DobryMechanik.pl logo

Twój zaufany doradca motoryzacyjny

O warsztacie
Opinie

Brak dostępnych terminów online

Aktualnie warsztat nie udostępnia kalendarza i nie można się do niego umówić online. Poproś o udostępnienie wolnych terminów na stronie, aby móc zarezerwować wizytę.

Polecane warsztaty

O warsztacie

 Firma rozpoczęła działalność dnia 05.04.1997 roku jako specjalistyczny sklep z częściami zamiennymi do samochodów marki Ford i VW w wynajętym pawilonie przy Centrum Motoryzacji (Al. Spółdzielczości Pracy 36 w Lublinie). Początkowy skład firmy to właściciel i dwaj fachowcy od w/w marek, którzy to szybko stali się kierownikami, zakupów oraz sprzedaży części zamiennych, w ciągu kilku miesięcy zatrudnienie wzrosło do 8 osób W ciągu pierwszych 3-4 miesięcy podpisaliśmy kilka znaczących, handlowych umów dystrybucyjnych z największymi firmami w kraju: Top-Car Warszawa, Euro-Car Kraków (najwięksi dealerzy Forda), Inter-Cars W-wa, Fota (najwięksi importerzy części zamiennych), a było to możliwe z racji dużej znajomości branży przez właściciela AT, jak i dobrej rozpoznawalności osoby w w/w firmach. Firma uzyskała znaczące kredyty kupieckie i b. dobre warunki handlowe, zobowiązując się do organizacji dystrybucji części samochodo-wych w makroregionie lubelskim do sklepów motoryzacyjnych i warsztatów. Uruchomiliśmy dowóz części własnym transportem(jako pierwsi w regionie) do partnerów w terenie, nam dowozili towar importerzy. Wiosną 1998r wynajęliśmy 5cio-krotnie większą powierzchnię magazynowo-sklepo-wą i wtedy poważnie wzrosły obroty z regionem oraz z partnerami wschodnimi. W połowie roku właściciel pomyślnie zaliczył egzamin w Lubelskiej Szkole Biznesu na studia MBA , wiedza zdobywana pozwoliła na wyszlifowanie wyrazistego systemu zarządzania i wprowadzenie nowych formuł pracy, co znacząco wyróżniło Auto-Trans w branży. Ciągle inwestowaliśmy w personel, sprzęt i materiały informatyczne. Realizując pomysły inwestycyjne w 2000 roku zdecydowaliśmy o rozwoju poprzez dywersyfikację pionową, czyli wejście w segment stacji serwisowych. W tym celu została zakupiona działka z dużą, nieczynną stacją obsługi samochodów i dość szybko uruchomiliśmy w niej serwis mechaniczny, elektryczny i wymianę opon. Kolejne lata to stabilizacja działu handlowego i dynamiczny rozwój stacji serwisowej poprzez sukcesywnie poszerzaną ofertę zakresu usług o naprawy elektroniki(zakup urządzeń diagnostycznych), diagnostyki hamulców i zawieszenia(zakup ścieżki MAHA) oraz serwis klimatyzacji. W 2002 roku stacja serwisowa została przyjęta do ogólnopolskiej sieci Q-SERVICE, to był wyznacznik jakości świadczonych usług, wyposażenia w urządzenia serwisowe oraz systemu zarządzania . W kolejnych latach zdobywaliśmy nagrody za obroty w ramach sieci w skali kraju, przyjęto nas do elitarnej grupy stacji AUTOCREW – sieci europejskiej pod nadzorem niemieckim. W ramach tych sieci powierza się nam obsługę flot samochodowych firm ogólnopolskich. Oczywiście w gronie naszych klientów są floty lokalnych firm, startujemy do przetargów z zakresu zamówień publicznych i podpisujemy umowy z firmami. W celu dalszego rozwoju powiększyliśmy naszą ofertę serwisową o kompleksową naprawę nowych systemów dieslowskich zasilania silników, których to popularność wzrosła lawinowo. Przeprowadzone szkolenia pracowników w renomowanych, krajowych ośrodkach i zgromadzony sprzęt pozwalają nam na bardzo skuteczne naprawy nowoczesnych dieseli.Rozwinęliśmy również nowy dział napraw powypadkowych i kompleksowo likwidujemy szkody komunikacyjne u wszystkich ubezpieczycieli począwszy po opis rzeczoznawczy(mamy uprawnienia) aż po całkowitą naprawę uszkodzonego samochodu.Obecnie, w ramach realizacji strategii rozwoju firmy, uruchomiliśmy dział Sprzedaży Samochodów używanych, młodych i z małymi przebiegami, po jednym użytkowniku. Są to auta pokontraktowe i ze znaną, pełną historią eksploatacji, cieszą się dużym powodzeniem u nabywców z racji na ich kompletność, wysoką jakość i gwarantowaną pewność przy zakupie.

 

Rozwiń
Numer telefonu
Numer telefonu
Adres serwisu
Adres serwisu
Budowlana 3, 20-469, Lublin Zobacz na mapie
Godziny otwarcia
Godziny otwarcia
Formy płatności
Metody płatności
Gotówka
Polityka warsztatu
Polityka warsztatu
Warsztat nie naprawia na częściach klienta
Warsztat oferuje możliwość napraw na częściach dostarczonych przez klienta

Opinie (0)

Napisz pierwszą opinię

Korzystałeś z usług tego warsztatu? Opowiedz nam o swoich doświadczeniach. Pomóż innym kierowcom w znalezieniu dobrego mechanika.

To Twój warsztat?

Przejmij nad nim kontrolę

Błędne dane warsztatu?

Zgłoś aktualizację