POWRÓT

Motoricus.com - Serwis - Warszawa Białołęka

POLECANE WARSZTATY

MAX SERWIS
******
opinie: 2

Dorodna 31A
Białołęka, Warszawa

Maglo Auto Service
******
opinie: 43

Kołacińska 4
Białołęka, Warszawa

ROTO Service
******
opinie: 10

Ul. Modlińska 222
Białołęka, Warszawa

Wszystkie Pozytywne (1) Neutralne (1) Negatywne (6)

  • AUTOR: DATA: 2017-09-11 13:01

    ogólnie
    ******

    czas naprawy
    ******

    ceny usług
    ******

    jakość usług
    ******


    Negatywny

    Ludzie unikajcie tych serwisów Motoricus.com [wymoderowano]. postanowiłem dokonać wymiany rozrządu i co w Mondeo MK4 są dwa paski należało wymienić oba ale co serwis wymienił jeden. Autoryzowany serwis Kpina


    Marka/model samochodu:
    Mondeo mk4

  • AUTOR: DATA: 2016-11-27 17:11

    ogólnie
    ******

    czas naprawy
    ******

    ceny usług
    ******

    jakość usług
    ******


    Negatywny

    Wymian kół w samochodzie, wydaje się: "tego nie można schrzanić". Otóż można i to za każdym razem na inny sposób. Przy pierwszej wymianie zniknęły dekielki od kół z symbolem producenta (pracownicy odkupili, choć nie czuli się winni). PRzy kolejnej wymianie ktoś zostawił [wymoderowano] w śrubie zamiast odłożyć na miejsce(tam ją znalazłem przez przypadek). W poprzednim tygodniu znów wymieniłem opony, tym razem po powrocie do domu okazało się, że w przednim kole brakuje jednej śruby. Być może po części jest to moją winą, że nie stałem nad tymi delikatnie mówiąc ofermami, ale z drugiej strony chyba powinno się mieć odrobinę zaufania do "specjalistów" świadczących usługę.


    Marka/model samochodu:
    bmw

  • AUTOR: DATA: 2014-01-28 11:53

    ogólnie
    ******

    czas naprawy
    ******

    ceny usług
    ******

    jakość usług
    ******


    Neutralny


    Z uwagą obserwujemy komentarze klientów serwisu sieci Motoricus.com przy ul. Światowida 75 w Warszawie.
    Naszym głównym celem jest utrzymanie wysokich standardów jakości usług serwisowych oraz satysfakcja klientów dlatego też wynikiem poczynionych obserwacji było przeprowadzenie gruntownych zmian w serwisie przy ul. Światowida 75.
    Z początkiem 2014r nastąpiła zmiana na wszystkich stanowiskach zarówno kierowniczych jak i warsztatowych.
    Nowa załoga serwisu otrzymała odpowiednie przeszkolenie w zakresie obsługi klienta oraz niezbędne zaplecze do wykonywania usług serwisowych na wymaganym wysokim poziomie jakości.
    Mamy nadzieję, że wdrożone zmiany pozwolą naszym klientom w dalszym ciągu korzystać z usług świadczonych przez serwis gdyż sprawność i mobilność Państwa pojazdów oraz bezpieczeństwo na drodze jest dla nas najważniejsza.

    W związku z poczynionymi zmianami aby zrekompensować ewentualny dyskomfort związany z dotychczasową obsługą zleceń warsztatowych prosimy o kontakt z Biurem Obsługi Klienta – indywidualnie uzgodnimy zakres i formę rekompensaty.

    W razie jakichkolwiek uwag prosimy o bezpośredni kontakt z centralnym Biurem Obsługi Klienta:
    tel. 22 514 02 80
    email: bok@motoricus.com

    Z poważaniem,
    Zarząd Sieci Serwisów Motoricus.com


  • AUTOR: DATA: 2013-12-13 18:21

    ogólnie
    ******

    czas naprawy
    ******

    ceny usług
    ******

    jakość usług
    ******


    korzystam od ponad 3 lat z usług warsztatu na światowida 75 i jestem zawsze bardzo zadowolona ,obsługa jest perfect,mechanicy zawsze bardzo kulturalni,a ten pan od punto który sam sobie próbował naprawic samochód,niestety nieudolnie,ma pretensję do mechaników o cos co sam spartolił,byłam akurat świadkiem sytuacji,wiec pozwalam sobie sprostowac opinie dodana przez w/w pana,który płacze na zawołanie....co za facet!!!!!!MOTORICUS NA ŚWIATOWIDA DEBEST!!!!!


    Marka/model samochodu:
    renault laguna

  • AUTOR: DATA: 2013-12-06 17:32

    ogólnie
    ******

    czas naprawy
    ******

    ceny usług
    ******

    jakość usług
    ******


    Negatywny

    Koszmar! Koszmarnie drogo i koszmarna obsługa- partolą rzeczy podstawowe a chcą naciągać na inne. Robiłem zawieszenie oraz rozrząd. Przy wymianie pompy rozumiem, że spuszcza się wodę. Nie działał wiatrak na chłodnicy - naderwane zasilanie- oraz był zapowietrzony układ. Zawieszenie- pierwotna usterka z jaką do nich pojechałem nie została usunięta (naprawiłem dzisiaj to sam). Powiedzieli, że muszę jeszcze wymienić tuleje w belce, bo tył straszliwie się tłukł. Faktycznie- tłukł się. Ale w innym warsztacie nie zapłaciłem minimum 300 albo i więcej zł - jakie pewnie by ode mnie wzięli- tylko 30 zł za dokręcenie śruby amortyzatora!! Poza tym młody mechanik się strasznie mądrzył i "przecież fiat tak ma". Nie! Nie ma! Ma tak- jak zrobi mechanik a jeśli mechanik nie potrafi- to owszem- tak ma! Czy jakbym skodą przyjechał to wracałbym kilka razy do nich po odebraniu auta w przeciągu -nie całej godziny- na poprawki? Pomijam brak śruby w osłonie silnika. "Się" gdzieś zgubiła. Dobrze, że zauważyłem, bo i to by się tłukło. To jest jakieś **treść usunięta przez moderatora** wielkie. Ja rozumiem, że ci ludzie mogą być prywatnie wspaniałymi osobami oraz wolontariuszami w domu spokojnej starości... ale jeśli chodzi o naprawę samochodów - TO ZWYKLI **treść usunięta przez moderatora**!! Poza tym- drogo. Polecam tylko nie świadomym właścicielom aut niemieckich, które są widocznie preferowane przez obsługę i rzetelniej naprawiane. Bo resztę partolą!


    Marka/model samochodu:
    Punto II 1.2 16v

  • AUTOR: DATA: 2013-11-27 00:01

    ogólnie
    ******

    czas naprawy
    ******

    ceny usług
    ******

    jakość usług
    ******


    Negatywny

    Żeby uczciwie powiedzieć, po pierwszych dwóch wizytach byłem zadowolony - zbieżność układu kierowniczego w ramach akcji promocyjnej i drugi raz serwis klimatyzacji. Ogólnie bez zastrzeżeń: dobra cena i zgodnie z umówionymi terminami. Stopniowo nabierałem zaufania do tego warsztatu. Zdecydowałem więc że kupię opony u nich i wymienię. Wtedy po raz pierwszy nie wywiązali się z umowy. Opony, które zakupiłem miały być z rocznika bieżącego. Jak pojechałem na montaż okazało się że są z roku poprzedniego (listopad). Lekko zniesmaczony przymknąłem na to oko. Przechowywałem u nich opony i jeździłem tylko na wymianę. W tym roku jednak coś się zmieniło. Niestety na gorsze. Pojechałem na wymianę na umówioną godzinę. Musiałem czekać, bo inni klienci byli obsługiwani. Trudno. Po ok. 30 minutach okazało się że opony nie dojechały z magazynu. Pan kierownik mnie przeprosił biorąc winę na siebie i proponując rabat na prostowanie felgi. Myślę – OK., mogło się zdarzyć. Przy całej sytuacji był szef (jak sądzę). Zagwarantował swoim słowem, że na jutro opony dotrą. Kierownik (osoba w biurze) się dołączył i zapewnił że na jutro mnie wciśnie na jakąś godzinę. Obiecał, że zadzwoni jutro i poinformuje na którą mam przyjechać. Czekałem na telefon do 19. Nikt nie zadzwonił. Więc dzwonię przed 19 - odbiera inny facet i oczywiście o niczym nie wie. Umówił mnie na wymianę za dwa dni w sobotę. W umówionym dniu 20 minut przed wizytą otrzymałem telefon że nie wymienią mi opon bo maszynę mają niesprawną. Odebrałem opony i podziękowałem za współpracę.
    Wszystko może się zdarzyć, ale jeżeli szef (jak rozumiem) gwarantuje swoim słowem że sprawę załatwią a następnego dnia inny kierownik o niczym nie wiem, to dla mnie firma jest niewiarygodna (delikatnie mówiąc). Każdy ma prawo prowadzić własny interes jak mu się podoba. Pozdrawiam Motoricus Tarchomin.


  • AUTOR: DATA: 2013-08-10 01:53

    ogólnie
    ******

    czas naprawy
    ******

    ceny usług
    ******

    jakość usług
    ******


    Negatywny

    Tragedia i dziecinada.**treść usunięta przez moderatora**.Nie polecam Motoricus ul.Światowida 75,wręcz przestrzegam chyba,że nie liczysz sie z pieniędzmi,lubisz jak Ciebie wyzywają i jesteś masochistą.Pomijam już ciągłe przekładanie daty i godz,serwis dłuższy niż zakładany.
    Karygodne jest wyzywanie klienta, spoufalanie się z nim, obgadywanie i psucie części kupionych nowych do wymiany. Tak tak i nie chcieli i nie dali,żadnej rekompensaty.Jak się nie dałem okraść to szanowny kierownik serwisu Sebastian W. wyzwał mnie od idioty, krzycząc na mnie,nazywając ciągle "gościu" mówiąc,żebym już tu więcej nie przychodził.Hello to jest dopiero podejście i zabieganie o klienta.Równie dobrze mógł jeszcze policzyć za patrzenie na ogumienie lub karoserie,nazywając to przeglądem.Sorry koleś rozwalił mi część nie chciał wymienić,robił dłużej niż załorzył i jeszcze ma czelność pod koniec zawyżać cenę,którą sam wcześniej ustalił a jak nie to krzycząc puści wiązankę.W ogóle zachowanie pana Sebastiana W. jest wypaczone, gdyż spoufala sie z klientami i wyśmiewa, tak jak miało to miejsce przy mnie.Obgadał co najmniej trzech klientów a najbardziej wyśmiewał się z klienta co teraz (09-08-2013) naprawia u niego Renault Laguna Combi (niebieski) z 2001 roku, naprawa jest juz za ok 4500 zł. Teraz to o mnie będzie gadał wszystkim kilentom :) Ulubione słowo kierownika serwisu jest - dogadamy się. Mówi to wszystkim, słyszałem wielokrotnie, żeby tylko zwabić do serwisu a potem "dalej dusza, piekła nie ma" ciągniemy, wymyślając rożne naprawy i serwisy aby cena tą, którą ustaliliśmy tylko rosła w gore. Jak samochód jest sprawny to wymyślamy lipne robocze godziny i serwisy. Zero wstydu, szacunku, o relacjach biznesowych nie wspomnę!!Nie to nie, innych serwisów jest wiele.Dodam tylko, że jak nie byłbym asertywny i myślący to wymiana dwóch górnych mocowań amortyzatora z jednym lewym przednim łożyskiem koła plus zbieżność i jego częściami takimi samymi jak moje wyszła by 1310 zł a wyszło mnie 612zl. No comments.


    Marka/model samochodu:
    Ford

  • AUTOR: DATA: 2013-06-20 17:40

    ogólnie
    ******

    czas naprawy
    ******

    ceny usług
    ******

    jakość usług
    ******


    Negatywny

    Ten warsztat to totalna porażka. Miałem wyciek z silnika w vectra c i podjechałem do nich go zlikwidować. mechanik, chyba Michał się tym zajął, trwało to nie długo, nie całe dwa dni. Powiedział mi, że ople zna od podstaw i wycieki powstają w tych vectrach w trzech miejscach. Zawierzyłem. W między czasie zadzwonił do mnie i powiedział, że mam urwaną poduszkę silnika, więc poprosiłem o jej wymianę. Przy odbieraniu samochodu okazało się, że poduszka jaką zamówili nie nadaje się do automatu i...nie mają dostępu do tej że części w żadnej hurtowni z którą współpracują. OK-trudno, znajdę sam. Zwróciłem uwagę innemu chłopakowi (co pobierał ode mnie 350 zł. za wykonaną usługę), że ja widzę, że dalej wyciek (pod samochodem widać było kapiący olej po prawej stronie). ten że gościu stwierdził, że nie jest to wyciek tylko skapywanie po myciu silnika. Za tą cenę uszczelnili silnik od góry. Po paru dniach znowu komputer wskazał mało oleju, zerknąłem pod samochód i dalej ciekło. Podjechałem tam (w między czasie robiłem dwie dolewki oleju) i wskazałem swoje podejrzenia, że dalej cieknie. Pan który wcześniej mi oznajmiał, że to nie wyciek, zapisał mnie za trzy tygodnie od danego dnia (wspomnę, że tydzień wcześniej przyjęto mnie z dnia na dzień i wyraźnie mówiono mi, że wstawiam jednego dnia samochód i odbieram na drugi dzień) Nagle termin się wydłużył do trzech tygodni. Na nic tłumaczenie, że dolewki muszę robić co 3-4 dni. Nie czekałem, aż rozwalę silnik, pojechałem do warsztatu obok na odkrytą. Więc podsumowując: załatali mi wycieki na górze silnika (gdzie się tylko pocił, a głównego niestety nie. Co więcej minęło półtorej miesiąca i silnik dalej zaczął się pocić na górze przy pompie. Co do poduszki silnika, znalazłem ją w najbliższym sklepie na modlińskiej w Apis. Kategorycznie nie polecam, może i tam kręcą ten program - samochód marzeń, ale to jedna wielka ściema. Sam pracuję w usługach i w życiu bym tak nie załatwił klienta.


    Wady:
    Nieumiejętność przyznania się do błędu i wypięcie się na klienta po nie potrzebnej naprawie.


    Marka/model samochodu:
    Opel Vectra C

DODAJ OPINIĘ


WYZNACZ TRASĘ INNE WARSZTATY W OKOLICY

Podobne warsztaty


INFO

Błędne dane warsztatu?
Zgłoś aktualizację

Liczba wyświetleń: 6640

WYKONYWANE USŁUGI



Darmowa aplikacja mobilna

Nasza aplikacja działa poprawnie na wszystkich platformach mobilnych.
W celu jej pobrania wystarczy przejść do wybranego sklepu.

Pobierz z App Store

Pobierz ze Sklepu Windows

Wyślij aplikację na Twój telefon

SMS-em otrzymasz link do pobrania naszej aplikacji.