POWRÓT

PATYRA AUTO SERWIS - serwis mechaniczny

POLECANE WARSZTATY

AUTO-GAZ SERWIS Dariusz Stadnicki
******
opinie: 23

Aleja Spółdzielczości 38
Ponikwoda, Lublin

MOTOR CAR SERVICE
******
opinie: 9

ŚLIWKOWA 26
Ponikwoda, LUBLIN

DAKAR
******
opinie: 411

BURSAKI 6 G
CZECHÓW, LUBLIN

POKAŻ NUMER TELEFONU
Wspomnij, że warsztat znalazłeś(aś) w DobryMechanik.pl

Wszystkie Pozytywne (19) Neutralne (2) Negatywne (7)

  • AUTOR: DATA: 2017-05-12 18:41

    ogólnie
    ******

    czas naprawy
    ******

    ceny usług
    ******

    jakość usług
    ******


    Neutralny

    Zakład tylko dla tych, którzy rozliczają się na firmę- ceny strasznie wygórowane. Rozliczanie ewentualnych reklamacji zostanie tak zakamuflowane, że i tak trzeba będzie dopłacić srogo za nowo odkryte wady. Jedyny "+" to to, że samochód można oddać do naprawy w zasadzie z dnia na dzień. Brak możliwości zapłaty kartą i brak.....PARAGONU za usługi (dotyczy osób prywatnych).


  • AUTOR: DATA: 2016-12-14 16:18

    ogólnie
    ******

    czas naprawy
    ******

    ceny usług
    ******

    jakość usług
    ******


    W samochodzie (przebieg oryginalny 130000 km)od dłuższego czasu miałem "bujanie" w trakcie szybkiej jazdy. Na stacjach kontroli nic nie znaleźli. Byłem w 6 różnych serwisach ( w tym autoryzowanym) i nic nie znaleźli, a nie którzy mówili, że to normalne. Cały czas tylko słyszałem: "może to wymienimy ale nie gwarantujemy".
    W końcu trafiłem do tego serwisu. Przyznali, że faktycznie buja ale muszą zrobić dokładną diagnozę. Po 2 dniach miałem diagnozę a na następnym dniu naprawiony samochód.
    Naprawdę wielki podziw.
    Polecam.


    Marka/model samochodu:
    Skoda Octavia 2008 r

  • AUTOR: DATA: 2016-12-12 21:54

    ogólnie
    ******

    czas naprawy
    ******

    ceny usług
    ******

    jakość usług
    ******


    Do wymiany sprzęgło dwumasowe , sprawnie szybko.
    Patrząc na inne opinie kawy nie piłem przyprowadziłem auto na umówiony termin poczekałem na telefon i odebrałem.
    Terminy naprawy zgodne z omawianymi przez telefon.
    Godne polecenia są ustalenia dotyczące możliwości zastosowania zamienników itd..
    Nie znam się ale trzeba słuchać i pytać ( a nie czaić się z kwiatami ) a potem wybrać to za tyle albo tamo za inne tyle.
    Ogólnie jestem bardzo zadowolony cenowo odrobinę mniej niż zakładałem ( czytając po internetach ).


    Marka/model samochodu:
    volvo v50

  • AUTOR: DATA: 2016-12-12 20:56

    ogólnie
    ******

    czas naprawy
    ******

    ceny usług
    ******

    jakość usług
    ******


    Miła i fachowa obsługa. Z wejścia widać że gość zza lady wie o czy z nim się rozmawia a nie tylko udaje ze wie o co chodzi. Usterka szybko naprawiona i jeszcze kawa za darmo. Ceny mieszczą się w standardzie lubelskim. Mogę śmiało polecić.


    Marka/model samochodu:
    volvo s80

  • AUTOR: DATA: 2016-12-07 12:43

    ogólnie
    ******

    czas naprawy
    ******

    ceny usług
    ******

    jakość usług
    ******


    Negatywny

    Wymiana świec żarowych, termostatu i czujnika biegu wstecznego odpowiedzialnego za włączanie białych świateł z tyłu auta - 800zł. Ale od początku. Po pierwsze, uprzejmy pan zza lady przyjął moje auto o umówionej godzinie, polecił mi zaczekać, bo ze wszystkim miało zejść do dwóch godzin. W poczekalni jest kawa dla klientów, to się chwali, ja jednak zrezygnowałem, bo dwie godziny to i tak sporo czasu. Pojechałem do domu, minęły dwie godziny - dzwonię. Jeszcze dwie godziny, bo świece się zapiekły. Ok. Minęły te kolejne dwie, mechanik dzwoni - zaprasza po odbiór, tylko termostat jutro, bo omyłkowo zamówili zły. No tak, w końcu Astra H to takie niszowe auto na naszych drogach, można się pomylić nawet nazywając się profesjonalnym serwisem aut. To termostat kiedy indziej. Kawał Lublina przede mną, jechałem prawie pół godziny w korkach. Dojeżdżam - auto wciąż na kanale, nie skończone. Ciągle ktoś koło niego łazi, odpala, grzebie. Na początku, bo później nikogo przy nim nie było przez parę minut i stało z maską w górze. Stało jak ja, bo pan zza lady był na terenie kanałów zajęty rozmową. Nie wnikam, pewnie coś ważnego. Za chwilę się rozliczam. Słyszę kwotę 550zł za wymianę świec i czujnika. Jego koszt to 34zł, a świec - 4 x 90zł boscha. Dlaczego nikt do mnie nie zadzwonił i nie zapytał jakiej firmy i jak drogie świece sobie życzę? Usługa 140zł. Wprawdzie w niej usunięcie błędów z komputera, ale to wciąż kasa z kosmosu. Ponieważ nie spodziewałem się usłyszeć takich kwot, miałem przy sobie 520zł, pan zza lady obniżył mi cenę do tej kwoty, dlatego daję maxa za jakość usług. Osobiście jednak nie polecam wizyty u Patyry. Zostawiam to Państwu do przemyśleń.


    Marka/model samochodu:
    Astra H

  • AUTOR: DATA: 2016-11-02 19:09

    ogólnie
    ******

    czas naprawy
    ******

    ceny usług
    ******

    jakość usług
    ******


    Negatywny

    zwykła wymian oleju.
    Fuszera uniakć =[wymoderowano]
    Normalnie płace za wymiane oleju 170.. a tu zazyczyli sobie 250 zl.
    Nalali oleju i nie sprawdzili poziomu w silniku . Maskra - jak bym sam nie wrócił i nie powiedział - to bym tak jezdził ciekawe jak długo.
    Marnuja czas - zadzwonia - a jak przyszedełm po odbiór auta to jeszcze musieli 20 min kasować licznik + odciaganie oleju(30 min) . Unikajcie ludzie tych [wymoderowano]!
    A i jeszcze jedno rzekomo biegi nie wskakują bo nie dociskam sprzegła - " dywanik podchodzi " - tak jesne od 12 misięcy. Czemu tacy [wymoderowano]jeszcze dzialaja w lublinie ... ???


    Marka/model samochodu:
    Peugot 206

  • AUTOR: DATA: 2016-06-19 07:18

    ogólnie
    ******

    czas naprawy
    ******

    ceny usług
    ******

    jakość usług
    ******


    Negatywny

    [wymoderowano] i błędy powstałe podczas naprawy. Pierwotny, najważnieszy problem nie jest rozwiązany. Poza tym te fajtłapy zostawiają syf po sobie i drobne zniszczenia, typu urwane plastik tu zgubiony element tam. Wszystko w ślimaczym tempie i za grubą kasę. Najlepsze są tłumaczenia, że tak się dzieje kiedy się naprawia auto.


    Marka/model samochodu:
    fiat

  • AUTOR: DATA: 2016-05-18 12:27

    ogólnie
    ******

    czas naprawy
    ******

    ceny usług
    ******

    jakość usług
    ******


    Negatywny

    Niestety zaparkowała pani pod tesco na moim samochodzie.Musiałam pojechać wymienić nadkole w scenicu. Po naprawie zaproponowali mi wymianę oleju i filtrów. Niestety nie był to dobry pomysł. Plama na tylnym siedzeniu , na co pani stwierdziła ze na pewno była. Tak więc mam plamę i tyle. Wycieraczki gumowe z przodu w fatalnym stanie. Ubrudzone jakąś mazią, której nie da się zmyć. Wycieraczka jest koloru ciemnoszarego, a była jasnoszara. Filtr kabiny mimo, że podobno był zamawiany pod dany model samochodu, nie pasował. Gdy pojechałam z reklamacja, pan z serwisu zawołał dwóch pracowników, którzy stwierdzili że filtr na pewno nie będzie pasował, ale niestety pan zza biureczka stwierdził, że to nie możliwe, wziął filtr i wyrzucił do kosza. Zapłaciłam za niego 50 zł, które wylądowało w koszu. Wskaźniki pokazywały, że olej nie został wymieniony. Gdy pojechałam z reklamacją, pan wyszedł i kazał mi czekać. Po pół godzinie zapytał po co ja jeszcze stoję. Ani przepraszam, ani żadnego innego słowa. Może to i drobne rzeczy, ale muszę zrobić pranie tapicerki, kupić nowe wycieraczki i nowy filtr kabiny. Koleżanka z pracy także miała ten sam problem, po wymianie oleju odebrała samochód z plamą. Ale ona ma męża który wykłócił się i uprali jej tapicerkę. W związku z powyższym, jak chcę być kulturalna i się nie kłócić to mam trochę kasy w plecy, lub dlatego że nie mam męża. Nie polecam tego zakładu. W momencie oddawania samochodu do naprawy, wszyscy byli mili i wydawało się, że będzie w porządku, jednak przy odbiorze bardzo się zawiodłam. Każdy miał mnie gdzieś. W dzisiejszych czasach nie popełnia się takich błędów. Kiedyś naprawiałam u nich samochód i byłam zadowolona - kilka lat temu. Dlatego tam pojechałam. Teraz nie polecam.


    Marka/model samochodu:
    scenic

  • AUTOR: DATA: 2016-01-09 16:33

    ogólnie
    ******

    czas naprawy
    ******

    ceny usług
    ******

    jakość usług
    ******


    Negatywny

    Witam..
    28 grudnia 2015r oddałem do naprawy Suzuki Grand Vitara I z usterką mechaniczną napędu-w czasie jazdy było słychać "czochanie,ocieranie czegoś"przejechał się ze mną mechanik i słyszał ten dźwięk.podnieśli samochód na podnośniku,załączyli napęd 4x4(który działał) i w końcu decyzja bym zostawił samochód.W dniu 29 grudnia 2015r dzwonią,że trzeba oleje w mostach wymienić-to wymieniajcie odpowiadam-koszt 200zł.W dniu 30 grudnia odbieram samochód.Jadąc patrzę,że mam załączoną dźwignię w pozycji napęd 4x4.
    Napęd na przód nie działa,kontrolka się nie pali.Wracam.Panowie sprawdzają po kolei.
    Pompka ciśnieniowa działa,wał się kręci ale przedniego mostu nie zapina.
    Decyzja-zostawić auto.W dniu 5 stycznia dzwonią-część w przednim moście jak to określili"mieszek" jest dziurawy i do wymiany.Cena części 520zł+przesyłka z W-wy.Pojawia się stwierdzenie,że przedni most nie działał jak przyprowadziłem samochód!!!Mówię by się zapytali mechanika co sprawdzał napędy-ten twierdzi ,że napęd działał-4 koła się kręciły jak samochód był podniesiony.Dzwonią 8stycznia 2016r-samochód naprawiony-koszt naprawy 890zł.Kolejne wciskanie kitu-przewód zasilający pompkę był urwany i wywalili złączkę lutując bezpośrednio!!!Przecież sprawdzali,że pompka działała,miała zasilanie,pompowała!!!!
    Zwalili część za 520zł,urwali przewody i za wszystko musiałem zapłacić!!!Naciąganie klienta za własne błędy.Wspomnę,że podważali,że napęd działał(gdzie wołałem mechanika,który potwierdził sprawność),że pompka działała.Z człowieka robią jakiegoś kryminalistę,kłamcę.
    Psują samochód i na koszt klienta się go naprawia i generuje koszty.Dzisiaj byłem u drugiego mechanika.Facet stwierdza krótko.Uszkodzony tylny most-konkretnie łożysko.
    Doradza by kupić drugi,używany,sprawny za 400-500zł bo części będą droższe.
    Przystałem na to.NIE DAWAJCIE SAMOCHODU TAM BO NIE DOŚĆ,ŻE NIE BĘDZIE NAPRAWIONY TO ZAPŁACICIE ZA BŁĘDY MECHANIKÓW!!!!
    Są rzeczy które zrobią,nie wątpię,ale mnie wysiudali ile się dało.Najgorsze,że wywaliłem pieniądze u nich w błoto.


    Marka/model samochodu:
    SUZUKI GRAND VITARA I

  • AUTOR: DATA: 2015-08-31 16:43

    ogólnie
    ******

    czas naprawy
    ******

    ceny usług
    ******

    jakość usług
    ******


    Stosunek ceny do jakości bardzo dobry , wszystko w jak największym porządku, bardzo dobry kontakt z klientem . Co do jakości usługi na razie 100 % zadowolenia, chociaż samochód dopiero co odebrałem więc zobaczymy jak będzie dalej


    Marka/model samochodu:
    Audi A6 C6

  • AUTOR: DATA: 2015-05-15 18:30

    ogólnie
    ******

    czas naprawy
    ******

    ceny usług
    ******

    jakość usług
    ******


    te debile co piszą opinie negatywne to uzytkownicy hond ze kawe podali po 1.5 godziny to nie kawiarnia .Niech idate debile do zus lub do skarbówki tam dostaną kawe .Ten pan co zapłacił 20 zł za dolanie płynu do zony samochodu moze sobie kupic w niedziałku płyn za 12 zł . Za fachowosc trzeba zapłacic idzcie debile do lekarza .


    Marka/model samochodu:
    renault

  • AUTOR: DATA: 2014-01-15 09:43

    ogólnie
    ******

    czas naprawy
    ******

    ceny usług
    ******

    jakość usług
    ******


    Polecam. Naprawili mi samochód bardzo szybko a było to dla mnie bardzo ważne bo wyjeżdżałem za granicę. Ceny rozsądne, bardzo miły kontakt ludzi w biurze.


    Marka/model samochodu:
    VW GOLF

  • AUTOR: DATA: 2014-01-13 12:37

    ogólnie
    ******

    czas naprawy
    ******

    ceny usług
    ******

    jakość usług
    ******


    W piątek naprawiałem tutaj samochód mila obsługa jak dla mnie normalna cena jeszcze dostałem zapach do auta. ja polecam :)


  • AUTOR: DATA: 2013-05-24 13:38

    ogólnie
    ******

    czas naprawy
    ******

    ceny usług
    ******

    jakość usług
    ******


    W Audi było miałem stuki w układzie kierowniczym, zbadali, wycenili i zrobili.
    U żony w volvo było kilka rys i też zawieszenie. Przy okazji zrobiliśmy klimę na lato. Mieszkamy niedaleko, więc oba auta trafiły na raz. Za 2 dni wszystko było gotowe. Trochę się czeka, ale samochodów u nich zawsze dużo.


    Zalety:
    Kompleksowo zrobili naprawę 2 aut, mojego i żony. Praktycznie z dnia na dzień.


    Wady:
    Trochę trzeba było poczekać na sam odbiór.


    Marka/model samochodu:
    Audi A3/Volvo x60

  • AUTOR: DATA: 2013-03-05 18:37

    ogólnie
    ******

    czas naprawy
    ******

    ceny usług
    ******

    jakość usług
    ******


    Negatywny

    Miałem nieszczęśce być 2 razy. Pojechałem bo cos klekotało w zawieszeniu. Zaproponowali "niezbęda" wymiane swożnia, podobno trzeba było zmienic tez amortyzatory, ponadto ,łożysko i przegób. Naprawa ok 800 z. Po 2 dniach znowu zaczeło klekotać. Pojechałem ponownie następny swożeń cos tam jeszcze i koszt 400 zł. Mieli wwymienic jakas uszczelke przy skrzyni ale bidule wyjąc nie mogli więc olali z zaprosili ponownie. Po tyg znowu klekocze. Juz tam nie jadę bo mam dośc tych łajz. Pogubili mi kapsle, przekrzywili kierownice że jadąc prosto wygląda jakbym skręcal o 90 stopni. Kolega byl to mu stacyjkę chcieli za 400 zl wymienic a okazało sie u kogos innego że masy nie mial i nie kręcił rozrusznik.Odradzam bo nie warto tam jechać. Pani siedzi ciągle na telefonie i namawia na dalsze podobno niezbędne uslugi klientów. Zapłacicie zamiast 200 to 1000 zl a i tak nie naprawia, wiem z doświadczenia.


    Zalety:
    nie dostrzegłem, no może kawę po półtorej godzinie czekania zaproponowali


    Wady:
    Naciągaja na co tyko można żeby wymieniac a rzeczywistej usterki nie naprawili. Jak coś jest za trudne do zrobienia to olewają sprawę. .


    Marka/model samochodu:
    dostawczy

  • AUTOR: DATA: 2012-11-02 08:38

    ogólnie
    ******

    czas naprawy
    ******

    ceny usług
    ******

    jakość usług
    ******


    Polecam dobry serwis.Raczej nie kombinuja nic z częściami.Ja jestem zadowolony po wizycie u nich.


    Zalety:
    Wszystko w jednym miejscu,nie trzeba jeżdzic od elektryka do lakiernika itd.Miła obsługa w biurze.Do samochodu zajrzeli mi bez umawiania sie.Blisko galerii Olimp,mozna wyskoczyc w miedzyczasie na zakupy.


    Marka/model samochodu:
    seat

  • AUTOR: DATA: 2012-09-17 19:30

    ogólnie
    ******

    czas naprawy
    ******

    ceny usług
    ******

    jakość usług
    ******


    Trafiłam tam przypadkiem.Ogólnie jestem zadowolona z usług tego serwisu.moja sprawa zostala załatwiona pozytywnie.Nie mam żadnych zastrzeżeń.


    Zalety:
    w miarę szybko,
    ceny na normalnym poziomie


    Marka/model samochodu:
    Honda Civic 5

  • AUTOR: DATA: 2012-02-28 09:31

    ogólnie
    ******

    czas naprawy
    ******

    ceny usług
    ******

    jakość usług
    ******


    polecam ten warsztat byłem zadowolony z serwisu i jak dbają o klienta byłem też zadowolony z roboty w moim aucie została zrobiona rura wydechowa i tłumik i jestem zadowolony ze cena nie była bardzo wysoka teraz mój samochód jest jak rakieta i głośny jak chciałem


  • AUTOR: DATA: 2012-02-27 11:36

    ogólnie
    ******

    czas naprawy
    ******

    ceny usług
    ******

    jakość usług
    ******


    wszystko w jednym miejscu


  • AUTOR: DATA: 2012-02-09 16:43

    ogólnie
    ******

    czas naprawy
    ******

    ceny usług
    ******

    jakość usług
    ******


    Recenzja będzie krótka ale treściwa: W tym warsztacie nie ma rzeczy niemożliwych. Czyli jak ci się zepsuło coś czego tam nie robią to i tak będziesz mieć to naprawione bo ściągną fachowca z drugiego końca miasta po to aby klient wyjechał zadowolony. Warsztat godny polecenia tak w zakresie blacharki i lakiernictwa jak i pozostałych usług motoryzacyjnych (korzystałem z niego dwa razy i obydwa razy byłem zadowolony)


    Zalety:
    dobry kontakt z klientem
    szybka diagnostyka i naprawa
    wykonanie


    Wady:
    może cena nie najniższa ale w granicach rozsądku


  • AUTOR: DATA: 2011-11-21 00:31

    ogólnie
    ******

    czas naprawy
    ******

    ceny usług
    ******

    jakość usług
    ******


    Negatywny

    Swój negatywny komentarz z dokładnym opisem dałem już wcześniej - 18 maja 2011 r. ale go ktoś skasował. Do administratora serwisu: Nie róbcie tego bo wielu właścicielom aut ta ocena pozwoli uniknąć kosztownej, długotrwałej i partackiej naprawy w tym warsztacie. Zawsze administrator może napisać do mnie na maila z pytaniami zanim skasuje.
    Moje auto naprawiano ok. 2 tygodni + kilkakrotne powroty celem usunięcia usterek, których ostatecznie nie usunięto.
    Wymieniają części jak leci - nie konsultując z właścicielem samochodu. Mi wymieniono bez potrzeby dwie rzeczy dodatkowo na kwotę ok. 1300 zł. Utykają najgorsze chińskie podróbki wmawiając, że założyli oryginalne części producenta auta. U mnie tak było. Kasę oczywiście żądają jak za oryginał. Bardzo szybka rotacja pracowników w tej firmie też jest czymś spowodowana i efekt jest taki, że Wasze samochody naprawiają ludzie prawdopodobnie kompletnie do tego nie przygotowani. Moje auto za każdym razem naprawiał inny młodziutki "mechanik", któremu musiałem pokazać, gdzie są śruby, żeby ich nie pourywał. Ktoś tu już napisał, że rozmowa z właścicielem to prawdziwy kabaret. Razem z "mechanikami" robią idiotów technicznych z właścicieli aut.
    Omijajcie ten pseudo-warsztat z daleka! Zaoszczędzicie sobie nerwów, pieniędzy i samochodu.


    Zalety:
    Zalet Brak


    Wady:
    Cały ten pseudo-warsztat jest wadą samą w sobie.


  • AUTOR: DATA: 2011-01-04 22:27

    ogólnie
    ******

    czas naprawy
    ******

    ceny usług
    ******

    jakość usług
    ******


    Neutralny

    chłopak mi naprawde doradził bo widac ze sie zna ogólnie jak sobie załoze wulkanizacje to bedzie u mnie pracował bo jest naprawde dobry Jak ktoś chce tam robic to jedzcie do takiego grubszego chłopaczka on sie zna:)


    Zalety:
    - maja tam chłopaczka takiego grubszego który widać ze sie zna ale nie ma jak sie wykazać ogólnie mi go szkoda
    - dobra lokalizacja i fakt że jest do późna otwarte


    Wady:
    -za zimno
    -chłopaki chcociaż chcą nie maja gdzie sprawdzi opony bo maja zamarznieta wanne (byłem wczoraj z kapciem)
    -nie ma łazienki
    -nie ma gdzie umyć rąk
    -nie ma podnosników i odrazu by szybciej tam robili


  • AUTOR: DATA: 2010-06-16 19:56

    ogólnie
    ******

    czas naprawy
    ******

    ceny usług
    ******

    jakość usług
    ******


    miła i fachowa obsługa. oddałem auto na czujniki aby zamontowali dwa zderzaki ok. Pózniej cos czujniki zaczeły wariowac ale poprawili od ręki co do pracy lakierniczej bardzo dobra. napewno skorzystam jeszcze raz bo troche zostało w moim aucie:) a i uczulam wszystkich prosze po polerowaniu w zleceniu zaznaczyć myjnie bo ich mycie nie jest zbyt dobre


    Zalety:
    termin jak ustaliłem tak odebrałem ,cena,


    Wady:
    wada to raczej chyba nie była ich wiana z centralą czujników tylko wina producenta tych czujników.


  • AUTOR: DATA: 2010-06-03 18:44

    ogólnie
    ******

    czas naprawy
    ******

    ceny usług
    ******

    jakość usług
    ******


    Jedna wielka sciema może 3 lub 4 pracowników to fachowcy bo reszta to pajace którzy człowiekowi wciskają kit a rozmowa z właścicielem to jeden wielki kabaret.4 razy przyjeżdżałem na poprawki dopiero gdy dość młody mechanik wziął moje auto nie miałem pózniej problemów z autem. a cena to koszmar !!!!!!!!!!!!!!


    Zalety:
    brak a jeżeli można to dodać to kabaret teksty właściciela jak i niektórych pracowników bawią do łez


    Wady:
    poprawki , właściciel , cena , pracownicy...


  • AUTOR: DATA: 2010-05-27 23:15

    ogólnie
    ******

    czas naprawy
    ******

    ceny usług
    ******

    jakość usług
    ******


    Miła fachowa obsługa,jakość usługi blacharsko-lakierniczej o.k ,moje mocno pokiereszowane autko po naprawie prowadzi się i wygląda doskonale.Komputerowy pomiar geometrii na stacji diagnostycznej niewykazał najmniejszych odchyłek,szacunek dla fachowców ! Niestety nie do końca jest tak kolorowo jest kilka powarznych minusów ;własciciel,własciciel i jeszcze raz własciciel. równie powarznym problemem tej firmy jest żona własciciela . Realne terminy lepiej ustalać z pracownikami bo z kierownictwem niema o czym gadać.



    Zalety:
    Fachowa obsługa


    Wady:
    Własciciele


  • AUTOR: DATA: 2009-11-15 12:49

    ogólnie
    ******

    czas naprawy
    ******

    ceny usług
    ******

    jakość usług
    ******


    oddałem samochód pierwszego dnia a drugiego był już gotowy co prawda uszkodzenia nie były duże ale ale były pracochłonne. koledzy z pracy nie wierzyli że te elementy były malowane nie było różnicy w odcieniu fachowcy.


    Zalety:
    bardzo miła ekipa pracowników widać znają się na rzeczy. termin ok kasa też ok polecam


    Wady:
    są lecz jaki ma sens pisanie tego co jest w/w


  • AUTOR: DATA: 2009-11-04 19:58

    ogólnie
    ******

    czas naprawy
    ******

    ceny usług
    ******

    jakość usług
    ******


    Bardzo dobra i miła obsługa mam na myśli pracowników.Co do reszty kierownictwa wyższego są zastrzeżenia...


    Zalety:
    bardzo miła obsługa oraz pracownicy
    naprawdę fachowa robota przy przeglądzie diagności chwalili wykonanie zarówno naprawy blacharskiej jak i lakierniczej. polecam


    Wady:
    do wad niestety ale ceny są wysokie lecz wysoka jakość zawsze idzie w parze z ceną. Ogromna wada to właściciel kłamie stawiając przyśpieszony termin odbioru auta ale radzę to ustalać z pracownikami oni podadzą realny odbiór auta,


  • AUTOR: DATA: 2009-06-11 13:40

    ogólnie
    ******

    czas naprawy
    ******

    ceny usług
    ******

    jakość usług
    ******


    wysoka jakość usługi, naprawa odbyła się w umówionym czasie, bez poślizgów, obsługa bardzo sympatyczna wytłumaczono mi co i jak będą robić POLECAM


DODAJ OPINIĘ

Godziny otwarcia:  
Poniedziałek od 08:00 do 18:00
Wtorek od 08:00 do 18:00
Środa od 08:00 do 18:00
Czwartek od 08:00 do 18:00
Piątek od 08:00 do 18:00
Sobota od 09:00 do 14:00
PATYRA AUTO SERWIS - serwis mechaniczny

Serwis mechaniczny przygotowany jest do jednoczesnej obsługi kilkunastu pojazdów, a nawet TIR'a z naczepą. (serwis znajduje się na terenie TRANSPED'u) przeglądy bieżące naprawy silników benzynowych i wysokoprężnych – specjalizacja CDI naprawa układów napędowyh naprawy zawieszenia naprawy układów hamulcowych naprawy skrzyni biegów naprawy i wymiana sprzęgła naprawy układów zasilania silnika serwis i naprawy układów klimatyzacji naprawy i wymiana układów wydechowych naprawy elektryczne

Cennik nie stanowi oferty handlowej w rozumieniu art. 66, § 1 Kodeksu Cywilnego i ma charakter czysto informacyjny.
Ceny mogą się różnić w przypadkach niektórych marek i modeli samochodów, oraz nie zawierają cen materiałów.

Usługa Cena
Diagnostyka komputerowa silnika

-
Inne (roboczogodzina)

-
Klimatyzacja - napełnianie

-
Wymiana amortyzatora

-
Wymiana bębnów hamulcowych

-
Wymiana filtra kabinowego

-
Wymiana filtra paliwa

-
Wymiana filtra powietrza

-
Wymiana klocków hamulcowych

-
Wymiana oleju skrzynia biegów manualna

-
Wymiana oleju w silniku

-
Wymiana opon - alufelgi

-
Wymiana opon - felgi stalowe

-
Wymiana przewodu hamulcowego

-
Wymiana rozrządu silnik benzynowy 16 zaworowy

-
Wymiana rozrządu silnik benzynowy 8 zaworowy

-
Wymiana rozrządu silnik diesel

-
Wymiana sprzęgła

-
Wymiana szczęk hamulcowych

-
Wymiana tulei wahacza przód /tył

-
Wymiana uszczelki pod głowicą silnik benzynowy

-
Wymiana uszczelki pod głowicą silnik diesel

-

WYZNACZ TRASĘ INNE WARSZTATY W OKOLICY

Podobne warsztaty





Darmowa aplikacja mobilna

Nasza aplikacja działa poprawnie na wszystkich platformach mobilnych.
W celu jej pobrania wystarczy przejść do wybranego sklepu.

Pobierz z App Store

Pobierz ze Sklepu Windows

Wyślij aplikację na Twój telefon

SMS-em otrzymasz link do pobrania naszej aplikacji.