Norauto Piaseczno

ul. Puławska 46, 05-500 Piaseczno

****** 0.7 (22 opinie)

Norauto Piaseczno

O warsztacie

ul. Puławska 46, 05-500, Piaseczno

Poniedziałek od 08:00 do 21:00
Wtorek od 08:00 do 21:00
Środa od 08:00 do 21:00
Czwartek od 08:00 do 21:00
Piątek od 08:00 do 21:00
Sobota od 08:00 do 21:00

Gotówka, Karta płatnicza

* dzwoniąc pod wskazany numer warsztatu, Twój numer telefonu automatycznie zapisuje się w bazie danych portalu DobryMechanik.pl. Szczegółowe zasady przetwarzania Twojego numeru telefonu opisaliśmy w Polityce prywatności.

Centrum Norauto to sklep oferujący szeroką gamę produktów motoryzacyjnych z kategorii: opony, elektronika, transport, wyposażenie samochodowe, części zamienne. W Norauto Polska znajdą Państwo produkty znanych marek w niskich cenach. Norauto to także sieć stacji serwisowych oferujących usługi z zakresu wymiany opon, wymiany oleju i wielu innych. Centra Norauto mieszczą się w pobliżu dużych galerii handlowych, co daje klientom możliwość wybrania się na zakupy w czasie pozostawienia auta w warsztacie. Norauto Piaseczno znajduje się Centrum Handlowym Auchan.

Więcej

Opinie (22)

Dodaj opinię
0.7 ******
Ocena wystawiona na podstawie 22 opinie.

Ogólne

******

Czas naprawy

******

Ceny usług

******

Jakość usług

******
  • m
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******

    Negatywny

    katastrofa totalna!!!
    za 400pln w Renault Modus zmienili żonie żarowkę pozycyjną i olej, po czym pojechala prosto na przeglad. Z silnika lal sie olej, wiec SKP odeslail ja spowrotem do NORAUTO,
    gdzie dokrecili filtr i wymyli goracy silnik Karcherem. Po tygodniu padla zarowka drogowa trzeba bylo od nowa prlacic za demontaz reflektorow (ten typ tak ma). Za 3 tygodnie spadl pasek rozrzadu.,,, 40tys km po wymianie ,,,,,


    renault modus

  • M
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******

    Negatywny

    Dramat, koszmar, wyjątkowo marny żart. Umówiona telefonicznie na konkretną godzinę wymiana opon trwała 2 godziny 20 minut. Gdyby czekać grzecznie pewnie jeszcze potrwało by to ze 2 dodatkowe godziny. Przechodząc przed warsztatem widziałem, że samochód w ogóle wjeżdżał na warsztat 40 minut po czasie. W środku tego skrajnie nieprofesjonalnego przybytku na wyrost nazwanym warsztatem - tłum wyjątkowo wściekłych klientów, którzy spotykali się z podobną jakością obsługi.
    W dobie koronowirusa, ponad 70 letni Pan czekał 4 godziny.
    Przez całe życie nie tylko w warsztatach ale ogólnie nie spotkałem się z tak słabą jakością obsługi. Gorąco nie polecam.


    Mercedes

  • j
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******

    wjechałem na spowalniacz trochę za szybko i pękła mi sprężyna z przodu z lewej strony.
    Wizyta umówiona przez stronę www, przy oddawaniu samochodu ustaliliśmy zakres prac, ekspedient zapytał jakiej klasy chcę części zamienne podał koszt, wytłumaczył, że sprężyny wymienia się parami na danej osi (stara będzie już wygnieciona i lewa strona byłaby wyżej od prawej).
    W trakcie wymiany zdiagnozowano uszkodzenie jednego z elementów wielowachacza z prawej strony, dostałem telefon z pytaniem czy mają wymieniać skoro jest już na warsztacie, doszedł by koszt samej części w ramach robocizny wymiany sprężyn.
    Zgodziłem się po wszystkim zrobiono test zbieżności i otrzymałem telefon, że auto jest gotowe do odbioru.
    Samochód dobrze się prowadzi i jestem zadowolony ze sprawnej obsługi.
    Kilkukrotnie zostawiałem u nich samochód na wymianę oleju, klocków hamulcowych, napełnianie klimy i jestem zadowolony.
    Po jednym z napełnień klimy pojechałem z reklamacją, że słabo chłodzi. Samochód został przyjęty do przejrzenia po czym zdiagnozowano zatarty wentylator chłodnicy klimatyzacji. Pan pokazał mi, że po podaniu napięcia "stoi" po pchnięciu zaczął nabierać obrotów. Zamówili część i wymienili. Bardzo miła obsługa, ogólnie polecam.
    Nie miałem jakichś mega usterek silnika więc nie mogę się wypowiedzieć, ale zawieszenie, wymiany eksploatacyjne, klima jak najbardziej.


    VW Passat B5FL

  • T
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******

    Negatywny

    Przejechałem się po raz kolejny na ,,fachowcach z Norauto".Pierwszym razem do wymiany sworzeń zwrotnicy i osłony tarcz hamulcowych(części moje).Zapłaciłem 1500 PLN,bo okazało się że do wymiany piasty-uszkodziły się łożyska poczas demontażu.Okazało się też,że panowie nie dokręcili jednej piasty koła(w ramach rekompensaty ponowne ustawienie geometrii gratis).Teraz skusiłem się na promocję przeglądu klimatyzacji.Po uzupełnieniu czynnika(120g)całość poszła w ,,powietrze".W ramach reklamacji sprawdzenie,że,, układ jest nieszczelny"i się zdarza.Zaproszono mnie na kompleksową kontrolę i ew.naprawę nieszczelności-na mój koszt.Z zaproszenia oczywiście nie skorzystam.Jeśli do Norauto,to ew.po choinkę zapachową.


    Opel Astra G,Toyota Avensis .

  • R
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******

    Negatywny

    Zostawiłem samochód do naprawy w piasecznie z problemem w klapie bagażnika z przewodami. Odrazu kazano mi zapłacić za usługę(czy za 2 godz robocze) i powiedziano że zajmie im to 2 godz max i już biorą się zaniego. Dlatego po tym komunikacie siedziałem na parkingu przed sklepem w samochodzie ojca i czekaliśmy na szybko naprawę mojego auta. Samochód dopiero ponad 4 godz później wjechał na warsztat i był robiony około 30 min. Do czego zmierzam. Po upływie 2 godzin spędzonych na czekanie dzwoniłem do nich z pytaniem czy skończone? I czy mogę odbierać. Dostałem odpowiedź ze ciągle jest robiony i to nie takie proste będą dzwonić. Po uplynieciu kolejnej godziny znowu zadzwoniłem i ich odpowiedź była podobna. Po upływie prawie 4 godzin na czekanie ktoś wrescie wyszedł po moje auto wjechał nim na warsztat i po 30 min wyjechał(tyle trwała naprawa). Odrazu dzwoniłem do nich czy gotowy i usłyszałem od nich ze mechanik mówi żeby pan był za 30 min i powinien być do odbioru. Po upływie prawie 5 godz od czasu odania im samochodu odebrałem go. Usterka była zrobiona poprawnie do tego nie mam zastrzeżeń. Jedynie czas trwania naprawy i podejście do klienta mega słabe i cenna zapłaciłem za 2 godz pracy a tak naprawdę robili to około 30 min.
    Nie polecam robienia tu naprawa. Jeśli ktoś ma Ciebie gdzieś i twój cenny czas.


    Golf 5

  • t
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******

    Negatywny

    Totalna olewka klienta i brak profesjonalizmu przy najprostszej sprawie.
    Miał być przegląd, przewidywany czas pół godziny, max do godziny. Godzina oczekiwania i samochód nawet nie wjechał na halę, kiedy wiedzie ?, nie wiadomo, czyli czekaj sobie kliencie nie wiadomo ile, a to że zarezerwowałeś sobie godzinę i musisz wracać do pracy a może po prosu nie chcesz spędzić 2 -3 godziny w warsztacie przy tak prostej operacji jak przegląd, na który umówiłeś się na konkretną godzinę !!!!!, kogo to obchodzi w Norauto?.Po co umawiać się na godzinę, kiedy firma absolutnie ma to w d....Przecież widzą co się dzieje, jeżeli by choć trochę szanowali czas klienta i mieliby choć trochę profesjonalizmu to wystarczyło wyjść i powiedzieć np: "przepraszamy, nie wyrabiamy się, potrwa to tyle i tyle, chce Pan czekać czy umówić Pana na inny termin?" a tak godzina bezsensownego oczekiwania, zero informacji i perspektywa dalszego oczekiwania ( ile nie wiadomo) aż łaskawie zajmą się Twoim autem. Totalne lekceważenie klienta. Dla mnie o fachowości firmy świadczy podejście, jeżeli nie radzą sobie z tak podstawową sprawą to trudno jest mi zaufać w poważniejszych kwestiach, bo albo firma zwraca uwagę na jakość/podejście/profesjonalizm albo nie,dla mnie to polityka firmy, jak tego nie ma to nie ma a patrząc na poniższe wpisy to chyba coś jest na rzeczy.


    Toyota

  • K
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******

    Negatywny

    Daję po jednej gwiazdce tylko dlatego że nie można dać zero. Nigdy nie powierzajcie im naprawy swoich samochodów!
    Naprawa która pierwotnie miała trwać 2 dni, trwała 23 dni!!!! Panowie rozpoczęli naprawę 9 po tym jak wstawiłem auto do serwisu! W czasie tych 23 dni auto nie zostało nawet naprawione a tylko jeszcze bardziej popsute! Wydałem 2 tys zł za naprawę po której samochód jest w gorszym stanie niż był przed naprawą.

    Chodziło o naprawę luzów układu kierowniczego. Brzmi banalnie prawda? Luzy były wyczuwalne ale auto dało się prowadzić, natomiast teraz są tak ogromne że auto robi co chce na drodze i samoczynnie zmienia tor jazdy! Oni mi oddali takie auto jako naprawione ryzykując że się zabiję na drodze! Dodatkowo zgubili dekielek od jednej felgi i rżną głupa że go już wcześniej nie było.

    Oficjalna reklamacja do centrali firmy wraz z dokumentacją już jest wysłana. Od tej chwili będę kontaktował się tylko z centralą firmy bo z tymi nikim z tego serwisu w Piasecznie nie mam już o czym rozmawiać. Czekam na odpowiedź na moją reklamację. W zależności od odpowiedzi centrali firmy będę szedł do rzeczoznawcy samochodowego i występował na drogę sądową oraz zgłaszał sprawę do prokuratury za narażenie mnie na utratę życia lub zdrowia.

    Nigdy w życiu nic takiego mi się nie przytrafiło w żadnym innym serwisie. Tutaj liczyłem na profesjonalizm i fachową obsługę a przysłowiowy byle pan mietek klepiący auta gdzieś w budzie za miastem ma w sobie więcej profesjonalizmu niż pracownicy w tym serwisie.

    Nigdy więcej do Norauto. Uwaga na ten serwis, omijajcie go wszyscy szerokim łukiem


    Opel Omega

  • A
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******

    Negatywny

    Drogo, niefachowo, naciaganie ludzi na dodatkowe niby niezbedne uslugi. Umowieni bylismy na 17 dopiero 3 godziny pozniej ktos sie zajal autem. Zaplacilismy ponad dwa razy wiecej niz bylo powiedziane na poczatku. Nie polecam.


    Toyota

  • N
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******

    Negatywny

    Kompletna niekompetencja. Nabito mi 10g czynnika w klimatyzacji a kazano mi zapłacić za 440g. Dopiero kłótnia i interwencja u dyrektora warsztatu pozwoliła na to by "załoga" właściwie przeczytała wydruk z urządzeń warsztatu. Ja musiałem im wszystko tłumaczyć. Nigdy nie oddam im samochodu o ci ludzie nie mają rządnej wiedzy. Stracony czas i nadszarpnięte nerwy! Dramat!


    peugeot 107

  • J
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******

    bardzo pozytywnie oceniam wizytę w sklepie Norauto w Piasecznie. Szukałem drobnej rzeczy, części do bagażnika dachowego, spotkałem się z miła obsługą i pomocą ze strony Kierownika sklepu p. Pawła. Sprawa załatwiona szybko i pozytywnie. Dziękuję


    dacia

  • m
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******

    Negatywny

    Tak niekompetentnej obsługi, złej organizacji pracy, braku szacunku dla klienta już dawno nie widziałem. Trzeba mieć dużo czasu na drobne wymiany (np. opon trwa 2 godziny) i wyrozumiałości dla osoby z recepcji serwisu, która mówi jedno, a robi co innego.
    Zdecydowanie należy omijać z daleka ten "warsztat".


    Odpowiedź warsztatu na komentarz:

    Szanowny Kliencie,
    Bardzo nam przykro, ze ma Pan tak negatywne odczucia po wizycie u nas w serwisie. Grudzień to zawsze gorący okres dla nas, duża liczba klientów, stres związany z brakiem czasu i zdarzające się opóźnienia. Przepraszamy, że poczuł się Pan źle. Dołożymy wszelkich starań, aby podobna sytuacja nie miała miejsca.

    Pozdrawiamy,
    Zespół Norauto

    Volkswagen

  • U
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******

    Negatywny

    Wstawiłem samochód. Panowie następnego dnia zadzwonili że już mogę odebrać bo nie potrafią naprawić bo to za trudne i tak naprawdę niewiedzą co się stał, a i należy się 100 zł bo musieli podłączyć komputer ale nie potrafili z niego skorzystać. W profesjonalnym serwisie mechanik stwierdził że żona nalała benzyny zamiast diesla.


    Nissan NV200

  • N
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******

    Negatywny

    Po nabiciu klimy stwierdzono, że nie załącza się elektrycznie. Umówiłam kolejną wizytę w Norauto za dwa dni. Przy rejestracji powiedziano mi, że mam przyjść za godzinę. Po godzinie okazało się, że nikt do samochodu nie zaglądał. Po mojej interwencji wreszcie elektryk wziął samochód na warsztat. Po niecałych 15 min. postawił diagnozę - elektromagnes do wymiany, koszt tej części ok. 500 zł i muszę samochód zostawić na cały dzień (koszt pracy u nich elektryka za 1 godz. to 100 zł). Drugi pan z serwisu podał mi koszt tej części 20 do 200 zł - komu wierzyć? A rachunek za te 15 min. wyniósł 80 zł. Zapytałam więc o kalkulację, bo wg. mnie za 15 min powinnam zapłacić 25 zł, nie mówiąc już o straconej przeze mnie godzinie. W efekcie uzyskałam bonifikatę 50% - tak jak poprzednicy stwierdzam, że pracują tu [wymoderowano]. Nie szanują tu klienta. NIE POLECAM!!!


    Odpowiedź warsztatu na komentarz:

    Szanowna Klientko,
    Rzeczywiście w tym okresie mieliśmy problemy kadrowe stąd opóźnienie w wykonaniu usługi. W ramach rekompensaty za to dostała Pani rabat 50% na usługę. Różnica w wycenach wynikała z tego, że tego typu usterka nie daje możliwości dokładnej wyceny bez demontażu poszczególnych elementów zespołu kompresora.
    Może być tylko spalona cewka i jeśli da się wymiany dokonać na samochodzie to naprawa będzie kosztowała około 200 zł.
    Może być potrzeba demontażu sprężarki do naprawy i koszt wyniesie 350 zł
    Może być też tak, że cewka to tylko wierzchołek góry lodowej i po rozebraniu okaże się, że całe sprzęgiełko wymaga wymiany i wtedy naprawa wyniesie 500-600 zł.
    Natomiast fakt, że elektryk dokonał diagnozy w ciągu 15 minut świadczy tylko i wyłącznie o jego kompetencjach. Kto inny przeglądałby przez godzinę schematy, bezpieczniki i instalacje.
    Mamy nadzieję, że wyjaśniliśmy wszystkie wątpliwości. W razie dodatkowych pytań zapraszamy do kontaktu.
    Pozdrawiamy, Zespół Norauto

    KIA Cee'd

  • n
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******

    Negatywny

    ŻENADA Nie polecam tego miejsca wręcz przestrzegam! 10.06.2017r. Usługa: Nabicie klimy, odgrzybianie. Test próżni trwał 3min a powinno być min 20min. Odgrzybianie tylko pod filtrem kabinowym. Kanałów w samochodzie juz nie odgrzybiono. Po operacji odgrzybiania kima powinna popracować na obiegu ale oczywiście nie było na to czasu. Finalnie stwierdzono że Klima pracuje prawidłowo a tak naprawde nie działa. Pytam co dalej niech wskażą miejsce usterki...odp brzmi że trzeba umówić się na kolejną wizytę i znów płacić za coś co i tak może nie być naprawione.


  • M
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******

    Negatywny

    NIE POLECAM! Wymiana oleju - prosta czynność.
    Producent zaleca nalanie 6,6 litra z filtrem oleju. Nalali 6 litrów - minimalnie ponad poziom min. Nie skasowali inspekcji (kolejny zakres miesięcy/kilometrów do wymiany oleju).
    Przy rekalamacji usłyszalem, że inspekcja nie wchodzi w wymiane oleju i jest to usługa dodatkowo płatna, a [poziom ileju leja ponad minimum. Pomijam fakt , że zamówilem dwie bańki po 4 l, a nalali z jednej 4 l i dwóch 2 l (te 2 2 l kosztowały jak jedna 4:-). Dzadostwo, cyniczne naciaganie klienta. Pierwszy i ostatni raz.


    Renault Laguna III Grandtour

  • M
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******

    Negatywny

    Zdecydowanie mogę odradzić Norauto w Piasecznie. Podjechałem i powiedzieli, że jeśli mają zdiagnozować usterkę, to muszą wykonać diagnostykę. diagnostyka 90 zł, a z miej wiem, że są wpisy usterek w komputerze i tyle co mogli mi powiedzieć. Najlepsze jest to z diagnostyki: Wizualne sprawdzienie geometrii: stan dobry. szkoda czasu i pieniędzy na nich.


    Ford

  • g
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******

    Negatywny

    Nie uruchamiał się silnik w Lanosie. W Norauto zdiagnozowano pompę paliwa do wymiany, ale i to nie pomogło. Rozbobrowano instalację elektryczną, jednak to pomogło na krótką chwilę. Dopiero elektryk z innego warsztatu wyczyścił styki komputera i immobilajzera przy stacyjce - co było powodem defektu.


    Daewoo Lanos

  • D
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******

    Negatywny

    ZDECYDOWANIE NIE POLECAM. Cena opon w sklepie bardzo dobra. Serwis to jakaś paranoja. Tak prosta sprawa jak wymiana opon była dla serwisanta zbyt wysoko postawioną poprzeczką. Po pierwsze zostały połamane wszystkie dekielki (zaślepki) do felg co oczywiście nie zostało mi powiedziane tylko wsadzone na uf uf - 2 wypadły zanim dojechałam do domu, reszte wyjęłąm sama i okazało się, że są zwyczajnie połamane. Druga sprawa - nie oddano mi opon. Fakt, że nie nadawały się na kolejny sezon, niemniej sądzę, że powinni się mnie zapytać ponieważ jest to moja własność. Wspomnę również że otrzymałam telefon z serwisu że KONIECZNE jest zrobienie geometrii co jest zwyczajnym naciąganiem ponieważ geometrie robiłam miesiąc wcześniej. Szale goryczy przelał sprzedawca który starał dobrać się wycieraczki do auta - nieskutecznie. Jedna wycieraczka zawadzała o drugą na co owy sprzedawca polecił mi UWAGA - przycięcie jej :D MASAKRAAAAA


    VW Golf

  • Y
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******

    Negatywny

    Odradzam - brak fachowości nawet przy podstawowych usługach. Przy wymianie opon zaproponowano mi poprawienie geometrii. Niestety zgodziłem się, mimo, że samochód prowadził się ok. Po "naprawie" geometrii za 200 PLN auto nie nadawało się do jazdy, piszczało w zakrętach, "pływało" na nierównościach, po prostu było niebezpieczne. Przywrócenie geometrii do ładu kosztowało mnie 600 PLN! Na fakturze z serwisu VW mam komentarz, że geometria była "kompletnie rozregulowana". Stało się jasne, że w Norauto nie umieją tego robić i w ogóle namówili mnie na coś co nie było potrzebne. Oczywiście nikt nie chciał ze mną rozmawiać nt. rekompensaty.


    VW Touareg

  • d
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******

    Negatywny

    Pojechałem na regulację zbieżności. Urwała się śruba od regulacji w tylnym zawieszeniu, trudno miała prawo bo pewnie tam od nowości siedziała a samochód swoje lata ma. Stwirdzili, że trzeba wymienić śruby i tuleje naktórych tą regulację się wykonuje i tu mówili prawdę ale powiedzieli, że żeby to zrobić muszą rozebrać całe zawieszenie i odkręcić wszytko od ramy. Wycena nie była znana bo nie wiadomo ile mechanik będzie to robił ale nie mniej niż 1200 za robociznę plus części a nie wykluczone że pourywają inne śruby węc może się okazać że trzeba będzie wymienić inne elementy zawieszenia. Po kilku minutach rozmowy przybliżony koszt naprawy miał wynieść powyżej 3500 zł. Części kupiłem w Volvo za mniej niż 300 zł (dwie śruby z nakrętkami i dwie tuleje) i wymieniłem samodzielnie w garażu na podnośniku w ciągu 3 godzin bez rozbierania zawieszenia na części pierwsze.


    Volvo S80

  • l
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******

    Negatywny

    oddałem auto o 8.45 problem z uruchomieniem z kluczyka ,po 8 godzinach stwierdzono ,że jest OK wykonano test akumulatora ,zapłaciem ale nie uruchomiłem z kluczyka i nie uruchomił przedstawiciel norauto ,stwierdził ,że może to rozrusznik ale nie wie , nie sprawdził ,pytam co robili przez 8 godzin,odjechałem odpaliłem z "pychu" i odjechałem do auto elektryka bo poprzedni pseudo auto elektryk NOR Auto to totalny niewypał.


    opel

  • m
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******

    Negatywny

    Nie polecam , zwykli [wymoderowano] , naciągają tylko na koszty, nie sprawdzili mi klimy tylko od razu nabili po wyjechaniu z warsztatu klima nie działała pieniądze wyrzucone w błoto, wizyta druga tak samo ,a na trzeciej wizycie okazało się że mam dziurawą chłodnice i [wymoderowano]. Nie można było od razu sprawdzić ??! Nie Trzeba było wyciągnąć kasę od klienta

    NIE POLECAM [wymoderowano]


Nasze porady (1)

Subaru Outback 2008, silnik 2,5 litra, 170 KM
Witam, mam problem z holenderską instalacją LPG. Subaru Outback 2008, silnik 2,5 litra. Na benzynie działa bez zarzutu. Na gazie - jak już uda się przełaczyć - również. Problem jest w momencie przełączania z benzyny na gaz. Po nocy, na nie do końca rozgrzanym silniku nie da się w ogóle - silnik gaśnie a na tablicy wyświetla dyskotekę kontrolek z błędami. Przy całkowicie rozgrzanym silniku (po 10-15 minutach pracy) da się przełaczyć na LPG ale w momencie przełaczenia następuje wyraźne nieprzyjemne szarpnięcie silnika. Potem już działa normalnie. Reduktor wymieniony około 1,5 roku temu. Znajomy gazownik dwa razy zrobił czyszczenie wtrysków (nie pomogło) i rozłożył ręce - zaproponował wymianę całej instalacji LPG ale to jak strzelanie z armaty do komara, mam wrażenie że problem da się rozwiązac prościej tylko potrzeba prawidłowej diagnostyki. Problem zaczął się kilka miesięcy temu i wyraźnie narasta. Będę wdzięczny za pomoc, dziękuję. Tomek.

Podobne warsztaty


Usługi wykonywane przez warsztat