DobryMechanik.pl logo

Twój zaufany doradca motoryzacyjny

  1. Ranking Mechaników
  2. Mechanicy
  3. Warsztaty Lublin
  4. Śródmieście
O warsztacie
Opinie (14)
Marki

Brak dostępnych terminów online

Aktualnie warsztat nie udostępnia kalendarza i nie można się do niego umówić online. Poproś o udostępnienie wolnych terminów na stronie, aby móc zarezerwować wizytę.

Polecane warsztaty

O warsztacie

Warsztat samochodowy w Lublinie firmy Auto-Master Sp. z o.o. jest jednym z najnowocześniejszych warsztatów pojazdowych w woj. lubelskim. Firma swoje początki datuje na 1993 r. Auto-Master jest warsztatem kompletnym, mocno wyposażonym i doświadczonym świadczącym usługi mechaniki pojazdowej i elektroniki. Najważniejsze dla nas jest pełna zadowolenie Klienta, dające mu pewność jakości wykonywania u nas usług mechaniki samochodowej. Wiedza naszych mechaników pozwala nam na naprawę oraz obsługę pojazdów na najwyższym poziomie świadcząc wszystkie usługi samodzielnie. Obsłużymy każdy samochód, , lecz specjalizujemy się w mechanice, naprawie i diagnostyce BMW i MINI.W trosce o zaufanie naszych Klientów firma jest ubezpieczona od wykonywanych przez nas usług.

Zajmujemy się głównie:

  • Kompletną mechaniką pojazdową
  • Diagnostyką komputerową
  • Obsługa okresową 
  • Przeglądami gwarancyjnymi
  • Kompleksowej obsłudze filtrów cząstek stałych DPF/FAP

Dodatkowo specjalizujemy się w:

  • Diagnostyce i mechanice i naprawie BMW
  • Diagnostyce i mechanice i naprawie Mini 
Rozwiń
Numer telefonu
Numer telefonu
Adres serwisu
Adres serwisu
ul. Turystyczna 33a, 20-230, Lublin Zobacz na mapie
Godziny otwarcia
Godziny otwarcia
Dziś otwarte do 18:00
Formy płatności
Metody płatności
Gotówka
/ Karta
Polityka warsztatu
Polityka warsztatu
Warsztat nie naprawia na częściach klienta
Warsztat oferuje możliwość napraw na częściach dostarczonych przez klienta

Opinie (14)

4.26

Ocena DobryMechanik.plOcena DobryMechanik.plOcena DobryMechanik.plOcena DobryMechanik.plOcena DobryMechanik.plOcena DobryMechanik.pl

Ocena wystawiona na podstawie 14 opinii

Ocena ogólna

Ocena DobryMechanik.plOcena DobryMechanik.plOcena DobryMechanik.plOcena DobryMechanik.plOcena DobryMechanik.plOcena DobryMechanik.pl

Czas naprawy

Ocena DobryMechanik.plOcena DobryMechanik.plOcena DobryMechanik.plOcena DobryMechanik.plOcena DobryMechanik.plOcena DobryMechanik.pl

Cena usług

Ocena DobryMechanik.plOcena DobryMechanik.plOcena DobryMechanik.plOcena DobryMechanik.plOcena DobryMechanik.plOcena DobryMechanik.pl

Jakość usługi

Ocena DobryMechanik.plOcena DobryMechanik.plOcena DobryMechanik.plOcena DobryMechanik.plOcena DobryMechanik.plOcena DobryMechanik.pl
Ocena DobryMechanik.plOcena DobryMechanik.plOcena DobryMechanik.plOcena DobryMechanik.plOcena DobryMechanik.plOcena DobryMechanik.pl

Pojazd: -

Omijać szerokim łukiem. Zostawiłem auto w celu wymiany zwrotnicy tylnego koła. Uprzedzono mnie że jeśli półosie będą zapieczone to mogą zost... Rozwiń

Odpowiedź warsztatu:

Celem wyjaśnienia właściciel pojazdu zgłosił się do nas z problemem wymiany uszkodzonej zwrotnicy na drugą używaną, został on poinformowany o możliwych uszkodzeniach półosi przy demontażu zwrotnicy, tym bardziej, że półoś była zapieczona i standardowy demontaż byłby nieskuteczny. Właściciel po kilkunastu tygodniach pojawił się ponownie w naszej firmie z żądaniem refinansowania przez nas zakupu nowej półosi, twierdząc, że co prawda został poinformowany o możliwych uszkodzeniach przy demontażu ale w jego opinii uszkodzenia powstały przy montażu, o czym już go nie informowaliśmy. Jednocześnie nie potrafił wyjaśnić, dlaczego podczas montażu zwrotnicy mielibyśmy uderzać w półoś, tym bardziej, że półoś nie była demontowana z pojazdu ( nie była odkręcana od mostu ), upierając się przy wypłacie odszkodowania za nową półoś. Zaproponowaliśmy zatem złożenie oficjalnej reklamacji i ocenę przez biegłego rzeczoznawcę rodzaju uszkodzeń i możliwości ich powstania przy montażu. Na to właściciel nie wyraził zgody. Nic nam nie wiadomo na temat wybijania półosi z mostu. Nie ma możliwości nabijania na siłę półosi na piastę w sytuacji, gdy półoś nie została zdemontowana z pojazdu. Właściciel nie potrafił również wyjaśnić sensu uderzania w półoś przy przegubie kulowym, jednakże upierał się przy swoim żądaniu wypłaty ceny nowej półosi bez możliwości obejrzenia przez nas pojazdu. No cóż, skończyło się na negatywnym komentarzu, który w żaden sposób nie odzwierciedla stanu faktycznego. Niestety takie sytuacje się zdarzają, jest nam tym bardziej przykro, że właścicielowi bardzo zależało na czasie, usługę wykonaliśmy ekspresowo bez dodatkowej opłaty.

Ocena DobryMechanik.plOcena DobryMechanik.plOcena DobryMechanik.plOcena DobryMechanik.plOcena DobryMechanik.plOcena DobryMechanik.pl

Pojazd: Vw golf 4

Wreszcie trafiłem na warsztat gdzie znają się na robocie. Pojechałem tam z vw golfem z prośbą o usunięcie usterki - samochód nie jechał. Na... Rozwiń

Ocena DobryMechanik.plOcena DobryMechanik.plOcena DobryMechanik.plOcena DobryMechanik.plOcena DobryMechanik.plOcena DobryMechanik.pl

Pojazd: Suzuki Grand Vitara II 1.9 ddis

Tragedia. Wymieniony zawór EGR w Suzuki grand Vitara II na Siemensa podobno. Sam zawór prawie 1000 zł gdzie cena nowych zaczyna się od 350. ... Rozwiń

Odpowiedź warsztatu:

Klient zgłosił się do warsztatu z usterką silnika. Po diagnostyce komputerowej stwierdzono błędy : P0409, P0403 oraz P0486, ewidentna dysfunkcja zaworu EGR. Na życzenie klienta dokonano wyceny nowego zaworu i jego wymiany. Po naprawie samochód wykonał jazdę próbną i wrócił bez błędów. Skoro samochód jak klient twierdzi miał po naprawie błąd statyczny, to dlaczego klient wyjechał od nas z warsztatu bez błędów, skoro błędy statyczne się nie kasują? Kolejną wątpliwość budzi cena nowego zaworu EGR w wysokości 350,00 zł. Niestety nie jesteśmy w stanie do takiego samochodu zdobyć nowego zaworu EGR w takiej cenie, chyba, że używany, ale takich części nie posiadamy w sprzedaży dla naszych klientów. Kolejna wątpliwość to zaślepienie nowego EGR-a, w samochodzie założono nowy zawór, sprawny i prawidłowo pracujący, zgodnie ze stwierdzeniem klienta jakiś czujnik ( nie wiemy do końca jaki – ponieważ EGR nie posiada czujnika ) nie został podłączony, to dlaczego kolejny mechanik zaślepił sprawny EGR? Niestety z przedstawionego przez klienta opisu nie wynika do końca jasny zarzut w naszą stronę, poza jednym, iż wolałby taniej zaślepić EGR ( co nie jest naprawą samochodu a jego uszkodzeniem – samochód nie spełnia norm emisji spalin ) niż wymienić uszkodzony element na nowy, a to po dwóch tygodniach po naprawie i pełnej akceptacji kosztów. Nadmienimy również, iż Pan nie zgłosił się do nas z żadną reklamacją, jakoby usterka nie zastała skutecznie usunięta, chociażby telefonicznie. W następstwie „jego” mechanik zaślepił nowy zawór EGR. Co do pozostałych zarzutów: klient został przyjęty ekspresowo, prosząc o pilną pomoc ze względu na konieczność powrotu. W warsztacie było pełne obłożenie jednakże chcieliśmy pomóc. Z tytułu ekspresowego przyjęcia nie naliczono żadnych kosztów dodatkowych w naszym warsztacie nie zatrudniamy żadnych praktykantów wszelkie koszty zostały z klientem uprzednio uzgodnione i przez niego zaakceptowane samochód wyjechał z naszego warsztatu bez jakichkolwiek błędów z układu recyrkulacji spalin. Co do „blach” z innego województwa – ceny mamy dla wszystkich takie same, no cóż ale i tak nadal uważamy, że warto pomagać!!!

Ocena DobryMechanik.plOcena DobryMechanik.plOcena DobryMechanik.plOcena DobryMechanik.plOcena DobryMechanik.plOcena DobryMechanik.pl

Pojazd: Bmw

Bardzo polecam wszystkim kto ma problemy z autem . Szybka diagnostyka i naprawa.

Ocena DobryMechanik.plOcena DobryMechanik.plOcena DobryMechanik.plOcena DobryMechanik.plOcena DobryMechanik.plOcena DobryMechanik.pl

Pojazd: ford c-max

Naprawa dpf plus intrcooler szybko profesjonalnie mila atmosfera polecam koszt naprawy ok

To Twój warsztat?

Przejmij nad nim kontrolę

Błędne dane warsztatu?

Zgłoś aktualizację

Marki samochodów naprawiane przez warsztat