Tadek

ul. Podgórna 2, 10-686 Olsztyn

****** 3.6 (12 opinii)

Opinie (12)

Dodaj opinię
3.6 ******
Ocena wystawiona na podstawie 12 opinii.

Ogólne

******

Czas naprawy

******

Ceny usług

******

Jakość usług

******
  • M
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******

    Negatywny

    W 100 % potwierdzam te NEGATYWNE opinie. Podejście do klienta fatalne. Nie będę się rozpisywał, w każdym razie mnie i moją żonę wyzwano od kłamców. Wymieniane koło pasowe kupiłem 40 % taniej bez żadnych znajomości i oczywiście zapłaciłem za test akumulatora i alternatora , o który nie prosiłem. OMIJAJCIE TEN WARSZTAT Z DALEKA !!!!!!!!!


    Citroen

  • K
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******

    Szybko, sprawnie, ceny przystepne, bez komentarzy typu : "o jej Subaru to nie za bardzo robimy ;-)" , na pewno jeszcze skorzystam w miarę mozliwosci. Pozdrawiam


    Subaru Baja

  • M
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******

    Auto w "TADEK Autoserwis" naprawiam od 2 lat i jestem zadowolony z świadczonych przez warsztat usług. Po zdiagnozowaniu usterek zawsze wykonują telefon i sugerują najrozsądniejsze rozwiązania. Przede wszystkim nie naciągają klientów na zbędne i niepotrzebne naprawy. Serdecznie polecam wszystkim niezdecydowanym.


    Mazda Premacy

  • K
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******

    Jak najbardziej polecam ten warsztat. Podejście do klienta fachowe auto naprawione szybko według ustaleń, dobry kontakt z pracownikami tej firmy. Moim zdaniem usługa i obsługa na bardzo wysokim poziomie.


    Mercedes W245 B klase

  • W
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******

    Chciałbym się odnieść do komentarza P. Barbary. Dobrze kojarzę sytuację z P. autem i proszę nie wprowadzać w błąd naszych klientów. Otóż zapłaciła Pani 250,- zł. za: - awaryjne otwarcie tylnej klapy której nie można było otworzyć ani z pilota, ani z kluczyka. Aby otworzyć klapę mechanik musiał położyć tylne oparcie w celu dostania się do bagażnika , zdjąć tapicerkę z tylnej klapy a to umożliwiło dostanie się do mechanizmu dzięki któremu otwarto klapę. Następnie spr. czy dochodzi napięcie do tylnego włącznika który zwalnia zamek i okazało się ,że brak napięcia. Następna czynność to spr. bezpieczników i wiązek elektrycznych. Okazało się że jest uszkodzona wiązka przewodów tylnej klapy i ta wiązka została naprawiona. Również wykonaliśmy test alternatora i akumulatora. Jeżeli chodzi o test akumulatora to najpierw został akumulator naładowany i później test został wykonany bo Pani tata sam powiedział że po naładowaniu akumulatora auto odpala ale po paru godzinach np. z rano już akumulator jest rozładowany. Wykonaliśmy również pomiar prądu w stanie spoczynku kiedy auto jest zamknięte aby wykluczyć czy jakieś urządzenie nie pobiera prądu. PO tych wszystkich czynnościach i testach wyszło że akumulator jest do wymiany. Więc 250,- zł brutto na co pani dostała paragon to 23 proc. watu a pozostała kwota to test akumulatora, test alternatora, otwarcie awaryjne tylnej klapy, spr. wiązek elektrycznych, spr. bezpieczników, naprawa wiązki elektrycznej, pomiar poboru prądu. Kwota była znana Pani tacie bo z nim były ustalane koszt.
    Jeżeli chodzi o to ,że ktoś z Pani się śmiał to jest to nieprawda ponieważ mamy zapis z kamer i nic takiego nie miało miejsca po za tym, że kamery nagrały moment jak Pani pokazuje środkowy palec do pracowników warsztatu. Pozdrawiam i proszę o więcej rozsądku i obiektywizmu


    vw. bora

  • B
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******

    Negatywny

    Mogę śmiało stwierdzić, że naprawa auta w warsztacie "Tadek", to jedno z najbardziej niemiłych i upokarzających doświadczeń konsumenckich w moim życiu. Wszystkie komentarze negatywne, jakie kiedykolwiek znajda Państwo na temat tego warsztatu są w 100% prawdziwe.

    Warsztat "Tadek" należy OMIJAĆ SZEROKIM ŁUKIEM. Oto dlaczego...

    Auto znalazło się w warsztacie, z powodu szybko rozładowującego się akumulatora. Pragnę jednak zauważyć, że do warsztatu "Tadek" samochód wjechał o własnych siłach, niestety mechanicy stwierdzili, że jedyne co można w tej sytuacji zrobić, to wymienić akumulator. Na takie rozwiązanie nie zgodziłam się, ponieważ akumulator ma dopiero rok. Poprosiłam żeby go podładować tak, abym mogła zabrać auto i obiecałam zapłacić za diagnostykę. Cena wyniosła 250 zł (wiem, że drogo, ale bałam się nawet pomyśleć, ile Panowie policzą sobie za naprawę, dlatego wolałam zabrać stamtąd auto czym prędzej). W moim życiu był to pierwszy przypadek, gdy auto po wizycie u mechanika opuszczało warsztat w jeszcze gorszym stanie niż przed wizytą! Po tym jak zapłaciłam i stwierdziłam, że nie jestem w stanie odpalić auta, poprosiłam, aby podładować akumulator raz jeszcze. Na co panowie, pracujący w zakładzie się nie zgodzili, tłumacząc, że akumulator jest do wyrzucenia i oni już nic więcej nie mogą dla mnie zrobić. Panowie mechanicy, celowo odmówili podładowania akumulatora, tak abym musiała zakupić nowy akumulator u nich. Na szczęście mój Tato przyjechał swoim samochodem i za pomocą przewodów podładował akumulator. Zajęło mu to ok. 10 min., po czym auto odpaliło, a ja wreszcie byłam w stanie wyjechać z tego warsztatu. Panowie, pracujący w warsztacie "Tadek" przez cały ten czas patrzyli na to co robimy i śmiali się z nas. Ich zachowanie było skandaliczne i szczerze żałuję, że nie nagrałam całego zdarzenia. Sytuacja ta była bowiem dla nas upokarzająca i aż nie do uwierzenia, by podobne rzeczy miały miejsce w XXI wieku, gdzie każdy, jak tylko może, walczy o klienta.

    Do tego wszystkiego dodam, że wszystko działo się zimą przy 10 stopniowym mrozie, a mój tato ma lat 71. I tu już nawet nie chodzi o zachowanie tychże Panów, jako pracowników warsztatu "Tadek". Tylko o to jakimi zawziętymi i kompletnie pozbawionymi skrupułów ludźmi są osoby tam pracujące.

    Gdy wreszcie udało mi się wyjechać z warsztatu "Tadek" obiecałam sobie, że napiszę tę recenzję ku przestrodze innych ludzi.

    NIGDY, PRZENIGDY NIE KORZYSTAJCIE Z USŁUG TEGO WARSZTATU! stracicie czas, nerwy, pieniądze i pozytywne zdanie na temat rodzaju ludzkiego.

    Na koniec dodam tylko, że inny mechanik, któremu udało się naprawić mój samochód, stwierdził, że problem w ogóle nie dotyczył akumulatora!


  • o
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******

    Negatywny

    Przestrzegam wszystkich przed tym warsztatem. Migała mi kontrolka olejarki. Postawiłam auto, dostalam informację na drugi dzień, że do naprawy mam rozrząd. Na 100 % łancuszek, po rozkręceniu moze sie okazac ze jeszcze uszczelki panewki itp. Oszacowano wstępny koszt ok.850 zł!! Byłam w szoku ponieważ 2 tygodnie wstecz auto było po konkretnym przeglądzie. Po informacji ze zabieram auto skasowano mnie łącznie 160 zł. za niby podlaczenie do komputera, badanie manometrem i regulację ręcznego o co sama poprosiłam (20zl). Oddałam auto w normalne ręce. Mechanik zajrzał przy mnie pod maske i od razu stwierdził ze na 99% to czujnik. Hipoteza sie potwierdziła. Wymiana czujnika 10 minut. Koszt 30 zł. Nie wiem jakim trzeba byc [wymoderowano], żeby tak postępować. Dodam ze nie dostalam w felernym warsztacie ani paragonu ani ekspertyzy. [wymoderowano] wyciągnęli ode mnie pieniądze i podejrzewam ze bardzo dobrze wiedzieli co jest nie tak, liczyli ze wymienią czujnik i skasują prawie 1000 zł za niby naprawę rozrządu. Masakra !!!Już wiem czemu u nich nie ma kolejek, ale dziwie się ze jeszcze istnieją z takimi pseudo fachowcami.


    skoda fabia

  • G
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******

    Negatywny

    Witam. NIE POLECAM WARSZTATU! Nie radzą sobie nawet z wymianą opon. Przyjechałem na idealnie równych felgach z nowymi oponami. Po wyjechaniu miałem bicie w kole. Okazało się, że ktoś "nawalił" takich odważników, że drugi mechanik łapał się za głowę! Chciałem to zareklamować, ale kolejki w sezonie na zmianę opon były duże i darowałem sobie. Żeby nie radzić sobie z wymianą opon? Co tu mówić o mechanice pojazdu... z ciekawości chciałem zapytać jaki będzie koszt naprawy zawieszenia i hamulców. Zbyto mnie. Oni muszą rozebrać auto - po co? Nie mają cen przedmiotów i nie potrafią dodać na kalkulatorze co ile kosztuje? Fatalna obsługa - niemiła. "Zmieniacze opon" to dzieciaki i to widać, bez doświadczenia. Drogi właścicielu ładnego warsztatu - poczytaj sobie o stosunku do klienta, szacunku i uprzejmości, a nie na zadane pytania odpowiadasz, jakbyś w d**** miał drzazgę i na niej siedział mówiąc do klienta. NIE POLECAM ZDECYDOWANIE!!!


    ASTRA

  • g
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******

    fajny warsztat,polecił mi znajomy i ja polecam wymiana klocków i tarcz szybko i niedrogo


  • G
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******

    Maglownica wymieniona. Trwało ton cały dzień (odebrałem na drugi dzień rano) ale zrobione porządnie. Gdyby nie problemy techniczne z winy mojej starej przekładni (rdza, zapieczenie przewodów) to poszło by szybciej. Szczerze to nie jeden mechanik by się w ogóle nie podjął albo odpuścił wymianę. A u Tadka, wymienione, części dodatkowe załatwione, wszystko widoczne na paragonie i jak za taki cyrk jak z moją przekładnią to cena za samą robociznę bardzo niska.


    Renault Laguna 1998 1.6 16V 185tys.

  • G
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******

    Naprawiałem zawieszenie u Tadka. Szybko, bezproblemowo. Po diagnozie był kontakt do mnie z wstępną wyceną i czasem naprawy. Teraz wymieniają mi maglownicę. Tanio, szybko i dobrze. Polecam.


    Renault Laguna 1998 1.6 16V 185tys.

  • R
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******

    Negatywny

    Jestem niezadowolony z jakości usług i zachowania obsługi. Miałem do zrobienia naprawa systemu ABS, poprawienie hamulca ręcznego i wymianę opon. ABS poprawiony ok i nawet szybko, hamulec ręczny został podciągnięty w taki sposób, że nie odpuszcza z powrotem. Zamiast od razu zrobić go jak trzeba, domówić części, to po złożeniu auta dopiero mnie poinformowano o tym. Opony wymieniono w tak sposób, że musiałem poprawiać sam kołpaki (były luźno). Jak spytałem, gdzie są moje opony to powiedziano, że CHYBA są w samochodzie. Były... położone ta tylnym siedzeniu bez żadnego ZABEZPIECZENIA. Podejście obsługi nie do przyjęcia. Nie poelcam


    Pegueot 207

Podobne warsztaty


INFO

Błędne dane warsztatu?
Zgłoś aktualizację

Liczba wyświetleń: 4542

Usługi wykonywane przez warsztat