Spawanie, naprawa tłumika Żnin

Filtry Mapa

Nie znalazłeś wizytówki swojego warsztatu? Utwórz go teraz »
<>

Zwiększony hałas spod samochodu, zapach spalin w pobliżu kabiny pasażerskiej, zwiększone zużycie paliwa to główne objawy dziury w układzie wydechowym. Wielu kierowców zamiast wymienić fragment układu wydechowego decyduje się zaspawać otwór. To działanie doraźne, ponieważ prędzej czy później metal z którego wytworzono tłumik podda się korozji w innym miejscu. 

Ile kosztuje spawanie tłumika?

Spawanie wydechu jest stosunkowo tanią usługą i równie szybką. Za zaspawanie otworu powodującego problemy z przejściem przeglądu czy generującego nieznośny hałas mechanik zażąda kwoty w granicach 40-150 zł. Spawanie tłumika wprawionemu mechanikowi zajmie ok. 30 minut.

Gdzie zaspawać tłumik?

Układ wydechowy pełni ważną rolę w pracy silnika. To od jego kształtu i poprawnego przepływu spalin zależy generowanie poprawnej ilości mocy. Wszelkie zaburzenia strumienia spalin nieszczelnościami mogą osłabić silnik i powodać zwiększone spalanie paliwa, dlatego warto umówić się na spawanie tłumika do profesjonalisty. Doświadczona osoba może także doradzić, kiedy nie warto już spawać, a lepiej wymienić element układu wydechowego.

Porady mechaników

Nasi mechanicy za darmo odpowiadają na pytania związane z serwisowaniem samochodów.

ZAPYTAJ MECHANIKA

Vw Sirocco 2009 silnik ma 75 tys km przejechane : Sirocco 1.4 tsi

Witam Dzien Dobry vw sirocco 1.4 tsi 118 Km . Silnik dobrze rowno pracuje chodzi jak i zimny tak i Ciepły . Mam pytanie dotyczace Rury wydechowej drży trosze mocniej Auto jak by na nizszych obrotach sie lekko dusił mniejszy bieg wieksze obroty ok . Nie ma zadnych nie pokojacych spalin Dymu z...

Odpowiedzi (0)

BMW E46 compact 316ti 2001: Szarpie na ciepłym silniku BMW E46 316ti 1.8

Na ciepłym silniku przy puszczaniu z byt szybko sprzęgła zaczyna migać check i gdy nie ujmę gazu i nie przytrzymam sprzęgła check się zapali i tak jak by auto pracowało na 3 cylindrach 316ti 1.8

Odpowiedzi (0)

Chevrolet captiva 2,2 diesel , 184KM automat rok produkcji 2011: Stuki w silniku

Dzień dobry! Mam pytanie jaki może być powód stuków w silniku na wolnych obrotach. Hałas przy dodanie gazu przy większych obrotach robi się mniejszy. Poziom oleju w normie oraz moc jak i brak dymienia. Przebieg 155 tys.

Odpowiedzi (0)

chevrolet captiva 2,2 diesel - 184KM automat: Stuki w silniku

Dzień dobry ! Mam pytanie co może być przyczyną stuków wydobywających się z silnika ( diesel 2,2 chevrolet captiva 184 KM automat) na wolnych obrotach .Przy dodaniu gazu na wysokich obrotach zmniejsza się hałas . Niema dymienia ani spadku mocy, olej w normie - brak ubytków.

Odpowiedzi (0)

Nasze porady

Co zrobić, gdy czuć zapach spalin w kabinie?

Co zrobić, gdy czuć zapach spalin w kabinie?

Obecność spalin w kabinie jest niebezpieczna dla zdrowia oraz wskazuje na problem występujący w samochodzie. Jeżeli kierowca lub pasażerowie odczuwają swędzenie oczu związane z gazami spalinowymi,...

więcej

Jak wykryć i naprawić usterkę dwumasowego koła zamachowego ?

Jak wykryć i naprawić usterkę dwumasowego koła zamachowego ?

Dwumasowe koło zamachowe jest jednym z ważniejszych elementów wyposażenia nowoczesnych samochodów. Wpływa na prawidłową pracę silnika oraz układu zmiany biegów. Warto, zatem wyjaśnić kilka kwestii...

więcej

Jak korzystnie sprzedać auto?

Jak korzystnie sprzedać auto?

Handlarze samochodowi, aby ubić jak najlepszy interes, stosują szereg trików, które znacznie uatrakcyjniają ofertę. I bardzo często klienci łapią się na takie sztuczki, nie zdając sobie sprawy z...

więcej

VANOS w BMW – co to jest i jak działa?

VANOS w BMW – co to jest i jak działa?

Zastosowanie zmiennych faz rozrządu w motoryzacji stanowi bardzo duże udogodnienie dla kierowców – samochód jest bardziej dynamiczny, a przy tym oszczędniejszy. Nic więc dziwnego, że rozwiązanie...

więcej