Brak dostępnych terminów online
Aktualnie warsztat nie udostępnia kalendarza i nie można się do niego umówić online. Poproś o udostępnienie wolnych terminów na stronie, aby móc zarezerwować wizytę.
O warsztacie
Nasz warsztat to wyspecjalizowane miejsce, w którym zapewniamy kompleksową obsługę klimatyzacji samochodowej, serwis olejowy oraz diagnostykę komputerową pojazdów. Dzięki naszemu doświadczeniu i wiedzy jesteśmy w stanie sprostać wszelkim problemom związanym z systemami klimatyzacji oraz diagnozować i rozwiązywać skomplikowane usterki komputerowe w samochodach.
Jadąc od stromy Trzebnickiej znajdujemy się po prawej stronie przed Wieżą Ciśnień przy przystankach autobusowych.
Pojazd: Fiat qubo
Bardzo szybki serwis, już następnego dnia po umówieniu. Wymieniony olej, filtry i napełniono klimatyzację (wcześniej sprawdzona szczelność p... Rozwiń
Pojazd: Nissan Qashqai
Serwis klimatyzacji przebiegł bezproblemowo i szybko, Panowie w warsztacie i Pani w biurze byli bardzo mili i pomocni. Cena przystępna. Pole... Rozwiń
Pojazd: Renault Clio
W serwisie byłam na wymianie oleju oraz nabiciu klimatyzacji. Obie usługi wykonane bardzo szybko i sprawnie, a obsługa w serwisie bardzo mił... Rozwiń
Pojazd: honda civic
Stanowczo odradzam. Nierzetelny, nieterminowy serwis. Termin zakończenia prostej naprawy (wymiana sprężarki klimatyzacji) przekładany dwa ra... Rozwiń
Odpowiedź warsztatu:
Dzień dobry Panie Januszu albo Panie Marianie (różnie Pan określa imiona w komentarzach ) Pozwoli Pan, że odniosę się do Pana komentarza. Od samego początku. Przyjechał Pan do nas na naprawę diagnostykę niedziałającej klimatyzacji. Udało nam się w ciągu godziny zdiagnozować usterkę, zepsuty kompresor. Byliśmy z Panem szczerzy od samego początku i poinformowaliśmy, że nie jesteśmy w stanie naprawić kompresora w naszym warsztacie. Zaproponowaliśmy naprawę w firmie zewnętrznej, która świadczy dla nas takie usługi. W Pana obecności Pani Ola (nasz pracownik z BOK) zadzwoniła do firmy z którą współpracujemy i zapytała, czy uda się naprawić kompresor do piątku, ponieważ był to dla Pana priorytet. Informację jaką Panu przekazała, była taka, że bardzo się postarają, ale nie mogą nic obiecać, ponieważ zaczął się sezon "letni". Nie potrafili również dać jednoznacznej odpowiedzi, ponieważ wszystko zależało od rodzaju uszkodzenia. W piątek otrzymał Pan informację od Pani Oli, że niestety kompresora nie uda się naprawić. W poniedziałek po dogłębnej diagnozie okazało się, że uszkodzenie kompresora wymaga wymiany elementów, które nie są dostępne "od ręki" w żadnej hurtowni i konieczna jest wymiana kompresora. O każdym etapie naszej pracy był Pan informowany. Nowy kompresor dojechał we wtorek i niezwłocznie został wymieniony na nowy i samochód został Panu wydany. Ma Pan rację, że powinniśmy od razu wydać Panu stary kompresor. Nie odebraliśmy go jednak na czas (zależało Panu na jak najszybszym odbiorze auta, a kompresor znajdował się w firmie zewnętrznej). Zaproponowaliśmy, że dowieziemy go pod wskazany przez Pana adres, lecz podczas odbioru samochodu, stwierdził Pan, "że nie jest on już Panu do niczego potrzebny". Dodatkowo został Panu wymieniony pasek wielorowkowy, który nie został panu doliczony do faktury w ramach rekompensaty za wydłużony czas naprawy. Nie znam warsztatu, które przedstawia swoim Klientom faktury zakupu, wymiany, bądź regeneracji. Cena została z Panem ustalona i zaakceptowana. Na nowy kompresor uzyskał Pan roczną gwarancję, lub 2-letnią rękojmię. Została Panu również wystawiona faktura, na której podstawie ma Pan gwarancję. Gwarancję dajemy my, a nie firma zewnętrzna. Oczywiście wszystkie Pana zastrzeżenia przeanalizujemy jeszcze raz . Prosimy jednak nie zniechęcać się i zapraszamy ponownie. Jesteśmy przekonani, że sprostamy Pana wymaganiom. Pozdrawiam, Rafał Nowicki
Pojazd: Peugeot 3008
Szybka i sprawna obsługa .profesjonalne podejście do tematu.
Jak zawsze super. Szybko sprawnie. Polecam bardzo.