AUTOCERBER

KOMORNIKI UL.PLNA 29, 55-300 ŚRODA ŚLASKA

****** 2.8 (25 opinii)

DODAJ OPINIĘ

O warsztacie

KOMORNIKI UL.PLNA 29, 55-300, ŚRODA ŚLASKA

Gotówka, Karta płatnicza

* dzwoniąc pod wskazany numer warsztatu, Twój numer telefonu automatycznie zapisuje się w bazie danych portalu DobryMechanik.pl. Szczegółowe zasady przetwarzania Twojego numeru telefonu opisaliśmy w Polityce prywatności.

Firma znajde się na terenie Okręgowej Stacji Kontroli Pojazdów.Serwisujemy samochody osobowe i ciężarowe oraz sprzęt budowlany.Ustawianie geometrii samochody osobowe i ciężarowe.Na miejscu posiadamy serwis i legalizacje tachografów,wulkanizację,diagnostykę komputerową,serwis i naprawę ogrzewania postojowego.Naprawy wykonujemy również w terenie.Posiadamy pomoc drogową.Na miejscu części zamienne.

Więcej

Opinie (25)

Dodaj opinię
2.8 ******
Ocena wystawiona na podstawie 25 opinii.

Ogólne

******

Czas naprawy

******

Ceny usług

******

Jakość usług

******
  • R
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******

    Negatywny

    Byłem w warsztacie wymienic czujnik temperatury / termostat. Oczywiście źle założony czujnik.
    Ceny bardzo wysoki jak na standard warsztatu i panujacy tam brud, kurz.
    Ponadto pracownicy robia sobie (chyba bez wiedzy szefa) fuchy na lewo. Po naprawie bladyn z brzuszkiem i maly chudy pracownik oferowali mi w innym terminie tansze uslugi.


    Odpowiedź warsztatu na komentarz:

    Dziękuję za uwagi pomimo negatywu.Jednak ustaliłem,że wykonano u nas wycenę lecz nie naprawiał Pan u nas auta.
    pozdr.Autocerber

    VW Passat

  • r
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******

    Negatywny



    Kupiłem „Kaczkę” z 84 roku. Mercedes 310 benz. Koszmar trwał 3 lata. na pewno tam nie wrócę
    Możesz powiedzieć : stare auto czego się spodziewać?
    Mercedes tzw. „Kaczka” z lat 80, 90 tych jest bardzo popularnym samochodem uznanym przez wielu kierowców za najlepszego dostawczaka na europejskim rynku motoryzacyjnym. Dlatego kupilem to auto u diagnostów. Niestety jak się okazało nieuczciwych.

    dwa zdania ze słownika wyrazów obcych:
    „Cerber - w mitologii greckiej: strażnik, czujny dozorca, trzygłowy pies o wężowym ogonie strzegący wejścia do Hadesu - królestwa zmarłych. Wpuszczał wszystkich, nikomu jednak nie pozwalał wrócić na ziemię”

    Dzień dobry państwu. Kupiłem tanie auto dostawcze wskazane przez Mariusza P. szefa. Naprawiali mi go na przestrzeni trzech lat wypuszczając z warsztatu auto za każdym razem z jakimś poważnym uszkodzeniem utrudniającym bezpieczną jazdę. m.in. krzywe tarcze hamulcowe, uszkodzona sterowność - (auto znosiło na boki). Szef zamiast naprawić pouczał mnie że nie potrafię jeździć takim autem. Udało mi się wymóc na warsztacie naprawę wspomnianych oraz innych uszkodzeń, które w początkowej opinii szefa nie były uszkodzeniami. Trwało to grubo ponad 2 lata. Mercedes 310 z 1984 roku po remoncie mechanicznym oraz blacharskim miał kosztować 6000 plus koszty dostosowania części załadunkowej do moich potrzeb. do tej pory za auto wraz z instalacją gazową zapłaciłem ... uwaga 25000 zł. Przeszedłem koszmar. Na pewno tam nie wrócę. Moim najcięższym zarzutem co do tej firmy jest brak odpowiedzialności. Autocerber świadczy kompleksowe usługi m.in. diagnostyczne a ponad 10 razy oddali mi auto nie spełniające warunków bezpieczeństwa na drodze. Po ostatnim przeglądzie pod koniec maja tego roku auto miało uszkodzone prawe światło (elektryka) przełącznik świateł nie zostaje w pozycji drogowe, prędkościomierz nie jest podświetlony i nocą nie wiem z jaką prędkością jadę! licznik kilometrów nie działa, oba lusterka nie trzymają pozycji więc jadąc nie widzę drogi po obu stronach auta, w podłodze za fotelami są dziury. wycieraczki działają tylko w najwolniejszej pozycji, w ulewę nie widzę jezdni. Zaraz po przeglądzie przerdzewiała podłoga w szoferce i wypadł pedał gazu. Największą wadą auta była utrata mocy na trasie i często musiałem jechać 20km /h przez 15 min i czekać 30 min aż ostygnie. Po dwóch latach udało się usunąć wiele usterek. Ale wczoraj miarka się przebrała. Miałem odebrać auto bez usterek (po przeglądzie robionym u nich). Auto posiada usterki z którymi na pewno nie przeszłoby uczciwego przeglądu. No i kropla goryczy, która przelała kielich smutku - za założenie (mojej )plandeki- tymczasówki, którą kupiłem za 500,- zakasowali ode mnie 1140,- Czuję się oszukany. Nie do pojęcia dla mnie jest że Ci ludzie dokonują certyfikowanych przeglądów i dopuszczają pojazdy do ruchu!!!!!!!


    Odpowiedź warsztatu na komentarz:

    Panie Dudziński, całe szczęście, że powstrzymałem pana przed realizacją dalszych planów odnośnie tego auta. Chciał pan jeszcze zrobić przeszkloną zabudowę długości czterech metrów-wartość około 20 tys zł. Kupił pan samochód, który stał od kilku lat nie mając pieniędzy na jego profesjonalne odrestaurowanie. Zamiast kupić oryginalną plandekę trzeci raz zamontowaliśmy płachtę za 100 zł, którą dwie osoby przerabiały cały dzień. To, że kupiona tanio nie oznacza, że zamontujemy za darmo. Jak pana nie stać niech pan kupi zwykły samochód a nie zabytek. Jeśli chodzi o przegląd techniczny to pana problemy nie mają na niego wpływu. Natomiast pana umiejętności do kierowania pojazdem rzeczywiście wymagają doskonalenia. Autocerber

    Mercedes 310

  • M
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******

    Bardzo fajny nowoczesny serwis,recepcja z kawką.Sprzęt do wymiany oleju w automacie.


    Mercedes GLE

  • M
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******

    Negatywny

    Pan były milicjant pozwał nas do sądu za niezapłacenie faktury na której były tylko dane kupującego i sprzedającego oraz kwota do zapłaty, niebagatelna bo ponad 9.000,00. Przez dwa lata nie wyjaśnił ( pomimo pisemnej prośby z naszej strony) co zostało naprawione w tej kwocie i dopiero z pisma skierowanego do sądu dowiedziałem się co naprawiono. Np. jazda testowa to kwota 23.337 brutto oraz transport zaworu - kwota 3567 brutto Niestety , przez pomyłkę uwzględniono tam wiele rzeczy które były naprawiane wcześniej i oczywiście zostały zapłacone. Czy oznacza to że firma AUTOCERBER naprawia to co już raz naprawiła ?
    W związku z tą niesympatyczną sytuacją proszę osoby zainteresowane podzieleniem się informacjami na temat sposobu działania firmy AUTOCERBER . Prosimy o kontakt mailowy biuro312@wp.pl


    Odpowiedź warsztatu na komentarz:

    Panie Myszka Miki z firmy transportowej Lux 24.Nie będę tego nawet komentował.Wystarczy że zapytam czy wie pan co mówi i pisze?Do zapłaty ma pan 9000 zł a zawarta w tej naprawie jazda testowa to 23337 zł?Wie pan już dlaczego nie chcieli pana do milicji.

  • A
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******

    Odnośnie dwóch kolejnych opinii naprawy jednego Scenica.Przyprowadzili auto z zamontowaną dodatkową gąbką na silniku żeby ukryć wyciek oleju.Sinik bez oleju.Zlecili mycie silnika i naprawę zawieszenia.Sinik robili w jakimś warsztacie za 3500 zł.Po wyjechaniu z naszego warsztatu po naprawie zawieszenia silnik zaczął stukać.Nie robiliśmy nic przy silniku poza myciem.Był zalany olejem.Przyjechali po aut, narzekali na warsztat który naprawiał im silnik.Wybłagali u nas rabat 100 zł i olej w gratisie.Teraz całą rodziną napisali dwie opinie do jednej naprawy.Współczuć głupoty.


    Scenic

  • O
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******

    Negatywny

    Jeśli ktoś zdecyduje się na ten warsztat to tylko współczuć. Nierzetelna obsługa, uszkodzenie samochodu (konkretnie silnika) samochód wjechał na pseudo warsztat na kołach wyjechał na lawecie. Głupkowate tłumaczenia. Sprawa ładuje u RPK. Nie odpuszczę.


    Odpowiedź warsztatu na komentarz:

    Po upływie roku sprawa nie ,,załadowana u RPK,,Samochód przyjechał na naprawę zawieszenia i rzeczywiście nie odjechał ze względu na brak oleju w silniku.Nie ma związku z naszą naprawą chyba,że pan proponuje abyśmy naprawili silnik przy okazji.

    Scenic

  • Ś
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******

    Negatywny

    Witam, warsztat wymienia części i podejmuje działania nie ustalone z właścicielem pojazdu pozostawionego w nim w celu naprawy. Mechanicy nie potrafią wziąć odpowiedzialności za swoje czyny na siebie mimo ich ewidentnej winy np urwą śrubę a następnie każą sobie płacić extra za jej usunięcie. Cennik za części też jakby w serwisie mercedesa a części marnej jakości. Przydał by się tu program typu "będzie Pan zadowolony" żeby pokazać innym co się dzieje w tym warsztacie.


    Odpowiedź warsztatu na komentarz:

    Potwierdzam za urwane śruby które właściciel lub inny warsztat usiłował nieudolnie odkręcić pobieramy opłatę.Istotne jest to ,że potrafimy je odkręcić.

    Scenic

  • P
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******

    W odpowiedzi dla damy która rzekomo naprawiała głowicę.Cena jak za taką usługę bardzo niska, czas biorąc pod uwagę naprawę głowicy bardzo dobry.Co skłoniło mechaników żeby akurat w pani aucie palić papierosy nie umiem odpowiedzieć.Najlepsze jest to, że takiej naprawy u nas nie było.


    C4

  • J
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******

    Negatywny

    Umawialam sie na inna kwote za wymiane uszczelki pod glowica a przymusili mnie do zaplaty o 200 zl drozej.Cena 2500 tys za ta wymiane bardzo droga. Czas oczekiwania 1 tydzien to zdecydowanie za dlugo .W aucie smierdzi fajkami . Mechanicy do zwolnienia.Nie polecam tam naprawiac samochodu. Omijac ich sa inni lepsi.


    Odpowiedź warsztatu na komentarz:

    Umawiana była kwota za wymianę uszczelki pod głowicą.Po sprawdzeniu głowicy w szlifierni okazało się ,że wymaga ona naprawy stąd dodatkowy czas i opłata.Nie musieliśmy tego robić.Nie da się tego sprawdzić przed demontażem głowicy,ale trzeba to zrozumieć a z tym widzę problem.

    Citroen c4

  • B
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******

    Ustawili geometrię w BMW i wreszcie jedzie jak powinno.Po ostatniej regulacji w Prochowicach zniszczyłem opony.Godni polecenia.


    BMW

  • M
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******

    To trzeba zareklamować części skoro były nowe.Zastanawiające dlaczego nie zgłosisz reklamacji do serwisu tylko piszesz co zrobisz a nic nie zrobisz.Jeśli były dobre to dlaczego chciałeś wymieniać w swoim dobrym Volvo.Starego filtra powietrza nie chcesz wymieniać bo mówisz,że jeszcze dobry.


    Volvo

  • V
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******

    Negatywny

    bez mojej zgody wymienili czesci dobre i wstawili mi chinszczyzne i malo co nie mialem wypadku bo czesc nowa 2 dniowa podmieniona z orginalnej pękła na drodze expresowej - i co mnie obchodzi ze szef to byly milicjant. Spotkamy sie w sadzie [wymoderowano]! Omijac szerokim lukiem tych [wymoderowano]


    Odpowiedź warsztatu na komentarz:

    Jeśli coś się uszkodziło to trzeba zareklamować.My nie jesteśmy producentem ale oczywiście reklamacje przyjmiemy.Istotne jest to,że nie wymienił pan wszystkiego co proponowaliśmy.Jeśli chodzi o pana syna to nie został przyjęty do ,,milicji,,.

    Volvo

  • A
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******

    Miałem problem z ogrzewaniem postojowym webasto w Volvo F H. Ustalenie przyczyny usterki z naprawą (wymiana świecy żarowej i sitka palnika) kosztowała mnie 450zł. Wszystko wykonane szybko (około 2 godz.) sprawnie i działa bez problemu. POLECAM


    Volvo FH

  • P
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******

    Auto miałem zdiagnozowane w serwisie forda we Wrocławiu z kosztem naprawy prawie 4000zł - problemy z brakiem mocy silnika. W serwisie chcieli wymieniać dwa czujniki EGR i przepustnicę. Zaprowadziłem auto do AUTOCERBER. Diagnoza z naprawą instalacji elektrycznej wyniosła 500zł. Faktycznie na naprawę poczekałem 3 dni ale opłacało się i to bardzo. Nie było konieczności wymiany czegokolwiek. BARDZO POLECAM ten warsztat. Mój samochód odzyskał swoją moc :)


    Ford Focus

  • Z
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******

    Pełen profesjonalizm,dobór części optymalny,po naprawie auto umyte sprawdzone polecam wszystkim.


    Subaru

  • b
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******

    Negatywny

    jesli komus zalezy na wydluzonym czasie naprawy, sciemnianiu do telefonu, niewywiazywaniu sie z wczesniejszych ustalen polecam tych mechaników :) Panowie kłamia jak z automatu do sluchawki - czesci juz sa, jutro naprawa - czekamy na czesci takze nam przykro :D myslam ze w XXI tacy [wymoderowano] juz dawno zostali wyparci przez uczciwa konkurencje - mylilam sie ...


    Odpowiedź warsztatu na komentarz:

    Pani chyba od konkurencji.

    Opel

  • W
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******

    Panie z firmy transporLux 24(podpisał się pan Myszka Miki)proszę zapłacić zaległe faktury a nie pisać bzdur.Ja panu poleciłem ten serwis, prosiłem szefa Autocerbera żeby dał panu faktury terminowe.Wymyśla pan bzdury na temat jednej naprawy,nie zapłacił pan czterech faktur poprzednich.Naprawione ma pan wszystko super.Pana kierowca twierdzi,że teraz próbował pan w innym serwisie na przelew ,ale się nie zgodzili i pan zrezygnował z naprawy.Zastanawiał się pan miesiąc czy zamontować kierowcy cb radio za 15 0 zł.Nie płaci pan też za lokal który panu załatwiłem.Wstyd.Zapłacić a nie naciągać.


    MAN

  • M
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******

    Negatywny

    Wymiana czego się da w samochodzie, zła diagnoza usterki, długi czas oczekiwania na naprawę samochodu bo pracownicy obsługują innych klientów a twój czas za który już i tak płacisz leci. Pojechałem do serwisu z jedną usterką która przez 3 dni diagnozowano wymieniając wszystkie inne części a tą uszkodzoną wymieniono na końcu. Na fakturze wystawionej na BAGATELA 11.000 nie wymieniono za co mam tyle zapłacić. Jak zwróciłem się na piśmie o wyjaśnienie jakich wymienionych części dotyczy faktura ( bo przecież objęte one będą gwarancją ) to przez 3 tygodnie nie potrafiono mi na to odpowiedzieć a jedyną reakcją ze strony szefa było wydzwanianie do pracownika i straszenie wpisaniem do KRD, windykacją i sądem. Widzę że ten warsztat działa na tych samych zasadach z większością klientów, czyli zawyża faktury , nie ma szacunku do klienta i nie bierze odpowiedzialności za swoją pracę. Proszę o kontakt osoby potraktowane w ten sam sposób przez tą firmę na maila biuro312@wp.pl


    Odpowiedź warsztatu na komentarz:

    Pan Myszka Miki z firmy transportowe Lux 24.W innym komentarzu pan pisze o innych kwotach.Wymienia pan tam(przy tej samej naprawie) jazdę testową za 23 tys.zł a naprawę za 9 tys.zł.Więc szkoda czasu na tłumaczenie która kwota większa.Fajnie i takich poczytać.

    MAN

  • J
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******

    Dzisiaj naprawiłem w Autocerberze Volvo FH za 1800 zł a we Wrocławiu wycenili to na 12000 zł.To jakiś żart.


    VOLVO

  • j
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******

    Wreszcie powstała jakaś cywilizowana firma w naszym rejonie.Już dwa razy korzystałem z usług tego serwisu i jestem zadowolony.Do tej pory jeżdziłem do Wrocławia.Powstał wreszcie nowoczesny serwis i mechanicy z wiedzą i sprzętem.Przed naprawą sprawdzili auto na stacji diagnostycznej.


    audi

  • P
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******

    Negatywny

    Duży negatyw za próbę oszukania klienta i 'wymianę' dobrej części na nowa za dużo wyższa kwotę niż uszkodzona część. Sprowadziło by się to do wyeliminowania usterki. Ja jako klient nie wnikałbym w zakres napraw ale straciłbym około 150 zł. Dodatkowo nieprofesjonalne sprawdzenie samochodu oraz jego wycena. Niefachowo i bardzo nieprofesjonalne podejście do klienta.


    Odpowiedź warsztatu na komentarz:

    ,,Za wyższą kwotę niż uszkodzona cześć,,-czyli była uszkodzona.Dobrze,że pan się zorientował,czujność to podstawa.I dobrze,że jest pan fachowcem.

  • H
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******

    Negatywny

    Mechanik podczas naprawy uszkodził mi karoserię pojazdu. Firma się wykpiła na naprawę szkody.


    Wady:
    Drogo, nieprofesjonalnie


    Odpowiedź warsztatu na komentarz:

    Zlecił pan ustawienie geometrii.Podczas jazdy jazdy próbnej otworzyła się pokrywa silnika.Okazało się,że nie ma wcale zamka.Według pana do prędkości 60km)godz by się nie otworzyła.Wyłudził pan naprawę pokrywy silnika a nie chcieliśmy panu zapłacić za szybę.Teraz ma pan pokrywę silnika z zamkiem i się nikomu nie otworzy a pan może jeżdzić szybciej.

    Opel

  • M
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******

    Negatywny

    Umawianie się z tą firmą na konkretną cenę naprawy usterki mija się z celem. Podczas naprawy okazało się, że chcą wymieniać prawie wszystkie części na nowe, generując niepotrzebne koszty, natomiast gdy nie wyrazimy zgodę na wymianę jakiejś części to zrzucają całą odpowiedzialność za wykonaną usługę na klienta.
    Miało być 500 zł a skończyło się na 900 zł. Nie polecam a wręcz odradzam wykonywania w tej firmie jakichkolwiek napraw.


    Wady:
    Cena wyższa od umówionej i stanowczo za wysoka za wykonaną usługę.
    W przypadku źle wykonanej usługi nie ma co liczyć na naprawę w ramach gwarancji.


    MERCEDES

  • c
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******

    Neutralny

    Centralki elektryk nie wymienił,bo ,,za drogo"i naprawiał starą.Nie ty wydałeś pieniądze tylko twój szef.Teraz jesteś kierowcą,byłeś traktorzystą i pewnych spraw nie zrozumiesz.W serwisie nie byłeś bo nikt by cię tam nie wpuścił.tym sprzętem.Nie chciałeś wymieniać lamp w ciągniku bo twierdziłeś,że i tak ich nie widać.Szkoda,że inne firmy muszą konkurowć z takimi co im lamy nie potrzebne.Przyznaj,żę naprawiłeś u kolegi bo było taniej,a na jakości obserwując twoje auto ci nie zależy.


  • Ś
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******

    Negatywny

    Duży negatyw! Mechanicy wszystko chcą wymieniać na nowe, naprawa nie jest możliwa nawet jeżeli trzeba przegwintować otwór i wymienić śrubkę. Wg mechaników trzeba kupić nową część za 500zł. Koszt naprawy w zakładzie ślusarskim wyniósł 20zł.... Natomiast praca elektryka to dopiero ciekawa historia. Problem w ciężarówce. Elektryk diagnozuje problem przez 5 godzin i stwierdza uszkodzoną centralkę. Wymienia centralkę i okazuje się, że diagnoza była błędna. Ale 5godz.x50zł już skasował mimo błędnej diagnozy... Potem mówi że wiązka i sprawdza przez kolejne 10 godz x 50zł. W międzyczasie obsługuje innych klientów (drobne naprawy, zczytuje tachografy itd) a mi godziny lecą - to jest dopiero brak szacunku do klienta. Ale najśmieszniejsze jest to, że dalej występuje ten sam problem... Wydałem prawie 2 tys na naprawę i musiałem pojechać do autoryzowanego serwisu, gdzie stwierdzili zaśniedziały jeden kabelek i koszt wymiany 50zł... Nie polecam - **treść usunięta przez moderatora**a szkoda bo brakuje dobrych mechaników w Środzie Śl, szczególnie do ciężarówek


    Odpowiedź warsztatu na komentarz:

    Pewnych części nie powinno się przerabiać w zakładzie ślusarskim.Jeśli była uszkodzona,,centralka,,czyli skrzynka bezpieczników i pan to widział dlatego ją wymienił.Jeśli to nie pomogło naprawiał wiązkę która też była uszkodzona i też pan to widział.Stał pan przy nim i widział ile to trwało.W trakcie przerywał naprawę robiąc legalizację tachografu ponieważ nie był pan umówiony.Robiliśmy tylko dlatego,że prosił pana szef i jemu to robiliśmy a pan miał grzecznie czekać.Po naprawie wszystko działało,że jest w stanie krytycznym i wozicie glinę do cegielni to znowu coś nie działa.Widział pan uszkodzenia i sądzi pan,że w autoryzowanym serwisie zapłaciłby 50zł i zawieżliby uszkodzone części do ślusarza?

    Renault

Podobne warsztaty