DobryMechanik.pl logo

Twój zaufany doradca motoryzacyjny

  1. Ranking Mechaników
  2. Mechanicy
  3. Warsztaty Ostrzeszów

Autoprofi Robert Parkitny

Ocena DobryMechanik.plOcena DobryMechanik.plOcena DobryMechanik.plOcena DobryMechanik.plOcena DobryMechanik.plOcena DobryMechanik.pl
3.83 (2 opinie)

al.Wojska Polskiego 21, Ostrzeszów

O warsztacie
Opinie (2)

Brak dostępnych terminów online

Aktualnie warsztat nie udostępnia kalendarza i nie można się do niego umówić online. Poproś o udostępnienie wolnych terminów na stronie, aby móc zarezerwować wizytę.

O warsztacie

Numer telefonu
Numer telefonu
Adres serwisu
Adres serwisu
al.Wojska Polskiego 21, 63-500, Ostrzeszów Zobacz na mapie
Godziny otwarcia
Godziny otwarcia
Dziś otwarte do 16:00
Formy płatności
Metody płatności
Gotówka
Polityka warsztatu
Polityka warsztatu
Warsztat nie naprawia na częściach klienta
Warsztat oferuje możliwość napraw na częściach dostarczonych przez klienta

Opinie (2)

3.83

Ocena DobryMechanik.plOcena DobryMechanik.plOcena DobryMechanik.plOcena DobryMechanik.plOcena DobryMechanik.plOcena DobryMechanik.pl

Ocena wystawiona na podstawie 2 opinie

Ocena ogólna

Ocena DobryMechanik.plOcena DobryMechanik.plOcena DobryMechanik.plOcena DobryMechanik.plOcena DobryMechanik.plOcena DobryMechanik.pl

Czas naprawy

Ocena DobryMechanik.plOcena DobryMechanik.plOcena DobryMechanik.plOcena DobryMechanik.plOcena DobryMechanik.plOcena DobryMechanik.pl

Cena usług

Ocena DobryMechanik.plOcena DobryMechanik.plOcena DobryMechanik.plOcena DobryMechanik.plOcena DobryMechanik.plOcena DobryMechanik.pl

Jakość usługi

Ocena DobryMechanik.plOcena DobryMechanik.plOcena DobryMechanik.plOcena DobryMechanik.plOcena DobryMechanik.plOcena DobryMechanik.pl
Ocena DobryMechanik.plOcena DobryMechanik.plOcena DobryMechanik.plOcena DobryMechanik.plOcena DobryMechanik.plOcena DobryMechanik.pl

Pojazd: Fiat Bravo, Opel Astra

Parę razy naprawiałem swoje auta, i nigdy nie miałem problemów. Czy z naprawą czy z ceną. Wiadomo każdy by chciał mieć auto naprawione w 5 m... Rozwiń

Ocena DobryMechanik.plOcena DobryMechanik.plOcena DobryMechanik.plOcena DobryMechanik.plOcena DobryMechanik.plOcena DobryMechanik.pl

Pojazd: Seat Ibiza 1.2 12V 2004

Samo ustawienie rozrządu ( nie wymiana !! czyli bez części ) z diagnostyką silnika zamknęła się w kwocie 961 zł !!!!!!!!!!! Udało się obniży... Rozwiń

Odpowiedź warsztatu:

W związku z opinią wystawioną przez klienta sprecyzujmy to zlecenie: Zgłoszenie Klienta: ”Brak mocy, nierówna praca na wolnych obrotach, falują obroty, silnik gaśnie przy dojeżdżaniu do skrzyżowania. Stuki w silniku, auto jest świeżo po wymianie rozrządu. Wymiana rozrządu nie poprawiła zbytnio pracy silnika.” Stwierdzenie że silnik jest świeżo po wymianie rozrządu znacznie skomplikowało i wydłużyło całą usługę. Samochód nie przyjechał na ustawienie rozrządu ponieważ tą ewentualność Klient już wyeliminował w innym warsztacie lub warsztatach. Standardowo wymiana rozrządu w takim silniku zajęła by 4 do 5 godz. Według AUTODATY 3,5godz. Przy typowych naprawach dla których można skorzystać z norm czasowych usługi kalkulowane są najczęściej z czasu w AUTODACIE mnożone przez stawkę roboczogodziny do wycen tj. 73,17zł netto czyli 90zł brutto. Przy wymianie rozrządu w tym pojeździe kwota ta wynosi 315zł brutto. W tym przypadku trzeba było zweryfikować masę innych podzespołów nie naciągając klienta na wymianę czegokolwiek bez potrzeby. Do wymiany łańcucha w tym silniku wymagane są odpowiednie blokady. Gdyby zostały użyte podczas wymiany zanim auto trafiło do nas , Klient nie miał by tych wszystkich problemów. A teraz parę szczegółów technicznych: Po szczegółowej diagnozie stwierdziliśmy stosunkowo nie duże przestawienie wałka rozrządu po stronie wydechowej. Ponieważ czujniki zamontowane są na wale i wałku ssącym sterownik silnika nie zauważał problemu. Koła zębate wałków rozrządu montowane są na stożku, więc odchyłka ustawienia może być nawet niewielka. Tak było w tym przypadku, więc nie było pewności czy to jest jedyny problem. Łańcuch, ślizgi i napinacz hydrauliczny musiały zostać zdemontowane w celu szczegółowej weryfikacji, bo jeżeli ktoś nie potrafi ustawić rozrządu to, czy w ogóle powymieniał to co miało być wymienione. Zbierając wszystkie czynności w całość koszt wyszedł taki jaki wyszedł. Podsumowując Najpierw samochód naprawia się w garażu a potem takie „zgniłe jajo” podrzuca się do fachowego warsztatu. Z poważaniem Robert Parkitny

To Twój warsztat?

Przejmij nad nim kontrolę

Błędne dane warsztatu?

Zgłoś aktualizację