Auto Serwis Krawczyk Skierniewice

ul. Mszczonowska 120, 96-100 Skierniewice

****** 4.6 (3 opinie)

Auto Serwis Krawczyk Skierniewice

O warsztacie

ul. Mszczonowska 120, 96-100, Skierniewice

Poniedziałek od 08:00 do 18:00
Wtorek od 08:00 do 18:00
Środa od 08:00 do 18:00
Czwartek od 08:00 do 18:00
Piątek od 08:00 do 18:00
Sobota od 10:00 do 14:00

Gotówka

* dzwoniąc pod wskazany numer warsztatu, Twój numer telefonu automatycznie zapisuje się w bazie danych portalu DobryMechanik.pl. Szczegółowe zasady przetwarzania Twojego numeru telefonu opisaliśmy w Polityce prywatności.

Nasz warsztat mechaniczny czynny jest w dni robocze od godziny 9.00 do 18.00 W soboty pracujemy od 9.00 do 13.00 (lub po uzgodnieniu telefoncznym w innych porach)

Więcej

Opinie (3)

Dodaj opinię
4.6 ******
Ocena wystawiona na podstawie 3 opinie.

Ogólne

******

Czas naprawy

******

Ceny usług

******

Jakość usług

******
  • m
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******
    Wizyta umówiona przez DobryMechanik.pl

    Negatywny

    Pomimo umówionego terminu, samochód został przyjęty dopiero następnego dnia. Mechanik zaproponował zakończenie naprawy (wymiana uszczelnienia półosi w skrzyni biegów) na następny dzień. Po interwencjach telefonicznych samochód odebrałem o godzinie 19-tej. Czyli naprawa trwała 36 godzin.
    Odrębną sprawą jest koszt. Mechanik zainkasował za usługę 220 złotych, czyli około trzykrotnej wartości wykonanej pracy (wg opinij pytanych osób) Na szczęście jakość wykonania nie budzi większych zastrzeżeń.


    Chrysler PT Cruiser 2,0 z 2002 r.

  • m
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******

    Doskonałe podejście do problemu, a nie wciskanie kitu, że trzeba to i to i siamto wymienić.
    Mój Citroen C5 z silnikiem 2.0 HPI , gasł, nie wchodził na obroty, auto przełączało się w tryb awaryjny i tylko ostudzenie silnika umożliwiało dalszą jazdę. Pojechałem więc do fachowca krzyż. na Jagiellońską znanego z Citroenów, a ten mi powiedział, że pompa wysokiego ciśnienia jest do wymiany, nie ma chłodzenia silnika, więc zapewne coś jest z pompą wody wentylator chłodnicy do wymiany. Czemu, zapytałem? bo nie kręci się jak silnik rozgrzany usłyszałem. Niech Pan podepnie i sprawdzi, a on mnie wysłał do tego warsztatu.
    Tu miła niespodzianka, wszystko mi wytłumaczyli na jakiej zasadzie to wszystko działa, przetestowali pompę wys. ciśn, która okazała się być w bardzo dobrej kondycji, zaś chłodzenie i wentylator po podłączeniu do komputera - również funkcjonowało bez zastrzeżeń. Natomiast problem pokazywał się przy regulatorze ciśnienia paliwa. Po jego demontażu i wysłaniu tego regulatora do regeneracji do Check Engine Kraków i jego ponownym montażu problem znikł już ponad rok i jeżdżę bez najmniejszego problemu. Operacja kosztowała mnie 400 zł za regenerację + niewielki koszt za demontaż, montaż i diagnozę .
    Polecam ten warsztat samochodowy z czystym sumieniem, wszystkim posiadaczom Citroenów.


    Citroen C5 2.0 HPI 2004r.

  • J
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******

    Z polecenia znajomych z Zadębia, którzy serwisują tam swojego Mercedesa S 350, co prawda z 2006r., skusiłem się i skorzystałem z ich usług. Miałem do wymiany wszystkie filtry, oleje i co tylko wskazane z okresowego przeglądu. Dodatkowo silnik coś nie równo pracował. Obroty falowały.
    Umówiłem się na rano ok. 7 (pomimo, że otwierają o 9 ), bo tak mi pasowało, abym jeszcze do pracy zdążył, a po 17 wracając z pracy moje BMW już czekało na parkingu przed warsztatem.
    Pytam ile się należy, i tu szok !.... cena jaką powiedział mechanik po prostu mnie onieśmieliła. Spodziewałem się kwoty dużo dużo większej, tak jak do tej pory płaciłem w Łowiczu. A tu niespodzianka. Gotówka jeszcze została.
    Mechanik poinformował mnie, że podpięli się komputerem diagnostycznym, wykasowali błędy przejściowe, skasowali inspekcje i przy okazji przetestowali wtryskiwacze na jakiejś maszynie i jeden z wtrysków nie jest wydolny i to w nim należy szukać powodu falowania obrotów, jeden z nich niedługo będzie kwalifikował się do wymiany lub regeneracji.
    Podsumowując, jestem miło zaskoczony szybkością i rzetelnością warsztatu.


    BMW X5 II (E70)

Podobne warsztaty


Usługi wykonywane przez warsztat