Brak dostępnych terminów online
Aktualnie warsztat nie udostępnia kalendarza i nie można się do niego umówić online. Poproś o udostępnienie wolnych terminów na stronie, aby móc zarezerwować wizytę.
O warsztacie
Firma P.U.M. Zbigniew Krasowski istnieje na rynku motoryzacyjnym od 1992 roku. W połowie 2014 roku firma zmieniła formę prawną oraz nazwę na KRASOWSKI Spółka Jawna.
Zespół ekspertów z wieloletnim doświadczeniem, tworzących naszą firmę, pozwala zapewnić Państwu najwyższy standard usług.
Stawiamy na uczciwość, rzetelność i jakość, a każdego klienta traktujemy indywidualnie!
Pojazd: Citroen Xsara Picasso
Nie polecam. Od 8 lat systematycznie jeździłam na kompleksowe przeglądy i naprawy. Ostatnio nawet częściej niż raz w roku. W tym roku wyszła... Rozwiń
Pojazd: Citrooen C4 Grand Picasso
Wentylator pracował non stop , ASO Radzymińska - przekaznik do wymiany - proszę zostawić auto MOŻE w przyszłym tygodniu zrobimy.Citroen Kras... Rozwiń
Pojazd: DS 3 Cabrio
Wszystkim zdecydowanie NIE POLECAM, omijanie będzie najlepszą rzeczą jaką Państwo zrobicie chyba, że chcecie wydać kupę kasy a samochodu nie... Rozwiń
Odpowiedź warsztatu:
Szanowny Panie Zbigniewie, samochód serwisowaliśmy od 04.2014 do 05.2017, zatem właścicielka pojazdu nas nie omijała. Pan przyjechał do nas praktycznie bez płynu chłodniczego (uzupełniliśmy 4 litry płynu). Pompa wody nie lubi pracy „na sucho”. Płyn wyciekał z korpusu termostatu, który jest częścią zespoloną z czujnikiem temperatury płynu chłodzącego i oczywiście termostatem. Wymieniliśmy uszkodzony element, odpowietrzyliśmy układ chłodzenia i pojazd wyjechał. Wrócił po przejechaniu 1157 km, dokładnie 14 dni po naprawie. Stwierdziliśmy wyciek z pompy wody. Jedna część po jednej stronie silnika, druga po drugiej stronie. Proszę się zastanowić, czy byłoby w porządku proponować Panu wymianę korpusu termostatu i profilaktycznie pompy wody jeżeli nieszczelny jest korpus termostatu? Swoim wpisem zwyczajnie wprowadza Pan czytelników w błąd stwierdzeniem: „Po wydaniu wyjechałem z warsztatu i stwierdziłem, że dalej wycieka płyn wróciłem więc do warsztatu”. Faktycznie wrócił Pan do nas po 14 dniach i po wysłuchaniu diagnozy zażądał wydania uprzednio wymienionego korpusu termostatu, jednak części są składowane do wglądu/odbioru jedynie w dniu odbioru samochodu, a nie po dwóch tygodniach od tej daty. Czekamy więc na wezwanie do sądu, jak we wpisie, ponieważ bez najmniejszych kłopotów wykażemy, że Pan nas po prostu pomawia stwierdzeniem: „Usługa nie została wykonana a naciągnięto mnie na wysokie koszty naprawy”. Producent w międzyczasie zmienił konstrukcję wymienionego elementu i dowiedzenie wykonania naprawy nie będzie trudne. Chętnie poznalibyśmy również odpowiedź jaką uzyskał Pan od przedstawiciela producenta pojazdu, do którego zwrócił się Pan z reklamacją na naszą usługę. ZDECYDOWANIE NIE POLECAMY DAWANIA WIARY W PRAWDZIWOŚĆ TAKICH WPISÓW. P.S. w dniu wczorajszym zadzwonił do nas zainteresowany odkupieniem tego samochodu od właściciela klient. Pan Stępniewski przekazał mu telefon i skierował go do nas z informacją, że pojazd w trakcie eksploatacji był pod troskliwą opieką ASO. Naszym zdaniem występuje tutaj pewna niespójność.
Pojazd: Citroen C5
Jakość usług jest na bardzo wysokim poziomie, bardzo profesjonalna, porady fachowe są udzielane wyczerpująco. Jestem zadowolona, polecam.
Odpowiedź warsztatu:
Bardzo dziękujemy Pani Krystyno, jesteśmy zawsze do usług :)! Pozdrawiamy serdecznie!
Pojazd: C4 picasso
We had a 6500 km journey across Europe when on the way back from Italy to Russia our car engine nearly stopped. That's how we have met Zbign... Rozwiń
Odpowiedź warsztatu:
Thank you very much for your positive feedback. You are always welcome in our garage :)!
Naprawiałem w tym serwisie poważną usterkę związana z układem paliwowy... Rozwiń