Norauto Żory

al. Kościuszki 55, 44-240 Żory

****** 2.5 (16 opinii)

Norauto Żory

O warsztacie

al. Kościuszki 55, 44-240, Żory

Poniedziałek od 08:00 do 21:00
Wtorek od 08:00 do 21:00
Środa od 08:00 do 21:00
Czwartek od 08:00 do 21:00
Piątek od 08:00 do 21:00
Sobota od 08:00 do 21:00

Gotówka, Karta płatnicza

* dzwoniąc pod wskazany numer warsztatu, Twój numer telefonu automatycznie zapisuje się w bazie danych portalu DobryMechanik.pl. Szczegółowe zasady przetwarzania Twojego numeru telefonu opisaliśmy w Polityce prywatności.

Centrum Norauto to sklep oferujący szeroką gamę produktów motoryzacyjnych z kategorii: opony, elektronika, transport, wyposażenie samochodowe, części zamienne. W Norauto Polska znajdą Państwo produkty znanych marek w niskich cenach. Norauto to także sieć stacji serwisowych oferujących usługi z zakresu wymiany opon, wymiany oleju i wielu innych. Centra Norauto mieszczą się w pobliżu dużych galerii handlowych, co daje klientom możliwość wybrania się na zakupy w czasie pozostawienia auta w warsztacie. Norauto Żory znajduje się przy Centrum Handlowym Auchan

 

Więcej

Opinie (16)

Dodaj opinię
2.5 ******
Ocena wystawiona na podstawie 16 opinii.

Ogólne

******

Czas naprawy

******

Ceny usług

******

Jakość usług

******
  • A
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******

    Negatywny

    Pierwszy raz byłem na stacji i ostatni. Wymiana żarówek pozycyjnych przód, żarówki własne Bosch, sama wymiana za dwie 75zł. Jakiś koszmar i kpina. Obsługa, owszem miła. Naprawa natychmiastowa bo klientów brak.


    Peugeot 207

  • N
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******

    Negatywny

    Porażka skorzystałem 2 raz w życiu z ich usług i porażka. Nabicie klimatyzacji plus wymiana dwóch zaworów klimy i czekam w końcu przychodzi Pan "mechanik" hahaha i stwierdza że wymienił 1 zaworek bo do drugiego jest ciężkie dojście i trzeba było by zapłacić 50zl za jego wymianę bo dużo rozbierania!!!! A fakt jest taki że dojście jest bezproblemowe i łatwe bo zaworek jest pod przepływa powietrza i trzeba się schylic i włożyć rączkę i go wykręcić i Proszę nie ciulać klientów że wszystko jest takie trudne w końcu to tylko opel z 2001 roku!!!! A jak zapytałem co jeśli gaz mi ucieknie z klimy skoro zawór niezostal wymieniony "mechanik" stwierdził że jest w porządku bo sprawdzał. Aha i klime nabijał jednym przewodem a jak podszedłem do ich szyby na warsztat i mnie zobaczył to popiół dopiero drugi. Pozdrawiam Pana który przyjmował zlecenie usługi bardzo miły. A mechanik do szkoły bo wiedza skromna.


  • R
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******

    Negatywny

    Tydzien temu wymienialem u nich olej i filtry (oleju powietrza) chcialem i mialem olej total a wlali swoj jakis norauto i jeszcze tyle pieniedzy zawolali 267zl i co nie caly tydzien pojezdzilem i auto u mechanika problemy z silnikiem (popychacze,tłoki,panewki) tragedia nie polecam omijac wielkim łukiem jesli nie chcecie miec problemu z autem


    Peogeut 407

  • S
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******

    Szanowny klienci,
    historia naprawy mojego samochodu jest z grudnia 2017.
    Otóż robiony był w moim Suzuki SX4 po przebiegu ok.114t km rozrząd. Kosztorys był ok, późniejszy koszt wyszedł wiekszy. To jedyne nie "ok". Ale przyznaję, że dodatkowo doszło do tego koło pasowe wału, które było rzeczywiście lepiej przy tej okazji wymienić.
    Serwis Noru powiadomił mnie przedtem, dokładnie wytłumaczył na czym to polega i w ogóle. Dopiero po mojej zgodzie podjęta była dalsza naprawa.
    Po naprawie wydawało mi się, że auto nie umie się w środku tak jak kiedyś nagrzać. Eventualnie mogło być to spowodowane równoległą wymianą pompy wodnej, choć była ona solidnie odpowietrzona. Nor bezwarunkowo zaproponował spuszczenie płynu, wlanie nowego i ponowne odpowietrzenie. Trwało to godzinke. Po tym w aucie zrobiło się cieplutko i przyjemnie. Mechanik Pan Jarek zrobił to i rozrząd na piątkę z plusem, mimo że jego miara wzrostu nie jest wielka. Myślę, że rozmiar i wygląd mechaników nie ma NIC wspólnego z ich kwalifikacjami, zdolnościami i zręcznościami. Wiec polecam wam szanowni klienci nie sugerowac sie wczesniejszymi tego typu opiniami, które są acz obrazliwe!
    Na nowym rozrządzie zrobilam już 3t km. Samochód jest w świetnej formie!
    Koniecznie chcę dodać, że korzystałam z usług Norauto w Żorach też wcześniej.
    W 2016.12. na moja prozbe Norauto (Mechanik Pan Rafał) wymienił w przodzie klocki i tarcze hamulcowe oraz zrobił geometrię. Cena byla dobra (czesci zamowione nie z najnizszej polki). Na termin nie musialam dlugo czekac. Mechanik Pan Rafał wykonał usługe tak jak jego poprzednik Pan Jarek - na piątkę z plusem! mimo rowniez niezbyt ogromnego wzrostu! Może to tajemnica warsztatu Norauto!? ;-)
    Apropo, dodatkowe "drobnostki", jak sprawdzenie i dopompanie powietrza czy nawet przy okazji roboty z rozrzadem sprawdzenie hamulców w przodzie odkrecenie kół, itd. to dla Nor jakby oczywistość. Koledzy na przodzie w serwisie są także kompetentnii a ich uwagi i porady szczere. Nie czulam się jak głupiutka kobieta, której idzie wszystko wciś bo nie ma ona i tak o niczym pojecia. Czułam się wzięta na poważnie co jest w innych warsztatach rzadkością! Jeśli chodzi o sam warsztat to jest on zadbany i czysty. Dodatkowy plus to to, że drzwi do warsztatu w czasie naprawy stoją dla klienta zawsze otworem - gdyby chciał on na swojego "pupila" rzucić oko ;-)
    Co jeszcze, bylam przy każdej robionej w moim aucie diagnozie i widziałam stan starych/ zjechanych części (te, zapakowali mi nawet do bagaznika i wytlumaczyli co bylo w nich juz nie ok!).
    Tak więc w podsumowaniu daję warsztatowi Norauto piątkę – nawet z plusem i dziękuję ze naprawdę dobry serwis i świetne obejście się z klientką z wysokimi wymaganiami! :-)
    Serdecznie pozdrawiam zespół Norauto i zycze wiecej dobrych opinii na internecie od tych klientow, ktorzy sa zadowoleni ale niestety leniwi by napisac opinie!


    Suzuki SX4

  • C
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******

    Negatywny

    Koszmar byłem na ustawianie zbieżności kół przednich w mojej skodzie czekałem aż skończą półtora godziny zapłaciłem niebagatelną sumę wydali mi auto i okazało się że kierownica jest wykrecina w lewą stronę a auto ściąga do prawej strony pojechałem tam drugiego dnia aby mi to zrobili tak jak to ma być czekałem znów z półtora godziny i nic przyszedł jakiś mechanik stwierdził że trzeba ustawić jakieś kąty znów godzina wyjechaliśmy na kontrolę i okazało się że kierownica jest prosta ale ściąga na prawo przlozyli opony i dalej ściąga pan "mechanik stwierdził że to wina opony po miesiącu jadę na wymianę opon na zimowe i okazało się że jedna z opon od wewnątrz jest tak rozdarta że aż druty wychodzą do wina złej zbieżności pan z norauto twierdzi ze to wina opony bo stara i mam u nich kupić za 230 za sztukę masakra nie polecam


    Odpowiedź warsztatu na komentarz:

    Szanowny Kliencie,
    Niestety to nie nasza wina, że opony były zużyte i nawet ustawienie zbieżności nie jest rozwiązaniem w tej konkretnej sytuacji.

    Pozdrawiamy
    Zespół Norauto

    Superb 2 2.0 tdi

  • N
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******

    Negatywny

    Już nie odwiedzam ich. Kilka razy to zrobiłem tylko dla tego że pracują w weekend. Moje niezadowolenie wynika głównie z 2ch faktów:
    1. Zamówiłem wymianę oleju. Podałem, który chcę, a okazuje się że wlali INNY, gość przy kasie wciska mi tekst " etam, to bz znaczenia " , dobre... kpina...
    2. Obsługa jest fatalna, odzywki nie przyjemne jakby za karę tam siedzieli, wkurzeni że zawracasz im gitarę...
    Więcej niechce mi się o nich pisać. Wystarczy poczytać inne opinie...


    Odpowiedź warsztatu na komentarz:

    Szanowny kliencie,
    Przepraszamy za zaistniałą sytuację. Uwzględnimy Pana/Pani opinię i zwrócimy uwagę pracownikom, aby podobna sytuacja nie miała miejsca. Pozdrawiamy, Zespół Norauto

  • D
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******

    Neutralny

    od czasu jak pan mechanik chciał mi wymienic pasek rozrzadu w fordzie mondeo mk3 (rozrzad na łancuchu) omijam ten warsztat ,moze cos sie zmieniło ale wole nie ryzykowac


    ford mondeo mk3

  • l
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******

    Negatywny

    totalna porażka byłem tam z autem i nie umieli sobie poradzic z klimatyzacja 3 dni zajęło im sprowadzenie specjalnego komputera by połaczyc sie z moim samochodem . kiedys sprzegło wymieniali mi 3 tyg i do tego uszkodzili mi auto .bardzo duzo jest tam dzieciaków co ledwo stoi na nogach i próbuja naprawiac auta . najlepiej wychodzi im palenie papierosow i marichuany .Niepolecam ich Oni i Rybka mechanik moga sobie podac ręke wstyd mi ze mamy w zorach takie warsztaty amatorskie WESOŁYCH SWIĄT [wymoderowano]


    fiat stilo

  • S
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******

    Przyjechałam do norauto z zamiarem zakupu oleju . Nie wiedziałam jaki kupić , kiedy był ostatni raz wymieniany. Pracownik z którym rozmawiałam był a raczej jest profesjonalistą nie czułam się jak przysłowiowa "mariolka". Oczywiście olej wymienili mi w przeciągu 2 godzin bo nie byłam umówiona , ale zrobiłam zakupy w auchanie i wróciłam. Auto było gotowe. Polecam norauto żory napeno przyjadę jeszcze coś kupić.


    Opel

  • m
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******

    Negatywny

    Witam miala byc wymiana oleju ,stwierdzili ze filtr z katalogu nie pasuje cena wymiany z olejem jak mi powiedzieli po 49 minutowym czekaniu ze się nie da 267 zl ,inny mechanik 20minut pracy filtr ten sam z katalogu 195 zl da się ?da ale nie w nor auto


    Ford Mondeo mkIII

  • P
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******

    Negatywny

    Porażka. Przekładka całych kół z wyważeniem 70 min. W tym 30 czekania mimo umówionej godziny wizyty, 30 wymiana - 2 pracowników, 10 czekanie na rachunek. Poprzednio w Bielsku po wyjeżdzie ze stacji odpadły ciężarki z felg,a jeszcze wcześniej kołpaki założyli tak że nie można było napompować koła. Szczyty partactwa i lekceważenia klienta.


    Fiat

  • A
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******

    Negatywny

    Witam.
    Bylem dzis w norauto zory z przebita opona, niestety Pan stwierdzil ze jego mechanicy sa tak zajeci ( dodam ze zadnego mechanika nie widzialem pracujacego) ze nawet na to nie zerkna. Wiem moral taki ze trzeba przewidywac takie sytuacje i umawiac sie z tygodniowym wyprzedzeniem :-)


  • M
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******

    w Środę rano odebrałem samochód z Norauto,były robione hamulce tzn.wymieniane tarcze i klocki hamulcowe,był również wymieniany olej,tuleje wahacza itp... jak narazie jest ok .To co miało być wymienione to jest zrobione,dopiero przejechałem 30km ale nic się nie dzieje więc myślę że wszystko dobrze naprawili i założyli,zobaczymy jak zrobię 500km.Jak narazie jestem zadowolony z napraw,po 500km napisze czy dalej wszystko ok :)


  • a
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******

    Negatywny

    Zawsze staram się być wyrozumiała ale po to jest internet aby był pomocą przed wykonaniem wyboru. Przestrzegam Państwa przed wykonywaniem usług ,ja wcześniej spotkałam się z bardzo negatywnymi opiniami ,ale sądziłam że wymiana opon czy akumulatora jest czynnością tak prostą że naprawdę trudno coś popsuć.Wymiana akumulatora trwa 2 godziny a po wymianie opon nie "zakręcone "koło które odpadło po 5 min. jazdy mogło doprowadzić do tragedii. Nikt nie powiedział przepraszam ani nie zaproponował rekompensaty , po scholowaniu na warsztat starano się naprawić uszkodzenia - cała ta wymiana opon umówiona na godziny ranne , trwała 4,5 godz. po za normalnym kosztem za wymianę ,dochodzi stres i niezaplanowany urlop w pracy.Są to ludzie którzy nie pracują na swoim i nikomu nie zależy czy klient wróci .Proponuję bardzo poważnie zastanowić się nad usługą w tym warsztacie. Natomiast obsługa sklepu bez uwag


    mercedes

  • C
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******

    Neutralny

    Naprawdę szybkie podstawowe naprawy - kilka razy tam byłem. 99% OK. Hamulce, amortyzatory, radio, okablowanie audio etc. Raz nie dokręcili mi koła i o mało nie wypadłem z drogi na łuku. Od tego czasu nie wracam. Pewnie przypadek.


    Alfa Romeo

  • e
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******

    Kilka dni temu pojechałem tam z zamiarem zakupu opon zimowych (jeszcze).
    Znajomi twierdzili ze bardzo drogo ze niekompetentni ludzie itd.
    Pojechałem i się przekonałem.

    DAWNO ! Nikt mnie tak nie obsłużył, obsługa 1 klasa, auto "zrobione" na poczekaniu.
    Zakupiłem 4 opony które zamontowałem od razu (w celu sprawdzenia), zaoferowali montaż gratis a płatność tylko za wyważenie, do tego skontrolowali zbieżność za 10 zł !

    W czasie zmiany opon konsultant pomógł dobrać odpowiednie wycieraczki do mojego auta, oraz żarówki.
    Wszystko bardzo szybko i w miłym towarzystwie, od dzisiaj jeżdżę tylko tam i zostawiam mojego "Heńka z za rogu".

    Polecam gorąco wszystkim ten sklep.


    Fiat

Nasze porady (3)

Audi A3 8p Sportback 2007r
Jestem posiadaczem Audi A3 8p Sportback 2.0TDI z roku 2007 140 koni. Zastanawiam się i słyszałem, że jest możliwość wgrania mapy silnika tak aby silnik generował 170-180 koni czy to prawda? A jeśli tak to czy jest szansa zrobic to bez wymiany podzespołów ?
Jeep grand cherokee limited 3.6 v6 benzyna 286 km automat
Witam mam jeep grand cherokee 3.6 v6 wersja amerykańska 2015 rok co ile wymieniać rozrząd przejechane 64000?
Hyundai i30 - pazdziernik 2014
Podczas cofania - czujniki cofania wykrywają przeszkodę sygnalizując brzęczeniem - a na wyświetlaczu LCD nie pokazuje się żaden obraz cofającego samochodziku , w ogole nie reaguje na wrzucony wsteczny bieg -czy to może mieć związek z montażem haka na bagażnik rowerowy - firma montujaca hak twierdzi ;ze po ich stronie jest wszystko w porzadku

Podobne warsztaty


Usługi wykonywane przez warsztat