Sikorski Henryk Naprawa Samochodów

ul. Rezedowa 22, Praga-Południe, 04-232 Warszawa

****** 4.6 (15 opinii)

DODAJ OPINIĘ

O warsztacie

ul. Rezedowa 22, Praga-Południe, 04-232, Warszawa

* dzwoniąc pod wskazany numer warsztatu, Twój numer telefonu automatycznie zapisuje się w bazie danych portalu DobryMechanik.pl. Szczegółowe zasady przetwarzania Twojego numeru telefonu opisaliśmy w Polityce prywatności.

Mechanika samochodów japońskich.

Więcej

Opinie (15)

Dodaj opinię
4.6 ******
Ocena wystawiona na podstawie 15 opinii.

Ogólne

******

Czas naprawy

******

Ceny usług

******

Jakość usług

******
  • K
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******

    Negatywny

    Przed wakacjami, kierując się dość pochlebnymi opiniami na temat tego miejsca (4,8/5,0), postanowiłem oddać swój samochód w dobre, ba najlepsze - jak wówczas sądziłem - ręce. Tak też zrobiłem, wszak - jak przeczytałem w komentarzach - to najlepsze tego typu miejsce po tej stronie Wisły, sami fachowcy, wręcz legendy motoryzacji, właściciel zaś to ikona jeśli chodzi o japońskie samochody. Cóż, być może tak było do mojej wizyty, po mojej wizycie śmiało mogę powiedzieć, że ideał sięgnął bruku. Ale po kolei.
    Przyjechałem do warsztatu ze sprawą, wydawać by się mogło, banalną. Banalną, no bo co to dla fachowców wymiana sensora poduszek do toyoty. A jednak. Cześć zainstalowana, 500 złotych zainkasowanych (lekka niechęć przy wystawieniu paragonu...), wyjazd do domu a lampka jak się świeciła, tak się świeci. Ponowna wizyta w warsztacie, ponowna naprawa, i znowu nic. Trzecia próba, a właściciel komunikuje mi, że są problemy z sensorami, żebym cieszył się z tak małej kwoty naprawy a najlepiej będzie jak sam postaram się o sensor...
    Co ciekawe, w trakcie tej dziwnej konwersacji wyszło na jaw, że właściciel załatwił sensor używany i łaskawie zgodzi się na uwzględnianie gwarancji, która w tym przypadku trwa najwyżej 2 tygodnie. Wszystko super, szkoda tylko, że nikt mnie nie poinformował, że zapłaciłem 500 zl za używaną część, która na Allegro kosztuje niecałe 100 zł. Według mnie to czyste [wymoderowano] i prymitywnej oprawie.
    Myślę, że właściciel w pełni świadomie doprowadził do takiej sytuacji, co gorsza - od samego początku wiedział, że będzie kłamał. Jego reakcja na całą sytuację była aż nadto sugestywna. Zaczął krzyczeć, obrażać się, unikać patrzenia prosto w oczy. Był to dość żenujący spektakl, w którym główną rolę grał ponoć specjalista z pierwszej ligi. Straszne to i przykre zarazem jak zwykly sensor poduszek może w jednej chwili odrzec człowieka z pawich piórek, którymi się przystroił i którymi zdawał się komunikować całemu światu: patrzcie jaki jestem wielki!
    Szanowny Panie Właścicielu, nie jest pan wielki, nie jest pan nawet przeciętny. Rekomendacje sławnych ludzi, które pan tak dumnie prezentuje w swoim biurze, pokazują tylko to, że jest pan człowiekiem, którego charakteryzuje przerost formy nad treścią. Nie tylko nie poradził pan sobie z małym sensorem ale jeszcze wyszło na jaw [wymoderowano]. I co z tego, że oddał pan pieniądze? Czy robiąc to w pośpiechu i unikając spojrzenia, nie czuł pan wstydu za całą sytuację? Ja bym czuł i na pana miejscu przeprosiłbym klienta i nie oddał mu samochodu do momentu aż nie będzie w pełni naprawiony. Tak postępują fachowcy, prawdziwi fachowcy.
    Reasumując, warto uważać na to miejsce. Być może stosowanie części używanych jako zmienników i nie informowanie o tym klientów jest w tej firmie normą. Warto również zadbać o paragon fiskalny i przed naprawieniem samochodu rozeznać się w cenach. W moim przypadku robocizna wyniosła ponad 400 złotych...


    Toyota Corolla

  • m
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******

    Wybitna, fachowa, bardzo sympatyczna obsluga.Goraco polecam.
    Wielbiciel tego warsztatu
    Marcel Lozinski


  • g
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******

    Naprawiałem w tym warsztacie różne rzeczy:
    Począwszy od rozkodowanego kluczyka w Hondzie Accord
    Skończywszy na troubleshootingu elektroniki (to robi Marcjan, syn właściciela).
    Ponadto: ze dwa sprzęgła (Toyota Avensis),
    klocki, tarcze (oba samochody),
    swożeń lewego wahacza (Honda),
    gaśnięcie na wolnych obrotach (wystarczyło przedmuchać przepływomierz - nie było naciągania na nowy)
    Zerwane szpilki przez tani warsztat wulkanizacyjny.
    Średnia cena za standardowy przegląd to 600 - 700 PLN.
    Za co cenię:
    - Jak usterka jest nieistotna, a nie wiedzą co jest przyczyną, to nie biorą kasy i jeździ się dalej aż się sprawa wyklaruje. Np. Pojawiały się błędy z jednej z sond Lambda w Avensis - usterka ustąpiła po nalaniu przyzwoitej benzyny.
    - Jak się na czymś nie znają to odsyłają do zaprzyjaźnionego warsztatu. W moim przypadku:
    a) Odesłali mnie do dobrego elektryka żeby naprawił alternator (Avensis po 90000km)
    b) Założenie Haka (Avensis)
    c) Regeneracja maglownicy (Avensis po 160 000)
    - Mogłem wysłać Żonę do tego warsztatu i nigdy jej nie nacieli na kasę. Jeżeli jest potrzebna decyzja, to Pan Henryk dzwoni i pyta co robimy.
    - Stosują przyzwoite zamienniki
    - Nie naciągają na koszty - przetoczyli mi tarcze zamiast wynieniać (Accord , przykład z gaśnięciem Toyoty powyżej)

    WADA: Dłuuuuuggggiiii okres oczekiwania na planowaną wizytę (2-3 tygodnie). Ale, jak się coś rozkraczy, to ratują w 1-2 dni robocze.

    jedyna wtopa przez 5 lat współpracy - kiedyś niedopieli jednego zatrzasku na filtrze powietrza. Było słychać "pierdzenie", wróciłem i poprawili od ręki.


    Honda Accord VII, Toyota Avensis

  • A
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******

    Korzystam od dwóch lat, mniejsze naprawy od ręki, super obsługa, mila atmosfera. Bardzo polecam.


    Skoda Fabia

  • I
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******

    korzystam z tego warsztatu od lat i zawsze wszystko było dobrze naprawione i za rozsądną cenę


    nissan micra

  • B
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******

    Neutralny

    Zdarzyło się kilka razy, że źle zdiagnozowali lub nie potrafili zdiagnozowac przyczyny. Neutral, bo wtedy nie brali pieniędzy. Np trzęsło mi auto przy hamowaniu, gdy auto sprzedałem nowy właściciel dał mi znać, że czujnik ABS-u się zepsuł i mi blokowało jedno bodaj koło. Łożyska zamiast wymienić chyba tylko przesmarowali, bo po dwóch "wymianach" znowu hałasuje. Nawet nie miałbym za złe, że słabo komunikują naprawy, gdyby się łożysko nie waliło tak, że po autostradzie 60ką dzisiaj jechałem. In plus - kiedyś zajęło im 5min na kanale podanie listy rzeczy do wymiany w zawieszeniu, podczas gdy w autoryzowanym warsztacie prawie identyczną listę podali mi po 1h macania. Ktoś tam jednak się zna (znalazłoby się więcej przykładów), no i wpadki zdarzają się każdemu. A pana Henryka po prostu trzeba zaakceptować takim, jakim jest, albo ... z warsztatu nie korzystać.


    różne japońskie

  • S
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******

    z panem Henrykiem trzeba umiejętnie. to nie chodiz o to, żeby od każdego usługodawcy wymagać sztampowego zachowania. Pamiętajmy, że to mechanik a nie kelner i że on ma narpawiać samochody. Jak ktoś chce żeby go po główce głaskać to do fryzjera ;) Z ludźmi trzeba umiejętnie. mnie też na początku to irytowało, że jakby nie słuchałco się do niego mówi ale to jest fachowiec i wie, co jest potrzebne.Teżkiedyś chciałęm żeby mi podałwycenędo akceptacji rzped narpawą. Nie dało się, więc pojechałęm i sam kupiłem najtańsząchłodnicę za 300zł. - chińską. oczywiście dla formalności zacząłem od ASO, gdzie chłodnica =3000zł. po wszystkim usłszałem że gdybym zostawiłmu wybó sprzętu, to ASO - jak dla niego- też by miał za 300zł tę chłodnicę. i w tym momencie w tej samej cenie zamiast japońskiej, miałem chniński odpowiednik. od tamtej pory ufam, że pan Henryk W ODPOWIEDNIM momencie podejmuje jak najlepsze decyzje dla klienta :). trzeba było mu powierzyć całą sprawę i czekać. poza tym, doświadczyłem takzę wiele życzliwości w tym warsztacie w nietypowych sytuacjach - dziś się mówi że jest to elastyczność. po prostu żadna korporacja tylko prywatny zakład który polecam.


    Toyota Carina E

  • a
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******

    Negatywny

    Tutaj problemem jest pan Hendryk jak pracował pan Paweł w servisie to nikt na mnie nie krzyczał WSZYSTKO MIAŁEM WYTŁUMACZONE jak na moje oko laika bardzo załuje z juz pana pawła nie ma duzo lepiej sobie radził SZKODA PANIE HENDRYKU...


    Zalety:
    wszystko działa tak jak powino


    Wady:
    pan HENDRYK


  • l
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******

    Robiłem tu przegląd outlandera.I powiem tak szybko tanio i na temat..Znają się na robocie.pozdrawiam i do widzenia do kwietnia.


    Zalety:
    blisko ,czysto ,fachowo


    Wady:
    czasem trzeba czekać


  • s
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******

    Negatywny

    ogolnie to nie polecam.
    Pan kierownik pozjadal wszystkie rozumy i NIE DA POWIEDZIEC CO SIE DZIEJE Z AUTEM PRZEZ CO ZLE DIAGNOZUJE...no chyba ze sie nie zna..
    Wymiana amortyzatorow - trzeba bylo sie umowic i dlugo czekac,ale tylko dzien urlopu zmarnowany i wymienione - dziala. jakis czas pozniej pojechalem sprawdzic co stuka w zawieszeniu i zrobic cos ze sciaganiem w prawo- po 4 dniach zdiagnozowano ze nie sciaga. stuka rura wydechowa. sciaga nadal. w innym warsztacie poprwilem wydech, umocowalem rure i co?nic sie nie zmienilo, stuka nadal. pan Henryk krzyczal na mnie ze jak wiem co jest zepsute to po co przyjezdzam?pojawil sie problem z silnikiem - jest do wymiany. p.Henryk nie chcial powiedziec jaki to typ silnika, bo skoro wiem ze sa rozne rodzaje to stwierdzil ze wiem ze jaki... coz, pozegnalem sie i wyszedlem.


    Wady:
    pan Henryk.


  • A
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******

    Bardzo jestem ciekawy dlaczego pierwszy pan nie napisał jak szybko zdiagnozowali mu ustrkę gasnącego samochodu w autoryzowanym serwisie i jak mało zapłacił...bo jestem klientem Pana Sikorskiego od ponad 20 lat i jestem pod wrażeniem jego wiedzy i intuicji. Potrafi zdjagnozować usterkę na słuch i dotyk której nie wykazały pomiary komputerowe w autoryzowanym serwisie.Ostatni kontakt z Panem Henrykiem...sprzedawałem Hondę Accord 96 tyś przebiegu i na przeglądzie rejstracyjnym diagnoza - luz na końcówce drążka ... za godzinę dzwoni zainteresowany klient (biały kołnierzyk) i umówił OCENĘ STANU TECHNICZNEGO w Autoryzowanej stacji Hondy.Powiedziałem mu o luzie na drążku ale diagnoza w ASO rozbawiła mnie szczerze, bo stan techniczny bardzo dobry ale luzy w zawieszeniu wycenili na 25% wartosci samochodu (ponad 4500 zł) i nawet kierownik zmiany uśmiechał się przekazując protokół oceny za który nowy właściciel zapłacił 450 zł !!! ale prywatnie potwierdził "białemu kołnierzykowi" że auto warte ceny nie rozbite a luz normalny po takim przrebiegu... Auto sprzedałem i zaproponowałem wizytę w NORMALNYM WARSZTACIE u Pana Heryka który za 250zł wymienił to co trzeba - już nowemu właścicielowi Hondy.Mineło 1,5 roku dzwoni z zyczeniami na święta i pytam czy coś wymieniał od czasu kupna - NIE. Wniosek dla Mnie jest prosty - Sikorski nie wycenia naprawy na podstawie marki GARNITURU ...Rozpisałem się troche ale wkurzają mnie tacy NIEOMYLNI i WSZYSTKO WIEDZĄCY GOSCIE


    Zalety:
    fachowość właściciela
    przystępne ceny
    miła atmosfera


  • J
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******

    nie pierwsza moja wizyta w tym warsztacie.......zawsze miło , z uśmiechem ,.....dzisiaj wymieniono mi rozrusznik w Toyocie.......błyskawicznie , bezproblemowo....właściciela oraz pracowników mogę polecić w 100% !!!


    Zalety:
    po prostu wszystko tak jak być powinno !!!


    Wady:
    szkoda że pracują tylko do 16 ......oraz że w soboty mają wolne......chciało by się żeby zawsze "byli w pogotowiu"......ale odpoczynek też się im przecież należy !!!


  • I
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******

    w autoryzowanym serwisie Nissana powiedziano mi, żeby wymienić przepływomierz - cena wraz z robocizną - 2,5 tys. do 3 tys. zl. Obdzwoniłam bardzo wiele warsztatów aby ustalic koszt tej usługi przy założeniu części z auta używanego. Tylko p. Sikorski zadał mi pytanie, czy powiedziano mi dlaczego mam wymienić te cześć i poradził, abym przyjechała najpierw nie w celu wymiany tylko zdiagnozowania. Tak tez zrobiłam. Usterka została naprawiona bez wymiany, a koszt usługi wyniósł - 80 zł.


    Zalety:
    mały warsztat, czysty


    Wady:
    nie zauważyłam


  • K
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******

    Jestem wieloletnim klientem Zakładu Pana Henryka Sikorskiego. Uznanie dla fachowości i diagnostyki. Ceny uważam są na przyzwoitym poziomie jak na warsztat obsługujący auta tych marek. Poznałem ten warsztat kilka lat temu, po kilku nieudanych diagnozach i naprawach łącznie z próba naprawy w autoryzowanej stacji. Chodziło wtedy o uszkodzenie wewnętrzne półosi, które to powodowało wibracje auta przy próbie dodawania gazu. wymieniono mi nawet łożysko koła. Pan Sikorski wsiadł do samochodu, przejechał się i powiedział mi ,że na 99% wie co dolega mojej Toyocie Camry. Trafił w dziesiątkę i wymienił wewnętrzny przegub. Auto wróciło do normy, po kilku podobnych sytuacjach stałem sie wiernym klientem Zakładu Pana Henryka Sikorskiego .


    Zalety:
    fachowość , kompetencje, trafność diagnoz


    Wady:
    długi czas oczekiwania na wizytę.


  • m
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******

    Negatywny

    Moje auto gasło przy zimnym silniku. W zakładzie pana Henryka, oświadczono mi, że trzeba wyregulować zawory. Podczas odbioru auta, okazało się, że podano mi złą diagnozę. Wymieniono mi 6 płytek na zaworach i nie obeszło się bez policzenia sobie za spapraną robociznę - razem 130 zł.. Przy odbiorze auta pan Henryk zaczął do mnie mówić coś o wymianie uszczelek, zepsutej głowicy, którą trzeba naprawić. Cena za ile mógłby to zrobić, tj. od 700 do 1500 zł.. Wcześniejsza diagnoza wyregulowania zaworów była już nie aktualna. Nie poinformował mnie telefonicznie, jak rozkręcano pokrywę silnika, że coś jest nie tak z autem. Najgorsze było gdy ruszyłem autem od zakładu, pojazd mi zgasł, ale uważałem to za normalne, gdyż poinformowano mnie, że to nie zawory. Po przejechaniu około 30 km. auto zgasło mi stojąc w korkach i przed sygnalizacją świetlną - kilkadziesiąt razy. Stwierdziłem, że auto po wyjeździe z zakładu chodzi gorzej niż przed wjazdem do niego. Wcześniej gasło mi tylko 3-4 razy i tylko na zimnym silniku. Masakra, nikomu nie polecam tego warsztatu, gdyż uważam, że zakład ten idzie na ilość a nie na jakoś wykonywanych usług, nie spodziewałem się, że mechanik samochodowy tak może popsuć auto.
    ps. aktualnie swoje auto oddałem do autoryzowanego warsztatu i czekam na odpowiedź od nich, liczę na to że auto wyjedzie z tego warsztatu w lepszym stanie niż do niego wjechało.Ponadto zastanawiam się nad oddaniem sprawy do Sądu Cywilnego przeciw zakładowi Pana Sikorskiego, za uszkodzenie mojego auta podczas naprawy w jego zakładzie.
    Jeszcze raz nie polecam wspomnianego warsztatu. Dodaję, że pan Henryk nie wydał mi żadnego paragonu za wykonaną usługę, jak również nie zapytał się mnie czy chcę otrzymać fakturę za spartaczoną prace jego mechaników.
    Zdecydowanie odradzam ten zakład.


    Zalety:
    czystość, biuro osobne, świetny wystrój wnętrza


    Wady:
    auto do warsztatu wjeżdża z małą usterką (dla zwykłego oka laika), a wyjeżdża z niego z poważną usterką )nawet jak dla zwykłego oka laika)


Podobne warsztaty

  • Warsztat polecany przez innych kierowców.
    Serwis - Japońskich

    Warsztat Godny Zaufania

    ul. Stasinek 2,  Białołęka, Bródno, Targówek, Bemowo, Bielany,  Warszawa

    ******   5.6  (30+ opinii)

    Specjalizujemy się w naprawach samochodów marek japońskich oraz koreańskich. Mamy wieloletnie doświadczenie zdobyte w autoryzowanych serwisach. Zatrudniamy tylko pracowników specjalizujących się w samochodach azjatyckich. Specjalizujemy się...

    Zarezerwuj wizytę
  • Warsztat polecany przez innych kierowców.
    Hermes Serwis

    Warsztat Godny Zaufania

    Al. Jerozolimskie 290,  Ursus,  Warszawa

    ******   5.7  (30+ opinii)

    Jesteśmy serwisem specjalizującym się w naprawach mechanicznych sam osobowych oraz dostawczych, obsłudze klimatyzacji, a także w wulkanizacji i przechowywaniu opon. Prowadzimy też komis samochodowy, w którym można kupić, sprzedać lub zamienić...

    Zarezerwuj wizytę
  • Warsztat polecany przez innych kierowców.
    Centrum Mechaniki Pojazdowej

    Warsztat Godny Zaufania

    ul. Świdnicka 4,  Targówek,  Warszawa

    ******   5.2  (30+ opinii)

    Nasz serwis specjalizuje się w naprawach mechaniki, elektryki i elektroniki aut koncernu Volkswagen AG. Jesteśmy stacją diagnostyczną, posiadamy też urządzenia do ustawiania geometrii kół i serwisowania klimatyzacji. Świadczymy również usługi...

    Zarezerwuj wizytę
  • Warsztat polecany przez innych kierowców.
    AUTOSERVICE J&J Jan Jankowski

    Warsztat Godny Zaufania

    ul. Grzybowska 51,  Wola,  Warszawa

    ******   5.2  (30+ opinii)

    Nasza firma istnieje na rynku już od 2011 roku. Specjalizujemy się przede wszystkim w naprawach mechanicznych, w elektronice i elektryce, a także w kompleksowej obsłudze klimatyzacji. Świadczymy też usługi wulkanizacyjne. Specjalizujemy się...

    Zarezerwuj wizytę
  • Warsztat polecany przez innych kierowców.
    Quattro Service

    Warsztat Godny Zaufania

    ul. Antoniewska 3,  MOKOTÓW, SADYBA, WILANÓW, URSYNÓW, STEGNY, OCHOTA,  Warszawa

    ******   5.6  (30+ opinii)

    Nasza firma specjalizuje się w naprawach samochodów Grupy Volkswagena. Naprawiamy zarówno młodsze jak i starsze modele. Usuwamy usterki nie tylko mechaniczne, ale też i te związane z elektroniką oraz elektryką. Oprócz tego oferujemy możliwość...

    Zarezerwuj wizytę
  • Warsztat polecany przez innych kierowców.
    Rob-serwice

    Warsztat Godny Zaufania

    ul. Bekasów 71,  Ursynów,  Warszawa

    ******   5.3  (30+ opinii)

    Nasza firma zajmuje się naprawą usterek mechanicznych w samochodach wszystkich marek. Rozwiązujemy też problemy z elektroniką w aucie. Dysponujemy również urządzeniami do serwisu układu klimatyzacji. Oferujemy też naprawianie felg, usługi...

    Zarezerwuj wizytę
  • Warsztat polecany przez innych kierowców.
    WPX Serwis

    Warsztat Godny Zaufania

    ul. Działkowa 25,  Włochy,  Warszawa

    ******   5.1  (30+ opinii)

    SPECJALIZACJA: ROZRZĄDY i SPRZĘGŁA‬ Nasza firma specjalizuje się przede wszystkim w naprawach skrzyń automatycznych oraz zautomatyzowanych. Przeprowadzamy też kompleksowe naprawy elementów mechanicznych. Dysponujemy wyspecjalizowanym sprzętem...

    Zarezerwuj wizytę
  • Warsztat polecany przez innych kierowców.
    Monkey Garage S.C.

    Warsztat Godny Zaufania

    Reguły, Regulska 5A,  Ursus,  Warszawa

    ******   5.7  (30+ opinii)

    Nasza firma jest na rynku od kilkunastu lat. Zajmujemy się głównie naprawami mechanicznymi oraz blacharsko-lakierniczymi. Do weryfikacji usterek wykorzystujemy wysokiej klasy sprzęt diagnostyczny. Mamy urządzenia do ustawiania geometrii...

    Zarezerwuj wizytę
  • Warsztat polecany przez innych kierowców.
    V-Car s.c.

    Warsztat Godny Zaufania

    ul. Czardasza 6,  Okęcie,  Warszawa

    ******   5.4  (30+ opinii)

    Nasza firma jest na rynku od 2002 roku. Specjalizujemy się w dorabianiu przewodów hamulcowych do wszystkich samochodów na rynku. Mamy skanery diagnostyczne umożliwiające weryfikację skomplikowanych usterek elektronicznych. Zajmujemy się też...

    Zarezerwuj wizytę
  • Warsztat polecany przez innych kierowców.
    Stacja Obsługi Samochodów Zbigniew Czarnocki

    Warsztat Godny Zaufania

    ul. Bokserska 9,  Mokotów,  Warszawa

    ******   5  (27 opinii)

    Nasz serwis jest na rynku już od ponad 30 lat. Specjalizujemy się między innymi w naprawach mechanicznych, a także w usuwaniu usterek elektroniki i elektryki. Zajmujemy się również tuningiem samochodów oraz naprawą i modyfikowaniem aut...

    Zarezerwuj wizytę

Marki samochodów naprawiane przez warsztat

Usługi wykonywane przez warsztat