PHU Janusz Koziarski
Hetmańska 6, Starowa Góra
Hetmańska 6, Starowa Góra
Aktualnie warsztat nie udostępnia kalendarza i nie można się do niego umówić online. Poproś o udostępnienie wolnych terminów na stronie, aby móc zarezerwować wizytę.
Pojazd: Toyota Avensis
Wszystko ok - ekipa wie co robi:) Szybka diagnoza i pewna naprawa.
Pojazd: Mazda 3
FAKTY: Zgłoszona usterka: nie świeci żarówka Xenon w Mazda 3. Gołym okiem widać pęknięty reflektor, który rosi. Mówię o tym oraz o tym że ro... Rozwiń
Znając życie prawda jak zawsze leży pośrodku.... Wymiany żarnika dokonano po demontażu starego i stwierdzeniu jego przepalenia - dla ścisłości - nowy żarnik został zamontowany dopiero po ustaleniu z klientem ceny za usługę i część zamienną (200 zł za markowy żarnik z wymianą). Niestety usterka nie ograniczyła się tylko do przepalonego żarnika ale objęła również, po przeprowadzeniu rozszerzonej diagnostyki, przepaloną przetwornicę reflektora - efekt długotrwałej jazdy z pękniętym i parującym reflektorem. W tym momencie klient został poinformowany, że do usunięcia usterki konieczna jest dodatkowo wymiana przetwornicy oraz zalecana jest wymiana reflektora aby nie doprowadzić do ponownego uszkodzenia przetwornicy. Ze względu na bardzo wysokie koszty nowych elementów zasugerowaliśmy zakup części używanych - właściciel auta wyraził zgodę i poprosił nas o zakup potrzebnych części. Części potrzebne do ukończenia naprawy nie były dostępne od ręki dlatego pobraliśmy zaliczkę 300 zł na zakup reflektora i przetwornicę a klient na własne życzenie odebrał niesprawny samochód ponieważ pojazd był mu na codzień niezbędny i chciał go użytkować w czasie oczekiwania na dostawę części. Podczas wydawania pojazdu poinformowalismy, że ze względu na utrudniony dostęp do żarnika pozostawiliśmy go w reflektorze ale dla bezpieczeństwa jest rozpięta instalacja zasilająca przetwornicę. Klient nie wnosił zastrzeżeń. Faktem jest, że nie udało nam się zrealizować zamówienia na używane części, faktem jest również bezproblemowy zwrot pobranej zaliczki. Nieprawdą jest natomiast twierdzenie, że z naszej winy doszło do uszkodzenia nowego żarnika ponieważ nie ma takiej możliwości aby żarnik uszkodził się od samego faktu bycia zamontowanym w reflektorze, do którego nie jest podpięta instalacja zasilająca - co więcej gdyby nowy żarnik był uszkodzony klient powinien nas o tym fakcie poinformować a do tego nie doszło...
Pojazd: Honda Civic
Serwis przyjazny dla pań:) Nie było traktowania "z góry" jak to mi się zdarzało w innych warsztatach - bez oporów Panowie mechanicy wyjaśnil... Rozwiń
Pojazd: -
Nie polecam a nawet bym powiedział, że radziłbym omijać szerokim łukiem. Ceny nie z tej ziemi nawet w ASO takich nie ma wiem bo nieraz korzy... Rozwiń
Przed rozpoczęciem naprawy zawsze wykonujemy kosztorys z rozbiciem na koszt robocizny oraz części, dopiero po jego akceptacji przez klienta przystępujemy do naprawy. W powyższym przypadku zakres zleconej naprawy był dosyć rozległy co bezpośrednio wiązało się z jej wysokimi kosztami oraz wymagało odpowiednich nakładów czasu na jej wykonanie. Dodatkowo klient w trakcie naprawy zlecał dodatkowe zadania. Dziwi zatem negatywny komentarz, tym bardziej, że brak w nim merytorycznego odniesienia do faktu, że naprawa została wykonana rzetelnie a wszystkie usterki zlecone do naprawy zostały usunięte.
Usługa ustawienia zbieżności zawieszenia wykonana fachowo w umówionym ... Rozwiń