POWRÓT

POKAŻ NUMER TELEFONU
Wspomnij, że warsztat znalazłeś(aś) w DobryMechanik.pl

Wszystkie Pozytywne (1) Neutralne (0) Negatywne (2)

  • AUTOR: DATA: 2018-05-30 07:27
    0.00% (0/1) osób uznało opinię za przydatną +-

    ogólnie
    ******

    czas naprawy
    ******

    ceny usług
    ******

    jakość usług
    ******


    Negatywny

    FAKTY: Zgłoszona usterka: nie świeci żarówka Xenon w Mazda 3. Gołym okiem widać pęknięty reflektor, który rosi. Mówię o tym oraz o tym że rok temu wymieniana była ta żarówka. Wymieniono żarnik. Dalej nie świeci. Nowy żarnik zostawili już w aucie, choć nie świecił. Uznali jednak w końcu wymianę reflektora i przetwornicy. Że kupią i zadzwonią. Akonto wzięli 500zl a koszt naprawy ocenili :1300zl wzywż. I tak kazali jeździć. I czekać aż kupią. Po półtora tygodnia dzwonię i słyszę że absolutnie nie mogą znaleźć reflektora i przetwornicy do mojego auta. Żeby jeszcze czekać. To zaczynam szukać na własną rękę. W ciągu 1h udało mi się znaleźć na aukcji która jest w necie od tygodnia. FINAŁ: reflektor xenon z żarnikiem i przetwornicą kosztował 650zl z przesyłką. Następnego dnia wymieniony został za 120zl w innym już warsztacie. Dzwonili, aby zapytać u Koziarski, dlaczego zostawił żarówkę w niesprawnej instalacji i bierze za to pieniądze, to p Koziarski kulturalnie sie rozłączył, czytaj: walnął słuchawką. U Koziarski w Starowej Górze zakończyło się zasileniem ich kasy o 200zl (odzyskane 300 z 500, które dane było na początku) za wymianę żarnika, który nie świecił i nie miał szansy, aby świecić w rozwalonej przez rosę przetwornicy, co drugi warsztat od razu stwierdził. Tu pełni podziwu też byli dla pomysłowości Koziarski, aby nowy xenonowy żarnik w ogóle założyć w tej sytuacji, a co dopiero kazać z nim jeździć, co zaskutkowało tym, że się uszkodził. BRAWO Koziarski serwis. Pozostawiam ocenę przyszłym klientom…, mnie pozostaje się cieszyć, że nie zleciłam w serwisie Koziarski naprawdę poważnej naprawy.


    Marka/model samochodu:
    Mazda 3

    Odpowiedź warsztatu na komentarz:

    Znając życie prawda jak zawsze leży pośrodku.... Wymiany żarnika dokonano po demontażu starego i stwierdzeniu jego przepalenia - dla ścisłości - nowy żarnik został zamontowany dopiero po ustaleniu z klientem ceny za usługę i część zamienną (200 zł za markowy żarnik z wymianą). Niestety usterka nie ograniczyła się tylko do przepalonego żarnika ale objęła również, po przeprowadzeniu rozszerzonej diagnostyki, przepaloną przetwornicę reflektora - efekt długotrwałej jazdy z pękniętym i parującym reflektorem. W tym momencie klient został poinformowany, że do usunięcia usterki konieczna jest dodatkowo wymiana przetwornicy oraz zalecana jest wymiana reflektora aby nie doprowadzić do ponownego uszkodzenia przetwornicy. Ze względu na bardzo wysokie koszty nowych elementów zasugerowaliśmy zakup części używanych - właściciel auta wyraził zgodę i poprosił nas o zakup potrzebnych części. Części
    potrzebne do ukończenia naprawy nie były dostępne od ręki dlatego pobraliśmy zaliczkę 300 zł na zakup reflektora i przetwornicę a klient na własne życzenie odebrał niesprawny samochód ponieważ pojazd był mu na codzień niezbędny i chciał go użytkować w czasie oczekiwania na dostawę części. Podczas wydawania pojazdu poinformowalismy, że ze względu na utrudniony dostęp do żarnika pozostawiliśmy go w reflektorze ale dla bezpieczeństwa jest rozpięta instalacja zasilająca przetwornicę. Klient nie wnosił zastrzeżeń. Faktem jest, że nie udało nam się zrealizować zamówienia na używane części, faktem jest również bezproblemowy zwrot pobranej zaliczki. Nieprawdą jest natomiast twierdzenie, że z naszej winy doszło do uszkodzenia nowego żarnika ponieważ nie ma takiej możliwości aby żarnik uszkodził się od samego faktu bycia zamontowanym w reflektorze, do którego nie jest podpięta instalacja zasilająca - co więcej gdyby nowy żarnik był uszkodzony klient powinien nas o tym fakcie poinformować a do tego nie doszło...

  • AUTOR: DATA: 2016-03-25 14:59
    100.00% (2/2) osób uznało opinię za przydatną +-

    ogólnie
    ******

    czas naprawy
    ******

    ceny usług
    ******

    jakość usług
    ******


    Pozytywny

    Serwis przyjazny dla pań:) Nie było traktowania "z góry" jak to mi się zdarzało w innych warsztatach - bez oporów Panowie mechanicy wyjaśnili mi przyczynę awarii a sama naprawa przebiegła szybko i sprawnie:)
    Polecam!


    Marka/model samochodu:
    Honda Civic

  • AUTOR: DATA: 2012-03-18 22:30
    0.00% (0/2) osób uznało opinię za przydatną +-

    ogólnie
    ******

    czas naprawy
    ******

    ceny usług
    ******

    jakość usług
    ******


    Negatywny

    Nie polecam a nawet bym powiedział, że radziłbym omijać szerokim łukiem. Ceny nie z tej ziemi nawet w ASO takich nie ma wiem bo nieraz korzystałem jak na moje właściciel poprostu jest nastawiony przede wszystkim na zarobek.


    Zalety:
    Brak


    Wady:
    Czas naprawy,
    KOSZT NAPRAWY !!!


    Odpowiedź warsztatu na komentarz:

    Przed rozpoczęciem naprawy zawsze wykonujemy kosztorys z rozbiciem na koszt robocizny oraz części, dopiero po jego akceptacji przez klienta przystępujemy do naprawy.
    W powyższym przypadku zakres zleconej naprawy był dosyć rozległy co bezpośrednio wiązało się z jej wysokimi kosztami oraz wymagało odpowiednich nakładów czasu na jej wykonanie. Dodatkowo klient w trakcie naprawy zlecał dodatkowe zadania.
    Dziwi zatem negatywny komentarz, tym bardziej, że brak w nim merytorycznego odniesienia do faktu, że naprawa została wykonana rzetelnie a wszystkie usterki zlecone do naprawy zostały usunięte.

DODAJ OPINIĘ


WYZNACZ TRASĘ INNE WARSZTATY W OKOLICY

Podobne warsztaty


WYKONYWANE USŁUGI



Darmowa aplikacja mobilna

Nasza aplikacja działa poprawnie na wszystkich platformach mobilnych.
W celu jej pobrania wystarczy przejść do wybranego sklepu.

Pobierz z App Store

Pobierz ze Sklepu Windows

Wyślij aplikację na Twój telefon

SMS-em otrzymasz link do pobrania naszej aplikacji.