POWRÓT

PPHU TEMPO

Okrajszów 52, 97-500 Radomsko

****** 6 (1 opinia)

O warsztacie

Okrajszów 52, 97-500, Radomsko

Pokaż numer telefonu
Wspomnij, że warsztat znalazłeś(aś) w DobryMechanik.pl

* dzwoniąc pod wskazany numer warsztatu, Twój numer telefonu automatycznie zapisuje się w bazie danych portalu DobryMechanik.pl. Szczegółowe zasady przetwarzania Twojego numeru telefonu opisaliśmy w Polityce prywatności.

Godziny pracy: od poniedziału do piątku w godzinach 8:00-16:00

Dojazd:  https://goo.gl/maps/cz2d5kZnKRt

 

  Naprawa wtrysków

Wykorzystujemy do naprawy urządzenie marki Bosch EPS 708. Używamy również urządzenie Zapper do testowania wtrysków w warunkach roboczych. Współpraca z koncernem Bosch pozwala nam na stosowanie oryginalnychStosujemy oryginalne części zamienne do wtrysków i pomp BOSCH, SIEMENS, DELPHI. Precyzję wykonanej pracy potwierdzają wydruki przedstawiające szczegółowo nowe parametry urządzeń poddanych regeneracji.

 

Naprawa turbin

Dzięki zainwestowaniu w najnowszej generacji urządzenia CMT47TR i CMT48TWIN oraz kontrakt na dostawę oryginalnych części zamiennych MELETTA wykonujemy regenerację turbosprężarek samochodowych gwarantując najwyższą jakość usługi, poświadczoną szczegółowymi wydrukami prezentującymi parametry urządzenia poddanego regeneracji.

 

Wyważanie wałów napędowych

Zajmujemy się regeneracją wałów napędowych. W skład naprawy wchodzi wyważanie, wymiana z zagniataniem krzyżaków oraz smarowanie wału. Przeprowadzone wyważanie potwierdzanie jest wydrukiem z wyważarki. Każdorazowo indywidualnie ustalamy koszt naprawy wynikający wielu czynników: stanu technicznego wału, parametrów czy gabaratów wału i oprzyrządowania.

 

Regeneracja filtrów DPF / FAP

Czyszczenie filtrów cząstek stałych DPF/FAP ma na celu przedłużenie żywotności nie tylko filtru ale i całego układu napędowego. Niewypalone cząstki spalin blokują przepływ w filtrze, objawia się to m.in. spadkiem mocy, wzrostem zużycia paliwa, spływaniem niewypalonego paliwa do oleju silnikiwego. Może to powodować problemy ze smarowaniem elementów silnika a nawet zatarciem turbiny. Aby temu zapobiec stosuje się regenerację filtrów poprzez przepalanie w wysokich temperaturach oraz stosowanie odpowiedniej chemii do czyszczenia filtrów. Zregenerowany filtr cząstek stalych jest przywrócony niemalże do fabrycznej wydajności.

 

 

 

Więcej

Cennik

Czyszczenie katalizatorów/DPF/FAP samochody do 3.5 tony

Cena nie obejmuje demontażu i montażu filtra lub katalizatora w pojeździe

450 zł
Czyszczenie katalizatorów/DPF/FAP/SCR pojazdy powyżej 3.5 tony

Cena nie obejmuje demontażu i montażu filtra lub katalizatora w pojeździe. Przyjmujemy jedynie wymontowane wcześniej filtry z pojazdu.

1450 zł
Naprawa turbiny auta ciężarowego

od 500 do 1500 zł
Naprawa turbiny auta osobowego

od 150 do 1000 zł
Naprawa wtryskiwacza

od 200 do 550 zł
Sprawdzenie pompowtryskiwacza

40 zł
Sprawdzenie pompy paliwowej

50 zł
Sprawdzenie turbiny

od 50 do 150 zł
Sprawdzenie wtrysku EPS

40 zł
Sprawdzenie wtrysku hamownia

20 zł
Sprawdzenie wtrysku pompka

10 zł

Cennik nie stanowi oferty handlowej w rozumieniu art. 66, § 1 Kodeksu Cywilnego i ma charakter czysto informacyjny.
Ceny mogą się różnić w przypadkach niektórych marek i modeli samochodów, oraz nie zawierają cen materiałów.

Opinie (1)

Dodaj opinię
6 ******
Ocena wystawiona na podstawie 1 opinia.

Ogólne

******

Czas naprawy

******

Ceny usług

******

Jakość usług

******
  • J
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******

    Naprawa wtrysków przebiegła sprawnie, koszt był w pełni akceptowalny, dodatkowo dostałem wydruki pokazujące, że wtryski przeszły wszelkie testy na maszynie.


    Ford C-Max

Nasze porady (1)

W moim samochodzie średnie zużycie paliwa po zatankowaniu różni się o ok 0,7-0,8 Litra względem tego co pokazuje komputer. Na komputerze zawsze jest o ten niecały litr mniejsze. Z czego to wynika?

Podobne warsztaty