DobryMechanik.pl logo

Twój zaufany doradca motoryzacyjny

  1. Ranking Mechaników
  2. Mechanicy
  3. Warsztaty Zawiercie

Warsztat - wymiana silników

Ocena DobryMechanik.plOcena DobryMechanik.plOcena DobryMechanik.plOcena DobryMechanik.plOcena DobryMechanik.plOcena DobryMechanik.pl
1.33 (1 opinia)

Borowe Pole 2, Zawiercie

O warsztacie
Opinie (1)
Marki

Brak dostępnych terminów online

Aktualnie warsztat nie udostępnia kalendarza i nie można się do niego umówić online. Poproś o udostępnienie wolnych terminów na stronie, aby móc zarezerwować wizytę.

O warsztacie

Numer telefonu
Numer telefonu
Adres serwisu
Adres serwisu
Borowe Pole 2, 42-400, Zawiercie Zobacz na mapie
Godziny otwarcia
Godziny otwarcia
Formy płatności
Metody płatności
Gotówka
Polityka warsztatu
Polityka warsztatu
Warsztat nie naprawia na częściach klienta
Warsztat oferuje możliwość napraw na częściach dostarczonych przez klienta

Opinie (1)

1.33

Ocena DobryMechanik.plOcena DobryMechanik.plOcena DobryMechanik.plOcena DobryMechanik.plOcena DobryMechanik.plOcena DobryMechanik.pl

Ocena wystawiona na podstawie 1 opinia

Ocena ogólna

Ocena DobryMechanik.plOcena DobryMechanik.plOcena DobryMechanik.plOcena DobryMechanik.plOcena DobryMechanik.plOcena DobryMechanik.pl

Czas naprawy

Ocena DobryMechanik.plOcena DobryMechanik.plOcena DobryMechanik.plOcena DobryMechanik.plOcena DobryMechanik.plOcena DobryMechanik.pl

Cena usług

Ocena DobryMechanik.plOcena DobryMechanik.plOcena DobryMechanik.plOcena DobryMechanik.plOcena DobryMechanik.plOcena DobryMechanik.pl

Jakość usługi

Ocena DobryMechanik.plOcena DobryMechanik.plOcena DobryMechanik.plOcena DobryMechanik.plOcena DobryMechanik.plOcena DobryMechanik.pl
Ocena DobryMechanik.plOcena DobryMechanik.plOcena DobryMechanik.plOcena DobryMechanik.plOcena DobryMechanik.plOcena DobryMechanik.pl

Pojazd: VW CADDY 2008

Ocena DobryMechanik.plWizyta umówiona przez DobryMechanik.pl

Nie polecam tego warsztatu , brak wiedzy , umiejętności , praktyki. Naprawy nie mają nic wspólnego z mechaniką , po prostu eksperymentują .... Rozwiń

Odpowiedź warsztatu:

Pojazd przyjechał do nas w stanie rozpadu, brudny i porysowany od samego początku. Po wymianie silnika klient odjechał i nie zgłaszał uwag. Jednak po pewnym czasie zadzwonił i poinformował nas o nieprawidłowej pracy silnika. Wymieniliśmy na gwarancji silnik na drugi. Jednak ponownie klient zgłosił wątpliwości co do stanu samochodu więc wysłaliśmy niezbędne części do klienta ponieważ dzieliła nas duża odległość. Wysłana została kompletna głowica i pompa oleju gratis! Po jej wymianie w innym warsztacie temat ucichł. Niestety po okresie gwarancji zgłoszono nam podobną usterkę i ponownie wymieniliśmy wyznaczone części. Wszystko BEZPŁATNIE. Nigdy nie odmówiłem naprawy samochodu co więcej klient po raz ostatni odebrał pojazd osobiście nie zgłaszając uwag co do naprawy. Jedynym mankamentem było delikatne słyszalna praca popychaczy (nowych INA) podczas rozruchu zimnego silnika po 5 sekundach dźwięk zanika i silnik pracuje idealnie. Pojazd podczas trwania naszej umowy gwarancyjnej był rozbierany i naprawiany w innych warsztatach. Nie wiem co było zrobione w nim wcześniej ale fakt jest taki, że już podczas pierwszej wizyty reklamacyjnej nie powinniśmy nic naprawiać ponieważ zerwane zostały plomby gwarancyjne i dokonywane samowolne naprawy. Na koniec, pojazd był "drutowany" przez wiele warsztatów przed nami ale to nam dostało się po głowie za to, że auto pracuje jak należy a musieliśmy naprawiać wszystkie te niefachowe naprawy po wcześniejszych warsztatach.

To Twój warsztat?

Przejmij nad nim kontrolę

Błędne dane warsztatu?

Zgłoś aktualizację

Usługi wykonywane przez warsztat