P.U.H OMEGA
ul. Brzozowa 57, Ożarów
ul. Brzozowa 57, Ożarów
Aktualnie warsztat nie udostępnia kalendarza i nie można się do niego umówić online. Poproś o udostępnienie wolnych terminów na stronie, aby móc zarezerwować wizytę.
PUH OMEGA
VP44 VP30 SERWIS
ul. Brzozowa 57
27-530 Ożarów woj. świętokrzyskie
Regeneracja mechaniczna pomp wtryskowych BOSCH VP44, VP30, naprawa sterowników PSG5, PSG16,sterowników ISUZU 1.7L DELPHI DELCO EDU oraz sterowników ABS BOSCH.
Nasza oferta to pełna regeneracja pomp wtryskowych bosch VP44, VP30, naprawa sterowników PSG5, PSG16 i 1.7L Isuzu Delphi, Delco EDU oraz sterowników ABS Bosch. Przed naprawą każdy sterownik sprawdzany jest za pomocą podłączenia bezpośrednio pod wtyczkę pinową specjalistycznym sprzętem diagnostycznym. Po naprawie błędy w pamięci sterownika są kasowane.
Uszkodzenie elektroniki sterownika to główna usterka w tych pompach, a dokładnie psuje się sterowanie zaworem regulacji dawki paliwa (tym między przewodami wysokiego ciśnienia w głowicy pompy). W wyniku tego uszkodzenia paliwo na wtryskach nie ma odpowiedniego ciśnienia, bądź nie jest podawane wcale.
Na wykonaną naprawę udzielamy 12 miesięcznej gwarancji.
Wysyłka w ciągu jednego dnia roboczego. (dotyczy naprawy sterownika).
Wystawiamy fakturę VAT na pełną regenerację pompy wtryskowej. Na naprawę sterownika faktura bez VAT.
KOSZTY
Koszt naprawy sterownika PSG5 (jedno wtykowy) to 300 zł brutto.
Koszt naprawy sterownika 1.7L ISUZU to 300 zł brutto.
Koszta naprawy sterownika PSG16 ( dwu wtykowy) to 500 zł brutto.
Koszt pełnej regeneracji pompy wtryskowej VP44, VP30 to około 1500 zł brutto. Na regenerację pompy wtryskowej wystawiamy fakturę VAT.
Koszt wyzerowania immobilaizera w sterowniku pompy FORD to 100 zł. Konieczne przy wymianie sterownika na inny, jak waszego się nie da naprawić bo np: kolega elektronik chciał sprawdzić swoje możliwosci i uszkodził sterownik nieodwracalnie.
Koszt naszego sterownika PSG5 jeżeli wasz nie nadaję się do naprawy, bądź go fizycznie nie macie od 600 zł brutto.
Jeżeli samochód zgasł nagle w czasie jazdy lub nie chce odpalić po postoju to przyczyną jest elektronika czyli sterownik i nie ma potrzeby regeneracji pompy pod względem mechanicznym. Przy uszkodzeniu mechanicznym pompy samochód pali tylko że pracuje głośno, twardo, metalicznie jak również kopci jak "stary traktor", jest niewłaściwy kąt wtrysku i dużo większe spalanie. Wtedy właśnie potrzebna jest regeneracja mechaniczna pompy którą jak wcześniej pisałem również wykonujemy.
Przestrzegam przed kupowaniem pomp za kilkaset złotych a tym bardziej na wymianę za swoją z samochodu. Równie dobrze można sobie kupić osiem kilo aluminium ze złomu, bo tyle są warte pompy z regeneracją wykonaną na "papierze". Pompy zregenerowane w naszym serwisie przechodzą dwu godzinny test na stole probierczym.
Jeżeli ktoś naprawiał sterownik i silnik popracował przez kilka sekund, minut, godzin czy dni i znów zgasł, świadczy to tylko o niewłaściwej naprawie i niewłaściwym tranzystorze.
Jeśli w aucie występuje któryś z niżej opisanych objawów lub błędów świadczy to, że w 95% uległ uszkodzeniu sterownik pompy.
Objawy uszkodzenia sterownika pompy to:
- po zgaszeniu auto nie chce odpalić
- silnik ciężko odpalił i nie reaguje na pedał gazu lub znikomo
-silnik zgasł podczas jazdy i już nie zapalił
-silnik nierówno pracuje
-silnik dymi
-silnik gaśnie po rozgrzaniu lub przerywa
-silnik nie osiąga pełnej mocy
Po zdiagnozowaniu auta komputerem mogą się pojawić następujące błędy:
OPEL, SAAB
-P1630 ZAWÓR DAWKI
-P1631 STEROWNIK POMPY
-P1335 CZUJNIK OBROTÓW POŁOŻENIA WAŁU KORBOWEGO
-P0725 CZUJNIK OBROTÓW POŁOŻENIA WAŁU KORBOWEGO
-P1345 CZUJNIK OBROTÓW, SYGNAŁ Z POŁOŻENIA WAŁKA POMPY
P1220 CZAS WTRYSKU, KĄT WTRYSKU, POCZĄTEK TŁOCZENIA
-P1650 SZEREGOWA SZYNA CAN, KOMUNIKACJA
-P1651 SZEREGOWA SZYNA CAN, KOMUNIKACJA
-P1560 NAPIĘCIE ZASILANIA PRZEKROCZENIE
-P1600 STEROWNIK USZKODZENIE PROGRAMU
-P0190 USTERKA MECHANICZNA W SYSTEMIE PALIWA
-P1660 ZA MOCNE WEJŚCIE OBWODU SOLENOIDU ODCIĘCIA PALIWA
-P0251 WIRNIK KRZYWKA POMPY WTRYSKOWEJ USTERKA, USTERKA ZAWORU SPV DAWKI, REGULACJA MOMENTU WTRYSKU, CIŚNIENIA PALIWA
AUDI, VOLKSWAGEN, SKODA
-01318 KOMPUTER STERUJĄCY POMPY WTRYSKOWEJ
-J-399 KOMPUTER STERUJĄCY POMPY WTRYSKOWEJ
-0526 BRAK KOMUNIKACJI Z MODUŁEM POMPY
-01268 NASTAWNIK DAWKI PALIWA, OBJĘTOŚCI, QUANTITY ADJUSTER
-0550 BŁĄD KĄTA WYPRZEDZENIA WTRYSKU, CZAS WTRYSKU, POCZĄTEK TŁOCZENIA
-00628 KONTROLA RÓŻNA BIEŻĄCA, KONTROLA WIELKOŚCI NASTAWCZYCH
-01376 SYGNAŁ OBROTÓW POMPY WTRYSKOWEJ
-N146 NASTAWNIK DAWKI, OBJĘTOŚCI USZKODZENIE
FORD
-P1664 STEROWNIK POMPY WTRYSKOWEJ USZKODZENIE
-P1564 MODUŁ POMPY WTRYSKOWEJ ŻĄDANIE OGRANICZENIA DAWKI PALIWA
-P0149 BŁĄD WYPRZEDZENIA KĄTA WTRYSKU
-P0167 BŁĄD UKŁADU REGULACJI POCZĄTKU TŁOCZENIA
-P1563 MODUŁ POMPY WTRYSKOWEJ USZKODZENIE, ZATRZYMANIE SILNIKA
-P1665 USTERKA STEROWNIKA POMPY WTRYSKOWEJ, KOMUNIKACJA
-P1666 CZUJNIK WAŁU KORBOWEGO POMPA
-0335 CZUJNIK POŁOŻENIA WAŁU KORBOWEGO
NISSAN
-P1690 STEROWNIK POMPY USZKODZONY
-P1600 STEROWNIK POMPY USZKODZONY
-P1251 MAGNETYCZNY ZAWÓR REGULACJI DAWKI, SYGNAŁ NIEZROZUMIAŁY
-P1241 REGULACJA POCZĄTKU WTRYSKU, KĄTA WTRYSKU, CZASU WTRYSKU
BMW
-73 NIEPRAWIDŁOWY WYNIK PORÓWNANIA PRĘDKOŚCI OBROTOWEJ SILNIKA I POMPY
-72 NASTAWNIK POCZĄTKU WTRYSKU, CZASU TRYSKU, KĄTA WTRYSKU
POMPY TE WYSTĘPUJĄ W NASTĘPUJĄCYCH AUTACH:
-AUDI A4/A6/A8 2.5 TDI V6 (AEL, AFB, AKE, AKN, BAU, BDH)
- BMW 318d(E46), 320d(E46), 520d(E39)
-DODGE CUMMINS RAM 3500 (1998-2002)
- FORD FIESTA, FOCUS 1.8 TD, TDDI
-FORD MONDEO 2.0 TDDI
- FORD TRANSIT 2.0 TD, TDE, 2.4 TD,TDE
- HONDA ACCORD, CIVIC 2.0 TDi
- ISUZU KB 3.0 TDI
- MAN CIĘŻARÓWKI I DOSTAWCZE 4.6
- MG ZR, ZS 2.0 TD, TID, TDI
- MITSUBISHI CANTER 3.0
- NISSAN ALMERA 2.2
- NISSAN PATROL GR 3.0
- NISSAN FRONTERA, (FRONTIER) 3.0
- OPEL ASTRA 1.7 TDI, 2.0 DI, DTI, 2.2 DTI, ISUZU, DELPHI, DELCO
-OPEL CORSA, VECTRA, MERIVA, COMBO 1.7 DT, DTI, DTL, ISUZU, DELPHI, DELCO
-OPEL VECTRA 2.0 DI, DTI, 2.2 DTI
-OPEL FRONTERA 2.2 DTI
-OPEL OMEGA 2.0 DTI, 2.2 DTI
- OPEL SINTRA 2.2 TD
- OPEL ZAFIRA 2.0 DI, DTI, 2.2 DTI
- ROVER 220, 25, 45, 420 2.0 iDT
- SAAB 9-3, 9-5 2.2 TiD
- SKODA SUPERB 2.5 TDI
- VW Passat 2.5 TDI
- VOLVO FL6 5.5
Pojazd: BMW E46 320D
Wymiana czujnika konta obrotów na pompie wtryskowej VP44 + jakiś sparciały przewód. Koszt 725 zł razem z wysyłka.
Pojazd: Ford Mondeo MK3 2.0TDDI
Wszystko idealnie i w szybkim czasie. Koszt 550zł za naprawę sterownika z czujnikiem uważam za akceptowalny. Pozdrawiam
Pojazd: Ford
Polecam firmę Omega, Naprawa i diagnostyka na wysokim poziomie zupełny profesjonalizm. Koszt naprawy do zaakceptowania , a obsługa bardzo mi... Rozwiń
Pojazd: -
Firma godna polecenia.A ożyło bez problemu.Vectra c 2.0 dti.polecam
Pojazd: Honda
Serwis PUH OMEGA godny polecenia naprawa sterownika na miejscu trwała godzinę cena (300zł)też do zaakceptowania. Korzystajcie jeżeli potrzeb... Rozwiń