PHU Amakares
Madalińskiego 10, Nowe Miasto, Szczecin
Madalińskiego 10, Nowe Miasto, Szczecin
Aktualnie warsztat nie udostępnia kalendarza i nie można się do niego umówić online. Poproś o udostępnienie wolnych terminów na stronie, aby móc zarezerwować wizytę.
Działamy na rynku od 1997r. Nasza specjalizacja to szybka i profesjonalna obsługa pojazdów wszystkich marek w zakresie bieżących i eksploatacyjnych napraw.
Pojazd: Peugeot 206
Wizyta w dniu wczorajszym tj. 16.12.2015r. Żona udała się na miejsce, w celu wymiany przepalonych żarówek, jedna pozycja z tyłu i stop z tył... Rozwiń
Pojazd: skoda fabia
zrobiono kompleksowy serwis klimatyzacji. otrzymałem gratisowy płyn do spryskiwaczy. wszystko w porządku. polecam
Pojazd: BMW 320i
Od 4 lat korzystam z usług warsztatu przy ul. Madalińskiego Profesjonalna obsługa klienta Jakość, cena i czas wykonania jest bardzo dobr... Rozwiń
Pojazd: Ford Mondeo MK3 2,0 tdci
Na wstępie napiszę, iż jestem wieloletnim klientem Auto ABC, do tej pory zawsze naprawiałem auta na Madalińskiego i choć może super tanio ni... Rozwiń
Szanowny Panie. Zacznijmy od najpoważniejszego zarzutu. NIE ZOSTAŁ PAN OKRADZIONY. W Pana aucie występują 4 rolki zgodnie z autodatą oznaczone jako : GEN, G1, G2, T. Opisując krótko: 1. rolka na alternatorze (GEN), 2. rolka powyżej alternatora (G1) 3. rolka przy kole pasowym AC mocowana do bloku (G2) i 4. rolka na napinaczu (T). Dostarczył Pan 3 rolki: G1, G2, T. Zostały wymienione rolki: G2 i rolka na napinaczu T. Nie zostały wymienione rolki: GEN(niedostarczona) i G1. Prosimy dokładnie obejrzeć zdemontowany przez Pana napinacz – to tam znajduje się druga zamontowna przez naszego mechanika rolka. Dysponujemy materiałem video z kamer monitoringu i w razie watpliwości możemy go udostępnić w celu prześledzenia przebiegu naprawy. Zgadzam się co do Pana zdania na temat sposobu wyceny, cena ustalona jako maksymalna nie powinna być zmieniona. To my jako profesjonalny serwis powinniśmy przewidzieć możliwe utrudnienia i we wstępnej kalkulacji przygotować na nie klienta. Negatywnie ocenia Pan czas usługi podczas drugiej wizyty. Monitoring zarejestrował, że samochód wjechał na stanowisko o 8:14, a wyjechł o 9:40 (mechanicy przybyli do pracy przed godziną 8, byli na stanowisku o 8.05 i wyjeżdzali autami pozostawionymi na noc w serwisie) . Godzina umówionej wizyty nie jest jednoznacza z wjazdem auta na stanowisko. Przed przystąpieniem do naprawy musimy otworzyć zlecenie, zebrać uwagi od klientów i zabezpeczyć auto przed naprawą. Trwa to najczęściej kilka lub kilkanaście minut w zależności od ilości oczekujących klientów i auta trafiają na stanowiska naprawcze najczęściej około godziny 8.15. Przypomnę, że problem z kontynuacją naprawy leżał po Pana stronie. Ze względu na zbyt wysokie koszty nie zdecydował się Pan na nową część, a używny napinacz dostarczony przez Pana okazał się niekompletny i potrzebował Pan czasu na konsultacje telefoniczne. Cierpliwie czekaliśmy na Pana decyzję bezproduktywie blokując stanowisko. Wykazaliśmy dobrą wolę. Czas poświęcony na obsługę Pana auta podczas drugiej wizyty mimo braku winy po naszej stronie, otrzymał Pan w prezencie. Zakup nowych części na miejscu, znacząco usprawniłby przebieg naprawy. Mam nadzieję, że wyjaśnienia uzna Pan za wystarczające. W razie dalszych wątpliwości proszę o przesłanie korespondencji na adres [email protected]. Z poważaniem, Arkadiusz Marczuk.
Pojazd: Audi A4
Korzystałem z firmy Auto ABC przy ulicy Madalińskiego kilka razy. W ostatnim czasie częściej, ale z winy samochodu;) Naprawdę polecam ta ... Rozwiń
Wymiana oleju i filtra- klocki hamulcowe na jednej osi. Wszystko zosta... Rozwiń