Pobierz darmową aplikację mobilną

« powrót - Baza wiedzy

Najczęściej zadawane pytania

  1. Czy mój komentarz może zostać usunięty?
  2. Mój warsztat otrzymał negatywną opinię. Jak mogę ją usunąć?
  3. Czy jako właściciel warsztatu mogę prosić o napisanie opinii o wykonanej usłudze?
  4. Jestem właścicielem warsztatu i nie chcę, aby dane mojego zakładu były publikowane na DobryMechanik.pl - czy mogę je usunąć z serwisu?
  5. Czy mogę otrzymać dane osoby wystawiającej komentarz?
  6. Nazwa mojego warsztatu została błędnie zapisana. Dlaczego tak się stało?
  7. Czy mogę poprawić dane kontaktowe i adresowe swojego warsztatu?
  8. Zamknąłem swój warsztat i chciałbym usunąć go z portalu. Jak to zrobić?
  9. Jak zamówić Pakiet Promujący?


Odpowiedzi

  1. Czy mój komentarz może zostać usunięty?

    Tak, komentarz może zostać usunięty z kilku powodów:

    • nie opisuje w sposób wystarczający wizyty w warsztacie,
    • składa się wyłącznie z wulgaryzmów lub słów obraźliwych,
    • nie został potwierdzony po przesłanym wezwaniu.
  2. Mój warsztat otrzymał negatywną opinię. Jak mogę ją usunąć?

    Z zasady nie ingerujemy w treść komentarzy które są opiniami dodanymi przez naszych użytkowników. W wyjątkowych sytuacjach komentarz może zostać usunięty jeśli:

    • jest zbyt ogólny,
    • składa się wyłącznie z wulgaryzmów lub słów obraźliwych
    • nie został potwierdzony po przesłanym wezwaniu

    W takim przypadku prosimy o kontakt przez formularz opisując sytuację i podając link do wizytówki warsztatu.

  3. Czy jako właściciel warsztatu mogę prosić o napisanie opinii o wykonanej usłudze?

    Oczywiście że tak. Możesz poprosić klienta o dodanie swojej opinii na DobryMechanik.pl. Możesz też zamieścić nasz widget na stronie internetowej swojego warsztatu.

  4. Jestem właścicielem warsztatu i nie chcę, aby dane mojego zakładu były publikowane na DobryMechanik.pl - czy mogę je usunąć z serwisu?

    Dane publikowane w serwisie DobryMechanik.pl są powszechnie dostępne i nie są objęte ochroną danych osobowych mogą więc być publikowane na naszej stronie.

  5. Czy mogę otrzymać dane osoby wystawiającej komentarz?

    Dane osobowe użytkowników udostępniamy wyłącznie na wniosek uprawionych organów np. prokuratury czy policji.

  6. Nazwa mojego warsztatu została błędnie zapisana. Dlaczego tak się stało?

    Nazwy warsztatów są często pisane przez klientów i czasem są nieprawidłowo zapisane. W takim przypadku moderator może zmienić nazwę warsztatu. Moderator może również zmienić nazwę warsztatu jeśli zawiera ona niedopuszczalne znaki, np. @, #, $, %, ^, &, *,” itp oraz jeśli widnieje w niej numer telefonu. W nazwie nie należy umieszczać adresu, powinien on zostać podany w danych adresowych warsztatu.

  7. Czy mogę poprawić dane kontaktowe i adresowe swojego warsztatu?

    Oczywiście, wystarczy że połączysz swoje konto z wizytówką warsztatu. W tym celu napisz do nas przez formularz kontaktowy, podając adres email, który ma zostać podpięty do wizytówki.

  8. Zamknąłem swój warsztat i chciałbym usunąć go z portalu. Jak to zrobić?

    Serwis DobryMechanik.pl nie usuwa wizytówek zlikwidowanych warsztatów, a jedynie oznacza je jako zamknięte. O likwidacji zakładu poinformuj nas przez formularz kontaktowy.

  9. Jak zamówić Pakiet Promujący?

    Po prostu zaloguj się na swoje konto i wybierz opcję WYRÓŻNIJ. Jeśli nie masz konta właściciela warsztatu, możesz je założyć tutaj.

    W razie jakichkolwiek pytań prosimy o kontakt przez nasz formularz kontaktowy.

Potrzebujesz pomocy?

  +48 (61) 250 41 81

  kontakt@dobrymechanik.pl

  skontaktuj się z nami

lub zostaw swoje dane, a oddzwonimy