Specjal Cars Services

Kaczkowskiego 3, 67-100 Nowa sol

****** 3.9 (3 opinie)

DODAJ OPINIĘ

O warsztacie

Kaczkowskiego 3, 67-100, Nowa sol

Poniedziałek od 08:00 do 18:00
Wtorek od 08:00 do 18:00
Środa od 08:00 do 18:00
Czwartek od 08:00 do 18:00
Piątek od 08:00 do 18:00
Sobota od 08:00 do 16:00

* dzwoniąc pod wskazany numer warsztatu, Twój numer telefonu automatycznie zapisuje się w bazie danych portalu DobryMechanik.pl. Szczegółowe zasady przetwarzania Twojego numeru telefonu opisaliśmy w Polityce prywatności.

Jedyny warsztat w województwie lubuskim.który z pasją wiedzą i doświadczeniem zajmuje się oldtimerami i youngtimerami .cześć warsztatu zajmuje się klasykami a cześć autami współczesnymi. 

Staramy się stworzyć kompleks w którym kompleksowo obsłuzymy twoje codzienne samochody jak i to niedzielne.

Nasze doświadczenie jak i bogate wyposażenie warsztatu pozwalają zadowolić nawet wybrednych klientów. Zapraszamy a gwarantujemy ze z przyjemnością do nas wrócicie.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Więcej

Opinie (3)

Dodaj opinię
3.9 ******
Ocena wystawiona na podstawie 3 opinie.

Ogólne

******

Czas naprawy

******

Ceny usług

******

Jakość usług

******
  • M
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******

    Negatywny

    Uwaga [wymoderowano] Chciałem zrobić dynamiczną wymianę oleju w swoim samochodzie.Jak powiedziałem że części zakupię u niech, to wszystko było OK, ale jak mi powiedziano że olej kosztuje 900-1200 zł to zakupiłem sam, za ok 400zł i nagle zakład nie miał dla mnie czasu, powiedziano mi że nie mają przyrządu , następnie powiedziano mi że w tym tygodniu i w następnym tygodniu również tego czasu nie będą mieli czasu ...No ,jak się przycina 150-200% na samym oleju to się nie dziwie że nagle tego czasu brakło.Ostatecznie olej wymieniłem w Żarach.


    Mercedes C180

  • S
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******

    Witam,

    Warsztat w pełni profesjonalny. Przed naprawą warsztat konsultuje koszty. Diagnostyka jest darmowa jeśli decydujemy się na naprawę.

    Naprawiałem ostatnio swoje vw polo 1.4 tdi. Warsztat jako jedyny stwierdził, że wymiana turbiny wcale nie musi być koniecznością. Okazało się, że moja turbina była bez zmiennej geometrii i wystarczyło tylko przeczyścić mechanizm zaworu. Nie dość, że za naprawę nie zapłaciłem dużo to warsztat dokładnie opisał mi usterkę w aucie.

    Gorąco polecam, warsztat godny zaufania. Oby tylko takie istniały w tym kraju.


    VW POLO

  • K
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******

    Może nie najtaniej ale zrobione szybko.części dostałem taniej niż bym sam kupował. Wymieniałem rozrząd.dostałem auto wysprzatane. Dodatkowo sprawdzili stan całego autka.dopompowali koła. I do tego bardzo mili.


    Honda accord 1.8 1999r

Nasze porady (5)

Volvo 940, 1997 rok silnik B230FK
Interesuje mnie jaka jest podatność silnika B230FK na różnego rodzaju modyfikacje. Ile można z niego wyciągnąć na seryjnym dole, tak aby nadal nadawał się do codziennej jazdy? Czy głowicę trzeba zmieniać na 16 zaworową, czy wystarczy seryjne 8v?
Volkswagen Golf 3
Jakim olejem półsyntetycznym zalać golfika z silnikiem 1.6 75KM AEA?
VW Polo 6n1, 1.3 adx 1994r
Witam. Zauważyłem że spod korka od oleju, na oddalonym silniku są podmuchy, nie pluje olejem, z bagnetu nie dmucha, płyn chłodniczy się nie gotuje, obroty nie faluja. Co z tym fantem? Jeździć czy robić
Chciałbym zmieniać koło zamachowe i zmienić sprzęgło. Chcę zmienić koło na jednomas ale spotkałem się z dwoma wersjami. Pierwsza to koło z koronką zbudowaną z zębów, z prostokątnymi otworami, a druga to z koronką zbudowaną z okrągłych otworów. Czy koła te będą współpracowały z czujnikiem obrotów?

Podobne warsztaty


Usługi wykonywane przez warsztat