DobryMechanik.pl logo

Twój zaufany doradca motoryzacyjny

  1. Ranking Mechaników
  2. Mechanicy
  3. Warsztaty Starowa Góra
O warsztacie
Opinie (4)

Brak dostępnych terminów online

Aktualnie warsztat nie udostępnia kalendarza i nie można się do niego umówić online. Poproś o udostępnienie wolnych terminów na stronie, aby móc zarezerwować wizytę.

Polecane warsztaty

O warsztacie

Numer telefonu
Numer telefonu
Adres serwisu
Adres serwisu
Hetmańska 6, 95-030, Starowa Góra Zobacz na mapie
Godziny otwarcia
Godziny otwarcia
Formy płatności
Metody płatności
Gotówka
Polityka warsztatu
Polityka warsztatu
Warsztat nie naprawia na częściach klienta
Warsztat oferuje możliwość napraw na częściach dostarczonych przez klienta

Opinie (4)

3.42

Ocena DobryMechanik.plOcena DobryMechanik.plOcena DobryMechanik.plOcena DobryMechanik.plOcena DobryMechanik.plOcena DobryMechanik.pl

Ocena wystawiona na podstawie 4 opinie

Ocena ogólna

Ocena DobryMechanik.plOcena DobryMechanik.plOcena DobryMechanik.plOcena DobryMechanik.plOcena DobryMechanik.plOcena DobryMechanik.pl

Czas naprawy

Ocena DobryMechanik.plOcena DobryMechanik.plOcena DobryMechanik.plOcena DobryMechanik.plOcena DobryMechanik.plOcena DobryMechanik.pl

Cena usług

Ocena DobryMechanik.plOcena DobryMechanik.plOcena DobryMechanik.plOcena DobryMechanik.plOcena DobryMechanik.plOcena DobryMechanik.pl

Jakość usługi

Ocena DobryMechanik.plOcena DobryMechanik.plOcena DobryMechanik.plOcena DobryMechanik.plOcena DobryMechanik.plOcena DobryMechanik.pl
Ocena DobryMechanik.plOcena DobryMechanik.plOcena DobryMechanik.plOcena DobryMechanik.plOcena DobryMechanik.plOcena DobryMechanik.pl

Pojazd: Toyota Avensis

Wszystko ok - ekipa wie co robi:) Szybka diagnoza i pewna naprawa.

Ocena DobryMechanik.plOcena DobryMechanik.plOcena DobryMechanik.plOcena DobryMechanik.plOcena DobryMechanik.plOcena DobryMechanik.pl

Pojazd: Mazda 3

FAKTY: Zgłoszona usterka: nie świeci żarówka Xenon w Mazda 3. Gołym okiem widać pęknięty reflektor, który rosi. Mówię o tym oraz o tym że ro... Rozwiń

Odpowiedź warsztatu:

Znając życie prawda jak zawsze leży pośrodku.... Wymiany żarnika dokonano po demontażu starego i stwierdzeniu jego przepalenia - dla ścisłości - nowy żarnik został zamontowany dopiero po ustaleniu z klientem ceny za usługę i część zamienną (200 zł za markowy żarnik z wymianą). Niestety usterka nie ograniczyła się tylko do przepalonego żarnika ale objęła również, po przeprowadzeniu rozszerzonej diagnostyki, przepaloną przetwornicę reflektora - efekt długotrwałej jazdy z pękniętym i parującym reflektorem. W tym momencie klient został poinformowany, że do usunięcia usterki konieczna jest dodatkowo wymiana przetwornicy oraz zalecana jest wymiana reflektora aby nie doprowadzić do ponownego uszkodzenia przetwornicy. Ze względu na bardzo wysokie koszty nowych elementów zasugerowaliśmy zakup części używanych - właściciel auta wyraził zgodę i poprosił nas o zakup potrzebnych części. Części potrzebne do ukończenia naprawy nie były dostępne od ręki dlatego pobraliśmy zaliczkę 300 zł na zakup reflektora i przetwornicę a klient na własne życzenie odebrał niesprawny samochód ponieważ pojazd był mu na codzień niezbędny i chciał go użytkować w czasie oczekiwania na dostawę części. Podczas wydawania pojazdu poinformowalismy, że ze względu na utrudniony dostęp do żarnika pozostawiliśmy go w reflektorze ale dla bezpieczeństwa jest rozpięta instalacja zasilająca przetwornicę. Klient nie wnosił zastrzeżeń. Faktem jest, że nie udało nam się zrealizować zamówienia na używane części, faktem jest również bezproblemowy zwrot pobranej zaliczki. Nieprawdą jest natomiast twierdzenie, że z naszej winy doszło do uszkodzenia nowego żarnika ponieważ nie ma takiej możliwości aby żarnik uszkodził się od samego faktu bycia zamontowanym w reflektorze, do którego nie jest podpięta instalacja zasilająca - co więcej gdyby nowy żarnik był uszkodzony klient powinien nas o tym fakcie poinformować a do tego nie doszło...

Ocena DobryMechanik.plOcena DobryMechanik.plOcena DobryMechanik.plOcena DobryMechanik.plOcena DobryMechanik.plOcena DobryMechanik.pl

Pojazd: Honda Civic

Serwis przyjazny dla pań:) Nie było traktowania "z góry" jak to mi się zdarzało w innych warsztatach - bez oporów Panowie mechanicy wyjaśnil... Rozwiń

Ocena DobryMechanik.plOcena DobryMechanik.plOcena DobryMechanik.plOcena DobryMechanik.plOcena DobryMechanik.plOcena DobryMechanik.pl

Pojazd: -

Nie polecam a nawet bym powiedział, że radziłbym omijać szerokim łukiem. Ceny nie z tej ziemi nawet w ASO takich nie ma wiem bo nieraz korzy... Rozwiń

Odpowiedź warsztatu:

Przed rozpoczęciem naprawy zawsze wykonujemy kosztorys z rozbiciem na koszt robocizny oraz części, dopiero po jego akceptacji przez klienta przystępujemy do naprawy. W powyższym przypadku zakres zleconej naprawy był dosyć rozległy co bezpośrednio wiązało się z jej wysokimi kosztami oraz wymagało odpowiednich nakładów czasu na jej wykonanie. Dodatkowo klient w trakcie naprawy zlecał dodatkowe zadania. Dziwi zatem negatywny komentarz, tym bardziej, że brak w nim merytorycznego odniesienia do faktu, że naprawa została wykonana rzetelnie a wszystkie usterki zlecone do naprawy zostały usunięte.

To Twój warsztat?

Przejmij nad nim kontrolę

Błędne dane warsztatu?

Zgłoś aktualizację