NAD-CAR Warsztat należy do programu Kierowcy Polecają.

ul. Graniczna 6, 05-830 Nadarzyn

****** 5.1 (23 opinie)

DODAJ OPINIĘ

O warsztacie

ul. Graniczna 6, 05-830, Nadarzyn

Poniedziałek od 09:00 do 17:00
Wtorek od 09:00 do 17:00
Środa od 09:00 do 17:00
Czwartek od 09:00 do 17:00
Piątek od 09:00 do 17:00

* dzwoniąc pod wskazany numer warsztatu, Twój numer telefonu automatycznie zapisuje się w bazie danych portalu DobryMechanik.pl. Szczegółowe zasady przetwarzania Twojego numeru telefonu opisaliśmy w Polityce prywatności.

Kompleksowa naprawa pojazdów osobowych i dostawczych wszystkich marek. Diagnostyka komputerowa samochodów. Mieszalnia lakierów i sprzedaż, sklep lakierniczy (materiały i akcesoria). Oryginalne nowe części FORD - części dobieramy wg VIN z katalogu E-CAT tak jak w ASO. Naprawy powypadkowe - rozliczenia bezgotówkowe i gotówkowe. Obsługa klimatyzacji. Ozonowanie wnętrza. Czyszczenie wtryskiwaczy bez demontażu: benzyna , diesel.

Więcej

Cennik

Czyszczenie wtryskiwaczy bez demontażu - benzyna

od 430 do 500 zł
Czyszczenie wtryskiwaczy bez demontażu - diesel

od 430 do 500 zł
Diagnostyka komputerowa silnika

od 60 zł
Inne (roboczogodzina)

od 123 do 160 zł
Klimatyzacja - napełnianie

od 160 zł
Klimatyzacja - odgrzybianie ozonem

od 60 zł
Lakierowanie błotnika

-
Lakierowanie drzwi

-
Lakierowanie klapy bagażnika

-
Lakierowanie maski

-
Przegląd samochodu przed zakupem

od 150 do 250 zł
Spawanie plastików

-
Wymiana amortyzatora

-
Wymiana bębnów hamulcowych

-
Wymiana filtra kabinowego

-
Wymiana filtra paliwa

-
Wymiana filtra powietrza

-
Wymiana klocków hamulcowych

-
Wymiana oleju skrzynia biegów manualna

-
Wymiana oleju w silniku

z utylizacją

od 60 zł
Wymiana przewodu hamulcowego

-
Wymiana rozrządu silnik benzynowy 16 zaworowy

-
Wymiana rozrządu silnik benzynowy 8 zaworowy

-
Wymiana rozrządu silnik diesel

-
Wymiana sprzęgła

-
Wymiana szczęk hamulcowych

-
Wymiana szyby bocznej

-
Wymiana szyby przedniej

-
Wymiana szyby tylnej

-
Wymiana tarcz hamulcowych

-
Wymiana tłumika

-
Wymiana tulei wahacza przód /tył

-
Wymiana uszczelki pod głowicą silnik benzynowy

-
Wymiana uszczelki pod głowicą silnik diesel

-

Cennik nie stanowi oferty handlowej w rozumieniu art. 66, § 1 Kodeksu Cywilnego i ma charakter czysto informacyjny.
Ceny mogą się różnić w przypadkach niektórych marek i modeli samochodów, oraz nie zawierają cen materiałów.

Opinie (23)

Dodaj opinię
5.1 ******
Ocena wystawiona na podstawie 23 opinie.

Ogólne

******

Czas naprawy

******

Ceny usług

******

Jakość usług

******
  • A
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******

    Rzetelny elektromechanik, poradził sobie z usterka, ktora trzech poprzedników nie mogło zlokalizować. Tanio, szybko i prawidłowo, z czystym sumieniem polecam.


    Opel Vectra B 1.6 16v 1999r

  • P
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******

    Naprawiam u p. Michała dwa samochody, oj nie raz jest naprawdę zalatany, ale słowny. Naprawdę godny polecenia mechanik, potrafi uporać się ze wszystkim, od klimy po lakier. Zawsze wysoka jakość. Gorąco polecam.


    BMW X5 / Toyota Auris

  • A
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******

    Negatywny

    Samochód stał w warsztacie 6 tygodni. Do lakierowania były 3 ranty drzwi rant na tylnej klapie, oraz rant na przednim błotniku, z powodu korozji. Cenę ,którą mi powiedziano zaakceptowalem ( nie była najniższa na rynku raczej ta wyższa) Niestety lakierowanie wyszło tragicznie, na każdym elemencie jest od 1do 6 wtrąceń na lakierze, lakier nie zostal wypolerowany zapewniano mnie ze na drzwiach ranty zostana wstawione nowe lub odbudowane, a w efekcie zostały tylko zasmarowanę jakaś mastyką. Estetyka pracy jest na żenująco niskim poziomie samochód oddany w stanie tragicznym.
    Podsumowując :
    Na każdym lakierowanym elemencie mnóstwo wtrąceń, niedopolerowany lakier po szlifowaniu papierem wodnym. Ranty drzwi wysmarowane niedbale jakaś guma
    Okazało sie, że panowie tak długo i niefachowo naprawiali samochód ponieważ nabrali na płac dużo innych samochodów na tak zwane szybkie roboty, a moje auto 5 tygodni stało pod płotem, a cała naprawa technicznie trwała tydzień jak sie okazało. Dodam ze jak wstawiałem samochód, to na placu nie było żadnego auta. Teraz utem muszą zająć sie specjaliści od autodetailingu. Jednym słowem MASAKRA i to w warsztacie, który jest członkiem Cechu Rzemiosł Motoryzacyjnych


    Odpowiedź warsztatu na komentarz:

    Witam, chciałbym odpowiedzieć na opinię wyrażoną przez Arekr6 dotyczącą naprawy pojazdu. Zacznę od początku, samochód został przyjęty do naprawy lakierniczej z powodu ognisk korozji drzwi i nadkoli. Właściciel chciał aby zrobione to było dobrze i że czas nie odgrywa roli. Do wnętrza drzwi zalany został środek wytrawiający rdzę z blachy który reaguje ok 14 dni , a następnie zaaplikowano specyfik z dużą zawartością cynku, który też reaguje 14 dni (czasy określone przez producenta). Długi czas reakcji potrzebny jest z tego względu aby środki te dotarły pomiędzy zaprasowane blachy drzwi i głęboko wgryzły się w skorodowane miejsca. O „wymianie rantów” w elementach nie było mowy , mieliśmy uratować to co jest na okres 3 – 4 lat. Co do wtrąceń to fabryczne normy dopuszczają 3-4 na elemencie, gdzie nadwozie jest gołe i czyste, a w tym przypadku auto ma ponad 10 lat i zebrało wszystko co możliwe z drogi i nie tylko. Właściciel naliczył od 1-6 wtrąceń , wychodzi na to , że osiągnęliśmy niezły wynik bez polerowania. Co to jest mnóstwo wtrąceń ? Dla mnie może być to 50, 100 albo 1000. Idąc na rękę właścicielowi ze względu , że wybierał się na urlop umówiliśmy się, że pojazd zostanie wypolerowany po jego powrocie , jednak wyszło inaczej. Nadmieniam , że od zakończenia lakierowania nie minęło nawet 12 godzin.
    Jeżeli chodzi o ilość pojazdów na posesji to jest to ingerencja w wewnętrzne sprawy warsztatu, które nie powinny tego Pana interesować. Jeżeli „On” ma w domu mało mebli to nie znaczy, że tam nie mieszka.
    Odniosłem wrażenie, że właściciel pojazdu nie przyjmował do siebie co mu przekazywano, odnośnie naprawy. Przemilczał sprawę , że zostało naprawionych więcej elementów niż było umówione w tej samej cenie. Jeżeli jest taki drobiazgowy to dlaczego nie pozwolił na zdjęcie emblematów z pokrywy bagażnika do lakierowania... Stwierdzenie „jakaś guma” , jest to wysokiej jakości poliuretanowa masa klejąco-uszczelniająca stosowana na łączone elementy stosowana fabrycznie przez grupę VW.
    Niech sobie Pan Arekr6 przeliczy ile elementów zostało faktycznie zrobionych i podzieli koszt naprawy przez tę ilość... (nam wyszło 9, kwota za naprawę zawiera jeszcze podatki wbrew Pana sugestiom).
    Nie życzę innym Właścicielom warsztatów naprawczych takich klientów i sytuacji z tym związanych, a zwłaszcza klientów którzy namawiają by naprawy odbywały się bez rachunków / paragonów.

    Seat Altea

  • M
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******

    Polecam. Od lat serwisujemy tu samochody, a mieliśmy ich kilka, korzystaliśmy chyba ze wszystkich usług jakie oferują :) Zdecydowanie godni zaufania i solidni.


    FORD/VW/FIAT/OPEL/BMW

  • D
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******

    Witam,

    Szukając dobrego warsztatu trafiłem na NAD-CAR i się nie zawiodłem.
    Pracujący tam ludzie znają się na rzeczy, rzetelnie podchodzą do pracy i wykonują ją zgodnie z duża wiedza bez kłamstwa i naciągania. W moim przypadku naprawa nie należała do najłatwiejszych, lecz jak widać samochód dla nich nie ma żadnych tajemnic. Naprawa m.in. zawieszenia a mianowicie prostowanie elementów oraz spawanie części nie wymiennych została wykonana idealnie. Kolejną rzeczą jest klimatyzacja u innych problem ze znalezieniem wycieku i usunięciem brzydkiego zapachu a tutaj to chwila pracy.

    Zdecydowanie POLECAM!!
    Na pewno wrócę jeśli będę potrzebował :)

    Zalety:
    -duża wiedza fachowców
    -rzetelne podejście do pracy
    -podejście do klienta na wysokim poziomie
    -możliwość wykonania wielu rzeczy w jednym miejscu
    -wytłumaczenie źródła problemu od podstaw


    VW / AUDI

  • a
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******

    Jestem bardzo miło zaskoczony jakością wykonania usługi. Widziałem samochody wychodzące od innych lakierników i co do tego się nie umywają. Wszystko wyjaśnione przed lakierowaniem, następnie bez niespodzianek, poza jeszcze szybszym wykonaniem usługi, pozostaje cieszyć oko. Na pewno można znaleźć tańszego lakiernika ale biorąc pod uwagę jakość wykonania, nie ma ani złotówki przepłaconej. Człowiek widząc efekt wie za co zapłacił. Gorąco polecam.


    Zalety:
    Dobry kontakt. Wszystkie pytania wyjaśnione. Miła obsługa. Możliwość ustalenia dogodnego terminu.


    FORD S-MAX

  • G
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******

    Warsztat godny polecenia ! Serwisujemy w tej firmie trzy auta. Ostatnie naprawy: koło dwumasowe, sprzęgło, hamulce i turbina w galaxy oraz rozrząd w fokusie i golfie V. Super obsługa, profesjonalne doradztwo, ekspresowa naprawa...


    Zalety:
    Miły kontakt, informacja o stanie naprawy na bieżąco. Promocja w postaci przeglądu auta za 1 zł dla posiadaczy karty "PZU Pomoc", całorocznie - fajna opcja, z której skorzystaliśmy i będziemy korzystać ...


    ford i vw

  • N
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******

    Neutralny

    Odpowiedź na komentarz Grzegorz z dnia 30.10.2012. Część 2.

    Co do terminu naprawy, jako że turbinę ściągaliśmy z Poznania firmą kurierską i traf chciał, że w czasie powodzi ucierpiał magazyn tejże firmy, czas dostawy znacznie się wydłużył (sporządzenie dokumentacji i oszacowanie strat związanych z zalanymi przesyłkami, zwrot do nadawcy). O tym fakcie poinformował nas podwykonawca a my Klienta. Klient powiedział ok, czekamy – więc też nie rozumiem żalu.

    „Konkretna rozmowa „ – tu naprawdę już Pan przesadził, kto by pomyślał, że mamy do czynienia z „typem macho”, lub „samcem alfa”... jako, że był to nasz dobry Klient, pamiętając o fakcie odmowy wymiany oleju, koszty związane z ponowną wymianą turbiny wzięliśmy na siebie... trudno.

    O tym, że uszkodziła się druga turbina i Klient dokonał naprawy w innym warsztacie dowiedzieliśmy się dwa dwa tygodnie po fakcie, smsem. Regenerowana turbina objęta była 12 m-czną gwarancją. Naprawa turbiny w innym warsztacie i oddanie zepsutej za kolejną regenerowaną wiąże się z utratą gwarancji. Niestety nie mając uszkodzonej turbiny, nic już nie mogliśmy zrobić by wyjaśnić co się stało...

    Żal może mieć Pan tylko do siebie... My traktujemy to zajście jako nauczkę na przyszłość, by każdego traktować jednakowo, a zepsuty samochód niestety jest problemem właściciela...


  • N
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******

    Neutralny

    Odpowiedź na komentarz Grzegorz z dnia 30.10.2012. Część 1.
    Dziwne, że przez ostatnie dwa lata kontakt nie był utrudniony, co więcej Klient uzyskiwał pomoc nie zależnie od pory dnia, a nawet nocy. Przyjmowany był poza kolejnością, a wszystkie naprawy były wykonywane w trybie ekspresowym, niektóre odpłatne czynności były wykonane gratisowo. Niestety kto ma miękkie serce, ten ma twardą „dupę”...

    Co do turbiny – Klient był informowany o stanie oleju w silniku (błoto) oraz o konieczności jego wymiany, odpowiedź Klienta była zaskakująca dla nas, cytuje „ oleju nie wymieniać, auto ma przejechane 2000 km od poprzedniej wymiany”, nie wiem co za tym przemawiało, być może kwestia finansowa. Fakt odmowy wymiany oleju oraz informacja o poinformowaniu Klienta o ewentualnych kosztach związanych z jego decyzją zostały odnotowane w naszym protokole naprawy. Dopiero przeczytanie na forum lub na stronie zakładów regenerujących turbiny o konieczności wymiany oleju ”oświeciło” Pana Grzegorza, a szkoda że nie nasza wiedza i doświadczenie. Auta naprawiamy od ponad 30 lat, a nie od miesiąca ... to co miało być sprawdzone podczas wymiany turbiny zostało wykonane.

    CDN...


  • M
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******

    Miałem problem z drzwiami bocznymi rozsuwanymi automatycznie w T&C. Sprawdziłem kilka warsztatów ale wszyscy tylko wymyślali, .. koszty szły w tysiące zł. Z polecenia podjechałem do Panów z NAD-CAR i faktycznie "ból" zlokalizowany. Diagnoza: brak synchronizacji między silniczkiem w drzwiach a zamkiem. Potrzebne części zostały szybko znalezione i wymienione w bardzo przystępnej cenie. Duży pozytyw :-)


    chrysler T&C

  • P
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******

    Byłem, sprawdziłem, polecam.
    Bardzo szybka diagnoza i kalkulacja. Na bieżąco byłem informowany o przebiegu naprawy oraz o tym, co mam jeszcze do zrobienia.
    Co robiłem, trochę tego było: przegląd 190.000 km, wymiana wahaczy, tarcze i klocki, płyn hamulcowy, paski alternatora i klimatyzacji plus rolki i napinacz, łączniki stabilizatora przód. Stare części mogłem bez problemu obejrzeć. Pełen profesjonalizm.


    Zalety:
    Bardzo dobry kontakt.
    Informowanie klienta na bieżąco o przebiegu naprawy.


    bmw e60

  • G
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******

    Negatywny

    Diagnoza dotycząca wymiany turbo zapadła w Nad-car, zostałem poinformowany, że wykonywali taką usługę, mają dobrego fachowca od regeneracji turbin i dokonają naprawy.
    Święcie przekonany o profesjonalizmie firmy Nad-car (uczestniczyli przy zakupie auta, było u Nich serwisowane przez 2 lata) zleciłem naprawę.
    Wymiana turbiny trwała prawie trzy tygodnie (informowałem przed odstawieniem auta, że niedługo mam wyjazd wakacyjny).
    Za pierwszym razem turbo wymienione bez wymiany oleju i filtru, turbina kopciła.
    Po ponownym rozebraniu została odesłana do warsztatu gdzie regenerowli turbo - została oczyszczona i stwierdzono że nie podlega to gwarancji.
    Nad-car poinformował mnie, że poniosę koszty czyszczenia i wysyłki.
    Ze względu na długi czas oczekiwania na naprwę auta i dostęp do sieci wyczytałem, że gwarancja turbo wymaga wymiany oleju, filtru oleju (w każdej z firm regenerujących turbo).
    Ponadto sama wymiana nic nie da jeżeli nie usunie się przyczyny, trzeba sprawdzić układ smarowania (oczyścić lub wymienić przewody).
    Jak można podejmować się wymiany jeśli nie zna się podstaw i w dodatku próbować za swoje błędy obciążać klienta???
    Po konkretnej rozmowie koszty nie zostały doliczone, zapewniono mnie, że auto jest już sprawne i mogę jechać na wakacje.
    Mimo wszystko pełen optymizmu postanowiłem przeprowadzić test auta.
    Czar prysł po około 50 km.
    Turbina, która była dwukrotnie robiona rozleciała się, a olej wrzuciło do tłumika.
    Auto było w gorszym stanie niż przed naprawą, stracony czas i niemałe pieniądze.
    Naprawa została dokonana w innym warsztacie, dziwili się jak można tak „naprawić” turbinę.


    Wady:
    Jak powyżej.
    Bardzo słaby kontakt telefoniczny.


    audi A4

  • a
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******

    Szybko, fachowo i rzetelnie. Nowe oryginalne części do forda taniej niż w ASO. Warsztat godny polecenia.


    Zalety:
    mechanika, przegląd, części, naprawy powypadkowe - w jednym miejscu, pełen profesjonalizm


    s-max, mondeo mk4

  • N
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******

    Neutralny

    Odpowiedź na komentarz Nika z dnia 19.07.2012. Doceniam odwagę klientki chowającej "twarz" za zasłoną internetu ( a szkoda). Ale kiedy słyszy się aby zintegrowaną cewkę zapłonową na 4-ry cylindry przeciąć na części, wymienić jedną i za nią zapłacić. To gdzie ma być zainteresowanie uwagami klientki i jak można nie "olewać" takich wypowiedzi. Ciężko rozmawiać z takimi "głupio-mądrymi" osobami, które znają się na naprawach lepiej od wykształconych mechaników, a sami nie potrafią sobie tego naprawić... Więc jaki jest sens przyjazdu do warsztatu?


  • N
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******

    Neutralny

    Jeśli chodzi o lakiery - owszem OK. Ale naprawy odradzam. I 0 zainteresowania jeśli zgłasza się uwagi po naprawie, olewanie klienta.


  • P
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******

    Termin: nie obiecywali "gruszek na wierzbie", lecz wjeżdżając na plac przed warsztatem - od razu wiadomo, że "od ręki" to mogą tylko obejrzeć samochód z wierzchu.
    Koszty: no cóż... samochód trochę oberwał, więc było wiadomo, że za darmo tego się nie da naprawić. Muszę jednak przyznać, że co do szacowania kosztów naprawy, to nie pomylili się - brawo! Po tym można poznać fachowca, że wie co ile kosztuje i ile jest warta jego praca.
    Jakość usług: REWELACJA. Warto było poczekać i zobaczyć efekt końcowy. Potrafią "dopieścić" autko, a co trzeba wymienić to wymienią na nowe. Samochód rzeczywiście został naprawiony "z głową", a nawet tapicerka została uprana. Przy odbiorze jest to miłe zaskoczenie, że można wsiąść i wrócić do domu, a nie rozglądać się za myjnią, gdzie dopiero ktoś będzie sprzątał.
    Ogólnie: godna polecenia, bardzo solidna firma!!!


  • R
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******

    Jakiś czas temu naprawiałem u nich swojego Tourana, rozrząd i niewielką stłuczkę z OC, jestem zadowolony z jakości usługi, polecam!


  • V
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******

    Duży pozytyw. Pozdrawiam,


  • S
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******

    Do warsztatów blacharsko-lakierniczych na terenie Warszawy i okolic nie mam zbyt dobrego zdania... Wszyscy obiecują gruszki na wierzbie, jak to będzie pięknie i szybko ... a wychodzi jak zawsze ( gul aż skacze)...
    Przynajmniej tak było, znajomy polecił mi tę firmę i powiem szczerze... szok. Odkąd serwisuje swoje auta w firmie NAD-CAR zacząłem na nowo wierzyć w polskich rzemieślników. Daje duży Pozytyw, no ale nie będę zapeszał. Polecam.


  • O
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******

    Sprawdziliśmy. Polecamy...


  • Z
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******

    Byłem na diagnostyce, szybko i sprawnie. Wreszcie auto jeździ ...


  • M
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******

    Duży pozytyw. Wysoka jakość, żetelność i profesjonalizm. Serwisuje u nich 3-y moje samochody i jestem bardzo zadowolny z jakości usług. Warto do nich przyjechać nawet z drugiej strony Wisły...


    Zalety:
    Ilość świadczonych usług.


    Wady:
    Brak


  • F
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******

    Jestem zadowolony z usługi. Doskonały dobór lakieru !!!


    Zalety:
    Mają własny mieszalnik. Zostawiając autko "na lakier" można zrobić przegląd pogwarancyjny i naprawy mechaniczne. Dla mnie jest to duża zaleta. :)


Podobne warsztaty


Usługi wykonywane przez warsztat