Auto Expres

Ku Słńcu 32, Szczecin

****** 4 (97 opinii)

O warsztacie

Ku Słńcu 32, Szczecin

Gotówka

* dzwoniąc pod wskazany numer warsztatu, Twój numer telefonu automatycznie zapisuje się w bazie danych portalu DobryMechanik.pl. Szczegółowe zasady przetwarzania Twojego numeru telefonu opisaliśmy w Polityce prywatności.

Działamy na rynku od 1997r. Nasza specjalizacja to szybka i profesjonalna obsługa pojazdów wszystkich marek w zakresie bieżących i eksploatacyjnych napraw.

Więcej

Opinie (97)

Dodaj opinię
4 ******
Ocena wystawiona na podstawie 97 opinii.

Ogólne

******

Czas naprawy

******

Ceny usług

******

Jakość usług

******
  • T
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******

    Negatywny

    Abc derdowskiego, jeśli ktoś cierpi na nadmiar gotówki i czasu to może tam próbować. Wjechalem Starym oplem, skasowali jak za mercedesa. Auto miało być zrobione za 1,5 do 2 godz., odebrałem dopiero na drugi dzień. Jeszcze problem z zaplaceniem: "trzeba czekać bo Pani wprowadza cos na komputerze i nie może teraz skasować". Plus oplata za użycie chemii-co to ma być? Dramat


    Opel Astra

  • A
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******

    Negatywny

    Z usług Premio Auto Abc (ul. Derdowskiego) korzystam od wielu lat, cenowo nigdy nie było tam tanio, ale znośnie. Po dzisiejszej naprawie stwierdziłem, że czas pożegnać się z tą stacją właśnie z powodu wysokich cen usług oraz zwykłego naciągactwa. W dniu 17.09 zleciłem wymianę sworznia wahacza przedniego w Renault Scenicu. Koszt wymiany w/g cennika od 78 zł (za sztukę, za godzinę pracy???) do ??? nie wiadomo ilu. Podobno zależy to od stopnia skomplikowania. Sworzeń jest wprasowany w tym modelu jak zresztą w wielu innych, a jego wymiana nie jest skomplikowana. Koszt usługi 243.87 zł (sworzeń 46.80 zł, chemia-narzędzia 4.99 zł, wymiana sworznia 1,3 godz. x 147.75 = 192.08 zł). Z obserwacji przebiegu naprawy na monitorze i wskazań mojego zegarka wynika, że usługa trwała ok. godziny. Gdyby odliczyć czas w którym mechanik nie robił nic (może właśnie oto chodzi, aby klient płacił za czas nieefektywny) czas usługi wyniósł by ok.45 min., a zatem cena usługi bardzo zawyżona.
    Jeżeli stacja uważa zarzuty za krzywdzące poproszę o zapis z monitoringu. Jeszcze "wisienka na torcie" pozycje na rachunkach (mam ich kilka) "chemia-narzędzia" to kompromitacja i przykład naciągania klienta. Panowie z Abc czy jako lekarz powinienem do każdej wystawionej recepty doliczać pacjentowi 4.99 za zużyty np. wkład do długopisu ?
    Zaczynam mieć również wątpliwości (zresztą po raz pierwszy) do sposobu wykonania naprawy. W jej trakcie poinformowano mnie, że sworzeń za lużno wprasował się w wahacz (być może z uwagi na jego zużycie) i konieczne jest spawanie obu tych elementów, a w przyszłości wymiana wahacza. Jako laik wyraziłem na to zgodę, ale podejrzewam, że to będzie rozwiązanie nietrwałe. Zamierzam zasięgnąć rady rzeczoznawcy, czy takie praktyki są dozwolone i bezpieczne. Podsumowując ostatnie doświadczenia z Premio Auto Abc skutecznie zniechęciły mnie do korzystania z ich usług.


    Renault Grand Scenic

  • D
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******

    auto sprowadzone z Niemiec powierzyliśmy Zespołowi Mechaników ABC na ul. Ku Słońcu. Zadbali o wszystko co ważne na etapie przed pierwszym badaniem technicznym, zarejestrowaniem samochodu i bezpiecznym dalszym użytkowaniem. O zakresie, kosztach i postępach naprawy byłam informowana na bieżąco telefonicznie a jest to praktyka wciąż mało spotykana choć tak bardzo oczekiwana :)


    Fiat Punto

  • b
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******

    Negatywny

    Radzę omijać wszytskim przeglądy rejestracyjne w tej firmie. Diagnosta nastawiony jedynie na naciąganie klientów na urojone usterki, widać że niedoświadczony z mechaniki za to świeżo po kursie na diagnostę. Już nie robię tam przeglądów i radzę to każdemu.


    bmw

  • P
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******

    Polecam! Szybko, sprawnie i profesjonalnie. Wcale nie drogo - no chyba, że ktoś woli naprawiać u Pana Miecia w garażu lub pod chmurką. To co dla innych stanowi problem tam zostaje trafnie zdiagnozowane i usunięte. Na bardzo duży plus bardzo dokładne omówienie całej naprawy przez Panów z serwisu i wyjaśnienie wszystkiego - można o wszystko zapytać bez obaw. Bardzo korzystne ceny świeżych, nowych aut zastępczych - wychodzi raptem kilkanaście złotych za cały dzień!


    Chevrolet Evanda

  • a
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******

    Negatywny

    klimatyzacja nie dziala - nabili/uzupelnili (choc uklad byl pelen) skasowali i odeslali do elektryka. A wystarczylo podlaczyc komputer do auta i probem od razu bylby zdiagnozowany.
    NIE POLECAM. Naciaganie ludzi na kase.


    C5

  • o
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******

    Negatywny

    Korzystałam ze stacji diagnostycznej Auto ABC na ul. Ku Słońcu od 4 lat - co roku robiłam tam przegląd auta i byłam zadowolona. W tym roku pan, który robił przegląd był bardzo uprzejmy, uśmiechał się do mnie podczas wykonywania swojej pracy nie mówiąc nic że coś jest nie w porządku, gdy skończył wystawił mi karteczkę do opłacenia w kasie, gdy uiściłam wpłatę 160 zł (auto na gaz) i wróciłam do pana diagnosty otrzymałam informację, że dziś jest wynik negatywny, ponieważ mam coś nie tak z tylnymi hamulcami. Szkoda, że nic nie mówił w trakcie, wystarczyło, żeby na początku mi to powiedział to nie straciłabym 160 zł. W ten sposób tracicie klientów, będę wszystkich odradzać tą stację. Tak się po prostu nie robi, na innych stacjach jest to nie do pomyślenia - w dzisiejszych czasach wychodzi się na przeciw klientom i dba się o nich - ale widać nie tam. Wspomnę jeszcze, że mam auto na gaz, a pan diagnosta nawet nie zajrzał do instalacji, sprawdził tylko dokument dotyczący zbiornika.


    Odpowiedź warsztatu na komentarz:

    Szanowna Pani.
    Dziękujemy za Pani opinię. Opłata za badanie techniczne nie jest opłatą za pieczątkę w dowodzie rejestracyjnym. Opłata musi być wniesiona niezależnie od tego czy wynik badania był negatywny czy pozytywny. Rozpoczynając badanie diagnosta musi odnotować ten fakt w centralnym systemie do którego podłączona jest stacja, z tym wiąże się koniczność pobrania opłaty i zarejestrowanaia jej na urządzeniu fiskalnym. Diagnosta nie przerywa badania w chwili znalezienia pierwszej usterki. Jego obowiązkiem jest przeprowadzić kompletne badanie i zaznaczyć to w systemie informatycznym. Jeżeli wynik badania jest negatywny klient otrzymuje zaświadczenie z listą usterek i w przypadku usunięcia ich w ciągu 14 dni wnosi opłatę za ponowne badanie w wysokości 20 zł. Sumując, przyjazd niesprawnym autem na badanie techniczne (a Pani auto było niesprawne i jego użytkowanie sprowadzało zagrożenie na Panią i innych uczestników ruch drogowego) podnosi koszt całego badania tylko o 20 zł. Działalność stacji kontroli pojazdów reguluje Dziennik Ustaw Poz. 996 z dnia 26 czerwca 2012 r.
    Zachęcam do lektury, aby przekonać się, że z naszej strony nie doszło do uchybień. Arkadiusz Marczuk.

  • v
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******

    Negatywny

    Warsztat na Abc Auto wydaje się być miejscem gdzie dba się o klienta, jakość napraw i użytych części. Jednak przy bliższym poznaniu okazuje się iż z tą jakością jest różnie, a ceny są koszmarne. Opiszę moje dwie przygody, które zaważyły o tym iż moja noga tam nie postanie.

    Posiadałem wtedy passata, czyli auto które zna każdy mechanik. Umówiłem się na wymiane rozrządu. Miało to kosztować 800 zł ze wszystkim - na dobrych częściach. Jednak po rozebraniu auta okazało się że jednak wycena była zła i zostałem postawiony przed faktem czy zgadzam się na naprawę za 1800 zł (po rabatach). Zaznaczam od razu iż koszt wymiany rozrządu nie wzrósł przez żadną usterkę, ponieważ nic poza standardowymi cześciami (pompa wody, pasek) nie zostało wymienionych.

    Za drugim razem przyjechałem do tego warsztatu ze stukami z tyłu zawieszenia. Mechanicy twierdzili iż stukać może tuleja tylnej belki, oraz przypadkiem okazało się iż mam do zrobienia klocki i tarcze tylnie. Za całą naprawę zapłaciłem prawie tysiąc złotych, podobno włożono mi nowe tuleje Przy odbieraniu auta pan powiedział że stuki są nadal ale to pewnie amortyzatory i że nie warto rozbierać bo to kosztowne itd. kilka miesięcy później byłem u innego mechanika. okazało się że zamiast całych nowych, markowych tulei założono mi same chińskie wkłady o zerowej jakości, które po tych kilku miesiącach były znowu do wymiany. Ponadto zostały one źle wprasowane podczas montażu.

    Auto ABC opłaca się tylko wtedy, gdy kupujecie auto i chcecie zbić cenę. Ponieważ "fachowcy" z tej stacji znajdą w każdym aucie milion usterek w zawieszeniu oraz wystawią gigantyczną wycene. Potem można jechać do normalnego mechanika i dokonać uczciwej naprawy.


    Passat b5

  • e
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******

    Dzisiaj tzn.10.10.2016 zleciłam przegląd rej./już po raz 3-i/stacji na ul.Ku Słońcu.dodatkowo wym.oleju i filtrów.Jestem b.zadowolona,uprzejma obsługa tworzy dobry klimat i wiarygodność warsztatu.E.D.


    vw Fox

  • d
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******
    Wizyta umówiona przez DobryMechanik.pl

    wykonanie sprawne i w rozsądnej cenie. obsługa konkretna i uprzejma. polecam


    renault clio II

  • z
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******

    Dziękuję za sprawną naprawę mojego auta. Usługi warsztatu polecam wszystkim zainteresowanym. Sprawnie fachowo, sympatycznie.


    xara picasso

  • m
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******
    Wizyta umówiona przez DobryMechanik.pl

    Wszystko miło, sprawnie i fachowo. Na pewno będę korzystać z Waszych usług. Bardzo odpowiada mi umówienie wizyty przez internet ponieważ wybieram sobie dzień i godzinę która mi odpowiada


    Chawrolet Aveo 2007

  • w
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******
    Wizyta umówiona przez DobryMechanik.pl

    naprawa przebiegła sprawnie,mechanik zasugerował dodatkowe czynności serwisowe wynikłe z przeglądu samochodu


    hyundai i30 cw disel 2008

  • A
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******

    Negatywny

    Witam, chciałem przestrzec osoby chcące zrobić przegląd auta w tej firmie..... Diagnosta na przeglądzie w ogóle nie zwrócił uwagi na tuleje wahacza w przednim zawieszeniu których praktycznie już nie było! Ja tym autem woze dzieci! Kategorycznie nie polecam!


    Vw polo 9n

  • l
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******
    Wizyta umówiona przez DobryMechanik.pl

    Szybko, sympatycznie, fachowo. Bez naciągania. Polecam wszystkim.


    Kia Picanto 2010 r.

  • s
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******

    Negatywny

    Krótka historia o wymianie oleju:
    Docelowo umówiłem się dzień wcześniej w auto miś na godzine 14 na wymiane oleju- cena 30zł. Przyjeżdzam i dostaje na dzien dobry tekst od mechanika ze nie wie z kim ja sie umawiałem, ale dzisiaj nie ma miejsca i zebym jutro zostawił rano samochod to po południu odbiorę-roboty 15min, wiec to kpina. Uznałem, ze przepłace ale pojade do ABC moze sie nie zawiodę. Dzwonie do serwisu na ku słoncu mowia po pytaniach o model samochodu silnik itd ze koszt 55-60zł, ale nie maja miejsca na dziś- na derdowskiego mieli więc umówiłem się tam na wymiane z własnym filtrem i olejem. Trwało troche długo bo 30min, ale 5min podgladałem mechanika jak próbował otworzyć maskę :) przychodzi do płacenia-85 zł, pytam sie jak to mozliwe ze na ku słoncu mowili 55-60 na co Pan zza lady ze nie wie do kogo ja dzwoniłem, ale on chce 85 i tyle. Zapłaciłem i szczerze mam gdzieś te 25-30zł, ale sam fakt takiego 'przycinania' klienta budzi mój wielki niesmak-jak ktoś gdziekolwiek znajdzie droższą wymianę oleju i filtra to nie uwierzę- a Pan skorzystał z okazji bo jego wczesniej o cenę nie pytałem. Do reszty przyczepić się nie mogę, bo oczywiste, ze serwis sie wyróżnia w szczecinie, ale nie sądziłem, ze będą przy pierwszej lepszej okazji łasić sie na 3 dychy


    Xsara

  • M
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******

    Auto ABC to z pewnością najlepsza sieć warsztatów samochodowych w Szczecinie. Jestem od kilku lat stałym klientem i nigdy się nie zawiodłem, zawsze miła i co bardzo ważne uczciwa i fachowa obsługa. Wymieniłem dziś rozrząd w tym czasie znalazło się kilka innych rzeczy ,które wymagały naprawy, kilkakrotnie bylem informowany telefonicznie z zapytaniem o czy ma być naprawione czy nie, wszystkiego usterki zostały perfekcyjne usunięte za co serdecznie dziękuję naprawdę ogromny lajk dla całego zespołu. Polecam każdemu i jeszcze raz dziękuję za miłą, fachową, rzetelną i uczciwą obsługę na każdym jednym ze stanowisk.
    Pozdrawiam- Maciek-VW Passat ZS 442....


    VW Passat

  • r
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******

    Negatywny

    Pojechałem ustawić zbieżność, jednak zrobiono mi geometrię kół. Dodatkowo zrobiono ją bez sprawdzenia luzów w zawieszeniu. Pieniądze wyrzucone w błoto, na drugi dzień przyjechałem i powiedziałem że kierownica nie jest prosto na co mechanik że wszystko jest ok i nic więcej się nie da zrobić..


    Odpowiedź warsztatu na komentarz:

    Dziękujemy za ponowną wizytę i możliwość wyjaśnienia sprawy. Reklamację rozstrzygnęliśmy na korzyść klienta. Kwota zapłacona za usługę została w całości zwrócona. Ponowne oględziny auta po 6 tygodniach od ustawienia geometii wykazały zerwanie tulei wahacza. Podczas pierwszej wizyty uszkodzenie najprawdopodobniej było na tyle małe, że nie zostało to przez diagnostę zauważone. W aucie została ustawiona geometria, a pomiar końcowy zachowany w historii napraw potwierdza poprawność wszystkich parametrów. Na życzenie klienta w związku ze stwierdzeniem nieprawidłowego zachowania pojazdu w trakcie jazdy na wprost, następnego dnia ponownie sprawdzono parametry geometrii. Powtórny pomiar nie wykazał nieprawidłowości. W przypadku ustawienia geometrii przy występujących luzach elementów zawieszenia, parametry po wykonaniu jazdy próbnej najczęściej ulegaja dużym zmianom. W tym wypadku nie stwierdziliśmy żadnych odchyleń, które mogłyby świadczyć o występujących uszkodzeniach. Stwierdziliśmy jednak uszkodzenie opon wskazujące na jazdę ze zbyt dużym ciśnieniem co mogło skutkować niewłaściwym zachowanie auta. Propozycję zwrotu pieniędzy klient uznał za całkowicie satysfakcjonującą.

    Z poważaniem, Zespół Auto ABC.

    VW Golf 3

  • a
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******

    Na chwile obecna najlepsza siec warsztatow jaka znalazlem w Szczecinie. Szybkie terminy napraw. W razie reklamacji szybka akcja usuwania usterek.


    Citroen C4

  • P
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******

    Negatywny - Komentarz unieważniony: 2014-03-26 09:46

    W stacji wymieniałem olej.
    Niby prosta sprawa ale jak się okazało jednak nie do końca. Pan serwisant bardzo męczył się z wymianą filtra oleju, wspomniał potem przy rozliczeniu "że było trudno dojść, i to było duże utrudnienie" - tak słyszałem to, głupio się robi słysząc takie słowa, świadczy to raczej na niekorzyść serwisanta, który dopiero uczy się jak się dobrać do pewnych miejsc w różnych markach aut. Ale OK.
    W momencie gdy płaciłem, auto zostało wyprowadzone z warsztatu. Za sterami siedział Pan, który uprzednio przyjmował ode mnie zlecenie w biurze. Jak się okazało usilnie próbował pozbyć natrętnego komunikatu "Wymień olej". Skasowane tymczasem zostały wszystkie dostępne liczniki:
    - licznik pod kilometrażem głównym - nad czym boleję najbardziej bo służy mi do określania konieczności wykonania przeglądu, teraz nie wiem ile tam było
    - licznik tzw. "Przejechane" - służący głównie do określania przejechanych km na jedym baku
    - spalanie na 100km
    Niemniej uparty komunikat nadal tam tkwił, a wystarczyło przytrzymać przycisk, który posłużył do skasowania pozostałych liczników, w momencie gdy "Wymień olej" był wyświetlany. Nie rozumiem jaki był cel 'grzebania' skoro nie wie się co się robi - a wystarczyło się przyznać "niestety nie wiem jak się kasuje ten licznik, nie grzebię więc bo nie wiem" i tyle, ja wiem, więc nie ma sprawy.
    Należy wspomnieć iż będąc w warsztacie uszy więdną jak pozostali serwisanci wyrażają swoje żale: jap**dole, k**wa, je*ie nie naprawiam, prawe koło naper**ala ... itd. to norma.
    Kompletny brak profesjonalizmu. Nie polecam, byłem tam pierwszy i ostatni raz.


    Odpowiedź warsztatu na komentarz:

    Szanowny Panie.
    Bardzo dziękujemy za opinię popartą rzeczowymi argumentami. Takie opinie pozwalają nam poprawiać jakość świadczonych usług. Opis wykonanej usługi wskazuje na to, że komentarz dotyczy naprawy pojazdu o numerze rejestracyjnym ZDR 1xxx1. Zgadzamy się z Panem, że nie każdy chce być informowany o utrudnieniach związanych z naprawą i obowiązkiem mechanika jest sprawnie i zgodnie ze sztuką wykonać zleconą naprawę. Faktem jednak jest, że wymiana oleju w silniku 1.9D w pojazdach Renault jest bardziej pracochłonna niż w większości aut ze względu utrudniony dostęp do niektórych elementów silnika i nietypowe rozwiązania nie występujące u innych producentów. Według danych serwisowych na taką wymianę przewidziane jest 40 minut, serwisant w Pana aucie wykonał tę usługę w 45 minut (dane z monitoringu). Mechanik, który Pana obsługiwał to nowa osoba w firmie. Ma wieloletnie doświadczanie w naprawach aut dostawczych grupy VW i rzeczywiście zdobywa doświadczenie w zakresie szybkiej obsługi w wielomarkowym serwisie. Gwarantujemy, że za kilka miesięcy równie sprawnie będzie w stanie przeprowadzać wymianę oleju jak nasi pozostali wieloletni pracownicy. Zwracamy dużą uwagę na kulturę wypowiedzi naszych pracowników. Jednak w męskim zespole podczas trudnej fizycznej pracy, czasami pojawiają się wulgaryzmy i trudno to zwalczyć. Są to jednak sytuacje wyjątkowe. Ze wszystkimi mechanikami w firmie przeprowadziliśmy rozmowy na ten temat . Przepraszamy za niezamierzone skasowanie licznika pomocniczego. Każdy z naszych serwisów posiada poczekalnię odizolowaną od hali napraw gdzie klienci przy aktualnej prasie mogą napić się bezpłatnej kawy, skorzystać z dostępu do internetu lub posłuchać radia. Na monitorach można obserwować pracę mechaników i obecność klientów na hali napraw nie jest wskazana ponieważ wiąże się z szeregiem ryzyk. Nie zabraniamy jednak klientom przebywania przy naprawianym aucie, ale nie możemy tam zagwarantować pełnego komfortu obsługi. Do dyspozycji klientów pozostają doradcy serwisowy, którzy we właściwy sposób poinformują o przebiegu naprawy i wydadzą auto po wykonaniu usługi.

    Z poważaniem, Zespół Auto ABC.

    Grand Scenic II

  • Z
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******

    Jestem klientem tej firmy i nigdy się nie zwiodłem.Kulturalna i fachowa obsługa.Firma w mojej ocenie jest wzorem uczciwości i profesjonalizmu na wysokim poziomie.W czasie gdzie prawie wszędzie klienta próbuje się naciągać na koszty ,w firmie ABC jest naprawdę solidnie i uczciwie.


    Peugeot 406

  • A
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******

    Wszystkiego najlepszego w Nowym Roku dla wszystkich pracowników Auto ABC. Dziękuję za świąteczny prezent. Pomysł z bezpłatnymi płynami do spryskiwaczy dla stałych klientów bardzo trafiony. Jeszcze raz dużo sukcesów i dalszego rozwoju firmy. Artur Kwiatek.


    Seat Leon

  • D
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******

    Neutralny

    Podjechałem na stację w celu zrobienia zbieżności w moim samochodzie. Na warsztacie (nie ABC) Panowie Mechanicy, wymienili mi końcówki drążków stabilizatora, oraz wahacz z tyłu i kilkanaście innych podzespołów. Poradzono mi żebym udał się do ABC, ponieważ robią szybko, sprawnie i skutecznie. Niestety, Pan Mechanik, stwierdził, że nie może zrobić zbieżności, ponieważ nie może ruszyć jednej z końcówek. Czym prędzej zadzwoniłem do Warsztatu i zapytałem się dlaczego nie można tego zrobić, czyżby coś spartolili? - Odpowiedz Mechaników była prosta. Powiedzieli, że Pan, który ma się zająć zbieżnością, powie mi, że nie jest w stanie nic ruszyć ponieważ wszystko jest zapieczone, a jemu najprościej w świecie nie chce się wziąć młotka, i walnąć w końcówkę aby zaczęła się ruszać, dodali też, że zaraz pewnie wymyśli, że trzeba robić coś w zawieszeniu (a samochód pół godziny temu wyjechał z warsztatu, a było w nim remontowane praktycznie całe zawieszenie. Kończąc rozmowę z Warsztatem, wysłuchałem wszystko co miał mi do powiedzenia Pan od zbieżności, i wszystko to co powiedzieli Mechanicy się sprawdziło. Kiedy powiedziałem temu Panu wprost, że jemu się nie chce, i że zawieszenie jest sprawne w 100% zaczerwienił się i skwitował, że TUTAJ PRZYJEŻDŻA SIĘ TYLKO NA GOTOWE, ONI NIE ROBIĄ NIC CO NIE NALEŻY DO ICH OBOWIĄZKÓW, DRĄŻKI MAJĄ SIĘ RUSZAĆ, I NIE MOGĄ BYĆ ZAPIECZONE BO ON NIE MA TEGO JAK ZROBIĆ... Ręce mi opadły, ponieważ pierwszy raz spotkałem się z taką sytuacją. ABC jest stacją diagnostyczną, i taka rzecz nie powinna stanowić problemu, bo przecież po to właśnie jesteście? Prawda? Dodam, że zawsze jeździłem na zbieżność do Was, lecz następnym razem, zastanowię się 2 razy, bo straciłem trochę czasu i nerwów. Jednym plusem było to, że nie zapłaciłem nic za ''fachową poradę''.


    Odpowiedź warsztatu na komentarz:

    Szanowny Panie.
    Działalność Stacji Kontroli Pojazdów regulują rozporządzenia Ministra Infrastruktury a przestrzeganie wymagań określonych w ustawie jest systematycznie kontrolowane przez inspektorów Urzędu Miasta Szczecin. Zgodnie z obowiązującymi przepisami nie ma możliwości wykonywania napraw na stanowisku kontrolnym, a zakres czynności które wykonuje uprawniony diagnosta jest ściśle określony. Usługa rozruszania zapieczonych końcówek powinna być wykonana na stanowisku naprawczym, które niestety nie zawsze jest wolne. Proszę spojrzeć na tę sytuację od strony praktycznej. Rozruszanie skorodowanych końcówek drążków w większości przypadków to nie kwestia jednego puknięcia młotkiem. Zazwyczaj jest to bardziej pracochłonne, czasami trzeba użyć odrdzewiaczy, palnika lub podgrzewacza indukcyjnego (SKP nie ma takiego wyposażenia) i trwa to nie 5 ale na przykład 20-30 minut. Proszę postawić się w sytuacji klienta umówionego na okresowe badanie techniczne, który musi czekać mimo tego, że miał wcześniej ustaloną godzinę wizyty. I taka niedogodność spotyka kilku klientów dziennie. Dochodzi do tego kwestia czystości, która na SKP musi być wzorowa. To co dla Pana okazało się utrudnieniem, dla innego klienta będzie udogodnieniem i dowodem na profesjonalne podejście do naszych obowiązków. Dobrą praktyką stosowaną w naszej firmie jest rozruszanie drążków podczas wykonywania naprawy zawieszenia wymagającej późniejszej kontroli ustawienia geometrii. Jeżeli remontował Pan całe zawieszenie w innym warsztacie, mechanicy mogli na stanowisku naprawczym, dysponując odpowiednim sprzętem, sprawdzić stan drążków i właściwie przygotować auto. Przepraszamy, że diagnosta nie wyjaśnił w pełni przyczyn całego zdarzenia.

    Z poważaniem, zespół Auto ABC.

    Mercedes Benz W124

  • T
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******

    Negatywny - Komentarz unieważniony: 2013-12-05 21:30

    Zajechałem na madalińskiego bo akurat hamulce zakleszczyły mi się w drodze do pracy, a biuro miałem na madlińskiego. Cena naprawy wyszła spora. Oczywiście nie odpowietrzyli hamulców. Zawiozłem od opowietrzenia to pekł przewód hamulcowy i dodatkowe kilka stówek... Łącznie ok 1500 za hamulce tylko na tył.
    Teraz po zaledwie paru miesiącach znowu mi się zakleszczyły hamulce... ODRADZAM.


    Odpowiedź warsztatu na komentarz:

    Szanowny Panie.
    Zlecenie naprawy pojazdu Alfa Romeo 156 nr rej. ZS93XXX z dnia 23.07 zawierało m.in. wymianę płynu hamulcowego. Wymiana została przeprowadzona przy użyciu urządzenia ATE FB 30S. Jest to elektryczne urządzenie do napełniania, płukania i odpowietrzania układów hamulcowych, które jest tak skonstruowane, że nie ma możliwości wtargnięcia powietrza do układu. Nie mogliśmy zapomnieć o odpowietrzeniu układu, gdyż odbywa się to automatycznie podczas procesu wymiany płynu. Z naszej dokumentacji wynika, że wspomniana przez Pana wymiana przewodu hamulcowego nie została przeprowadzona w naszej firmie. Przypuszczamy, że uszkodzony przewód mógł być przyczyną zapowietrzenia układu. Naprawa w naszej stacji została przeprowadzona zgodnie ze sztuką, otrzymał Pan paragon fiskalny i może Pan zareklamować naprawę. Zapraszamy do wizyty lub prosimy o kontakt mailowy: [email protected] Zależy nam na wyjaśnieniu tej sprawy.

    Z poważaniem, zespół Auto ABC.

    Alfa 156

  • P
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******

    Rzetelna firma. Trafnie zdiagnozowali usterkę którą okazał się przegub wewnętrzny, a ja chciałem wymieniać poduszkę skrzyni. Wymiana pomogła, autko prowadzi się jak nowe zero wibracji na kierownicy. POLECAM. Tym bardziej że ciężko w Szczecinie o dobry serwis. Cena za wymianę jak dla mnie bardzo dobra. To będzie mój serwis>


    VOLVO S80

  • F
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******

    Negatywny

    nie polecam tego warsztatu z powodu mega drogich części oraz nie fachowej obsługi. przyjechałem do serwisu ze zdiagnozowanym problemem.w aucie stukało zawieszenie z prawej strony.prosiłem o wymianę wahacza, prosiłem o dodatkowe sprawdzenie zawieszenia plus wymianę jedego dodatkowego elementu. ceny części miały być ustalane telefonicznie.niestety nikt nie zadzwonił w tej sprawie, firma użyła najdroższych części, nie powiadomiła mnie o skończonej naprawie, choć używałem ich auta zastępczego, czyli nabijają koszty.wymieniono mi końcówkę drążka. w aucie nadal stuka.nie pojadę tam już na pewno


    VW Passat

  • 1
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******

    Poprawnie zdiagnozowana uszkodzona pompa wodna i wymiana razem z płynem. Przyjaźni, otwarci na pytania nawet nie związane z problemem. Informacja na bierząco w trakcie naprawy. Nawet telefon kilka godzin po naprawie jak się sprawuje auto.


    Alfa

  • K
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******

    Bardzo dobry warsztat i fachowi mechanicy. Robiłem sprzęgło rewelacja.


    VW

  • Z
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******

    Negatywny

    Diagnosta podczas badania technicznego szukał przyczyny aby tylko odesłać auto do ich warsztatu, i naciagnąć na dodatkowe koszty. Panie w kasie bardzo miłe i dostałem płyn do spryskiwaczy , który i tak nie rekompensuje nerwów. Nie polecam


  • a
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******

    Negatywny

    pominę ceny (wiedziałem wcześniej że nie jest tanio), pominę czas (ustalono na 1,5 h a wyszło 6h) , pominę wystawienie auta za bramę na trawnik, ale umawiałem się na wymianę filtrów, klocków i oleju oraz przegląd zawieszenia. ustaliłem że zanim przystąpią do naprawy zawieszenia zostanę o tym poinformowany. po 6 godz. otrzymałem SMS, że auto jest do odbioru. olej, klocki i filtry wymieniono. do wymiany pozostały tuleje wahacza. tego nie zrobiono a nie taka była umowa. powiedziano mi że w kolejce stały inne auta. brak profesjonalizmu.


    ford mondeo

Pokaż więcej

Nasze porady (1)

Hyundai H1 2009
Witajcie, posiadam busa Hyundai H1 mam problem mianowicie 4 miesiace temu zostala nabita klimatyzacja niestety juz nie chlodzi. co mam dalej zrobic? serwis? nabicie?

Podobne warsztaty

  • Kierowcy Polecają.
    ANMAR - Centrum Diagnostyki i Mechaniki Samochodowej

    Warsztat Godny Zaufania

    ul. Balińskiego 13A,  Prawobrzeże,  Szczecin

    ******   5.3  (30+ opinii)

    Specjalizujemy się w regeneracji turbosprężarek, które naprawiamy na miejscu. Zajmujemy się również wykręcaniem urwanych świec żarowych bez demontażu głowicy. Posiadamy duże doświadczenie i wysokie kwalifikacje do wykonywania kompleksowych...

    Zarezerwuj wizytę
  • Kierowcy Polecają.
    V-TRONIC AUTOSERWIS

    Warsztat Godny Zaufania

    Europejska 33,  Gumieńce,  Szczecin

    ******   5.3  (30+ opinii)

    Nasz serwis został stworzony z myślą o właścicielach samochodów dla których liczą się profesjonalizm, jakość wykonywanych usług i przystępna cena. Rozwijamy naszą firmę od 2006 r., SATYFAKCJA KLIENTA jest dla nas najważniejsza. Nieustanie...

    Zarezerwuj wizytę
  • Kierowcy Polecają.
    DS CARS Gracjan Siemionowicz

    Warsztat Godny Zaufania

    ul. Golisza 6,  Szczecin

    ******   5.4  (30+ opinii)

    W tym trudnym dla wszystkich okresie kładziemy szczególny nacisk na pomoc Klientom w dostarczeniu pojazdów do warsztatu. Usługę door to door świadczymy od zawsze, jednak teraz robimy to znacznie częściej. Zapraszamy do skorzystania. Odbierany...

    Zarezerwuj wizytę
  • Kierowcy Polecają.
    Car Serwis Audi Vw Seat Skoda Aniszkiewicz Nyćkowiak

    Warsztat Godny Zaufania

    Dąbrowskiego 11,  Śródmieście,  Szczecin

    ******   5.2  (30+ opinii)

    Nasz serwis specjalizuje się przede wszystkim w naprawach mechaniki, elektroniki i elektryki aut z koncernu Volkswagen AG (Audi, Seat, Skoda, Volkswagen), ale zapraszamy również właścicieli pozostałych aut osobowych i dostawczych. Nasi mechanicy...

    Zarezerwuj wizytę
  • Kierowcy Polecają.
    WARSZTAT SAMOCHODOWY AUTO MIŚ

    Warsztat Godny Zaufania

    Bandurskiego 36,  Niebuszewo,  Szczecin

    ******   5.5  (30+ opinii)

    Jesteśmy na rynku od 2007 roku. Zajmujemy się naprawami mechaniki, elektroniki i elektryki. Programujemy kluczyki samochodowe, naprawiamy sterowniki skrzyń biegów, wykręcamy zapieczone świece żarowe, regenerujemy wtryskiwacze, a także czyścimy...

    Zarezerwuj wizytę
  • Kierowcy Polecają.

    Specjalizujemy się w wykręcaniu urwanych wtryskiwaczy i świec. Nasz serwis wykonuje też naprawy mechaniki, elektroniki oraz elektryki. Mamy stacje kontroli pojazdów, zajmujemy się również serwisowaniem klimatyzacji. Dysponujemy urządzeniami do...

    Zarezerwuj wizytę
  • Warsztat samochodowy, Stacja Szybkiej Obsługi MotoOgar Szczecin Zapraszamy do zapoznania się z ofertą warsztatu samochodowego ze Szczecina. Zajmujemy się szybkim i sprawnym serwisem samochodów do 3,5 tony niemal każdej marki. Przeprowadzamy...

    Zarezerwuj wizytę
  • Kierowcy Polecają.
    START CAR

    Golisza 10E Brama nr.9,  Niebuszewo,  Szczecin

    ******   5.5  (30+ opinii)

    START CAR praca połączona z pasją, U nas samochody otrzymują nowe życie poprawimy jego stan techniczny, fachowo podchodzimy do każdej zleconej naprawy bądź obsługi. Prowadzimy fotorelacje z napraw/obsługi. Warsztat mieści się na terenie PTHW...

    Zarezerwuj wizytę
  • Kierowcy Polecają.

     Warsztat zajmuje się mechaniką i diagnostyką aut osobowych i dostawczych.Regenerujemy przekładnie kierownicze i turbosprężarki. Osiem stanowisk naprawczych to pewność szybkiej obsługi. Carman- auto sprawne od ręki.

    Zarezerwuj wizytę
  • Naprawiamy samochody osobowe i dostawcze wszystkich marek. Zapewniamy kompleksowe usługi z zakresu mechaniki, diagnostyki, klimatyzacji samochodowej, blacharstwa i lakiernictwa.  Posiadamy wieloletnie doświadczenie w zakresie usług...

    Zarezerwuj wizytę