PraustMoto

ul. Kasprowicza 40, 83-000 Pruszcz Gdański

****** 1.7 (9 opinii)

DODAJ OPINIĘ

Opinie (9)

Dodaj opinię
1.7 ******
Ocena wystawiona na podstawie 9 opinii.

Ogólne

******

Czas naprawy

******

Ceny usług

******

Jakość usług

******
  • K
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******

    Negatywny

    Przy wymianie piasty została uszkodzona zwrotnica ( pękła od uderzenia młotkiem) i w takim stanie oddali mi auto, nic nie mówiąc. Jednym słowem tragedia! Nie polecam.


  • F
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******

    Zleciłem naprawę cieknącej obudowy chłodniczki EGR w Oplu Insigni.
    Zrobione jak należy, za rozsądne pieniądze (w porównaniu do ASO) i kwotę z zakresu na który się umówiliśmy/o której zostałem poinformowany przed naprawą oraz w ustalonym czasie. Do tego paragon jak należy.
    Na fotelach przy odbiorze folia-więc tez pozytywnie, widać, że dbają o takie drobne szczegóły.
    Generalnie pozytywnie: zarówno warsztat, biuro jak i otoczenie.
    Na parkingu przywarsztatowym dużo aut (to chyba dobry znak ;-)

    Zabrakło mi tylko bardziej precyzyjnej informacji, że auto jest już gotowe do odbioru (ale to czas I Komuni był, więc może to było przyczyną).

    Skorzystam w przyszłości jeszcze raz.


    Opel Inisgnia 2010 Diesel

  • K
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******

    Negatywny

    Najgorszy warsztat z jakim się spotkałem !!!!!!!! Postawiłem samochód na wymianę przegubu , po 3 godzinach dzwoni pan że nie wkłada używanych części i składa samochód.Odpowiadam że przegub jest w pełni sprawny z mojego samochodu , tłumaczenie nie będzie jeżdził po nowe opaski. Ciekawe co by zrobił jakby w nowym przegubie opaska mu pękła też by nie zrobił samochodu bo nie miałby opaski !!!!. Porażka !!!!! Negatywne opinie uzasadnione !!!!, Straciłem cały dzień urlopu


    TOYOTA

  • w
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******

    Negatywny

    Bardzo niechlujnie i niefachowo.Wymiana zawieszenia,układu kierowniczego,hamulcowego.Po naprawie żona (pod moją nieobecność odbierała auto na uruchomionym silniku a po przyjeździe do domu auta już nie odpaliła choć do naprawy nie było z nim problemów)nie mogła pojechać do pracy.Okazało się też,że osłona zwrotnicy jest przecięta i skręcona jak cukierek nie osłaniając smarowanych elementów przed błotem


    matiz

  • B
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******

    Mega pozytyw za podejście do sprawy. Znaleźli usterkę dostawania Się oleju napędowego do oleju w bardzo dużej ilości,szybka diagnoza z różnymi wariantami naprawy, mechanik szczegółowo opisał przebieg naprawy oraz usunął usterkę po poprzednim warsztacie bez dodatkowych kosztów tak więc napewno tam wrócę oraz szczerze polecam.


    Bmw e39 2.5 td

  • W
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******

    Negatywny

    Dzień dobry po raz drugi.
    Odnośnie Pana z BMW.
    Tak i owszem filtry jak i każdą inną rzecz można kupić bardzo dobrej jakości jak również chiński zamiennik. Pracujemy na drogich materiałach dzięki czemu unikamy reklamacji, a klienci są z tego bardzo zadowoleni, bo nie wracają z tymi samymi usterkami. Nie ma problemu żebyśmy zamontowali części powierzone przez klienta, ale warunkiem jest dostarczenie materiałów producentów, na których pracujemy.
    Odnośnie serwisu klimatyzacji:
    Temperatura z nawiewu 4 stopnie to dobry wynik. A dla Pańskiej informacji jeżeli temperatura z nawiewu byłaby ujemna nastąpiłoby zamarznięcie parownika- czujnik daje sygnał o temperaturze ujemnej- komputer wyłącza kompresor- klima nie działa.
    Pozdrawiam


    BMW E39

  • W
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******

    Negatywny

    Dzień dobry.
    Jako właścicel warsztatu chciałbym się odnieść do poniższych opinii.
    1. Pan z VW Foxa- przyjechał na diagnostykę pojazdu i w momencie wypisywania zlecenia poinfomował mnie, że wie jaka jest usterka, więc nie rozumiem w jakim celu zjawił się w naszym warsztacie. Dlatego nie został przyjęty.
    Jednecześnie dla Pana informacji miernikiem elektrycznym nie ma możliwości sprawdzenia sondy lambda ponieważ częstotliwości sygnału o wartości 1Hz miernik nie wychwyci- to nie oscyloskop.
    No i dlaczego mimo tak wielkiego niezadowolenia przyjeżdża Pan ponownie na wymianę spręzyn zawieszenia.
    Pozdrawiam


    VW Fox

  • R
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******

    Negatywny

    [wymoderowano] z zachowania i [wymoderowano] z wykonania. Elektromechanicy to na pewno nie są bo nie potrafią obsługiwać nawet miernika elektrycznego. Panowie z serwisu myślą, że w dzisiejszych czasach jak samochód nie ma interfejsu diagnostycznego lub komputer pokazuje ogólne błędy to już auto do kasacji.
    Nie polecam również z zachowania samych mechaników jak i przede wszystkim samego pseudo szefa - coś w tym jest jak średnia wieku w serwisie nie przekracza ilorazu inteligencji równego 20.


    Volkswagen FOX

  • t
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******

    Negatywny

    Przeprowadziłem w tym warsztacie serwis klimatyzacji. Zaproponowano mi przy okazji wymianę filtrów, więc się zgodziłem. Nie wiem kiedy ostatnio były wymieniane, bo niedawno kupiłem samochód. Otrzymałem telefon z warsztatu, że filtry będą kosztować 100-200 zł. Sprawdziłem, że kosztują 50 zł, więc podziękowałem i zapytałem czy mogę kupić sam i przyjechać na wymianę. Co usłyszałem? "Jak pan sobie zamówi, to niech pan sobie zamontuje". Poza pokazem [wymoderowano] klimatyzacja pomimo serwisu nie działa tak jak powinna. Zrobiło się cieplej i jest niewydajna, bardzo słabo chłodzi. Panowie stwierdzili, że temperatura wylotowa 4 stopnie jest ok. Skonsultowałem się z fachowcami i powiedzieli, że to bardzo słaby wynik. -2 to standard, a w fordach bywa nawet -10, więc panowie tutaj się po prostu nie znają, a na serwis klimy jadę ponownie do innego warsztatu. 100 zł za usługę, której nie widać. Nie polecam.


    e39 523i

Nasze porady (1)

Opel Zafira B 2006
Chce swojemu chłopakowi na urodziny wymienić tylne czujniki parkowania w samochodzie Opel Zafira B 2006, jak się do tego zabrać ? Czy muszę czujniki kupić sama? Pozdrawiam serdecznie Monika Kotowicz

Podobne warsztaty


Usługi wykonywane przez warsztat