Klinika samochodowa Sp. z o.o.
Michałowice, ul. Krakowska 237, Michałowice k. Krakowa
Michałowice, ul. Krakowska 237, Michałowice k. Krakowa
Aktualnie warsztat nie udostępnia kalendarza i nie można się do niego umówić online. Poproś o udostępnienie wolnych terminów na stronie, aby móc zarezerwować wizytę.
Mechanika pojazdowa, naprawy silników typu Boxer - Porshe, Subaru. Remonty silników Renault, Saab, Opel 3.0 dci Obsługa oraz naprawa aut Amerykańskich i Japońskich, Chiptuning, Przygotowywanie aut do sportu.
Pojazd: XV
Rzetelnie i sumienne wykonana naprawa. Wszystko konsultowane. ASO przy nich to słabizna za duża kasę :)
Pojazd: -
Z całego serca odradzam, niesłowni, dużo mówią, mało robią. Samochód zawieziony na ustalony termin (10 kwietnia), miał być naprawiany od raz... Rozwiń
Drogi Miłoszu, który nie chciałeś podać imienia i marki pojazdu. Dostarczyłeś do nas Subaru Imprezę WRX stylizowaną na STI po nieudolnej PRZEKŁADCE z auta angielskiego, która przed nami odwiedziła - z tego co wiem kilka warsztatów w Polsce, łącznie z modyfikacjami podniesienia mocy w niesprawnym od początku aucie. Samochód ma popękaną ścinę grodziową, pociętą instalację elektryczną, dokładane dodatkowe obejścia elektryczne, na desce rozdzielczej podczas oddawania gazu mruga kontrolka ładowania oraz check engine, leje się paliwo z dwóch wtryskiwaczy przez nieszczelne uszczelki - później kapie na rozgrzany wydech - pewnie dlatego zniknęło 1/4 baku a zaświeciła rezerwa która ma pojemność około 12 litrów w baku, pompa ma sitko i komorę osobną więc nie ma mowy złapaniu syfu ze zbiornika, chyba że wiesz że masz go tam dużo. Instalacja pojazdu jest podłączona po przekładce w taki sposób, że daje sterownikowi silnika informację o ujemnej pracy zaworów zmiennej fazy rozrządu, co jest fizycznie nie możliwe, ale przez błędne połączenie przewodów stało się faktem. Naprawę wiązki w takim stanie wyceniliśmy na roboczo godziny, co po przedstawieniu kwoty nie zostało przez Ciebie zaakceptowane z racji, jak mówiłeś możliwości tańszego zakupu używanej elektryki. Zawieszenie samochodu jest skręcone przy użyciu śrub budowlanych i twardości od 5.5 do 8.8, które nie powinny znaleźć się w samochodzie. Zamiast bolców prowadzących do klocków hamulcowych zamontowane zostały zwykłe wkręty spax, luźno bez żadnego zabezpieczenia. Silnik, który rzekomo dwa czy trzy tysiące temu przechodził kompletną odbudowę na kutych podzespołach ma z każdej strony i prawi każdego uszczelnienia wycieki oleju, gubi ciśnienie oleju poza obszarem bloku silnika, na głowicach spadek ciśnienia to 50% względem bloku. Kolektor wydechowy zamiast pierścieni uszczelniających ruchomych i uszczelek ma zastosowany tzw cement do wydechu i jest nieszczelny. Połączenie silnika ze skrzynią jest pozbawione kilku śrub mocujących i trzyma się na 4 z 8 zaprojektowanych śrub. Opaski przegubów zostały zastosowane w wersji ślimakowej co skutkuje każdorazowym obcieraniem o sanki silnika przy obrocie i możliwością zerwania osłony w każdej chwili. uszczelnienie spływu skroplnej wody z klimatyzacji wewnątrz auta jest pozbawione uszczelniającej gumy w ścianie grodziowej, co skutkuje wlewaniem się wody do środka, za równo tej przy deszczu cieknącej po grodzi, jak i tej rozchlapanej z pod kół. Wycena dokonana przez nas opiewała na rozbiórkę całego auta w środku, wymianę instalacji, wymianę węzy podciśnień w komorze silnika, doprowadzenie ułożenia podzespołów osprzętu w komorze silnika do stanu zaprojektowanego przez producenta. Jeżeli nie odpowiada Ci kwota to po prostu się na nią nie decydujesz i zabierasz auto a koszt diagnostyki, poświęconego czasu i wyceny trzeba uregulować. Nie rozumiem wylewania żalów na serwis który uświadomił Ci stan auta i wycenił kwotę naprawy pojazdu. Jeżeli ktoś chce tą pracę wykonać w mniejszej kwocie to się nazywa wolny rynek. Z tego co wiem silnik już jest zdemontowany z pojazdu i na grupach rozpoczęła się sprzedaż wspaniałego osprzętu np. turbosprężarki z tego pojazdu. Ciekawe czemu.. Dla zainteresowanych dodam link do zdjęć pojazdu aby każdy mógł sobie sam obejrzeć i ocenić stan pojazdu, który na grupach fb jest przedstawiany przez właściciela jako doinwestowany z małym mankamentem nie działającej zmiennej fazy. Nie chciał bym widzieć miny kupującego po transakcji i sprawdzeniu stanu pojazdu.
Pojazd: Outlander
Trafiłem do tego warsztatu z drogi. Warsztat niewielki i duzo samochodów poupychane gdzie się da ale z usługi jestem zadowolony, zrobione na... Rozwiń
Pojazd: Mitsubishi Eclipse 3G
Witam, w skrócie opowiem Wam historię naprawy mojego auta w tym warsztacie. Problemem, z którym przyjechałem były "falujące" obroty. Na pocz... Rozwiń
Pojazd: VW transporter t3
Prace blacharskie to w tym przypadku porazka. Reklama na oferia.pl mnie przyciagnela i zapewnienia Pana Rafala ze wszystko zostanie wykonan... Rozwiń