Mechanika samochodów japońskich.
Więcej
2020-10-25
czas naprawy
ceny usług
jakość usług
Najlepszy warsztat w Warszawie . Korzystamy z usług od 2003 r do dziś . Z czystym sumieniem polecam wszystkie samochody naprawiamy tylko w tym serwisie obecnie i poprzednie japońskie i nie tylko .Naprawiono samochody marek Hyundai, suzuki , ford ,saab , lexus . Cala nasza rodzina i znajomi zawsze zadowoleni z naprawy i ceny wykonywanych w serwisie Sikorskich . Więc gorąco POLESAM
SAAB
2020-09-28
czas naprawy
ceny usług
jakość usług
Zdecydowanie najlepszy serwis Japończyków w Warszawie. Wszystkie samochody posiadane w mojej rodzinie były robione tylko i wyłącznie w tym miejscu i zawsze jest na tip-top, a trzeba tu dodać, że naprawiane były tutaj auta naprawdę trudne i wymagające. Przed chwilą wyjechałem od Pana Henryka starszym Nissanem Almerą - auto jakby dostało drugie życie po solidnym, bardzo rzetelnym i dokładnym przeglądzie oraz naprawie - samochód, który ruszał jak żółw spod świateł teraz po delikatnym dodaniu gazu frunie jak nowy i zupełnie inaczej się jeździ.
W warsztacie panuje dobra atmosfera, Pan Henryk jest bardzo sympatycznym i miłym człowiekiem, podobnie jak jego syn. Ceny? Adekwatne do dobrej usługi, przy czym naprawdę niewygórowane.
Same plusy i to od lat!
Polecam!
Nissan Almera
2018-08-11
czas naprawy
ceny usług
jakość usług
Negatywny
Przed wakacjami, kierując się dość pochlebnymi opiniami na temat tego miejsca (4,8/5,0), postanowiłem oddać swój samochód w dobre, ba najlepsze - jak wówczas sądziłem - ręce. Tak też zrobiłem, wszak - jak przeczytałem w komentarzach - to najlepsze tego typu miejsce po tej stronie Wisły, sami fachowcy, wręcz legendy motoryzacji, właściciel zaś to ikona jeśli chodzi o japońskie samochody. Cóż, być może tak było do mojej wizyty, po mojej wizycie śmiało mogę powiedzieć, że ideał sięgnął bruku. Ale po kolei.
Przyjechałem do warsztatu ze sprawą, wydawać by się mogło, banalną. Banalną, no bo co to dla fachowców wymiana sensora poduszek do toyoty. A jednak. Cześć zainstalowana, 500 złotych zainkasowanych (lekka niechęć przy wystawieniu paragonu...), wyjazd do domu a lampka jak się świeciła, tak się świeci. Ponowna wizyta w warsztacie, ponowna naprawa, i znowu nic. Trzecia próba, a właściciel komunikuje mi, że są problemy z sensorami, żebym cieszył się z tak małej kwoty naprawy a najlepiej będzie jak sam postaram się o sensor...
Co ciekawe, w trakcie tej dziwnej konwersacji wyszło na jaw, że właściciel załatwił sensor używany i łaskawie zgodzi się na uwzględnianie gwarancji, która w tym przypadku trwa najwyżej 2 tygodnie. Wszystko super, szkoda tylko, że nikt mnie nie poinformował, że zapłaciłem 500 zl za używaną część, która na Allegro kosztuje niecałe 100 zł. Według mnie to czyste [wymoderowano] i prymitywnej oprawie.
Myślę, że właściciel w pełni świadomie doprowadził do takiej sytuacji, co gorsza - od samego początku wiedział, że będzie kłamał. Jego reakcja na całą sytuację była aż nadto sugestywna. Zaczął krzyczeć, obrażać się, unikać patrzenia prosto w oczy. Był to dość żenujący spektakl, w którym główną rolę grał ponoć specjalista z pierwszej ligi. Straszne to i przykre zarazem jak zwykly sensor poduszek może w jednej chwili odrzec człowieka z pawich piórek, którymi się przystroił i którymi zdawał się komunikować całemu światu: patrzcie jaki jestem wielki!
Szanowny Panie Właścicielu, nie jest pan wielki, nie jest pan nawet przeciętny. Rekomendacje sławnych ludzi, które pan tak dumnie prezentuje w swoim biurze, pokazują tylko to, że jest pan człowiekiem, którego charakteryzuje przerost formy nad treścią. Nie tylko nie poradził pan sobie z małym sensorem ale jeszcze wyszło na jaw [wymoderowano]. I co z tego, że oddał pan pieniądze? Czy robiąc to w pośpiechu i unikając spojrzenia, nie czuł pan wstydu za całą sytuację? Ja bym czuł i na pana miejscu przeprosiłbym klienta i nie oddał mu samochodu do momentu aż nie będzie w pełni naprawiony. Tak postępują fachowcy, prawdziwi fachowcy.
Reasumując, warto uważać na to miejsce. Być może stosowanie części używanych jako zmienników i nie informowanie o tym klientów jest w tej firmie normą. Warto również zadbać o paragon fiskalny i przed naprawieniem samochodu rozeznać się w cenach. W moim przypadku robocizna wyniosła ponad 400 złotych...
Toyota Corolla
2017-05-11
czas naprawy
ceny usług
jakość usług
Wybitna, fachowa, bardzo sympatyczna obsluga.Goraco polecam.
Wielbiciel tego warsztatu
Marcel Lozinski
2017-04-03
czas naprawy
ceny usług
jakość usług
Naprawiałem w tym warsztacie różne rzeczy:
Począwszy od rozkodowanego kluczyka w Hondzie Accord
Skończywszy na troubleshootingu elektroniki (to robi Marcjan, syn właściciela).
Ponadto: ze dwa sprzęgła (Toyota Avensis),
klocki, tarcze (oba samochody),
swożeń lewego wahacza (Honda),
gaśnięcie na wolnych obrotach (wystarczyło przedmuchać przepływomierz - nie było naciągania na nowy)
Zerwane szpilki przez tani warsztat wulkanizacyjny.
Średnia cena za standardowy przegląd to 600 - 700 PLN.
Za co cenię:
- Jak usterka jest nieistotna, a nie wiedzą co jest przyczyną, to nie biorą kasy i jeździ się dalej aż się sprawa wyklaruje. Np. Pojawiały się błędy z jednej z sond Lambda w Avensis - usterka ustąpiła po nalaniu przyzwoitej benzyny.
- Jak się na czymś nie znają to odsyłają do zaprzyjaźnionego warsztatu. W moim przypadku:
a) Odesłali mnie do dobrego elektryka żeby naprawił alternator (Avensis po 90000km)
b) Założenie Haka (Avensis)
c) Regeneracja maglownicy (Avensis po 160 000)
- Mogłem wysłać Żonę do tego warsztatu i nigdy jej nie nacieli na kasę. Jeżeli jest potrzebna decyzja, to Pan Henryk dzwoni i pyta co robimy.
- Stosują przyzwoite zamienniki
- Nie naciągają na koszty - przetoczyli mi tarcze zamiast wynieniać (Accord , przykład z gaśnięciem Toyoty powyżej)
WADA: Dłuuuuuggggiiii okres oczekiwania na planowaną wizytę (2-3 tygodnie). Ale, jak się coś rozkraczy, to ratują w 1-2 dni robocze.
jedyna wtopa przez 5 lat współpracy - kiedyś niedopieli jednego zatrzasku na filtrze powietrza. Było słychać "pierdzenie", wróciłem i poprawili od ręki.
Honda Accord VII, Toyota Avensis
2016-12-04
czas naprawy
ceny usług
jakość usług
Korzystam od dwóch lat, mniejsze naprawy od ręki, super obsługa, mila atmosfera. Bardzo polecam.
Skoda Fabia
2016-08-27
czas naprawy
ceny usług
jakość usług
korzystam z tego warsztatu od lat i zawsze wszystko było dobrze naprawione i za rozsądną cenę
nissan micra
2013-08-05
czas naprawy
ceny usług
jakość usług
Neutralny
Zdarzyło się kilka razy, że źle zdiagnozowali lub nie potrafili zdiagnozowac przyczyny. Neutral, bo wtedy nie brali pieniędzy. Np trzęsło mi auto przy hamowaniu, gdy auto sprzedałem nowy właściciel dał mi znać, że czujnik ABS-u się zepsuł i mi blokowało jedno bodaj koło. Łożyska zamiast wymienić chyba tylko przesmarowali, bo po dwóch "wymianach" znowu hałasuje. Nawet nie miałbym za złe, że słabo komunikują naprawy, gdyby się łożysko nie waliło tak, że po autostradzie 60ką dzisiaj jechałem. In plus - kiedyś zajęło im 5min na kanale podanie listy rzeczy do wymiany w zawieszeniu, podczas gdy w autoryzowanym warsztacie prawie identyczną listę podali mi po 1h macania. Ktoś tam jednak się zna (znalazłoby się więcej przykładów), no i wpadki zdarzają się każdemu. A pana Henryka po prostu trzeba zaakceptować takim, jakim jest, albo ... z warsztatu nie korzystać.
różne japońskie
2013-07-22
czas naprawy
ceny usług
jakość usług
z panem Henrykiem trzeba umiejętnie. to nie chodiz o to, żeby od każdego usługodawcy wymagać sztampowego zachowania. Pamiętajmy, że to mechanik a nie kelner i że on ma narpawiać samochody. Jak ktoś chce żeby go po główce głaskać to do fryzjera ;) Z ludźmi trzeba umiejętnie. mnie też na początku to irytowało, że jakby nie słuchałco się do niego mówi ale to jest fachowiec i wie, co jest potrzebne.Teżkiedyś chciałęm żeby mi podałwycenędo akceptacji rzped narpawą. Nie dało się, więc pojechałęm i sam kupiłem najtańsząchłodnicę za 300zł. - chińską. oczywiście dla formalności zacząłem od ASO, gdzie chłodnica =3000zł. po wszystkim usłszałem że gdybym zostawiłmu wybó sprzętu, to ASO - jak dla niego- też by miał za 300zł tę chłodnicę. i w tym momencie w tej samej cenie zamiast japońskiej, miałem chniński odpowiednik. od tamtej pory ufam, że pan Henryk W ODPOWIEDNIM momencie podejmuje jak najlepsze decyzje dla klienta :). trzeba było mu powierzyć całą sprawę i czekać. poza tym, doświadczyłem takzę wiele życzliwości w tym warsztacie w nietypowych sytuacjach - dziś się mówi że jest to elastyczność. po prostu żadna korporacja tylko prywatny zakład który polecam.
Toyota Carina E
2012-03-22
czas naprawy
ceny usług
jakość usług
Negatywny
Tutaj problemem jest pan Hendryk jak pracował pan Paweł w servisie to nikt na mnie nie krzyczał WSZYSTKO MIAŁEM WYTŁUMACZONE jak na moje oko laika bardzo załuje z juz pana pawła nie ma duzo lepiej sobie radził SZKODA PANIE HENDRYKU...
Zalety:
wszystko działa tak jak powino
Wady:
pan HENDRYK
2012-02-19
czas naprawy
ceny usług
jakość usług
Robiłem tu przegląd outlandera.I powiem tak szybko tanio i na temat..Znają się na robocie.pozdrawiam i do widzenia do kwietnia.
Zalety:
blisko ,czysto ,fachowo
Wady:
czasem trzeba czekać
2011-12-28
czas naprawy
ceny usług
jakość usług
Negatywny
ogolnie to nie polecam.
Pan kierownik pozjadal wszystkie rozumy i NIE DA POWIEDZIEC CO SIE DZIEJE Z AUTEM PRZEZ CO ZLE DIAGNOZUJE...no chyba ze sie nie zna..
Wymiana amortyzatorow - trzeba bylo sie umowic i dlugo czekac,ale tylko dzien urlopu zmarnowany i wymienione - dziala. jakis czas pozniej pojechalem sprawdzic co stuka w zawieszeniu i zrobic cos ze sciaganiem w prawo- po 4 dniach zdiagnozowano ze nie sciaga. stuka rura wydechowa. sciaga nadal. w innym warsztacie poprwilem wydech, umocowalem rure i co?nic sie nie zmienilo, stuka nadal. pan Henryk krzyczal na mnie ze jak wiem co jest zepsute to po co przyjezdzam?pojawil sie problem z silnikiem - jest do wymiany. p.Henryk nie chcial powiedziec jaki to typ silnika, bo skoro wiem ze sa rozne rodzaje to stwierdzil ze wiem ze jaki... coz, pozegnalem sie i wyszedlem.
Wady:
pan Henryk.
2011-06-16
czas naprawy
ceny usług
jakość usług
Bardzo jestem ciekawy dlaczego pierwszy pan nie napisał jak szybko zdiagnozowali mu ustrkę gasnącego samochodu w autoryzowanym serwisie i jak mało zapłacił...bo jestem klientem Pana Sikorskiego od ponad 20 lat i jestem pod wrażeniem jego wiedzy i intuicji. Potrafi zdjagnozować usterkę na słuch i dotyk której nie wykazały pomiary komputerowe w autoryzowanym serwisie.Ostatni kontakt z Panem Henrykiem...sprzedawałem Hondę Accord 96 tyś przebiegu i na przeglądzie rejstracyjnym diagnoza - luz na końcówce drążka ... za godzinę dzwoni zainteresowany klient (biały kołnierzyk) i umówił OCENĘ STANU TECHNICZNEGO w Autoryzowanej stacji Hondy.Powiedziałem mu o luzie na drążku ale diagnoza w ASO rozbawiła mnie szczerze, bo stan techniczny bardzo dobry ale luzy w zawieszeniu wycenili na 25% wartosci samochodu (ponad 4500 zł) i nawet kierownik zmiany uśmiechał się przekazując protokół oceny za który nowy właściciel zapłacił 450 zł !!! ale prywatnie potwierdził "białemu kołnierzykowi" że auto warte ceny nie rozbite a luz normalny po takim przrebiegu... Auto sprzedałem i zaproponowałem wizytę w NORMALNYM WARSZTACIE u Pana Heryka który za 250zł wymienił to co trzeba - już nowemu właścicielowi Hondy.Mineło 1,5 roku dzwoni z zyczeniami na święta i pytam czy coś wymieniał od czasu kupna - NIE. Wniosek dla Mnie jest prosty - Sikorski nie wycenia naprawy na podstawie marki GARNITURU ...Rozpisałem się troche ale wkurzają mnie tacy NIEOMYLNI i WSZYSTKO WIEDZĄCY GOSCIE
Zalety:
fachowość właściciela
przystępne ceny
miła atmosfera
2010-11-25
czas naprawy
ceny usług
jakość usług
nie pierwsza moja wizyta w tym warsztacie.......zawsze miło , z uśmiechem ,.....dzisiaj wymieniono mi rozrusznik w Toyocie.......błyskawicznie , bezproblemowo....właściciela oraz pracowników mogę polecić w 100% !!!
Zalety:
po prostu wszystko tak jak być powinno !!!
Wady:
szkoda że pracują tylko do 16 ......oraz że w soboty mają wolne......chciało by się żeby zawsze "byli w pogotowiu"......ale odpoczynek też się im przecież należy !!!
2010-10-20
czas naprawy
ceny usług
jakość usług
w autoryzowanym serwisie Nissana powiedziano mi, żeby wymienić przepływomierz - cena wraz z robocizną - 2,5 tys. do 3 tys. zl. Obdzwoniłam bardzo wiele warsztatów aby ustalic koszt tej usługi przy założeniu części z auta używanego. Tylko p. Sikorski zadał mi pytanie, czy powiedziano mi dlaczego mam wymienić te cześć i poradził, abym przyjechała najpierw nie w celu wymiany tylko zdiagnozowania. Tak tez zrobiłam. Usterka została naprawiona bez wymiany, a koszt usługi wyniósł - 80 zł.
Zalety:
mały warsztat, czysty
Wady:
nie zauważyłam
2010-04-22
czas naprawy
ceny usług
jakość usług
Jestem wieloletnim klientem Zakładu Pana Henryka Sikorskiego. Uznanie dla fachowości i diagnostyki. Ceny uważam są na przyzwoitym poziomie jak na warsztat obsługujący auta tych marek. Poznałem ten warsztat kilka lat temu, po kilku nieudanych diagnozach i naprawach łącznie z próba naprawy w autoryzowanej stacji. Chodziło wtedy o uszkodzenie wewnętrzne półosi, które to powodowało wibracje auta przy próbie dodawania gazu. wymieniono mi nawet łożysko koła. Pan Sikorski wsiadł do samochodu, przejechał się i powiedział mi ,że na 99% wie co dolega mojej Toyocie Camry. Trafił w dziesiątkę i wymienił wewnętrzny przegub. Auto wróciło do normy, po kilku podobnych sytuacjach stałem sie wiernym klientem Zakładu Pana Henryka Sikorskiego .
Zalety:
fachowość , kompetencje, trafność diagnoz
Wady:
długi czas oczekiwania na wizytę.
2010-02-12
czas naprawy
ceny usług
jakość usług
Negatywny
Moje auto gasło przy zimnym silniku. W zakładzie pana Henryka, oświadczono mi, że trzeba wyregulować zawory. Podczas odbioru auta, okazało się, że podano mi złą diagnozę. Wymieniono mi 6 płytek na zaworach i nie obeszło się bez policzenia sobie za spapraną robociznę - razem 130 zł.. Przy odbiorze auta pan Henryk zaczął do mnie mówić coś o wymianie uszczelek, zepsutej głowicy, którą trzeba naprawić. Cena za ile mógłby to zrobić, tj. od 700 do 1500 zł.. Wcześniejsza diagnoza wyregulowania zaworów była już nie aktualna. Nie poinformował mnie telefonicznie, jak rozkręcano pokrywę silnika, że coś jest nie tak z autem. Najgorsze było gdy ruszyłem autem od zakładu, pojazd mi zgasł, ale uważałem to za normalne, gdyż poinformowano mnie, że to nie zawory. Po przejechaniu około 30 km. auto zgasło mi stojąc w korkach i przed sygnalizacją świetlną - kilkadziesiąt razy. Stwierdziłem, że auto po wyjeździe z zakładu chodzi gorzej niż przed wjazdem do niego. Wcześniej gasło mi tylko 3-4 razy i tylko na zimnym silniku. Masakra, nikomu nie polecam tego warsztatu, gdyż uważam, że zakład ten idzie na ilość a nie na jakoś wykonywanych usług, nie spodziewałem się, że mechanik samochodowy tak może popsuć auto.
ps. aktualnie swoje auto oddałem do autoryzowanego warsztatu i czekam na odpowiedź od nich, liczę na to że auto wyjedzie z tego warsztatu w lepszym stanie niż do niego wjechało.Ponadto zastanawiam się nad oddaniem sprawy do Sądu Cywilnego przeciw zakładowi Pana Sikorskiego, za uszkodzenie mojego auta podczas naprawy w jego zakładzie.
Jeszcze raz nie polecam wspomnianego warsztatu. Dodaję, że pan Henryk nie wydał mi żadnego paragonu za wykonaną usługę, jak również nie zapytał się mnie czy chcę otrzymać fakturę za spartaczoną prace jego mechaników.
Zdecydowanie odradzam ten zakład.
Zalety:
czystość, biuro osobne, świetny wystrój wnętrza
Wady:
auto do warsztatu wjeżdża z małą usterką (dla zwykłego oka laika), a wyjeżdża z niego z poważną usterką )nawet jak dla zwykłego oka laika)
Dzień dobry Państwu, Zajmujemy się kompleksową obsługą serwisową pojazdów osobowych i dostawczych. Posiadamy umiejętności, profesjonalny sprzęt serwisowy oraz ponad 20 lat doświadczenia w serwisowaniu pojazdów wszystkich marek. Stale...
Zajmujemy się: Blacharstwem / Lakiernictwem Mechaniką pojazdową Przeglądami i naprawami Serwisem opon Szybami Klimatyzacją Geometrią Komputerową Oferujemy auta zastępcze. Zapraszamy!
Kuźnia Mechanika to firma stworzona z pasji i miłości do motoryzacji. Nasi mechanicy i obsługa Klienta pracuje dla pasji, z pasji i z pasją - wszystko to dlatego, że kochamy samochody, odbicie tego znajdziecie Państwo w opiniach o naszej...
Serdecznie zapraszamy do naszego serwisu mieszczącego się na Targówku. Zajmujemy się naprawami blacharskimi, mechanicznymi oraz elektrycznymi. Na ponad 1000m2 powierzchni znajdują się 4 stanowiska do prac blacharskich, 2 do prac elektrycznych...
Geometria Kół Białołęka - WARSZTAT SAMOCHODOWY
Płochocińska 65, Białołęka, Warszawa
Terminy aktualizowane automatycznie
Profesjonalny Warsztat Samochodowy - GeometriaKol.EU - Geometria Kół w Warszawie - od 30 min - Wulkanizacja - od 15 min - Naprawa zawieszenia - od 2 godzin - Wymiana oleju i filtrów - od ręki - Naprawa układu hamulcowego - od 1...
Zajmujemy się: mechaniką pojazdową, usługami związanymi z hamulcami, serwisem olejowo-filtrowym, klimatyzacją, Serdecznie zapraszamy na sezonową wymianę opon i kół. Zapraszamy!
W ABC-Cars Warszawa naprawiamy samochody osobowe wszystkich marek, ponadto jesteśmy autoryzowanym serwisem marki SsangYong. Posiadamy grono wykwalifikowanych specjalistów oraz profesjonalnie wyposażone zaplecze warsztatowe, dzięki czemu szybko i...
Bosch Car Service Rocar wyposażony jest w urządzenia najwyższej generacji co umożliwia nam kompleksową obsługę samochodów osobowych i dostawczych. Nasi pracownicy są fachowcami najwyższej klasy. Obsługujemy ponad 5 tyś. pojazdów...
Serwis Automil świadczy profesjonalne usługi z zakresu mechaniki pojazdowej, blacharstwa oraz lakiernictwa. Wykonujemy okresowe usługi sprawdzania stanu technicznego auta z wymianą oleju oraz uzupełnieniem wszystkich płynów eksploatacyjnych,...
Staszowski Serwis-wymiana opon
Al. Prymasa Tysiąclecia 81a paw 15, Wola, Warszawa
Terminy aktualizowane automatycznie
Firma Serwis Staszowski ma przyjemność zaprezentować Państwu szeroką ofertę dotyczącą obsługi flot samochodowych. Ofertę kierujemy zarówno do klientów indywidualnych jak i firm. Kompleksowość naszej oferty ma na celu zapewnienie Państwu...
Sikorski Henryk Naprawa Samochodów
ul. Rezedowa 22, Praga-Południe, 04-232, Warszawa
Ten warsztat nie ma jeszcze włączonego kalendarza wizyt on-line.
ul. Horodelska 30 |
Parowcowa 12 A |
Ogólne
Czas naprawy
Ceny usług
Jakość usług