Klinika samochodowa Sp. z o.o.

Michałowice, ul. Krakowska 237, 32-091 Michałowice k. Krakowa

****** 3.4 (7 opinii)

DODAJ OPINIĘ

O warsztacie

Michałowice, ul. Krakowska 237, 32-091, Michałowice k. Krakowa

* dzwoniąc pod wskazany numer warsztatu, Twój numer telefonu automatycznie zapisuje się w bazie danych portalu DobryMechanik.pl. Szczegółowe zasady przetwarzania Twojego numeru telefonu opisaliśmy w Polityce prywatności.

Mechanika pojazdowa, naprawy silników typu Boxer - Porshe, Subaru. Remonty silników Renault, Saab, Opel 3.0 dci Obsługa oraz naprawa aut Amerykańskich i Japońskich, Chiptuning, Przygotowywanie aut do sportu.

Więcej

Opinie (7)

Dodaj opinię
3.4 ******
Ocena wystawiona na podstawie 7 opinii.

Ogólne

******

Czas naprawy

******

Ceny usług

******

Jakość usług

******
  • a
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******

    Negatywny

    Z całego serca odradzam, niesłowni, dużo mówią, mało robią. Samochód zawieziony na ustalony termin (10 kwietnia), miał być naprawiany od razu, zbywali mnie za każdym razem gdy pytałem o wycenę, którą dostałem po 2.5 miesiąca (26 czerwca)... Kwotę wyceny pominę, w innym warsztacie specjalizującym się Subaru dostałem wycenę na kwotę o połowę niższą za ten sam zakres usług... Przez 2.5 miesiąca jedynymi zauważalnymi zmianami odkąd dostali samochód to ramki tablic, które podmienili na swoje i wiszące kable pod kierownicą, nawet nie chciało im się poskładać samochodu do stanu w jakim dostali... Samochód na lawecie pojechał do innego warsztatu, ale sam już z niej nie zjechał bo jak się okazało w baku susza, pomimo że oddany był z 1/4 baku. Rozumiem, że przeparkowując samochód benzyny nie przybędzie, a tym bardziej robiąc logi, ale na ilości paliwa z którą był oddany można było zrobić ~100km. Finalnie jestem stratny 2.5 miesiąca, 300zł za diagnozę i trzeba będzie dzięki tym "fachowcom" wyciągać pompę bo na pewno złapała syf ze zbiornika... Warto dodać, że samochód ma problem z wiązką, która miała być naprawiana, a w OSTATECZNOŚCI wymieniona, jeśli naprawa obecnej miała by być droższa. Zgodziłem się i napisałem, że jak coś to niech da znać to poszukam innej wiązki, OD RAZU odpisał żebym w takim razie szukał bo drożej wyjdzie naprawa, pomimo że przed chwilą to miało być ostatecznością... (za wymianę wiązki policzył 4500 netto).... Spodziewam się, że zaraz będą głupie tłumaczenia i odwracanie kota ogonem, nie zamierzam na to odpowiadać. Wszystkich przestrzegam bo nie warto.


    Odpowiedź warsztatu na komentarz:

    Drogi Miłoszu,
    który nie chciałeś podać imienia i marki pojazdu. Dostarczyłeś do nas Subaru Imprezę WRX stylizowaną na STI po nieudolnej PRZEKŁADCE z auta angielskiego, która przed nami odwiedziła - z tego co wiem kilka warsztatów w Polsce, łącznie z modyfikacjami podniesienia mocy w niesprawnym od początku aucie.
    Samochód ma popękaną ścinę grodziową, pociętą instalację elektryczną, dokładane dodatkowe obejścia elektryczne, na desce rozdzielczej podczas oddawania gazu mruga kontrolka ładowania oraz check engine, leje się paliwo z dwóch wtryskiwaczy przez nieszczelne uszczelki - później kapie na rozgrzany wydech - pewnie dlatego zniknęło 1/4 baku a zaświeciła rezerwa która ma pojemność około 12 litrów w baku, pompa ma sitko i komorę osobną więc nie ma mowy złapaniu syfu ze zbiornika, chyba że wiesz że masz go tam dużo. Instalacja pojazdu jest podłączona po przekładce w taki sposób, że daje sterownikowi silnika informację o ujemnej pracy zaworów zmiennej fazy rozrządu, co jest fizycznie nie możliwe, ale przez błędne połączenie przewodów stało się faktem. Naprawę wiązki w takim stanie wyceniliśmy na roboczo godziny, co po przedstawieniu kwoty nie zostało przez Ciebie zaakceptowane z racji, jak mówiłeś możliwości tańszego zakupu używanej elektryki. Zawieszenie samochodu jest skręcone przy użyciu śrub budowlanych i twardości od 5.5 do 8.8, które nie powinny znaleźć się w samochodzie. Zamiast bolców prowadzących do klocków hamulcowych zamontowane zostały zwykłe wkręty spax, luźno bez żadnego zabezpieczenia. Silnik, który rzekomo dwa czy trzy tysiące temu przechodził kompletną odbudowę na kutych podzespołach ma z każdej strony i prawi każdego uszczelnienia wycieki oleju, gubi ciśnienie oleju poza obszarem bloku silnika, na głowicach spadek ciśnienia to 50% względem bloku. Kolektor wydechowy zamiast pierścieni uszczelniających ruchomych i uszczelek ma zastosowany tzw cement do wydechu i jest nieszczelny. Połączenie silnika ze skrzynią jest pozbawione kilku śrub mocujących i trzyma się na 4 z 8 zaprojektowanych śrub. Opaski przegubów zostały zastosowane w wersji ślimakowej co skutkuje każdorazowym obcieraniem o sanki silnika przy obrocie i możliwością zerwania osłony w każdej chwili. uszczelnienie spływu skroplnej wody z klimatyzacji wewnątrz auta jest pozbawione uszczelniającej gumy w ścianie grodziowej, co skutkuje wlewaniem się wody do środka, za równo tej przy deszczu cieknącej po grodzi, jak i tej rozchlapanej z pod kół.
    Wycena dokonana przez nas opiewała na rozbiórkę całego auta w środku, wymianę instalacji, wymianę węzy podciśnień w komorze silnika, doprowadzenie ułożenia podzespołów osprzętu w komorze silnika do stanu zaprojektowanego przez producenta. Jeżeli nie odpowiada Ci kwota to po prostu się na nią nie decydujesz i zabierasz auto a koszt diagnostyki, poświęconego czasu i wyceny trzeba uregulować.
    Nie rozumiem wylewania żalów na serwis który uświadomił Ci stan auta i wycenił kwotę naprawy pojazdu. Jeżeli ktoś chce tą pracę wykonać w mniejszej kwocie to się nazywa wolny rynek. Z tego co wiem silnik już jest zdemontowany z pojazdu i na grupach rozpoczęła się sprzedaż wspaniałego osprzętu np. turbosprężarki z tego pojazdu. Ciekawe czemu.. Dla zainteresowanych dodam link do zdjęć pojazdu aby każdy mógł sobie sam obejrzeć i ocenić stan pojazdu, który na grupach fb jest przedstawiany przez właściciela jako doinwestowany z małym mankamentem nie działającej zmiennej fazy.
    Nie chciał bym widzieć miny kupującego po transakcji i sprawdzeniu stanu pojazdu.

  • M
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******

    Trafiłem do tego warsztatu z drogi. Warsztat niewielki i duzo samochodów poupychane gdzie się da ale z usługi jestem zadowolony, zrobione na miejscu łożysko koła w moim outlanderze chodzi świetnie do dziś i mam nadzieje ze tak pozostanie. Polecam


    Zalety:
    miła obsługa


    Outlander

  • m
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******

    Negatywny

    Witam, w skrócie opowiem Wam historię naprawy mojego auta w tym warsztacie. Problemem, z którym przyjechałem były "falujące" obroty. Na początku grudnia kierując się opiniami na tym forum zawiozłem auto do Pana Rafała i "naprawa" trwała...4 miesiące!!! Usterka oczywiście nie została usunięta, co więcej mechanik kazał zamówić silnik krokowy(630zl), następnie stwierdził, że padł komputer pokładowy (specjalnie ściągany z USA: 1350zł), że należy wymienić akumulator (300zł) + "robocizna" 1200zł(!), a ostatecznie u kolejnego mechanika okazało się, że wystarczyło wymienić przepustnicę. I tłumaczenie, że to nietypowe auto, a rzekomo specjalizuje się on w samochodach japońskich i amerykańskich. Kontakt koszmarny, mechanik nie odbierał moich telefonów, nie oddzwaniał, totalny brak szacunku dla klienta. Co więcej, gdy straciłem cierpliwość i pojechałem odebrać moje auto w takim stanie w jakim było, bo po prostu chciałem je jak najszybciej stamtąd zabrać, stało ono całe zasypane śniegiem i okazało się, że w samochodzie brakuje plastikowych części i kilku innych elementów, naklejki na szybach były pozrywane oraz zostały uszkodzone spryskiwacze. Komentarz jest za krótki, żeby opisać całą moją przygodę w tym "warsztacie". Naprawdę chciałbym dać pozytywny komentarz, ale jestem bardzo zawiedziony współpracą z tym Panem, który narobił więcej szkód niż pomógł. Mam nadzieję, że mój przypadek uchroni Was przed naciąganiem oraz brakiem profesjonalizmu jaki ja tam uświadczyłem. Pozdrawiam.


    Mitsubishi Eclipse 3G

  • K
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******

    Negatywny

    Prace blacharskie to w tym przypadku porazka.
    Reklama na oferia.pl mnie przyciagnela i zapewnienia Pana Rafala ze wszystko zostanie wykonane wg ustalen solidnie i na tym sie skonczylo.
    Niestety prace blacharskie ktore powinny trwac ok tygodnia przeciagnely sie do 6 tygodni.(wspawanie 2 reperaturek i wzmocnienie podluznic)
    Wykonanie marne, spawy nie zabezpieczone podkladem, tylko dla niepoznaki przykryte barankiem, to samo "konserwacja podwozia" bez czyszczenia, na rdze i zaschniete bloto.. wyrzucone pieniadze;/


    Wady:
    Oszukiwanie klienta


    VW transporter t3

  • D
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******

    Miałem okazje robić uszczelki pod głowicami. Cena o ok 1000 zł niższa niż konkurencja. Auto bylo zrobione w tydzień, w innych warsztatach rozmowa zaczynała się od 2 do 3 tyg i zawsze gadanie o nietypowym silniku i braku części. Jestem zadowolony i polecam. Auto umyte na zewnątrz i posprzątane w środku - mam jasną tapicerkę, żadnych odbitych rąk. 100 % pozytywnie


    Zalety:
    Super podejscie do klienta
    Elastyczne godziny pracy


    Subaru Outback H6

  • B
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******

    Gość zna się na swojej pracy. Zdiagnozował usterkę po przejechaniu się samochodem. Naprawa zajeła mu 2 dni. Byłem z moim Subaru u kilku mechaników i nikt nie był pewien albo słał domysły. Usterką okazało się łożysko w skrzyni biegów. Na pewno skorzystam jeszcze z jego usług


    Subaru Impreza WRX

  • j
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******

    Polecam Pana Rafała. Naprawiał w mojej 911 uszczelki pod głowicami i przy okazji panewki. Zrobił to za połowę ceny "warsztatów specjalizujących sie " w Porsche. Bardzo szybki czas realizacji, na poziomie 1 tygodnia. Dużo części nowych do silnika ma na miejscu. Na placu dużo Porsche i Subaru. Po skończonej pracy dostałem wszystkie części wymienione w silniku spakowane do wglądu i zabrania.


    Zalety:
    Duzy magazyn części, dobra komunikacja interpersonalna


    Posche 911 turbo

Nasze porady (2)

Volvo s40 II 2010
Padł mi cem - moduł komfortu (volvo s40 II, diesel). Po 5 tygodniach w warsztacie mechanik stwierdził że nie był w stanie zamówić odpowiedniego modułu i "zrobił go z dwóch modułów". Auto po przejechaniu 30 km zgasło (przy pełnej prędkości na autostradzie, na szczęście nic się nie stało). Czy możliwym jest ze nie dało się zamówić ww. modułu?
Witam. Posiadam Honde Civic V (95r) 1.4 vtec Otóż wszystko jest sprawne, jednak stojąc np w korku przez dłuższy czas skacze mi wskazówka od temp silnika dosyć znacznie (prawie max) po wyjeździe z korka wszystko wraca doo normy. Mam zbiorniczek wyrownawczy jednak jest on pusty mimo dolania do niego płynu (po konsultacji ze znajomym mechanikiem powiedział że jest to zbiornik przelewowy i nic się nie dzieje i że może być pusty) Czy to prawda?

Podobne warsztaty


Marki samochodów naprawiane przez warsztat