Pobierz darmową aplikację mobilną

POWRÓT

POKAŻ NUMER TELEFONU
Wspomnij, że warsztat znalazłeś(aś) w DobryMechanik.pl

Wszystkie Pozytywne (15) Neutralne (1) Negatywne (3)

  • AUTOR: DATA: 2017-09-21 11:48
    Jeszcze nikt nie ocenił tego komentarza. +-

    ogólnie
    ******

    czas naprawy
    ******

    ceny usług
    ******

    jakość usług
    ******


    Pozytywny

    Pełna profeska, ludzie znają się na swojej robocie. Usterka usunięta, autko dostało nowe życie:)
    W życiu skorzystałem z usług kilkunastu serwisów i różnie to było.
    Do Autokliniki wrócę na pewno. Pozdrawiam.


    Marka/model samochodu:
    Audi A3

  • AUTOR: DATA: 2017-08-26 12:11
    Jeszcze nikt nie ocenił tego komentarza. +-

    ogólnie
    ******

    czas naprawy
    ******

    ceny usług
    ******

    jakość usług
    ******


    Pozytywny

    W pełni profesjonalna firma. Tą fachowość tworzą przede wszystkim pracujące tam osoby.
    Jeżeli posiadasz usterkę w samochodzie - to tam zostanie rzetelnie zdiagnozowana i należycie usunięta. Zapłacisz jedynie za niezbędnie wykonane czynności serwisowe. Zawsze możesz liczyć na wysoką jakość obsługi - o czym wielokrotnie mogłem się przekonać oddając do tego serwisu swój prywatny samochód.
    W okolicy mam wiele bliższych warsztatów samochodowych, jednak wolę podjechać trochę dalej - do Auto-Kliniki - aby nie przepłacać i sprawnie usunąć usterkę.


    Marka/model samochodu:
    VW Passat B6

  • AUTOR: DATA: 2017-08-05 16:14
    Jeszcze nikt nie ocenił tego komentarza. +-

    ogólnie
    ******

    czas naprawy
    ******

    ceny usług
    ******

    jakość usług
    ******


    Pozytywny

    Polecam zdecydowanie. Bardzo dobry kontakt z klientem, wszystko transparentne i profesjonalne bez żadnego kręcenia. Warsztat bardzo czysty i zadbany - dla mnie to duży plus. Może być to trochę mylące i sprawiać wrażenie, że cena usług jest wysoka - ale spokojnie, nic podobnego. Usterka usunięta praktycznie od ręki. Plus za kontakt z klientem w przypadku dodatkowych kosztów (u mnie była to konieczność wymiany klocków i tarcz), nawet jak nie mogłem odebrać wysłali SMS z wyjaśnieniem i kosztami. Będę tam serwisował autka. Pozdrawiam :)


    Marka/model samochodu:
    Opel Astra J Cdti

  • AUTOR: DATA: 2017-07-30 10:54
    Jeszcze nikt nie ocenił tego komentarza. +-

    ogólnie
    ******

    czas naprawy
    ******

    ceny usług
    ******

    jakość usług
    ******


    Pozytywny

    W tej firmie czuć że rzeczywiście chcą pomóc. Usługa wykonana bardzo szybko.


    Marka/model samochodu:
    VOLVO V70

  • AUTOR: DATA: 2017-07-22 06:17
    100.00% (1/1) osób uznało opinię za przydatną +-

    ogólnie
    ******

    czas naprawy
    ******

    ceny usług
    ******

    jakość usług
    ******


    Negatywny

    Odstawiłem auto do wymiany kilku części oraz zdiagnozowania i usunięcia hałasu z pod maski. Wstępnie ustalona cena wydawała się atrakcyjna: 30% niższa niż w warsztacie na moim osiedlu. Skuszony ceną oraz poleceniem koleżanki specjalnie pojechałem te kilka km dalej. Po kilku dniach odebrałem auto. Okazało się że musiałem dopłacić 200 zł. Mechanik stwierdził że trzeba było wymienić dodatkowe części, zgodziłem się chociaż 1,5 roku temu już je wymieniałem. No ale skoro to miało być przyczyną hałasu - ok. Po kilku dniach hałas zaczął powracać. Umówiłem się na kolejny termin. Znów wymienili część, kolejną, którą 1,5 roku wcześniej wymieniałem. Hałas niby ustąpił a raczej ucichł do ledwo słyszalnego, na jakiś czas. Znów umówienie się na wizytę, coś podregulowali... W kolejnym tygodniu wracałem do domu z pracy w trybie awaryjnym :/ ... - kolejna wizyta. Mógłbym jeszcze tak odstawiać co 1-3 tygodnie w ramach reklamacji lub wykrycia KOLEJNYCH USZKODZONYCH CZĘŚCI - rzekomo, jednak nie po to mi auto żeby wiecznie w warsztacie stało. Wreszcie umówiłem się na wizytę w warsztacie na moim osiedlu, tani nie jest ale stwierdziłem że może za tym idzie też jakość. I jednak, z dnia na dzień usterka została usunięta. Przyczyna hałasu? Nie osiowe położenie pewnego detalu. Koszt, w brew pozorom do zaakceptowania. Hałasu brak. Cisza i święty spokój... CELOWO NIE PISZĘ KONKRETNYCH INFORMACJI, mam swój powód. Jednak umieszczam opinię ku PRZESTRODZE. Dla mnie ten serwis jest spalony, nie mam już "sił", chęci i czasu na wieczne odstawienie auta z pierdółką i ponoszenia kosztów za wymianę dobrych części. Szkoda kasy, szkoda czasu. Nie podam nazwy serwisu, który to poradził sobie w 1 dzień z usterką zachowam go dla siebie i znajomych. Auto-klinice i ich potencjalnym klientom radzę zastanowić się nad powyższym. Czyżby naprawą zajmowali się jacyś praktykanci? Czy to celowe naprawianie tak żeby klient zaraz wrócił? Nie lubię pisać negatywnych opinii ale chociaż tyle zrobię ku poprawie jakości usług w PL. Pozdrawiam.


    Odpowiedź warsztatu na komentarz:

    Witam, zaskoczony Pana komentarzem proszę o kontakt osobisty na ulicy Rybnickiej 38 w Żorach, niestety ale Pański komentarz nie jest dla mnie wiarygodny gdyż nie podaje Pan żadnych konkretów jeśli chodzi o markę pojazdu i model przez co nie potrafię ustalić danej naprawy aby móc ją zweryfikować i się do niej odnieść, informuję również, że żaden z naszych mechaników nie przypomina sobie opisanej sytuacji ale chcąc wyjść na przeciw Pana roszczeniom i rozżaleniu ponawiam zaproszenie do osobistej wizyty i jeśli potwierdzi się powyższy opis otrzyma Pan od nas zwrot kosztów oraz oficjalne przeprosiny na portalu dobrymechanik.pl oraz na naszym oficjalnym portalu facebook. Pozdrawiam

  • AUTOR: DATA: 2017-01-30 09:09
    0.00% (0/1) osób uznało opinię za przydatną +-

    ogólnie
    ******

    czas naprawy
    ******

    ceny usług
    ******

    jakość usług
    ******


    Pozytywny

    Jest to mój stały warsztat. Zero wpadek. Bardzo elastyczni jeżeli chodzi o ustalenie terminu. naprawy. Nawet w sytuacjach awaryjnych. Ceny usług akceptowalne, porównując z ASO to inny świat. Można umówić się na auto zastępcze. Naprawy realizowane w z góry ustalonym czasie. Naprawdę polecam z czystym sumieniem.


    Marka/model samochodu:
    Fiat Punto, Lancia Ypsilon

  • AUTOR: DATA: 2016-11-25 10:40
    0.00% (0/1) osób uznało opinię za przydatną +-

    ogólnie
    ******

    czas naprawy
    ******

    ceny usług
    ******

    jakość usług
    ******


    ZAUFANA OPINIA

    Pozytywny

    Fajna obsługa-profesja.szybko wykonana naprawa.zero ściemy!


    Marka/model samochodu:
    skoda fabia 1.2 rok2006

  • AUTOR: DATA: 2016-08-23 15:48
    0.00% (0/1) osób uznało opinię za przydatną +-

    ogólnie
    ******

    czas naprawy
    ******

    ceny usług
    ******

    jakość usług
    ******


    Pozytywny

    Naprawa wykonana szybko i fachowo.Cena przystępna.Obsługa miła. Polecam ten warsztat.W razie kłopotów z autem przyjadę właśnie tu.Polecam to miejce.


    Marka/model samochodu:
    Audi A4 Avant

  • AUTOR: DATA: 2016-08-01 17:32
    0.00% (0/1) osób uznało opinię za przydatną +-

    ogólnie
    ******

    czas naprawy
    ******

    ceny usług
    ******

    jakość usług
    ******


    ZAUFANA OPINIA

    Pozytywny

    Robota zrobiona w ten sam dzień,problem został rozwiązany,Polecam warsztat.


    Marka/model samochodu:
    opel

  • AUTOR: DATA: 2016-05-30 09:05
    66.67% (2/3) osób uznało opinię za przydatną +-

    ogólnie
    ******

    czas naprawy
    ******

    ceny usług
    ******

    jakość usług
    ******


    Negatywny

    Do warsztatu oddalem amortyzator do zlożenia (był nowy kupiony) z fiat punto 2 . Lecz mechanik ktory sie wywyzszał twierdził co to mam za szajs (koszt amora 170 zł firma Monroe)
    po czym gdy go skladal mowilem u ze zle sklada poniewaz lepek ktory uciska lozysko i sprezyne jest obrocony w zła strone a on twirdzil ze jest mechanikiem to wie lepiej wiec przestawil tak ten lepek ze po zainstalowaniu w aucie podczas skretu sprezyna przeskakiwala i halasliwe odglosy byly (...) jezeli mechanik nawet amora nie potrafi zlozyc to jest [wymoderowano] a nie mechanik takiej prostej rzeczy nie zrobic (ja nie jestem mechanikiem a wiedzialem jak to zlozyc ale nie mam sciagacza do sprezyn wiec musialem pojechac do auto-klinika) . Sam zaklad fajny i czysty ale tego mechanika [wymoderowano] i niech idzie w klocki lego sie pobawic i zatrudnic starszego z kultura i bardziej kumatego a nie takiego jelopa z posredniaka co sie zachowuje jakby byl w pracy za kare a nie po to zeby zarobic...


    Marka/model samochodu:
    fiat

    Odpowiedź warsztatu na komentarz:

    Hmm... ciekawy komentarz ale po kolei... Po zapoznaniu się z komentarzem zapytałem każdego zatrudnionego u nas mechanika z osobna, co sądzi o amorach firmy monroe? Wszyscy zgodnie stwierdzili, że jak najbardziej polecają amortyzatory tej firmy, że stosunek ceny do jakości jak najbardziej jest odpowiedni, ponieważ opisana sytuacja z komentarza jak ustaliłem miała miejsce ponad półtora miesiąca temu to żaden z mechaników nie mógł pamiętać ani ewentualnie powiązać mojego pytania z opisem zaistniałej sytuacji. Po zebraniu opinii poprosiłem wszystkich przed komputer aby zapoznali się z wystawionym komentarzem celem przyznania się, który z mechaników brał udział w opisywanej w komentarzu sytuacji. Kilkadziesiąt sekund później jeden z mechaników potwierdził, że to on brał udział w wyżej opisanej sytuacji ale absolutnie nie zgadza się z jej opisem. Rzeczywiście klient przyjechał z amortyzatorem ale mechanik nie komentował jakości zakupionego przez niego produktu i nigdy tego nie czyni a nawet jeśli się nie zgadza z jakością części przywiezionej przez klienta (bywa tak często kiedy klienci przyjeżdżają z częściami wyprodukowanymi w Chinach, które bardzo często mają niewiele wspólnego z jakością godna polecenia) to nigdy by tego nie skomentował słowem "szajs", tylko taktownie zwróciłby uwagę klientowi, że z jego wieloletniego doświadczenia wynika, iż dana część nie będzie spełniać oczekiwań i zaleca części innego producenta, nasz mechanik absolutnie nie pamięta również aby wdał się w dyskusję z klientem co do poprawności wykonywanej przez niego pracy, a już na pewno nie miało miejsca pouczanie go przez klienta jak należy wykonać tą pracę. Co do treści obrażających mechanika takich jak „jełop” itp. muszę napisać, iż jako wieloletni (od 2007r ) przełożony mechanika z którym Pan wystawiający komentarz miał tego dnia kontakt, darzę go pełnym zaufaniem jako człowieka oraz mechanika, wielokrotnie udowadniał, iż najcięższe przypadki sztuki mechaniki pojazdowej nie stanowią dla niego trudności, stąd serdecznie zapraszam osobę, która wystawiła komentarz do odwiedzenia nas celem wyjaśnienia zaistniałej sytuacji. Ubolewam również, iż komentarz został wystawiony, a sam komentujący nie pofatygował się do nas celem sprawdzenia wynikiem czego są "hałaśliwe odgłosy" o których wspomniał w komentarzu, gdyż przyczyna mogła być zupełnie inna nie związana z wykonaną przez nas wcześniej usługą, a warsztat, który dokonał rzekomej naprawy po nas, świadomie mógł nas oczernić, a jaki cel miał temu oczernieniu miał przyświecać to już proszę odpowiedź sobie samemu... Pozdrawiam Kierownik serwisu T. Kalbarczyk

  • AUTOR: DATA: 2016-05-09 20:29
    100.00% (1/1) osób uznało opinię za przydatną +-

    ogólnie
    ******

    czas naprawy
    ******

    ceny usług
    ******

    jakość usług
    ******


    ZAUFANA OPINIA

    Neutralny

    Obsługa OK, szybkość ustalenia wizyty ok. Problem polegał na dziurze w tłumiku. Jednak mechanik stwierdził że nie da się tego zaspawać i trzeba wymienić cały tłumik za ponad 300 zł. W innym warsztacie problem został załatwiony w pół godziny za 70 zł.


    Marka/model samochodu:
    ford mondeo MK4

  • AUTOR: DATA: 2016-02-03 18:08
    0.00% (0/2) osób uznało opinię za przydatną +-

    ogólnie
    ******

    czas naprawy
    ******

    ceny usług
    ******

    jakość usług
    ******


    Pozytywny

    normalne ceny, fachowa obsługa, bez naprawy na siłę. Dawno nie byłem u mechanika, gdzie jakoś obsługi jest bardzo podobna do ASO.


  • AUTOR: DATA: 2015-11-29 14:03
    60.00% (3/5) osób uznało opinię za przydatną +-

    ogólnie
    ******

    czas naprawy
    ******

    ceny usług
    ******

    jakość usług
    ******


    Negatywny

    Zlecona, pojedyncza, prosta usługa wykonana dobrze.
    Ale... problem w tym, że mechanicy nie znają się na fachu. [wymoderowano], proponują naprawiać jeszcze to co nie wymaga naprawy - zostało to potwierdzone w innym warsztacie (gdzie mechanik był zbulwersowany jak się dowiedział co panowie z Autokliniki proponowali zrobić z samochodem).


    Odpowiedź warsztatu na komentarz:

    Witam,
    Po wnikliwym przeczytaniu komentarza, zastanawiam się skąd "negat" skoro (nie ważne czy prosta czy nie) usługa została poprawnie wykonana co potwierdza pierwsze zdanie wystawionej przez Pana opinii. Szkoda, że komentarz jest anonimowy (np. na facebooku można to zrobić w pełni się ujawniając co jest dużo bardziej wiarygodne) gdyż chętnie dowiedzielibyśmy się co tak bardzo Pana zbulwersowało w propozycji naprawy czegoś co wg. naszych mechaników należy naprawić, a to że przez innego mechanika zostało to zaopiniowane inaczej to o niczym nie świadczy, ponieważ mógł się kierować wieloma pobudkami w tym oczernienie nas itp. bo mocno "odczuwa" naszą obecność... Jeśli znajdzie Pan w sobie tyle odwagi i odwiedzi nas ponownie przyznając się do wystawienie powyższej opinii to z radością poniesiemy koszty niezależnego biegłego celem ustalenia czy zdiagnozowana przez nas usterka słusznie została oceniona przez naszych mechaników w związku z czym zapraszamy serdecznie... oczywiście zapraszamy Pana z "zbulwersowanym" mechanikiem :)
    Pozdrawiamy

  • AUTOR: DATA: 2015-11-19 12:21
    50.00% (1/2) osób uznało opinię za przydatną +-

    ogólnie
    ******

    czas naprawy
    ******

    ceny usług
    ******

    jakość usług
    ******


    Pozytywny

    Wszystko OK, obsługa miła , człowiek ma poczucie wizyty w autoryzowanym serwisie za zdecydowanie korzystniejszą cenę.


    Marka/model samochodu:
    Citroen

  • AUTOR: DATA: 2015-10-15 19:56
    100.00% (1/1) osób uznało opinię za przydatną +-

    ogólnie
    ******

    czas naprawy
    ******

    ceny usług
    ******

    jakość usług
    ******


    Pozytywny

    Jestem bardzo zadowolona z usługi - GEOMETRIA KÓŁ. Na swojego "pacjenta" w klinice czekałam w bardzo ładnej poczekalni. Panowie z obsługi udzielili mi fachowych porad dotyczących użytkowania pojazdu, jak również poinformowali mnie o aktualnym stanie technicznym mojego samochodu. Jak dla kobiety, która jest jedynym użytkownikiem samochodu są to cenne informacje. Wiem, że aktualnie jest wszystko OK, jak również i to, że niedługo przyjadę na wymianę klocków. Bardzo miła obsługa. P O L E C A M ! !


    Marka/model samochodu:
    Renault Espace IV

  • AUTOR: DATA: 2015-09-19 17:18
    50.00% (1/2) osób uznało opinię za przydatną +-

    ogólnie
    ******

    czas naprawy
    ******

    ceny usług
    ******

    jakość usług
    ******


    Pozytywny

    Fachowa obsługa, przystępna cena. Polecam ten warsztat


    Marka/model samochodu:
    Ford

  • AUTOR: DATA: 2015-09-17 11:04
    100.00% (1/1) osób uznało opinię za przydatną +-

    ogólnie
    ******

    czas naprawy
    ******

    ceny usług
    ******

    jakość usług
    ******


    Pozytywny

    Wszystko OK, poczekalnia, darmowa kawa, woda, Tv, jak w autoryzowanym serwisie, obsługa miła, naprawa wykonana prawidłowo, wiec polecam z czystym sumieniem.


    Marka/model samochodu:
    Renault Megane

  • AUTOR: DATA: 2015-09-17 09:19
    100.00% (1/1) osób uznało opinię za przydatną +-

    ogólnie
    ******

    czas naprawy
    ******

    ceny usług
    ******

    jakość usług
    ******


    Pozytywny

    Polecam ten warsztat,nigdzie indziej nie oddam swojego auta tylko tam.Fachowa obsluga i mechanicy na najwyzszym poziomie.


    Marka/model samochodu:
    BMW e39

  • AUTOR: DATA: 2015-09-17 08:58
    0.00% (0/1) osób uznało opinię za przydatną +-

    ogólnie
    ******

    czas naprawy
    ******

    ceny usług
    ******

    jakość usług
    ******


    Pozytywny

    Witam,

    Korzystam z usług tego warsztatu , jestem zadowolony z wykonywanych usług,.
    Ceny są bardzo przystępne, czas usługi korzystny. Wiedza i doświadczenie mechaników na najwyższym poziomie,.
    serdecznie polecam Autoklinike
    Firma Altea


    Marka/model samochodu:
    BMW X6

DODAJ OPINIĘ

- możliwość płaności kartą

Godziny otwarcia:  
Poniedziałek od 08:30 do 17:00
Wtorek od 08:30 do 17:00
Środa od 08:30 do 17:00
Czwartek od 08:30 do 17:00
Piątek od 08:30 do 17:00
Sobota od 08:30 do 17:00
AUTO-KLINIKA K&K

AUTO-KLINIKA K&K to profesjonalny warsztat mechaniki samochodowej oferujący usługi w zakresie naprawy oraz kompleksowej diagnostyki samochodów osobowych i dostawczych. Warsztat jest wyposażony w najnowocześniejszy sprzęt diagnostyczny oraz naprawczy, wieloletnie doświadczenie mechaników, połączone z pasją do motoryzacji gwarantuje najwyższą jakość świadczonych usług. Dysponujemy najnowocześniejszym i certyfikowanym przez ITS urządzeniem do ustawiania geometrii w technologii 3D JOHN BEAN co wyróżnia nasz serwis. Każdorazowo badanie geometrii 3D jest potwierdzone certyfikatem obrazującymi stan przed jak i po regulacji. ZAPRASZAMY!!!


WYZNACZ TRASĘ INNE WARSZTATY W OKOLICY


Kup opony zimowe


Podobne warsztaty


INFO

Błędne dane warsztatu?
Zgłoś aktualizację

Liczba wyświetleń: 8345

WYKONYWANE USŁUGI



Darmowa aplikacja mobilna

Nasza aplikacja działa poprawnie na wszystkich platformach mobilnych.
W celu jej pobrania wystarczy przejść do wybranego sklepu.

Pobierz z App Store

Pobierz ze Sklepu Windows

Wyślij aplikację na Twój telefon

SMS-em otrzymasz link do pobrania naszej aplikacji.

Pobierz