00% (1/1) osób uznało opinię za przydatną +-

    ogólnie
    ******

    czas naprawy
    ******

    ceny usług
    ******

    jakość usług
    ******


    Pozytywny

    Jestem pozytywnie zaskoczony. Właściciel to miły, uczciwy człowiek o sporej wiedzy. Nie wciskają kitu i nie wróżą z fusów. Polecam.


    Marka/model samochodu:
    Seat Leon 1p

  • AUTOR: DATA: 2016-09-27 15:51
    Jeszcze nikt nie ocenił tego komentarza. +-

    ogólnie
    ******

    czas naprawy
    ******

    ceny usług
    ******

    jakość usług
    ******


    Pozytywny

    Serwisuje w tym warsztacie już czwarte auto. Bywa różnie, ale zawsze uczciwie. Są usterki, które wcale nie jest łatwo zdiagnozować. Moje auta zawsze są naprawiane na czas, za rozsądne pieniądze oraz podzespołami, które zawsze maja najlepszy stosunek cena/jakość. Staram się działać w myśl zasady, że mój mechanik nie musi znać na wylot wszystkich marek i modeli aut na rynku i tego od niego nie wymagam. Również szukam diagnozy i czasem jadąc z niezrozumiałymi objawami jestem po poszukiwaniach w internecie. Dużo rozmawiam, informuje co jest złego w działaniu auta. Wymiana klocków, płynów itp. dupereli, to nie jest coś co świadczy najbardziej o jakości mechanika. Znajdowanie, diagnozowanie i usuwanie usterek jest sztuką, a to akurat w tym warsztacie potrafią. Mechanik to nie cudotwórca, takich nie ma. Co również bardzo ważne, ważna w serwisowaniu auta jest regularność oraz odwiedzanie tego samego zakładu (do dentysty chyba też każdy lubi chodzić tego samego, czyż nie), właściciel zna swój pojazd, dlaczego mechanik ma go nie poznać? Nie raz proszę o sprawdzenie pewnych podzespołów, kiedy już zostawiam auto i zawsze wiem czy przygotowywać się do wymiany kolejnej zużytej części czy jeszcze może poczekać. Polecam więcej zrozumienia dla odwiedzanych warsztatów. I sam czasami też odwiedzam innych, choćby po to żeby upewnić się, że jednak wrócę do swojego mechanika.


    Marka/model samochodu:
    VW Polo/Renault Megane/Fiat Uno/Alfa Romeo 156

  • AUTOR: DATA: 2016-07-21 21:59
    100.00% (2/2) osób uznało opinię za przydatną +-

    ogólnie
    ******

    czas naprawy
    ******

    ceny usług
    ******

    jakość usług
    ******


    Pozytywny

    Konserwacja podwozia.
    Szybko i bardzo dokładnie na środkach wysokiej jakości.
    Polecam


    Marka/model samochodu:
    Kia Sportage

  • AUTOR: DATA: 2016-07-07 08:10
    100.00% (3/3) osób uznało opinię za przydatną +-

    ogólnie
    ******

    czas naprawy
    ******

    ceny usług
    ******

    jakość usług
    ******


    Pozytywny

    Dla mnie ok.Umówiłem telefonicznie się na wymianę łożyska .Kupiłem swoje bo taniej.Okazało się ,że mam całą piastę.Dostałem informację z warsztatu że są dostępne u nich w różnych cenach różnych producentów.Przyzwyczajony do tego ,że warsztat dobija sobie kolosalną marżę sprawdziłem za ile ja bym kupił.Okazało sie ,że za te same pieniądze.Nie musiałem więc jechać po raz kolejny do sklepu i dowozić a kupiłem u nich w tej samej cenie.Po południu odebrałem auto i dostałem moje złe łożysko w niezniszczonym pudełku.Podsumowując naprawili mi w jeden dzień,sprzedali w dobrej cenie łożysko .złe łożysko przyjęli w sklepie więc strat nie było.Szybka terminowa naprawa.


    Marka/model samochodu:
    opel astra g

  • AUTOR: DATA: 2016-01-22 15:22
    33.33% (1/3) osób uznało opinię za przydatną +-

    ogólnie
    ******

    czas naprawy
    ******

    ceny usług
    ******

    jakość usług
    ******


    Pozytywny

    Na przeglądzie technicznym diagnosta zalecił/zasugerował konserwacje podwozia.Telefonicznie umówiłem się na termin wykonania.O umówionej godzinie czekał na mnie pracownik i wolne stanowisko.Omówiliśmy metodę wykonania,cenę i termin odbioru.Nie dowierzając ,że tak można ,,wpadłem niespodziewanie" do warsztatu.Wszystko zgodnie z ustaleniami.Odbieram po telefonicznym potwierdzeniu.Rozliczam się według umówionej kwoty.Nie mogę sprawdzić czy robota wykonana dobrze, więc jadę do tego samego diagnosty.Potwierdza solidne wykonanie i nie znajduje błędów.Nieczęsto można spotkać fachowca , który robi to co mówi.Cena też przyzwoita no i ta umówiona bez niespodzianek.


    Marka/model samochodu:
    Mazda 6

  • AUTOR: DATA: 2015-08-24 10:08
    71.43% (15/21) osób uznało opinię za przydatną +-

    ogólnie
    ******

    czas naprawy
    ******

    ceny usług
    ******

    jakość usług
    ******


    Negatywny

    Łącznik wału założony na 5 zamiast 6 śrubach... i kolejne koszty, naprawy... szkoda gadać. Tak się nie traktuje stałych klientów.


    Odpowiedź warsztatu na komentarz:

    W jednym tygodniu kontrola z wodociągów, śruby we wjeździe do warsztatu i wizyta Straży Miejskiej.Dziękujemy naszym ,sąsiadom za zainteresowanie warsztatem i jednocześnie informujemy ,że ,,samochód z wałem "były u nas ponad dwa lata temu!reszta ma przedni napęd i nie ma wału................sory! hejt mało błyskotliwy!

  • AUTOR: DATA: 2015-07-28 08:50
    20.00% (1/5) osób uznało opinię za przydatną +-

    ogólnie
    ******

    czas naprawy
    ******

    ceny usług
    ******

    jakość usług
    ******


    Pozytywny

    Problem z masakrycznie grzejącym się jednym przednim kołem. Poprzedni mechanik nie wiedział co jest, mówił, że ok. Tutaj umówiony w ten sam dzień telefonicznie, co prawda prawie godzinę czekałem na wjazd na warsztat, lecz inne auto było naprawiane, to wiadomo, że trzebabyło poczekać. Koło zdjęte, tłoczek pokazany w jakim był stanie, przeczyszczony, sprawdzenie stanu płynu hamulcowego. Wielkim plusem jest to iż zakład pokazuje, co w jakim stanie jest klientowi, nie nabija w butelkę, porównuje z rzeczami nowymi. Fachowe podejście i ocena, wszystko wyjaśnione, sprawna naprawa po wjechaniu na warsztat (ok. 20 minut) oraz średni, nawet rzekłbym niewielki koszt jak za taką usługę.
    Polecam!


    Marka/model samochodu:
    Mazda 323

    Odpowiedź warsztatu na komentarz:

    Jak można i się uda , to czemu nie.Parking przed warsztatem nie jest na tyle duży ,żeby samochody czekały na naprawę

  • AUTOR: DATA: 2015-07-12 23:09
    42.86% (3/7) osób uznało opinię za przydatną +-

    ogólnie
    ******

    czas naprawy
    ******

    ceny usług
    ******

    jakość usług
    ******


    Pozytywny

    Czy można w tej branży być słowny?A jednak można.Umówiłem się swoją 6 na konserwację.Umówiłem się telefonicznie na dzień i godzinę.Było wolne miejsce na warsztacie.Nie ufając do końca bo mam złe doświadczenia, wpadłem podczas konserwacji i sprawdziłem.Miłe zaskoczenie co mówili tak robią.Przy odbiorze do wglądu zobaczyłem zdjęcia zalepionych już dziur.Pojechałem do swojego diagnosty,żeby potwierdził jakość.I co ?Potwierdził.Czyli dobra jakość w terminie.Co prawda dwa dni to nie mało ale widać tyle musiało być.


    Marka/model samochodu:
    mazda 6

    Odpowiedź warsztatu na komentarz:

    Nie zawsze się uda ale się staramy

  • AUTOR: DATA: 2015-06-15 09:21
    40.00% (4/10) osób uznało opinię za przydatną +-

    ogólnie
    ******

    czas naprawy
    ******

    ceny usług
    ******

    jakość usług
    ******


    Pozytywny

    Byłem w tym warsztacie w ubiegłym roku. Miałem do wymiany przednie tuleje wahacza (geometrię po wymianie) i skrzynię biegów. Mieszkam niedaleko i pomyślałem, że skoro przed warsztatem jest przez cały czas dużo samochodów, to taki warsztat nie może być zły. Nie pomyliłem się. Znaleziono mi dobrą skrzynię biegów (sam bałem się kupować na Allegro bo nigdy nie wiadomo na co się trafi) w niskiej cenie. Reszta też bez problemów. Niedługo znów się umówię. Czeka mnie wymiana paska rozrządu i klocków hamulcowych. Pisze opinię, bo zważywszy na liczbę obsłużonych pojazdów, jakoś mało tu opinii o tym warsztacie - pewnie dlatego, że Ci zadowoleni (jak ja) zapominają o nim do czasu ponownej wizyty. Niezadowoleni zawsze się znajdą.


    Marka/model samochodu:
    Polo

    Odpowiedź warsztatu na komentarz:

    Niekiedy naprawa samochodu to wyzwanie ale jesteśmy po to ,że by się z tym zmierzyć.Ale jak się uda to proszę mi wierzyć przynosi to nam także satysfakcję

  • AUTOR: DATA: 2015-05-13 22:57
    33.33% (3/9) osób uznało opinię za przydatną +-

    ogólnie
    ******

    czas naprawy
    ******

    ceny usług
    ******

    jakość usług
    ******


    Pozytywny

    Naprawa Mojej Bawarki super dobra ! Tanio solidnie pan Andrzej z panem Maciejem podchodza do klienta jak do czlowieka a nie jak do worka pieniedzy warto wydac gazdy grosz i cieszyc sie autem wymieniono wydech ;filtry oraz plyny eksploatacyjne uszczelniono wycieki


    Marka/model samochodu:
    Bmw E36 compact

  • AUTOR: DATA: 2015-03-20 15:43
    44.44% (4/9) osób uznało opinię za przydatną +-

    ogólnie
    ******

    czas naprawy
    ******

    ceny usług
    ******

    jakość usług
    ******


    ZAUFANA OPINIA

    Pozytywny

    Jestem zadowolony z usług tego warsztatu. Naprawili mi samochód szybko, tanio, bez naciągania. To jest warsztat, jeden z nielicznych już, gdzie pracują fachowcy, którym się jeszcze chce poszukać co nie działa i dlaczego, a nie tylko wymienizć całe podzespoły byle tylko drożej. Polecam.


    Marka/model samochodu:
    Opel Corsa B, 1999

    Odpowiedź warsztatu na komentarz:

    Dziękujemy za docenienie naszych starań

  • AUTOR: DATA: 2015-02-24 21:42
    70.59% (12/17) osób uznało opinię za przydatną +-

    ogólnie
    ******

    czas naprawy
    ******

    ceny usług
    ******

    jakość usług
    ******


    Neutralny

    Pani Beato, pyta Pani jak można wydać samochód z niedokręconym kołem? Powodów jest kilka. Mechanik powinien wykonać jazdę próbną która natychmiast by wykazała że jest coś źle, "coś tłucze" tak jak to Pani się przydarzyło. Po naprawie układu hamulcowego, a jest to najważniejszy układ, jazda testowa jest niezbędna. Koło zostało by dokręcone a Pani wróciłaby pewnie na kolejną naprawę, a co było powodem hałasu, nigdy by się Pani nie dowiedziała. Zgłoszenie Pani należało sprawdzić natychmiast. Odpowiedź "musi się dotrzeć/ułożyć" to "spławienie" klienta i dawanie sobie marginesu błędu w naprawie, a to obniża jakość i powoduje powrót klienta na poprawkę. Brak końcowej kontroli wykonanej naprawy w warsztacie przez przełożonego mechanika, brak jazdy testowej. Wszystko zależy od klasy mechanika, dużo od klasy warsztatu.Po tej przygodzie chyba nie będą Panie tak dobrymi koleżankami jakimi były dotychczas.


  • AUTOR: DATA: 2015-02-17 06:00
    79.31% (23/29) osób uznało opinię za przydatną +-

    ogólnie
    ******

    czas naprawy
    ******

    ceny usług
    ******

    jakość usług
    ******


    Negatywny

    Oddałam samochód na wymianę szczęk w tylnych kołach, jestem kobietą więc muszę bezgranicznie zdać się na uczciwość i wiedzę mechaników.Warsztat poleciła mi zadowolona z usług koleżanka. Wszystko było ok,nawet zadzwoniono z warsztatu, że jeszcze z przodu też odkręcili koła i jest co nie co do zrobienia, jednak się "nie pali" można jeździć -usłyszałam. Ze względów finansowych podziękowałam na razie. Dramat jak odebrałam samochód, było już późno ,zamykali, wyjechałam z warsztatu,dojechałam z Chodkiewicza na Wyszyńskiego i coś,jak ja to nazwałam tłucze mi w przednim kole.Zawróciłam.Jeszcze zdążyłam szefa zatrzymać bo już wyjeżdżał, mówię co się dzieje ,a szef (z uśmiechem na ustach co ta baba gada)że jeśli będzie jutro jeszcze waliło to proszę podjechać-są wymienione szczęki a coś tam nie(już nie wiem jak to tam się nazywa)i musi się dotrzeć. Na drugi dzień nawinął mi się mój brat i poprosiłam żeby przejechał się autem bo przecież nie będę chłopakom przysłowiowo zawracać gitary jak musi się dotrzeć.A tu niespodzianka, przednie koło w ogóle nie przykręcone ani na jedną śróbkę.No i oczywiście zadzwoniłam do szefa.Przeprosił,powiedział że wyciągnie konsekwencje i ....co mi z tego dobrze że mi to koło nie odpadło bo osierociłabym dwójkę dzieci. Co do samej usługi i zastosowanych część nie mogę nic na razie powiedzieć bo jeszcze nie byłam w innym warsztacie zrobić resztę co mi pan szef zalecał. Na pewno w tym warsztacie nawet nie dam wymienić wycieraczki bo może mi odpaść w czasie ulewy. Jak można pozwolić babie wyjechać z warsztatu z luźnym kołem?
    P/S
    to warsztat na rogu Chokiewicza a E. Plater nie w podwórku kawałek dalej.


    Marka/model samochodu:
    BMW

    Odpowiedź warsztatu na komentarz:

    ,,Pani IDEAŁ" ma wyraźny problem z płcią.Jest wyraźnie przewrażliwiona na tym punkcie obrażając wiele swoich koleżanek-u nas w warsztacie pracuje kobieta.Pani ma pretensje o to ,że szef czekał na nią po zamknięciu zakładu na odbiór samochodu mimo iż warsztat czynny jest do 18,00.Pani ma pretensje iż po 11 godzinach pracy szef nadal się uśmiecha i jest miły, zapraszając od razu następnego dnia na kontrolę.Pani ma pretensje ,że tylko ją przeproszono a nie ukrzyżowano mechanika- zwolnienie jednego z ,,kolegów" i nagana dla drugiego jej nie wystarcza.Pani ma słuszne pretensje o ,,kosztowny błąd" warsztatu , zapominając jednocześnie iż sama jeździła z dziećmi samochodem bez hamulców.To jej nie przeszkadzało?My jednak nie jesteśmy od oceny klientów pod względem płci, narodowości , wyznania czy marki posiadanego samochodu.Nadal będziemy się uśmiechać używać
    zwrotów grzecznościowych i nie klnąć (przynajmniej przy gościach)oraz eliminować błędy nasze .A ,,IDEALNYM BABOM"(te które same się tak traktują, są nieomylne i bezkrytyczne) mówimy stanowcze NIE -nawet wycieraczek nie wymienimy.Pozostałe Panie zapraszamy do końca roku-WYMIANA WYCIERACZEK GRATIS-nawet po godzinach pracy!!!!!

  • AUTOR: DATA: 2015-01-18 21:02
    46.15% (6/13) osób uznało opinię za przydatną +-

    ogólnie
    ******

    czas naprawy
    ******

    ceny usług
    ******

    jakość usług
    ******


    Pozytywny

    Polecam warsztat pana Macieja. Diagnoza usterki i wymiana skrzyni biegów przebiegła w szybkim czasie, wszystko działa jak należy. Ponadto folie na siedzeniach świadczą o podejściu do auta i klienta. Jestem bardzo zadowolony. Ponadto pan Maciej odpowiada na każde pytanie, podejście do klienta na 5. Polecam.


    Marka/model samochodu:
    Nissan Almera

    Odpowiedź warsztatu na komentarz:

    Dziękujemu za docenienie.Wszyscy na nie pracują ,ale jest jeszcze sporo do zrobienia.

  • AUTOR: DATA: 2015-01-15 00:39
    86.67% (13/15) osób uznało opinię za przydatną +-

    ogólnie
    ******

    czas naprawy
    ******

    ceny usług
    ******

    jakość usług
    ******


    Neutralny

    Panie Krzysztofie, demontaż końcówki kierowniczej kilkukrotnym uderzeniem młotka w miejsce osadzenia w zwrotnicy nie spowoduje żadnych uszkodzeń. Zgodnie z technologią napraw należy zawsze używać odpowiedniego ściągacza, jednak metoda uderzania młotkiem jest łatwa i szybka. Jeśli nie można rozłączyć końcówki od zwrotnicy lub zwrotnica jest aluminiowa to nie wali się młotkiem tylko używa ściągacza. Może zwyczajnie nie mieli ściągacza.
    Ale Pan ma A4, a tam sworzeń końcówki kierowniczej nie ma stożka więc nie trzeba nic zbijać ani używać ściągacza. Obejma zaciskana jest na cylindrycznej części sworznia końcówki kierowniczej, Dodatkowo są dwie śruby zabezpieczające, nic się nie zapieka nie klinuje, demontaż jest łatwy.
    Chyba stał Pan nie przy swoim samochodzie podczas naprawy, albo uznał Pan za końcówkę kierowniczą długą śrubę która mocuje dwa górne wahacze którą trzeba wybijać.
    Aby zdemontować zwrotnicę w Pana aucie trzeba rozłączyć od niej dwa górne wahacze i dwa dolne. Dolne wahacze są wykonane razem z sworzniami więc nie można odkręcić sworznia od wahacza, odkręcana jest nakrętka sworzenia i rozłączany wahacz od zwrotnicy.
    Nie będzie Pan dyktował jak mechanik ma naprawiać Panu auto bo na pewno nie było Pana przy nim podczas naprawy.
    Geometria ZAWSZE musi myć ustawiona po demontażu lub wymianie elementu nośnego zawieszenia, ponieważ NIGDY elementy nie będą zamontowane ponownie dokładnie tak jak przed naprawa. Ponadto nowe części są wymiarowo inne od starych.
    Żaden warsztat nie powinien wziąć takiej odpowiedzialności, nie ustawiać geometrii a po jakimś czasie kupować klientowi nowe opony.
    Zlecając naprawę zgodził się Pan na cenę, a może nie było w niej ustawienia geometrii?
    Jeśli chodzi o montaż części niskiej jakości przywiezionej przez klienta to mechanik może odmówić jeśli taka część jest odpowiedzialne za bezpieczeństwo lub poinformować że roszczenia gwarancyjne będą odrzucane.
    Pomimo tylu uwag dlaczego nie przerwał Pan naprawy?


    Odpowiedź warsztatu na komentarz:

    Od razu widać ,że ktoś wie o czym pisze.Zgadzamy się w 100% z wypowiedzią.Potwierdza ona niestety fakt ,że klient był tu ,,najsłabszym ogniwem".Ta A4 miała stalowe zawieszenie a nie aluminiowe !Więc czy to była A4? Klient został poinformowany o niskiej jakości łożyska , które sam kupił (nie zagrażało bezpieczeństwu ale .....) i oraniczeniach związanych z roszczeniami.Klient nie był umówiony a praktycznie wjechał do warsztatu z ulicy i ze zględu na ,,życiowe argumenty" został obsłużony od ręki.

  • AUTOR: DATA: 2015-01-08 22:30
    73.33% (22/30) osób uznało opinię za przydatną +-

    ogólnie
    ******

    czas naprawy
    ******

    ceny usług
    ******

    jakość usług
    ******


    Negatywny

    tak jak i tu wszyscy piszą że tan warsztat to najgorszy i mają rację bo ja tez dałem autko i było do wymiany łożysko w przednim kole to panowie zamiast ściągacza to młotkiem walili w układ kierowniczy by ściągnąć końcówkę kierowniczą młotkiem to oni powinni się walnąć ale w głowę bo na praktykach tego nie uczą bo są przyrządy a wahacz zamiast odczepić z dołu to odkręcili końcówkę sworznia i cała geometria poszła i teraz tak montowanie łożyska zrobili ale w tym kole jest wibracja i słychać jak wyje jak się rozpadnie to zobaczymy co powiedzą te niby fachowcy i tak faktem że geometria na nowo musiała być robiona a ten pan niby właściciel powiedział że to nic wspólnego niema z geometrią proszę pana jeszcze raz do szkoły i uczyć się za mechanika bo każdy warsztat jak się pytałem to tak samo powiedział jak diagnosta jak to się ruszy to koło się ściera ja nikomu nie polecam może taczkę dać im do pracy morze tego nie rozwalą albo zrobią tak że taczka sama będzie jeździć pozdrawiam


    Marka/model samochodu:
    Audi A4

    Odpowiedź warsztatu na komentarz:

    Jeszcze się taki nie urodził , który wszystkim dogodził.Jajo mądrzejsze od kury.Całe życie się człowiek uczy a i tak głupi umiera.Pretensje do garbatego ,że ma proste dzieci.Nie wiem czy Pan wie ale przysłowia są mądrością narodów.Stek bzdur , do których ,,niby właściciel "ze względów kulturowych nie będzie się ustosunkowywał.Skierowani ponownie do szkoły ,,niby fachowcy"sugerują jedynie powrót klientowi do stosowania starej szkoły interpunkcji i w szczególności ortografii.Przyjmujemy z godnością sugestię serwisowania taczek , tak żeby im się po naprawie ,,koła nie ścierały".Z pewnością nie kupimy do nich , jak Pan to zrobił , Chińskich łożysk.Pozostałych z taczkami i bez ...zapraszamy!

  • AUTOR: DATA: 2014-08-06 08:49
    35.00% (7/20) osób uznało opinię za przydatną +-

    ogólnie
    ******

    czas naprawy
    ******

    ceny usług
    ******

    jakość usług
    ******


    Pozytywny

    Warsztat prowadzony z pasją do motoryzacji! Jestem dość namolny i zawsze o wszystko muszę wypytać - tutaj uzyskałem wszystkie odpowiedzi na moje pytania. Pan Maciej zawsze służy radą i daje najlepsze rozwiązania - jakość/cena. Z całą szczerością polecam ten zakład mechaniki samochodowej. W Bydgoszczy lepszego nie znalazłem, a mieszkam już tutaj od 20 lat.


    Marka/model samochodu:
    Audi A4 B6 2.0 ALT

    Odpowiedź warsztatu na komentarz:

    dziękujemy za docenienie naszych starań.

  • AUTOR: DATA: 2014-06-10 15:02
    55.56% (15/27) osób uznało opinię za przydatną +-

    ogólnie
    ******

    czas naprawy
    ******

    ceny usług
    ******

    jakość usług
    ******


    Pozytywny

    Dobry,solidny mechanik. Godny polecenia!!! , jestem ,bardzo zadowolona!!!


    Marka/model samochodu:
    mercedes B

    Odpowiedź warsztatu na komentarz:

    Nie zawsze wszystko wychodzi ale staramy się.

  • AUTOR: DATA: 2014-05-27 07:55
    45.83% (11/24) osób uznało opinię za przydatną +-

    ogólnie
    ******

    czas naprawy
    ******

    ceny usług
    ******

    jakość usług
    ******


    Pozytywny

    wpadłem jak po ogień a chodziło klimatyzację o 17,30 a czynne do 18,00.nikt nie marudził ,że tak późno.sprawnie jeden mechanik podpiął maszynę , drugi w tym czasie wymienił filtr i czyścił klimę.18,15 wyjechałem z czystą nabitą klimą z nowym filtrem i zapłaciłem kartą.zero problemów.


    Marka/model samochodu:
    vw

    Odpowiedź warsztatu na komentarz:

    dziękujemy za zaufanie.....staramy się.......będziemy jeszcze lepsi

  • AUTOR: DATA: 2014-04-16 13:14
    74.36% (29/39) osób uznało opinię za przydatną +-

    ogólnie
    ******

    czas naprawy
    ******

    ceny usług
    ******

    jakość usług
    ******


    Negatywny

    Najgorszy warsztat w Bydgoszczy nie polecam !!!
    Tak jak w komentarzach poniżej oddajesz samochód w stanie jeżdżącym z drobną usterką a tu się okazuje że coś nie działa po ich majstrowaniu i oddajesz do poprawki a oni cie kasują potem cie ponownie z jakąś kolejną usterką. Raz na zawsze mam nauczkę nigdy nie korzystać z przydrożnych mechaników w podwórku pozdrawiam.


    Odpowiedź warsztatu na komentarz:

    Obawiam ,że to kolejny komentarz z cyklu pomyłek.Nasz warsztat znajduje się u zbiegu ulicy E.Plater i Chodkiewicza.Dokładnie to numer 60.Kilkaset metrów dalej znajduje się naprawdę niewielki warsztat w podwórku. Biorąc pod uwagę naszych klientów wszystkie ,,wątpliwości" wyjaśniamy na miejscu .Do sprawy należałoby wrócić i wyjaśnić lub uznać to za wpis pomyłkowy,czy wręcz hejterski

  • AUTOR: DATA: 2014-04-03 13:15
    30.43% (7/23) osób uznało opinię za przydatną +-

    ogólnie
    ******

    czas naprawy
    ******

    ceny usług
    ******

    jakość usług
    ******


    Pozytywny

    Ostatnio przyjechałem na wymianę opon i co? Wymienili mi opony z zimowych na letnie, szybko, sprawnie i nawet moje zimówki mi do bagażnika załadowali :) Z innej beczki: serwisowali mi poprzednie 3 samochody, a jak trzeba będzie, to będą serwisować i ten (zwłaszcza, że w poprzednim, 3 letnim Suzuki SX4, dopiero oni wymienili ORYGINALNY filtr kabinowy na nowy, choć powinien to zrobić wcześniej ASO.... Podsumowując: polecam usługi.


    Marka/model samochodu:
    Dacia Lodgy

    Odpowiedź warsztatu na komentarz:

    Dziękujemy za zaufanie ,zapraszamy ponownie w razie potrzeby

  • AUTOR: DATA: 2014-02-13 19:29
    22.22% (6/27) osób uznało opinię za przydatną +-

    ogólnie
    ******

    czas naprawy
    ******

    ceny usług
    ******

    jakość usług
    ******


    Pozytywny

    Przede wszystkim uczciwie bez naciągania! Fachowo szybko. Może z zewnątrz sprawia trochę wrażenie rozgardiaszu, ale to tylko złudzenie - to fachowy i uczciwy zakład mechaniki Polecam - sam od co najmniej 7 lat robię u nich moje auto


    Marka/model samochodu:
    Lanos

    Odpowiedź warsztatu na komentarz:

    Dziękujemy za zaufanie polecamy się w przyszłości.

  • AUTOR: DATA: 2014-02-12 16:11
    24.14% (7/29) osób uznało opinię za przydatną +-

    ogólnie
    ******

    czas naprawy
    ******

    ceny usług
    ******

    jakość usług
    ******


    Pozytywny

    Z usług tego zakładu korzystałem już kilkakrotnie i za każdym razem jestem bardzo zadowolony. Ostatni problem z którym się pojawiłem to stukanie w zawieszeniu. Młody wysoki chłopak już po chwili zdiagnozował,że to pęknięta sprężyna. Szef bardzo szybko dał zarys kosztów. Auto było gotowe tego same dnia mimo późnego przyjazdu,Jakość usług oceniam na bardzo dobry, jak najbardziej na plus oceniam kontakt z Klientem. Na miejscu miła obsługa, nie traktują Klienta jako zło konieczne. Nie wszystko w tym zakładzie oceniam jako idealne, ale jak dla mnie jeden z lepszych warsztatów, a korzystałem już z wielu. Póki co mają u mnie duży kredyt zaufania. Polecam.


    Marka/model samochodu:
    Golf II

  • AUTOR: DATA: 2014-02-07 08:04
    80.95% (34/42) osób uznało opinię za przydatną +-

    ogólnie
    ******

    czas naprawy
    ******

    ceny usług
    ******

    jakość usług
    ******


    Negatywny

    Jakiś czas temu oddałem w tym warsztacie samochód na zwykły serwis (wymiana oleju, filtrów, świec, itp). Ze wszystkich potrzebnych rzeczy miałem swój olej, który chciałem wlać bo specjalnie kupiłem "taki lepszy". O reszte rzeczy miał zatroszczyć sie warsztat. Uzgodniłem, że chcę tez mieć droższe, lepsze świece firmy NGK. Tak się stało, że samochód uległ potem awarii (nie związanej akurat z tym serwisem) w znacznej odległości od Bydgoszczy i musiałem samochód oddać w ręce innego mechanika. Okazało się przy okazji, że świece, które mam zainstalowane to tańsze świece bosha, chociaż skazowany zostałem za NGK. Podejrzewam, że jeśli tak zrobili ze świecami to ten mój "lepszy" olej też pewnie trafił gdzie indziej, a wlany mam jakiś tani syf. Człowiek chce dbać o samochód ale się nie da nawet, bo nie można ufać mechanikom. Od teraz jeśli dam komuś wymienić te podstawowe rzeczy w samochodzie to będę mu patrzył na ręce, a jeśli się nie zgodzi, to poświęcę sie i sam to zrobię.


    Marka/model samochodu:
    honda accord

    Odpowiedź warsztatu na komentarz:

    Irytujące są komentarze ludzi , którzy swoja miarą mierzą innych.Więc po kolei.Samochód uległ awarii nie za Bydgoszczą a na Fordońskiej ,gdzie wezwani nasi mechanicy nie zastali klienta.Ustalono z klientem najtańsze markowe części.Nie zamontowano boscha tylko DENSO-równie renomowane .Klient nie zapłacił za NGK a dostał co innegoo czym wiedział.Różnica w cenie pomiędzy nimi to 60groszy.Podejrzenia klienta wobec oleju są bezpodstawne bo my lejemy castrola a jak jest to dla niego syf to jego sprawa.Sam przywiózł bardzo mniej markowy olej więc podmiana mijałaby się z celem.Co do zaufania to bezgraniczne zaufanie do innego serwisu jest co najmniej dziwne, a klienci sporadycznie stoją u nas przy samochodzie i nikomu to nie przeszkadza bo nam ufają.My im też ufamy a jak widać pole do oszustwa jest duże Wszystko to jest bardzo dziwne , bo samochód bezawaryjnie chodził przez tyle lat u poprzedniego właściciela , któremu serwisowaliśmy auto a gość się znał bo był reprezentantem firmy olejowej .Komuś tu należą się wyjaśnienia i przeprosiny za pomówienia , ciekawe czy tak łatwo przyjdą jak oczernianie!!!!!

  • AUTOR: DATA: 2014-01-08 17:44
    16.67% (6/36) osób uznało opinię za przydatną +-

    ogólnie
    ******

    czas naprawy
    ******

    ceny usług
    ******

    jakość usług
    ******


    Pozytywny

    Usterka związana ze zbiornikiem wyrównawczym - szybko, sprawnie, tanio. I do tego samochód dokładnie umyty. Po raz kolejny się nie zawiodłem. Polecam!


    Marka/model samochodu:
    Fiat Punto II HGT (1.8)

    Odpowiedź warsztatu na komentarz:

    Choć idealny warsztat nie jest .....ale staramy się.Słuchamy i wyciągamy wnioski.

  • AUTOR: DATA: 2014-01-07 09:15
    88.07% (96/109) osób uznało opinię za przydatną +-

    ogólnie
    ******

    czas naprawy
    ******

    ceny usług
    ******

    jakość usług
    ******


    Negatywny

    Zleciłem usługę naprawy hamulca ręcznego i zacisków w tylnych kołach. Po odebraniu auta nie zdążyłem dojechać do domu (10 km) i zapaliła się czerwona kontrolka informująca o niesprawności układu hamulcowego. Wyciekł płyn. Powróciłem z reklamacją mając nadzieję, że będzie dobrze po odebraniu auta. Niestety jeszcze dwa razy musiałem wracać do do poprawki. Niedawno zauważyłem, że grzeje się prawe tylne koło (tarcza). Postanowiłem zajrzeć i sprawdzić, bo czuć było swąd palonych klocków. Okazało się, że pseudomajstrowie zapomnieli założyć uszczelki gumowe na zaciski, które chronią tłoczek przed brudem. Na drugim zacisku też nie było tych uszczelek. Do kompletu jeszcze brakowało w obu zaciskach gumek zabezpieczających przed brudem śruby odpowietrzające.

    Podsumowując:
    Warsztat druciarski, brak nadzoru nad pracownikami, zdecydowanie niepolecany warsztat.
    Oddanie auta kończy się pogorszeniem jego stanu w stosunku do tego co było przed oddaniem do naprawy.


    Odpowiedź warsztatu na komentarz:

    Warsztat jak twierdzi klient jest bez nadzoru wypełniony pseudomechanikami.Na szczęście nasi prawdziwi i lojalni klienci mają odmienne zdanie.Szanujemy klientów bo dzięki nim mamy pracę.Owszem nie wszystkich ale i mechanicy trafiają się nieuczciwi.Pomimo jak anonimowy klient twierdzi brak jest nadzoru, wszystkie operacje i teren jest monitorowany.Łatwo sprawdzić ,kto i kiedy czym przyjechał i co naprawiał a co za tym idzie z kim się rozliczał.Bo są niestety klienci , którzy w ramach oszczędności rozliczają się z pracownikiem!Po odtworzeniu monitoringu i pokazaniu pracownikowi ,,jego zasług" umowa w trybie natychmiastowym została rozwiązana.Argumentów przeciw nie było.Pseudomajstrowie i druciarstwo obraża pozostałych uczciwych i solidnych pracowników a wystawia jedynie świadectwo klientowi-pseudomechanikowi.

  • AUTOR: DATA: 2013-12-05 22:28
    35.48% (11/31) osób uznało opinię za przydatną +-

    ogólnie
    ******

    czas naprawy
    ******

    ceny usług
    ******

    jakość usług
    ******


    Pozytywny

    Łożysko w kole wymienione w expresowym tempie, oraz zrobiona zbieżność kół przednich. Wszystko śmiga i nic nie szumi. Polecam - cena zadowalająca.


    Marka/model samochodu:
    Citroen Xara

    Odpowiedź warsztatu na komentarz:

    Dla nas to też duża satysfakcja.Pozdrawiam i zapraszam ponownie.

  • AUTOR: DATA: 2013-11-29 19:53
    23.33% (7/30) osób uznało opinię za przydatną +-

    ogólnie
    ******

    czas naprawy
    ******

    ceny usług
    ******

    jakość usług
    ******


    Pozytywny

    Fachowe podejście do sprawy, bardzo miła obsługa, naprawa wykonana perfekcyjnie.


    Marka/model samochodu:
    Renault Laguna

    Odpowiedź warsztatu na komentarz:

    Dziękujemy za uznanie ,polecamy się na przyszłość.

  • AUTOR: DATA: 2013-11-07 20:24
    92.31% (84/91) osób uznało opinię za przydatną +-

    ogólnie
    ******

    czas naprawy
    ******

    ceny usług
    ******

    jakość usług
    ******


    Negatywny

    Nie polecam tego warsztatu - omijajcie szerokim łukiem !!!

    Dałem do wymienienia łozyska w kołach. Załoga wymieniła ale przy tym przy całej akcji rozwaliła abs. Szefo móił ze naprawią zaprowadziłem wkrecił ze jakas instalacja sie rozwaliła - dziwny zbieg okolicznosci. Jak stawiałem na warsztat wszystko było w 100% sparwne ażtu nagle instalacja popsuta.Niby naprawili skasowali 50 zł odjechałem kawałek i znowu. Poprostu przy wymianie łożysk rozwalili czujnik i teraz sie przyznac nie chca - strata kasy i pieniedzy.

    Po drugie strzeżcie sie - jeśli zamawiasz u nich część zdazyc sie może że cześć trafia do ciebie ze złolmu a nie ze sklepu. Zamówiłem wysprzęglik. Zapłaciłem za nowy - założony ze szrotu. Głupi nie jestem widac kiedy część nowa jest kiedy ze szrotu. Nie ma gwarancji, żadnej faktury ani paragonu. Szkoda tam czasu


    Marka/model samochodu:
    Ford Focus

    Odpowiedź warsztatu na komentarz:

    Jestem spokojnym człowiekiem , ale nie mogę spokojnie przejść koło bzdur i oszczerstw które ktoś wypisuje na temat mój i całej załogi.Mógłbym polemizować i udowodnić kłamstwa ale co by to dało.Nie uległem szantażowi finansowemu więc klient puścił wodzę fantazji.Każdy kto tu był wie jak jest naprawdę.Używając słownictwa klienta zalecam także niech się strzeże i omija szeroki łukiem nasz warsztat bo szkoda naszego czasu.
    P.S.Info dla kolegów z branży...chętnie podam numer klienta,który cię naciągnie i będzie próbował szantażować.Na pocztek...czerwony Ford focus CBR.......

  • AUTOR: DATA: 2013-10-21 09:43
    15.15% (10/66) osób uznało opinię za przydatną +-

    ogólnie
    ******

    czas naprawy
    ******

    ceny usług
    ******

    jakość usług
    ******


    Pozytywny

    WARSZTAT OK WYGODNE TERMINY NAPRAW I ROZSĄDNE CENY POLECAM


    Marka/model samochodu:
    RENAULT

    Odpowiedź warsztatu na komentarz:

    Choć idealny warsztat nie istnieje .....staramy się.

  • AUTOR: DATA: 2013-10-19 11:05
    18.46% (12/65) osób uznało opinię za przydatną +-

    ogólnie
    ******

    czas naprawy
    ******

    ceny usług
    ******

    jakość usług
    ******


    Pozytywny

    Zleciłem dzisiaj wymianę oleju i sprawdzenie auta przed jazdą na przegląd. Wszystko jak zwykle profesjonalnie, w miłej atmosferze za bardzo dobre pieniądze. Auto przeszło przegląd bez najmniejszych problemów! Dziękuję i na pewno wrócę!


    Marka/model samochodu:
    BMW 320d E46

    Odpowiedź warsztatu na komentarz:

    Choć nie zawsze wychodzi staramy się odpowiadając na potrzeby klientów.Dziękujemy za komentarz

  • AUTOR: DATA: 2013-10-07 13:45
    87.78% (79/90) osób uznało opinię za przydatną +-

    ogólnie
    ******

    czas naprawy
    ******

    ceny usług
    ******

    jakość usług
    ******


    Negatywny

    Właściel tego warsztatu- byłby *** treść usunięta przez moderatora ***.Pokazuje świadectwa szkoleń i itp. Opisuje jak będzie przebiegać dana usługa-bardzo płynnie i dużym zasobem wiedzy(to fakt i duży plus/pozytyw). Więc decyduję się na skorzystanie z usługi. Odbieram samochód- i ciśnienie w moim organizmie skacze na wysoki pułap.
    Zlecona usługa - Knserwacja podwozia - sam już niewiem czy została wykonana w 100 % tak jak właściciel mówił?! Okaże się, przyszłość pokaże- bo podczas odbioru auta - stwierdziłem że zostało wykonane 50% słów - właściciela. Odpuściłem sobie użeranie się z właścicielem,
    jestem stratny finansowo i czasowo, ale z dużym doświadczeniem.
    Konserwacja - więc zdejmujemy wszelakie osłon plastikowe podwozia - a wszelkie plastikowe spinki jak pękną(a mają prawo) to w to miejsce dajemy nowe- przecież ten zakład ma doświadczenie, ale to dopiero po mojej interwencji, zostało wykonane- stracony czas
    Estetyka pracy - Alufelgi - odkręcane chyba młotkiem lub za dużym kluczem- bo otwory porysowane-od klucza(Pytanie czy dokręcili kluczem dynamometrycznym?),samochód ubrudzony wszędzie tłuste plamy, karoseria, felgi, tapicerka - to nie jest traktor! Zwracam uwagę - to pracownicy czyszczą, ale tapicerkę to chcą czyśćić szmatą - brudną, całą w smarach.
    W którymś z komentrzy właściciela - jest napisane że pracownicy się zmieniają - ale krótkie szkolenie z zasad jak postępować z autami klientów warto przeprowadzić i od czasu do czasu zwrócić uwagę pracownikom.
    Przykro mi, ale ja już z tego warsztatu nieskorzystam.


    Odpowiedź warsztatu na komentarz:

    POZOSTAJE MI BIĆ SIĘ W PIERSI.SZKODA,ŻE KLIENT NIE BYŁ NA TYLE ODWAŻNY ,ŻEBY SIĘ POPISAĆ.JEGO UWAGI SĄ SŁUSZNE I KONSEKWENCJE PERSONALNE I FINANSOWE ZOSTAŁY WYCIĄGNIĘTE WOBEC OSOBY WYKONUJĄCEJ I ODPOWIEDZIALNEJ ZA TEN SAMOCHÓD JESZCZE PRZED PUBLIKACJĄ.NO I DROBNE NIEDOMÓWIENIE O CZYM W KOMENTARZU NIE WSPOMNIANO TO FAKT IŻ ZGŁOSZONE UWAGI USUNIĘTO OD RAZU ŁĄCZNIE Z 15% RABATEM , KTÓREGO UDZIELONO PRZY ROZLICZENIU.NIESTETY JAKO WŁAŚCICIEL NIE MOGĘ BYĆ WSZĘDZIE I MUSZĘ CZASAMI ZAUFAĆ LUDZIOM ...CO TAK SIĘ CZASAMI KOŃCZY.ALE Z TYM RZECZNIKIEM.....TO BYŁO OBRAŹLIWE

  • AUTOR: DATA: 2013-10-01 16:15
    15.38% (10/65) osób uznało opinię za przydatną +-

    ogólnie
    ******

    czas naprawy
    ******

    ceny usług
    ******

    jakość usług
    ******


    Pozytywny

    Wszystko w jak największym porządku. Wypadał mi króciec z listwy i paliwo lało się na silnik, nie działające wycieraczki i dziura w tłumiku. Jestem bardzo zadowolony z wykonanej pracy i z kwoty, którą za nią zapłaciłem (bardzo miłe zaskoczenie). Właściciel zna się na rzeczy, podejście do klienta na najwyższym poziomie - bez burczenia i mruczenia jak to ma miejsce u niektórych "fachowców" (jakby im krzywda się działa, że to właśnie do nich przyjechałem). Bez przeciągania - zostawiłem samochód w poniedziałek a we wtorek we wczesnych godzinach był do odbioru. Kontakt telefoniczny jak i mailowy bez zarzutu. Polecam z czystym sumieniem!


    Marka/model samochodu:
    Fiat Punto HGT (1.8) 130 KM

    Odpowiedź warsztatu na komentarz:

    BYŁO NAM MIŁO ....CIESZYMY SIĘ Z ZADOWOLONYM KLIENTEM...POZDRAWIAMY

  • AUTOR: DATA: 2013-09-23 09:37
    85.88% (73/85) osób uznało opinię za przydatną +-

    ogólnie
    ******

    czas naprawy
    ******

    ceny usług
    ******

    jakość usług
    ******


    Negatywny

    Nie polecam warsztatu oddają samochody zepsute, zniszczone i do tego brudne w środku. Zostawiając tam samochód nie dość że pozbyłem się sporo kasy to dostałem auto z wyciętym katalizatorem i rozregulowanym rozrządem.
    *** treść usunięta przez moderatora ***
    Odradzam i omijać szerokim łukiem.


    Marka/model samochodu:
    opel vectra

    Odpowiedź warsztatu na komentarz:

    W samochodzie przeprowadzono szereg czynności , które nie dawały powodu ,żeby powiedzieć ,że samochód został naprawiony za co od klientów nie pobiera się kasy.Wydanie samochodu bez usunięcia usterki i nie pobranie kasy nie jest ujmą dla każdego i w mojej opinii nazwanie go zniszczonym jest nadużyciem.Nie ma wśród nas Alfy i Omegi.Rozrządu niestety nikt nie dotykał a o wycięciu katalizatora klient został poinformowany.Leży jeszcze na półce gdyż klient wyraził chęć jego ponownego montażu o czym ,,przypadkiem" zapomniał w komentarzu .Sugestia jakoby nasza firma wycinała katalizatory jest zgoła nie miejscu.W kwestii długopisów?.......przemyślimy!!A opinia jeżeli jest konstruktywna to wyciąga się z niej wnioski.

  • AUTOR: DATA: 2013-09-20 11:01
    25.93% (14/54) osób uznało opinię za przydatną +-

    ogólnie
    ******

    czas naprawy
    ******

    ceny usług
    ******

    jakość usług
    ******


    ZAUFANA OPINIA

    Pozytywny

    Zdecydowanie najlepszy Warsztat w jakim byłem. Szybko, profesjonalne i za bardzo dobre pieniądze. Bezproblemowy kontakt z właścicielem ( nawet poprzez email) o każdej porze! Z pewnością odwiedzę Państwa w przyszłości!


    Marka/model samochodu:
    Fiat Coupe

    Odpowiedź warsztatu na komentarz:

    Dziękujemy za uznanie ...............postaramy się nie zawieść.

  • AUTOR: DATA: 2013-09-17 08:58
    25.45% (14/55) osób uznało opinię za przydatną +-

    ogólnie
    ******

    czas naprawy
    ******

    ceny usług
    ******

    jakość usług
    ******


    Pozytywny

    Kontakt z właścicielem na jak najwyższym poziomie (proszę sobie wyobrazić, że otrzymałem odpowiedź mailową po godzinie 23 kwadrans po jej wysłaniu!). Opony używane dobrej jakości są dostępne od ręki - wymieniłem dwie zimówki - bieżnik całkiem OK! Zleciłem naprawę hamulca ręcznego - nie mam żadnych zastrzeżeń. Samochód odebrałem bardzo szybko. Jeśli szukasz taniego i dobrego mechanika w Bydgoszczy i nie chcesz czekać tydzień w kolejce to trafiłeś idealnie. Polecam i na pewno jeszcze wrócę!


    Marka/model samochodu:
    Audi 100 C4 2.8 V6

    Odpowiedź warsztatu na komentarz:

    Dziękujemy za opinię i zgadzamy się z klientem iż tygodniowe oczekiwanie na naprawę jest stanowczo za długie.
    pozdrawiamy i zapraszamy ponownie

  • AUTOR: DATA: 2013-08-22 12:40
    20.45% (9/44) osób uznało opinię za przydatną +-

    ogólnie
    ******

    czas naprawy
    ******

    ceny usług
    ******

    jakość usług
    ******


    Pozytywny

    Jestem bardzo zadowolona, z jakości wykonanych usług, miła atmosfera, dobra cena oraz profesjonalne podejście do klienta. Gorąco polecam, na pewno będę przyjeżdżała i polecała ten warsztat swoim znajomym.


    Marka/model samochodu:
    peugeot 306

    Odpowiedź warsztatu na komentarz:

    Dziękujemy za opinię...postaramy się być jeszcze lepsi.

  • AUTOR: DATA: 2013-07-17 22:40
    17.65% (6/34) osób uznało opinię za przydatną +-

    ogólnie
    ******

    czas naprawy
    ******

    ceny usług
    ******

    jakość usług
    ******


    Pozytywny

    Rzetelna i sympatyczna obsługa, ceny bardzo przystępne a jakość serwisu bez najmniejszych zastrzeżeń. Szczerze polecam


    Marka/model samochodu:
    Opel Astra

    Odpowiedź warsztatu na komentarz:

    Dziękujemy za opinię....postaramy się być jeszcze lepsi.

  • AUTOR: DATA: 2013-06-21 16:56
    16.67% (5/30) osób uznało opinię za przydatną +-

    ogólnie
    ******

    czas naprawy
    ******

    ceny usług
    ******

    jakość usług
    ******


    Pozytywny

    Stuki w zawieszeniu już mnie nie dręczą :) Co najważniejsze dobrze zdiagnozowana usterka, naprawione w jeden dzień bez komplikacji. Wszystko za przystępne pieniądze.Polecam


    Marka/model samochodu:
    Opel Vectra C

    Odpowiedź warsztatu na komentarz:

    dobra i trafna diagnoza to nie tylko nasza zasługa ale także stacji diagnostycznej , z którą współpracujemy , nie wstydząc się tego.Nie ma ludzi wszechwiedzących a konsultacja z dobrze wyposażona stacją daje nam duże prawdopodobieństwo zdiagnozowania i usunięcia usterek zawieszenia

  • AUTOR: DATA: 2013-06-11 19:06
    25.81% (8/31) osób uznało opinię za przydatną +-

    ogólnie
    ******

    czas naprawy
    ******

    ceny usług
    ******

    jakość usług
    ******


    Pozytywny

    Od paru miesięcy jadąc po mieście towarzyszyły mi okropne stuki w zawieszeniu. Postanowiłem nie jechać do mechanika bo już pare razy naciąłem się na strasznie długie kolejki do naprawy, a samochód jest mi potrzebny. Warsztat ten polecił mi znajomy. Ku mojemu zaskoczeniu, cała naprawa, od diagnozy do naprawy odbyła się w 1 dzień!! Przyjechałem, umówiłem sie następnego dnia i wszystko ładnie pięknie. Rachunek też nie "zabija" a ceny niczym z ASO nie mają tam wstępu! Ile wyceniono pierwszego dnia, tyle zapłaciłem, zero dodatkowych "ukrytych" kosztów na których nieuczciwie zarabiają inne warsztaty! Pokazali stare części, ba nawet je sobie wziąłem dzięki czemu mam jasno pokazane że z całą pewnością trzeba było je wymienić. ZERO ŚCIEMY! A co najważniejsze miła i profesjonalna obsługa! Polecam w 100%


    Zalety:
    szybko, uczciwie, terminowość, bardzo miła obsługa


    Marka/model samochodu:
    peugeot 406

    Odpowiedź warsztatu na komentarz:

    Dziękujemy za opinię...one mobilizują nas do jeszcze lepszego działania.

  • AUTOR: DATA: 2013-02-11 21:52
    16.00% (4/25) osób uznało opinię za przydatną +-

    ogólnie
    ******

    czas naprawy
    ******

    ceny usług
    ******

    jakość usług
    ******


    Pozytywny

    Tata naprawiał - ja naprawiam - dzieci moje będą naprawiać, polecam warsztat tym bardziej, że żadko spotyka sie właściciela który jak widzi kolejkę - podkasa rękawy i cieżko pracuje - szacun. Stosunek ceny do jakości - IDEALNY, Ma dobre serce prztypłacając to czasem bolacą twardą d..ą. POLECAM serdecznie


    Zalety:
    szybkość, rzetelność, trafność decyzji - umieją naprawiać


    Marka/model samochodu:
    Citroen C5

    Odpowiedź warsztatu na komentarz:

    Dziękujemy za opinię ....cieszymy się iż udało nam się w miarę możliwości i potrzeb dostosować jakość i cenę........a o wszystkim i tak decyduje klient

  • AUTOR: DATA: 2012-12-18 21:40
    17.86% (5/28) osób uznało opinię za przydatną +-

    ogólnie
    ******

    czas naprawy
    ******

    ceny usług
    ******

    jakość usług
    ******


    Pozytywny

    Oddałam samochód na naprawę sprzęgła. Usługa wykonana bardzo szybko, pełen profesjonalizm. Nie musiałam się niczym martwić, właściciel wszystko załatwił i zaproponował na czas naprawy samochód zastępczy. Cena została uzgodniona przed naprawą i nie było niespodzianki przy odbiorze. Mogłam zapłacić kartą co w warsztatach samochodowych nieczęsto się zdarza.


    Zalety:
    Położenie warsztatu, godziny otwarcia, szybkość usługi , brak przypadkowych, dodatkowych kosztów,


    Wady:
    zbyt mały plac przed warsztatem


    Marka/model samochodu:
    Audi A6

    Odpowiedź warsztatu na komentarz:

    Dziękujemy za konstruktywną uwagę...postaramy się jeszcze bardziej.

  • AUTOR: DATA: 2012-12-10 14:40
    20.83% (5/24) osób uznało opinię za przydatną +-

    ogólnie
    ******

    czas naprawy
    ******

    ceny usług
    ******

    jakość usług
    ******


    Pozytywny

    Bylem na przekladce opon wraz z zakupem bieznikowanych. Obsluga mila, Pan Szef strasznie sympatyczny, wymiana i przekladka szybka, odbior na telefon. Niebawem wybieram sie z remontem silnika z dwoma samochodami wiec bede mial szerszy poglad na owa stacje. Poki co brak negatywow.


    Zalety:
    blyskawiczna reakcja, szybkosc, ceny? chyba.. bo pierwszy raz taki zakup.


    Wady:
    poki co nie znalazlem..


    Odpowiedź warsztatu na komentarz:

    Cieszy się ,że udało nam się sprostać potrzebom............zapraszamy ponownie

  • AUTOR: DATA: 2012-08-13 08:24
    14.29% (3/21) osób uznało opinię za przydatną +-

    ogólnie
    ******

    czas naprawy
    ******

    ceny usług
    ******

    jakość usług
    ******


    Pozytywny

    JESTEM JEDNYM Z PIERWSZYCH KLIENTÓW MONTUJĄCYCH INSTALACJĘ GAZOWĄ.WIDAĆ WARSZTAT SIĘ ROZWIJA.ROZSĄDNA CENA ZA ZA INSTALACJĘ I MONTAŻ.DOPRACOWUJĄ SZCZEGÓŁY.POLECAJĄ NAWET BANK , KTÓRY TO SFINANSUJE , A DO TEGO 3 BEZPŁATNE PRZEGLĄDY.SAMOCHÓD NAWET NIE ODCZUŁ ZMIANY DYNAMIKI A PORTFEL ODETCHNĄŁ.PO ZA TYM MOŻNA TEŻ NAPRAWIĆ INNE RZECZY, A PRZY UMÓWIENIU SIĘ NA DŁUŻSZĄ ROBOTĘ ZAPROPONOWALI MI AUTO ZASTĘPCZE!NOE I SZOK ...ZAPŁACIŁEM KARTĄ?


    Zalety:
    Można płacić kartą płatniczą.
    kładą koc żeby nie pobrudzić tapicerki!


    Wady:
    Pełny plac samochodów przed warsztatem powoduje problemy z parkowaniem,czasem nawet trzeba parkować przed bramą.


    Odpowiedź warsztatu na komentarz:

    Dziękujemy z opinię.Plac przed naszą firmą to nasz koszmar ...ale rozciągnąć się go nie da.Cały czas pracujemy nad organizacją.

  • AUTOR: DATA: 2012-05-09 19:50
    9.52% (2/21) osób uznało opinię za przydatną +-

    ogólnie
    ******

    czas naprawy
    ******

    ceny usług
    ******

    jakość usług
    ******


    Pozytywny

    Dobry dojazd i fachowa obsługa.


  • AUTOR: DATA: 2010-10-24 10:31
    17.39% (4/23) osób uznało opinię za przydatną +-

    ogólnie
    ******

    czas naprawy
    ******

    ceny usług
    ******

    jakość usług
    ******


    Pozytywny

    szybko i tanio to się liczy dziś miła atmosfera polecam


    Odpowiedź warsztatu na komentarz:

    Dziękujemy za opinię.....cenimy sobie dobrą atmosferę w pracy i dobre relacje z klientami

DODAJ OPINIĘ

AUTO SERVICE Maciej Lewandowski

WARSZTAT U ZBIEGU ULIC CHODKIEWICZA/EMILII PLATER.

WSZYSTKIE USŁUGI MECHANICZNE.

SPRZEDAŻ OPON ZIMOWYCH ZA GOTÓWKĘ I NA RATY.

MOŻLIWOŚĆ PŁATNOŚCI KARTĄ.

WYMIANA LUB NAPRAWA TŁUMIKÓW I UKŁADÓW WYDECHOWYCH

JEDYNY AUTORYZOWANY PRZEZ PRODUCENTA PUNKT KONSERWACJI PODWOZIA.

firmy : BERNER I BOLL

NA TERENIE ELEKTRYK.

 

W OFERCIE GEOMETRIA, KASOWANIE PODSTAWOWYCH BŁĘDÓW ,

SERWIS GAZU LPG ,

BLACHARZ I LAKIERNIK-SZYBKIE  TERMINOWE NAPRAWY NAWET NIEWIELKICH ELEMENTÓW.

SERWIS KLIMATYZACJI-USZCZELNIANIE,ODGRZYBIANIE OZONEM NAPEŁNIANIE

KRÓTKIE TERMINY POŁĄCZONE SPRAWIEDLIWĄ  CENĄ.

ELASTYCZNOŚĆ DZIAŁANIA.

SPRZEDAŻ CZĘŚCI I AKCESORIÓW W CENACH HURTOWNI-BEZ  DODATKOWEJ MARŻY 

PRZEDSTAWICIELSTWO PRODUCENTA OPON BIEŻNIKOWANYCH.

DOSTĘP DO NOWYCH OPON Z 15 KRAJACH UNII EUROPEJSKIEJ-bez kosztów transportu.

OPONY UŻYWANE. FELGI STALOWE I ALUMINIOWE-nowe i używane

SPRAWIEDLIWA CENA ZA WYSOKĄ JAKOŚĆ I WSZYSTKO  BEZ ZBĘDNEGO OCZEKIWANIA.

ZAPRASZAMY PN-PT 8,00-18,00 : SOB 8,00-14,00

------------------------------------------------------------------------------------------------------

WORKSHOP at the intersection Chodkiewicza / EMILII Plater .

ALL MECHANICAL SERVICES .

WINTER TYRES FOR SALE CASH AND WHOLESALE .

POSSIBILITY OF PAYMENT CARD .

REPLACEMENT OR REPAIR silencers AND EXHAUST SYSTEMS

ONLY AUTHORIZED BY THE MANUFACTURER ITEM MAINTENANCE CHASSIS .

Company : BERNER AND BOLL

IN THE ELECTRICIAN .

OFFER GEOMETRY , CLEARING THE BASIC ERRORS,

LPG GAS SERVICE ,

Panel beating and painting - FAST FORWARD REPAIR EVEN SMALL PARTS .

SERVICE AIR - SEALING , ozone fumigation FILLING

SHORT PERIODS COMBINED PRICE Fair .

FLEXIBILITY OF ACTION .

SALES PARTS AND ACCESSORIES WHOLESALE PRICES In - WITHOUT MARGIN

MANUFACTURER'S REPRESENTATIVE retreaded tires .

ACCESS TO NEW TYRES WITH 15 COUNTRIES OF THE EUROPEAN UNION - without the cost of transport .

USED ​​TIRES . RIMS STEEL AND ALUMINIUM - new and used

Fair PRICE FOR HIGH QUALITY AND ALL WITHOUT unnecessary waiting .

WELCOME MON-FRI 8,00-18,00 : SOB 8,00-14,00

-------------------------------------------------------------------------------------------------

WORKSHOP an der Kreuzung Chodkiewicza / Emilii Plater .

Alle mechanischen SERVICES .

WINTERREIFEN ZU VERKAUFEN CASH -und Großhandel.

Möglichkeit der Zahlung CARD .

AUSTAUSCH ODER DIE REPARATUR Schalldämpfer und Abgasleitungen

Nur durch den Hersteller ITEM MAINTENANCE CHASSIS ZUGELASSEN SIND.

Firma: Berner und BOLL

In der Elektriker .

ANGEBOT GEOMETRIE LÖSCHEN die grundlegenden Fehler ,

LPG GAS SERVICE,

Ausbeulen und Lackieren -FAST FORWARD reparieren, auch Kleinteile.

AIR SERVICE - DICHT -, Ozon- Begasung FÜLLUNG

Kurzaufenthalte Kombipreis Fair.

Handlungsflexibilität .

SALES TEILE UND ZUBEHÖR GROSSHANDELSPREISE In - ohne Rand

Vertreter des Herstellers runderneuerten Reifen.

Zugang zu neuen REIFEN MIT 15 LÄNDER DER EUROPÄISCHEN UNION - ohne die Kosten für den Transport .

Gebrauchte Reifen . RIMS STAHL UND ALUMINIUM - neue und gebrauchte

Fairer Preis für hohe Qualität und das alles ohne unnötige Wartezeiten .

WILLKOMMEN MO-FR 8,00-18,00 : SOB 8,00-14,00

---------------------------------------------------------------------------------------------

СЕМИНАР на пересечении Chodkiewicza / Emilii Plater .

Все механические УСЛУГИ .

ЗИМНИЕ ШИНЫ ДЛЯ ПРОДАЖИ ДЕНЕЖНЫХ и оптовая торговля .

ВОЗМОЖНОСТЬ платежной карты .

Замены или ремонта глушителей и выхлопных СИСТЕМЫ

Только авторизованные производителем деталей принтера шасси.

Компания : БЕРНЕР И BOLL

, В электриком .

ПРЕДЛОЖЕНИЕ ГЕОМЕТРИЯ , очищая основные ошибки ,

LPG GAS SERVICE ,

Кузовные и малярные работы - FAST FORWARD РЕМОНТ даже небольшие части.

СЕРВИС AIR -SEALING , обработки озоном ЗАПОЛНЕНИЕ

Короткие периоды Общая Цена ярмарка.

ГИБКОСТЬ ДЕЙСТВИЙ .

ПРОДАЖИ ЧАСТИ И КОМПЛЕКТУЮЩИЕ Оптовые цены в - БЕЗ ОКРАИНЫ

Представителя завода-изготовителя шин с восстановленным протектором .

Доступ к новым ШИН с 15 странами Европейского союза - без стоимости транспорта.

Изношенных шин . Диски сталелитейной и алюминиевой - новые и б

Справедливая цена за высокое качество и все это без ненужного ожидания .

ДОБРО ПОЖАЛОВАТЬ ПН-ПТ 8,00-18,00 : сукин сын 8,00-14,00

Usługa Cena od Cena do
klimatyzacja - odgrzybianie ozonem

0.00 -
wymiana amortyzatora

0.00 -
wymiana oleju w silniku

0.00 -
wymiana opon - alufelgi

0.00 -
wymiana opon - felgi stalowe

0.00 -
wymiana rozrządu silnik diesel

0.00 -
wymiana sprzęgła

0.00 -
wymiana tłumika

0.00 -
wymiana tulei wahacza przód /tył

0.00 -

Cennik nie stanowi oferty handlowej w rozumieniu art. 66, § 1 Kodeksu Cywilnego i ma charakter czysto informacyjny.
Ceny mogą się różnić w przypadkach niektórych marek i modeli samochodów, oraz nie zawierają cen materiałów.


WYZNACZ TRASĘ INNE WARSZTATY W OKOLICY


Kup taniej

Nawigacja GPS
VORDON GPS 5 Europa

CENA OD : 219.00 zł

Alkomat
AlcoFind PRO-X-5

CENA OD : 349.00 zł


Podobne warsztaty





Darmowa aplikacja mobilna

Nasza aplikacja działa poprawnie na wszystkich platformach mobilnych.
W celu jej pobrania wystarczy przejść do wybranego sklepu.

Pobierz z App Store

Pobierz ze Sklepu Windows

Wyślij aplikację na Twój telefon

SMS-em otrzymasz link do pobrania naszej aplikacji.

Pobierz