2015-12-12
czas naprawy
ceny usług
jakość usług
Negatywny
Reklamujecie się, że wymiana opon z wyważeniem to koszt 50 złotych a dlaczego pobieracie wyższą opłatę. Obsługa w biurze bardzo ordynarna. Ludzie nie dajcie się nabrać na tę promocję tylko pytajcie o faktyczną cenę.
Odpowiedź warsztatu na komentarz:
Szanowny Panie Januski
Każde zlecenie naprawy ma założone imienne zlecenie. Nikt o nazwisku Januski nie figuruje w nasze bazie danych ( dla bardzo zainteresowanych do wglądu :) )
Jest bardzo duże prawdopodobieństwo, że był Pan w którymś z sąsiadujących z nami warsztacie. My mieścimy się na terenie firmy LAUBER. U nas nie ma możliwości, żeby była podana cena promocyjna inna niż w reklamie.
Jeśli natomiast obsługa nie spełniła Pana oczekiwań ( jeśli był Pan w ogóle u nas) to zawsze można zadzwonić lub napisać maila do kierownika warsztatu i podać informację, która z trzech osób obsługi klienta była, jak Pan to nazwał, ordynarna.
Moglibyśmy zgłosić ten negatyw do usunięcia ( tak jak każda firma na tym portalu, większość z tego korzysta i usuwa :) ) ale my tego nie robimy. Uważamy, że nasze odpowiedzi mogą rozwiać wątpliwości osób, które czytają takie nierzetelne wpisy. Bo ani nie podał Pan marki auta, ani ile rzekomo Pana skasowaliśmy.
Życzymy więcej pozytywnej energii w Nowym Roku 2016 :)
VW
2014-09-23
czas naprawy
ceny usług
jakość usług
Podczas jazdy samochód zaczął przygasać jakby się dławił.
Podjechałam od razu do najbliższego znalezionego w internecie serwisu Bosch. Mimo iż nie byłam umówiona pan Ryba przyją mnie. Wzięli pod uwagę, że mam dziecko w samochodzie. Samochodem zajęli się od razu, a ja z synkiem mogłam poczekać w przytulnym pokoju, w którym był nawet kącik do zabawy dla dzieci:).
Po półtorej godzinie odebrałam naprawionego Seata.
Fantastyczna obsługa.
Seat Cordoba
2014-02-10
czas naprawy
ceny usług
jakość usług
Negatywny
UWAGA ! RYBA ZWINĄŁ FIRMĘ - oszukał swoich klientów, nie odbiera telefonu o po jego firmie pozostał tylko budynek "widmo".
Pojechałem na reklamację amortyzatorów ponieważ na przeglądzie test wykazał ich znikomą sprawność tylko 20%. Zastałem pusty zamknięty na trzy spusty zrujnowany budynek budynek bez reklam i żadnej informacji.
Zmuszony byłem wymienić amortyzatory na własny koszt. Akumulator wymieniany u niego też już kończy swoje życie i muszę go doładowywać. Ma zaledwie 1,5 roku. Teraz żałuję, że mimo krytycznych opinii o nim słyszanych z ust znajomych byłem mu wierny i dalej korzystałem z jego usług. Przestrzegam przed takimi mechanikami. Słupsk słynie z oszustwa warsztatowego, zmieniają miejsca i numery telefonów, wynajmują co róż punkty w innych miejscach aby uciec od odpowiedzialności.
Odpowiedź warsztatu na komentarz:
Firma nadal działa i rozwinęła swoją działalność o geometrię, wulkanizację i 4 nowoczesne podnośniki. Nr telefonu jest od 15 lat ten sam:) 601 643 661. Budynki były remontowane miesiąc temu! :) Na budynku i ogrodzeniu są 4 duże banery (te same od dobrych 3 lat). Zabudowania są naszą własnością również od15 lat.
Tak więc nie pisz bzdur ,,wściekły kliencie,, bo zwyczajnie wyczuwa się zazdrość, że RYBA :) się rozwija, zatrudnia kolejnych pracowników i ma się dobrze.
I jakimś dziwnym trafem dwa negatywy z tą samą datą w odstępie kilku minut :) i to na kilku forach, wyluzuj:) kliencie? (czyt.konkurencjo)
różne marki
2013-10-25
czas naprawy
ceny usług
jakość usług
Programowanie skrzyni biegów w mojej f10 BMW umieli zrobić tylko u Ryby. W innej wymyślali różne inne uszkodzenia,kasowali błędy i kasę.
od ponad miesiąca wszystko działa rewelacyjnie.jak dla mnie fachowiec najlepszy w okolicy. Już kilka lat temu jak miałem okulara i mieszkałem w Słupsku to tylko do niego woziłem swój samochód. Widzę, że firma idzie do przodu z wiedzą, są na bieżąco.
BMW F10
2013-09-17
czas naprawy
ceny usług
jakość usług
Witam. Byłem dziś w 4moto - komputer w aucie pokazywał brak ciśnienia oleju przy właściwym stanie sprawdzanym na bagnecie. Zajęli się moim autem myślę nawet poza kolejką ( tzw. nagły wypadek) po 30 minutach wyjeżdżałem sprawnym autem a w portfelu wcale nie zrobiło się lżej. Polecam - szybko, konkretnie i na temat
2013-09-09
czas naprawy
ceny usług
jakość usług
Negatywny
**treść usunięta przez moderatora** oraz bardzo nieuczciwa firma i to do tego z ponad dwudziestoletnim doświadczeniem. Oferują się w SweetDeal, że wykonują serwis klimatyzacji w cenie promocyjnej. Kpiny i kłamstwa ponieważ po rabacie jaki udzielają zapłacimy drożej niż robią to inne zakłady. Kolega został nabrany w tym roku i przypomniał mi ich. Ja w ubiegłym i opiszę tu swoją przygodę. Postawiłem samochód o umówionej godzinie. Odebrałem i zapłaciłem z rabatem ?, klimatyzacja chłodziła tylko dzień. W zakres ich prac wchodziło: kontrola szczelności, napełnienie. Wróciłem na reklamację. Znowu dzień bez samochodu i dalej bez skutku zapłaciłem drugi raz. Trzeci raz zostawiłem i stał aż trzy dni i oddali niesprawny ponieważ nie potrafili zlokalizować nieszczelności. Chciałem zwrotu zapłat a oni twierdzili, że płaciłem za wykonane prace. Bez klimatyzacji jeździłem do tego lata. Teraz bez żadnej promocji i taniej napełniłem w innym warsztacie. Panowie na miejscu sprawdzili szczelność i wymienili zielony oring oraz nabili. Wszystko za 200 zł. Koledze mojemu w tym roku napełnili na dwa miesiące. Gdzie ich 20 letnie doświadczenie ?
SweetDeal to świetna forma naciągania ludzi na różne " OKAZJE"
Uważajcie bo 4Moto wykorzystuje łatwowierność ludzką.
Odpowiedź warsztatu na komentarz:
Ale ktoś Cię Szanowny Kliencie zmusza siłą do kupowania na Sweet Deal? Jeśli nie pasują Ci oferowane promocje, bo sądzisz, że są nieuczciwe to nie kupuj. Chyba logiczne ( choć widać nie dla każdego:) ). My możemy odpowiadać tylko za te, które dotyczą usług w AUTOELEKTRONIKU, a nie za całego Sweet Deal (co nam zarzucasz). Nasze ceny były obniżone o ofertę Sweet Deal i to możemy potwierdzić dokumentacją. Tak więc zapraszam do zapoznania się z cennikiem.
dwie marki źle naprawione
2013-09-03
czas naprawy
ceny usług
jakość usług
Negatywny
Po wielu pozytywnych opiniach jakie tu przeczytałem sądziłem, że trafiłem na uczciwego i rzetelnego mechanika. Niestety moje doświadczenie z nim jest w pełni negatywne. Dlatego nie polecam!!! Próbowali mnie naciągnąć na koszty na które się nie umawiałem. Polecam rejestrować wszystkie rozmowy aby mieć na wszelki wypadek czarno na białym. Ja na szczęście tak zrobiłem. Więcej tam się nie pojawię.
Odpowiedź warsztatu na komentarz:
Holowany Matiz 1998rok do diagnozy z uszkodzonym rozrządem. Sprawdzenie m.inn zaworów i wycena w firmie zajmującej się głowicami. Klient miał za WSZYSTKO! zapłacić 50 zł. Po 3 minutach rozmowy stwierdziliśmy, że szkoda naszego zdrowia na tłumaczenia, że została wykonana praca człowieka, któremu należą się pieniądze i oddaliśmy klientowi auto bez zapłaty.
Ot taka przygoda z ,,uczciwym,, właścicielem Matiza.
*** treść usunięta przez moderatora ***
2013-08-05
czas naprawy
ceny usług
jakość usług
Bylem dzis na serwisie klimatyzacji z odgrzybianiem itd. Szybko, milo i uprzejmie. A do tego taniej niz gdziekolwiek indziej.
Pan mechanik wymienil mi jeszcze cieknacy wezyk wtrysku za free i z wlasnej inicjatywy :)
Mercedes W124
2013-07-11
czas naprawy
ceny usług
jakość usług
Uruchomienie mojej Mazdy, która zwiozłem na lawecie z innego ,,znanego"warsztatu ( gdzie odstała 3 tygodnie) trwała 20 minut. Wymienił coś w sterowniku.
To mówi wszystko za siebie. Ryba, choć mały to WIELKI GOŚĆ.
Zapłaciłem 120 zł, choć wcześniejsze prognozy były w tysiącach.
Mazda CX 7
2013-06-24
czas naprawy
ceny usług
jakość usług
Odgrzybili wnętrze samochodu i wreszcie nie mam przykrego zapachu. Drugi warsztat i dopiero po ich ozonowaniu przestało śmierdzieć. Mają dobry ozonator- skuteczny. Jak chcesz mieć dobrze zrobione jedź do nich. Wykonane na poczekaniu i dodam - dobra poczekalnia.
Zalety:
skuteczna usługa
Wady:
brak
?
Alfa
2013-06-23
czas naprawy
ceny usług
jakość usług
Zalety tego Serwisu samochodowego
- bardzo dobry auto elektronik
- idealna obsługa
- rozsądne ceny napraw
- szeroki zakres usług
- długoletnie doświadczenie i duża wiedza
Naprawiam u nich od zawsze i jestem zadowolony z ich prac. Skuteczni.
Szereg samochodów serwisowałem na przełomie ostatnich lat. Polecam
Zalety:
powyżej opisałem ich część
Wady:
wad u nich totalnie brak !
! ? !
ostatnio Audi
2013-06-22
czas naprawy
ceny usług
jakość usług
Wspaniała auto naprawa oferuje przy tym bardzo szeroką gamę napraw. Potrafią zrobić dosłownie wszystko. Bardzo dobry elektronik z pana Ryby i do tego pomocny. Stosuje upusty cenowe dla stałych klientów. 4Moto polecam wszystkim ze Słupska i okolic.
Zalety:
-duża wiedza i umiejętności
-wielka wręcz stu procentowa skuteczność napraw elektroniki
-terminowość
Wady:
firmowych - brak
osobiste - zawiść ? ? ?
kilka marek i modeli
2013-06-22
czas naprawy
ceny usług
jakość usług
Wspaniała obsługa klimatyzacji, pięknie chłodzi i pachnie. Wszystko 160 złotych. 4Moto to jest to.
Zalety:
tania, szybko
Wady:
-
Audi
2013-06-19
czas naprawy
ceny usług
jakość usług
Neutralny
Jest tutaj cennik a dlaczego brak cen ? ? ? ? ? ? Dobry patent.
Żona u nich robiła dawno temu elektrykę w megance i zapłaciła dużo nie wiedząc za co. Sama musiała na kartce wypisać usterki, kobiecie nie mającej pojęcia kazali wypełniać druk. Sekretarka druk odebrała i też nie potrafiła podać kosztu naprawy bo też nie ma pojęcia o samochodach. Miała dzwonić o kosztach. Tak zadzwoniła po naprawie za dwa dni podając już ostateczną cenę. Włosy stanęły na głowie żonie auto odebrała i ręką machnęła. Sprawdzałem w internecie jaki jest koszt naprawy sterownika komfortu i przepłaciliśmy z trzy razy więcej. Brak cennika to dobry patent na pobranie kosmicznych pieniędzy za naprawę.
Zalety:
damska biurokracja
Wady:
opisałem powyżej
Odpowiedź warsztatu na komentarz:
Zbyszku z Kobylnicy (dla wyjaśnienia powiem, że to ojciec właściciela pewnej niebieskiej:) firmy)
Próbujesz popsuć opinię o naszej firmie wypisując regularnie negatywne wpisy na forach i pisząc donosy do państwowych instytucji. Ale jak widać na darmo tracisz energię, bo mamy dużo pracy a kontrole wypadają idealnie.
A co nowego Twojego powyższego wpisu.
1. W tym roku nie naprawialiśmy modułu komfortu w żadnej renówce. To wiemy na 100%. Nie przypominamy sobie takiej naprawy w ogóle, więc jeśli była to może kilka lat temu.
2. Cennik wisi od zawsze w naszej firmie i nasi klienci o tym wiedzą. Wisi w poczekalni. Napisanie cennika z cenami BARDZO różnymi od rzeczywistych, tak jak to ma miejsce w Twojej firmie (oj przepraszam teraz niby syna) to parodia.
3. Druk, o którym wspominasz to zlecenie. Klient wpisuje w nim swój numer telefonu, markę auta, rok produkcji, pojemność silnika i podpisuje zgodę na zlecenie naprawy. Nazwanie tego zlecenia drukiem to lekka przesada:) A pisanie, że to problem dla kobiety to jawna dyskryminacja płci pięknej.
4. Gdyby jeszcze w tej opinii była podana kwota jaką rzekoma żona zapłaciła i gdzie znalazłeś rzekomo właścicielu renówki trzy razy taniej to mógłbym się zastanowić poważnie nad niezadowoleniem klienta. Ale przyzwyczajeni to Twoich wpisów SF podchodzimy do tego z przymrożeniem oka :)
Pozdrawiamy, jak zwykle z uśmiechem na twarzy
Autoelektronik 4 moto
Renault
2013-06-12
czas naprawy
ceny usług
jakość usług
Po wymianie żarników ksenonów przestała mi działać regulacja wysokości.
Ryba zrobił szybko i za stówkę. Wszystko działa tak jak powinno.
Zalety:
znają się na robocie
Wady:
-
BMW
2013-06-02
czas naprawy
ceny usług
jakość usług
Neutralny
Zrobiłem u nich przegląd klimatyzacji zgodnie z telefonicznym ustaleniem-promocyjnym ale za filtr skasowali podwójnie gdzie tutaj promocja, niby ozonowali ale w samochodzie dalej zapachy nieciekawe. Zniechęciłem się do nich.
Zalety:
bez wypowiedzi
Wady:
brak obiecanej promocji
Odpowiedź warsztatu na komentarz:
Witam.
W naszej firmie nie mamy sklepu z częściami. Zamawiamy je z hurtowni, z którą współpracujemy (Fota, Inter Team). Dzwonimy przy kliencie, dowiadujemy się ile dana rzecz kosztuje i ewentualnie na kiedy będzie. To KLIENT akceptuje lub nie cenę, markę danego towaru. Może też przywieźć sam, nawet używaną część i zamontujemy. Oczywiście części, także filtry są różnych marek. Możemy klientowi zamontować tzw. chińczyka albo Filtrona, Manna czy Boscha. Logicznym jest, że oprócz jakości będą się różniły ceną. Oczywiście decyzja należy do klienta co chce mieć zamontowane.
Jeśli klientowi nie odpowiadała cena (można sprawdzić ile ten filtr kosztuje w Focie i gwarantuję, że nie został Pan ,,skasowany podwójnie,,) mógł Pan poprosić o tańszy lub przywieźć tańszy z Pana źródła.
Pisanie negatywnych opinii na różnych! forach tylko dlatego, że zgodził się Pan na konkretną cenę, a na allegro znalazł Pan taniej to lekka przesada.
Co do ozonowania. Dlaczego nie przyjechał Pan do nas i tego nie zgłosił? Czyżby wszystko było ok, ale fajnie jest źle o kim napisać?
Nie zgłaszamy tego wpisu do usunięcia, choć mamy taką możliwość. Chcemy, aby czytelnicy tego forum sami wyciągnęli wnioski po przeczytaniu naszej odpowiedzi na zarzut źle wykonanej usługi.
Pozdrawiamy zespół 4Moto.
VW
2013-05-22
czas naprawy
ceny usług
jakość usług
Zanim wybrałam tę firmę poczytałam opinie w internecie o różnych innych fachowcach. I ta firma mimo, iż ma też negatywy wzbudziła najwięcej zaufania ( jakoś nie wierze w ponad 60 pozytywów wypisywanych po dwa dziennie, chyba niektórzy mają w warsztatach ludzi wynajętych do pisania:) ).
Plusem jest też to, że firma jest znana od ponad 20 lat na rynku, a nie tzw. ,,krzak,, i w razie reklamacji nie będzie problemów.
Moje auto Audi A 6 ,,gubiło,, prąd.
Diagnoza i naprawa u Pana Ryby kosztowała 50 zł. Było coś z radiem tzw. kradło prąd.
Polecam, bo jestem zadowolona z podejścia do klienta (nawet kobiety) :)
Umówiłam się już na przegląd i czyszczenie klimatyzacji za tydzień. Mają teraz promocję.
Zalety:
!
Wady:
?
Audi A6
2013-02-28
czas naprawy
ceny usług
jakość usług
Tydzień temu kupiłam swój pierwszy samochód i długo zastanawiałam się gdzie będę z nim jeździć. Poczytałam fora i wybrałam firmę państwa Ryba. Wymieniłam rozrząd, olej z filtrem oleju i powietrza. Zrobili też ogólny przegląd podwozia.
Podobało mi się, że wytłumaczyli mi usterkę w sposób zrozumiały dla świeżego kierowcy. Dlatego wymieniłam też ten wahacz.
Co do cen to dali mi do wyboru kilka marek i mogłam wybierać.
Jestem zadowolona z jakości usług i wiem, że wybrałam dobrego,,lekarza' dla mojej Audiczki.
Zalety:
Wysoki standard usług.
Czytelne i jasne tematy co do cen i tego co zrobili.
Wady:
nie widziałam
AudiA6
2013-01-28
czas naprawy
ceny usług
jakość usług
Jestem klientem Ryby od dobrych 10 lat. Facet zna się na rzeczy.
Moja BMW jak tylko coś się dzieje jest w jego rękach. Wcześniejsze samochody też u niego robiłem.
Ostatnio padł sterownik silnika. Myślałem, że czeka mnie kupno nowego, ale na szczęście Ryba go naprawił. Koszt naprawy 80zł. Zdecydowanie mniej niż zakup nowego.
Podoba mi się u nich, że są w stałym kontakcie telefonicznym z klientem.
A jak potrzeba poszukać jakiś części to pani Wiola nawet z pod ziemi je zdobędzie.
Dlatego duży pozytyw.
Zalety:
Najlepszy elektronik w całej okolicy, bo robi nawet roboty dla innych warsztatów.
BMW
2013-01-17
czas naprawy
ceny usług
jakość usług
bardzo dobry zakład i idealna obsługa negatywy to wymysły
Zalety:
same dobrocie
Wady:
brak
Fiat
2013-01-15
czas naprawy
ceny usług
jakość usług
Negatywny
Auto odebrane z warsztatu miało inne usterki, których nie było przed oddaniem samochodu do warsztatu. ABS-y były sprawne i kontrolka gasła, wymienili przegub i klocki i zepsuli czujnik ABS. Partacze, którzy nie potrafią przyznać się do popsucia czujnika i wmawiają klientowi, że tak było. Lipa.
Zalety:
nie ma ich
Wady:
------
Opel
2013-01-14
czas naprawy
ceny usług
jakość usług
Szybka diagnoza usterki, szybka naprawa, niska cena i co najważniejsze uczciwość! Wydawało mi się, że objawy sugerowały wymianę przegubu jednak usterka leżała gdzie indziej i była znacznie miej kosztowna. Polecam wszystkim ten warsztat. Naprawdę uczciwy mechanik ! Mogłem poczekać na diagnozę w przytulnym biurze, gdzie sympatyczna pani sekretarka poczęstowała mnie i żonę kawką i czekoladą własnej roboty :)
Zalety:
Jest miejsce, w którym można poczekać jak nie jest się ze Słupska.
Kawka, gazety do poczytania i ciekawa rozmowa z panią sekretarką.
Nie naciągaja na niepotrzebne koszty.
Wady:
brak
mercedes
2013-01-13
czas naprawy
ceny usług
jakość usług
Bardzo dobry elektronik, skutecznie naprawił mój samocód, wcześniej skasowali inni i nic nie zrobili. Usługa droga ale skuteczna i polecam Rybę.
Zalety:
skuteczna naprawa
Wady:
brak, może tylko ceny wysokie
Renault
2013-01-02
czas naprawy
ceny usług
jakość usług
Miła obsługa w biurze, ciepło i z kawką. Samochód za szybą, części w 10 minut na miejscu. O nic się nie martwiłem, bo wszystkim się zajęli. A znam takich co każą samemu ganiać za częściami. Minęły ponad 2 miesiące i wszystko dobrze chodzi. Dlatego daję ocenę NAJLEPSZY.
Zalety:
Fajnie, że jest ciepłe miejsce, gdzie można poczekać i napić się cipełego.
Nie trzeba ganiać samemu za częściami.
Wady:
zero
Józef
2012-12-18
czas naprawy
ceny usług
jakość usług
Piszę tą opinie w dowód wdzięczności i podziękowania dla szefa
Wymienili sprzęgło z samoregulacją w Hyundai za jedyne 250 złotych, mają dobry sprzęt bo ta wymiana wymaga sprzętu- takiego specjalistycznego ściągacza, inny warsztat odmówił wymiany bo sprzętu nie miał. Cena bardzo niska i zgodna z wcześniejszym ustaleniem. Polecam uczciwi i solidni mechanicy, robią dobrze i szybko.
Wady:
brak
Hyundai
2012-12-12
czas naprawy
ceny usług
jakość usług
Zakładałem u nich emulator filtra cząstek stałych. Podobało mi się to, że tak jak się umówiliśmy to było. Cena znana i niezmienna z tą ze strony internetowej, czas roboty taki jak ustaliliśmy. Jak dla mnie rewelacja. Polecam
Właściciel Ducato
Zalety:
Cena taka sama jak w cenniku na stronie i za to duży plus, bo w Kobylnicy piszą w internecie cenę, a co płacenia to plus 30-40 % więcej.
Wady:
---
Ducato
2012-11-26
czas naprawy
ceny usług
jakość usług
Diagnoza braku mocy i naprawa trwała 2 godziny. Zapłaciłem 170zł z wymianą nowego czujnika. Zanim go jednak zamówili pani sekretarka zadzwoniła czy mi cena pasuje, czy przywiozę sam. Jak to mówi mój syn: git majonez, czyli wszystko dobrze. Mogę ich polecić, bo widać profesjonaliści i warsztat urządzony exta, a nie jak garażowce z Koszalińskiej.
Zalety:
konkretni
passat
2012-11-26
czas naprawy
ceny usług
jakość usług
Negatywny
Usunęli mi filtr cząstek i założyli symulator. Cena za usługę koszmarna bo 1000zł drożej niż w Polsce biorą za montaż emulatora, filtr wymontowali i nie oddali powiedzieli, że do niczego a filtr to koszt 3800zł, inni oddają. Auto miało 120 tys km i filtr tylko był do czyszczenia. Naciągnęli mnie na duże koszty. 4moto.pl to przecież Ryba tylko teraz ma nową nazwę.
Zalety:
ceny kosmiczne
Wady:
nie oddają części
Odpowiedź warsztatu na komentarz:
Witamy Cygana.
Postaramy się rzeczowo odpowiedzieć na ten komentarz.
Po pierwsze: montujemy TYLKO emulatory i nawet nie słyszeliśmy o czymś takim jak ,,symulator,, filtra cząstek stałych. Cała procedura jest dokładnie opisana na naszej stronie www.4moto.pl Jesteśmy autoryzowanym przedstawicielem producenta i ceny są JEDNAKOWE w całej Polsce. Przed wykonaniem usługi (choć wątpimy czy na prawdę jesteś naszym klientem, sugeruje to absurdalny opis usługi) znałeś cenę, dlaczego się więc zdecydowałeś?
Jeśli życzyłbyś sobie ZAPCHANY filtr, to oczywiście oddalibyśmy (szczególnie, że coś co oddaje się do utylizacji ma dla Ciebie Cyganie wartość 3800zł :) )
Jeśli klienci życzą sobie tylko jak to nazwałeś,,czyszczenia,, to oczywiście piszą to w zleceniu i taka usługa jest wykonana.
Pozdrawiamy, ekipa 4moto.pl
Mercedes
2012-11-23
czas naprawy
ceny usług
jakość usług
Okresowe przeglądy i naprawy aut nasze firmy wykonujemy to od 6 lat. Jesteśmy zadowoleni z ich pracy i z tego, że jako stali klienci mamy duże zniżki. W naszej firmie mamy Fiaty Ducato (4) i Citroeny Berlingo (5). Swoje prywatne BMW X5 też u nich robię. Dlatego piszę i polecam
Zalety:
dla mnie wszystko idealnie
Wady:
nie widzę
DUCATO BERLINGO BMW
2012-11-14
czas naprawy
ceny usług
jakość usług
Syn znalazł mi was na internecie i bardzo dobrze trafił. Jestem z Kępic i nie ma u nas dobrych mechaników. Wam dziękuję za dobrą naprawę i miłą obsługę. Wszystkim polecam ten zakład.
Zalety:
Bardzo dobry kontakt, po pozostawieniu samochodu do naprawy wszystko konsultują telefonicznie i podają ceny oraz czekają na decyzje co naprawiać i na jakich częściach tzn. tanie czy lepsze. Wszystkie wymienione części były spakowane i włożone w bagażniku.
Wady:
totalnie ich brak
Ford Mondeo
Auto Serwis GT klimatyzacja, zbieżność.
Kobylnica ul. Rzeczna 5a, Kobylnica, Słupsk
Terminy aktualizowane automatycznie
Szybkie terminy napraw - 8 stanowisk. Pełna obsługa bieżąca i okresowa samochodów osobowych i dostawczych wszystkich marek. Serwis samochodowy z wieloletnim doświadczeniem, Mechanika Elektryka Wulkanizacja Klimatyzacja...
JUREX kapitalne remonty silników elektromechanika klima
Kopernika 35, Słupsk
Terminy aktualizowane automatycznie
Gorąco zachęcamy do skorzystania z naszych usług. Istnieje możliwość przeglądu przez zakupem.
Łosino koło Słupska - AUTOCOLOR Lakiernia - Blacharnia - Mechanika pojazdowa zaprasza! Oferujemy usługi w zakresie kompleksowej naprawy pojazdów: autoholowanie, blacharstwo samochodowe, lakiernictwo samochodowe, mechanika...
Borchardta 73, Słupsk
Grotgerra 19, Słupsk
Zajmujemy się naprawą samochodów osobowych i dostawczych różnych marek. Naszą specjalizacją są samochody grupy VAG. Długoletnie doświadczenie zdobyte w autoryzowanych serwisach VW ,SEAT ,Audi! Diagnozujemy wszystkie samochody dostępne na polskim...
ul.Borchardta 45, Słupsk
Zajmujemy się kompleksową obsługą samochodów osobowych w zakresie napraw mechanicznych, blacharstwa, lakiernictwa,elektromechaniki oraz serwisu klimatyzacji. Szczególnie polecamy usługi takie jak: ceramiczna ochrona lakieru...
Waldgaz Instalacje gazowe LPG Elektromechanika
Borchardta 47, Słupsk
Warsztat istnieje od ponad 20 lat na rynku. Swoje wieloletnie doświadczenie budujemy na pracy z wykwalifikowanym personelem, którego regularnie podnosimy umiejętności poprzez regularne szkolenia. Pracujemy przy nowoczesnym sprzęcie i dokładamy...
Szczecińska 114 B (wjazd od Krzywoustego 10), Słupsk
Zapraszamy serdecznie do skorzystania z usług serwisu samochodowego aut: osobowych i dostawczych. Zajmujemy się naprawami samochodów wszystkich marek. Warsztat wykonuje usługi w zakresie KOMPLEKSOWEJ MECHANIKI POJAZDOWEJ Ponadto w...
Graniczna 1, Słupsk
W warsztacie jest 7 stanowisk co pozwala nam ofertować krótkie terminy przyjęć i realizacji naprawy. Nasz warsztat (w tym toaleta w Punkcie Obsługi Klienta) jest dostosowany do obsługi osób z niepełnosprawnościami. Warsztat znajduje...
Głobino 60, Słupsk
Zakład świadczy szeroki zakres usług mechaniki, elektromechaniki pojazdowej oraz posiada osobny obiekt dedykowany Okręgowej Stacji Kontroli Pojazdów.
AUTOELEKTRONIK BMW DPF FAP zbieżność 50Zł
POZNAŃSKA 78, 76-200, Słupsk
Ten warsztat nie ma jeszcze włączonego kalendarza wizyt on-line.
Kopernika 35 |
Kobylnica ul. Rzeczna 5a |
Ogólne
Czas naprawy
Ceny usług
Jakość usług