2020-11-15
czas naprawy
ceny usług
jakość usług
Negatywny
katastrofa totalna!!!
za 400pln w Renault Modus zmienili żonie żarowkę pozycyjną i olej, po czym pojechala prosto na przeglad. Z silnika lal sie olej, wiec SKP odeslail ja spowrotem do NORAUTO,
gdzie dokrecili filtr i wymyli goracy silnik Karcherem. Po tygodniu padla zarowka drogowa trzeba bylo od nowa prlacic za demontaz reflektorow (ten typ tak ma). Za 3 tygodnie spadl pasek rozrzadu.,,, 40tys km po wymianie ,,,,,
renault modus
2020-05-30
czas naprawy
ceny usług
jakość usług
Negatywny
Dramat, koszmar, wyjątkowo marny żart. Umówiona telefonicznie na konkretną godzinę wymiana opon trwała 2 godziny 20 minut. Gdyby czekać grzecznie pewnie jeszcze potrwało by to ze 2 dodatkowe godziny. Przechodząc przed warsztatem widziałem, że samochód w ogóle wjeżdżał na warsztat 40 minut po czasie. W środku tego skrajnie nieprofesjonalnego przybytku na wyrost nazwanym warsztatem - tłum wyjątkowo wściekłych klientów, którzy spotykali się z podobną jakością obsługi.
W dobie koronowirusa, ponad 70 letni Pan czekał 4 godziny.
Przez całe życie nie tylko w warsztatach ale ogólnie nie spotkałem się z tak słabą jakością obsługi. Gorąco nie polecam.
Mercedes
2019-08-12
czas naprawy
ceny usług
jakość usług
wjechałem na spowalniacz trochę za szybko i pękła mi sprężyna z przodu z lewej strony.
Wizyta umówiona przez stronę www, przy oddawaniu samochodu ustaliliśmy zakres prac, ekspedient zapytał jakiej klasy chcę części zamienne podał koszt, wytłumaczył, że sprężyny wymienia się parami na danej osi (stara będzie już wygnieciona i lewa strona byłaby wyżej od prawej).
W trakcie wymiany zdiagnozowano uszkodzenie jednego z elementów wielowachacza z prawej strony, dostałem telefon z pytaniem czy mają wymieniać skoro jest już na warsztacie, doszedł by koszt samej części w ramach robocizny wymiany sprężyn.
Zgodziłem się po wszystkim zrobiono test zbieżności i otrzymałem telefon, że auto jest gotowe do odbioru.
Samochód dobrze się prowadzi i jestem zadowolony ze sprawnej obsługi.
Kilkukrotnie zostawiałem u nich samochód na wymianę oleju, klocków hamulcowych, napełnianie klimy i jestem zadowolony.
Po jednym z napełnień klimy pojechałem z reklamacją, że słabo chłodzi. Samochód został przyjęty do przejrzenia po czym zdiagnozowano zatarty wentylator chłodnicy klimatyzacji. Pan pokazał mi, że po podaniu napięcia "stoi" po pchnięciu zaczął nabierać obrotów. Zamówili część i wymienili. Bardzo miła obsługa, ogólnie polecam.
Nie miałem jakichś mega usterek silnika więc nie mogę się wypowiedzieć, ale zawieszenie, wymiany eksploatacyjne, klima jak najbardziej.
VW Passat B5FL
2019-08-10
czas naprawy
ceny usług
jakość usług
Negatywny
Przejechałem się po raz kolejny na ,,fachowcach z Norauto".Pierwszym razem do wymiany sworzeń zwrotnicy i osłony tarcz hamulcowych(części moje).Zapłaciłem 1500 PLN,bo okazało się że do wymiany piasty-uszkodziły się łożyska poczas demontażu.Okazało się też,że panowie nie dokręcili jednej piasty koła(w ramach rekompensaty ponowne ustawienie geometrii gratis).Teraz skusiłem się na promocję przeglądu klimatyzacji.Po uzupełnieniu czynnika(120g)całość poszła w ,,powietrze".W ramach reklamacji sprawdzenie,że,, układ jest nieszczelny"i się zdarza.Zaproszono mnie na kompleksową kontrolę i ew.naprawę nieszczelności-na mój koszt.Z zaproszenia oczywiście nie skorzystam.Jeśli do Norauto,to ew.po choinkę zapachową.
Opel Astra G,Toyota Avensis .
2019-07-27
czas naprawy
ceny usług
jakość usług
Negatywny
Zostawiłem samochód do naprawy w piasecznie z problemem w klapie bagażnika z przewodami. Odrazu kazano mi zapłacić za usługę(czy za 2 godz robocze) i powiedziano że zajmie im to 2 godz max i już biorą się zaniego. Dlatego po tym komunikacie siedziałem na parkingu przed sklepem w samochodzie ojca i czekaliśmy na szybko naprawę mojego auta. Samochód dopiero ponad 4 godz później wjechał na warsztat i był robiony około 30 min. Do czego zmierzam. Po upływie 2 godzin spędzonych na czekanie dzwoniłem do nich z pytaniem czy skończone? I czy mogę odbierać. Dostałem odpowiedź ze ciągle jest robiony i to nie takie proste będą dzwonić. Po uplynieciu kolejnej godziny znowu zadzwoniłem i ich odpowiedź była podobna. Po upływie prawie 4 godzin na czekanie ktoś wrescie wyszedł po moje auto wjechał nim na warsztat i po 30 min wyjechał(tyle trwała naprawa). Odrazu dzwoniłem do nich czy gotowy i usłyszałem od nich ze mechanik mówi żeby pan był za 30 min i powinien być do odbioru. Po upływie prawie 5 godz od czasu odania im samochodu odebrałem go. Usterka była zrobiona poprawnie do tego nie mam zastrzeżeń. Jedynie czas trwania naprawy i podejście do klienta mega słabe i cenna zapłaciłem za 2 godz pracy a tak naprawdę robili to około 30 min.
Nie polecam robienia tu naprawa. Jeśli ktoś ma Ciebie gdzieś i twój cenny czas.
Golf 5
2019-02-25
czas naprawy
ceny usług
jakość usług
Negatywny
Totalna olewka klienta i brak profesjonalizmu przy najprostszej sprawie.
Miał być przegląd, przewidywany czas pół godziny, max do godziny. Godzina oczekiwania i samochód nawet nie wjechał na halę, kiedy wiedzie ?, nie wiadomo, czyli czekaj sobie kliencie nie wiadomo ile, a to że zarezerwowałeś sobie godzinę i musisz wracać do pracy a może po prosu nie chcesz spędzić 2 -3 godziny w warsztacie przy tak prostej operacji jak przegląd, na który umówiłeś się na konkretną godzinę !!!!!, kogo to obchodzi w Norauto?.Po co umawiać się na godzinę, kiedy firma absolutnie ma to w d....Przecież widzą co się dzieje, jeżeli by choć trochę szanowali czas klienta i mieliby choć trochę profesjonalizmu to wystarczyło wyjść i powiedzieć np: "przepraszamy, nie wyrabiamy się, potrwa to tyle i tyle, chce Pan czekać czy umówić Pana na inny termin?" a tak godzina bezsensownego oczekiwania, zero informacji i perspektywa dalszego oczekiwania ( ile nie wiadomo) aż łaskawie zajmą się Twoim autem. Totalne lekceważenie klienta. Dla mnie o fachowości firmy świadczy podejście, jeżeli nie radzą sobie z tak podstawową sprawą to trudno jest mi zaufać w poważniejszych kwestiach, bo albo firma zwraca uwagę na jakość/podejście/profesjonalizm albo nie,dla mnie to polityka firmy, jak tego nie ma to nie ma a patrząc na poniższe wpisy to chyba coś jest na rzeczy.
Toyota
2019-01-09
czas naprawy
ceny usług
jakość usług
Negatywny
Daję po jednej gwiazdce tylko dlatego że nie można dać zero. Nigdy nie powierzajcie im naprawy swoich samochodów!
Naprawa która pierwotnie miała trwać 2 dni, trwała 23 dni!!!! Panowie rozpoczęli naprawę 9 po tym jak wstawiłem auto do serwisu! W czasie tych 23 dni auto nie zostało nawet naprawione a tylko jeszcze bardziej popsute! Wydałem 2 tys zł za naprawę po której samochód jest w gorszym stanie niż był przed naprawą.
Chodziło o naprawę luzów układu kierowniczego. Brzmi banalnie prawda? Luzy były wyczuwalne ale auto dało się prowadzić, natomiast teraz są tak ogromne że auto robi co chce na drodze i samoczynnie zmienia tor jazdy! Oni mi oddali takie auto jako naprawione ryzykując że się zabiję na drodze! Dodatkowo zgubili dekielek od jednej felgi i rżną głupa że go już wcześniej nie było.
Oficjalna reklamacja do centrali firmy wraz z dokumentacją już jest wysłana. Od tej chwili będę kontaktował się tylko z centralą firmy bo z tymi nikim z tego serwisu w Piasecznie nie mam już o czym rozmawiać. Czekam na odpowiedź na moją reklamację. W zależności od odpowiedzi centrali firmy będę szedł do rzeczoznawcy samochodowego i występował na drogę sądową oraz zgłaszał sprawę do prokuratury za narażenie mnie na utratę życia lub zdrowia.
Nigdy w życiu nic takiego mi się nie przytrafiło w żadnym innym serwisie. Tutaj liczyłem na profesjonalizm i fachową obsługę a przysłowiowy byle pan mietek klepiący auta gdzieś w budzie za miastem ma w sobie więcej profesjonalizmu niż pracownicy w tym serwisie.
Nigdy więcej do Norauto. Uwaga na ten serwis, omijajcie go wszyscy szerokim łukiem
Opel Omega
2018-10-31
czas naprawy
ceny usług
jakość usług
Negatywny
Drogo, niefachowo, naciaganie ludzi na dodatkowe niby niezbedne uslugi. Umowieni bylismy na 17 dopiero 3 godziny pozniej ktos sie zajal autem. Zaplacilismy ponad dwa razy wiecej niz bylo powiedziane na poczatku. Nie polecam.
Toyota
2018-06-13
czas naprawy
ceny usług
jakość usług
Negatywny
Kompletna niekompetencja. Nabito mi 10g czynnika w klimatyzacji a kazano mi zapłacić za 440g. Dopiero kłótnia i interwencja u dyrektora warsztatu pozwoliła na to by "załoga" właściwie przeczytała wydruk z urządzeń warsztatu. Ja musiałem im wszystko tłumaczyć. Nigdy nie oddam im samochodu o ci ludzie nie mają rządnej wiedzy. Stracony czas i nadszarpnięte nerwy! Dramat!
peugeot 107
2018-04-19
czas naprawy
ceny usług
jakość usług
bardzo pozytywnie oceniam wizytę w sklepie Norauto w Piasecznie. Szukałem drobnej rzeczy, części do bagażnika dachowego, spotkałem się z miła obsługą i pomocą ze strony Kierownika sklepu p. Pawła. Sprawa załatwiona szybko i pozytywnie. Dziękuję
dacia
2017-12-02
czas naprawy
ceny usług
jakość usług
Negatywny
Tak niekompetentnej obsługi, złej organizacji pracy, braku szacunku dla klienta już dawno nie widziałem. Trzeba mieć dużo czasu na drobne wymiany (np. opon trwa 2 godziny) i wyrozumiałości dla osoby z recepcji serwisu, która mówi jedno, a robi co innego.
Zdecydowanie należy omijać z daleka ten "warsztat".
Odpowiedź warsztatu na komentarz:
Szanowny Kliencie,
Bardzo nam przykro, ze ma Pan tak negatywne odczucia po wizycie u nas w serwisie. Grudzień to zawsze gorący okres dla nas, duża liczba klientów, stres związany z brakiem czasu i zdarzające się opóźnienia. Przepraszamy, że poczuł się Pan źle. Dołożymy wszelkich starań, aby podobna sytuacja nie miała miejsca.
Pozdrawiamy,
Zespół Norauto
Volkswagen
2017-08-04
czas naprawy
ceny usług
jakość usług
Negatywny
Wstawiłem samochód. Panowie następnego dnia zadzwonili że już mogę odebrać bo nie potrafią naprawić bo to za trudne i tak naprawdę niewiedzą co się stał, a i należy się 100 zł bo musieli podłączyć komputer ale nie potrafili z niego skorzystać. W profesjonalnym serwisie mechanik stwierdził że żona nalała benzyny zamiast diesla.
Nissan NV200
2017-07-31
czas naprawy
ceny usług
jakość usług
Negatywny
Po nabiciu klimy stwierdzono, że nie załącza się elektrycznie. Umówiłam kolejną wizytę w Norauto za dwa dni. Przy rejestracji powiedziano mi, że mam przyjść za godzinę. Po godzinie okazało się, że nikt do samochodu nie zaglądał. Po mojej interwencji wreszcie elektryk wziął samochód na warsztat. Po niecałych 15 min. postawił diagnozę - elektromagnes do wymiany, koszt tej części ok. 500 zł i muszę samochód zostawić na cały dzień (koszt pracy u nich elektryka za 1 godz. to 100 zł). Drugi pan z serwisu podał mi koszt tej części 20 do 200 zł - komu wierzyć? A rachunek za te 15 min. wyniósł 80 zł. Zapytałam więc o kalkulację, bo wg. mnie za 15 min powinnam zapłacić 25 zł, nie mówiąc już o straconej przeze mnie godzinie. W efekcie uzyskałam bonifikatę 50% - tak jak poprzednicy stwierdzam, że pracują tu [wymoderowano]. Nie szanują tu klienta. NIE POLECAM!!!
Odpowiedź warsztatu na komentarz:
Szanowna Klientko,
Rzeczywiście w tym okresie mieliśmy problemy kadrowe stąd opóźnienie w wykonaniu usługi. W ramach rekompensaty za to dostała Pani rabat 50% na usługę. Różnica w wycenach wynikała z tego, że tego typu usterka nie daje możliwości dokładnej wyceny bez demontażu poszczególnych elementów zespołu kompresora.
Może być tylko spalona cewka i jeśli da się wymiany dokonać na samochodzie to naprawa będzie kosztowała około 200 zł.
Może być potrzeba demontażu sprężarki do naprawy i koszt wyniesie 350 zł
Może być też tak, że cewka to tylko wierzchołek góry lodowej i po rozebraniu okaże się, że całe sprzęgiełko wymaga wymiany i wtedy naprawa wyniesie 500-600 zł.
Natomiast fakt, że elektryk dokonał diagnozy w ciągu 15 minut świadczy tylko i wyłącznie o jego kompetencjach. Kto inny przeglądałby przez godzinę schematy, bezpieczniki i instalacje.
Mamy nadzieję, że wyjaśniliśmy wszystkie wątpliwości. W razie dodatkowych pytań zapraszamy do kontaktu.
Pozdrawiamy, Zespół Norauto
KIA Cee'd
2017-06-12
czas naprawy
ceny usług
jakość usług
Negatywny
ŻENADA Nie polecam tego miejsca wręcz przestrzegam! 10.06.2017r. Usługa: Nabicie klimy, odgrzybianie. Test próżni trwał 3min a powinno być min 20min. Odgrzybianie tylko pod filtrem kabinowym. Kanałów w samochodzie juz nie odgrzybiono. Po operacji odgrzybiania kima powinna popracować na obiegu ale oczywiście nie było na to czasu. Finalnie stwierdzono że Klima pracuje prawidłowo a tak naprawde nie działa. Pytam co dalej niech wskażą miejsce usterki...odp brzmi że trzeba umówić się na kolejną wizytę i znów płacić za coś co i tak może nie być naprawione.
2017-03-22
czas naprawy
ceny usług
jakość usług
Negatywny
NIE POLECAM! Wymiana oleju - prosta czynność.
Producent zaleca nalanie 6,6 litra z filtrem oleju. Nalali 6 litrów - minimalnie ponad poziom min. Nie skasowali inspekcji (kolejny zakres miesięcy/kilometrów do wymiany oleju).
Przy rekalamacji usłyszalem, że inspekcja nie wchodzi w wymiane oleju i jest to usługa dodatkowo płatna, a [poziom ileju leja ponad minimum. Pomijam fakt , że zamówilem dwie bańki po 4 l, a nalali z jednej 4 l i dwóch 2 l (te 2 2 l kosztowały jak jedna 4:-). Dzadostwo, cyniczne naciaganie klienta. Pierwszy i ostatni raz.
Renault Laguna III Grandtour
2017-03-20
czas naprawy
ceny usług
jakość usług
Negatywny
Zdecydowanie mogę odradzić Norauto w Piasecznie. Podjechałem i powiedzieli, że jeśli mają zdiagnozować usterkę, to muszą wykonać diagnostykę. diagnostyka 90 zł, a z miej wiem, że są wpisy usterek w komputerze i tyle co mogli mi powiedzieć. Najlepsze jest to z diagnostyki: Wizualne sprawdzienie geometrii: stan dobry. szkoda czasu i pieniędzy na nich.
Ford
2017-01-26
czas naprawy
ceny usług
jakość usług
Negatywny
Nie uruchamiał się silnik w Lanosie. W Norauto zdiagnozowano pompę paliwa do wymiany, ale i to nie pomogło. Rozbobrowano instalację elektryczną, jednak to pomogło na krótką chwilę. Dopiero elektryk z innego warsztatu wyczyścił styki komputera i immobilajzera przy stacyjce - co było powodem defektu.
Daewoo Lanos
2016-10-20
czas naprawy
ceny usług
jakość usług
Negatywny
ZDECYDOWANIE NIE POLECAM. Cena opon w sklepie bardzo dobra. Serwis to jakaś paranoja. Tak prosta sprawa jak wymiana opon była dla serwisanta zbyt wysoko postawioną poprzeczką. Po pierwsze zostały połamane wszystkie dekielki (zaślepki) do felg co oczywiście nie zostało mi powiedziane tylko wsadzone na uf uf - 2 wypadły zanim dojechałam do domu, reszte wyjęłąm sama i okazało się, że są zwyczajnie połamane. Druga sprawa - nie oddano mi opon. Fakt, że nie nadawały się na kolejny sezon, niemniej sądzę, że powinni się mnie zapytać ponieważ jest to moja własność. Wspomnę również że otrzymałam telefon z serwisu że KONIECZNE jest zrobienie geometrii co jest zwyczajnym naciąganiem ponieważ geometrie robiłam miesiąc wcześniej. Szale goryczy przelał sprzedawca który starał dobrać się wycieraczki do auta - nieskutecznie. Jedna wycieraczka zawadzała o drugą na co owy sprzedawca polecił mi UWAGA - przycięcie jej :D MASAKRAAAAA
VW Golf
2016-04-28
czas naprawy
ceny usług
jakość usług
Negatywny
Odradzam - brak fachowości nawet przy podstawowych usługach. Przy wymianie opon zaproponowano mi poprawienie geometrii. Niestety zgodziłem się, mimo, że samochód prowadził się ok. Po "naprawie" geometrii za 200 PLN auto nie nadawało się do jazdy, piszczało w zakrętach, "pływało" na nierównościach, po prostu było niebezpieczne. Przywrócenie geometrii do ładu kosztowało mnie 600 PLN! Na fakturze z serwisu VW mam komentarz, że geometria była "kompletnie rozregulowana". Stało się jasne, że w Norauto nie umieją tego robić i w ogóle namówili mnie na coś co nie było potrzebne. Oczywiście nikt nie chciał ze mną rozmawiać nt. rekompensaty.
VW Touareg
2016-03-03
czas naprawy
ceny usług
jakość usług
Negatywny
Pojechałem na regulację zbieżności. Urwała się śruba od regulacji w tylnym zawieszeniu, trudno miała prawo bo pewnie tam od nowości siedziała a samochód swoje lata ma. Stwirdzili, że trzeba wymienić śruby i tuleje naktórych tą regulację się wykonuje i tu mówili prawdę ale powiedzieli, że żeby to zrobić muszą rozebrać całe zawieszenie i odkręcić wszytko od ramy. Wycena nie była znana bo nie wiadomo ile mechanik będzie to robił ale nie mniej niż 1200 za robociznę plus części a nie wykluczone że pourywają inne śruby węc może się okazać że trzeba będzie wymienić inne elementy zawieszenia. Po kilku minutach rozmowy przybliżony koszt naprawy miał wynieść powyżej 3500 zł. Części kupiłem w Volvo za mniej niż 300 zł (dwie śruby z nakrętkami i dwie tuleje) i wymieniłem samodzielnie w garażu na podnośniku w ciągu 3 godzin bez rozbierania zawieszenia na części pierwsze.
Volvo S80
2015-11-26
czas naprawy
ceny usług
jakość usług
Negatywny
oddałem auto o 8.45 problem z uruchomieniem z kluczyka ,po 8 godzinach stwierdzono ,że jest OK wykonano test akumulatora ,zapłaciem ale nie uruchomiłem z kluczyka i nie uruchomił przedstawiciel norauto ,stwierdził ,że może to rozrusznik ale nie wie , nie sprawdził ,pytam co robili przez 8 godzin,odjechałem odpaliłem z "pychu" i odjechałem do auto elektryka bo poprzedni pseudo auto elektryk NOR Auto to totalny niewypał.
opel
2015-08-12
czas naprawy
ceny usług
jakość usług
Negatywny
Nie polecam , zwykli [wymoderowano] , naciągają tylko na koszty, nie sprawdzili mi klimy tylko od razu nabili po wyjechaniu z warsztatu klima nie działała pieniądze wyrzucone w błoto, wizyta druga tak samo ,a na trzeciej wizycie okazało się że mam dziurawą chłodnice i [wymoderowano]. Nie można było od razu sprawdzić ??! Nie Trzeba było wyciągnąć kasę od klienta
NIE POLECAM [wymoderowano]
SERWIS BRYKOMANIA PIOTR SZNAJDER
Puławska 34/bud. 24A, Piaseczno
Terminy aktualizowane automatycznie
Brykomania – firma motoryzacyjna, która powstała w wyniku realizacji naszego marzenia – połączenie pracy z naszą największą pasją, jaką jest motoryzacja. Staramy się traktować każdego klienta tak, jak sami chcielibyśmy być...
Specjalizujemy się w regeneracji półosi, przegubów, wałów napędowych i przekładni kierowniczych. Serwis dysponuje 12 stanowiskami, więc większość napraw możemy wykonać na bierząco. Warsztat został założony w 2005 roku. Mamy duże...
Zapraszamy do nowego warsztatu samochodowego w Piasecznie przy ulicy Elizy Orzeszkowej 27 ( wejście od głównej ulicy od komisu). Zajmujemy się samochodami osobowymi, dostawczymi i busami, mamy 5 stanowisk. Niskie ceny,...
Godziny pracy: Poniedziałek. - Piątek w godzinach 9:00-18:00 Gwarancja: Udzielamy gwarancji 12 miesięcy na wszelkie wykonane przez nas usługi oraz zakupine towary. Po każdej wykonanej usłudze wręczamy klientowi dokument poświadczający jej...
Tok Car Sklep i Warsztat Krzysztof Tokaj
Piaseczno Zgoda 19, Piaseczno
Terminy aktualizowane automatycznie
Oferujemy usługi serwisowe dla aut osobowych i dostawczych. Warsztat należy do renomowanej sieci warsztatów Perfect Service. Zespół doświadczonych mechaników przeprowadzi szybkie i profesjonalne naprawy oraz przeglądy. Podstawą naszej...
Prostowanie felg. Przeglądy okresowe i bieżące.Wymiana oleju,klocków. Diagnostyka komputerowa. Mechanika: sprzęgła, hamulce, zawieszenia, układy wycdechowe, układy chłodzenia, silniki, skrzynie biegów. Wymiana płynów eksploatacyjnych. Wymiana i...
Bema 2, Piaseczno
Warsztat w którym zawsze można liczyć na pomoc w przyzwoitej cenie i na wysokim poziomie. Zajmujemy się sprzedażą części samochodowych i mechaniką pojazdową. Równie profesjonalnie zajmiemy się obsługą samochodu w zakresie drobnych uslug...
Serwis Auto-Margo Mechanika Pojazdowa
Chyliczkowska 15, Piaseczno
Naprawy blacharsko-lakiernicze Prowarsztat
Graniczna 37, Nowa Iwiczna, Mysiadło, Piaseczno
Jesteśmy warsztatem blacharsko-lakierniczym nie wykonujemy napraw mechanicznych. Zajmujemy się likwidacją szkód komunikacyjnych samochodów osobowych i dostawczych wszystkich marek. Mamy Certyfikat KIA do wykonywania napraw autoryzowanych, z...
Norauto Piaseczno
ul. Puławska 46, 05-500, Piaseczno
Ten warsztat nie ma jeszcze włączonego kalendarza wizyt on-line.
Syrenki 11 |
Przesmyckiego 44 |
Ogólne
Czas naprawy
Ceny usług
Jakość usług