Auto-Master Sp. z o.o.
ul. Turystyczna 33a, Śródmieście, Lublin
ul. Turystyczna 33a, Śródmieście, Lublin
Aktualnie warsztat nie udostępnia kalendarza i nie można się do niego umówić online. Poproś o udostępnienie wolnych terminów na stronie, aby móc zarezerwować wizytę.
Warsztat samochodowy w Lublinie firmy Auto-Master Sp. z o.o. jest jednym z najnowocześniejszych warsztatów pojazdowych w woj. lubelskim. Firma swoje początki datuje na 1993 r. Auto-Master jest warsztatem kompletnym, mocno wyposażonym i doświadczonym świadczącym usługi mechaniki pojazdowej i elektroniki. Najważniejsze dla nas jest pełna zadowolenie Klienta, dające mu pewność jakości wykonywania u nas usług mechaniki samochodowej. Wiedza naszych mechaników pozwala nam na naprawę oraz obsługę pojazdów na najwyższym poziomie świadcząc wszystkie usługi samodzielnie. Obsłużymy każdy samochód, , lecz specjalizujemy się w mechanice, naprawie i diagnostyce BMW i MINI.W trosce o zaufanie naszych Klientów firma jest ubezpieczona od wykonywanych przez nas usług.
Zajmujemy się głównie:
Dodatkowo specjalizujemy się w:
Pojazd: -
Omijać szerokim łukiem. Zostawiłem auto w celu wymiany zwrotnicy tylnego koła. Uprzedzono mnie że jeśli półosie będą zapieczone to mogą zost... Rozwiń
Celem wyjaśnienia właściciel pojazdu zgłosił się do nas z problemem wymiany uszkodzonej zwrotnicy na drugą używaną, został on poinformowany o możliwych uszkodzeniach półosi przy demontażu zwrotnicy, tym bardziej, że półoś była zapieczona i standardowy demontaż byłby nieskuteczny. Właściciel po kilkunastu tygodniach pojawił się ponownie w naszej firmie z żądaniem refinansowania przez nas zakupu nowej półosi, twierdząc, że co prawda został poinformowany o możliwych uszkodzeniach przy demontażu ale w jego opinii uszkodzenia powstały przy montażu, o czym już go nie informowaliśmy. Jednocześnie nie potrafił wyjaśnić, dlaczego podczas montażu zwrotnicy mielibyśmy uderzać w półoś, tym bardziej, że półoś nie była demontowana z pojazdu ( nie była odkręcana od mostu ), upierając się przy wypłacie odszkodowania za nową półoś. Zaproponowaliśmy zatem złożenie oficjalnej reklamacji i ocenę przez biegłego rzeczoznawcę rodzaju uszkodzeń i możliwości ich powstania przy montażu. Na to właściciel nie wyraził zgody. Nic nam nie wiadomo na temat wybijania półosi z mostu. Nie ma możliwości nabijania na siłę półosi na piastę w sytuacji, gdy półoś nie została zdemontowana z pojazdu. Właściciel nie potrafił również wyjaśnić sensu uderzania w półoś przy przegubie kulowym, jednakże upierał się przy swoim żądaniu wypłaty ceny nowej półosi bez możliwości obejrzenia przez nas pojazdu. No cóż, skończyło się na negatywnym komentarzu, który w żaden sposób nie odzwierciedla stanu faktycznego. Niestety takie sytuacje się zdarzają, jest nam tym bardziej przykro, że właścicielowi bardzo zależało na czasie, usługę wykonaliśmy ekspresowo bez dodatkowej opłaty.
Pojazd: Vw golf 4
Wreszcie trafiłem na warsztat gdzie znają się na robocie. Pojechałem tam z vw golfem z prośbą o usunięcie usterki - samochód nie jechał. Na... Rozwiń
Pojazd: Suzuki Grand Vitara II 1.9 ddis
Tragedia. Wymieniony zawór EGR w Suzuki grand Vitara II na Siemensa podobno. Sam zawór prawie 1000 zł gdzie cena nowych zaczyna się od 350. ... Rozwiń
Klient zgłosił się do warsztatu z usterką silnika. Po diagnostyce komputerowej stwierdzono błędy : P0409, P0403 oraz P0486, ewidentna dysfunkcja zaworu EGR. Na życzenie klienta dokonano wyceny nowego zaworu i jego wymiany. Po naprawie samochód wykonał jazdę próbną i wrócił bez błędów. Skoro samochód jak klient twierdzi miał po naprawie błąd statyczny, to dlaczego klient wyjechał od nas z warsztatu bez błędów, skoro błędy statyczne się nie kasują? Kolejną wątpliwość budzi cena nowego zaworu EGR w wysokości 350,00 zł. Niestety nie jesteśmy w stanie do takiego samochodu zdobyć nowego zaworu EGR w takiej cenie, chyba, że używany, ale takich części nie posiadamy w sprzedaży dla naszych klientów. Kolejna wątpliwość to zaślepienie nowego EGR-a, w samochodzie założono nowy zawór, sprawny i prawidłowo pracujący, zgodnie ze stwierdzeniem klienta jakiś czujnik ( nie wiemy do końca jaki – ponieważ EGR nie posiada czujnika ) nie został podłączony, to dlaczego kolejny mechanik zaślepił sprawny EGR? Niestety z przedstawionego przez klienta opisu nie wynika do końca jasny zarzut w naszą stronę, poza jednym, iż wolałby taniej zaślepić EGR ( co nie jest naprawą samochodu a jego uszkodzeniem – samochód nie spełnia norm emisji spalin ) niż wymienić uszkodzony element na nowy, a to po dwóch tygodniach po naprawie i pełnej akceptacji kosztów. Nadmienimy również, iż Pan nie zgłosił się do nas z żadną reklamacją, jakoby usterka nie zastała skutecznie usunięta, chociażby telefonicznie. W następstwie „jego” mechanik zaślepił nowy zawór EGR. Co do pozostałych zarzutów: klient został przyjęty ekspresowo, prosząc o pilną pomoc ze względu na konieczność powrotu. W warsztacie było pełne obłożenie jednakże chcieliśmy pomóc. Z tytułu ekspresowego przyjęcia nie naliczono żadnych kosztów dodatkowych w naszym warsztacie nie zatrudniamy żadnych praktykantów wszelkie koszty zostały z klientem uprzednio uzgodnione i przez niego zaakceptowane samochód wyjechał z naszego warsztatu bez jakichkolwiek błędów z układu recyrkulacji spalin. Co do „blach” z innego województwa – ceny mamy dla wszystkich takie same, no cóż ale i tak nadal uważamy, że warto pomagać!!!
Pojazd: Bmw
Bardzo polecam wszystkim kto ma problemy z autem . Szybka diagnostyka i naprawa.
Pojazd: ford c-max
Naprawa dpf plus intrcooler szybko profesjonalnie mila atmosfera polecam koszt naprawy ok
Wszystko super, polecam, spoko chłopaki:) niska cena i szybciutko