Brak dostępnych terminów online
Aktualnie warsztat nie udostępnia kalendarza i nie można się do niego umówić online. Poproś o udostępnienie wolnych terminów na stronie, aby móc zarezerwować wizytę.
O warsztacie
Pojazd: Skoda Octavia
Warsztat pod względem organizacyjnym działa sprawnie. Wymianę koła dwumasowego ze sprzęgłem wykonano bez zarzutu. Po diagnostyce klimatyzac... Rozwiń
Pojazd: Honda Accord
Polecam w 100%. Jeżdżę tu od lat. Szybko sprawnie i solidnie.
Pojazd: -
NIe polecam omijajcie szerokim łukiem 3 naprawy dokonywał ten serwis od prostych do trudnych, plastikową osłone tak mi przykrecili że odpad... Rozwiń
Odpowiedź warsztatu:
Witam, warsztat udziela gwarancji na każdą naprawę którą możną zgłosić i sprawę rozwiązać w inny sposób. Aby ustosunkować się do sprawy potrzebne jest więcej szczegółów, a każdy konkurent na tego typu portalach może wypisywać opinie mijające się z prawdą w celu zaszkodzenia konkurencji. Opiniodawca nie uszczegółowił marki i modelu naprawianego pojazdu prawdopodobnie w takim celu aby w naszym systemie informatycznym nie można było sprawdzić czy taka naprawa faktycznie miała miejsce.
Pojazd: Ford
Omijajcie ten warsztat z daleka brak profesionalizmu ceny u mechanika inne w biurze jeszcze inne ich polityka brać pieniądze za nic ,każda ... Rozwiń
Odpowiedź warsztatu:
Witam, według bardzo nielicznych negatywnych komentarzy wynika że zakład mój nie powinien już istnieć, ale na złość malkontentom działam na rynku motoryzacyjnym już 33 lata i w 2013 roku został rozbudowany zarówno część warsztatowa jak i część biurowa. Znakomita większość klientów jest zadowolona z moich usług, nadmieniam iż zatrudniam wykwalifikowanych pracowników z długoletnim stażem pracy a stanowiska naprawczo pomiarowe są wyposażone w najnowsze urządzenia i narzędzia. Nieprawdziwym jest zarzut że nie przyjmujemy ewentualnych reklamacji, ponieważ załatwiamy w miarę zasadności wszystkie reklamacje w sposób zadawalający dla klienta o czym świadczą dokumenty które posiadam. W moim zakładzie wszystkie usługi są archiwizowane, każdy pojazd ma swoją kartotekę i historię napraw, ponadto wszystkie czynności wykonywane w zakładzie są nagrywane na osiem kamer w jakości HD, więc ja mogę udokumentować sposób, jakość i zakres napraw. Co do negatywnych opinii klientów , są to opinie bardzo ogólne i nieprawdziwe nie wiadomo o jakie naprawy chodziło, ale ze względu na to iż takich przypadków konfliktowych mam bardzo mało to przypuszczalnie wiem o co chodziło. Klient przyjechał Fordem fiestą w celu ustawienia geometrii kół, została ustawiona zbieżność kół tylnych, w czasie dalszych czynności okazało się że normalnymi sposobami i narzędziami nie można uruchomić regulacji. Bardzo często taka dodatkowa czynność uruchomienia regulacji, nie wchodząca w standardowe czynności przy ustawieniu geometrii zajmuje więcej czasu i nakładu pracy niż sama geometria i dlatego jest liczona jako usługa dodatkowa za którą klient miał zapłacić 35,00 zł. Klient zapłacił za zbieżność kół tylnych i zrezygnował z reszty usługi. Co do drugiego wpisu prawdopodobnie chodzi o Opla Insignię, klient zlecił wymianę tarcz hamulcowych. Po naszej stronie było tylko wykonanie usługi ponieważ części były powierzone przez klienta, po zdemontowaniu starych tarcz okazało się że tarcze dostarczone przez klienta nie pasują, klient nie zgodził się na założenie naszych właściwych tarcz i zadecydował że mamy założyć stare tarcze i był bardzo oburzony że ma zapłacić za wymianę tarcz hamulcowych. Podsumowując, takie wpisy pozytywne czy negatywne bez podania konkretnej sytuacji bez możliwości weryfikacji przez czytającego może zrobić każdy, nawet nie posiadający samochodu.
Pojazd: Ford Focus
Ustawianie zbieżności przebiegło prawie pomyślnie. Poza tym, że nic nie dało, bez żadnej korekty ustawienia kierownicy. Niestety w innym ser... Rozwiń
Wymiana opon i sprawdzanie sygnalizatora ciśnienia w oponach przebiegł... Rozwiń