POWRÓT

P.W. BIBMOT BIK SP. J. - Renault i Fiat

POKAŻ NUMER TELEFONU
Wspomnij, że warsztat znalazłeś(aś) w DobryMechanik.pl

Wszystkie Pozytywne (5) Neutralne (0) Negatywne (7)

  • AUTOR: DATA: 2017-01-05 19:14
    Wizyta umówiona przez DobryMechanik.pl

    ogólnie
    ******

    czas naprawy
    ******

    ceny usług
    ******

    jakość usług
    ******


    Już wielokrotnie korzystałem z usług serwisu przy ulicy Drzewieckiego.Do wykonanych prac nie mam żadnych zastrzeżeń, wykonane solidnie.Polecam.


    Marka/model samochodu:
    seat cordoba 1.9 tdi

  • AUTOR: DATA: 2017-09-11 09:54

    ogólnie
    ******

    czas naprawy
    ******

    ceny usług
    ******

    jakość usług
    ******


    Negatywny

    Stanowczo nie polecam!!! 2 krotnie zła diagnoza usterki klimatyzacji. Pierwszy raz "problemy z praca silnika przez co rozłacza sprężarkę klimy i przez to nie chłodzi." Problem z praca silnika rozwiązany powiedzieli ze sprzęgło sprężarki. Usterka naprawiona juz w innym warsztacie właściwie odrazu -zawór sterujący sprężarka. Do tego opieszałość. Nie polecam!!! A i jeszcze jedno mechanicy wsiadaja do auta bez zabezpieczenie folia. Kierownica usmarowana fotel również.!


    Marka/model samochodu:
    Golf

  • AUTOR: DATA: 2017-07-12 22:33

    ogólnie
    ******

    czas naprawy
    ******

    ceny usług
    ******

    jakość usług
    ******


    Negatywny

    Moja opinia dotyczy nie tyle samego warsztatu co obsługi "mistrzowskiej"Zgłosiłem się w uzgodnionym tel. terminie(05.07.17rgodz.11,00) na badanie komputerowe pracy silnika .Po badaniu odbyto też jazdę sprawdzającą i z diagnozą wstępną wyznaczono termin 10.07godz 15.00 na dodatkowe badanie i zostawieniu samochodu w warsztacie . O godz. 17,45 tel. "mistrz"poinformował mnie o usterce pompy wtryskowej i jej konieczności wymiany na nową koszt ponad 4tys. Wobec braku alternatywnego sposobu naprawy wyraziłem zgodę .Po za sięgnięciu opinii wśród znajomych próbowałem oddzwonić do "mistrza" ale nie odebrał tel.Więc nazajutrz byłem rano po 7.00 w warsztacie ale tam jest inna zmiana i jedynie udało się sprawdzić że nowa pompa w serwisie nie została zamówiona ale na więcej musiałem przyjechać jeszcze raz przyjechać po 15-tej Okazało się że pompa jest zamówiona ale u hurtownika i taniej o 800zł Wobec mojego sprzeciwu poprosiłem o wydanie samochodu i uzyskałem zgodę pod warunkiem że zabiorę i zapłacę części które zamówione już były do tej naprawy tzn; zestaw rozrządu i filtr paliwa Zapłaciłem ogólną kwotę około 1tys i z nienaprawionym autem odjechałem szczęsliwy z takiego warsztatu Moją szczególną uwagę zwóciło że ten zestaw jest nie kompletny a koszt jego naliczył mi " mistrz" w kwocie 446,37gri zawierający tylko pasek rozrządu i rolkę wraz z napinaczem Oryginalny zestaw wyposażony jest jeszcze w śruby mocujące napinacz i koło pasowe oraz pompę wody a koszt około 300zł


    Marka/model samochodu:
    Renault scenic

  • AUTOR: DATA: 2016-12-06 08:45

    ogólnie
    ******

    czas naprawy
    ******

    ceny usług
    ******

    jakość usług
    ******


    Negatywny

    Witam. Chciałabym się podzielić z Państwem swoją opinią. Kupiliśmy Renault Master i po wymianie pompy wody przestało grzać ogrzewanie ... z racji, ze auto ma pokonywać długie trasy postanowiliśmy zaprowadzić do serwisu "bo się tam znają". Prawda jest taka, ze nie maja bladego pojęcia co robią, wymienili nam w trzyletnim aucie nagrzewnice (mistrz :) stwierdził, ze nagrzewnice wymienia się nie rozbierając kokpitu) pominąwszy to trzy dni płukali układ bez rezultatu i dalej chcieli płukać ... Porażka... Kiedy oznajmiliśmy ,ze zabieramy auto MISTRZ chyba zamieszania stwierdził, ze będzie płukał specjalnym środkiem a MISTRZ drugiej zmiany stwierdził, ze nie ma takiego środka.. Na koniec dodam ,ze przy wypisywaniu Faktury pomylili nazwisko mimo,ze mieli dowód rej. Dla mnie pracownicy nie maja pojęcia o naprawach ,odradzam wszystkim, którzy chcą mieć sprawne auto. Z serwisu został tylko napis na budynku nic poza tym.


    Marka/model samochodu:
    Renault Master

  • AUTOR: DATA: 2016-02-06 11:28

    ogólnie
    ******

    czas naprawy
    ******

    ceny usług
    ******

    jakość usług
    ******


    Ja bardzo często robię tutaj naprawy i nie narzekam - chodzi mi o filię na Przemysłowej. Wszystkie przeglądy drobne naprawy i grubsze w kolejnych samochodach sprawnie i słownie. Naprawdę nie mam zastrzeżeń. Ostatnio (z rok temu) instalacja BRC. Pracuje bez zastrzeżeń, tak że nie mogę złego słowa powiedzieć.


    Marka/model samochodu:
    bravo 1.4, focus 1.6.

  • AUTOR: DATA: 2014-11-20 17:49

    ogólnie
    ******

    czas naprawy
    ******

    ceny usług
    ******

    jakość usług
    ******


    A ja was zaskoczę , gdyż jestem pozytywnie zaskoczony serwisem bibmota przy ulicy Drzewieckiego.Już 2-krotnie dobrze zdiagnozowali w moim Peugeocie 407 3-usterki (sworzeń wachacza,łożysko koła,poduszka silnika).Usterki usunięto mi szybko i dobrze, po naprawie sprawdzono mi wymienione elementy i musze powiedzieć że mechanicy zrobili taniej niż w innych warsztatach.Działa wszystko dobrze.Zresztą jeszcze przy płaceniu można negocjowac cenę naprawy. Dlatego szczerze polecam ten serwis bibmot.


    Marka/model samochodu:
    Peugeot 407 SW 2.0 HDI

  • AUTOR: DATA: 2013-09-19 20:25

    ogólnie
    ******

    czas naprawy
    ******

    ceny usług
    ******

    jakość usług
    ******


    Negatywny

    Poszukuję osoby którym spłoneły auta w wyniku serwisowania przez
    firmę 'BIBMOT-BIK.
    mail;witek104@vp.pl


  • AUTOR: DATA: 2013-06-26 20:21

    ogólnie
    ******

    czas naprawy
    ******

    ceny usług
    ******

    jakość usług
    ******


    Negatywny

    Diagnostyka komputerowa


    Wady:
    Brak fachofców i odpowiedzialności za
    wykonanie byle jakiej usługi.


    Marka/model samochodu:
    Laguna

  • AUTOR: DATA: 2012-11-10 16:47

    ogólnie
    ******

    czas naprawy
    ******

    ceny usług
    ******

    jakość usług
    ******


    Ja natomiast byłem w październiku swoją Laguną na przeglądzie gwarancyjnym po 60 tys.kilometrów. Umówiłem się na przegląd telefonicznie , na przyjęcie do serwisu nie czekałem , osłonili mi siedzenia i kierownicę pokrowcami , szybka obsługa, czysto i dokładnie.Nawet przestało mi trzeszczeć i skrzypieć w aucie po obsłudze. Na koniec umyto mi auto po przeglądzie. Zapłaciłem sporo , aczkolwiek poniżej cen innych serwisów bo przed przeglądem pytałem o cenę. Pełna satysfakcja- Tak trzymajcie Panowie!!!


    Zalety:
    Wiedzą co robią
    Przyjemna i kompetentna obsługa
    Propozycje zamienniki,oryginalne części do wyboru klienta bez wciskania "kitu"


    Wady:
    Dojazd w remoncie ale przy tylu klientach...


    Marka/model samochodu:
    Renault Laguna 3

  • AUTOR: DATA: 2012-10-09 22:54

    ogólnie
    ******

    czas naprawy
    ******

    ceny usług
    ******

    jakość usług
    ******


    Wszystko oki, miły i konkretny mechanik, naprawa układu klimatyzacji i kompletna obsługa układu w 4 godziny i wszystko pracowało tik-tak.


    Zalety:
    Szybko i fachowo


    Marka/model samochodu:
    Audi A6

  • AUTOR: DATA: 2012-08-31 20:23

    ogólnie
    ******

    czas naprawy
    ******

    ceny usług
    ******

    jakość usług
    ******


    Negatywny

    Umówiłem się na badanie kompresji w benzynowym silniku R6.
    Podano mi koszt 45zł
    Wieczorem kiedy przyjechałem na umówiona wizytę powiedziano mi że za 45 zł nie zrobią tego tylko za 70. A jak mam jakieś wątpliwości to mogę sobie przyjechać ja będzie mistrz z którym rozmawiałem...
    Pozostawiam Wam ocenę sposobu traktowania klienta.


    Marka/model samochodu:
    BMW

  • AUTOR: DATA: 2012-06-09 18:19

    ogólnie
    ******

    czas naprawy
    ******

    ceny usług
    ******

    jakość usług
    ******


    Negatywny

    Tragedia, Wykonałem tam przegląd gwarancyjny po 30 tys( Renault scenic III 1.5 EDC) po miesiącu od przeglądu okazało się ze nie mam oleju w skrzyni biegów - skrzynia do wymiany, a dzisiaj sprawdzam filtr powietrza - który powinien być wymieniony - niestety jest to w dalszym ciagu fultr fabryczny. jutro go wymienie i zrobie zdjecia.
    Uwaga na mechaników BIBMOT Mielec


    Zalety:
    Brak


    Wady:
    wymiana czesci tylko na fakturze, jedziesz sprawnym autem a powyjeździe z warsztatu - tragedia


DODAJ OPINIĘ

- możliwość płatności kartą

Godziny otwarcia:  
Poniedziałek od 07:00 do 23:00
Wtorek od 07:00 do 23:00
Środa od 07:00 do 23:00
Czwartek od 07:00 do 23:00
Piątek od 07:00 do 23:00
Sobota od 07:00 do 20:00
P.W. BIBMOT BIK SP. J. - Renault i Fiat

Firma została założona przez trzech braci Zdzisława, Stanisława i Kazimierza 18 czerwca 1993 roku. Rozpoczęła swoją działalność od dzierżawy dawnych obiektów Polmozbytu w Mielcu przy ulicy Przemysłowej 61, które następnie nabyła w 1998 roku. Już w pierwszych miesiącach działalności BIBMOT stał się liderem na lokalnym rynku w działalności usługowej i handlowej w branży motoryzacyjnej. BIBMOT znany wśród firm importujących pojazdy dostawał oferty współpracy z wielu źródeł. Ostatecznie wybrano ofertę Renault Polska dla obiektu na ulicy Drzewieckiego oraz Fiat Auto Poland dla obiektu na ulicy Przemysłowej.


WYZNACZ TRASĘ INNE WARSZTATY W OKOLICY

Podobne warsztaty





Darmowa aplikacja mobilna

Nasza aplikacja działa poprawnie na wszystkich platformach mobilnych.
W celu jej pobrania wystarczy przejść do wybranego sklepu.

Pobierz z App Store

Pobierz ze Sklepu Windows

Wyślij aplikację na Twój telefon

SMS-em otrzymasz link do pobrania naszej aplikacji.