94GARAŻ
Stefana Batorego 118B, Zielona Góra
Stefana Batorego 118B, Zielona Góra
Aktualnie warsztat nie udostępnia kalendarza i nie można się do niego umówić online. Poproś o udostępnienie wolnych terminów na stronie, aby móc zarezerwować wizytę.
Warsztat 94GARAŻ to nowy serwis samochodowy. Wieloletnie doświadczenie w branży motoryzacyjnej pozwala nam dostarczać Państwu usługi na najwyższym poziomie. W naszej pracy zwracamy uwagę na solidnie i profesjonalnie wykonane zlecenie. Każdego klienta i jego samochód traktujemy indywidualnie, dzięki czemu mimo faktu, że warsztat powstał niedawno, serwis może się rozwijać się prężnie, a nasi klienci wracają do nas zadowoleni. W naszym warsztacie, żadne wyzwanie nie jest nam straszne i z chęcią zajmiemy się nawet najtrudniejszymi przypadkami. Przyjedź do nas i przekonaj się na własną rękę!
Pojazd: Opel Corsa
Najlepszy mechanik. Skrupulatny,terminowy,słowny. Polecam.
Pojazd: Opel
Niestety, ale muszę wydać jak najbardziej negatywną opinię . Auto trafiło do tego warsztatu ponieważ miał najlepsze opinie. Jednakże zostało... Rozwiń
Pojazd: -
Omijać szerokim łukiem. Marża warsztatu na częściach na poziomie ponad 60% w stosunku do cen w hurtowni! Żaden warsztat w okolicy nie 'kroi'... Rozwiń
Pojazd: Kia Cee'd
Pojechałem do tego warsztatu z migającą kontrolką "Check Engine". Pracownik podpiął komputer, zdiagnozował, że to problem z turbiną. Wykasow... Rozwiń
Jest nam przykro, że zaszła Pana taka sytuacja. Dzięki takim sugestiom jak Pana opinia wprowadzamy zmiany na lepsze. Zrobili Panu diagnostykę w trakcie czego było wykryto powód migającej kontrolki "Check Engine". Kod usterki P0299 Zmniejszone ciśnienie doładowania turbosprężarki Status usterki ( ZAPISASNA W PAMIENCI ) oznacza to, że na chwilę obecną ta usterka nie występuje. PRZYCZYNY KODU P0299 -Uszkodzona turbosprężarka -Nieszczelność lub blokada wlotu powietrza -Nieszczelność rury doładowania -Nieprawidłowo działający czujnik ciśnienia doładowania turbo -Nieprawidłowo działający regulator ciśnienia turbo -Wadliwy system EGR (w przypadku konfiguracji turbo) -Niskie ciśnienie oleju O czym został pan poinformowany Pod czas diagnostyki było sprawdzono takie parametry: - Ciśnienie doładowanie turbiny - Zawór EGR - Przepływomierz powietrza i td... Wszystkie parametry byli w normie, silnik pracował cicho i równo , nie trzęsie, nie przerywa swojej pracy, (Oprócz migającej kontrolki silnika narzekań od Pana nie było). Wykasowali panu usterkę i przeprowadzili jazdę próbną, aby zobaczyć, czy ta usterka wraca. Po czym został pan poinformowany jeżeli usterka wystąpi ponownie trzeba będzie zostawić samochód na bardziej szczególną diagnostykę. Na tą chwile nie było powodu wymusić Pana zostawić samochód. Bardzo nam przykro , że nie spełniliśmy Pana oczekiwań.
Pojazd: Renault Clio 3
Szybko, fachowo i uczciwie cenowo. Polecam każdemu.
Dziękujemy za obdarzenie nas zaufaniem!
Wymiana opon, rozrusznika czy układu hamulcowego - wszystko na najwyżs... Rozwiń